Thailand: Bangkok soapy massage Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Bangkok soapy massage Recensies

Als je in Thailand ben, moet je eens een soapy massage proberen. De Tuk Tuk chauffeurs wrijven de full color "body massage" flyers regelmatig onder je neus. Schudt vriendelijk "nee" en neem een taxi-meter naar het adres van de massagetent die je voorkeur heeft. Persoonlijk neem ik graag de skytrain als die enigzins in de buurt komt.

Een medewandelaar wees me op J-one. By the way: Adressen van massagetenten (en van nog veel meer) zijn te vinden op http://bangkoktonight.com/massage/ . Vanaf Sukhumvit road nam ik de Skytrain voor zo'n 30 a 40 baht en ging ik op zoek naar J-one. Ik hou wel van die avontuurlijke benadering. Zo heeft het wat weg van een spannende puzzeltocht met een mooie beloning als je de schat eindelijk vindt . Bovendien voorkom je gelazer met taxichauffeurs die commissie willen omdat ze jou weg gebracht hebben.

J-one is een enorm gebouw, voorbij het Decha Ziekenhuis op de Sri Ayuthaya Road, makkelijk te vinden. Binnen zaten zo'n 40-50 dames achter glas. Ik nam plaats en vrijwel direct kwam een Chinees (waarom zijn het altijd Chinezen?) naar me toe om me te informeren/bevragen oid. Hij sprak niet erg goed Engels, de woorden kwamen uberhaupt erg rottig uit zijn strot. Deze mij niet zo sympathieke heer, die net een pakkie shag op had, tolereerde ik minimaal. Net genoeg om te weten komen of hij papasan was of me kon vertellen wie de toppers waren. Hij vertelde me dat hij de functie van portier oid vervulde. Waarschijnlijk had hij de opdracht om de Farang op te vangen.

Shaggie roggelde een paar nummers die me niet bijzonder aanspraken, dus ik besloot heel eigenwijs een dame uit de goedkope categorie te nemen. In dit soort massagetenten heb je vaak toppers, gewoontjes en soms ook tobbers. Geheel tegen zijn adviezen in koos ik voor een vrouw die al kinderen op de wereld had gezet. De toppers werden aangeboden voor 2300 baht, mijn keuze koste slechts 1800 baht. Ik dong niet af, waarschijnlijk was ik toch een beetje geimponeerd door de grootsheid van deze tent.

Met mijn heel leuke dame van 32 nam ik de lift naar verdieping 5. J-one lijkt op een groot hotel zoals bijvoorbeeld de Amari complexen, als je de ramen erbij denkt. Een enorm complex is het. Veel mensen verdienen daar hun brood. Een barmeisje bracht de drankjes, de handdoekvrouwen gaven ons schone doeken. Na 10 minuten werd ik liefdevol gewassen in bad. Mooi grote kamer overigens. Mijn masseuse nam mijn kleine jongen lief in haar mond en de knul kreeg een groeistuip die in de pubertijd niet misstaan zou hebben. Daarna op het waterbed de body-to-body behandeling. Als de dame, zoals mijn dame, mooie (grote) borsten heeft dan voel je dat extra lekker. Ze gleed langs rug, benen en pik.

Tenslotte op het bed heerlijk gerampetampt. Ik heb me prima vermaakt 8).

J-one is een 2e bezoekje zeker waard!
    Slap lullen kan altijd nog :-)

heb gisteren ook zo iets geprobeerd , maar na al die serieuze body massage en die wasbeurt kreeg ik het zelfs niet omhoog , sorry maar voelt toch niet geil aan , als je gewassen wordt en dan meteen naakt op een bed moet liggen waar de airco continu aan staat ,
    en van die boddy massage heb ik eigenlijk meer de schaamhaar gevoeld , de rest gleed erover

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Nano
      heb gisteren ook zo iets geprobeerd , maar na al die serieuze body massage en die wasbeurt kreeg ik het zelfs niet omhoog , sorry maar voelt toch niet geil aan , als je gewassen wordt en dan meteen naakt op een bed moet liggen waar de airco continu aan staat ,
      en van die boddy massage heb ik eigenlijk meer de schaamhaar gevoeld , de rest gleed erover
      Ik heb er dit jaar 2 gedaan, J-one in Bangkok en Sayuri in Chiang Mai. In beide gevallen deden de dames erg hun best en spraken ze ook wat Engels. Ik had ook geile zin, dus alles verliep gladjes

Een nadeel aan de soapies vind ik soms het gedoe erom heen. Er lopen soms iets teveel mannetjes rond die je willen adviseren (commissie meneer!). Je moet soms iets te lang wachten op een koud waterbed of voor je biertje bezorgt wordt. De dame in kwestie ken je helemaal niet, je kan niet eerst een praatje maken, je kiest een nummer en moet maar zien of het klikt.

Toch zou iedere rechtgeaarde wandelaar het eens moeten proberen. Thailand afsluiten zonder een body to body massage of een go go bar kan eigenlijk niet.

Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Ben ook al in de sabai dee geweest, maar dat viel wat tegen qua prijs omdat ik slecht had afgesproken (je kunt ervoor kiezen om enkel de soapy stuff apart te betalen; 600 baht geloof ik, en de rest spreek je in de kamer met het meisje af; maar ja, dat mag je dus nooit doen: als zo'n lekker ding met haar soapy tieten en poes over je lul aan het slingeren is, zeg je toch maar OK tegen de prijs). Het was wel dik in orde ;D.

Persoonlijk ga ik liever aan de overkant, de Sabai Sabai room (langs de kant van en vlakbij Big C, iedereen weet dat als je de weg zou moeten zoeken).
        Je kunt er rustig een koffie drinken en weer buiten wandelen, maar je zult hier wel altijd een leuk nummertje vinden....
        1600 baht, veel keuze en goede service!!! Hoewel je bij dat laatste altijd wel wat geluk moet hebben met het nummertje dat je kiest natuurlijk...:-)

Commentaar

Thailand: Bangkok

Jup t'is er weer van gekomen, Op 28 april zat Cream weer in de lucht richting Land Of Smiles voor daar zijn Paaseieren te legen. Evenwel ging het hoofdzakelijk richting Phuket naar mijn vaste vriendin.
          Bij aankomst in Bangkok heb ik toch nog eerst 36 uur geprofiteert van mijn "vrijheid" voordat ik naar mijn vaste stoeipoes in Phuket ben vertrokken. Geboekt in Hotel vlak bij Nana Plaza (the nightcult of Bangkok) vlak om de hoek, dus ik moest nie ver lopen hé ? Majestic Suites. Tijdens de dag want ik was al in Bangkok vlieghaven aangekomen om 07h50 s'morgens, eerste naar de ambassade, met brute pech, gesloten wegens paasmaandag vakantie. Afspraak gemaakt met een konijn van internet. Meisje kort gestuikt, lekker poepke, iets gaan eten tegen de middag, dan haar duidelijk gemaakt dat ik ook "andere" honger had. Ging gewillig mee, want het was voor haar ook al een heel eind geleden. (grijns). En inderdaad de poes ontpopte zich als een ware tijdbom die ferm ontladen werd op mijn heet geneukt geval. t'was als een douche dat leegliep. LOL. En spannen als de dood. Dacht eerst dat ze mijn lul ging wurgen met haar kut. Wringen voor der in te geraken gelijk ne kurketrekker, ondanks het feit dat ze na 10 minuten als kleddernat stond van het voorspel. Het heeft dus nie echt lang geduurd voordat Gerard mijn cigaar zijn smokegordijn lostte in haar vochtig grotje. (By the way) dit allemaal zonder rubber. Ze loopt nie loops voor iedereen was me al te duidelijk al vanop de yahoochat. Uiteindelijk zei ze mij, U good fuck LOL but too big hahahaha!!!! Na een adempause van een 30 minuten nog eens de scène overgedaan. Dan was de lol eraf voor mij. Heb haar dan vriendelijk buitengeborsteld met het excuus dat ik om 16h30 een buisiness meeting had in het Sheraton (bullshit off course). Heb haar 1000 Baht gegeven voor de services, die ze eerst weigerde maar daarna toch vriendelijk aanvaardde. U good man zei ze nog. Soit, het was mij overduidelijk dat ze niet gewoon was van rond te neuken. De normale tarieven liggen vandaag de dag op 1500 Baht. dus.... ik heb (met risico)op zeker gespeeld en gewonnen !
          Nadat ze buiten was, effe douchke gepakt, en op naar de volgende afspraak. Gebeld, afspraak gemaakt met Netima. Netima is een high class stoeipoes, die vast werk heeft in de administratie van een Corporate Society in Bangkok. Ze heeft mij nooit willen zeggen wie of waar, soit wat mij enkel interesseerde was haar poes en dito aanhorigheden. Dit was een kip die wel wat meer ging kosten, dat wist ik al op voorhand van onze chatsessies op yahoo. Dus deftig pak aangetrokken en met haar afgesproken op een boatrestaurant van de Chao Praya river. (de rivier die bangkok doorkruist). Kwam vlot over, was blij een goed gekleedde man te kunnen ontmoeten. Had mijn Armani maar aangetrokken. HIHIHI !!! (made in Pattaya LOL). De maaltijd was kostelijk en pikant. Ze verschoot van mijn gastronomische abiliteit om Thaise superpikante stuff naar binnen te werken. Heb haar dan ook maar verklapt dat dit goed was voor mijn kwaliteiten als man in bed. (grijns grijns). De avond verliep vlot en ze besloot uiteindelijk twijfelend mee te gaan om met mij een non gastronomisch nachtelijk avontuur in te duiken. Ik had mij voorzien van een upscale room aan 1295 Baht/nacht ook speciaal voor dit "fenomeen" van een vrouwmens. Ze bekeek het bed bij binnenkomst en vroeg meteen : you already sleep with lady in bed ? Verwonderend kijkend naar mij. Oesje, zou ze dit gemerkt hebben dacht ik al ? Had nochthans mijn best gedaan en gemaakt dat het bed wel weer degelijk in orde was en geen "vreemd" haar te zien was. NOO zei ik haar, I already slept in it but alone my dear. Ah ok dan zei ze. (mijn huiswerk was dus gelukt). De douche in en zoals al die thaise poezen verschijnen ze terug in de bedroom met een grote handdoek om hun lijf gewikkeld. Die je het best de eerste 5 minuten ongeroerd aanlaat. Netima was een heel ander type van vrouw dan de wildebras van de namiddag. Meer "bekeerd" tot het zachte erotisch spel en veel geflikflooi. Met de nodige dosis humor en intimidatie technieken kwam ze los en ook de handdoek. Een ferm lijf ontplooide zich naast mij, het been ging over mijn dij, en ze opende met beide vingers haar buitenste lippenstel en commandeerde mij "finger me". aaaahhh. Eerste het vingerwerk, en daarna dus het sublieme werk. Al bij al een ferm konijn, Eentje zoals in de playboyboekjes zou je kunnen zeggen. En dit voor de totaal som van 7500 Baht eten + 2000 Baht voor de stoeipartij, die wel pas beëindigd werd rond 06h00, want ze moest naar huis om van kleren te veranderen want om 08h30 werd ze verwacht op kantoor.
          Had nog tijd. Viel in slaap en ontwaakte kort voor de middag. De maag knorde, een foodstand opgezocht en mij een nodige dosis PatThai naar binnen gewrongen (om de gewoonte niet te verliezen van de thaise keuken). en hup de BTS (skytrain/bovengrondse metro) op. Afgestapt in Phrom Phong, vlakbij de Emporium shopping Mall (Louis Vuiton, Channel, Cartier en Co zitten daar met hun winkelkes), had op forum van Bangkok Tonight een goed adresje gevonden van een Oil Massage kot. The Baron. 800 Baht voor 2 uur stoeien met een massagepoes. Kom binnen, zie dat ze ook haarkappen. 't wast moment. Eerst op de haar- knipbeurt, en pas daarna zelf ééntje "knippen" (langs de onderkant). Knipbeurt 120 Baht (voor mijn haar dus) da's iets meer dan 2 Euro. ahum dames en heren kappers in Belgenland. En t'is properkes. Geef madam knip 30 baht tip en ze was content. Op naar het diepere gedeelte van The Baron. Bekijk de "menu" kaart. 2 uur Massage = 800 Baht. Bingo, ditneem ik. Goedkoper kan ook voor minder tijd. Natuurlijk behelst dit enkel het effectief masseren van je lijf. De extra's moet je bedisselen met de madam. Krijg June toegewezen. Je kan ook zelf kiezen, maar soit heb nie zelf gekozen om de verassing erin te houden. June was amper 1.50 M kort, en woog zo'n slordige 40 kg. Maar ooh mijn gebeenteuh.... de massage was van topkwaliteit, die meid kan je echt doen afzien. Ze vroeg me nog wil je harde of zachte massage. Stom als ik dan was vroeg ik natuurlijk om eens volgas te geven op mijn spieren. Jaaaadaddeeee !!!! Volgende keer zal het "zachte" massage zijn. Ondanks het feit dat het achteraf FERM deugt heeft gedaan hoor. Zeker dat achteraf. Zo'n 30 minuten voordat de tijd om was ontdeed June zich van haar handdoek (the only thing left) en kreeg KOKO zijn massage. Jeezes, wat gebeurde er ???? June kwam gehurkt op KOKO zitten eerst frontaal (met gezicht naar mij gekeerd). Ze ging op en neer als een "machientje" en ondertussen draaide ze zich geleidelijk tot ze helemaal de klok rond was gedraaid LOL !!!! een neukbeurt van 360 graden hahahaha !!!! Ze had er blijkbaar zin in, en dit was een nog niet meegemaakte ervaring. Koko sputterde het uit van genot, wat dachte ? Heb haar een normale fee gegeven van 2000 Baht.
          Beste wandelaars, je weet niet wat je mist. Thailandse poezen zijn TOP. Zijn aktief, doen mee en hebben er zelf ook plezier in. GO FOR IT!!!
          Nadien was het welletjes geweest. Tijd om mijn valies te pakken en op naar de luchthaven voor mijn vlucht naar Phuket. Naar mijn vaste poes. Zie part 2
          Foto's van mijn reis naar Bangkok kan je bekijken op de volgende website :
          http://photobucket.com/albums/y114/creamontop/
          me voy a LOCOmbia !!

[url=leer Colombiaans taaljargon]http://www.jergasdehablahispana.org/colombia.htm[/url]

Commentaar

Eergisteren weer aangekomen in Bangkok. Altijd weer een blij moment,ik ben 1 van de weinigen denk ik die
            echt gek is op deze,door velen gemeden,stad.

De reis vanaf Pattaya liep niet zoals het hoort,voor de eerste keer had ik een taxichauffeur die de boel wilde flessen. Normaal geef ik bij vertrek altijd 100bht ,70 voor de toll en 30 fooi.De man nam echter niet de highway,maar ging "binnendoor",uiteraard om de toll in zn zak te steken. Vanaf dat moment verstond hij ook geen enkel woord engels meer!

Daarop heb ik het reisburo gebeld waar ik meestal mn ticket koop (JKtravel,soi8 ) ,de dame sprak kort met de chauffeur,die toen spoorslags koers zette naar de highway,ondertussen mompelend dat hij juist had gedacht dat ik NIET via de snelste weg wilde.

Eenmaal aangekomen op de rondweg van Bkk gaf hij te verstaan dat er nog 40 bht te betalen waren,anders zou het wel erg lang gaan duren voor we dr zouden zijn. Dat heb ik uiteraard geweigerd! Toen werd hij echt pissig,de airco ging uit en hij ging rijden als een bezetene. Niet mijn probleem,het was per slot van rekening ZIJN wagen nietwaar?

Na een reis van ruim 2 1/2 uur toch behouden aangekomen in het door mij zo geliefde Bkk,stad der engelen.

nader bericht volgt........

groet 535diesel 8)

Commentaar

Hoi, ik ben gisteren voor het eerst in bangkok en ben volgens mij dik genaait. 4000 baht betaald voor shortterm....
              Hoe lang is long term en wat kost het?
              Hoe lang duurt short term en hoeveel kost het?
              Waar in bangkok moet ik heen voor mooie vrouwen? Karaoke bar, massage sallons of iets anders?
              En hoeveel kost massage +boomboom?
              Wat is de beste hotel kwa prijs/kwalitiet?
              Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt!
              Hoe kan ik mij het beste verplaatsen? Met taxi en hoeveel kost het. Er zijn super veel taxi scams op dit moment..

Commentaar

De ontvangst in Bkk was weer eens overweldigend ! Wat een stad en vooral als je dr al "kenissen" hebt ,ik werd dus al opgewacht door een paar Thaise schonen die dr voor zorgden dat ik niets tekort kwam op gebied van eten en drinken in eerste instantie.

's avonds zijn we met zn drieen uit eten geweest (is een soort traditie),daarna nog ff hangen aan de bar en vervolgens met 1 van de dames naar de kamer.

Omdat we elkaar al langer kennen is de sfeer echt heel anders dan met de dames die ik ook nog met enige regelmaat oppik in beerbars cq gogobars !

Deze dame blijft meestal ook mn hele verdere verblijf bij me in Bkk, behalve als ik dr te verstaan geef dat ik ff moet gaan "butterflyen".Ze is behalve een mooie en intelligente vrouw een eerste klas gids, ze kent de stad op haar duimpje en schept er een genoegen in me te verassen.Dat lukt met enige regelmaat !

Ook in bed is ze niet te versmaden,altijd erop bedacht eerste klas werk af te leveren. Ook is ze erg verzorgend ingesteld (zal ook niet voor een Thaise : )

Dit bericht komt ietswat verlaat,ik ben inmiddels als weer een weekje in Nederland,maar de laatste 2 dagen in Bkk was ik al ziek en terug in Nederland werd ik direkt opgenomen in een ziekenhuis met een ernstige vorm van longontsteking.Net sinds gisteren weer thuis wilde ik jullie deze info toch niet onthouden.

Overigens heb ik alweer geboekt, de 30e oktober ga ik weer naar LOS (wat duurt dat lang he?)

groet 535diesel 8)

Commentaar

hey jb, je bent dus echt genaaid met die 4000 bht. ik ben er ook 2 weeken geleden geweest. Shorttime is ongeveer 1.5 uur en betaal nooit meer dan 1500 voor een bloedmooie ben je 2000 kwijt, ja hier heeft de inflatie ook toegeslagen want vorige keer lagen de prijzen toch gemiddeld 500bht lager. Ik ben in verschillende gogo`s wezen kijken. Als je voor echt mooi en erg jong gaat (18 jaar) dan moet je naar Rainbow 4 gaan, dat zijn stuk voor stuk hele lekkere dingen , had ze het liefst allemaal wel willen nemen , maar er zijn ongeveer 200+ dames daar. Velen werken alleen in het weekend omdat ze door de week studeren ;D. Nu schijnt dat deze bar populair is bij Japanners dus de prijzen zijn stevig te noemen 2000 voor shorttime en 3500 voor LT . Ik heb bij mijn bezoekje dus 2 keer een schatje ST meegenomen uit deze gogo de laatste was echt geweldig. Op het podium een beetje verlegen maar in bed een beest en dat met net 18 jaartjes ( 3 weken in the business net als haar zus die er ook een jaar werkt) , haar # was 127 als ik me goed herinner maar haar naam vergeten ;D. Echt 1.5 uur suf geneukt ,in alle mogelijke standjes en vervolgens lekker over haar kleine borstjes gespoten :P

Commentaar

Ohh ja , ik ben ook langs geweest bij de beergarten, vroeger van een Duitser nu onder Thais beheer. De meeste meisjes/dames die daar komen zijn afkomstig uit Isarn dus uit het Noord Oosten van Thailand. Er zitten er echt een paar mooie tussen, maar je moet geluk hebben dat hun service ook geweldig is, is vaak wisselend. Ik had er eentje die zo dood als een pier in bed lag en geen enkel initiatief nam, bovendien deed ze niet PZC en beffen mocht ook niet want dat kietelde haar volgens haar zeggen, mijn 2de poging was veel geslaagder. Een heel mooie Thaise erg lief en een echte gfe gehad. ze wilde in eerste instantie alleen short time en niet longtime, had ze in die 4 maanden dat ze daar werkte nog nooit gedaan vertelde ze me :-\. Haar naam is Ya en is sinds afgelopen maandag ( haar verjaardag) 25 jaar. Mooi lichaam, geen stretch marks , als de meesten hebben( hebben bijna allen al een of meerdere kinderen). Na wat onderhandelen het eens geworden over 2000 Baht voor LT dit wilde ze eerst voor ST. We hebben wat gekletst en gedronken en om 10 pm naar het hotel getogen, ( met de taxi ongeveer 45 baht lag iets uit de slag van Sukhumvit, taximeter start tarief is 35 Baht). op de kamer voor zichtig toenadering gezocht want ze was een beetje zenuwachtig voor de eerste keer , beetje zoenen en voelen, toen is het bad ingedoken en na een poosje kwam ze tevoorschijn met een handoek om haar middel en eentje in haar haar ze dook meteen het ben in , ik dacht, God dat gaat weer niet goed zo`n koele kikker naast mij, enfin ik dus ook maar even wassen en ook in bed beetje TV kijken en wat praten. Op een gegeven moment komt ze dichterbij dus slag ik mij arm om haar heen maar daar zat die handdoek nog, voorzichtig verwijderd en toen begon ze wat los te komen, begon uit zichzelf te zoenen echt heel lekker met haar kleine tongetje heen en weer. toen wilde ze dat ik haar verwende en ze duwde mijn hoofd tussen haar benen en maande mij haar te beffen :P ze werd heel erg nat en na een poosje lag ze echt te kreunen en kronkelen met haar lijfje op een gegeven moment kwam ze heftig klaar en lief het vocht letterlijk uit haar klein grotje. toen duwde ze mij opzij en begon mij te pijpen eerst mijn ballen toen mijn schacht en vervolgens mijn eikel afwisselend met diepe halen, ze zei nog voordat ze begon Mr. you big ;D ik zei dat valt wel mee, nothing you cannot handle, right en gelijk had ik ze pijpte hemels ik moest me inhouden om klaar te komen, dat gaf ik aan dus stopte ze even en zoende ze mij om vervolgens weer verder te pijpen, na ongeveer 30 minuten pijpen gingen wilde ik neuken ze voeg met condoom ik zei ja, beter voor haar en mij. ik had gelukkig mijn eigen mee genomen want ze had er zelf geen bij zich ( ze zei die kreeg ze altijd in het shorttime hotel) hoe dan ook je merkte dat ze niet echt pro was want het eerste condoom ging niet goed, binnenste buiten hehe ;D dus bij de tweede poging maar zelf erom gewikkeld. toen kwam ze op me zitten en begon me te bereiden eerst langzaam toen sneller dat was echt zalig haar lichaampje zo op en neer te zien gaan ze genoot zichtbaar zelf. toen haar opgetild en in missionaris positie gelegd en verder geneukt, vervolgens nog meer standjes geoefend ;D ook haar opgetild ik staand en zij over mijn paal heel diep glijden, dat vond ze heel erg lekker, ze wilde dat it haar op de dressoir zette en haar daar neukte, dus heb ik haar verzoek maar instemmend ingewilligd ;D. daarna weer op bed, we zijn nu ongeveer 2 uur verder, lekker op zijn hondjes, vond ze zelf niet zo lekker merkte ik dus na een poosje weer gewisseld wat ze wel apprecieerde, om me vervolgens ZC naar een hoogte punt te pijpen. Ik zei dat het niet hoefde om in haar mondje klaar te komen maar ze zei hat dat geen probleem was en dat ze me ook happy wilde maken want dat was zei ook, want ze was 2 keer klaargekomen :P die 2de keer heb ik niet gemerkt. enfin na lekker pijpen kwam ik heftig klaar ik gaf haar nog een seintje dat ze wist dat het witte spul eraan zou komen maar dat deerde haar niet dus kwam ik in haar mond klaar, ze slikte niet door maar liet alles er meteen weer uitlopen, vervolgens snelde ze naad de badkamer om haar mond te spoelen toen kwam ze meteen terug met een nat gemaakt handdoekje en veegde alles schoon ( lief meisje) . en zoende ze me. toen vertrok ze weer naar de badkamer om zich te wassen en kwam vrolijk toch weer wat verlegen tevoorschijn. Na ook gedouched te hebben nog wat gezoend en geknuffeld en samen in slaap gevallen. In de morgen, we werden pas om 9 am wakker, het allemaal nog eens dunnetjes overgedaan ;D, nou waren we te laat voor het ontbijt dus heb ik haar aangeboden om ergens wat te gaan eten, het was toen ongeveer 12 uur ik heb haar trouwens 2500 baht gegeven 500 extra want dat was ze meer dan waard. Ook wilde ze me weer zien dus gaf ze me haar nummer ( ik heb ook een Thai # genomen is wel zo handig als je daar bent en ook goedkoper om daar en naar Nederland te bellen). Die avond belde ze me weer on 8 pm , of ik plannen had voor de avond, nou umm eigenlijk wel maar zij was zo lekker dat ik met haar afgesproken heb , ohh ja en tussen de middag nog een tussendoortje genuttigd in een massage parlor op Sukhumvit soi 22, Angel 2. Nog meer ervaringing maar die zal ik een andere keer met jullie delen ;D

Commentaar

Aangekomen in Krunthep was het ff wennen dat mn vaste vriendinnetje Taew dr niet meer is. Ze heeft een Noor aan de haak geslagen, waar ze overigens geen moer om geeft, maar die wel goed is voor de $ !

Gezeten in de cocktailbar van het Nanahotel (vanwege de gratis vouchers.. :P ) zag ik 's avonds een paar hele mooie chicks voorbij lopen en maakte dan ook mn avances.

Glimlachend ( het blijven Thais he? :P ) liepen ze door, maar wat later op de avond, zo tegen 1 uur zag ik de mooiste van het stel buiten staan , voor de ingang van het Nanahotel.

Toch maar ff gevraagd wat een "grote beurt" zou moeten kosten. Het bleek dat voor 1000 bht ik zou worden gekinpt en geschoren ! Wel geprobeerd dr nog wat af te krijgen, maar daar was geen schijn van kans op. Dus toch maar besloten de knoop door te hakken vanwege de uitzonderlijke schoonheid van de dame in kwestie. Pas later bleek dat ze pas 20 was... ;D

In de lift trok je al vanuit haar jurkje zonder schouderbandjes een tietje tevoorschijn, zo mooi als ik ze zelden heb gezien ( en ik ben de tel al heeeeeel lang kwijt :P ), gelijk maar ff gezogen op dat knoppie en direkt ook de andere dr maar bijgepakt voor het "evenwicht" 8)

Eenmaal aangekomen op de kamer was er vanwege de tussen ons ontstane hitte, geen tijd meer voor de gebruikelijke douchebeurt, maar vielen we rechtstreeks op elkaar aan.
                      Ze bleek tot mn verrassing ook nog eens te beschikken over een totaal ongeschoren poesje, iets dat ik bijzonder weet te waarderen. (voor mij is die scheer toestand gewoon een ramp... ??? )

Zonder te overdrijven meen ik te mogen konstateren dat deze chick mogelijk echt de mooiste is die ik heel mn leven heb gezien. En dan nog wel ZONDER de daarbijbehorende tegenvaller cq afknapper !

Haar naam is King en ik vond haar dus bij de ingang van het terrein naar het Nanahotel.

Helaas heb ik de dagen daarna, ondanks dat ik haar tel. # heb geen kontakt meer met haar kunnen krijgen.

Vanuit mn `strategische`positie vanuit de BigDogbar ,gelegen tegenover de ingang van Nana
                      hotel heb ik nog geprobeerd haar weer te vinden , maar dat is helaas mislukt. Overigens leidde dat WEL tot een ander geil avontuur, waarover later meer.

groet 535diesel 8)

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok

goedemorgen medewandelaars,

ben eindelijk in het beloofde land na eerst 2 dagen siam beverly hotel (aardig hotel alleen wat weinig te beleven in de omgeving) maar savonds met thai vriendinnetje naar Si lom gegaan en daar heb je een redelijk aantla gezellige barretjes met vriendelijke dames. de 2e dag weer savonds naar si lom gegaan flinke ruzie gekregen met me vriendinnetje (welke ik via yahoo ontmoet had) savonds zonder haar weggegaan (ze had t bij mij flink verpest) en sochtends afgereist naar nana hotel (kon hier helaas maar 1 nachtje blijven was blijkbaar erg druk) smiddags even langs geweest bij bangkok teen massage na alle positieve verhalen over Yeen naar haar gevraagd maar zij bleek een dagje vrij te hebben dan maar gekozen voor Kaweng een erg lief meisje van 26 lentes gekozen voor anderhalf uur oil massage en ball massage wat erg prettig was na een half uurtje heerlijk gekneed te zijn stelde zij voor to go boom-boom waar ik geen nee tegen kon zeggen na een half uur geweldige sex nog een half uurtje weer tot volledige rust gemasseerd kostte voor dit alles 1500 bht voor extra service en 600 bht voor massage.
                        savonds naar gogo bar geweest (volgens mij rainbow 4) hier met dame gebbabeld en wat gedronken naam is me ontschoten maar ze had nr 50 haar mee genomen voor ST (veel te duur denk ik 2000 bht) na samen te hebben gedoucht en elkaar lekker ingezeept te hebben heeft zij me even oraal opgewarmd waarna ze me heeft bereden door vermoeidheid liep het niet helemaal geweldig al met al een redelijke ervaring maar niet bijzonder (ze had wel erg mooie borsten met joekels van tepels dr op) zij vroeg mij mee nog wat te gaan drinken en/of eten aww me cum now me very hungry heb haar echter vriendelijk bedankt en de deur gewezen. had echter zelf toch nog wel dorst en ben naar de beerbar aan de voorkant van nana hotel gegaan daar een kouwe heineken besteld waarna de vriendelijke serveerster(bargirl) ann bij me kwam zitten heerlijk gewoon gebbabeld geen gesmeek om geld of drank (heb haar wel paar maal voorzien van een drankje) daarna nog samen met haar ff wezen eten en kletsen over van alles ik heb haar uiteindelijk niet meegenomen naar me hotel omdat ik te vermoeid was maar ik heb dr nummer gekregen en ik zal dr zeker nog bellen want t is een schatje.
                        vandaag zal ik per trein afreizen naar chiang mai heb alleen gehoord dat door overmatige regen de boel daar redelijk blank staat dus moet even kijken hoe dat gaat daar mocht het niet bevallen dan reis ik snel door naar phuket

verder ieder veel groeten uit een zonnig bkk

Nick

Commentaar

Wammie, wat zeg je nu? Een wandelaar naar Khao San Road sturen? Het zou verboden moeten worden. Dit is het mekka van de backpakkers. Bovendien zijn veel hotels/guesthouses niet girlfriendly daar. Wandelaars gaan naar de Sukhumvit area. Als je een taxi naar Pattaya neemt dan is 800 baht wel aan de lage kant. De bus voor 100 baht is goed te doen, maar je moet dan wel eerst weer naar Mo-Chit of Ekkamai bus station.

Nick_, van die 2000 baht ST sta ik niet te kijken in Rainbow, die dames daar vragen zonder blikken of blozen 3000-4000 LT, iets waarvoor ik vriendelijk bedank. Hou er rekening mee dat de gemiddelde Thai in een fabriek of winkel rond de 200 baht per dag verdiend. Doet deze dame 2 ST's op een dag dan heeft ze in 1 dag een heel maandloon. Maar ja, als mensen dit betalen, waarom niet? Voor mij ligt het maximum zo rond de 2500 baht voor LT.

Commentaar

ik weet t fugazi

ben volgens mij ook niet echt t type voor de gogo-bar ik vind lekker relaxed een biertje drinken en een babbeltje maken (voor zover mogelijk) in een beerbar veel leuker en ontspannender. eerlijk gezegd vind ik al die dames die een beetje rond zon paal lopen te hangen maar n vrij zielige vertoning (of ik heb toevallig een slechte gogo getroffen) ben nu per trein aangekomen in chiang mai ben door vele mensen gewaarschuwd voor overmatige regenval maar heb daar nog niets van gemerkt. vanavond hier maar de barretjes verkennen en o ja ik verblijf in t top north hotel op advies van medewandelaars (volgens mij 535 kan ook iemand anders zijn) maar aardig hotelletje met zwembad voor 550 bht.
                            meer nieuws volgt

met vriendelijke wandelgroeten Nick

Commentaar

Hier weer eens een berichtje van Nick uit Thailand,

ben zoals gezegd van bangkok naar chiangmai gegaan daar de eerste avond weinig gevonden totdat ik om een uur of 2 richting hotel terugliep en nog een leuk barretje vond de bardame aldaar wou maar erg graag met mij mee ik weigerde eerst nog een beetje omdat ik redelijk stevig gedronken had en toch ook wel redelijk vermoeid was. uiteindelijk toch gezwicht voor haar charmes en 1000 bht longtime is nou ook iet een bedrag om moelijk om te doen. het probleem was echter om haar de dag erna weer kwijt te raken (ze was toch wel heel erg lief en je kon ook nog eens met haar lachen en praten in steenkoolengels) uiteindelijk is ze bijna 3 weken bij me geweest ook mee naar phuket en ko phi phi had haar echter wel meteen gezegd dat ik haar best wel mee wou nemen naar phuket maar dat ik geen zin had om iedere dag 1000 bht neer te leggen en ook nog eens een barfine te betalen. heb echter wel gewoon goed voor dr gezord en netjes dr eten en drinken enzo betaald heb dr geld gegeven om te winkelen als ik aan t duiken was en heb dr terug in bkk genoeg geld gegeven om de bus te betalen en om t een maandje rustig aan te doen terug in Ubon bij dr ouders. zij zegt nu heftig verliefd op mij te zijn en ze heeft beloofd om te shrijven en te bellen enzo en ik heb een beetje teruggeknikt en ook beloofd haar te schrijven maar denk echter dat t beter is voor ons beide om elkaar snel weer te vergeten.
                              ben nu echter weer terug in Bkk in het beroemde en beruchte Nana-hotel bij de receptie werd me meegedeeld dat alles volgeboekt was en dat ze alleen maar een kamer voor 1 nacht hadden (zelfde verhaal als de 1e keer dat ik daar was) kon vanochtend echter zonder problemen me verblijf verlengen ???
                              gisteravond ff rondgekeken in t NEP echter uiteindelijk bij t barretje aan de voorzijde van Nana-hotel geloof dat t barretje Golden heet rustig nog een biertje gedronken a 70 bht en jawel daar was Ann weer ze herkende me meteen van eerder deze maand en na een babbel en een borrel haar maar meegevraagd voor de nacht eerst nog samen wat gegeten (aan de overkant op de grond krijg je een pan en een paar schaaltjes met noodle,groente en vlees en koken maar, erg lachen en nog lekker en goedkoop ook) maar goed na samen in de kamer ff gedoucht te hebben en elkaar stevig ingezeept en schoongepoetst heeft ze me een massage gegeven (ze zegt nooit les te hebben gehad) maar t was voor mij de beste massage ooit afgerond met een stevige b2b en heftig klaargekomen tussen dr heerlijke kleine zachte borstjes hierna toch nog maar ff snel gedoucht waarna ze heerlijk in me armen in slaap viel. sochtends de hele handel nog maar eens herhaald daarna ff lekker ontbeten en nu zit ik hier t hele verhaal in te typen voor alle lezers in nederland zal vanavond weer rondkijken in NEP maar ik denk dat ik al weet wie er vanavond weer met me meegaat

vriendelijke groet allemaal

Nick

Commentaar

Zo, na een jaar eindelijk weer in Bangkok.
                                Gisteren gelijk even naar Lolitas gegaan voor een
                                lekkere blowjob (zc + cim) en dat was weer great !
                                Aan het eind van de avond voor de deur bij Nana Hotel
                                een shorttime gescoord voor 1000 bath en hiermee
                                ook bijzonder bevredigend avontuur beleefd.
                                In de nacht nog heel lang met een freelancer heel leuk
                                staan praten, maar "solly" ik kon niet meer.
                                Nou maar hopen dat mijn enige echte Thaise vriendin
                                weer snel vanuit NongKai naar Bangkok komt.
                                Zij is een bargirl (biergarten) waar ik nu al een tijdje
                                mee omga en wie weet........ zij is fantastisch !!
                                Nu is zij bij haar vader, die een operatie heeft ondergaan
                                en nu nog met grote probemen kampt. Dit laatste vertel
                                ik alleen zodat jullie weten dat bargirls niet alleen maar
                                verhalen hebben, maar soms ook echt dingen meemaken.
                                Net echte mensen he........!

Commentaar

Twee lieftallige jongedames hier naast mij in het internetcafe onderhouden zo te zien hun uhhh..."penvriend" contacten in den vreemde. En dat zijn er nogal wat, zo te zien aan hun volle inbox (waar ik even naar gluurde, niet netjes nee). Een hoop gegiechel hier naast mij .
                                  Ben vanmorgen op Don Muang geland voor een korte tussendoor vakantie. Financieel meevallertje gehad . Eerst even een tukje gedaan in het hotel, daarna een broodje gaan eten bij Subway. Alwaar ik bij binnenkomst meteen een contactzoekende blik kreeg (jullie kennen dat wel) van een andere klant, vrouwelijk uiteraard. Zondermeer een erg mooi meisje maar niet echt mijn type. Beetje te kriebelig perfect naar mijn smaak: mooi jurkje, mooie bijpassende sieraden, strak gelakte lange nagels en smaakvolle make-up zoals dat heet. Maar ook nogal koele ogen ondanks dat ze erg haar best deed om ik-ben-toch-zo'n-leuk-meisje uit te stralen.
                                  Nee, laat maar. Ik had ook meer zin in een massage. Op goed geluk Aviva in Soi 8 geprobeerd (meteen eerste straatje rechts in Soi 8 als je van Suhkhumvit komt). Daar gekozen voor Nook (staat helaas niet op hun website), een klein opdondertje met een beugelbekkie die me erg lief leek. En dat was ze ook. En nog een fantastisch lijfje ook, helemaal mijn smaak , klein maar fijn. Rond de 20 jaar schat ik.
                                  Ze gaf een erg zachte massage maar wist wel wat ze deed want toen ze bij een probleemspier in mijn rechterbeen kwam merkte ze dat direct en gaf ze daar opeens een veel steviger massage.
                                  De sex was lekker maar niet uitmuntend. Na enig aandringen pijpte ze zonder condoom maar niet echt van harte en ze hield het dan ook kort. Neuken was prima, aardig strak kutje.
                                  Ik ga zo Nana disco eens verkennen denk ik, ben ik nog nooit geweest.

Commentaar

Gisteren voor de 1ste keer samen met mijn maat aangekomen voor een (wandel)vakantie van 3 weken.
                                    Vlucht was met El-al, tussenlanding Tel Aviv, 525 euro all inc. (viel reuze mee)
                                    taxi gescoord voor 500 bht en ingecheckt in Nana hotel. Prima hotel voor die prijs, ze zijn volledig op wandelaars ingesteld.
                                    Hierna Bangkok gaan verkennen, ergens in Soi 9 (of was het Soi 11 ??) een oil massage genomen voor 350 bht. Ik ben een regelmatig bezoeker van thaise massagesalons in Belgie, echter zo'n voortreffelijke massage heb ik nog nooit gehad. 800 bht bijbetaald voor pzc en cim.
                                    hierna even naar de beergarden. Er hing wel een relaxt sfeertje. dames zijn niet opdringerig wat ik in sommige andere landen vaak heel storend vind.
                                    daarna teruggelopen naar de barretjes in de omgeving van Nana en uiteindelijk terecht gekomen in het NEP. Ik had eigenlijk verwacht dat het rond deze tijd drukker zou zijn maar het valt mij alleszins mee. In playskool agogo zaten mischien 8 farangs (20:00 uur). Er kwam een leuke danseres bij me zitten, even gekletst en haar een ladydrink aangeboden. Ik vond het echter te vroeg om iemand op te pikken. Ze vroeg 1500 bht voor 2 uurtjes (barfine = 600 bht).
                                    na nog enkele barretjes te hebben bezocht uiteindelijk weer terug gegaan naar de beergarden. hier op het eind van de avond in gesprek geraakt met een kleine tengere Isaanse van 43 kg genaamd Lek. zij was 30 jaar vertelde ze me, ze leek een vijftal jaren jonger (doen ze dat niet allemaal ).
                                    In verband met een enorme jetlag en het feit dat ik graag alleen slaap haar meegenomen voor shorttime voor 1000 bht.
                                    Samen lekker in bad inzepen en daarna op het bed. Pzc, beffen, nmc, zoenen - het hele arsenaal afgewerkt. Tussendoor ook nog een massage gehad waar ze best wel bedreven in was. Uiteindelijk heeft ze het hotel om 03:50 uur verlaten.
                                    de 1ste dag Thailand is me dus prima bevallen. Mede door dit geweldige forum heb je het idee dat je een ervaren thailandganger bent .
                                    Ikwil iedereen hiervoor graag bedanken die heeft bijgedragen aan dit forum.
                                    Voor iedereen met vragen zou ik zeggen lees alle berichten hier door. het zijn er wel vele maar echt alles kun je terugvinden.
                                    greetz
                                    Nightmare

Commentaar

Dag 2 in Thailand:

Na (veel te vroeg) te zijn wakker geworden hebben mijn maat en ik een excursie geboekt naar de Grand Palace. Op zich heel mooi maar dit is niet het geschikte forum om dit te bespreken.
                                      Na deze excursie een oilmassage genomen in "Heaven". Deze is te vinden in Soi 19 . Gekozen voor June dmv foto's die ons werden getoond. De kamers zijn zeer professioneel ingericht met allen douche en toilet.
                                      June bleek een zeer frisse verschijning te zijn. Had ik er gisteren eentje van 43 kg, deze haalde zelfs dit gewicht niet. Ik heb haar leeftijd niet gevraagd, maar het zal ergens onder in de twintig zijn. Lekker door haar gewassen. De massage was zeer relaxend. Zo relaxend dat ik zelfs 2x in slaap viel en weer wakker schrok waar ze erg om moest lachen.
                                      Extra massage bestond dit keer uit een bodymassage met PZC voor 1000bht.
                                      ze vroeg voor "make love" 2000bht wat ik veel te veel vond. Op mijn tegenbod van 1000bht ging ze niet in. Als ik 1500bht had geboden was dit waarschijnlijk OK geweest, echter vond ik dit ook te veel.
                                      Na fris en monter naar buiten te zijn gekomen even verder gewandeld naar Soi Cowboy, even een hapje gegeten (de laatse zaak op het eind rechts - hier kun je zelfs poffertjes krijgen - en nog belangrijker Guinness van het vat .
                                      Hierna nog enkele Go-go's binnengegaan zoals Tilac en Baccarra.
                                      In baccarra vond ik de danseressen er erg jong uitzien, maar dit zal ongetwijfeld allemaal net legaal zijn. Het was er overigens rond 22:00 uur erg druk. Heeft ongetwijfeld te maken met de doorzichtige dansvloer/plafond naar de 2e verdieping.
                                      Hierna teruggelopen via Sukhumvit Rd. en even binnengewipt bij de Thermae.
                                      Hier begonnen zich al aardig wat TG te verzamelen (inderdaad van alle leeftijden ) Toch uiteindelijk doorgelopen naar de open bar links naast het NEP (ik ben de naam even kwijt). Na sluitingstijd weer de Sukhumvit Rd. opgezocht om daar wat te drinken bij de vele standjes. Zelf nog een lekker soepje gekookt boven een vuurtje van houtskool midden op ons tafeltje - heerlijk.
                                      vervolgens een leuke thaise, genaamd Fon - 26 jaar, aangesproken waarmee ik uiteindelijk tot half zes mee heb liggen kletsen. Haar meegenomen naar het hotel, prijs was "up to you".
                                      Nadat we eenmall (apart) hadden gedoucht bleek Fon echter het enige meisje te zijn in Thailand wat echt preuts was. Gebeft mocht er niet worden, niet pijpen, vingeren werd met de hand van haar begeleid. Ze zei dat ze boom-boom wilde, echter toen ik hier aanstalten voor maakte was dit haar ook te veel.
                                      Wat was er aan de hand ??? Door dit alles begon ik zelfs te twijflen of het wel een echte TG was of mischien een omgebouwde ladyboy. Echter dit laatste sluit ik uit omdat ze super vrouwelijk vormen had en echte tietjes.
                                      Ze was verder professioneel genoeg om te weten hoe alles in zijn werk gaat als het gaat om ID afgeven in het hotel. Was ze mischien ongesteld ??? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat we zijn gaan slapen zonder dat er verder iets gebeurd is. Toen ze vanmorgen wakker werd is ze gaan douchen, is bij me op bed komen zitten en heeft wel 10x solly gezegd. Hierna is ze zonder dat ze maar 1x voor geld heeft gevraagd vertrokken.
                                      De 2e dag is dus niet zo ge-eindigd als ik graag gewild had .
                                      Ik denk dat ik dadelijk "Lolita's" maar eens ga opzoeken .
                                      Vanaf morgen zit ik in Pattaya, ook zeker iets om naar uit te kijken.
                                      greetz
                                      Nightmare

Commentaar

Inmiddels teruggekeerd in het kille nederland wil ik toch nog ff laten weten dat de dames in de beergarten, sukhumvit soi5 dr nog steeds florisant bijlopen.

Ook in de beerbar van het Nanahotel, evenals 's avonds op de parkeerplaats naast, maar ook ervoor de mooiste dames zijn te vinden voor relatief weing baht, want geen barfine.
                                        Ik trof er een dame genaamd Jen (of zoiets), 500 bht all in die echt wel van wanten wist, behalve echt zoenen was ze voor alles in, nam er ook de tijd voor en scheen dr ook zelf nogal wat lust aan te beleven. Harig poesje maar wel een grote tatoo op dr buik, waar ik niet zo stuk van ben.Vreselijk nat en kwam ook zelf klaar.Kleine tietjes met redelijk grote tepels,gemiddeld postuur voor een thaise (klein en slank).

In de Big dogs-bar tegenover het nanhotel de dames Poo en Bee leren kennen, evenals Oat die ik al eerder had ontmoet daar, echte kanjers die je wel een lesje zullen leren als je dat zou willen ( en wie wil dat nou niet...)

Poo (24) is erg groot voor een thaise, blanke huid en komt uit Chang Mai,wel slank (me never go with falang, but sometimes falang goes with me.... )

Bee is gemiddeld groot maar wel wat aan de stevige kant, hoewel niet dik ofzo, een echt lekker brokje voor de liefhebber van niet TE slank of mager. (Is nu ff een weekje ofzo weg i.v.m. overlijden oma)

Oat, tsjaaaa..... das de dame die "verliefd" speelt voor mij, dat doet ze met veeel overgave, huilen en zuchten incluis, maar....WAT een sex met die meid ! Echte gf-sex.Ze komt als de brandweer en laat verder ook alles toe. Ze is 23, gemiddeld postuur, hoewel ietsjes groter en zwaarder misschien als de rest ,maar voor onze begrippen rank.
                                        Ze vertelde me dat ze mn vriendin wilde ontmoeten, ik vraag haar waarom.
                                        Zegt ze: nou dan vermoord ik haar, I want you, only you. Het lijkt dr'op alsof ze het nog meent ook.Oppassen dus en niet te lang mee doorgaan.

Deze dames werken 's avonds vanaf een uurtje of 6

groet 535diesel

Commentaar

Na enkele dagen ten noorden van Bangkok te hebben doorgebracht weer terug in Bangkok.
                                          Zaterdagavond 6 uur ge-arriveerd en in Soi 4 in het Nana Tai Madison nog volop plaats. Hotel ligt zo'n 500 meter vanaf Sukhumvit en ze hebben een tuk-tuk service tot aan Nana hotel.
                                          Naar mijn favorite bar "Hilary" gegaan en enkele biertjes genuttigd. Hillary ligt schuin tegenover Nana hotel en ze draaien hier voornamelijk hete betere top 40 werk (Police, Krevitz e.d.).
                                          Helaas werd er net voor mijn neus een lekkertje weggekaapt.
                                          Wanneer je hier vaker komt en je geeft de serveersters ook af en toe een drankje (zonder bijbedoelingen) wordt je hier echt in de watten gelegd.
                                          nog even het NEP ingelopen en enkele go-go's bezocht.
                                          om 0200 uur Sukhumvit Rd opgezocht en een freelancer opgepikt. Naam: Nit leeftijd: 22 jr . Ze woog 40 kg vertelde ze me. Alles was mogelijk dus heb ik haar meegenomen naar het hotel voor ST 700 baht.
                                          Inderdaad was alles mogelijk en heb een leuke tijd met haar gehad. Wel even oppassen, ze wou hem erin stoppen zonder condoom.
                                          De volgende dag rond sluitingstijd in Hilary een slanke thaise genaamd Oi opgepikt, leeftijd 28 jaar en ze heeft een beetje een indiaas uiterlijk. Voor ST vroeg ze 1000 baht en hiermee ben ik akkoord gegaan. de bar was inmiddels dicht dus geen barfine
                                          Ook deze dame wist wel van wanten, was zeer professioneel en heeft zelfs op mijn tenen liggen sabbelen
                                          Nu bezig aan mijn laatste week in Pattaya en me net laten afzuigen in Soi 13/2 bij "golden girl" of zoiets. Het ligt in ieder geval bij de 2 andere BJ bars "Spricey" en "Pumpstation". Dame neemt je mee naar boven alwaar je op een bank of op een stoel kan plaatsnemen. Toen ik boven kwam knoopten net 2 mannen hun broek dicht. Je kan dus gewoon naast je kijken hoe je buurman wordt gepijpt.
                                          Op een TV worden pornofilms vertoond. Naam van de dame ben ik vergeten. Alles bij elkaar kostte dit me 800 baht (incl. tip). Wel altijd van te voren vragen "no condom ok", anders zou er wel eens extra voor moeten worden betaald.