SM & bondage Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• SM & bondage Recensies

Hi,

Ik kan nergens op internet info/reviews vinden over de sm scene in bangkok of elders in thailand.

*http://www.blacklotus-bangkok.com/
    *http://www.demoniabangkok.com/
    *http://www.barbar-bangkok.com/

Ik heb de onderstaande links gevonden maar ik zou graag van iemand horen die ervaring heeft met sm in thailand.

Ik denk er over om in November 2 weken te gaan.. maar zou wat meer info/reviews horen voordat ik boek.

thanks,
    Prakkie

Thailand: SM

Helaas staan er geen reviews over sm in Thailand op hookers.nl. Op de world sex guide kun je er waarschijnlijk nog een paar vinden.

SM in Thailand krijgt definitief een eigen rubriek zodra er iemand is die ervaringen plaatst.

Voor zover ik weet staat SM in Thailand nog in de kinderschoenen maar er komen wel steeds meer bars en individuele meesteressen die wel al voldoende websites hebben.

http://www.google.nl/search?as_q=&hl...s=&safe=images

In de rubriek links staan deze websites:
    Bangkok:
    ChateauJade, BDSM
    Mistress Midori's House of Dominance
    Pattaya:
    http://www.the-castle-pattaya.com/
    Phuket:
    www.empresslucy.com/
    Laatst gewijzigd door Benn0; 18-07-09, 18:54.
    Big Benn0 is watching you!

Commentaar

Re: SM in thailand/bangkok

Ik heb geen ervaring met de SM-scene in Thailand, maar op de Duitse site:
      www.dominaforum.net
      is veel informatie te vinden over SM in Thailand.
      Kijk op het Forum: Dominas weltweit.

Hoop je hiermee van dienst te zijn,

Groeten,

Oniram.

Commentaar

Re: Thailand: SM

He Prakkie,

Ben wel eens bij Bar Bar geweest in Patpong, soi 2. Je kunt de tent niet missen: grote metalen deuren, en een groot uithangbord. Ben geen onderdanig type, meer een switch, dus ik weet niet of je wat aan onderstaande hebt. Maar het geeft wel een aardig beeld van de gelegenheid denk ik.

Donkere tent, wel erg goed aangekleed. De dresscode is zwart (verplicht). Aan de lange bar zitten wat dames in latex, of rubber uniform, in een kooi in het midden stond er toen ik er kwam eentje te dansen. Je moet entree betalen en krijgt daar een drankje voor. De prijzen moet je vergeven (het is een jaar of 2 geleden), maar het was allemaal veel duurder dan in de average thaise bar. Je wordt neergezet op een lange leren hoekbank in een donker deel van de ontvangstzaal. Daar komt een alleraardigste mevrouw je wensen met je doornemen. Ik wilde het allemaal wel eens meemaken, dus ik koos ervoor 3 dames mee te nemen. Eentje droeg een verpleegsteruniform, de ander had een schoolmeisjesuniform aan en de derde iets in latex. Mooie meisjes (7,5 voor thaise begrippen). Volgens mij was ik 120 euro voor een uur kwijt. Naar boven, door een trappenhuis, door meerdere verdiepingen. De meisjes waren zenuwachtig en vroegen in slecht engels of ik wel voorzichtig zou doen. Bij het passeren van de tweede verdieping zag ik nog een bar met een enorm arsenaal aan sm-attributen. Bovenin zat een verdieping met afgesloten kamers. Ik keek natuurlijk ff naar binnen waar ik kon: eentje met een rad, eentje met een adreaskruis. De mijne had ook een andreaskruis, een badkamer en een bed. Beetje cheape kamers vond ik het, voor de prijs. Beneden ziet alles er een stuk verzorgder uit. Op de kamer waren ook nauwelijks attributen. De meisjes hadden een zweep mee genomen, een voorbinddildo en wat handboeien. En buiten dat kruis was dat het wel.
        Allemaal gedouched en natuurlijk wel gezegd dat die pakjes weer aan moesten. Toen eentje vastgeboden aan het kruis (het schoolmeisje), terwijl de verpleegster op haar knieen voor me ging zitten. Terwijl zij me afzoog ging het meisje in latex tekeer met een zweep. Nou ja: te keer... Erg slapjes allemaal, ik had niet de indruk dat ze begrepen wat nou echt SM is. Het was meer amateurtoneel. Het waren meer ****en met een zweep, dan sm-freaks. Eigenlijk spraken ze geen van allen echt engels, wat het allemaal ook al niet veel beter maakte. Ik heb dat meisje aan het kruis geneukt, en daarna ook nog die in latex. Toen die in latex dat schoolmeisje laten neuken met de dildo en ben uiteindelijk klaargekomen in de mond van de verpleegster. Alles met condoom, PZC. Allemaal prima hoor, daar niet van, maar ik vond het geen SM. Bovendien had ik alsmaar het gevoel dat ik iets aan het doen was, wat de meisjes helemaal niet prettig vonden.
        Als je ruwe seks wil kun je beter naar bv Club Eden (heeft een eigen thread). Daar kun je aan Papa ook vragen of ze uniformpjes dragen, dominant of juist onderdanig zijn. Voor de echte hardcore SM is Barbar absoluut geen goeie locatie. Ik heb wel goeie verhalen gehoord over Demonia, maar toen ik er was was het dicht. Het zit aan Sukhumvit & soi 33, ook wel beter bekend als de Japanse straat. De prijzen liggen in soi 33 veel hoger dan aan de rest van Sukhumvit. Maar die Japanners weten wel wat SM is.. ;-) Verder schijnt The Castle in Pattaya redelijk goed te zijn. Op het web vind je ook wel wat sites van meesteressen. Heb het zelf nog nooit geprobeerd.

BDSM is in Thailand echt een scene die nog moet worden geboren. Volgens mij zijn de autoriteiten er ook niet zo dol op.

Hoop dat je er wat mee kan, en ben benieuwd naar je ervaringen.

Gr DT fan

Commentaar

A New Breed Of Asian Lifestyle Mistress !!!

Er was eens een forum lid die vroeg of SM toy`s mee nemen naar thailand legaal was , nou het antwoord op je vraag heb ik gekregen , het is niet toe gestaan.

Taking your buzzing best friend on holiday is certainly a good way to let you get fully relaxed - but you've got to be careful about what your destination country thinks of sex toys. Despite its racy reputation thanks to that dreadful song "One Night In Bangkok", Thailand is actually a very demure country, where the sale of sex toys is illegal. The Phuket Gazzette recently reported Police Colonel Paween Pongsirin as stating "It is illegal to open a sex shop in Phuket or anywhere else in Thailand. Such shops are not congruent with Thai morals or Thai law" while Sittisak Jai-Uae, Chief Inspector of Phuket Customs Office, said: “It is illegal to buy or sell sex toys, or open a sex shop, in Thailand. It is also illegal to import such devices to Thailand. If you order sex toys on the Internet or have friends send them to you, and we discover them, we are required to confiscate them.” Words worth heeding there - you don't want to get in trouble with the Thai police. If you do take toys travelling with you, it's best to be discreet - our range of funky sextoy storage items are just the ticket for this, or you might just want to get all James Bond about it and get the vibrator that looks like a mobile phone

Buying sex toys in Thailand ???
          I cannot find any shops in Phuket – or further afield in Thailand – that sell marital aids or sex toys. Are there any here? Or are such devices/shops illegal here? Am I allowed to buy them on the Internet and have them sent to me here?
          Tanya Cheex, Phuket. Monday, September 19, 2005

“It is illegal to open a sex shop in Phuket or anywhere else in Thailand. Such shops are not congruent with Thai morals or Thai law.”
          Monday, September 19, 2005 , Pol Col Paween Pongsirin, Superintendent of Phuket City Police Station.

“It is illegal to to buy or sell sex toys, or open a sex shop, in Thailand. It is also illegal to import such devices to Thailand. If you order sex toys on the Internet or have friends send them to you, and we discover them, we are required to confiscate them.”
          Monday, September 19, 2005 , Sittisak Jai-Uae, Chief Inspector of Phuket Customs Office.

Binnen kort gaat ik links en info hier plaatsten over clubs en mistress die hun service aanbieden in Azie , als iemand hier mee ervaring heeft wil ik graag een recensie of trip report lezen.
          Ik ben zelf fan van soft SM en Bondage op zijn japans , als iemand hier ook ervaring mee heeft in Azie wil ik het ook graag lezen.

Greetz , Stealth

Commentaar

Re: A New Breed Of Asian Lifestyle Mistress !!!

Oorspronkelijk geplaatst door Stealth Bekijk bericht
            [I]
            Binnen kort gaat ik links en info hier plaatsten over clubs en mistress die hun service aanbieden in Azie , als iemand hier mee ervaring heeft wil ik graag een recensie of trip report lezen.
            Ik ben zelf fan van soft SM en Bondage op zijn japans , als iemand hier ook ervaring mee heeft in Azie wil ik het ook graag lezen.

Greetz , Stealth
            Volgens mij zit er zo'n tent in Bangkok, Sukhumvit Road Soi 33. Kan me de naam niet herinneren maar ben er regelmatig langs (niet binnen!!!!!!) gelopen. En ik dacht zelfs dat het zo'n japanse tent was, dus grote kans dat jij er als grote westerse man niet binnen mag.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door buzz_129 Bekijk bericht
              Volgens mij zit er zo'n tent in Bangkok, Sukhumvit Road Soi 33. Kan me de naam niet herinneren maar ben er regelmatig langs (niet binnen!!!!!!) gelopen. En ik dacht zelfs dat het zo'n japanse tent was, dus grote kans dat jij er als grote westerse man niet binnen mag.
              Ik denk dat je Demonia in Soi 33 bedoelt; dit is geen tent exclusief voor Japanners, iedereen is er welkom die bereid is de gevraagde prijzen te betalen.

http://www.demoniabangkok.com/domina_thailand.html

Groetjes,
              Easy

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door easy08 Bekijk bericht
                Ik denk dat je Demonia in Soi 33 bedoelt; dit is geen tent exclusief voor Japanners, iedereen is er welkom die bereid is de gevraagde prijzen te betalen.

http://www.demoniabangkok.com/domina_thailand.html

Groetjes,
                Easy
                Die is inderdaad degene die ik bedoelde. Kon zo gauw niet meer op de naam komen. En als jij zegt dat het niet exclusief voor Japanners is, neem ik dat direct van je aan.

Commentaar

Kinky Sex Part - 1 ( Shibari - Japanse Bondage )

Die avond voor ik ging slapen heb ik mijn SM spullen die ik heb mee gebracht uit Nederland op de zij kast gezet en wat extra dingen
                  Melanie was voor mij wakker en ging plassen , toen zij terug kwam in de kamer stond ze de spullen te inspecteren , what is all this babe !!!
                  Sex toy`s lachte ik haar toe , so you are going to rope me up to have sex with me ??? yes and many more , lachte ik haar weer toe.
                  Zij bleef me een beetje na vragend aan kijken , maar zij verder niks en kwam naast me liggen , all you want to do is fine with me als long as you dont hurt me , oké.!!!
                  Het werd tijd om te gaan eten ik had honger , na een lekker douche samen gingen we het voedsel bank opzoeken.
                  Na het voedsel bank gingen we hand in hand terug naar ons suite , er was een Filippijnse stel de helle tijd naar ons aan het kijken , de vrouw had Melanie door en zij liet het duidelijk merken dat zij haar aanwezigheid niet echt leuk vond.
                  Ik dacht in me zelf , niet naar kijken en me daar niet druk over maken zo lang zij en haar Buffalo met hun poten van Melanie af blijft is het voor mij kitsch.
                  Terug op de kamer begon het spelletje !!!
                  Zij ging voor me staan met haar handen op haar rug , die begon ik als eerst vast te binden en daarna de rest van haar lichaam met nadruk op haar tieten. Alleen haar benen bleven verlopig vrij
                  Daarna hielp ik haar om bij de rand van het bed te gaan zitten , effe na vragen of het pijn deed en het antwoord was , Nee…
                  Ik ging voor haar gehurkt zitten en begon haar te tong zoenen en aan haar tieten te zuigen en te likken , daarna ging ik likkend naar haar navel toe.
                  Haar lul was snoei hard geworden , en ik begon die af te trekken terwijl ik verder ging met haar tong zoenen , Melanie was behoorlijk aan het genieten door wilde kreun geluiden te maken.
                  Op een gegeven moment zij ze tegen mij , suck my dick babe i am so horny.
                  Ik stond op pakte haar haren vast en duwde mijn lul in haar mond en liet me pijpen, door haar te laten bewegen en nu en dan bewoog ik zelf ook.
                  Na een tijdje liet ik haar zo zitten , en ging ik naar de nacht kast toe en stak ik 4 kaarsen aan. ik zij tegen haar ik ga kaars vet over jou heen smeren als het te veel pijn doet moet je dat zeggen dan stop ik onmiddellijk , oké
                  Ik pakte een doek en wilde haar blinddoek , dat vond zij niet fijn , please , please dont babe !!! , I want to see what you are doing or going to do !!!

Om de pijn te verzachten smeerde ik haar vitale delen van haar lichaam dat ik gaat gebruiken met wat vet van de gel.
                  Om haar tot rustig te houden bleef ik haar constant tong zoenen en reageerde ze botergeil daarop.
                  Na een half uur ging ik de kaars hallen , de binnen rand zat goed vol met kaars vet , ik ging achter haar op het bed hurken en trok haar naar achteren in mijn armen , en langzaam goot ik het kaarsvet over haar tieten heen.

Dat ging niet zonder een geile gil van haar kant , ik heb rood kaars mee genomen het vet was overal over haar tieten heen en de nippels van haar tieten waren snoei hard.
                  De 2de kaars ging over haar naval en haar buik , en de 3de ging over haar armen , verder dan dat kwam ik niet want Melanie was aan het gillen van de pijn om te stoppen. Ik haalde langzaam het kaarsvet weg , Melanie heeft een mooie lichtbruine tint kleur
                  overal waar de kaars heeft gehangen was een rood stream te zien , leek als of zij met een zweep was bewerkt , zag er geil uit.
                  Ik legde haar weer voorzichtig neer op het bed en draaide haar weer om op haar buik , nu ging ik haar benen ook in binden , jammer dat ik geen Truss Bars kon mee nemen om die uit elkaar te houden , dus bind ik het ene been aan de ene kant van het bed en het andere been aan de andere kant van het bed , schof 2 kussen onder haar buik zo dat zij met haar kont de lucht in ging.
                  Ik smeerde haar kont goed in met de gel stak 1 voor 1 mijn vingers in haar kont tot ik op een gegeven moment 3 vingers tegelijk daar binnen had , duur niet lang of zij weer zachtjes begon te kreunen , ging ik over de rood opgezwollen huid van haar met het rood stream likken , en terwijl ik dat deed bleef ik met mijn vinger haar kont bewerken.
                  Melanie kon de drang om te neuken niet meer weerstaan , en schreeuwde het uit , Please fuck me babe !!!
                  Condoom er op en zij werd hard en ruw geneukt , hoe meer zij kreunde hoe harder ik haar ging neuken.
                  Voor ik klaar kwam trok ik mijn lul uit haar kont en spot mijn white cream all over haar rug.
                  De bondage begon haar pijn te doen , dus voorzichtig maakte ik alles los en kon zij weer vrijuit bewegen.
                  Ik had nog zin in , dus voor mij zal het feestje nog effen door gaan, ik stopte mijn lul weer in haar kont , en begon haar nek , oren , schouderblad , arm ,vingers te likken.
                  Na een tijdje ging ik over om haar haarhuid te masseren , Melanie lag muis stil zachtjes te kreunen en van tijd tot tijd deed ze wat neuk beweging met haar kont.
                  Al die tijd zit mijn lul diep in haar , alles wat ik doet stimuleer haar geilheid alleen maar meer en meer.
                  Ik gleed mijn hand onder haar buik en terwijl ik zelf op mijn knee ging zitten trok ik haar omhoog op de doggystyle stand.
                  En daar ging ik weer lekker te keer met haar sterretje , bij Melanie gingen alle remmen los zij was de boel behoorlijk bij elkaar aan het gillen zo geil was zij geworden.
                  Vlak voor dat ik klaar kwam trok ik mijn lul uit haar kont , draaide haar om en spot haar gezicht hellemaal onder
                  Melanie zoog en likte al het eiwit van in en om mijn lul weg , en begon me weer te pijpen , wat een seks drive heeft dit schatje zeg , zo hé…
                  Maar voor mij was het effe genoeg , tijdens het pijpen trok ik mijn lul uit haar mond en gaf haar een kus ik ga effen plassen.
                  Dat plassen werd meteen douche , ik was aan het zweten als een speenvarken , terwijl de airco op volle toeren stond te draaien
                  Eenmaal klaar kwam ik de kamer binnen lopen lag Melanie als een tijger die een prooi heeft gezien naar mij te kijken , ik gaf haar het teken van time out , en zij begon keihard te lachen , you will get only 5 min babe , then we will play , oké
                  Ik ging de spullen en de kamer wat opruimen , Melanie bleef me aan kijken en vroeg speel jij zulke spelletjes heel vak ??
                  Ik zij nee ik moet echt in de stemming zijn en de juiste ladyboy tegen komen , en bij jou click het dus dacht ik effe proberen.
                  Why me ??? , if my boyfriend do this to me everyday i will kill him !!!
                  Mijn antwoord daar op was , I am not your boyfriend and you like me so your trust me that`s why you play the game with me.

Greetz , Stealth

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Stealth Bekijk bericht

Greetz , Stealth
                    Ik ben in 2007 bij Chateau Jade geweest, in Bangkok, voor bijna 14 dagen verblijf. In enkele woorden: een fantastische ervaring!
                    In BKK zul je enkele studios vinden, zoals Chateau Jade, House of Dominance (=Midori) en nog enkele anderen.
                    Ik vertrek binnenkort weer in elk geval voor een herhaling van een fantastische ervaring.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wanderingpet Bekijk bericht
                      Ik ben in 2007 bij Chateau Jade geweest, in Bangkok, voor bijna 14 dagen verblijf. In enkele woorden: een fantastische ervaring!
                      In BKK zul je enkele studios vinden, zoals Chateau Jade, House of Dominance (=Midori) en nog enkele anderen.
                      Ik vertrek binnenkort weer in elk geval voor een herhaling van een fantastische ervaring.
                      Ja, en dan kom je weer terug ... uitgeblust maar een unieke ervaring rijker.
                      Ik heb 6 dagen verbleven in Chateau Jade (http://www.chateaujade.com), onder de uitstekende zorgen van Meesteres Oh en Meesteres Tahn, twee Thaise beauty's die echt geen katjes zijn om zonder handschoenen aan te pakken, althans niet binnen een sessie. Zij kregen overigens nog assistentie van een Meesteres in opleiding, Kiau.
                      Gedurende mijn verblijf hebben ze 24/7 voor me gezorgd, maar ook er voor gezorgd dat ontsnappen geen reeële optie was. In zo'n langdurig verblijf is alles inbegrepen, ook het eten. Tuurlijk Thais, maar voor mij is dat (gelukkig) geen probleem.
                      De eigenaar van de tent is een sympathieke Amerikaan met een bijzonder uitgebreide kennis op veel gebieden. Als er me iets tegenviel, dan is het wel dat zijn CJ dringend wat behoefte aan onderhoud heeft: niet alleen het gebouw mag wel wat opgeknapt worden, maar ook het speelgoed is wel aan vernieuwing en variatie toe. Overigens, alle lof voor de dames : hygiëne was top en het was BDSM zoals BDSM -althans naar mijn smaak- hoort te zijn: safe, sane and consensual. Voor de prijs hoef je hier een lange sessie niet te laten: hun prijzen vind je op de hierboven genoemde website.

Ik heb tijdens mijn verblijf ook nog een (kortere) sessie beleefd bij Meesteres Midori, House of Dominance. Daar rapporteer ik apart over. Waar ik door omstandigheden niet meer aan toegekomen ben om ze te proberen, is ChristyAria, Baroness Dao of ThaiDomina. Mij bekende bronnen zijn lovend over ChristyAria (en dan vooral Meesteres Christy, en niet haar zus Aria), maar minder lovend over ThaiDomina: dit lijken een aantal meisjes te zijn die het bij Midori wat te bont gemaakt hebben.

Commentaar

Pattaya Sex Shop - ( Boutique Sexy )

Ik heb vandaag een e-mail gekregen van een goede moderator vriend van mij van een Ladyboy webside met het vraag of ik nog op zoek was naar een Fetish shop in Thailand met een weblink erbij ,
                        en toen kwam ik bij deze boutique terecht en op eerste gezicht ziet het allemaal goed uit.

"Boutique Sexy"
                        "Sin City", Pattaya Thailand
                        "Quality and Service counts"
                        3rd.rd , opposite Boxing Roo Bar
                        Tel: 038726922
                        Sexy Wear For Sexy Girls In Pattaya, Thailand?
                        Bring along your girlfriend, we have a fitting room.

If you drive up Soi Lenkee towards 3rd Road, there is a hardware store on the left and a motorbike shop on the right, "Mityon Honda" my shop is next door but one to the motorbike shop. There are mannequins stood outside. Opposite Chalee car rent.

Please visit our shop (address and link to map below) Boutique Sexy Pattaya, Thailand for lingerie, leather, lace and PVC, from fun wear & club wear to fetish and bondage, sexy nightwear to kinky uniforms, we have them all!
                        All of our products are manufactured in our own factory in Thailand and in both Asian or Western sizes.
                        Support local workers, we do not import products.

Please note that if you are somewhere else around Pattaya , you can order by email or by telephone and pay cash on delivery to your home or hotel. If you are anywhere in Thailand we will also accept payment by bank transfer direct to our Kasikorn Bank account.

Not in Thailand? We deliver to Malaysia, Singapore, Cambodia and the Philippines.

Fetish fashion,

is a type of clothing usually created to be extreme or provocative. These styles are not usually worn by the majority of people on any regular basis. They are usually made of materials such as leather, latex, nylon, PVC, spandex and fishnet. Some fetish fashion items include: stiletto heel shoes and boots, hobble skirts, corsets, collars, full-body latex catsuits, stockings, miniskirt, crotchless panties, garters and stylized costumes based on more traditional outfits, such as wedding dresses that are almost completely see-through lace.
                        Fetish fashions are sometimes confused with costuming, because both are usually understood to be clothing that is not worn as the usual wardrobe of people, and is instead worn to create a particular reaction.
                        Fetish fashions are usually considered to be separate from those clothing items used in cosplay, whereby these exotic fashions are specifically used as costuming to effect a certain situation rather than to be merely worn; such as the creation of a character for picture play.
                        Some type of garments that women wear to routinely improve their appearance are thought of as erotic and qualify as fetish wear: corsets and high heels. Most fetish wear is not practical enough for routine daily wear. A very common fetish costume for women is the dominatrix costume. Usually it consists of mostly dark or even black clothing. The woman usually wears a corset or bustier and stockings with high heeled footwear. High boots are quite common as they enhance the woman's domination. Most women in dominatrix costumes carry an accessory such as a whip or a riding crop.

Ps. Voor de gene die Thailand te ver vinden en wat spanning dicht bij huis willen beleven , kan een weekend over vliegen naar Engeland naar Uk`s Premier Bukkake Queen " Mistress "Suzy "
                        http://www.mistresssuzy.com/aboutme.html
                        http://www.orientalsuzy.com/

Greetz , Stealth
                        Laatst gewijzigd door Stealth; 25-09-10, 19:17.

Commentaar

Bezoek aan The Castle - Pattaya

[...] We zijn allen wel nieuwsgierig om The Castle te bezoeken, SM is niet direct mijn ding maar ik wil het toch wel eens gezien hebben.

Martial staat ons op te wachten aan de deur,hij belt aan en het luikje achter de tralies in de deur gaat open. Hij vraagt of Alain er is en of we binnen mogen. We worden binnengelaten door een dame in een strakke kattenpakje en ze zegt dat Alain er niet is, er blijkt een rugbymatch op TV te zijn.

We worden rondgeleid door de dame en krijgen een woordje uitleg. Er zijn verscheidene thema ruimtes welke kunnen afgesloten worden door dikke gordijnen. In een van de ruimtes laat een mollige engelse meesteres haar benen liefkozen door een engelse slaaf, beiden lijken me behoorlijk aangeschoten.
                          We mogen plaatsnemen in de ruimte waar er in het midden een stoel staat met daar rond een tiental clubzetels er wordt ons gevraagd wat we willen drinken en na het serveren van de drankjes geven een achttal dames een showtje weg voor ons.

Op de stoel wordt een slavin vastgebonden welke wasknijpers op haar borsten krijgt, ondertussen worden twee andere slavinnen gedwongen de binnenkant van de dijen van de zittende slavin te likken.We krijgen elk op tour de mogelijkheid om de slavinnen met allerlei meppertjes te bewerken en daarna wordt er kaarsenvet over de zittende slavin haar tieten gegoten en dat is dan het einde van de show. We houden het maar voor bekeken en vragen de rekening.

Ik zal eerst de regels van het huis opsommen met respectievelijk prijskaartje, dit voor de liefhebbers.
                          1° drankje = 450 thb, volgende drankjes 150 thb.

Lidmaatschap:
                          voor 3 maand inclusief enkele flessen drank = 8000 thb
                          voor 1 jaar inclusief nog meer flessen drank = 15000 thb.

Gebruik van een kamer inclusief:
                          1 meisje, kamer en tip per uur =3000 thb
                          2 meisjes, kamer en tip per uur = 5000 thb
                          3 meisjes, kamer en tip per uur = 7000 thb
                          4 meisjes, kamer en tip per uur = 9000 thb

Toen ik de zaak verliet zei ik bij mezelf dit heb ik gezien en hier heb ik het duurste pintje ooit in Pattaya gedronken. [...]

Bron: MUPPET163. Tripreport 14 mei 2011.
                          Laatst gewijzigd door Benn0; 17-05-11, 12:45. Reden: Na schriftelijke toestemming van de schrijver zijn beschrijving gekopieerd. Voor de overzichtelijkheid de layout maar niet de tekst aangepast

Commentaar

Re: SM & bondage

Oorspronkelijk geplaatst door tommie71
                            Dingen waar ik van houdt is:
                            - Pis seks (en evt kaviaar)
                            - anaal bij mij (dildo of nog liever een echte pik)
                            - anaal
                            - SM spelletjes (ik onderdanig)
                            - bijvoorkeur alles bare

Ik vermoed dat je bij bepaalde katoys wel voor sommige van het bovenstaande terecht kan, maar zeker weten doe ik dat ook niet.
                            Via een kennis op een Internationaal LB forum heb ik de volgende tips voor je gekregen:

http://www.mistresssuniya.com/Mistre...bout_Me_2.html
                            http://mistress-venus.escort-site.com/photos.phtml

Dit is absoluut niet mijn ding, maar ik zou toch wel graag je ervaringen lezen mocht je besluiten de reis naar BKK te maken.

Gr,
                            Easy

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wanderingpet Bekijk bericht
                              Ja, en dan kom je weer terug ... uitgeblust maar een unieke ervaring rijker.
                              Ik heb 6 dagen verbleven in Chateau Jade (http://www.chateaujade.com), onder de uitstekende zorgen van Meesteres Oh en Meesteres Tahn, twee Thaise beauty's die echt geen katjes zijn om zonder handschoenen aan te pakken, althans niet binnen een sessie. Zij kregen overigens nog assistentie van een Meesteres in opleiding, Kiau.
                              Minder goed nieuws is dat CJ inmiddels gesloten is; hun website is ook niet meer actief. Helaas heeft de eigenaar wegens gezondheidsredenen dienen op te geven.
                              Het goede nieuws is natuurlijk dat Midori (uitgebreide informatie te vinden via link hiernaast: http://www.thaimistress.net/dungeon/) een belangrijk deel van de betere inboedel van CJ heeft overgenomen; ook 2 Domina's die voorheen bij CJ werkten, zijn nu ook te vinden bij Midori.
                              Binnen enkele weken vertrek ik maar weer eens voor een langer verblijf naar het Verre Oosten. Ik kijk er al naar uit!

Commentaar

Slavin in Bangkok

Zie hier veel geile discussies over de dames in Bangkok. Al veel minder over meesteressen....Maar als ik in November ga zou ik eigenlijk wel eens een onderdanige dame of slavin willen ontmoeten. Liefst om mee te nemen naar mijn hotel.

Ik zoek een dame die van bondage houdt, sletterig gedrag kan vertonen en ongeremd geneukd kan worden.

Iemand tips?

Commentaar

Re: Slavin in Bangkok

Oorspronkelijk geplaatst door Rubberlover Bekijk bericht
                                  [...] slavin willen ontmoeten. Liefst om mee te nemen naar mijn hotel.
                                  Normaal gesproken verplaats ik vragen onverbiddelijk naar de rubriek vragen. In een poging deze rubriek wat leven in te blazen breek ik mijn eigen regel (als er protest komt dan verplaats ik deze vraag en antwoorden naar vragen).

SM is in Thailand nog vrij onbekend zodat het lastig is om datingsites te zoeken naar onderdanige contacten of snel een aantal dames te vragen. Het is makkelijker om te zoeken naar dames die in zijn voor sex met dames of trio's omdat ze dan begrijpen wat je bedoelt. Er zijn een aantal sm clubs in Bangkok en Pattaya waar je een slavin kan krijgen.
                                  Bangkok:
                                  ChateauJade, BDSM
                                  Mistress Midori's House of Dominance
                                  Pattaya:
                                  http://www.the-castle-pattaya.com/

"Ik zoek een dame die van bondage houdt, slenterig gedrag kan vertonen en ongeremd geneukd kan worden." ls ik het goed begrijp gaat het jou meer om soft sm waar je je partners geen pijn doet wat het natuurlijk wel makkelijker maakt.
                                  Big Benn0 is watching you!

Commentaar

Re: Slavin in Bangkok

Oorspronkelijk geplaatst door Benn0 Bekijk bericht
                                    Er zijn een aantal sm clubs in Bangkok en Pattaya waar je een slavin kan krijgen.
                                    Bangkok:
                                    ChateauJade, BDSM
                                    Benno - zie mijn vorig bericht: Jade kun je niet meer aanraden, want is reeds enkele maanden dicht en zal ook niet meer heropenen.

Commentaar

Chateau Wednesday, bdsm bangkok

Hoewel ik eerder negatief was over BDSM-achtige gelegenheden in Thailand, toch maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken. In NL houd ik er wel van.

Na veel e-mailen met diverse aanbieders, reageerde alleen Chateau Wednesday op mijn verzoek een afspraak te maken. Er werd erg gewichtig gedaan over op tijd zijn, en op een bepaalde plaats afspreken. Ik moest mijn nummer geven, de afspraak telefonisch bevestigen en om exact 16 uur bij mijn hotel in de lobby wachten, want dan zou Mistress Wednesday me op komen halen. Dat vond ik vreemd want ik had toch echt een sessie geboekt met mistress Kiki en mistress Maya, die er erg uitnodigend uitzagen. Ik koos voor de optie 3 uur, en standaard is dat met 2 meesteressen. Kosten: 6000 bath. Ik stuurde via de mail wat links naar dingen die ik lekker vind, omdat ik vreesde dat het anders 'lost in translation' zou gaan, en bdsm is een subtiel spel.
                                      Ik werd in het uur voor onze afspraak wel 3 keer gebeld waar ze precies was en dat ik wel op tijd moest zijn. Dus voor de zekerheid maar om 15:50 naar beneden gegaan. Daar wachtte ik 20 minuten toen mijn telefoon ging. Het duurde nog even, vertelde ze in gebrekkig engels. Ik moest ondertussen alle hotelstaff uitleggen dat ik op 'iemand' stond te wachten, want die bleven maar vragen of ze me ergens mee konden helpen. Uiteindelijk duurde het nog eens 25 minuten voor ze er dan eindelijk was. Het bleek mistress Kiki te zijn. Waarom Wednesday niet was gekomen, zoals was afgesproken, kon ze me niet duidelijk maken. Ze sprak geen pepernoot engels en kneep ter verwelkomig hard in mijn tepel, terwijl ik toch duidelijk had gemaild dat ik daar nou net niks van moest hebben. Vervolgens bleken we ongeveer naar Sukothai moeten rijden, om bij het Chateau te komen. Het duurde zeker tot kwart over 5 voor we er eindelijk waren. Het was geen chateau maar een voor thaise begrippen fraai en ongetwijfeld duur huis, waar ik met enige ergernis binnenstapte omdat alles zo lang had geduurd. Binnen trof ik dan weer een typisch thaise situatie aan: geen sfeervolle kerker, maar een huiskamer waar een meisje verveeld in haar slobbertrui zat te Farmvillen. Toen ik goed keek meende ik 'the very experienced mistress' Maya in het meiske te herkennen, maar ze zei niks een trok een schuifdeur open en riep wat in het thais. Ik kreeg een glas water en kreeg na enige babilonische verwarring mistress Wedsnesday te spreken. Die zag er ook nogal laid back uit op haar slippers. Ze hing in kleermakers zit op haar stoel met een sigaret in haar mondhoek en vroeg wat ik lekker vond. Ik vroeg of ze mijn mails gekregen had. Dat had ze, maar de filmpjes had ze niet kunnen afspelen. Dus ik legde nogmaals uit waar ik voor kwam, en ze schreef het op. Ik ben niet zo van het stevige, dus het meeste op haar lijstje konden we afstrepen. Het meisje dat inderdaad mistress Maya bleek te zijn, trok ondertussen op de achtergrond verveeld haar (overigens erg fraaie) latex catsuit aan. Mistres Kiki liep nog in haar allerdaagse kloffie en kreeg een snauw van Wednesday dat ze zich moest omkleden. Ik werd naar de bovenverdieping gebracht waar ik na een douche in een tot sm-kamer omgebouwd vertrek werd verwacht.

Tot mijn grote verbazing liepen zowel Maya als Kiki op blote voeten rond (of eigenlijke liep Maya niet, ze slofte) en dat terwijl ik als belangrijkste fetish toch wel nadrukkelijk de hoge hakken had genoemd. Ook de latex handschoenen, die ik za staan, hielden ze uit. Daarbij kwam dat ze nauwelijks een woord engels spraken. De sessie was daardoor erg moeizaam. Ik werd vastgeboden, kreeg een vinger in mijn kont, een kleine dildo, moest wat 'body worshippen' en kreeg wat klappen met de zweep. Erg opwindend vond ik het allemaal niet, vooral omdat er nauwelijks communicatie was. Dat kan ook opwindend zijn, maar nu kwam het door onvermogen. Dominant waren beiden al in de verste verte niet. Mijn Thais is niet geweldig, maar ik kon ze af en toe horen praten over wat ze morgen gingen doen.

Toch moet gezegd dat ze op het eind van de sessie wel degelijk vakwerk leverden. Tot mijn grote vreugd opende Maya haar catsuit van onderen en ging op mijn gezicht zitten. Ik moest haar likken , terwijl ik op mijn rug gebonden naar een hoogtepunt werd gebracht door de op dat punt inderdaad kundige Kiki. En het was een feest om de prachtige kont en kut van Maya te moeten likken. Steeds als ik bijna kwam, werd dat uitgesteld. Tot ik explodeerde en toen was het feest ook meteen voorbij. Nog voor ik helemaal uitgespoten was stapte Maya al van mijn gezicht om zich om te kleden.

Al met al een erg teleurstellende ervaring. Hetzelfde en beter kun je in Eden krijgen, al missen ze daar de sexy outfits wel. Absolute turn off vond ik de blote voeten (waardoor ook de outfits nauwelijks tot hun recht kwamen) en natuurlijk het gebrek aan Engels.

Het zal wel weer even zijn voor ik het weer probeer, bdsm in Thailand.

Commentaar

Re: SM & bondage Recensies

Plassex in Davao

Ben zelf een erge liefhebber van plassex en heb hier in Davao al een paar ****tjes gevonden die het heerlijk vinden om lekker te plassen en lekker over zich heen te laten plassen. Eentje vind het zelfs heerlijk je pis te drinken. En dat voor rond de 50 euro voor 3 uur. Mochten heren op zoek zijn. mail me maar en dan kan ik je hun nummer geven

groet

Dutchy in davao

Commentaar

Re: SM & bondage Recensies Jakarta

In Jakarta is een heerlijke freelancer beschikbaar voor bondage. Netjes contact via mail of Yahoo messenger gehad en uit eindelijk afgesproken in het hotel.
                                          Haar naam is Victoria en is 41 jaar jong wat niet is af te zien aan haar uiterlijk. Ze neemt bondage wat ze zelf mee neemt vanaf huis: touwen, handboeien, zweepjes, dildo's etc. Om het kort te houden deze dame vast gebonden en een sessie gehad met haar van vijf uurtjes met alle mogelijkheden. Uiteindelijk saampjes in slaap gevallen en de andere dag afscheid van haar genomen. Vergoeding bij haar is voor 24 uur en is €80.

Ps
                                          Is oom bereid om naar BKK te gaan. Extra kosten is het vliegticket via air asia.