Thailand: Hua Hin Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Hua Hin Recensies

Hallo Len,

Is Hua Hin een rustige stad? Invergelijking met Pattaya ja, maar in vergelijking met andere badplaatsen aan de golf zoals Cha am en Prachuap Kirikhan heeft Hua Hin een zeer goed wandelklimaat. Het beschikt over enkele straatjes met beerbars. Deze zijn in tegenstelling tot Pattaya bijna allemaal inpandig wat een knussere sfeer geeft. De prijzen voor barfine zijn ook rond de 300 bath.
    Gogo's zijn er echter niet. Het aantal bars met bargirls ligt zo rond de 40 maar aangezien er weinig wandelaars zijn is de keuze goed. Tegen sluitingstijd gaan de meeste bargirls naar de disco onder het hilton hotel ( het voormalige Melia hotel). Nogmaals niet zo schreeuwend als pattaya, geen gogo's maar voldoende beerbars voor een leuke vakantie. Je hoeft hier je l*l niet met pissen te slijten.
    Ken je al de site www.huahinafterdark.com Hierop veel info over het uitgaansleven in Hua Hin
    Mijn laatste bezoek was december 2004

Tegenover het Jed Pee Nong Hotel (prima hotel trouwens) aan de Thanon Damnoen Kasem en ongeveer 300 meter vanaf het strand, ligt een klein wijkje met een tiental beerbars. Veelal zitten de kandidaatjes buiten, lachen je toe en proberen je binnen te krijgen. Mijn ervaring is er erg vriendelijk en aan te bevelen. Keus volop!
    Omdat ik destijds tijdelijk een Thaise vriendin bij me had, kan ik je niet berichten over de prijzen.
    Love the life you live,
    live your dream,
    don't dream your life
    and live the life you love !

Commentaar

bar fine is overal ongeveer 200-300 baht. de dames die ik een keer mee heb genomen vroegen allemaal 1000 baht, voor longtime. ze bleven dus de hele nacht! ga vooral na sluitingstijd naar het hilton(the brewery) daar komen de meeste die niets gescoord hebben naar toe. ook komen er veel meiden die een weekendje weg of met vakantie zijn naar toe en daar hoef niets voor te betalen. de meest populaire bar is toch wel de Celtic bar en dat is midden in het bar area! soi bintaban! maar er zijn er zeker meerdere waar het goed toeven is! niet zoals pattaya, maar het strand is 100% beter en een lekker wijf is er zeker te vinden.

Commentaar

Hua Hin is Dik OK ;D Meiden zat, lage bar fine, lage prijs voor een LT, erg mooi strand, en goede, goedkope hotels die girlfriendly zijn!

2 a 300 bar fine, LT 1000 Bath, hotel v/a 100 bath (geen geintje, maar dan heb je ook niets) tot Hitlon 2 a 300 dollar

Ik zit zelf in HuaHin Suites, prima, voor 800 Bath.

Als er nog wandelaars zijn in HuaHin, stuur ff een berichtje, pakken we eenm pilse in "the brewery"

Commentaar

Ben inmiddels terug en de informatie over Hua Hin is juist. Een leuke tijd gehad. Kleine badplaats mooi strand en alles op loopafstand. Geen Pattaya maar voor de wandelaars genoeg te beleven. Het barstraatje Soi Bintaban of Bintabath makkelijk te vinden recht tegenover Hilton. De Celtic Bar is een aanrader met jonge meisjes die ook graag buiten de bar in de Hilton disco met je willen afspreken. Na sluitingstijd (2uur) van de Hilton disco, The brewery zijn we naar enkele kleine karaoke barretjes gegaan tot in de vroege uurtjes, die sluiten pas om 6uur!! ST weet ik niet maar LT 1000 Bath nooit BF betaald altijd buiten de bar afgesproken.
          never say never

Commentaar

ik zal bij mijn terugkeer wat uitgebreider ingaan op mijn verblijf in hua-hin,(beetje duur internetten in dit hotel)mijn eerste indruk was dat het nu snel naar de groote van pattaya gaat!!tientallen barren en beergardens!!gevuld met vele meiden.uit de woorden van de dames schijnt dat,met name de zaken in phuket nog steeds zeer slecht is,de toeristen blijven steken in hua-hin,en logisch dat de workinggirls daar dan ook zijn!!ik heb gezeten in het "peony hotel",t/o het sofitel,dus bijna midden in het centrum...

Commentaar

Re: Thailand: Cha Am Waar moeten we zijn?

Oorspronkelijk geplaatst door beflap
              Cha Am is een badplaats p/m 160 km onder Bangkok. Heeft iemand info waar we wezen in Cha Am voor een leuk avontuurtje met een dame?
              Oorspronkelijk geplaatst door beflap
              Ik heb deze site nog gevonden:
              http://www.huahinafterdark.com/map.htm
              Ik heb Cha-Am vorige maand nog bezocht, maar kan je alleen vertellen waar je NIET moet zijn en dat is aan de strandweg en de toegangsweg daar naar toe. Misschien dat er in het oude centrum nog wat te beleven valt!
              Ik zou je aanraden om voor je avonturen plm 25 km zuidelijker te gaan en Hua Hin te bezoeken. Daar vindt je in het centrum, dichtbij het strand een klein wijkje met allerlei girly-bars. Een taxi van Cha_Am naar Hua Hin lijkt me niet al te duur. Succes.
              Laatst gewijzigd door Benn0; 26-11-08, 20:24.
              Love the life you live,
              live your dream,
              don't dream your life

Commentaar

Re: Thailand: Hua Hin, ervaringen

Voor ik over mijn ervaringen in Hua Hin zal schrijven, eerst een stukje touristeninformatie. Ik was op zondagochtend nog in Chiang Mai en wilde graag dezelfde avond in HH zijn.
                Dus naar een reisbureau, half twaalf 's ochtends en ik kon nog mee met een vlucht van One Two Go 's middags om twee uur voor 1600 bath.
                De vlucht had 45 minuten vertraging, maar om ongeveer vier uur landde ik op het vliegveld van BKK. Daar een Taxi Meter (altijd Taxi Meter nemen, nooit met de chauffeur onderhandelen over de prijs) naar Southern Bus Station (150 bath, ruim een uur) genomen en van daaruit met de bus naar Hua Hin (159 bath), in ongeveer drie uur.

Hua Hin is mijn favoriete plaats in Thailand. Prettige sfeer, mooi strand en voldoende te doen, zowel op cultureel gebied overdag als qua uitgaan 's avonds en 's nachts. Ruim voldoende " open" barretjes, zodat je van buiten kan zien hoe het er binnen uitziet en belangrijker: wie er binnen op je zitten te wachten.
                Nooit meer dan 200/300 barfine betaald en de laatste jaren altijd 1000 LT (vroeger, rond 2000 ook nog wel eens 500).
                Ook regelmatig met dames uitgeweest waar geen BF voor betaald hoefde te worden, bv uit een winkel, discotheek, restaurant of de cassiere van een bar.
                Nadeel is dan natuurlijk dat je afhankelijk bent van haar vrije tijd.
                Echte professionals kom je in Hua Hin niet zoveel tegen als bv Phuket, BKK of Pattaya. Wel veel dames die op zoek zijn naar een longtime relationship, waardoor het aanbod ieder jaar weer varieert. Ik bedoel eigenlijk dat je leuke dames van vorig jaar maar zelden je volgende vakantie weer tegen komt.

Ik logeer meestal in een guesthouse voor 800 bath, guestfriendly en inclusief ontbijt.
                Het viel me dit jaar op dat HH wel erg snel groeit. Veel nieuwe restaurantjes en barretjes, veel accomodatie vol en vooral veel gezinnen op vakantie.
                In het weekend en met feestdagen is Hua Hin altijd extra druk: mensen uit BKK gaan daar graag heen.

Commentaar

Om ongeveer 22.00 uur was ik ingecheckt en ging op zoek naar iets te eten, te drinken en verheugde me op het wandelplezier in Hua Hin.
                  Ter hoogte van de Flamingo bar hoorde ik plotseling mijn naam:" He Guilty! You're back, come in!"
                  Binnen zat Su, een veertigplusser die ik zeker zes jaar ken. Ze heeft zich opgewerkt van bargirl naar eigenaresse van twee bars.
                  Ik ben nooit met haar uitgeweest (teveel pompoei voor mij), maar als ik haar zie hebben we altijd plezier als oude vrienden.

"Nice to see you back.You had many friends here, Nuan, Da, Ann, Rinn, Ning ",en zo noemde ze nog wat namen. Ik stond perplex, menigeen was ik zelfs al vergeten."I have nice lady for you, I know what kind of girl you like".
                  Ik zei dat ik eerst wat wilde eten en drinken en daarna graag even wilde wandelen. Geen sprake van, ik kreeg een Changbier, er werd zonder overleg eten voor mij besteld en Su verdween, mij enigszins overdonderd achterlatend.
                  Even later was ze terug met een Isaanmeisje: brede lach, mooie ogen, onopvallend aantrekkelijk gezicht en zo te zien een prachtig figuurtje, Niet heel jong, bijna dertig bleek later. Inderdaad mijn typje.

" I am drunk. My name is Noi", stelde zij zich voor. "I was drinking tequila with some farang" -Oh, you have to come back to Him? "No, he has not my respect, I was only drinking with him. Now my friend is with him. I can stay with you if you like". Noi was inderdaad prettig gezelschap, sprak behoorlijk goed Engels en had ook tekst. Een uurtje later fluisterde ze me in mijn oor: "You pay bar for me?"
                  Op mijn bevestigend antwoord werd ze nog blijer: "You make me happy tonight!"

Noi kwam niet echt dronken over, wel erg vrolijk, veel grapjes makend, prettig handtastelijk en af en toe draaide haar tongetje even snel over mijn lippen en in mijn mond. Ik was inmiddels ook niet echt nuchter meer.
                  We bleven tot na sluitingstijd en liepen daarna naar mijn guesthouse.
                  Noi ging eerst douchen, kwam terug in een handdoek gewikkeld , die ze meteen weer van zich afwierp en ging wijdbeens met haar handen naar mij uitgestrekt op het bed liggen: "Come to me darling!" - I Take shower first, lachte ik.
                  Ik kwam zo snel mogelijk terug, zij trok mij meteen bovenop zich en begon hartstochtelijk te zoenen.
                  Vervolgens stuurde zij mijn hoofd langzaam over haar borsten, over haar buik, richting venusheuvel.
                  Haar lichaam zag er prachtig uit en dus ik kon zonder moeite mijn tong overal van laten proeven. Tussen haar benedenlipjes aangekomen proefde ik al dat mijn gelik haar zeker niet onberoerd liet, om een eufemisme te gebruiken.
                  Terwijl ik haar klitje met mijn tong masseerde, liet ik langzaam mijn rechterwijsvinger naar binnen glijden en liet deze haar G-plekje kietelen.

Opeens voelde ik een warme vloeistof op mijn rechterhand. Ze zal toch niet ongesteld worden?
                  Ik trok mijn hoofd een beetje terug en zag een flinke natte plek op het laken. Gelukkig niet rood! Ik wisselde van positie, liet mijn linkervingers haar geheime grotje verkennen en masseerde haar clitoris met mijn rechterduim.
                  Langzaam verhoogde ik het tempo en merkte aan Noi's gekroel en gedraai dat ze erg blij was.

Wat er toen gebeurde had ik nog nooit zo meegemaakt.
                  Noi bracht haar billen omhoog en spoot tegelijkertijd harde stralen doorzichtig, zoet vocht in mijn gezicht. Niet een beetje, nee mijn gezicht was drijfnat en een grote vochtige plek tekende zich op het laken af. Ik was blij mijn contactlenzen al uitgedaan te hebben!
                  Noi trok, nog een beetje natrillend, mijn gezicht naar zich toe en zoende het helemaal droog. Meinige dame heeft er al moeite mee om te zoenen na het beffen!
                  "You have condom?" was het enige wat ze zei.
                  Gelukkig wel, nu was het mijn beurt om te spuiten.

Om een lang verhaal niet te lang te maken:
                  Die nacht heb ik haar nog tweemaal mogen zien spuiten en ik ben buiten het condoom nog eenmaal over haar buik gekomen.
                  Om half zes werd ik wakker, alle kaarsjes en de TV nog aan en op een drijfnat bed. Wij waren beiden ook nogal vochtig en vlekkerig.
                  Kaarsen en TV uit, beetje afdrogen, een handdoek over het onderlaken en verder snurken. Noi werd hier niet wakker van, zachtjes verspreidde zij haar tequila-adem in de kamer.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door nightmare
                    Ik ben ook op zoek naar guesthouses in Hua Hin in de prijsklasse van zo,n 800 baht.
                    Het liefst zo kort mogelijk bij de barretjes in het centrum.
                    Nu heb ik op het net wel de nodige guesthouses gevonden, echter de meeste zijn niet in het bezit van email (laat staan website) zodat reserveren toch iets moeilijker wordt.
                    Het liefst logeer ik ook niet in een guesthouse waar enkel backpackers komen.
                    Iedereen die tips en/of suggesties heeft is van harte welkom.
                    bvd
                    mvg
                    Nightmare
                    In de meeste Guesthouses kun je niet reserveren. Gewoon wie het eerst komt. Tip voor als je geen verrassingen wilt: boek één nacht hotel en na aankomst bekijk je een aantal vantevoren uitgezochte GH. De andere morgen vanaf 9 uur maak je de beste kans op een geschikte kamer in een GH. En daar hoef je in HuaHin echt geen 800 Bt voor te betalen. Met 500 Bt zonder ontbijt slaap je in de beste Guesthouses. Kijk maar eens op de site van Lonely Planet. En kom je er niet uit, dan heb ik nog wel een "vriendin" ter plekke om je de weg te wijzen. Nee deze is geen bargirl oid, maar gewoon via chat ontmoet en een paar heerlijke dagen mee doorgebracht.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door nightmare
                      Ik ben ook op zoek naar guesthouses in Hua Hin in de prijsklasse van zo,n 800 baht.
                      Het liefst zo kort mogelijk bij de barretjes in het centrum.
                      Nu heb ik op het net wel de nodige guesthouses gevonden, echter de meeste zijn niet in het bezit van email (laat staan website) zodat reserveren toch iets moeilijker wordt.
                      Het liefst logeer ik ook niet in een guesthouse waar enkel backpackers komen.
                      Iedereen die tips en/of suggesties heeft is van harte welkom.
                      bvd
                      mvg
                      Nightmare
                      2 jaar geleden geweest in het Jed Pee Nong Hotel voor plm. 650 Baht, incl. ontbijt. Dit hotel ligt aan de Thanon Damnoen Kasem, recht tegenover een wijkje met allemaal barretjes en 300 meter vanaf het strand.

Vr.gr. Wammie
                      Love the life you live,
                      live your dream,
                      don't dream your life

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Wammie
                        2 jaar geleden geweest in het Jed Pee Nong Hotel voor plm. 650 Baht, incl. ontbijt. Dit hotel ligt aan de Thanon Damnoen Kasem, recht tegenover een wijkje met allemaal barretjes en 300 meter vanaf het strand.

Vr.gr. Wammie
                        Dan is Jed Pee Nong in 2 jaar tijd behoorlijk duurder geworden.
                        prijzen vanaf 1200 baht.
                        vanaf november 1500 baht.
                        Ik heb Goanna's guesthouse gemaild, echter de eigenaar zal in October niet meer de eigenaar zijn van het guesthouse omdat Lolita's Hua Hin dan geopend is.
                        Het ziet er dus naar uit dat de blowjob bar-formule een heuse keten wordt in Thailand .
                        Ik heb sowieso het idee (na een aantal dagen het net napluizen) dat Hua Hin zich als een klein Pattaya aan het ontwikkelen is.

Commentaar

Ik heb ervaring met twee guesthouses.

Meestal logeer ik in sunshineguesthouse@yahoo.com.
                          Kosten 800 bath incl. 1 ontbijt naar keuze; voor een Thais ontbijt betaal je ongeveer 80 bath extra.
                          Ligt twee minuten van het strand, 15 minuten lopen van centrum (overdag ga je achterop een motorbike voor 20 bath, 's nachts loop je terug, goed voor je!).
                          Lopend over de weg vanuit het centrum naar het zuiden, voorbij het Marriott eerste links. Strand is daar lekker rustig.

Laatste keer was Sunshine Guesthouse vol. Zij brachten me naar Baan Khachathong, halverwege richting centrum. (Dus 7,5 minuten lopen beide kanten op). 690 bath exclusief ontbijt.
                          Adres: 214 Phetkasem Rd. email: khachathong@yahoo.com
                          Website: www.khachathong.com

Beide guesthouses zijn guestfriendly, erg mooi en verzorgd.
                          Inclusief badkamer, airco, TV, koelkast en....een tweepersoonsbed en in sommige kamers ook nog een enkel bed extra.

Ik zal een volgende keer ook iets over toeristische trips rond Hua Hin vertellen.

Commentaar

De volgende dag nam ik rond het middaguur afscheid van Noi, ik gaf haar duizend bath en we spraken af elkaar 's avonds weer in haar bar te ontmoeten.
                            Ik ging naar het strand om wat te lezen, te zwemmen en wat te eten bij de Veranda bar.
                            Rond drieën terug naar mijn guesthouse, douchen, omkleden en achterop een motorbike downtown.
                            Hoewel ik een geweldige nacht met Noi gehad had, wilde ik graag nog even alleen ( in mijn eentje dus) wandelen door het centrum.

Ik vermeed nu dus de Flamingo bar en zag al snel een knap jong meisje in een open bar (sorry, naam van deze gelegenheid niet gezien) op een bank zitten. Helaas zat er een nogal luidruchtige farang naast, maar dit weerhield mij niet naar binnen te stappen.
                            Ik ging aan de bar zitten, bestelde een Chang en raakte natuurlijk met de bardame aan de praat. Na haar antwoorden op de meest gestelde vragen in Thailand ( what is your name, where you come from, how long you stay in Thailand?) gegeven te hebben, vroeg ze : "You like lady?".
                            Om haar voor te zijn zichzelf aan te bieden, antwoordde ik: Yes, I like that lady very much, met mijn hoofd knikkend naar eerder genoemd meisje.

Zij glimlachte, stond op en liep naar de bank. Ik zag de dames praten, naar mij kijken, lachen en de bardame bleef daar zitten, terwijl mijn favorietje naar de bar liep. Ik stelde mezelf voor en bood haar iets te drinken aan.
                            Ze woonde in HH, samen met haar vijftienjarige zoon. Oei, ik had haar zo'n 22 geschat! Binnen vijf minuten stelde ze voor: "If you like me, I can go with you to your hotel. We take shower and I stay with you one or two hours. I do only shorttime, because in the evening I like to take care my son".
                            - And what do you expect from me?
                            "Oh, that's up to you".
                            - Eh, that farang is not waiting for you?
                            "No, he's coming everyday. Only drinking. Does not like boom boom".

Ik rekende drie drankjes af, over barfine werd niet gesproken en ik mocht achterop haar brommertje naar mijn guesthouse.

Daar namen we geheel volgens haar voorstel een douche en Da ( zo heet ze dus) toonde weinig schaamte : geen handdoek! Aan haar lichaam zag ik nu wel dat ze een baby gebaard en gevoed had. Maar ze had verder wel een aantrekkelijk gezicht en figuurtje!
                            Da zoende heel lief en wond me daardoor behoorlijk op. De rest van de vrijpartij was een beetje standaard. Ik vond haar enigszins passief. Absoluut niet storend, zo'n beetje alles was mogelijk, maar het moest wel van mij komen en zij onderging het; gelukkig wel met een grote glimlach. Een beetje lui misschien.
                            Wellicht dat ik haar ook wel te veel vergeleek met Noi en de hartstocht die ik afgelopen nacht met haar beleefd had.

Ruim een uur later douchten we weer, ik gaf haar vijfhonderd bath, die met een waai en en glimlach aanvaard werden en we vertrokken samen weer naar het centrum. Daar vroeg ze of ze mij bij het postkantoor af mocht zetten, want zelf wilde ze nog even naar de markt om een nieuw (net verdiend) shirtje te kopen.
                            Tuurlijk had ik geen bezwaar, vanaf het postkantoor is het maar een paar minuten lopen naar de Flamingo bar, en ik wilde Noi graag weer zien.....

Commentaar

Bij de Flamingo aangekomen was Noi blij mij weer te zien.
                              We dronken wat en ik nodigde haar uit te gaan eten in een van de seafoodrestaurants bij het strand.
                              Vanuit het centrum loop je via een houten trap omhoog naar een grote steiger, die over het strand en een stukje zee loopt. Een ideale lokatie om uitgebreid te dineren.
                              De temperatuur is aangenaam omdat er meestal een zacht briesjes over de zee waait. En als je geluk hebt zit je onder een enorme sterrenhemel met volle maan en het geruis van de zee op de achtergrond.

Ik bestelde wijn en water en liet de keuze van het eten aan Noi over.
                              "What do you like te eat?"vroeg ze me. - Mai pen rai (maakt niet uit), I like everything. "You like to eat everything? " lachte Noi. "I order everything for you.
                              Number one, number two, number three......" - Oei, sorry, I mean I like anything, reageerde ik nit noi beschaamd. Door een Thaise op mijn Engels gecorrigeerd!

Na het diner vroeg en kreeg ik de rekening. Ik deed of ik die bestudeerde, maar Noi vroeg meteen: "How much?". Ik noemde haar het bedrag, waarop zij reageerde: "Too much". Ik gaf haar het voor mij onleesbare papiertje en zij begon breed lachend een discussie met de ober. Bij het bestellen had ze alle bedragen onthouden en wist wat ik moest betalen! Er ging dus 150 bath van de rekening af. "Don't tip them too much, 20 bath is enough!"

Na enige aperatiefjes gingen we die avond wat vroeger en wat minder aangeschoten dan gisteren richting guesthouse. Even douchen en naar bed.
                              Ditmaal startten we rustiger dan de nacht daarvoor.
                              Meer een tantra vrijpartij met heel veel kusjes en strelingen en een uitgebreide onderzoektocht naar alle geheime plekjes. Ons beider tongetjes hadden het druk!
                              Opeens realiseerde ik me, dat ze mij nog niet gepijpt had!
                              - You don't like eating ham? " Eh... I don't do too much"
                              Toen was het even stil.
                              "But I can make you crazy tonight" lachte ze.
                              - Oh, you think so? Die uitdaging wilde ik wel aangaan.

Noi draaide zich langzaam over mij heen zodat haar mondje vlakbij mijn gezwollen sabel lag. Haar getuite lippen hield ze tergend boven mijn eikel terwijl ze met haar vingers mijn balzak, de buitenkant van mijn prostaat en mijn anus masseerde. Haar tongetje kwam naar buiten en langzaam draaide ze deze over mijn top. Voorzichtig liet ze haar mond over mijn zwaard zakken, en maakte tegelijkertijd een zacht zuigend geluid. Haar poesje was inmiddels in mijn mond verdwenen. Gelukkig, zoals het een goede pijpster betaamt, gebruikte ze haar handen alleen om te sturen en prikkelen en werden de peristaltische bewegingen door haar mond uitgevoerd. We voerden het tempo steeds sneller op en ik was de eerste die spoot, niet in haar mond, die had ze net op tijd teruggetrokken, zodat ik midden in haar gezichtje kwam. Binnen een minuut was het haar beurt om te spuiten en kwamen de stralen zoet vocht over mijn gezicht.
                              We bleven nog even natrillen en gingen toen maar weer onder de douche.
                              Mijn zesde inmiddels die dag.

Gelukkig was het nog te vroeg om te gaan slapen....

Commentaar

De rest van de week zijn Noi en ik bij elkaar gebleven.
                                Veel nieuwe details op sexgebied vallen aan mijn vorige verhalen niet toe te voegen.
                                Iedere wip <twee of drie keer per dag> was weer spannend, afwisselend en vol passie.
                                Wel werd de kracht en de hoeveelheid vocht die ze verloor als ze een orgasme kreeg, in de loop van de week minder.
                                Ik vroeg haar nog hoe het kwam dat ze de eerste avond zo hard spoot en zoveel vocht verloor.
                                `I did not come for one month`was haar antwoord.
                                Ze had weliswaar diverse farang gehad, maar blijkbaar had niemand de moeite genomen ook haar te laten komen!

Op een enkele oilmassage na (Noi zat in de ruimte daarnaast voor een haar/nagelbeurt), waar de masseuse voor een tip van 500 bath best bereid was haar kleren uit te doen en ook haar mond als massage-instrument te gebruiken, ben ik die week niet meer vreemd geweest.

Nog een paar toeristische tips.

Sam Roi Yot National Park.
                                63 Km ten zuiden van HH.
                                Geweldige wandeling de berg op en daarna naar beneden de vulkaanmond in, waar je van alles aan natuurschoon en nog een een tempeltje ook te zien krijgt.

Naar de Pala/U waterval. Ook 63 km, maar nu landinwaarts. Huur een taxi voor een dag ( 1000 bath), laat je bij de waterval afzetten en wandel met je vriendin(nen) door het oerwoud langs de rivier stroomopwaarts tot je bij de watervallen bent.
                                Stevige schoenen, zwembroek meenemen. Niet bang voor de vlinders zijn.
                                Laat je vriendin(nen) voor de lunch zorgen.

Bezoek het King´s Palace, even ten noorden van Hua Hin. Twee uurtjes wandelen daar. Nog even naar het strand en daarna weer naar de bar.

Veel plezier!

Commentaar

Re: Thailand: Hua Hin,

Je kunt de bus vanuit Bangkok naar Hua Hin nemen vanaf het zuidelijk busstation (plm. 2 uur) of de trein vanaf Hualomphong Railway station in BKK (plm 3 uur).

Voor de bus moet je echt wel op gemiddeld 3,5 uur rekenen.
                                  Bus stopt een of twee maal onderweg. Je zit redelijk comfortabel, betaalt slechts 160 bath en de vertrektijden vanaf Southern Bus Station zijn gemiddeld eenmaal per uur, als het druk is nog vaker.
                                  Je hoeft niet van tevoren te reserveren, zoals vaak bij de trein.

De bus zet je midden in HH (tegenover de tempel) af.
                                  Achter de tempel begint het uitgaansleven.
                                  Als de bus je gedropt heeft krijg je meteen voldoende aanbiedingen van motorbikes en taxidrivers om je voor enkele tientallen bath naar je hotel of guesthouse te brengen.
                                  Ik ga er tenminste vanuit dat je eerst je koffer wilt droppen en een douche nemen, voordat je je in het uitgaansleven gaat storten!

Veel plezier.
                                  Laatst gewijzigd door Spring; 22-04-06, 15:46.

Commentaar

Re: Thailand: Hua Hin

Zo Allemaal,

Schrijf dit stuk vanuit HongKong waar ik nu alweer een paar dagen vertoef.
                                    Zoals eerder geschreven op dit forum ben ik op 22 april vertrokken naar Bangkok.
                                    Daar het Nana hotel genomen tegenover het NEP.
                                    Eerste avond belandde ik (na gegeten te hebben in de Heidelberg bar) in het NEP.
                                    Eerst klein go-go barretje bezocht op eerste verdieping (trap op rechts) en dan eerste aan linkerkant. Was gewoon al direct geil op nr. 22....(haar naam was Bee).
                                    Na haar dansbeurt kwam ze bij me zitten en gelukkig kon ze aardig Engels spreken. Ik wilde niet al te lang babbelen maar de koffer in!! Barfine betaald dus (600 baht) en meegenomen voor ST (1000 baht). Kort gezegd sex was redelijk pmc/nmc. uurtje vond ik genoeg...ik was leeg...letterlijk en figuurlijk!
                                    Volgende dag shoppingdag en daarna weer naar NEP. Belandde in de G-Spot. Ook op eerste etage. Leuke tent hoor.....en in tegenstelling tot wat ik vaak hier lees absoluut life shower shows gezien...(geheel naakt) en twee meiden die samen met twee heineken bierflesjes een showtje opvoerden. Dat was echt goed en geil om te zien. Al meteen viel mij een meisje op die wat terughoudender danste en er ook jong uitzag. Heel mooi meisje vond ik! Was nr. 36 haar naam was Mah. Gek genoeg reageerde ze niet direct op mijn glimlachen en zelfs duidelijk knipogen!! Uiteindelijk kwam ze toch naast me zitten en we dronken wat samen maar haar Engels was zeeeeer gebrekkig. Toch wilde ik haar hebben.
                                    (daaruit bleek ook toch wel een beetje mijn onervarenheid....dit meisje had maar heel weinig ervaring en ik had dat kunnen weten!!) Maar ja al doende leert men nietwaar. Kortom barfine betaald en LT 1500 baht. Het was een ramp.....ze bleek 18 jaar te zijn en werkte sind een week in de G-Spot. Ze was zo bang als een wezeltje....! Duurde half uur voordat ze de badkamer uit kwam. Daarna dook ze onder de lakens en ik heb haar er nauwelijks nog onderuit gezien...hahaha achteraf kan ik er wel om lachen!!! Was dus helemaal niks. Toen ik haar begon te strelen werden haar ogen nat in plaats van haar kruis...zo bang was ze.
                                    Ik heb haar gezegd dat ze mocht gaan als ze wilde want dit vond ik toch niks.
                                    Ze begreep het amper....maar toen ze eindelijk door had wat ik bedoelde was ze binnen twee minuten aangekleed en verdwenen...heb haar 200 baht gegeven voor de moeite....ja weet het had ik niet moeten doen maar zo steek ik nou eenmaal in elkaar. Had gewoon medelijden met het poppetje!
                                    Nou over was de pret dus. Had geen zin meer om wat nieuws uit te gaan zoeken.

Volgende dag al vroeg vertrokken naar Hua Hin met de bus. Inderdaad 160 baht.
                                    Airco werkte niet zo geweldig...blies meer lauwe lucht maar toch redelijk goed te doen. Na aankomst Riksja genomen naar Leng Guesthouse. Niet heeel goedkoop maar prima Guesthouse (1.150 baht). 50 meter van het strand. Naast Guesthouse scooterverhuur...internetcafe paar deuren verder dus alles bij de hand. S'avonds naar uitgaansstraatjes geweest. Eerst Flamingo bar opgezocht op aanraden van GUILTY. Was leuk maar de meid die jij bedoelt GUILTY...die was er helaas niet. Toen verder gegaan en beland in de Moonlight Bar in Soi Selakam.
                                    Hele leuke tent. Leuke Mamasan en hele aardige meiden vooral Yo en Pa.
                                    Vooral met Pa kon ik het goed vinden...Pa is 34 heeft een dochte van acht...is slank en heeel lief. Uiteindelijk heb ik haar meegenomen naar Guesthouse.
                                    (geen enkel probleem daar dus krijgt de titel GF) Na voorzichtige verkenning van elkaar ging het er steeds heftiger aan toen. Pa is verlegen in het begin maar als je bij haar de juiste "snaar" weet te raken dan gaat ze helemaal los. We worden de volgende ochtend wakker en ze wilde meteen opnieuw geneukt worden.
                                    Ik wilde het per dag aanzien en op de tweede dag kreeg ik bij haar het GF gevoel. Ze vroeg LT 1000 baht.
                                    Was dus 200 baht al. Ik voelde dat zij ook het GF gevoel had....dat merk je gewoon. Ik zei dat ze de derde dag ook bij me mocht blijven als ze dat graag wilde maar dat ik er niet voor ging betalen..ik zei dat ik ze nu als Pa bij me wilde hebben en niet als Bargirl. Ze begreep het en zei meteen OK. Dus heeft me voor drie volle dagen maar 2000 baht gekost. Mooi toch. (en natuurlijk 3 x 300 baht barfine). We hebben veel gedaan samen....Olifantenpark bezocht. Vieuwpoint geweest, waterval bezocht...lekker alles op het scootertje. We sexten vaak meteen na terugkomst s'middag in Guesthouse...we konden niet van elkaar afblijven. Dan weer lekker gaan eten. Ergens wat gaan drinken....uurtje of twaalf 's nachts weer terug en hop daar gingen we weer aan de gang.
                                    De derde nacht was het absoluut het beste met volop tongen, likken, beffen, pijpen, neuken etc. etc. etc. Na drie dagen kwam het afscheid.
                                    Ja ik ben wat dit betreft eigenlijk een beetje hetzelfde als Guilty......hou ook wel van het GF gevoel. ( ook al is het dan misschien niet altijd oprecht dat weet ik)
                                    Haaaa haar oogjes waren vochtig...ze had het geweldig gevonden zei ze. Nou ik ook....!! In bus terug lekker geslapen en toen op het vliegtuig gestapt naat HongKong waar ik nu zit.
                                    Hier is het werken geblazen....geen tijd en puf om hier e.e.a. te gaan verkennen op erotisch gebied...ook ff genoeg gehad eigenlijk. Morgen weer terug naar ons kikkerlandje.
                                    ps. Overigens van Yeen ( uit mijn eerdere verslagen!!) niets meer vernomen dus
                                    haar maar uit mijn hoofd gezet!!

Ok dat was ie weer....tot schrijfs makkers!!

Groet,
                                    Pussybeast
                                    Keep the pussy's wet!!

Commentaar

Goed om te lezen dat jij ook Happy in Hua Hin was, Pussybeast!

Ik herken inderdaad heel veel in jouw verhalen en denk dat wij ongeveer op dezelfde manier met de dames omgaan.
                                      Met respect van de ons gegeven mogelijkheden genieten en niets forceren.
                                      Een verkeerde keus maken we allemaal wel eens .
                                      Gelukkig zijn de keuzemogelijkheden in Thailand onbegrensd!

Een klein puntje van verschil: ik had Pa die derde dag toch ook dat duizendje gegeven. Een klein bedrag voor ons (22 euro), maar een klein kapitaal voor de Thaise dame die hiermee toch in de meeste gevallen haar familie verzorgt.
                                      (Vrij naar Neil Armstrong).

Veel plezier verder en blijf vooral schrijven!

Commentaar

Hee Guilty,

Dank voor je reactie. Denk inderdaad dat wij over deze zaken vrij veel hetzelfde denken. Wees gerust Pa is de derde dag niets tekort gekomen.
                                        Ze heeft een nieuwe horloge, bikini, jeans, zonnebril en een aantal shirts en rokjes.....complete garderobe hahaha.
                                        Begrijp me goed...ze heeft nergens om gevraagd dat is uit mijn beweging gekocht.
                                        Ze was er wel heel blij mee overigens.
                                        Pa heeft een dochtertje van 8 en ook voor haar hebben we wat leuke kleertjes en speelgoed gekocht.
                                        Ze had een mooi fotoboek(je) van haar dochtertje. Daar stonden ook haar ouders en twee broers op.
                                        Kortom ze heeft denk ik aan goederenwaarde wel het dubbele gekregen.
                                        Ja Guilty...zo zie je maar.....we denken er echt wel hetzelfde over.
                                        Wanneer ga jij weer? Voor mij zal het wel even duren eer ik weer die kant
                                        opga. Werk is gedaan dus waarschijnlijk pas weer volgend jaar.

Groetjes
                                        Pussybeast!
                                        Keep the pussy's wet!!

Commentaar

Re: Thailand: Hua Hin,

Een tijdje geleden ben ik in Hua Hin geweest en daar heb ik een paar bars bezocht, maar vooral massagesalons. Hierbij mijn verslag:

Bars: Romantic bar en Scotties op Soi Binthabat en Flamingo op Poonsuk Road (om de hoek)
                                          Scotties: vond ik niets aan, ik was er snel weer weg
                                          Flamingo: Men was daar nogal vrijpostig. Vooral 1 van de bargirls begon meteen hitsig over mijn kruis te wrijven, waar mijn pik natuurlijk wel op reageerde.
                                          Helaas was dit wel de minst aantrekkelijke van allemaal. Later heb ik nog wel met een ander staan praten en die vond ik wel aardig.
                                          Romantic bar: De enige bar die ik meerdere keren heb bezocht. De bargirls zijn heel vriendelijk en zien er bovendien ook beter uit dan het gemiddelde dat ik in andere bars heb gezien.
                                          Ik voelde me er altijd welkom en er was geen enkele druk om een meisje mee te nemen naar mijn hotel.
                                          Over hun seksuele kwaliteiten kan ik jullie niets melden, aangezien ik van die diensten geen gebruik heb gemaakt .

Massagesalons: O (een teken op de ruit die het meest leek om een O met een slingertje) , Tropical Thai Massage en J.R. op Soi Selekam, Mai Tai en Night&Day (of Day&Night) op Dechanuchit Road, (naam onbekend, groene poloshirts) op Naresdamri Road

O: Massage door Nen (geloof ik)
                                          Ze begon heel goed op mijn benen, naarmate ze hoger wreef kreeg ik de indruk dat ze me nog wat extra's aan zou bieden.
                                          Aan de andere kant van het gordijn hoorde ik pompende geluiden, alsof mijn buurman met veel olie werd afgetrokken.
                                          Nen raakte wel heel toevallig en uitgebreid mijn pik en ballen aan bij het masseren. Dit ging zo door, ook na het omdraaien.
                                          En ja hoor, ze wees op mijn stijve en vroeg of die ook gemasseerd moest worden, maar daar heb ik voor bedankt.
                                          De massage was redelijk.
                                          Tropical Thai Massage (op de hoek, met allemaal golftassen in de etalage): naam masseuse vergeten
                                          Deze was om te beginnen een stuk subtieler dan bij O; haar aanrakingen lagen er een stuk minder dik bovenop.
                                          Maar ook zij vroeg of ik wilde worden afgetrokken. Toen ik daarvoor bedankte bleef ze wel proberen om me er toch toe te verleiden, en dat had op zich wel wat.
                                          De massage was redelijk.
                                          J.R.: Massage door Mon
                                          Mon is heel slank en ziet er goed uit, een stuk jonger dan de 29 die ze mij vertelde te zijn.
                                          Ik kreeg een handdoekje van haar, maar omdat ik niet zeker was dat het laken om het matras schoon was, ben ik op in plaats van onder het handdoekje gaan liggen.
                                          Zo lag ik dus in mijn blote kont, maar dat was geen probleem voor haar. Ze masseerde mij heel goed, duidelijk beter dan de anderen die ik heb meegemaakt in Hua Hin.
                                          Salon met de groene poloshirts: massage door Per
                                          Per is al wat ouder, maar voor mij was dat geen bezwaar, ik was niet uit op sex.
                                          Ze is heel aardig en spreekt opvallend goed Engels, want ze is vroeger lerares Engels geweest.
                                          De massage was redelijk.
                                          Night&Day: massage door Su
                                          Su is niet zo slank, maar heeft wel een knap gezicht en ik vond haar aardig.
                                          De massage was redelijk
                                          Mai Tai, massage door Ta
                                          Ta is de enige die ik opnieuw heb bezocht en dat was vooral omdat ik haar heel aardig vond en omdat ze er verdomd goed uitziet voor een vrouw van 39.
                                          Ik voelde me heel goed bij haar en ze masseerde me redelijk goed.
                                          Met Per was zij ook de enige met wie ik een enigzins inhoudelijk gesprek kon voeren.

In het algemeen was ik niet onder de indruk van de kwaliteit van de massages. Door de band genomen ben ik in de Thaise-massagesalons in Nederland beter gemasseerd.
                                          Misschien komt dat doordat ik altijd voor de oliemassage heb gekozen. die is iets duurder, maar dan hoef je tenminste geen Anton Geesink pyamabroek aan te trekken. Misschien is hun Thaise massage beter.
                                          Ze leggen alleen het gebruikelijke handdoekje over je heen.
                                          Verder viel het me op dat de twee gelegenheden waar extra services werden aangeboden, allebei op Soi Selekam gevestigd zijn, maar misschien was dat toch toeval.
                                          Bij geen enkele masseuse was het een bezwaar als ik een erectie kreeg, maar dat hangt natuurlijk ook af van de manier waarop je er zelf mee omgaat.
                                          Zolang zij zich niet bedreigd voelen lachen ze er om en gaan door met hun werk.