Thailand: Bangkok soi Cowboy Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Bangkok soi Cowboy Recensies

Ik ben deze week een paar keer s'-avonds in Soi Cowboy geweest.
    Voor mij is dit een geweldige straat. Er zijn vele gogo bars en je kan er voldoende van alles vinden.

De Baccara bar heeft sinds kort een bovenste verdieping waar de dames zonder slip op een glazen vloer dansen. Dit is een geweldig uitzicht. Op de begane grond hebben de dames ook weinig maar dat dansen is alleen een beetje schuifelen.
    Zie ook www.baccarabar.com

Aan het andere eind van de straat (vlakbij de MRT ingang) daar is een Gogo bar (naam vergeten) met een glazen vloer in aanbouw. Maar daar waren de dames beneden zeer doorschijnend en uitdagend gekleed.

Ik geef hier aan dat ze op de Soi Cowboy nog steeds bezig zijn met renoveren van de bars, dus het bruisige leven in deze straat zal nog niet zo snel verdwijnen.

Persoonlijk vind ik deze straat veel overzichtelijker dan Nana plaza. ;D ;D

Geweldig.

Baccara is hier ook één van mijn favorieten, samen met Tilac.
    Jammer genoeg is het renoveren of bouwen van nieuwe bars geen indicatie dat het nog lang zal duren.
    Denk maar aan Sukhumvit Square een paar jaar geleden.
    Als ze het op een dag in hun kopje steken, ruimen ze het op en is de hele zaak verschwunden van de ene dag op de andere. Dat was wel een maffiazaakje met andere achtergrondjes, maar toch.
    Ik denk dat het zo ook met Soi Cowboy gaat aflopen, dus reden te meer om er nog veel langs te gaan, nu het allemaal nog kan, want het is een leuke straat. Persoonlijk vind ik het hier ook fijner vertoeven dan in Nana.
    Dus laten we hopen dat het nog lang mag blijven duren zo!
    Hebben we ook nog wat concurrentiëel tegengewicht voor Nana.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wallyperrier
      ik hoor dat men terug naakt aan het dansen is in de gogo's van bangkok, is dit in soi cowboy, of in nana of patpong??? wie is hier van op de hoogte, of wie kan dit eens gaan bekijken en raporteren...

DANK

:P :P :P
      Dat met het soms wel en soms niet naakt danwel errug schaars gekleed dansen in zowel Bangkok en Pattaya heeft enkel en alleen te maken met het "beschermingsgeld"dat een uitbater al dan niet is bereid te betalen aan de politie.

Ook al is er bijna geen naakt te zien in bijv. Bangkok dan nog zijn er altijd wel plaatsen waar dat wel wordt gedaan omdat die hun premies wel hebben betaald.
      Datzelfde geldt ook voor de beperkte openingstijden,bij gelegenheden zonder open voorkant,zoals gogo bars hangt het er gewoon vanaf of de uitbater de juiste kontakten heeft en op tijd betaald.Zo zijn er in Pattaya verschillende gogo bars die niet om 1 uur sluiten,maar gewoon tot 3 uur geopend zijn. (zoals de SilverStar in soi 8 )

Ergo,het zijn dus altijd moment opnames.
      Verder komen de jongens(politie) uit Bangkok minstens eens per jaar naar bijv. Pattaya en Phuket om " af te romen",dan is het regime tijdelijk heel erg streng (en kostte ook Tony's een maand omzet)

groet mottley 8)

Commentaar

Tijdens mijn laatste trip in Bangkok (mei/juni) natuurlijk ook weer Soi Cowboy aangedaan. De beste gogo vond ik Baccara. De glazen dansvloer doet het hem toch altijd weer voor mij. Als je toch wat naakt wil zien zit je hier vrijwel altijd goed met die danseresjes in hun korte rokjes zonder slip. Ik moet toegeven dat gogo's voor mij zo goed als afgedaan hebben, maar Baccara is een tent waar ik zeker nog terug zou kunnen komen. Ik heb daar een "welcome girl" meegenomen voor een LT en ze was een toppertje. Kosten: 1500 BHT maar vanwege zeer goede service nog een tip gegeven. Voor een absolute schoonheid uit een gogo in BKK vind ik 1500-2000 wel een redelijke prijs; dit is tevens ook mijn maximum.

Verder vind ik Picolo bar aan het begin van Soi Cowboy (Asoke) ook zeer de moeite waard voor in de middag als de rest nog gesloten is. Ik moet wel zeggen dat het ff wennen is zonder die beer barretjes rond Asoke, jammer. Ik ben ook altijd een vaste klant geweest bij Old Dutch restaurant, maar volgens mij zit er een andere eigenaar in, het eten is er zeker niet beter op geworden en de prijzen zijn daar flink omhooggegaan sinds mijn laatste bezoek in november. Ook geen Telegraaf meer.

Soi Cowboy is mijns insziens ietwat goedkoper en is iets gezelliger dan NEP.

Commentaar

Gezien de economische malaise in ZO Azie, Thailand in het bijzonder zal er voorlopig op Soi Cowboy niets ontwikkeld worden. Zijn nog talrijke bouwputten in BKK waar de bouw al even stil ligt. In Soi Cowboy eens met twee vrienden geweest in een barretje en gelijk een aantal dames om je heen. Als je sterk bent kun je er ééntje uitkiezen en weersta je de smeekbede van de rest! Zitten mooie jonge meiden tussen maar ook oude vellen maar je maakt zelf je keuze. Dametje een drankje gegeven en ze vraagt of je verderop met haar aan de bar komt zitten. Daar haalt ze het zaakje nadat je al iets opgevreven bent uit je broek en je wordt terplaatse afgetrokken. Ook deed ze haar truitje omhoog en mocht ik aan haar tepels zuigen. Na klaarkomen wordt je schoongepoetst en geef je een tip van 100 a 200 bath. Later nog een keer geweest en met twee meiden acherin gezeten. Tequilla gedronken terwijl het zout op de tepels van de ene gestrooid werd likte het andere meisje en ik het zout er af! Best geil. Het meisje dat haar tepels niet liet likken deed haar broek en slipje omlaag en ik mocht haar aan de bar vingeren terwijl ze mij aftrok. Door de hoeveelheid drank was het toen niet echt goedkoop, voor Thaise begrippen dan! Allebei 150 bath gegeven en ca. 800 bath voor drank.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok, Soi Cowboy

Bericht gesplitst en verplaatst
            Oorspronkelijk geplaatst door sixtysex
            Zojuist terug van een week Bangkok. Gelogeerd in de Majestic Suites en Nana Hotel. In Soi Cowboy naar de Baccara geweest. Vind ik wel de beste bar ter plaatse. Alle meiden dansen in superklein rokje en zonder broekje. Leuk is vooral het uitzicht op de meiden die op de eerste etage dansen op een glazen vloer; van benden kijk je recht in hun kruis (levert wel een stijve nek op!). Ook nog aan de overkant in Our Place geweest. Niet bijzonder, maar wel een bloedgeil meisje ontmoet, die meteen na binnenkomst mijn gulp openritste, haar hand naar binnen wrong en begon te kneden. Kwam ik ook nog onverwacht klaar! Ben haar naam helaas vergeten.

Commentaar

Voor mij is Soi Cowboy mijn favoriete uitgaansgebied in Bangkok.
              Ik kom hier inmiddels voor de negende keer en met name dit jaar viel me een behoorlijke upgrading zowel buiten als binnen op.
              Het liefste eindig ik altijd in Five Star Bar II, waar ik menigmaal een leuke dame opgepikt heb, nooit teleurgesteld was en nooit over de prijs onderhandeld heb.
              Altijd de volgende dag 1000 bath gegeven en menige "vaste" date eraan overgehouden.
              Inmiddels bestaat Five Star II niet meer (pand is nu door Deja Vu in gebruik genomen), dus het leek me logisch in Five Star I te eindigen.
              Eerst een rondje gemaakt, hier en daar voor een consumptie naar binnen.
              Het viel me op dat bijna overal naakt of halfnaakt gedanst werd.
              Dat was vorig jaar nog wel anders.
              Ik ben o.a. in Spice Girls, Midnite, Doll's House en nog een of twee gelegenheden geweest.
              Toen bij Five Star I naar binnen en daar werd ik als vanouds door diverse bekenden begroet.
              Menigeen wist zelfs mijn naam nog, hoewel ik geen van mijn oude dates zag.

Natuurlijk weer veel te veel ladydrinks weggeven, hoewel de prijs hier alleszins redelijk is: 100 bath voor de meeste mixjes en ladydrinks.
              Ik nam met de mamasan wat namen van oude favorieten door, toen ik aan de bar een lief meisje zag lachen, dat ik nog niet eerder gezien had.
              We noemen haar om privacyredenen V., waarom zal later duidelijk worden.
              Leuk met haar gebabbeld, een beetje handjevrijen en een beetje zoenen.
              Het was echter inmiddels al een uurtje of twaalf, ik had de laatste 24 uur er maar twee of drie geslapen, was inmiddels al aardig teut, had 's middags nog twee maal een goede wip gehad en besloot aldus voor de volgende avond met V. af te spreken. Ze gaf geen direct antwoord, maar lachte lief en ik kreeg een dikke zoen toen ik alleen naar mijn hotel vertrok.
              Ik neem me altijd voor minimaal een nacht alleen in Thailand te slapen, dus dan had ik dat voornemen tenminste alvast gerealiseerd.
              De volgende dag zou ik V. weer zien, maar eerst 's ochtends naar Teen Massge.

Commentaar

Aan het begin van mijn tweede avond weer naar Five Star getogen voor mijn afspraak met V.
                Ik werd buiten al enthousiast onthaald en meteen naar binnen voor een drankje en een praatje.
                Ik vroeg V. direct of ze die avond met mij uit wilde en dat ik dan haar barfine zou betalen. V. stond op om zich om te kleden, dacht ik, maar toen gebeurde er een hoop onverwachts.
                De mamasan kwam naast mij zitten en vertelde enigszins omslachtig dat V. nog nooit gebarfined was, nog nooit met een farang uitgeweest was en sterker....
                dat ze nog maagd was, ondanks haar leeftijd van 26.
                Diverse "vriendinnen" kwamen bij ons zitten en iedereen had wel wat te vertellen.
                Toen kwam het hoofdstuk geld ter sprake: wat wilde ik betalen voor een maagd!
                Ik zei dat ik V. vooral aardig vond, graag met haar uitwilde en niet op zoek was naar een maagd.
                Een bedrag van 15 tot 20 duizend bath werd genoemd, dit had een farang onlangs voor een maagd betaald.
                No way, zei ik, ik wil graag met haar uit, betaal gewoon 1000 bath, en boom boom is not important for me.
                Het leek dat V. weinig te zeggen had en dat er vooral over of voor haar gehandeld werd.
                Zij gaf wel aan mij ook erg aardig te vinden.
                Een compromis werd gevonden: als ik zowel de mamasan als V. wilde barfinen dan zouden we met zijn drieën uitgaan en later kijken hoe verder. Ok.
                Nou mamasan nam het ervan die avond, grote kreeften in het restaurant en overal een andere cocktail die in no time naar binnen ging.
                Onderwijl liet ze ondubbelzinnig blijken ook wel graag met mij te willen slapen en..
                everything is possible.
                Ik had het echter te druk met V., die zoals ik verwacht had, prettig gezelschap was, redelijk engels sprak, en me regelmatig uitgebreid kuste.
                Op verzoek van de dames rond middernacht terug naar FS, waar opnieuw onderhandelingen begonnen.
                How muts no boom boom? stond op een briefje dat V. mij opeens in de handen drukte.
                Ik moest erg lachen om de verschrijving, legde haar de grap uit en zei 1000 bath.
                Ok, ze ging met me mee! Iedereen bemoeide zich er weer mee en ik beloofde met de hand op mijn hart haar maagdelijkheid in tact te houden.
                V. blij, ik blij, maar lang niet alle bemoeizuchtige meiden waren het ermee eens.
                Goed V. ging mee naar mijn hotel, na het douchen vroeg ze een T-shirt van mij om in te slapen en hield uiteraard ook haar ondergoed aan.
                Ze kroop onder de lakens wel lekker tegen mij aan, had geen moeite met mijn naakte lichaam en ging ook geen aanraking van mijn inmiddels harde sabel uit de weg.
                We begonnen uitgebreid te zoenen, ik kon haar overal voorzichtig strelen, zij streelde mij ook over mijn borst, over mijn buik en langzaam naar beneden.
                Haar bh ging uit, het T-shirt ging uit en ik mocht ook over en achterlangs haar slipje te strelen.
                Zo hebben we wel twee uur liggen vrijen en ik merkte dat ze steeds opgewondener werd, ik trouwens ook.
                Ze wilde me nogal hard aftrekken, maar leerde snel toen ik voordeed dat het langzamer en wat meer teder veel lekkerder is.
                Toen ze zelf steeds meer met haar onderlichaam over mijn kruis begon te schuiven merkte ik dat ze zo geil als boter was.
                You give me 5000 bath, than we can have sex, hijgde ze.
                I am sorry sweetheart, I promised you and your friends no sex, so I have to keep my promise, zei ik serieus.
                To keep a long story short: we hadden geen sex, wel een heerlijke nacht en ochtend en kwamen allebei klaar.
                De volgende avond zouden we elkaar opnieuw zien....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door nightmare

Guilty are u for real?????

Jongen je wordt besodemieterd waar je bijstaat en jij durft dit ook nog hier op te schrijven ?????????????
                  Inderdaad Guilty!
                  Nightmare heeft gelijk!
                  Ik vind het wel KLASSE van je dat je het ons vertelt, ondanks dat iedereen weet dat je belazerd wordt. Vooral goed voor de nieuwkomers op deze site!
                  Je zal wat dominanter moeten worden in je onderhandelingen!
                  Als "Jan-en-alleman" zich met mijn onderhandelingen gaat bemoeien, dan klopt er iets niet. In ieder geval wordt je dan genaaid, met of zonder condoom! En of DAT lekker is ????
                  1000 Baht (excl. barfine) voor een potje vrijen ZONDER te neuken...... en dan nog klaarkomen ook! DAS LEKKER ZEG !!!
                  In gevallen, dat anderen zich met mijn zaken gaan bemoeien, haak ik af en ga op zoek naar 1 van de andere 50.000 kandidates in nabij gelegen klantvriendelijker etablissementen. Keus zat !
                  Maar..... ga vooral door met je sappige verslagen!

Vr. gr. van Wammie, die nog veel echte avonturen van je hoopt te lezen!
                  Love the life you live,
                  live your dream,
                  don't dream your life
                  and live the life you love !

Commentaar

Stja,

Het is jouw leven. Maar uh. Je bent toch geen 15 meer. (zo omslachtig te werk gaan). Sommige farangs zijn zo naief en of worden dat ineens in Thailand.

Waar komt dat toch vandaan.....

26 jaar en nog maagd in de naughty nightscene, yeah right.

Ik vind het een erg dom verhaal. Maar ook die verhalen zijn leuk om te lezen! (begrijp me niet verkeerd.) Want zo zie je maar dat die grieten gehaaid zijn.
                    Maar hoezo boom boom niet important? En je wel laten trekken.....?

Enne nogmaals wordt de naam en faam van de stupid falang weer eens bevestigd. Sir your a real leader. (but not here )

Het was me weer een genoegen dit te lezen. Ik moet er altijd hartelijk om lachen.

Als je onderhandelt gaat het puur om bussiness. Denk dan even niet aan die griet met die mooie ogen, maar aan vraag en aanbod versus diensten die in een bepaald tijdsbestek worden geleverd voor het bedrag wat daar tegenover staat.
                    Je geeft met je houding al zoveel ruimte dat ze zo brutaal worden. Ik maak dat namelijk zo goed als niet mee. Komt omdat ik het gewoon niet toelaat.

En ze hebben veel minder respect voor je als je dit soort maffe discussies toelaat. Misschien is een assertiviteitscursus wat voor je.

Deze vrouwen zijn de thaise mannen gewend en die laten er geen gras over groeien!

Solly sir.

Commentaar

Tja, ik denk jullie commentaar wel te begrijpen.
                      Voor sommigen is het fuck it en forget it.
                      Ik denk daar iets anders over.
                      Gezelligheid en intimiteit kan ook uit andere factoren bestaan.
                      Naief ben ik echter niet, ik wist waaraan ik begon en ben het avontuur aangegaan.
                      De volgende dag V. weer ontmoet in FS.
                      Ik kreeg een briefje in mijn handen gedrukt, waar ze de hele middag op de plaatselijke computer mee bezig moet zijn geweest .
                      Op nogal omslachtige wijze (De Thai way) vroeg ze mij met niemand te spreken over onze "relationship".
                      Ze was gek op mij, maar had hoofdpijn gekregen omdat iedereen zich met ons bemoeide.
                      Ze wist niet wat ze moest doen, omdat iedereen haar anders adviseerde.
                      Ze wilde graag met me mee, maar "money is very important to me".
                      (Voor wie niet).
                      Ik stelde voor om vanavond samen uit te gaan, dan konden we samen praten zonder anderen erbij. Zij was ok.
                      In iedere bar waar we samen kwamen hebben we eigenlijk uitgebreid zitten zoenen. Serieus praten lukte niet goed. "I want to tell so so much, but I cannot".
                      Om twaalf uur terug naar FS, waar ik haar achtergelaten heb en alleen op weg ben gegaan naar Cha, die wel bleef slapen.
                      Maar dat is een ander verhaal.
                      Met V. heb ik nog wel SMS contact gehad, zelfs deze week vanuit NL.
                      Ik wens haar veel sterkte, vooral met haar "vriendinnen".

Commentaar

Je kan je naam beter veranderen in innocent. Want guilty kwam je niet over.
                        Maar zachte heelmeesters maken ook stinkende wonden. Dus toch guilty.

Je komt die meid niet tegen bij de bakker.
                        Ga nou zelf na je bent twee keer zo oud. Je bent een wandelende geldboom voor haar. En ja ze zal je best aardig vinden, maar ze werkt niets voor niets daar. Om geld te verdienen. En als het niet aan jou is dan wel aan een ander. Je begint al verkeert samen. Jij als klant en zij als bargirl.

Dus heb lol samen, schep geen verwachtingen die je niet kan waarmaken.
                        Ga geen Romeo en Julia spelen. Die verwarring die je schept zal je uiteindelijk nekken. Iets er tussen in bestaat gewoon niet. Je leeft dan je eigen leugen.
                        Zo denk ik er over.

Echte romantiek vind je met Thaise vrouwen die serieus zijn en niet in de prostitutie zitten. Het barst van deze vrouwen in thailand.
                        En wat er met jou gebeurt is een spel spelen. En jij verzuipt er in. Je bent geloof ik verwikkeld in een affaire waarin het meisje wanhopig je geld nodig heeft. Je voelt je vast erg gewild en het is spannend. Maar wie gebruikt wie nou op deze manier.

Ik ga echt wel voor een meissie waartoe ik me voel aangetrokken.Maar ik verwar geen serieuze vrouw met een dubieuze vrouw. Want die serieuze dame kom ik liever tegen bij de bakker.
                        Ik denk niet dat je je beseft hoe welvarend je bent in haar ogen en voor een arme thaise is dat heel aantrekkelijk...

sucsex.

Commentaar

IK had niet de ambitie om haar van haar maagdelijkheid te beroven (ik geloof wel oprecht dat ze nog nooit geneukt had).
                          Voor haar -of voor haar vriendinnen- was geld het belangrijkste motief.
                          Ik vind dat ze maar een leuke vriend moet zoeken ipv een rijke farang, maar mijn mening is die van een Nederlander en de meeste Thaise dames hebben hele andere verwachtingen en motieven.

Toch heeft ze ervoor gekozen om in een bar te werken. Ik vraag me af of dit haar eigen beslissing geweest is.

Wat ik gehoopt had die avond was om samen te zijn met een meid die ik leuk en aantrekkelijk vond. Om met haar te vrijen zoals de avond daarvoor; dit was voor ons beiden een prettige ervaring. En ook om wat meer van haar te weten te komen en dan vooral zonder allerlei meiden die zich met ons bemoeiden.
                          Ik was in haar persoonlijkheid geïnteresseerd (niet zo professioneel naïve guilty- tja, zo ben ik nu eenmaal).
                          Helaas bemoeiden mij teveel dames zich met ons, in wat we gedaan hadden en wat we nog gingen doen.
                          Het werd mij teveel en daarom ging ik alleen weg.

Overigens sms't V. mij bijna om de dag, hoe het met haar gaat, wat ik doe en dat zij mij zo mist. Op directe vragen van mijn kant komt geen antwoord.

Voor de duidelijkheid: ik antwoord uit beleefdheid en sympathie voor haar.
                          Ik heb geen enkele verwachting voor de toekomst, maar heb eerder medelijden met haar. Zij voelt zich niet prettig in BKK.

Commentaar

Ik was in februari (2006) in Bangkok en heb een aantal maal Soi Cowboy bezocht. In de bar RawHide heb ik tot drie maal toe compleet naakt dansende meisjes meegemaakt,

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door guilty
                              IK had niet de ambitie om haar van haar maagdelijkheid te beroven

knip...

Ik heb geen enkele verwachting voor de toekomst, maar heb eerder medelijden met haar. Zij voelt zich niet prettig in BKK.

Oke Loud en Clear.....
                              Wel mijn antwoord op je recensie is heel simple.....
                              ik ben volkomen mee eens met de reactie van de andere leden op je verhaal en met name de lid " Lexion "

Ik denk jou probleem is je probeer thailand te zien met het inzicht dat je in nederland zit , en dat je met een dame van uit de wallen mee bezig bent....
                              die wel 10 ander keuze heeft om iets beter in haar leven te doen dan effe in een gogo bar te gaan werken.....en dat die dame V nog maagd zou zijn ???
                              WAKE UP....WAKE UP.....

Maar ja dat is jou wereld en je ziet het zo dus zo als de lid " Wammie " al zij jou recensie hier in dit forum is meer dan welkom.....
                              Dan kunnen de nieuw leden inderdaad zien hoe het eens een keer niet moet.....

p.s ik hoop dat je wel wijs genoeg bent om dit ervaringen nimmer NOOIT in zuid americaanse landen te gaan proberen.....met name " Brazilie "

Success

Cheers
                              Stealth
                              Laatst gewijzigd door Spring; 25-10-07, 22:04. Reden: Quote ingekort

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Blondboy1968
                                Ik heb even een ander vraagje: was een aantal maanden geleden in Soi Cowboy en zag (ik geloof in De Dollhouse) een fantastische lesbo show met twee hele geweldig mooie vrouwen. Kon helaas niet teveelm informeren want was met business partner maar vroeg me af of dit nog steeds gebeurt en of deze dames ook mee naar hotels te nemen zijn? Het leek er namelijk op alsof ze na de show verdwenen. Iemand enige ervaring hiermee?
                                tuurljik, in dollhouse kan je zelfs boven in een kamer gaan (let wel, ze laten je evengoed the barfine betalen en surplus voor kamer) als je liever niet het risico loopt met twee dames over straat te wandelen en bekenden tegen te komen. (Maar geloof me, als je daar bekenden tegenkomt hebben ze waarschhijnlijk dezelfde plannen ;-) ) je kan ook altijd aan een van de gasten aan de bar, dat zijn meestal regulars, een biertje drinken en aan hen vragen of ze weten welke meisjes hiervoor "in" zijn. En Vraag Mamasan anders, en eventueel grap je tegen haar dat je haar tipt als het een goede ervaring is, ze weet zelf heel goed welke meisjes dit graag doen en welke liever solo gaan. En kijk ook eens in het begin van Soi Cowboy, aan de kant van thanon ASOK, een van de eerste bars voorbij "Penny Black", ik denk Raw Hide of Long Gun, een van die twee geeft elke dag vanaf 11 uur 's avonds allerlei shows die tot de betere van de straat behoren, allemaal heel vrolijk en geen volledig naakt, maar de meisjes daar zijn heel speels en "open minded". Althans, vorig jaar in februari toch ! ;-)

Commentaar

Hallo,

Ik was er deze maand nog (maart 2006) van Soi Cowboy is Long Gun mijn favoriet samen met Raw Hide (volgens mij zelfde eigenaar). Bied gewoon een meisje een drankje aan en ze komt bij je zitten dan kun je aangeven wat je wilt. In beide maar vooral Long Gun worden leuke shows gegeven al vanaf 21.00 uur is mijn ervaring. En de meisjes zijn nog steeds speels, naakt en open mainded... Daarnaast heb ik met Shebas en Afterskool goede ervaringen.

Vr. groet,
                                  H. Harry

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Blondboy1968
                                    Ik heb even een ander vraagje: was een aantal maanden geleden in Soi Cowboy en zag (ik geloof in De Dollhouse) een fantastische lesbo show met twee hele geweldig mooie vrouwen. Kon helaas niet teveelm informeren want was met business partner maar vroeg me af of dit nog steeds gebeurt en of deze dames ook mee naar hotels te nemen zijn? Het leek er namelijk op alsof ze na de show verdwenen. Iemand enige ervaring hiermee?
                                    Blondboy. ik denk dat je gelijk hebt en dat er meisjes zijn, die er alleen voor de show zijn.

Enkele weken geleden was ik in de Long Gun bar en daar waren een paar heel erg lekkere meiden bezig met een show.
                                    Na afloop probeerde ik een van die meiden te bar-finen maar dat lukte niet om onduidelijke redenen. Ze ging weg en kwam niet terug, tot ik haar 2 shows later weer zag.
                                    Dit is mij tot 2 keer toe overkomen in de Long Gun en toen had ik het wel gezien.

Ik denk dat het gewoon te moeilijk is goede shows te maken, als de artiesten de een na de ander worden gebar-fined.

Misschien dat het aan het eind van de avond beter gaat.

Maar ik heb dat niet afgewacht en ben gewoon naar Deja Vue bar gegaan, waar de dames naakt dansen en wel meteen meegaan als je ze wil barfinen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lambik
                                      waar ligt de Deja Vue bar ?
                                      De Deja Vue bar is na 50 meter Links in Soi Cowboi.
                                      Dit er van uit gaande dat je vanaf Soi Asok binnenkomt (Skytrain station Asok)

Dat is dus ongeveer tegenover de long Gun bar die dus na 50 meter rechts zit.

Ga er gewoon heen; Je kan het niet missen.

Commentaar

Een tijdje geleden ben ik ook op Soi Cowboy geweest.
                                        eerst bezocht ik Deja Vu, een Bar met zo'n leuk glazen plafond .
                                        Zo'n glazen plafond is vooral voor de gein, niet echt om door te kijken, want dan krijg je last van je nek. Maar het blijft leuk om ongeneerd onder rokjes te kijken.
                                        Op het gewone podium stonden goed uitziende meiden te dansen met amper iets aan.

Daarna ging ik naar Spice Girls, ook met glazen plafond. binnen een minuut vloog een meisje me om de hals en zeurde om een lady drink. Daar was ik dus snel weer weg.

Vervolgens naar de Long Gun bar, waar ik met mijn neus in de boter viel, omdat er op dat moment zes blote meiden op het podium stonden. Een prima uitzicht.
                                        Daarna werden er nog meerdere shows gegeven, maar niet zo bloot als deze.
                                        Tijdens de shows werd ik aangesproken door Tip, die opmerkte dat ik een tent aan het bouwen was. Ze pakte mijn tentstok beet en merkte op hoe groot hij was. Na haar handtastelijkheden was het mijn beurt en ze liet me voelen dat ze echt fantastische borsten heeft. Vervolgens kwam een collega van haar erbij, Nie, die uiteindelijk ook haar hand in mijn broek heeft gestoken, en dat wist ik wel te waarderen. Ook een van de gogo girls op het podium greep me zo nu en dan in mijn kruis.
                                        Leuke tent en het was veel te vroeg 2 uur.

Bij alledrie de bars was de rekening correct.

Commentaar

Jullie hebben, zoals beloofd, nog een laatste verhaal uit BKK tegoed.
                                          Ik hen al eens eerder verteld dat mijn favoriete bar in Soi Cowboy Five Star is.
                                          Iedere avond speelt er een bluesrock band, tussendoor danseressen op het podium, af en toe een spannende show en altijd leuke dames ontmoet.

De vaste lezers zullen zich wellicht nog mijn verhalen over V. herinneren tijdens mijn vakantie in februari.
                                          V was nog maagd, bleef een nacht slapen (wel vrijen, niet neuken) en de volgende nacht gingen we wel samen uit, maar bleef ze niet slapen.
                                          Die avond bemoeiden te veel dames zich met ons, waarop ik alleen terug naar het hotel ging. Lees maar eens een pagina terug.

V en ik hielden wel sms-contact. Ze vertelde me dat ze "problemen" had en bang was, omdat ik haar eerste farang was (en Überhaupt haar eerste man in bed).
                                          Een volgende keer in BKK wilde ze me graag weer zien.
                                          We spraken nu af op mijn laatste nacht in Thailand.

Een uurtje of zeven 's avonds in Five Star en ze vloog me meteen tegemoet.
                                          Een beetje zoenen, wat drinken en andere beleefdheden uitgewisseld en toen kwam ik ter zake: You sleep with me tonight? "Of course, I promised you!"
                                          You're not scared anymore? "No, I stay with you".

Ik betaalde de barfine, we gingen uit, wat eten, een paar andere barretjes bezocht en op verzoek van V rond half twaalf terug naar 5*.
                                          "Have nice show now". De danseresjes dansten vrijwel naakt op de tafeltjes voor de bezoekers en konden ook nog moeilijk van elkaar afblijven. Leuk.

Een uurtje later naar het hotel. Lopend over Sukhumvit. Onderweg begon het te regenen. Een half uurtje later kwamen we doorweekt van de regen en wat mij betreft ook nog wat gezond zweet bij het hotel.
                                          Oh ja, we hadden ook nogal wat cocktails gedronken, dus geheel nuchter waren we niet meer.

Ik zorgde voor wat kaarsjes en wierook en V ging meteen op bed liggen. Ogen dicht. Nadat ik klaar was met de sfeercreatie kuste ik haar voorzichtig op de mond en knoopte haar bloes open. V werd wakker en kuste terug.
                                          Ik kleedde haar helemaal uit en verwachtte dat ze zou gaan douchen.
                                          Nog even met mijn mond naar haar tepels, dacht ik.

V werd echter wild, begon te kronkelen, te draaien en te kreunen. OK, dacht ik, die douche komt nog wel, terwijl ik genoot van haar opwinding en haar mooie lichaam. Superslank, geen grammetje vet op haar ribben en opvallend stevige B-borstjes, een toefje haar op haar schaambeen.
                                          Ik was nog steeds geheel gekleed en zij naakt.
                                          Langzaam zakte met mijn mond naar haar poesje en begon voorzichtig rond en op haar schaamlippen te zoenen.

V hield het niet meer. Kreunen, draaien, greep mij in mijn kruis, trok mijn broek naar beneden en begon door mijn boxershort heen mijn inmiddels gezwollen zwaard te bijten. Ik zette daarop mijn nagels in haar rug en beet in haar tepels. Ze schreeuwde het uit en riep:" HARDER! HARDER!"

You like it hard? You like pain? vroeg ik verbaasd. Ze keek me verlegen aan en zei: "yes".
                                          Om een lang verhaal niet te lang te laten duren: We hebben liggen vechten, schreeuwen, knijpen, bijten, beffen, pijpen en neuken door de hele kamer.
                                          Zo hard kan ik me niet herinneren.
                                          Was dit de maagd V van zeven maanden geleden? Ja echt waar.
                                          Ik kan het nog niet geloven.
                                          Ik deed er nogal lang over om klaar te komen ('s ochtends nog een fijne vrijpartij met Noi gehad) terwijl V al diverse keren gekomen was.

Een anderhalf uur later lagen we in elkaars armen uit te hijgen.
                                          Ik ging onder de douche en toen ik terug de kamer in kwam lag V daar nog steeds zo. Haar nat en plakkerig over haar gezicht en in diepe slaap.
                                          Ik haalde een washandje over haar gezicht (waarover ik klaar was gekomen) en legde haar onder de lakens.

Een uurtje of acht later werden we wakker. Even kroelen, V douchen en tandenpoetsen we begonnen weer opnieuw: iets minder heftig nu.

"Thank you for taking care me" fluisterde ze.
                                          Are you happy?
                                          "You made me very happy.......five times", lachte ze.

Gelukkig hoefde ik pas om middernacht naar het vliegveld.