Thailand: Bangkok blowjob-bars Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Bangkok blowjob-bars Recensies

Van horen zeggen:

The Kangaroo Bar in BKK, een blowjobbar waar je zonder condoom door 7 dames wordt leeggezogen.

Wie weet het adres en wie weet of er nog meer van dit soort bars zijn?

Groet Jack.

Op deze site kun je zowel naam als adressen vinden.
    www.bangkoktonight.com/bars/blow_job_bars.shtml

Succes.

Commentaar

Sumkovit SOI 8, lolitas (zie website). Dit is een klassieke blowjob bar. Buiten zitten in paarsje truitjes een 12-tal dametjes, sommigen knap, maar sommigen dik en lelijk (maar die zijn het beste zegt men). Ze hebben een soort rouleersysteem. Dus als je binnengaat klampt er eentje 'spontaan' bij je aan. Als ze je niet bevalt meteen zeggen anders zit je er min of meer aan vast. Ik had een klein (1.50 of zo) knap popje dat niet al te oud leek, maar wel boven de 18 was denk ik. Met je biertje wordt je naar boven geleid in een wat shabby ruimte met vier hoeken en gordijnen alwaar het blowen plaatsvindt. Kussen onder de knietjes en up you go girl. Je moet wel binnen 15 min spuiten is de bedoeling anders kost het meer dan de 16 (!) euro die je standaard betaald. De meesten slikken ook, maar dat moet je vragen en kost je een eurotje of 4 meer. Een rare tent verder wel, niemand komt gewoon een biertje drinken. Je schijn ok wel prive "full service" te kunnen, maar daar zijn ze niet op ingericht eigenlijk. Daarvoor kan je beter naar Eden

Commentaar

Had ik ooit ergens anders geschreven en nu naar hier gekopieerd:

http://www.loli.tasbangkok.com
        Haal de punt tussen loli en tas weg. Kan niet anders zo want het systeem maakt er anders automatisch 'jonge meidbangkok' van.

In een zijstraat tussen Sukhumvit Soi 6 en 8. Loop Soi 8 in, geloof, 2e rechts. Achteraan in het hoekje.
        Op de website staat een kaartje en de prijs.
        Je wordt mee naar boven genomen waar ze zitjes hebben met een gordijn er omheen. Je/de anderen zien hooguit een paar voeten maar je hoort alles van elkaar

Ben je iets avontuurlijker aangelegd kun je ook naar afterschool in Soi Cowboy. Doen ze hetzelfde maar ga je niet met ze naar boven. Je blijft gewoon aan de bar zitten terwijl de dame haar werk doet. Hoef je tenminste je verhaal tegen de andere farang niet te onderbreken.
        Je wordt naar de hoek van de bar geloodst onder de trap. Andere bezoekers die naar het toilet gaan kunnen even opzij kijken of het pijpwerk wel goed gebeurd.

Commentaar

Nog even terugkomen op de vraag van Tom. Je zit in een open ruimte waarbij de 4 hoeken door gordijnen zijn afgescheiden. Achter die gordijnen staan 2-persoonsbankjes. Je hoort wel al er iemand anders bezig is, en soms steken er wat voeten onder de gordijnen uit. Verder is het wel discreet. Er is ook een bar Star of Light in Patpong waar ze het stiekum onder de barkruk doen, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik was maar 2 dagen in BKK op doorreis dus kon ik natuurlijk niet alles uitproberen.

Commentaar

Ik ben een jaar of 5 geleden in bangkok in de star of light en nog een zelfde tent geweest.
            onder het genot van een pot bier kreeg ik een lekkere blowjob.......(7,50 gulden incl.1/2 liter toen)
            In de bar zaten uitsparingen met gordijntjes,als je op de kruk zat,ging de dame naar achter de bar en begon je lekker te pijpen.
            achterin de zaak was ook een kamer voor shorttime te neuken etc.maar dat was erg klein (1.80x1m)
            In de tent staan overigens op de vensterbanken de flessen lysterine mondspoeling....en s'avonds rennen de ratten door patpong en moet je uitkijken met blote benen.....hehehe.....Veel plezier

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok, Blowjobbars

Pas geleden ben ik ook naar de Star of Light geweest.
              Ze pijpen niet meer in de bar zelf, maar in het kamertje erachter.
              Dat maakt het natuurlijk een stuk minder interessant, maar ze pijpten wel goed en behoorlijk diep, zo'n 15 cm. Door 2 vrouwen gepijpt voor 1000 baht

Commentaar

Dat is dan inmiddels weer achterhaald.
                Begin juli een rondje door patpong gemaakt en daarbij ook SoL aangedaan. Na eerdere bezoeken bij lolitas en afterskool vond ik een vergelijkend warenonderzoek wel op z'n plaats.

Bij lolitas boven achter een gordijn, afterskool onder de trap in een hoekje van de bar maar aangezien het kamertje bij SoL bezet was en er nog een wachtende voor me was werd me gevraagd of ik niet gewoon op de bank onder handen, sorry mond, genomen wilde worden.

Aangezien ik net een biertje had staan had ik alle tijd en zei dat ook. de dame vond dat dat biertje wel na afloop kon en terwijl dat gezegd werd werden de vleeswaren al getoond. Het slipje van de dame lag al op de grond en alle onderdelen werden ter controle aangeboden.
                De dame was een wat steviger type met al behoorlijk wat ervaring in de bar, sorry ben de naam vergeten, en de pijpkwaliteiten waren er dan ook naar. Duurde dan niet zo heel lang voordat ik de zaadjes in haar keel spoot, even slikken en ze vroeg gelijk of alles naar wens was.

Daarna wilde ze wel mee naar mijn hotel, gezien de pijpkwaliteiten wel aanlokkelijk, maar voor een hele nacht had ik liever een wat slanker modelletje.

Oorspronkelijk geplaatst door likkebaardendlekker
                Pas geleden ben ik ook naar de Star of Light geweest. Ze pijpen niet meer in de bar zelf, maar in het kamertje erachter.

Commentaar

afterskool is en blijft een topper
                  vraag eens naar NU, een 20-jarig toppertje met heel mooie borsten en erg hevig typetje
                  er zijn verschillende andere gelegenheden in soi cowboy waar ze hand job f blowjob doen, kies dan vooral voor de kleinere gelegenheden, hier heb je meer kansen hiervoor
                  de meisjes vragen enkel een tip in sommioge bars, erg leuke ervaring hoor
                  sommigen kennen er wat van zeker als je een ietwat ouder meisje neemt met barervaring...

Commentaar

Thailand: Bangkok, Blowjobbars

Lolitas Bangkok ben er al 2 maal naartoe geweest.
                    Ben altijd redelijk vroeg geweest in de namiddag, wat het voordeel geeft dat je zelf mag kiezen.
                    Heb 700 baht betaald voor een blowjob. En heb mogen plaatsnemen op de leren zitbank, gordijntje dicht en broek uit.

De eerste maal was geweldig daar, de dame (haar naam ontsnapt me) heeft me lekker gepijpt en ik had zo een branderig gevoel op mijn eikel... Het was een plezier om in haar mondje te mogen schieten. Ik vermoed dat ze een ijsblokje in haar mond had genomen.

De tweede maal was ook aangenaam, haar naam was Kaye.
                    Heeft me lekker lang gepijpt en heb met haar borsten gespeeld en mijn vinger in haar kutje gestoken terwijl ze me pijpte.
                    Ben ook lekker in haar mondje klaargekomen.

En het is wel leuk... je hoort de anderen ook kreunen terwijl ze met je bezig zijn en als je buitengaat zie je de voetjes van de dames tussen de voeten en sandalen van de buitenlanders die van het zuigwerk genieten.
                    Laatst gewijzigd door heetventje; 02-02-07, 20:55. Reden: Prijs was niet correct

Commentaar

Ben al verschillende keren in Bangkok geweest maar het was er nog nooit van gekomen om naar een blowjob bar te gaan.
                      De stoute schoenen aangetrokken en naar Lolitas gegaan.
                      Ook ik ben er in de namiddag geweest met een maat van mij.
                      Keuze genoeg en heb May mee naar binnen genomen en mijn maat een andere.
                      Hebben daar aan de bar een drankje besteld en ze begonnen ons al in stemming te brengen.
                      Daarna naar boven gegaan en gordijntjes netjes dicht gedaan.
                      Op de bank begon ze me te zoenen en ik begon haar van haar kleren te ontdoen.
                      Na wat gespeeld te hebben pakte ze het kussentje en knielde tussen mijn benen en het echte werk begon.
                      Tjonge wat kon die meid pijpen zeg en ze keek me ondertussen zo geil aan.
                      Al snel kon ik het niet houden en kwam klaar in haar mond. (was wel moeilijk om niet zo veel lawaai te maken, tja gordijntjes zijn maar dun)
                      Daarna hebben we nog een poos aan de bar gezeten en hebben z'n beetje alles gedronken wat er maar in die kast stond.
                      Oh wat waren die meiden op een gegeven moment dronken.
                      Voor de blowjob 700 baht betaald en de drank aanzienlijk veel meer en we hebben de dames 300 baht fooi gegeven.
                      Beloofd dat we de volgende dag weer zouden komen en zijn naar ons hotel gegaan.

De volgende dag dus weer terug geweest, hebben dezelfde dames weer mee genomen naar boven.
                      Ik had het geluk dat alle gordijntjes bezet waren en mocht naar de verdieping daar boven.
                      Mooie grote kamer voor ons alleen en May bood aan om meer te doen dan een blowjob alleen, mocht het alleen niet beneden vertellen want dan zou ik meer moeten betalen.
                      Heb haar heerlijk in diverse standjes genomen en ben heerlijk in haar vagina klaar gekomen (met condoom)
                      Na wat gezoend te hebben begon ze me weer te pijpen en na enig tijd toch nog in haar mond klaargekomen. (en dat voor 700 baht en 300 baht fooi))
                      Daarna beneden weer wat gedronken.
                      Ik vond het echt geweldig daar, het heeft wel wat en mij zien ze er zeker weer terug.

Groetjes Khoratkenner.

Commentaar

Dacht ik toch dat ik alle lolita's bj bars had bezocht is er een 4e bijgekomen .
                        Na BKK soi 8 , Pattaya en Hua Hin is er nu een nieuwe geopend in Patpong.

http://www.lolitaspatpong.com/

Doen ze dat nu om mij te plagen

Commentaar

Langs Lolita's in soi 8 was ik al zo'n 10 keer gelopen omdat mijn hotel er vlak achter ligt in soi 6. Van eerst alleen maar glimlachen naar de Lolita's liet ik iedere keer wat meer contact toe. Gisteren glimlachte Em uit Khon Kaen erg verlegen maar lief naar me. Vanmorgen na mijn ontbijt heb ik Em mijn lollie maar gegeven.

Em heeft een mooi lang lichaam met kleine puntige tietjes. Ze zuigt erg goed voor een meisje dat nog maar 1 maand bij Lolita's werkt. Mooi om te zien hoe ze je aan kijkt terwijl jouw paal in zuigende huig verdwijnt. Af en toe likte ze mijn kokosnootjes en zo'n 10 minuten later spoot ik dit heerlijke warme mondje vol .

Totale schade 700 + 300 fooi, het leven is mooi .
                          Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

laatste up-date

lolitas kost 700b+/- 15 euro + ev drankje is ong 4 euro voor de 2 is best eens de moeite, je kan er buiten iemand uitpikken ong een 12 meisjes met korte rokjes dan mee naar binnen en naar boven waar nog andere wandelaars zitten achter een gordijn en dan zie je de voetjes van de meisjes van onder het gordijn komen en een bepaalde beweging doen best geil

dan darling kost 2500b +/- 50 euro ga er best niet naartoe is veel te duur voor wat je krijgt je kan iemand kiezen tss ong een 10tal in de cat 7/8 dn mee naar de kamer + drankje 5 euro dan in het bubbelbad en word je gewassen maar is niet zo special dan pzc en als je wil mag je comen maar je moet kiezen heb gekozen voor sex dus op het bed in alle standjes maar zoals ik het zeg veel te duur.....

bij aviva massage 300b maar enkel massage ze doet wel sexij kledij aan en vraagt of ze moet mastuberen voor 500b, nee bedankt
                            zo tot de volgende

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX Bekijk bericht
                              Langs Lolita's in soi 8 was ik al zo'n 10 keer gelopen omdat mijn hotel er vlak achter ligt in soi 6.

Em heeft een mooi lang lichaam met kleine puntige tietjes. Ze zuigt erg goed voor een meisje dat nog maar 1 maand bij Lolita's werkt.
                              Ja, Em heeft mij ook uitgenodigd om samen met haar achter het gordijn plaats te nemen. Was inderdaad de moeite waard. Deze vakantie 3 keer bij Lolita's geweest, Behalve met Em was dat met Oom en met P?. Weet de naam niet meer. Was een stevige meid en ze werke er al een jaar of 4. Ze heeft ondertussen al een paar liter verwerkt. Achter het gordijn werd me ook nog het aanbod gedaan om haar voor 500 Bt extra te neuken. Heb ik afgeslagen maar wel iets om te onthouden voor later voor één van de andere dames.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok Blowjobbars

Beste collega Thailandgangers,

Dit jaar heb ik voor de 11e keer het land van de glimlach bezocht (krijg spontaan weer een lach op m'n gezicht als ik eraan terugdenk...)

Nu was ik voor het eerst bij de bekende Lolita's in BKK geweest, moet eerlijk zeggen dat ik me wel wat bezwaard voelde om naar binnen te stappen. Lolita's BKK ligt in een zijstraatje waar verder eigenlijk geen bars etc. zitten, er lopen enkel normale mensen rond (overdag dan...). Ik heb me toch door het dozijn korte roze rokjes naar binnen laten lokken, geen drankje gedaan (komst 's avonds wel) en meteen naar de (grote) ruimte met banken en gordijnen gegaan met de mooie jonge slanke .... (sorry maar ben haar naam vergeten...) Heerlijk klaar gepijpt en haar mondje vol gespoten. Ze veegde haar mond af, broek aan en weg...

Prima ervaring (prima voor als je overdag alleen en geil bent, zelfbevrediging in Thailand is een echte zonde!). Maar, voor mij, blijft het spel in de bars of "discos" het spannendste, de echte thai girlfriend ervaring...

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Sullivan Magnum IV
                                Och,wie kent je in Bangkok? En niemand kijkt raar op als je Soi 8 in loopt (per slot van rekening zitten daar hotels en restaurants). Het kleine straatje naar Lolita's loop je dan ook redelijk makkelijk en anoniem in.

Lolita's is inderdaad voor een bezoekje overdag uitstekend geschikt. Voor 700 baht laat ik mij de kans niet ontnemen om gepijpt te worden met happy ending in het mondje van de dame.

Er zijn natuurlijk meer blowjobbars, maar Lolita's is een gevestigde naam en ik ben er nog nooit teleurgesteld. Als het oog ook wat wilt (niet alle Lolita-dames zijn even mooi), dan doe je er goed aan direct bij aankomst zelf de dame uit te kiezen. Anders loopt de "1st in line" dame achter je aan voor je orale behandeling...
                                Oorspronkelijk geplaatst door zoegaanum
                                Er bestaat ook de mogelijkheid om soi 8 te bereiken via Sukhumvit soi 4 (Nana Tai). Wanneerde je deze soi inloopt is het dacht ik de 2e mogelijkheid om linksaf te slaan. Als ik me niet vergis is dit soi Samahan. Even doorstappen en je loopt recht tegen Lolita's aan Minstens zo anoniem en zeker een stuk korter als je bijvoorbeeld in het Nana hotel logeert.
                                Laatst gewijzigd door Benn0; 13-12-09, 15:25.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok blowjob-bars

De eerste dag dat ik in Bangkok aankwam ben ik meteen naar club eden gegaan en en daar een super ervaring gehad met twee meiden.

Als tweede op mijn lijstje stond Lolita's, hier had ik al van gedroomd. Het was niet al te moeilijk te vinden bij soi8. Als je aan komt lopen heb je over aandacht niets te klagen 20 paar ogen keken mij smachtend aan (ook wel eens leuk, komt in holland nooit voor bij mij helaas, tenminste dames dan)

Ik koos Pen een kleine dame die er een beetje verlegen uitzag. Achteraf een goede keus. Expres koos ik niet de brutaalste, want die zijn vaak ook het snelste weer klaar. Een beetje nerveus liep ik achter haar aan naar binnen en naar de kamer, er stond alleen een bank en een doosje met tisseus en cleaning staff. Ik moest me uitkleden en ben lekker op de bank gaan zitten, nadat ze mijn jongeheer, die natuurlijk al rechtop stond, had schongemaakt verdween hij snel in haar mondje. Ze begon rustig te pijpen en op de 1 of andere manier met haar tong erg lekkere bewegingen om mijn eikel te maken. Na een paar minuten ging het steeds sneller, ze wist perfect hoe ze het op moest bouwen en ook maar zonder gebruik te maken van haar handen spoot ik na een minuut of 12 zo haar mond vol. Ze bleef nog even doorpijpen en spuigte toen alles uit in een tisseu.

Ik heb nog even wat met haar gepraat maar ze begreep er niet veel van, haar kwaliteiten lagen duidelijk ergens anders, waar ik ook voor kwam natuurlijk. was inclusief fooi 1000 bad kwijt en prima tevreden, jammer dat zo iets in nederland niet bestaat.....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Wallie007 Bekijk bericht
                                    Lolita's
                                    Daar ben ik onverrichterzake weer weggegaan. Ik vond de meiden die buiten zaten niet mooi, de meeste waren 30+ en toen ik toch maar naar binnen liep, kwam ik in een vrij shabby bar terecht, waar een duidelijk bezopen kerel zat te schreeuwen. Toen was ik er wel klaar mee. Maar misschien had ik pech, qua timing ofzo.

Commentaar

tijdens mijn jammerlijk laatste dag in thailand snel ff iets gezocht en belande na nana in patpong en na een bezoek aan een massagehuis met oudere dames liep ik weer langs die blowjob bar en sprak een van die meiden aan.
                                      700 koste t zij er 1 maar ik al naar binne. leuke meid erbij met tiete en die wou gelijk aan de slag, prijs gewoon 500 bath.
                                      toch maar in dat kamertje appart en me piemel onder de kraan.
                                      zij kleren uit en gelijk in de aanval en ik me vingers in alle gaten.
                                      na 15 min der mond vol en dat deponeerde ze in een servetje.
                                      zij nog ff de boel goed leegezogen en ik vond t een heerlijke ervaring en ga der zeker terug komen!!

voor 500 bath, waar vind je dat nog he?? perfect land..

Commentaar

vanuit de khao san rd de boulavard oversteken;
                                        oude straat****en, maar ook een paar jonge meisjes van het platteland met rugzakje op de rug.
                                        blowjob in questhouse 500, soms hele nacht alles voor 1000.

in de meeste massage salons 450 oliemassage afdingen voor blow job tot 500

in soi cowboy jonge dingen vrgn 1000 voor blowjob, later op de avond zakt de prys tot 400

after school heeft nwe eigenaar.
                                        veel oudjes.

diverse bars drankje geven, vingeren ok.

bedenk wel in provincieplaatsen een vol uur alles kost 500 bahtjes

Commentaar

Vorig jaar was ik in Bangkok, Lolita's in Soi 8.
                                          Geweldige plek, had een BJ van een chick genaamd Oill,
                                          en kan je zeggen dat het de beste BJ was die ik ooit heb gehad.
                                          Ik hield haar hoofd vast en ze pijpte me gewoon hard door, nooit zo
                                          intens meegemaakt.
                                          Voor 700 bath een BJ en nog 300 bath fooi.
                                          Mis die plek echt!!
                                          Volgend jaar ga ik er zeker weer heen!!!!