Gays Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gays Recensies

Thans zijn er ook wandelaars die in Thailand geen meisjes maar jongens ontmoeten en de recensies van hun ervaringen graag willen plaatsen op het forum.

Een nieuwe rubriek maar wel met recht van bestaan.
    Big Benn0 is watching you!

Re: Thailand: gays

pattong

in Pattong speeld het gay leven zich volledig af in paradise , is paar straten groot .Het aantal bars waar je gayjongeren kan vinden is rond de 15
    james deam & friends
    kar-door
    knuds bar
    spartacus
    tangno
    k kiss bar
    bb boys studio
    mamasang boys
    boat bar
    my way
    time
    ok club
    pass port

heb ze allemaal bezocht , de een wat beter dan de andere wat de keus betrefd .

, en het aantal jongeren schat ik rond de 100 .De bars gaan open rond 21 u tot 2 u , daarna begeven de jongens die geen farang gevonden hebben zich naar de kk kiss bar waar ze hopen op laatste kontak als free lancer.De prijzen schommelen van 1000bath tot 2000 bath voor LT.Veel farangs die jongen zoeken zijn er niet , ik was er in april en de bars waren bijna leeg , dus had keus genoeg .
    femboylover

Commentaar

Voor de gays(ik ben het niet)

Ik ging een keertje naar het strand met een ladyboy (Wist niet dat het een ladyboy was eerst ) ze nam me mee naar een strand naast Jomtien Beach in Pattaya. Wist niet van het bestaan van dit strand af, dacht dat het gewoon een normaal strand zou zijn, totdat ik opeens op het gay-strand zat met wel 1000'en mannen. Voor de mensen die dit nog niet weten of voor het eerst naar patts gaan als gay wil ik dit toch even met jullie delen.

Commentaar

Ik had een Duitser in Pats leren kennen en die liet mij Pats een beetje zien aangezien hij hier meerdere malen per jaar kwam en het mijn eerste keer was en toen liet hij mij ook een straat zien met alleen maar jongens/mannen. Niet dat ik homo ben maar was meer om te laten zien.

ps. zou echt niet weten welke soi het is.

Commentaar

http://www.boyztown-pattaya.com/

http://www.boyz-town.com/

http://www.mypattaya.com/nl/boyztowngay.asp

Wat een beetje googlen al niet doet

Commentaar

Op het eerste plaats wil ik ( Niemand Special ) van hart welcome wensen met zijn topic ( Thailand: Gay ) hier online is er plaats voor iedereen !!!
            Dat er veel gay online zijn is een feit maar ik heb tot nu toe geen Gay topic gezien met name thailand dus waar over heb jij het nou ???
            En als 2 vrouwen sex hebben met elkaar of op elkaar vallen zijn dat een lesbische stel en geen hetro vrouwen dit weten we allemaal.
            En in dit topic gaat het niet om de geaardheid van de persoon maar puur Gay zijn op zich!!!

Oorspronkelijk geplaatst door De oude baas
            Dat die mannen er dan in sommige gevallen vrouwelijk uitzien of zich zelfs helemaal gedragen als een vrouw doet er in dit geval niet toe.
            Ik denk het wel , die horen ook er bij en dat zijn de sier van thailand en dat maak thailand nu zo uniek.
            En die mannen zijn als vrouwen geboren met een geboorte afwijking in een mannelijke lichaam en hun naam is Ladyboy`s zal fijn zijn als er met wat meer respect over gesproken wordt !!!!!

Greetz , Stealth

Commentaar

WAT DOE JE MET JONGEN ZULLEN VELEN ZICH AFVRAGEN

Na avondje stappen en je keuze gemaakt te hebben in bar knoop je babbel aan met je droomjongen .Je maakt deal over de prijs en wegwezen uit de bar want drankjes kosten daar veel te veel .Ik zelf ging altijd poosje wandelenen en stukje eten om de boy beter te leren kennen.Dan naar hotel want je zal al vlug ondervinden dan gay jongen ook zin heeft .Eens op de kamer samen douchen en dan in bed , knuffelen , kussen en dan de daad zoals julie doen met meisje om daarna samen in slaap te vallen
              s'Morgens terug liefdespel voor ontbijt .
              In de voormiddag wandelen , beetje choppen in stad , en ja lopen hand in hand tot de middag voor samen restaurantje uit te zoeken voor etentje.
              Terug effe samen rusten en knuffelen op de kamer want thaiboy kan ook lief en aardig overkomen .Ik ging elke middag naar stand voor zonne energie op te doen, in gezelschap van mijn knaap .
              Daarna beslis je voor je zelf of je de jongen houd of wandelen stuurd .Mijn eerste twee heb ik terug naar hun bar de weg getoond .De derde keer was het raak en is die voor de rest bij me gebleven en droom vakantie beleefd samen want thaiboy wil ook zolang mogelijk bij zijn farang blijven want eens je elkaar beter kent groei je naar elkaar toe .
              De dag dat je moet afscheid is hard want je bent vrienden en beetje meer geworden.,Want eens thuis kan je er alleen nog van dromen .
              Mijn droomjongen , Passit zo noemt hij ,mailt me elke dag en elkaar bellen doen we vaak .
              Mijn besluit kost die vakantie je veel geld , ik heb er nog veel meer voor over want heb geluk ligt niet hier maar ginds in Patong paradise waar ieder zichzelf kan zijn en doen waar hij nu zin in heeft en niemand wijst je daar met de vinger van dat kan niet of mag niet .Als je gay bent ben je gevangene in je eigen lichaam alleen voor de anderen die je niet kunnen of willen aanvarden
              femboylover

Commentaar

HOE BELEEFD DE THAIBOY DIE GAY IS ZIJN DAG ?

Boy die eens de Twintig voorbij is zal ook moeten instaan voor onderhoud van zijn ouders en famillie zoals vele . Sommige maken dan de keuze in de stad te gaan werken in horica of hotels maar andere maken de grote stap hun lichaam te verkopen voor onbepaalde tijd ,en zoals mijn droomjongen me vertelde hard overkomt .Veel verdienen doen ze niet in verhouding met hun vrouwelijke colega's want de vraag is veel minder groot . Jongen heeft veel geluk als hij tweemaal per week farang vind voor avond ,want ze hebben niet allen het geluk iemand te vinden voor twee weken .De jongen waar ik mee was heeft me wegwijs gemaakt in hun leven overdag en s'nacht . Ze beginnen in de bar omstreeks 21 u tot 2 u waar ze op podium zich trachten te verkopen in hun slipje . Hebben ze geluk dan is het mooie avond met farang , maar sommige zijn echte beesten en moeten ze soms doen wat veel te wensen overlaat . IK ZELF ZEG LAAT JONGEN IN ZIJN WAARDIGHEID EN DOE ALLEEN SAMEN WAT JE ZELF LEUK VIND SAMEN DAN ZUL JE MEESTE HEBBEN AAN JE BOY EN ELKAAR WAARDEREN .

Hebben ze geen geluk dan is de avond lang als ze geen free lancer aan de haak geslagen hebben en gaan ze in patong naar dancing na 4 uur de Galactie om zich gewoon te vermaken.Geen enkele gay jongen gaat relatie aan met colega .
                Slapen doen de jongens samen in erbarmelijke toestanden vele zonder airco of ventilator , Heb het geluk gehad de slaapzaal te kunnen bezoeken van Passit en had medelijden toen hij zei dat ze per twee om beurt in bed konden slapen de andere nacht was op de grond .
                Ze slapen tot stuk in de namiddag , daarna hapje eten aan kraampje en terug naar hun slaapzaal afwachten tot de avond valt voor het geluk te zoeken in hun bar .Vele houden het maar paar maand uit en keren dan terug naar huis ,en weinige komen terug .

Elke jongen die werkt in bar werkt droomd er van van beter leven met rijke farang ,huwelijk zoals met meisjes uit bar ofzo kan nooit want uw jongen zal nooit visuim krijgen om mee te gaan met zijn farang dus deze dromen zijn bedrog voor de jongens.

Mijn besluit
                ,ze beleven niet het mooie nachtleven zoals de girls in de bars , een al al grote miserie voor jongens die gay zijn al hebben ze er ook niet om gevraagd om zo te zijn en sommige zullen je graag helpen voor 100 of 200 bath met handje of mondje , allleen voor te zorgen dat ze de dag nadien hun eetkraampjes niet hoeven voorbij te lopen en voor vele is paar bath eten en voor ons singa minder
                femboylover

Commentaar

Vorig jaar toen ik in Patpong was ( BKK ) bij de Urban Club ( Wilco ) ben ik 2 femboy`s tegen gekomen die op en top als een vouw uitzag.
                  De ene werkte achter de bar en de andere was serveerster, met de ene achter de bar ben ik een gesprek mee begonnen tussen de drukte door.
                  En het viel me op dat gedurende de tijd dat ik daar was er verschillende gay thaiboy`s bij hem langs kwam om effe te chille of om iets te drinken en een babbeltje te houden.
                  Op een gegeven moment vroeg ik aan hem , waar ken je al die jongens van , toen zij hij tegen mij dit zijn mijn vrienden van vroeger toen ik nog veel in boy`s town bij hun kwam buurten.
                  Mijn vraag aan @niemand special is , tijdens je vakantie met de gay boy`s heb je de indruk gekregen gezien hun bare leefomstandigheden etc ,etc . Dat dit een rede kan zijn dat een gayboy uit eindelijk een om zwaai maakt naar een femboy lifestyle , waar hij meer kan verdienen en een beter leven kan leiden ??

Greetz , Stealth

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door niemand speciaal Bekijk bericht
                    Elke jongen die werkt in bar werkt droomd er van van beter leven met rijke farang ,huwelijk zoals met meisjes uit bar ofzo kan nooit want uw jongen zal nooit visuim krijgen om mee te gaan met zijn farang dus deze dromen zijn bedrog voor de jongens.
                    Ik heb geen enkel verstand van de gay-scene, maar wel van visa. Ik heb voor meerdere mannen visa naar Europa geregeld, ik zeg niet dat het eenvoudig is, maar het kan wel degelijk. Voor Nederland, maakt het geen reet uit of het om een vrouw of man gaat. Het gaat om dezelfde eisen, en doen ze moeilijk haal ik desnoods de Grondwet erbij.

Afgelopen vrijdag kreeg ik nog het goede nieuws dat een jongen van 21 een MVV gekregen heeft voor het verblijf bij een man van 63 (oordelen doe ik niet, veroordelen al helemaal niet, maar u mag er van vinden wat u wenst).

Toegegeven het komt niet heel vaak voor dat het geprobeerd wordt, waarschijnlijk door dit soort berichten die je op alle fora wel terug vindt, maar het is gewoon niet waar!

De Wreker, die voorstander is van gelijke rechten voor een ieder!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Stealth Bekijk bericht
                      Vorig jaar toen ik in Patpong was ( BKK ) bij de Urban Club ( Wilco ) ben ik 2 femboy`s tegen gekomen die op en top als een vouw uitzag.
                      De ene werkte achter de bar en de andere was serveerster, met de ene achter de bar ben ik een gesprek mee begonnen tussen de drukte door.
                      En het viel me op dat gedurende de tijd dat ik daar was er verschillende gay thaiboy`s bij hem langs kwam om effe te chille of om iets te drinken en een babbeltje te houden.
                      Op een gegeven moment vroeg ik aan hem , waar ken je al die jongens van , toen zij hij tegen mij dit zijn mijn vrienden van vroeger toen ik nog veel in boy`s town bij hun kwam buurten.
                      Mijn vraag aan @niemand special is , tijdens je vakantie met de gay boy`s heb je de indruk gekregen gezien hun bare leefomstandigheden etc ,etc . Dat dit een rede kan zijn dat een gayboy uit eindelijk een om zwaai maakt naar een femboy lifestyle , waar hij meer kan verdienen en een beter leven kan leiden ??

Greetz , Stealth
                      hallokes

Volgens mij zijn er in thailand 3 sorten jongens die in het gayleven verblijven .

De eerste groep zijn de jongens die niet gay zijn zijn en gewoon proberen er centje mee bij te verdienen , blijven nooit lang in het mileu .

De tweede groep zijn de echte gayboy's die er zich mischien thuis voelen ,vriendje vinden mischien voor leven

De derde groep zijn de jongens die meisje zouden willen zijn of al zijn in hun lichaam

Van de eerste groep moet je op gaygebied niet veel verwachten als je ze meeneemt uit de bar of gogoclub ze doen het alleen voor het geld , Lt moet je van hun zeker niet verwachten want ze voelen zich niet lekker bij hun farang in bed . Al weet je op voorhand niet wie je meeneemt , is elk leugentje goed om zo vroegmogelijk je kamer te verlaten

De tweede groep zijn de echte gayboy's zien er mannelijk uit, en hebben mooi lichaam . de rest komt overeen met de eerste groep want als je beetje nadenkt welke jonge gay zou zijn lichaam delen met oudere gay ??? Worden meestal meegenomen door farangs die er op uit zijn op pleziertje van paar uur .Ze nemen dan ook elke andere dag dag andere jongen en worden in de gaywereld vogelkakkers genoemt , kakje doen en wegvliegen 55555 .Zij hebben meestal gayvriendje in hun leven

De derde groep zijn de jongens die zich thuisvoelen in meisjeslichaam zoals de ladyboy's .

Deze jongens herken je door hun uiterlijke , hun gedrag , en manier van doen .Vele van deze boy's zouden graag verder leven in het lichaam van meisje en veranderen daarom hun uiterlijke naar meisje, haar laten groeien , make up , enz .... en beter aan de kost zullen geraken in de bars en voor lang in het mileu blijven hangen.

Onder deze groep heb je boy's die zich niet kunnen toe lenen een als meisje zich voor te doen, al heb je lang haar je gezicht blijft gelijk . Deze jongens herken je in de bars enzo aan hun meisjes gedrag . zij zullen nooit lady boy worden of zijn al is het hun droom .Worden zelden meegenomen uit de bar .Blijven paar jaar in het mileu en gaan dan huiswaards waar ze denk ik ongelukkig leven moeten lijden want ze voelen zich niet thuis in hun eigen lichaam .

Ik zelf verkies de derde soort die jongens blijven en voelen zich beter bij hun farang , houden van LT en zijn eerlijker als jij er eerlijk tegenover bent .
                      heb mijn laatste 14 dagen met zo jongen doorgebracht en ontstaat echte band , de zonde komt op de tweede plaats omdat het meer voor het gezelschap te doen is , alleen is maar alleen , want zij worden afgestoten in de bars door de eerste en zeker de tweede soort omdat in feite meisjes zijn !

Zijn volgens mij de enige soort van boy's die met hun farang het leven zouden willen delen als dat mogelijk is of kan , en meegaan naar voor hun de betere wereld . Veel van die jongens kennen jonge ladyboy's omdat die ooit elkaar kenden van toen ze ook nog jongen waren en de vriendschap blijft . Toen ik in Patong was en samen met mijn jongen in bagla slenterde werd hij dikwels aangesproken door meisjes , lady boy's ? , heb wel ervaren in Paradise , gayuitgaansbuurd in patong , er dikwels ladyboy's te zien die ik herkende uit Bangla .Wat zij er zochten is voormij raadsel ?

Mijn droom blijft ook kon ik die jongen maar meenemen , hij vraagd niets liever , maar probeer maar keer alles in orde te krijgen voor jongen die je hebt leren kennen in het gay mileu al speeld geld geen rol , wens je veel cucses en geduld .

Niemand speciaal , maar voor iemand ben ik iemand speciaal .
                      femboylover

Commentaar

Thankx , voor het uitleg @Niemand Special , deze groep ladyboy`s noemen ze ( Femboy`s )
                        Ladyboy Su vertelde mij dit verhaal , maar ik dacht eerst dat zij uit haar nek zat te lullen.
                        Dat haar beste Ladyboy vriendin door economische rede door haar family werd gedwongen om een ladyboy te worden , een gruwelijk verhaal maar het is dus echt waar , teerrring he !!!
                        Hij met zijn andere broer kreeg op hun 8ste al hormoon toe gediend en is nu een bloed mooie meid geworden , heb haar op mijn laatste dag in BKK gezien in The Castle.
                        Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik dit soort taferelen mee maak , om over Thaise f**cking logica te praten , soms denk ik deze mensen sporen echt niet !!!!!!!!!!

En effe op je laatste woorden terug te komen , wreker heeft je een antwoord gegeven op je opmerking dat je jammer vondt dat je je Thai gayboy niet hier naar toe kon brengen , als ik jou was zou ik serieus hier over gaan na denken want , het is mogelijk.!!!

Wij oefenen allemaal een speciale hobby en wij die het net iets anders doen , met Ladyboy`s en Gayboy`s zijn geen gram anders dan wie dan ook als wandelaar dus mijn support krijg je zeker , hulde aan jouw ervaring en posting.

Cheers , Stealth

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wreker Bekijk bericht
                          Ik heb geen enkel verstand van de gay-scene, maar wel van visa. Ik heb voor meerdere mannen visa naar Europa geregeld, ik zeg niet dat het eenvoudig is, maar het kan wel degelijk. Voor Nederland, maakt het geen reet uit of het om een vrouw of man gaat. Het gaat om dezelfde eisen, en doen ze moeilijk haal ik desnoods de Grondwet erbij.

Afgelopen vrijdag kreeg ik nog het goede nieuws dat een jongen van 21 een MVV gekregen heeft voor het verblijf bij een man van 63 (oordelen doe ik niet, veroordelen al helemaal niet, maar u mag er van vinden wat u wenst).

Toegegeven het komt niet heel vaak voor dat het geprobeerd wordt, waarschijnlijk door dit soort berichten die je op alle fora wel terug vindt, maar het is gewoon niet waar!

De Wreker, die voorstander is van gelijke rechten voor een ieder!
                          Femboy`s lover

wil je best geloven , niets is onmogelijk tegenwoordig , maar het prijskaartje ?

heb ook al nagedacht doen of laten maar

wat doe ik in de maatschapij hier met zo een jongen ( 21 jaar )

word hij aanvaard ? is een jonge met meisjes uiterlijke

waar of wat voor job vind je voor zo jongen ?

spreekt bijna geen engels

tenslotte , gaat jongen zich hier thuisvoelen ? is en blijjft tenslotte

thaiboy .

DOEN OF LATEN WIE WEET DE BESTE OPLOSSING IK KAN GELUKKIG WORDEN EN MIJN FEMBOY NA TIJDJE ONGELUKKIG
                          femboylover

Commentaar

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik absoluut geen femboys-lover ben, ik zie nu al de mailtjes en telefoontjes naar Not voor me. Het was natuurlijk niet zo bedoeld, dus na deze rectificatie; zand er over!

Voor wat de vragen op het emotionele en/of sociale vlak kan ik geen enkel zinnig antwoord geven. Simpelweg omdat ik er geen weet van heb. Ik heb er geen enkel probleem mee, maar anderen wellicht wel.

Mijn tip, aan een ieder is, probeer het is eerst eens een paar maanden, en besluit dan wat je/jullie toekomst is. Dat is niet alleen verstandig, maar redelijk snel te regelen, en je hebt een leuke tijd. Als je een permanent visum wil, kost dat veel tijd, kruim en ergenis. Daar moet je relatie wel tegen bestand zijn.

Maar of het nu over een man of een vrouw gaat doet echt niet ter zake!

De Wreker, die wel een femboy als kapper heeft........

Commentaar

Het antwoord op je vraag weet niemand dan jij alleen , ik zal zeggen volg je intuïtie en doet wat jij denk het beste is voor jou en je schatje.
                              Ik weet dat het een moeilijk besluit zal worden , als je het niet doet zal je altijd achter af blijven denken als ik het heb gedaan zou het zijn gelukt.
                              En als je het doet en het lukt niet zal je je zelf altijd blijven verwijten van , shit had ik het maar nooit gedaan , Ik wens je sterkte.

Greetz , Stealth

Commentaar

Re: Thailand: Pattaya Holland Beer Bar

Oorspronkelijk geplaatst door zoegaanum
                                Voor dit virus zijn nog geen anti-stoffen gevonden
                                Ben bang dat een "normale" Nederlandse relatie niet meer mogelijk is.

Chok dee khrap

WAT IS VAKANTIE ?

;soms help iets neerschrijven als troost maar in dit geval denk ik niet .

Al ben ik stukje ouder dan jij of jullie velen , kan ook nog gevoelens hebben . Ben nu ongeveer 6 maanden terug uit Phuket .

Door toeval kan ik voor een keer alleen op reis , en dacht dit zal saaie vakantie worden .
                                Eens in patong aangekomen had ik alle excursies geboekt die ik ik maar kon vinden want ik wou zuid Thailand verkennen .

Mijn eerste dag verliep nogenoeg zoals geplant , trip gemaakt in de dag en s'avonds beetje wandelen voor de eenzaamheid te vergeten en op zoek naar iemand die nederlands sprak . Had het gevoel dat met alles sprak hier buiten nederlands . Pff voelde me alleen , dus maar gezelschap zoeken waar het niet mag .

Paar keer Bangla op en neer gewandeld , shinga gedronken in bar , maar voelde me er zo slecht bij dat ik zou beginnen met meisje die mischien de avond voordien bijiemand anders geslapen had al waren er schooonheden bij waar we hier alleen maar van kunne dromen ik belgen land en hier voor het grijpen liggen .

Ben het dan maar afgebold richting hotel terug en door stom toeval in buurd gekomen waar ik me had voorgelogen die te mijden .' Paradise' de uitgaans buurt voor gay's .De dorstigen laven is werk van barmhartigheid dus waarom niet shinga drinken hier , de jongens waren zo behulpzaam als je voorbij kwam , doekje voor je te verfrissen enz ...Had nog eeens de tijd om slok te drinkenof wa dacht je Thaiboy kwam bij me zitten en hij begon een babbel in zijn slecht engels .Later op de avond toen ik beu was hier in die wijk wou ik voort gaan , de boy vroeg of hij mocht meelopen met mij, alleen moest ik 300 bath betalen aan de bar . OK waarom niet , alleen is maar alleen .

Wij wandelen , bangla op en neer , ergens terug shinga's laven , en elkaar beter leren kennen al verstond ik niet de helft van zijn engels .Het werd laat en dacht slapenstijd want morgen trip naar de eilanden van james bond .Wou hem duidelijk maken dat hij terug moest , weet niet waarom maar hij had geen zin en bleef maar aan mijn zijde lopen .Dacht staks keerd die wel om maar nee hij volgde mij tot in mijn resort , Aan de balie hield men mij tegen , moest 500 bath betalen of meneerke kwam er niet in . Dacht dit nooit maar hij keek me zo onschuldig aan , al wist ik toen nog niet dat hij doel had , ok voor een keer gezelschap is gezelschap .
                                Op de kamer trakteerde hij zichzelf uit de mini bar , en ging daarna douchen , kwam teug met alleen handdoek voor zijn midden en kroop in mijn bed . Vond da hij als thai wel mooi lichaam had en toen kwam raar gevoel boven verliefd worden op iemand van zelfde geslacht .Zoals iedere propere belg me ook wat gereinigd want al doe je niets zweten doe je toch

In bed heb ik hem en mezelf leren kennen tot we doodmoe in slaap zijn gevallen . Shit wakker om 10 uur de trip ,vergeten , bey bey 2000 bath , zal er maar beste van maken de jongen wakker gemaakt en de laan uit gestuurd na hem 1000 bath gegeven te hebben en bij mezelf gedacht dit nooit meer , da mag of kan gewoon niet .Me lang gedoucht want ergens was ik vies van mijn eigen lichaam nu .

Na mijn ontbijt , dat blijven staan is buiten tas kofie ,gaan slenteren op straat me vervelen van eenzaamheid en terug kwam iets bij me op , kijken naar thaise jongens waarvan vele oogkontakt bleven zoeken met mij of mijn bathjes .In de late namidag stukje eten , paar shiga's , en gaan slapen want dacht de nacht zal lang zijn

Rond 21 uur wakker geworden , en ja terug straat op naar bangla , paar shinga's gedronken en toen , weet zelf niet waarom ging in terug naar paradise . Had rap jongen gevonden die in de smaak viel en omstreeks middernacht lagen we al in bed .
                                S'morgens wou ik hem wegsturen na het betalen voor mijn zonden , maar kon niet , was ergens verliefd geworden op hem . Vroeg hem of hij kon blijven , geen probleem zei hij , na samen ontbijt genomen te hebben zijn we terug in bed gekropen en in slaap gevallen tot de middag . in de late namiddag restaurant bezoek want mens moet ook eten , en hij ook , en mijn bathjes moeten toch ook op geraken terug naar paradise . Vond het mooie naam voor gayplaats waar iemand zich zich in aardsparadijs voeld . Ja de jongen is de rest van mijn vakantie aan mijn zijde gebleven . Hartverscheurend afscheid genomen , de jongen extra fooi geven en back home met schuldgevoel dat ik iets gedaan had dat ik niet meer zou vergeten zoals adam en eva 'de verboden zonde ' na het beloven dat ik terug kwam in juli zo was hij kontent al was het niet waar leugentje voor best wil moet kunnen . en vele duizende bathjes arme , leven met 2 is duur

Back home

Thuis ging mijn gedachte naar hem , in bed keerde ik mijn rug naar wie dacht je , mijn vrouw , en ja ze hebben rap door dat de liefde voorbij is en je de sextoerist hebt uitgegangen en iemand anders in je hart hebt .
                                Nu nog steeds word ik wakker en denk aan vakantie in paradise , in slaap val je met tranen in de ogen was ik maar daar .Praten thuis lukt niet meer , ruzie voor iets en niets , en maar plannen maken hoe geraak ik er terug .Soms denk ik was het zoveel waard ,je leven veranderd in verboden liefde en haat voor iemand , iemand met wie je bijna leven lang liefde gedeeld hebt bestaat niet meer of wil je niet meer kennen . Je wil terug naar hem , in mijn geval ,en gelukkig zijn of worden . Denk niet dat er medicijn bestaat , buiten jupiler ,sigaretten want daar zoek je troost in .
                                hoe het verder moet weet ik zelf niet , niemand kan je helpen want je moet je probleem voor u zelf houden anders ben je de sextoerist .

Zou nog veel kunnen neer pennen of tikken , maar helpen doet het niet , het reisje naar patong heeft je ergens gelukkig gemaakt , je leven waar je vroeger gelukkig in was is voorbij , de toekomst kan je raden je voeld je zo verdomt alleen nu , enige wat je kan doen is plannen en plannen voor herhaling .

Denk dat ik niet alleen ben vele zullen met naar gevoel Thailand moeten vergeten en iemand vertelde me vele harten ,huwelukken ,zijn door simpel reisje vergeten tijd geworden .

Soms denk ik , ik ben niemand speciaal , maar voor iemand ben je heel speciaal en ingedachte denkje hoe kom ik er uit , drinken als troost,scheiden en muteren naar ginds , maar na mailkontakt gehad te hebben met iemand die dit deed is dit laatste wat je ooit mag doen want er is geen weg terug

Niemand speciaal die verliefd is op femme boy ,

stukje uit mijn dagboekje van iemand die verloren is en liever niet meer zou bestaan want je leven is doelloos geworden

WAT IS VAKANTIE ,? NU EEN LIJDENSWEG ZONDER MEDICIJN, THAILAND HATEN ? ;( en ergens in je onderbewust denken de prille vraag ? Deed ik alles SAFE soms ja en soms weer niet want verliefdheid kent geen grenzen en ja bang voor mijn jaarlijkse bloedkontrole )
                                femboylover

Commentaar

voor mensen die er behoefte aan hebben ? Of ben ik de enige die er (durft ) voor uit komt paar links naar thaiboy's , veel surfplezier
                                  http://www.ricequeendiary.com/

http://gayboythailand.com/bangkok-thailand/2009/07/

http://www.asianboygay.com/

kijken mag aankomen kan je niet
                                  femboylover

Commentaar

hoi 'niemand speciaal',
                                    ik ben bi en kom regelmatig in Thailand, ook voor de jongens; maar totnutoe nog maar weinig jongens tegengekomen die echt lekker kunnen p**p*n, en die daarvan ook echt houden en genieten. Misschien jij nog tips waar ik ze kan vinden en waar ik op moet letten?
                                    Groeten Hans.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 030hans Bekijk bericht
                                      hoi 'niemand speciaal',
                                      ik ben bi en kom regelmatig in Thailand, ook voor de jongens; maar totnutoe nog maar weinig jongens tegengekomen die echt lekker kunnen p**p*n, en die daarvan ook echt houden en genieten. Misschien jij nog tips waar ik ze kan vinden en waar ik op moet letten?
                                      Groeten Hans.
                                      hoi Hans ;

veel jongens die pijpen vind je niet in het gayuitgaanslevengewoon omdat er velen niet gay zijn en gewoon uit noodzak meegaan, en ook omdat je ( beetje )ouder bent dan de jongens zullen ze dat niet graag doen .

De jongen , femme boy ,waar ik mee was in april maakte er geen probleem , hij deed alles wat ik wou al had het financiel zijn tol .De jongens die in de gogobars werken doen het enkel om de centen, dus verwacht er niet veel van,deze die in bierbar of elders aan de kost komen maak je meeste kans . In paradise , weet niet of je die buurt kent , heb je veel femme boys en die zijn er voor te vinden . De free lancers die in MY way rondhangen , ga de trap op en je komt ze tegen , zijn er ook voor te vinden .

ALs je jongen meeneemt mag of moet je vragen wat kan of wat mag niet ze zullen je eerlijk antwoorden en doen ze het niet dump hem maar , je hebt keus genoeg hoor .

wil je meer weten stuur prive berichtje

groeten
                                      femboylover

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 030hans Bekijk bericht
                                        hoi 'niemand speciaal',
                                        Groeten Hans.
                                        Hallo Hans.
                                        Als de Ladyboys ook binnen je doelgroep vallen - gezien je bi-status - zou ik het daar eens mee proberen. Die doen niets liever dan pijpen, is mijn ervaring.
                                        En dan nog goddelijk ook!

Succes met zoeken en vr.gr. Wammie
                                        Love the life you live,
                                        live your dream,
                                        don't dream your life
                                        and live the life you love !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Wammie Bekijk bericht
                                          Hallo Hans.
                                          Als de Ladyboys ook binnen je doelgroep vallen - gezien je bi-status - zou ik het daar eens mee proberen. Die doen niets liever dan pijpen, is mijn ervaring.
                                          En dan nog goddelijk ook!

Succes met zoeken en vr.gr. Wammie
                                          Volgens mijn inziens is ladyboy geen boy meer , het uiterlijke speeld ook rol ,niet dat er geen knappe ladyboy's tussen zitten maar als je als je zin hebt in jongen zullen je gevoelens achterwege blijven en zal het uitdraaien op sisser in bed . Niets toffer dan mooie thaise jongen in bed