Thailand: Bangkok blowjob-bars Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Thailand: Bangkok blowjob-bars Recensies

afgelopen oktober blowjob genomen bij lolita's was gewoon lekker de dame in kwestie was ongesteld anders had ik haar ook kunnen neuken voor in totaal 1000 bath nu was het 800.
    later ook nog bij bj bar geweest in soi 8 maar daar duidelijk minder ook de accomodatie

Commentaar

Een wandeling van Asoke naar Nana om te zien waar de diverse BJ bars op dit traject liggen. Het was nog vroeg op de dag dus niets open.

https://youtu.be/mwFToHdLbvQ

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Asianvid Bekijk bericht
        Een wandeling van Asoke naar Nana om te zien waar de diverse BJ bars op dit traject liggen. Het was nog vroeg op de dag dus niets open.

https://youtu.be/mwFToHdLbvQ

Potverdikke, ze zijn mijn favoriete bar in nana aan het verbouwen/afbreken? Ik hoop het eerste. Zie filmpje na 1 minuut en 18 seconden. Het is de bar voor het Nana-hotel. Vandaar heb je overdag het beste zicht op heel de boel daar en zijn de madammen niet opdringerig.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Neushoorn1 Bekijk bericht
          Potverdikke, ze zijn mijn favoriete bar in nana aan het verbouwen/afbreken? Ik hoop het eerste. Zie filmpje na 1 minuut en 18 seconden. Het is de bar voor het Nana-hotel. Vandaar heb je overdag het beste zicht op heel de boel daar en zijn de madammen niet opdringerig.
          Volgens mij komt daar een vestiging van hooters. Als ze een buitenbar hebben kun je weer lekker de boel observeren maar als het een bar met airco wordt dan is de lol er ineens ver af. Hooters heeft al een vestiging in bangkok, soi 15 dacht ik.

Commentaar

Volgens mij komt daar een vestiging van hooters. Als ze een buitenbar hebben kun je weer lekker de boel observeren maar als het een bar met airco wordt dan is de lol er ineens ver af. Hooters heeft al een vestiging in bangkok, soi 15 dacht ik.
            Hooters is een fuckin' restaurant? Bye bye bar?

Commentaar

Zijn die blowjobs PZC tot einde?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Asianwalker Bekijk bericht
                Zijn die blowjobs PZC tot einde?
                Dat wel, maar slikken is er meestal niet bij.
                Ubique quo fas et gloria ducunt!

Commentaar

klopt, slikken moet je echt van tevoren even vragen, dan is er meestal wel wat mogelijk, vooral als je er 100 of 200 baht voor over hebt ;-)

Commentaar

Het is inderdaad een Hooters, mét bar rondom zodat je tijdens het eten lekker kan observeren !

Commentaar

enkele vragen
                      kan je vragen voor de borsten bloot ?
                      kan je vragen volledig naakt?
                      mag je voelen als ze naakt doen?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ben13 Bekijk bericht
                        enkele vragen
                        kan je vragen voor de borsten bloot ?
                        kan je vragen volledig naakt?
                        mag je voelen als ze naakt doen?
                        Allemaal geen probleem. Helemaal naakt kan soms iets lastiger zijn (ook afhankelijk hoe publiek je zit) maar ik heb in 20 blowjobs bij verschillende shops op al deze punten nooit een probleem gehad. Topless en voelen is standaard, naakt als je lief bent ook. En allemaal zonder bijbetalen gelukkig. Anders had ik het ook niet zo meer gehoeven.

Commentaar

Heb in Bangkok aan sukhumvit soi7/1 in de Wood Bar (het vroegere dr.BJ's) enkele keren de nurse Om bezocht voor 700 baht.

Om draagt een witte outfit met een huidkleurige panty.Ze heeft stevige billen,maar op de een of andere manier staat het haar wel.Afrekenen vooraf aan de bar.

In het afwerkhok waste Om mijn zaakje,waarna ik op de zetel plaats mocht nemen.Om zuigt echt als een Nilfisk,en zuigt hem aan het eind ook echt goed leeg.Het goedje werd in de wasbak uitgespuugd,waarna ze giechelend wegliep.Minuten later tintelde mijn eikel nog!

Wood Bar ligt redelijk in de buurt van Kasalong (soi6) en lolita's(soi8) ,maar de outfits van de dames van de Wood Bar zien er in mijn optiek een stuk geiler uit.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door FredB. Bekijk bericht
                            Wood Bar ligt redelijk in de buurt van Kasalong (soi6) en lolita's(soi8) ,maar de outfits van de dames van de Wood Bar zien er in mijn optiek een stuk geiler uit.
                            de pakjes zien er misschien lekkerder uit (ik vraag toch meestal of ze naakt of in ieder geval topless willen gaan) maar de meisjes vind ik bij Kasalong veeeel mooier. Jonger, slanker en ben er nog nooit ontevreden naar huis gegaan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door FredB. Bekijk bericht
                              Afrekenen vooraf aan de bar.
                              Vooraf afrekenen? Dat is nieuw voor mij. Bij Dr. BJ (toen het nog zo heette) rekende ik altijd achteraf af. En dan liet ik gelijk 200 à 300 baht tip achter voor het meisje want dat wordt ook van je verwacht (als de geleverde dienst naar wens was uiteraard).

Een andere aanrader is deze tent: http://bitstylebkk.com/en/
                              Als ze nog open zijn tenminste want de web site is niet erg up to date meer en 't is alweer even geleden dat ik er voor het laatst geweest ben.
                              Ze zijn wat duurder maar dan heb je ook wat, namelijk mooiere meisjes dan bij de meeste BJ bars waar het toch vaak vijfjes en zesjes zijn op z'n best. Bij bit style zijn het minstens zevens en vaak wat hoger.
                              De prijs is volgens de (verouderde?) web site vanaf 900 baht maar dat is voor een massage en een hand job. Voor een massage en een blow job ben je 1200 of 1300 baht kwijt als ik het mij goed herinner. Maar ik vond dat het wel waard.

Commentaar

Binnenkort, hopelijk heel binnenkort, ben ik weer in BKK. De bekende soi's, bars en club thermae heb ik al met genoegen mogen uitproberen. Eén of meerdere goede BJ Bars wil ik deze keer eens bezoeken. De laatste post over deze uitspanningen in BKK is van 2 jaar geleden.

Wie is zo fortuinlijk geweest recent de BJ Bars in BKK te bezoeken en kan wat vertellen over de stavaza anno 2018/19?

Its my duty to please them booty

Commentaar

Ik kan lilly van wood bar aanraden in soi 7/1. Ik heb 3 dagen in bangkok verbleven en enkel gebruik gemaakt van haar diensten. Ze neemt ruim de tijd en bied vooral rimjob. Echt doorzuigen is ze gn expert in, ze rimt liever en trekt je zachtjes af. Dit voor 1000 baath. Als je snel klaarkomt, is een 2de beurt ook mogelijk. Je gaat immers binnen vr een half uur.
                                  ik kom altijd klaar in haar mond, weet niet of ze op gezicht accepteert maar vermoed van wel want ze staat open voor veel.

Je kan haar ook neuken voor 2000 baath. Poesje voelt strak aan.

Haar engels is middelmatig.

Naam lilly
                                  Letter Q

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Floralys Bekijk bericht
                                    Ik kan lilly van wood bar aanraden in soi 7/1. ILetter Q
                                    Sounds like a winner!
                                    Dank je wel voor de tip.
                                    Its my duty to please them booty

Commentaar

Aan het werk...
                                    X