Thailand: Chiang Rai Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Chiang Rai Recensies

In Chiang Rai is voor de wandelaar weinig te beleven. Ik was er op doorreis en heb me de blubber moeten zoeken naar een acceptabele slaapplaats. De meesten zijn wel goedkoop (plm 400 Baht), maar erg vies en benauwd. Na een zoektochtje vond ik het Seanphu hotel, dat ligt aan een hoofdstraat. Prima hotel, incl. ontbijt voor 800 Baht.
    Het uigaansleven in Chiang Rai staat op laag pijl. Vanuit het Seanphu hotel loop je rechtsaf en na plm 300 meter heb je aan de rechterkant Sapsaket Plaza, een L-vormig straatje met een barretje of 10. Omdat het aan klandizie ontbreekt, wordt je bijna naar binnen getrokken. Vervolgens krijg je gezelschap van een stuk of 3 dames die gaan zitten friemelen en (erg veel) colaatjes gaan drinken bij het kijken naar een slechte show paaldansen. Geen aanrader dus!
    In een zijstraatje van dit complex heb je kans op meer succes. In de barretjes en restaurantjes zitten volop aantrekkeijle en geinteresseerde schoonheden. bovendien kun je er nog lekker eten ook, maar wie interesseert dat op dit forum ..........?

Love the life you live,
    live your dream,
    don't dream your life
    and live the life you love !

Re: Thailand: Chiang Rai

Oorspronkelijk geplaatst door Boebo
    Ja vind ik allemaal ook. Zijn de dames mooi? Hoe groot is het aanbod? Wat zijn de prijzen? Zijn hotels girlfriendly?

Je schrijft over geinteresseerde schoonheden in barretjes en restaurantjes. Je hebt het dan over freelancers?
    Ik denk dat ik Chang Rai nu echt wel een beetje ken na er al zes keer geweest te zijn. De bars welke Wammie beschrijft zijn in een Rip-Off straatje waar alle bars van een Duitser zijn. Dit is wanneer je van het SeanPhu hotel oostelijk naar het Clock Tower plein (rotonde) loopt en daat rechtsaf gaat, dan eerste straat links. Vergeet het maar daar. Loop verder der straat in vanaf de Clock Tower en je ziet wel wat beer bars. Maar echt geen mooie meiden daar. Die zijn er wel in de twee massage salons in dezelfde straat aan de linkerkant, iets verder dan de beer bars. Vraag maar eens om "special massage" en betaal niet meer dan 300 Bath extra. Ze beginnen altijd met 1000 te vragen maar voor 300 lukt het uiteindelijk ook. Dus voor totaal zo'n 450 tot 500 bath krijg je echt full service.

De disco en live music bar van het SeanPhu zijn echte pick-up plaatsen, elke avond opnieuw. Maar kijk wel uit want de vele meiden hebben een gewone job en willen niet dat de hele goegemeente ziet wat ze doen. Aktie is meestal dat ze je haar telefoonnummer geeft en vraagt om haar de andere dag te bellen. Komt ze echt direct uit haar werk naar je hotel. Dit keer alleen en zonder die vriendinnen of vrienden waar ze de vorige avond mee in de disco was. Dit zijn meiden die gewoon heel blij zijn met 500 bath en een nacht in een hotel bed.

Professionele aktie vind je nog op de weg naar Mae Sae ter hoogte van het vliegveld. Maar die gelegenheden heb ik alleen met een Thai bezocht en heb niet het idee dat je daar als Farang alleen succes zal hebben want ze spreken daar echt geen engels.

Wat betreft de hotels en guesthouses. Vele goede, super schoon en gewoon goedkoop. Beste guesthouses in de wijk rondom het Hilltribes museum.

Commentaar

yep je kunt Chiang Rai niet vergelijken met het vertier elders in Thailand maar toch kun je er op z'n minst een leuke tijd hebben. De barretjes in het kleine straatje zolas hierboven omschreven is boter en geen vis. Vaak zijn ze ook dicht als de politie vervelend doet. Uitzondering is de Patpong bar, leuke open bar ...goede keuken .....veel lekkere drank en soms leuke freelancers die daar werken. De eigenaresse Nok weet waar de toeristen voor komen en is ook behulpzaam bij het zoeken. In het Wang inn Hotel schuin tegenover de Pizza company zit een groot aquarium. Verstandig om op verschillende tijden binnen te lopen en te kijken of er wat zit. De dames zijn wat ouder, vanaf zo'n 24 jaar schat ik, niet de allermooiste maar soms kun je het treffen en heb je een schoonheid. 1200 bht voor de Farang, ding af want ze beginnen bij 1800 bht. Mooie schone kamers en de dames pijpen lekker zonder, anaal=optie. Vaak geven de dames hun nummer want dan kunnen ze ook naar je hotel komen indien gewenst. Ook zijn er wat ladyhouses maar persoonlijk vind ik dat sneaky business (geen vrolijke tenten) Taxi's kunnen je daar brengen. De traditionele massage salons bieden meer...full service en outdoor. Er zijn buiten de disco in het Saenphu hotel nog een aantal tenten waar freelancers rondlopen maar de moeilijkheid is dat ze niet of nauwelijks Engels spreken dus je weet niet snel wat de bedoeling is maar ze zien er wel lekker uit vb Sperm Club Disco, Inncome Hotel Disco en in diezelfde straat zitten er nog meer. Een goed hotel waar je lekker je ding kunt doen is het RedRose Hotel, leuke entertainment kamers gericht op de verzorging van je "pluspunt" Kijk eens naar hun website!!!
      Ook zijn er wat karaoke tenten waar freelancers werken. Chiang Rai is altijd weer een verassing als ik daar ben, soms neuk je 2 keer op een dag en soms weer een week niet Maar er is altijd wel wat te doen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Boebo
        Is dat een GF hotel? Het lijkt wel een soort Disneyland, een familyhotel? Wel inderdaad toffe kamers.
        Jazeker GF in de ruimste zin van het woord. Rubbers en glijmiddel liggen op de kamers. Het is een soort drive-inn hotel. Sommige kamers hebben een "soapy massage" uitrusting in de badkamers. De kamers zijn ook per dagdeel te huren. Half Chiang Rai gaat hier dus vreemd Naast en tegenover dit hotel zijn ook hotels zo rond de 400 tot 800 bht per nacht en ook deze zijn GF. Wel altijd een twin kamer boeken dan heb je geen problemen met "gasten"
        In Chiang Mai zijn op grotere schaal van dit soort hotels te vinden w.o. The Love Boat

Commentaar

Weet er iemand waar ik die ladyhouses kan vinden hier in Chiang Rai?

Verder heb ik het Sean Phu hotel kunnen vinden maar ben er 's avonds nog niet geweest, wel dat L straatje met de "ripoff bars" zoals in de eerste post beschreven, heb ik hier een leuke meid voor 1400 baht 2 uur mee naar huis genomen, beetje giechelig en beetje flauw soms maar verder wel super.

Ben dus naast die Ladyhouses op zoek naar die andere beer bars en de 2 massage salons Citeer:
          "Loop verder der straat in vanaf de Clock Tower en je ziet wel wat beer bars. Maar echt geen mooie meiden daar. Die zijn er wel in de twee massage salons in dezelfde straat aan de linkerkant, iets verder dan de beer bars"

Om welke straat gaat het hier want kan ze echt niet vinden. Is het de Th Jet Yot (eerste straat rechts 300m na Sean Phu) of de straat in het verlengde van Sean Phu, Th Phahonyothin.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Crypt666 Bekijk bericht
            Om welke straat gaat het hier want kan ze echt niet vinden. Is het de Th Jet Yot (eerste straat rechts 300m na Sean Phu) of de straat in het verlengde van Sean Phu, Th Phahonyothin.
            Het is Th Jet Yot. Het is schuin tegenover de straat waar je rechtsaf gaat naar Boonbandan Guesthouse. Er zitten (zaten?) daar twee niet opvallende massagesalons vlak naast elkaar, misschien één winkel er tussen. Ik was vorig jaar nog eens in CR voor één nacht, maar toen zijn ze me eigenlijk niet opgevallen omdat toen in een van de beerbars aan de overkant ben blijven plakken waar het toen een hit was maar vaker een miss is!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door buzz_129 Bekijk bericht
              Het is Th Jet Yot. Het is schuin tegenover de straat waar je rechtsaf gaat naar Boonbandan Guesthouse. Er zitten (zaten?) daar twee niet opvallende massagesalons vlak naast elkaar, misschien één winkel er tussen. Ik was vorig jaar nog eens in CR voor één nacht, maar toen zijn ze me eigenlijk niet opgevallen omdat toen in een van de beerbars aan de overkant ben blijven plakken waar het toen een hit was maar vaker een miss is!
              maart dit jaar, nog steeds FS mogelijk bij de tweede van de twee MP aan linkse kant. best fijn. meisje van een Lisou stam, 21, zeer enthousiast.

Commentaar

Re: Thailand: Chiang Rai Recensies

Neushoorn verblijft enkele dagen in Chiang Rai. Enkele recensies:
                Ik verblijf in het Diamond Park Inn hotel. Niet te verwarrren met het Park Inn Resort. Het ligt midden in het centrum op Phayaban Road. Het is een mooi hotel. De kamers zijn zeer net. Enkel de badkamer is wat klein. Ik had ergens op een site 750 bath gevonden per nacht. Dat was ook de prijs aan de receptie. Prijzen op Agoda en Booking waren 1045 bath.
                In de straat (Jedyod) achter het hotel bevinden zich wat barren en een heel mooie tempel. Er liggen ook veel massagesalons rond het Wangcomehotel. Niet verwarren met Wiang Inn hotel. In het Wiang Inn Hotel zou 's middags een heel goed buffet zijn.
                Maandagavond ben ik naar de Facebar geweest in het Saenphu Place hotel. Het is een thaidisco. Eerst speelt een Thaise groep. Daarna neemt de DJ over. Ik denk dat ik de enigste farlang was. Disco zat goed vol en blijft open tot 4u 's nachts.
                Hier valt te scoren.
                Dinsdagavond van Park Inn Hotel naar Central Plaza gewandeld. Central Plaza ligt op het eind van het centrum. Als je dan nog 500m verder wandelt, zie je rechts weer een Thai Disco - feestzaal. Deze zat afgeladen vol. Zoals gebruikelijk tafels tot tegen het podium en allemaal eten en flessen whisky op de tafel. Enkele van de serveerstertjes waren muurbloempjes. Zij moeten zorgen dat de glazen gevuld blijven. De zaak blijft open tot 2u. De zaak heeft een thaise naam. Voor mij onleesbaar. Om 2u terug richting Central Plaza. Naast het benzinestation ligt de Sugar Beat Club. Ze maken reclame met coyote-danseressen. Op zich een vrij leuke disco met dames die in lingerie rondlopen. Echter te veel katois.
                Achter de Sugar Beat Club zag ik per toeval een enorm groot gebouw waar heel wat beweging was. Van ver lijkt het wel een Ikea. Daar kijkje gaan nemen. Er staat iets van 100% life, 100% live. Dit was de grootste Thai disco die ik al gezien heb. Weer met tafels tot tegen het podium en weer allemaal met eten en drinken. Er speelde weer een Thaise groep. Ik was er om 2u45. De zaak sluit om 3u. Je hebt 2 toegangswegen naar deze zaak. In een van deze toegangswegen bevinden zich nog wat zaken. Dit is nabij het Inn Come hotel. Hier liggen zoals eerder vermeld ook de Spermbar en Parbar. Deze zijn nu gesloten. Er ligt nog een afterclub Nukknan. Deze blijft open tot 6u 's morgens. Andere zaken waren ze ook juist aan het afsluiten (rond 3u)
                Iets verder dan het Park Inn Hotel richting Central Plaza aan de rechtse kant (na een ziekenhuis) ligt nog Bangfai food & night. Hier kan je 's nachts Engels voetbal gaan kijken.

Commentaar

Aan het werk...
                X