Uit de oude doos: Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Uit de oude doos: Recensies

Enige tijd geleden bestond deze rubriek waarin gewaardeerde veteranen van het forum nostalgische herinnering plaatsten over de tijd waarin de bars in Pattaya nog simpele afdakjes waren en de dames zelfs behulpzaam waren bij sanitaire stops.

Helaas is deze rubriek in de tussentijd verloren gegaan wat ik ten zeerste betreur. Vanzelfsprekend zal ik alles doen om nieuwe bijdragen te behouden.
    Big Benn0 is watching you!

Kanchanaburi - Adjah

Op mijn eerste reis naar Thailand liep ik samen met Martin bij de Bridge over the River Kwai in Kanchanaburi. Martin leefde samen met een Thaise vrouw en ze werkten bij een plaatselijk Guest House, waar ik toevalligerwijs was beland en Martin ontmoette.
    Na weken kon ik weer eens Nederlands praten. Martin en ik hadden een biertje gedronken, konden het prima vinden en waren in opperbeste baldadige stemming.
    Twee Thaise dametjes passeerden. Ze glimlachten naar ons. Een heerlijke lucht bereikte mijn neus.
    “Hmm very nice perfume”, merkte ik op en draaide me om naar de verspreidster ervan.
    Een brede glimlach was het resultaat.
    “You like my perfume?” reageerde ze en kwam terug.
    De kans om even in haar bevallige nekje te snuffelen, liet ik niet voorbijgaan. Ik voelde dat zij haar armpje tegelijkertijd om mijn middel legde.
    “Hmm very nice”, genoot ik.
    Adjah was 24 jaar en halfbloed Birmees, klein van stuk met een prettig meisjesachtig figuurtje en kleine parmantige tietjes, die zij zonder vangnetje onder haar T-shirt liet bungelen.
    “Do you like to drink a beer tonight?”
    Haar glimlach werd zo mogelijk nog groter. Zonder overleg met haar vriendin stemde ze toe.
    Martin had het gesprek gevolgd en keek de andere dame vragend aan.
    “O.k., do, velly nice,” sprak zij.
    We spraken af in een bar aan het landelijke weggetje dat vanaf The Bridge loopt.
    Bij terugkomst bij het Guest House was Martini’s vrouw “not amused” en zijn feestje ging niet door. De geile blik in zijn ogen had hem waarschijnlijk verraden.
    Zo kwam het dat ik die avond alleen op het afgesproken tijdstip in de bar aankwam en de twee nu opgedofte dametjes begroette.
    “Where your friend?” was de logische vraag.
    Na een klein leugentje voor Martins bestwil overlegde Adjah met haar vriendin.
    “Me bring her loom, o.k.? 4 people o.k., but 3 people not o.k.”
    Als onderpand dat zij spoedig terug zou komen, liet zij haar handtasje op tafel liggen. De dames verdwenen op een scootertje.
    10 minuten later kwam zij terug. In het mandje voorop het scootertje lag een tasje.
    Adjah had gelijk. Met z’n 2-en was het veeeeel leuker. Onervaren als ik nog was, kreeg ik kriebels door haar zeer prettige verschijning en gedrag.
    We dronken en praatten wat en het klikte.
    Intussen maakte ik mijn strategie en vroeg haar – alsof je vraagt of water nat is – of zij bekend was in de omgeving en de volgende dag mijn gids wilde zijn.
    “Yes, me know, you want go in morning early?”, antwoordde ze.
    Op mijn bevestiging, vroeg ze:
    “Can go Guest House you?”
    Volledig overrompelt, stemde ik toe en vroeg haar of ze misschien een toilettas of zo wilde ophalen.
    “No me hep already,” en wees hierbij op het tasje, dat in het mandje voor op haar scooter lag.
    Adjah had dus al op een overnachting gerekend. Dat beloofde wat!
    Korte tijd later lagen we in het gras aan de oever van The River Kwai bij mijn Guest House te genieten. Biertje erbij en alleen aandacht voor elkaar.
    Adjah kon niet genoeg krijgen van zoenen en drukte zich heerlijk tegen me aan. Al zoenend belandden we op de kamer. Adjah was beslist niet “shy”. Ze ging douchen en ik werd bloedgeil van haar naakte kleine donkere lichaampje. Omdat het water niet helemaal warm was, stond ze met kleine harde tepeltjes en met een klem opgestoken haren onder de douche.
    Wat een lekker meisje. Na mijn douche trof ik haar gewikkeld in een handdoek bibberend op bed aan. Haar warm wrijvend, zoenend en knuffelend vielen we in slaap zonder dat er eigenlijk iets gebeurd was.
    ’s Morgens werd ik wakker door gekriebel aan mijn noten. Adjah was alvast begonnen en likte mijn ballen en lul, die gelijk op oorlogssterkte was. Ik pakte haar en draaide haar op haar rug. Nu pas zag ik haar volledig geschoren poesje. Ik spreidde haar beentjes en likte haar doosje open. Adjah genoot er hoorbaar van en haar zwarte handjes grepen mijn hoofd en haren toen ze schokkend klaarkwam. Ik zette haar op zijn hondjes op de rand van het bed. Met mijn handen spreidde ik haar schaamlipjes. De roze binnenkant lachte me uitnodigend toe. Ik vergeet die aanblik nooit meer. Zo snel als ik kon, deed ik een condoom om en bracht mijn lul voorzichtig en langzaam naar binnen. Adjah reageerde heftig en klauwde haar bruine handjes vast in een kussen. Ze kreunde en haar lichaampje bewoog op het tempo ritmisch mee. Plotseling bracht zij haar arm naar achter, stopte zij een middelvinger in haar sterretje en bewoog die in en uit. Het was een ongelofelijk geil gezicht.
    Hijgend vroeg ik:
    “You like I put in?”
    “Like, like!” kreunde ze hard.
    Ik kon mij oren niet geloven. Adjah spreidde met twee handjes haar billen.
    “Come, come!” moedigde ze me aan.
    Ik spuugde op haar anus en plaatste mijn lul er tegenaan.
    Heel voorzichtig drukte ik door. Die aanblik vergeet ik nooit meer!
    Onder grommende geluidjes van Adjah gleed mijn paal langzaam naar binnen en verdween helemaal in haar kleinste gaatje. Haar kontje was erg strak en ik zag de roze kringspier om mijn lul spannen. Het duurde niet lang voordat ik in het condoom spoot, terwijl mijn lul nog in haar zalige kontje zat. Toen ik hem eruit haalde spande Adjah zich en trok het condoom er bijna met haar kringspier af.
    Adjah was enkele dagen een goeie gids en fantastische vriendin, totdat ……. ik ontdekte dat er geld weg was. Het vertrouwen was weg en zij dus ook.
    Love the life you live,
    live your dream,
    don't dream your life
    and live the life you love !

Commentaar

Re: uit de oude doos

Mijn broer is getrouwd met een vrouw uit Thailand. Vanzelfsprekend gaan ze nog regelmatig op vakantie naar haar familie en haar geboorteland. Een paar jaar geleden nodigden ze mij uit om mee te gaan en - nieuwsgierig geworden door alle mooie verhalen - stemde ik enthousiast toe.

In Nederland was ik al een tijdje een regelmatige bezoeker van de dames van plezier en het was voor iedereen wel duidelijk dat ik ook in Thailand, toch het Mekka van de prostitutie, van de betaalde seks zou snoepen. Natuurlijk wilde ik dit vooral zélf. Hiermee zou immers een lang gekoesterde wens in vervulling gaan. Maar ook m'n broer en zijn vrouw, die wel min of meer van m'n seksuele activiteiten op de hoogte waren, vonden dat ik deze kans beslist niet mocht laten schieten. Opvallend genoeg leek vooral mijn schoonzus vastbesloten om mij kennis te laten maken met wat door velen wordt gezien als de 'grootste toeristische attractie van Thailand'. Hiermee werd eens te meer duidelijk hoe ruimdenkend men in dit gedeelte van de wereld tegen prostitutie aankijkt. 'In Thailand betaalt zeker driekwart van de mannen voor seks' verklapte ze. 'Ook getrouwde mannen blijven na hun huwelijk doorgaan met het bezoeken van prostituees. Hun vrouwen weten of vermoeden het, maar ze accepteren het'.

De eerste dagen van de vakantie brachten we door in het plaatsje waar haar ouders, haar broers en haar zuster woonden. Het was een fraaie omgeving en de mensen waren hartelijk en bijzonder gastvrij. Na een dag of vier gingen we op weg naar het roemruchte Pattaya, om onze vakantie voort te zetten. Een van haar broers ging met ons mee. We namen onze intrek in een luxueus en mooi hotel, vlak bij het strand. Daar zou dan eindelijk mijn wens in vervulling gaan. Ik hunkerde inmiddels hevig naar seks. En omdat de betaalde liefde in Thailand nu eenmaal vrij goedkoop is, had ik besloten dat ik het prinsesje van mijn keuze wel een hele nacht bij mij wilde hebben. Nou ja, eigenlijk had ik dit meisje niet zelf uitgezocht, maar had de broer van mijn Thaise schoonzus, op haar verzoek, voor mij 'bemiddeld'.

Hoe dan ook, het slanke, adembenemend mooie meisje dat zich die avond aan de deur van mijn hotelkamer meldde, bleek een schot in de roos. Wellicht had ze van tevoren van mijn Thaise reisgenoten instructies gehad om het mij toch vooral naar de zin te maken, maar dan moet toch gezegd dat ze zich wel heel nauwgezet van deze taak kweet. Gedurende bijna tien uur toonde dit fraaie, 22-jarige schepseltje zich een onverzadigbare sekspartner. Zonder ook maar de minste gêne nam zij het initiatief tot de meest memorabele nacht van mijn leven. Zoenen, vingeren, pijpen, beffen, body-to-body en - vanzelfsprekend - neuken. Schaamteloos lekker!!! Het meisje wist werkelijk niet van ophouden. Uren lang alleen maar seks, seks en nog eens seks. En het was allemaal even verrukkelijk! Mijn nacht was als een tien-gangendiner, waarbij elke keer weer een nieuwe delicatesse werd opgediend.
      En het heerlijke meisje dacht ook aan zichzelf, want waar ik nog altijd vier of vijf keer een orgasme had, was het aantal malen dat zij schokkend klaarkwam niet meer te tellen. Alle denkbare standjes passeerden de revue, en ook nog vele ondenkbare. En het was maar goed dat ik voor mijn vertrek uit Nederland ruim voldoende condooms had ingeslagen, want aan het eind van de nacht was het lieve meisje door haar eigen voorraad heen.

De volgende ochtend, na vele uren onvergetelijke seks, voelde ik me letterlijk suf geneukt. Zo uitgeknepen als een citroen. Na een forse fooi voor bewezen diensten nam ik afscheid van mijn lieverdje en viel ik als een blok in slaap. Pas aan het einde van de dag bracht ik verslag uit aan mijn lachende familie. Mijn schoonzus leek trots en tevreden. Ze luisterde verrukt naar mijn verhaal. Pas twee dagen later was ik opnieuw tot neuken in staat. Nu deed ik het echter een stuk rustiger aan. Maar met hetzelfde meisje natuurlijk. Dat dan weer wel.

Inmiddels heb ik met een flink aantal Thaise vrouwen seks gehad. In Bangkok en Pattaya, maar ook in Nederland. Ze horen nog steeds tot mijn favorieten. Maar mijn eerste nacht in Pattaya blijft voor mij het onbetwiste hoogtepunt. Het summum van genot. Met dank aan m'n schoonzus. Voor haar welwillende bemiddeling.

Commentaar

Bangkok

Op deze tweede paasdag wat zitten rondneuzen en heb met plezier de verhalen over Bangkok gelezen. Maar vrienden wat is er veel veranderd in de jaren 60-70 (van de vorige eeuw) als zeevarende bij de SMN en de KJCPL vele keren de havens van de Oost bevaren. Vooral bij de KJCPL was de afloshaven Bangkok en daar woonde je tijdens je verlof. In die tijd was het normaal dat je een meisje koos die dan ook bij je bleef, heb in die tijd 5 jaar het zelfde meisje bij mij gehad. Ik kwam bij haar ouders en natuurlijk was de famillie belangrijk maar het meisje zorgde er ook voor dat mijn kleren heel waren en dat de knopen eraan gezet werden. Je was nog niet jarig als je naar een andere dame keek (butterfly). Ik denk met heel veel plezier terug aan die tijd en hoop dat de dames van nu de zelfde uitstraling hebben als 40 jaar geleden.

De klasse van de thaise dames kan ik misschien uitdrukken in het volgende voorbeeld. Zoals elke zeevarende komt er een moment dat je een dame in nederland vindt waar je mee verder wilt. In de jaren 70 was het mogelijk dat je vrouw een reis meemaakte aan boord van het schip, wij samen kwamen ook in Bangkok terecht. In die tijd was het normaal dat de dames wisten of je aan boord zat of niet en stonden je dan op te wachten in de haven, mijn Bangkokse dame stond er ook en dan wordt het toch wat moeilijk als je Hollandse vrouw mee is. Maar het moment dat ze zag dat ik niet alleen was stelde ze zich perfect op. Gelukkig heb ik nog wat kunnen doen voor haar, maar ik hoop dat de trots en het respect van de thaise vrouwen er nog steeds is. Ik zal nooit meer in Bangkok komen, maar vrienden we weten dat de dames het toen ook voor hun kinderen en ouders deden. Het zal nog wel zo zijn, mijn insteek zou zijn ga niet alleen voor de sex naar Thailand maar geniet ook van de cultuur en het respect die daar aanwezig is. Geniet van de trots van de Thaise vrouwen.
        Varen zij die varen lusten
        Ik heb gevaren laat mij rusten

Een oude zeeman

Commentaar

Een onvermoeibare neukpoes

Thailand is natuurlijk een geweldig vakantieland. Zon, strand, een vriendelijke bevolking, mooie hotels en heerlijke seks. Het plezierige van de betaalde seks in Thailand is voor mij dat het zo vanzelfsprekend is. Prostitutie is in Thailand een volledig geaccepteerde bedrijfstak. Voor schaamte of schuldgevoel is ook geen enkele reden. Van een toerist wordt gewoon verwacht dat hij seks wil. Niemand vindt dat erg. Integendeel. Het hoort er bij. En waarom niet. Thaise vrouwen zijn mooi en lekker en geweldig in bed. En een bezoek aan Bangkok, Phuket of Pattaya is niet echt compleet als je niet een lekker Thais prinsesje tussen de lakens hebt gehad.

Ze heette Sa en ze werkte in een bierbar in Pattaya. Na een rondreis van een paar dagen door het noorden van Thailand was ik inmiddels weer terug in mijn favoriete badplaats. Na een paar nachten zonder seks snakte ik ernaar om te neuken. Sa was een jaar of 23 en ze had lang, donker haar. Ze was gekleed in een kort rokje en een sexy naveltruitje. Daarbij was ze mooi en uitdagend. Verder sprak ze een klein beetje Engels en voor een Thaise had ze verassend grote borsten. We werden het weldra eens en na het betalen van het bargeld nam ik haar mee naar mijn hotel. Daar hadden we verrukkelijke seks. Sa had een mooi en mals kutje, en ze liet zich heerlijk beffen. Het kostte maar weinig moeite om haar op deze manier een hevig orgasme te bezorgen. Daarna werd het tijd voor mijn eigen genot en terwijl mijn handen zich tegoed deden aan haar fraaie borstpartij begon m'n Thaise lieverdje me uitgebreid te pijpen. Ze deed het precies goed, zacht en teder, maar met veel variatie.
          Toen het tijd werd om te neuken deed Sa me met haar mond een condoom om. We begonnen in missionaris en schakelden na een tijdje over op doggy. Ze deed heerlijk en enthousiast mee. Tenslotte kwam Sa bovenop me voor een zalige cowgirl. Zonder enige gêne liet ze zich over mijn paal zakken en ze begon me als een volleerd amazone te berijden. Nu eens rustig en stapvoets, dan weer in volle galop. Wat een lekker neukerdje! Het geluid van vlees op vlees werd slechts overstemd door mijn gehijg en gesteun. Uiteindelijk kwam ik heerlijk klaar in haar soppende poes. Zoals het hoort. En zoals ooit vele anderen vóór mij, vermoed ik. Een opwindende gedachte.

Die ochtend werd ik wakker van een aangenaam en vertrouwd gevoel in mijn onderlichaam. Sa had m'n slapende jongeheer weer tot leven gewekt en keek me verwachtingsvol aan."I think you need boomboom again. Yes?" Zonder op antwoord te wachten pakte ze een condoom. Terwijl ik haar gretig op haar rug legde, duwde ik mijn lid voorzichtig tussen haar schaamlippen. Sa was al flink nat en probleemloos betrad ik haar heiligdom. Sa sloeg haar benen om me heen en we naaiden er vrolijk op los. Toen ik voelde dat het niet lang zou duren voor ik klaar kwam, schakelde ik over op doggy. Op deze wijze haalde ik uiteindelijk de finish. Met mijn lul diep in haar zalige scheurtje voelde ik hoe mijn zaad in golven het rubber vulde. Nog even liet ik mijn lul in haar heerlijke kut. Toen ik me uiteindelijk uit het ranke meisjeslichaam terugtrok, keek Sa tevreden naar het goedgevulde condoom. En terwijl ik me van het knellende rubber trachtte te ontdoen, speelde Sa al weer voorzichtig met mijn scrotum.

Bij een vorig bezoek had ik de smaak van de meiden van Pattaya srieus te pakken gekregen. Ik had behoefte aan seks en zocht met graagte m'n heil bij prostituees. En prostituees zijn er natuurlijk niet voor niets. Juist voor singles zoals ik is het betalen voor seks nog steeds de ideale oplossing. En Thailand is dan natuurlijk luilekkerland.

De volgende nacht was al weer voor Sa. Ze was blij dat ik haar opnieuw had uitverkoren en deed zo mogelijk nog meer haar best. Sa was iemand die ook zelf met volle teugen genoot van de seks. Ze liet zich uitgebreid beffen en vingeren en kwam dan wild schokkend klaar. Maar natuurlijk zorgde ze er vooral voor dat het mij aan niks ontbrak. Ze nam vaak het initiatief en kwam met allerlei nieuwe standjes. De seks met haar was het summum van genot. Ik neukte en neukte, tot ik geen pap meer kon zeggen.

De derde nacht beperkte ik me vooral tot wat zoenen en beffen. Ikzelf kwam slechts één keer klaar. Begripvol legde Sa al haar energie in een verkwikkende body-to-body massage.
          De vierde nacht wilde ik aansterken. Want voor de vijfde nacht wilde ik iets speciaals, een triootje. Na het nodige heen-en-weer gepraat met Sa kwam zij uiteindelijk met haar nichtje Nok op de proppen. Nok deed het werk nog niet zo lang. Ze was net 19 en ze had een frisse jongemeisjespoes en bescheiden borsten. Toen ik haar zag kreeg ik echt zin in haar. Nadat ik haar voorzichtig uit haar kleren had geholpen, gingen we met z'n drieën op het bed liggen. Ik wilde niet te hard van stapel lopen en begon met wat zoenen en het strelen van haar parmantige tietjes. Inmiddels had Sa het initiatief overgenomen. Ze had mijn pik in haar mond genomen en begon met haar tong cirkels rond het topje van mijn penis te draaien. Tegelijkertijd streelde ze de mooie, behaarde spleet van haar nichtje. Geduldig bereidde ze het meisje voor op mijn trouwe bondgenoot. Toen wij beiden zover waren deed Sa mij het condoom om en bracht mijn lul tot vlak voor de liefdesgrot van het jonge meisje. Ze was nog tamelijk nauw, maar toch kostte het niet eens zoveel moeite om haar poesje binnen te dringen. Na een paar korte en voorzichtige stoten lag de weg naar haar heiligdom open. Haar kutje paste als een handschoen. Langzaam voerde ik het tempo op. Bij elke keer dat ik aanzette voor een nieuwe stoot spande het meisje haar spieren, alsof ze me niet wilde laten gaan.
          Sa was inmiddels begonnen Noks klitje te bewerken en het Thaise tienertje begon steeds heviger te kronkelen. Terwijl ik wat gas terugnam en het tempo liet zakken kwam Nok zwaar hijgend klaar. Ik voelde haar krampende kut om mijn pik. Voor mij was dit het sein om het tempo weer op te voeren. En terwijl Nok aan één stuk door lag te schokken pompte ik haar vol zaad.

Daarna was het de beurt aan Sa. Sa duwde mijn hoofd tussen haar benen en gaf aan dat ze gebeft wilde worden. Gretig begon ik haar poes te likken. Ook Nok deed voorzichtig mee en begon zich met Sa's klit bezig te houden. Een klaterend orgasme was het resultaat.
          Ook Nok wilde nu gebeft worden. Het jonge meisje was inmiddels botergeil en het duurde niet lang voordat een nieuw orgasme zich aandiende.
          Daarna was er even rust, maar al spoedig kreeg de opwinding mij opnieuw in zijn greep. Opnieuw stortte ik me op Nok. Die had inmiddels alle schroom van zich afgegooid en het aankomende sterretje liet zich heerlijk op z'n hondjes neuken. Gewillig ging ze op handen en knieën zitten en keerde me haar billen toe. Soepel gleed ik achterlangs in haar kut. Bij iedere beweging maakten we de heerlijkste sopgeluiden. Pure verwennerij! En wat een voorrecht trouwens om deze zalige meid voor mijn loop te hebben. Bestaat er iets lekkerders dan de ongeëvenaarde seks met een Thaise beroepsneukerd? No way!

Een paar uur later, toen ik weer enigszins op krachten was gekomen, was het Sa die mijn geslacht aan een nadere inspectie onderwierp. Eerst leek er nog nie zoveel leven in te zitten, maar toen ze voorzichtig een vinger in mijn aars stopte, kwam mijn pik weer overeind. Dit was het teken waar ze op gewacht had. Ze bracht haar flamoes tot vlak boven mijn erectie en liet zich behendig zakken. Toen begon ze te bewegen, eerst voorzichtig, maar allengs heftiger. Ik was een willoze prooi. Een koe die gemolken moest worden. Met ballen als uiers, zwaar van het zaad.
          Het duurde lang voor ik klaar kwam, maar Sa weigerde op te geven. Wellicht wilde ze me een lesje leren, omdat ik wat teveel aandacht aan haar jongere nichtje besteed had. Of misschien wilde ze zelf gewoon neuken, wie zal het zeggen. Maar uiteindelijk won haar geoefende kut het van mijn vermoeidheid en beleefde ik opnieuw een hoogtepunt.

De volgende ochtend werd ik laat wakker, tussen twee hele mooie, naakte vrouwen. Het bed rook naar zweet, sperma en seks.
          'Aan het eind van de middag vertrok ik naar huis. Toen Sa afscheid nam, leek ze oprecht verdrietig.

Commentaar

Re: Thailand: Thaise vrouwen

De Eend

Proloog:
            Zo’n 3 jaar geleden kreeg ik een telefoontje van een (zeer) goed bevriende bareigenaar in Bangkok, laten we hem verder P noemen.
            P vroeg mij langs te komen wanneer ik in de volgende keer in de stad was, er moest hem iets van het hart. Toeval was dat ik een reis gepland had staan voor de week daarna, dus vol goede moed en voorpret gevoelens toog ik naar P’s bar. P was uitbundig als altijd, omarmde mij en vroeg mij een brief voor hem te schrijven. Een brief hoor ik u denken? Ja, een brief aan een bruidegom... Een van onze kennissen die ook regelmatig bij P kwam drinken en zich van het vrouwelijk schoon aldaar bediende, was verliefd geworden op een van de populairste meisjes bij P en hij wilde als huwelijksgeschenk een brief in de bruidegom’s moedertaal geven. Wij noemden het meisje ‘De Eend’, ze waggelde namelijk altijd heerlijk met haar welgevormde kontje.
            Ik ging akkoord en hij dikteerde mij de brief ( onderstaand is niet fictief, de brief heb ik werkelijk geschreven en P heeft hem persoonlijk overhandigd):
            -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
            Beste Bruidegom,

Laat mij allereerst beginnen je te feliciteren met je besluit onze beroemde en beruchte superstar ‘De Eend’ te huwen. Ik wens je het allerbeste voor de toekomst en tevens het allerbeste voor de toekomst van ‘De Eend’.
            Ik weet dat zo’n belangrijke beslissing in het leven nooit eenvoudig is, maar ik ben er gerust op want jij hebt er een hele week over gedaan deze beslissing te nemen. Gezien het feit dat je haar al 2 maanden kent en jullie elkaar tweemaal 5 dagen achter elkaar gezien hebben, ben ik er vrij zeker van dat het allemaal wel snor zit tussen jou en ‘De Eend’. Zij zocht een geschikte kandidaat om mee te trouwen sinds ze hier in de bar werkt, en nu is ze heel dicht bij haar doel...Jij bent een gelukkig man dat ze jouw heeft uitgekozen!!

Als een ervaren Azie reiziger ben jij welbekend met bijna alle Aziatische landen en wij hebben samen hier in de bar vele nachten doorgebracht met verhalen over de honderden meisjes die ons pad hebben gekruist. Ik weet dat jij je bewust bent van de risiko’s een van deze meisjes tot vrouw te nemen en ik weet dat jij weet wat je doet...
            En ach, trouwen stelt eigenlijk op zich niet zo veel voor...Mocht het niet werken is scheiden in Thailand heel makkelijk.

Thaise vrouwen, speciaal die uit de Isaan, hebben een sterke man en leiderschap nodig, ze willen een man die hen door het leven voert, voornamelijk omdat ze zelf de weg niet kunnen vinden. Daarom is dat leeftijdsverschil van 30 jaar op zich helemaal geen probleem – De veiligheid en zorgenvrije toekomst die jij ‘De Eend’ kan bieden geeft haar alles wat haar hartje begeert en ik betwijfel of een jongere man een betere partner voor haar zou zijn...

Al de hoop die zij nu in haar hart heeft zorgt ervoor dat ze dagelijks met een grote glimlach rondloopt. Ze ziet een toekomst in haar leven, ze hoeft niet meer in de bar te werken en het belangrijkste: ze kan dat gaan doen waar haar moeder haar al haar hele leven op getraind heeft, namelijk het verzorgen van haar man.
            Zij is nu bezig zich voor te bereiden op het leven met jou: ze verbleef met die Amerikaanse klant die ze zo graag mocht (vroeger!!) 2 dagen geleden en sinds gisteren verblijft ze met die oude klant uit Japan – slechts om hen te vertellen hoe gelukkig ze is dat ze met jou gaat trouwen. Geen sex!! Al dit zal niet meer mogelijk zijn als ze bij jou is in Europa en ik weet zeker dat ze zeer trouw zal zijn.

Tussen haakjes: ze heeft dit allemaal perfekt voor jouw gepland, de Japanse klant vertrekt op de dag dat jij aankomt, zodat ze op jouw kan wachten op het vliegveld en niet tweemaal (jouw) geld aan een taxi hoeft uit te geven. Het enige waar ik me enige zorgen over maak is de mogelijkeheid dat de Japanse klant besluit een dag langer te blijven, maar over zo’n rampen scenario wil ik eigenlijk niet nadenken...

Europa: ik heb haar kleine beetjes over Europa verteld, dat het er koud kan zijn, en wat zij allemaal kan doen daar in de kou en regen met jou. Zij verwacht geen problemen, ze zal je omarmen in jullie woning, dicht bij je zijn en dagelijks de liefde met je bedrijven voor de komende 30 jaar. Tegen die tijd ben jij 85...Ik weet ook dat jij dit minstens 2 dagen kan uithouden , voordat je wegrent en jezelf in de kroeg bezuipt. Al dit gaat haar gelukkig maken voor het leven, denk ik!

Ik weet dat jij niet zo dom zal zijn om haar op de legale Europese manier te trouwen, jij trouwt haar 'slechts' in de Buddhistische traditie in Thailand. Dit is namelijk veel belangrijker voor haar: het monniken ritueel, de vele baht aan goud en de Sin Sot (bruidsschat) die jij aan haar ouders gaat geven.
            Ze zal zo gelukkig zijn dat ze aan iedereen kan laten zien wat haar man wel niet alles voor haar over heeft. Een jonge vrouw, in de bloei van haar leven, aan het begin van een toekomst die er rooskleurig uitziet.

Liefde is wat jij voelt en liefde is uiteraard het fundament van jullie huwelijk. Deze liefde zal alles overbruggen: culturele verschillen, taal barriere (haar Engels is zeer goed, ik weet dat omdat ze iedere keer de rekening brengt als een klant 2 bier besteld), klimaat verschillen die ze zal ondergaan en uiteraard ook het leeftijdsverschil van 30 jaar. Liefde is wat telt en jij houdt zo veel van haar: dat heb je consequent bewezen – de afgelopen 2 maanden.
            Zij heeft ook haar liefde voor jou bewezen, ze was je IEDERE DAG trouw sinds je weg bent en zij vertelde mij altijd precies welke foto’s ik je moet mailen , welke niet en welke direct gewist moesten worden. Als ik eens een grapje maakte dat ik die foto’s zou mailen moest ik vrezen voor mijn leven, zo bang is ze dat er een kink in de kabel kan komen van de geldstroom uit Europa.

Ik heb met haar ook uitvoerig gesproken over Liefde en getrouwd zijn, ik probeer haar zo zorgvuldig mogelijk voor te bereiden op de toekomst.Maar dat alles is niet zo belangrijk voor haar...Belangrijk is dat iemand voor haar zorgt, dat ze trouwt en dat ze iedereen kan uitnodigen voor dit grote huwelijksfeest wat bij ons hier in de bar moet plaatsvinden. Mijn dank daarvoor! Goede zaken voor ons en wat kan een beter feest zijn dan 2 mensen gelukkig te zien die zoveel van elkaar houden??

Ik weet dat jullie beiden goed voorbereid zijn op de toekomst en dat het standaard Thai – Farang huwelijksverhaal jullie nooit zal overkomen: een jonge Thaise vrouw alleen thuis zittend in regenachtig koud Europa, eenzaam omdat haar man altijd werkt, geen vrienden want zoveel Thais zijn er niet en hele dagen huilend doorbrengende met maar een doel: zo snel mogelijk terug naar Thailand!
            Het zal nooit gebeuren dat dit meisje sexuele gevoelens krijgt en dat jij te oud bent om haar sexueel te bevredigen.Het zal nooit gebeuren dat zij ontdekt dat de gevoelens in haar hart meer neigen naar de liefde voor een vader dan een man. Het zal nooit gebeuren dat jij uitgekeken raakt op een eenvoudig Thais meisje als je eracher komt dat je niet over de dagelijkse bewegingen op de beurs en de rente verlagingen van de Centrale bank kan praten. Het zal nooit gebeuren dat zij terug moet naar Thailand en gezicht verliest tegenover familie en Vrienden. Het zal nooit gebeuren dat zij eracher komt dat er een andere vrouw in jouw leven is. Het zal nooit gebeuren dat jij erachter komt dat er een andere man in haar leven is.

Nee! Al die dingen kunnen jullie niet gebeuren, jullie zijn goed voorbereid.
            Dus, ik wens jullie allebei het beste, ik weet dat jullie allebei gelukkig zullen worden.

En als je 1 minuut tijd hebt, naast alle voorbereidingen voor het huwelijk , ga zitten en denk na (al is het maar een klein beetje) over de mogelijkheid dat jullie bezig zijn elkaars leven te vernietigen... En doe het niet!!!

Deze brief is mijn huwelijksgeschenk aan jullie beiden, helaas kan ik niet meer doen. Kon ik maar meer doen...

Veel geluk en het allerbeste!

Epiloog:

Het huwelijk is doorgegaan, het feest was groots in de bar, de ouders hebben een reusachtige Sin Sot gekregen en ‘De Eend’ is sinds vorig jaar weer terug in Thailand.
            Echter, ‘De Eend’ is de grote verliezer in het verhaal. Haar man bleek niet in staat te zijn langer als 6 maanden trouw te zijn, terwijl zij zich voorbeeldig aan haar beloftes hield.
            ‘De Eend’ heeft nog veel meer verloren: veel tijd, de beste jaren van haar leven, haar gezicht en haar sociale aanzien in de Thaise maatschappij. Daarbovenop heeft zij nu de zorgen voor een baby...

U ziet, het is niet altijd de farang die het onderspit delft...

Groet,
            Easy08, die de volgende keer een vrolijk verhaal zal schrijven

Commentaar

Re: Thailand: Pattaya Holland Beer Bar

de grootste blunder,

Een aantal jaren terug heb ik het in Pattaya zo bont gemaakt, fouten gemaakt, verkeerde mensen om me heen dat ik in de hele vroege ochtend hals over kop ben vertrokken met in mijn achterhoofd nog twee dagen Bangkok en dan zoek ik de volgende keer gewoon een ander land.

Eenmaal aangekomen in Bangkok ingecheckt in het Nanathai Mansion, en op stap, biertje hier, biertje daar en wie kom ik tegen , Pani, lief mooi, en in bed een dusdanig beest dat ik als man op het laatst maar een orgasme gefaked heb omdat er echt geen stoppen aan was. In die twee dagen haar verteld dat ik thuis een hoop ,een hele hoop te regelen had, dat dit wel eens erg lang kon gaan duren maar dat ik op een dag terug zou komen.

Dat duurde dus op de kop af twee jaar, na twee jaar had ik mijn zaakjes weer wat op een rijtje en dus naar dezelfde bar in de hoop dat er in ieder geval na twee jaar nog een meisje zou werken wat me wat verder kon helpen waar ze nu zou werken.
              Tot mijn stomme verbazing bleek ze er zelf nog te werken. Een zeer prettig weerzien wat we in en buiten het bed uitbundig hebben gevierd.

Haar verjaardag zou een paar dagen later plaats vinden, ik was toen nog niet op de hoogte van het feit dat sommige dames kennelijk een keer of vijf per jaar jarig zijn. Zo ongeveer samenvallend met de overkomst van een goede klant, wonderbaarlijk heren maar echt waar !

Dus ik ben de beroerdste niet en bied haar aan weet je wat, we blijven niet in Bangkok maar vliegen lekker samen naar Koh Samui.
              Zogezegd zogedaan, tickets gekocht, goede bungalow aan het strand geregeld, wij vertrokken en aangekomen daar lekker gesetteld.

's avonds op stap en nadat we wat kroegen hadden gezien vertelde ze me blij weer eens op Koh Samui te zijn want haar Engelse ex vriend was daar eigenaar van een GoGo waar ze een tijdlang ondanks haar leeftijd die nog ruim onder de 30 lag Mamasan was geweest.

Wij uiteraard op stap naar de GoGo, een gematigd weerzien met haar ex vriend en eigenaar, en een hartelijk weerzien tussen vele dames die ze kende van lang geleden.

Langzamerhand begon ze wat vrijer te worden in het zelfstandig uitgeven van mijn geld aan drankjes voor haar vriendinnen, bakken vol met ping pong ballen om de stralende rijke dame uit te hangen en alle dames naar de ballen te laten springen. (20 baht tip per gevangen bal, vandaar )

Natuurlijk was ik patserig genoeg om de bijbehorende vip behandeling met veel plezier te ondergaan, als ik de volgende dagen binnenkwam werd er van huis uit voor me gerend, andere gasten werden morrend naar mindere plaatsen verwezen en ik werd op de beste plek neergezet.

Inmiddels had ik me al de bijnaam verworven Mister Jack D.
              Dit omdat ik de Jack Daniels whiskey uitsluitend per fles tegelijk liet aanrukken waarna iedere vage kennis stevig meedronk want de volgende fles was zo besteld.

Na een paar dagen heb ik voor haar en mijn gezelligheid de gewoonte aangenomen ook de halve tent te barfinen als gezelschap om verder uit te gaan en natuurlijk ook om mijn eigen ego te strelen, dat handsome man is er wel wat af als ik in de spiegel kijk en op stap als enige man met zeven vrouwen, geloof me dat doet je ego tijdelijk erg goed.

Uiteraard behoorde bij dit volslagen doorgeslagen gedrag al een prijskaartje waar je U tegen zegt. Twee maal per dag 500 euro omwisselen met een gezicht alsof het om wc papier ging.

De grootste blunder kwam toen op een gegeven moment ikzelf aangaf moe en kapot te zijn, te willen gaan slapen en daarmee naar de bungalow te willen. Pani gaf aan met haar vrienden nog door te willen feesten.

Drie uur later nadat ik keurig was weggebracht komt Pani binnen, met wat vrienden en kennissen waarbij mij zonder blikken of blozen werd medegedeeld dat het doorfeesten even was gestopt, want de rekening was opgelopen tot over de 10.000 baht en de betreffende eigenaar wilde graag betaald worden.
              Half slapend haar de 10.000 baht gegeven en duidelijk neergezet je mag doordrinken wat je wil maar ik stop met betalen voor vandaag.
              Waarop ze vlot besloot niet meer te gaan stappen maar bij me aan te schuiven en haar vrienden weg te sturen. met geld waar de rekening mee is betaald.
              Uiteraard werd ik weer keurig de hemel in gen****kt

Ook nog een dag met het hele stel uit vissen geweest en dat is en blijft een aanrader. Heel gezellig en best betaalbaar.

En toen kwam de dag dat we vertrokken naar Bangkok, iedereen nam uiteraard uitgebreid afscheid, ik werd bedankt en of ik maar gauw weer terug wilde komen. Mister de sukkel ATM himself vloog immers weg.

eenmaal wat ontnuchterd in Bangkok, kwam ik tot de conclusie dat ik mezelf stevig voorbij was gelopen en dat hier naadloos door een hele groep op in is gespeeld.

De relatie heb ik dan ook proberen te beëindigen in de wetenschap dat ik met deze dame niet bepaald een soepele en goede toekomst op zou kunnen bouwen.

Ik omschrijf het als proberen omdat ze me ondanks mijn duidelijke verhaal nog zeker een jaar lang iedere dag heeft gebeld of heeft geprobeerd te bellen, veel meer als I miss you too much too much and i love you too much too much kwam er niet uit.

Na het een maand lang consequent niet opnemen hield het inmiddels tot stalken over gegane gedrag gelukkig op. Ik geef haar overigens nog gelijk ook want als ik naar haar was terug gekomen had ik weer vast gezeten aan dit bestedingspatroon.

All Inn prijs van deze egostrelende vakantie van bij elkaar een kleine drie weken, een hele dikke 10.000 euro

Gelukkig heb ik er heel goed van geleerd op vele vlakken niet te doen wat ik deed, ik heb geleerd wat mijn eigen valkuilen zijn. En ik heb de echte Big spenders door mijn eigen gedrag behoorlijk van nabij meegemaakt.
              In Pattaya kom ik inmiddels weer met veel plezier. Gelukkig heb ik nog centjes genoeg maar tegelijkertijd kan ik nu samen met met mijn huidige vriendin een perfecte dag hebben die me voor ons samen in pattaya 2000 baht kost.

JagVin

Commentaar

showgirls

de spanning is voelbaar, enerzijds door een stunner aan je zijde waarvan je de impact niet kan inschatten, anderzijds is het de sfeer van de omgeving waar je in terechtkomt die mede die tense bepaald.

de angelwitch, een heerlijke avond in january, de drank brengt me in een heerlijke roes van genot en beleving en dan gebeurd het.........

mijn blijk gaat langzaam naar rechts en mijn ogen blijven rusten op een showgirl die mijn aandacht voor enkele minuten zal vasthouden.
                ze is offstage en heeft pauze en is bezig de mooiste meid van de avond te worden en te blijven.
                ze staat voor de spiegel bovenin en heeft alleen maar aandacht voor haar breathtaking beauty.
                ze checked haar make up en uitdagend glijd haar kleine hand door haar lange glanzende zwarte haar, want ze voeld dat ogen op haar gericht zijn.
                als mijn blik verder naar beneden gaat is ze gehuld in zwarte lingerie en hoge kinky boots.
                ik voel de energieke prikkel richting mijn edele delen gaat maar de aanwezigheid van mijn ''mia yai'' houd het tegen en ik kijk weer terug naar het podium.
                ik probeer weg te blijven uit haar aantrekkingskracht maar het libido wint het met voorsprong. mijn ogen gaan weer terug en het wordt nog erger want haar fraaie ronde vormen maken me haast gek en ik haal diep adem om de erotische spanning af te voeren.
                ik wordt weer wat rationeler en geniet van de performance die deze agogo zo geliefd maakt.
                ik vraag me nu af of ik wel een goede keuze heb gemaakt want ik ben duidelijk van slag maar wil mijn first choice niet teleurstellen.
                zij haald mij terug naar de werkelijkheid en steld voor om nog wat te gaan eten en ik vind het eigenlijk wel relaxed want een jonge krachtige katoy stel ik in deze situatie liever niet teleur.
                hoffelijk begeleid ik haar naar de uitgang maar eigenlijk wil ik blijven want ik voel dat ik mijn droom ga achterlaten.
                buiten gekomen slaag ik er in mijn aandacht weer op mijn first choice te krijgen en haar toewijding helpt mij daarbij maar ik krijg het gevoel dat het geen succes zal worden...........

Commentaar

Re: uit de oude doos / 1992, Hoi An, Vietnam

Ik zag deze discussie "uit de oude doos" en hier is mijn oude doos verhaal. In 1992 heb ik 2 maanden door Vietnam gereisd, was nog studentje, backpacken en totaal niet ervaren in het betaalde of zelfs freebie wandelcircuit.

Vietnam in 1992 was ook zeker nog niet het Vietnam van vandaag. Niet veel hotels in de buitengebieden en weinig toerisme. In hoian waren er wel een aantal art galleries voor de voornamelijk Franse toeristen en in één van de galleries kwam ik aan de praat met Huong, een zeer mooie dame in traditionele dress, die de gallerie managede. 28 jaar (6 jaar ouder dan ik toendertijd), gescheiden en ze sprak goed Engels. We dronken thee en ze vertelde dat het moeilijk was om te verkopen aangezien er niet veel toeristen kwamen.

Ik heb toen met haar toestemming de galerie opnieuw ingericht en ben begonnen mee te verkopen door samen op het stoepje voor de toko te zitten en met mijn beperkte Frans toeristen over te halen. Totaal 5 daagjes meegedaan en de omzet van een maand binnengehaald.

Toen de eigenaresse van de galerie de 2e dag langs kwam, was ze aangenaam verrast en nodigde ons uit voor het avondeten in haar eigen restaurant. Heerlijk seafood en veel drank. Huong kon ook goed meedrinken en ze keek me de hele avond recht in de ogen aan. Aan het einde van de avond heb ik Huong in de fietstaxi naar haar huis gebracht, een klein straatje en ze gaf me een warme kus op mijn wang en vroeg of ik morgen weer kwam.

De volgende dag hebben we weer veel gepraat over onszelf en veel gelachen. Ze was heel vrij, direct, positief en open, en ook verkocht natuurlijk. Om een uur of zeven 's avonds haalde ze een fles sterke drank uit de kamer achter de winkel en we begonnen met drinken op het stoepje en in de winkel. Ik had nog steeds geen verder idee of intentie (en niet veel ervaring ha ha) wat er verder zou kunnen gebeuren. Toen we om 10 uur 's avonds redelijk happy van de drank de toko gingen afsluiten, stonden we allebei in de achterkamer en kuste Huong me ineens op de lippen. Ik voelde haar warme tong in mijn mond en kleine harde borsten tegen mijn lichaam.

Ze keek me aan en zei alleen maar "snel" omdat de eigenaresse vaker nog 's avonds terugkwam. Ze maakte mijn riem los van mijn broek en trok hem naar beneden en begon mijn keiharde neef te likken en pijpen terwijl ze met stralende ogen opkeek. Ik tilde haar weer op en voelde haar borstjes, stroopte haar strakke jurk omhoog en masseerde haar billen en ging met een vinger snel bij haar naar binnen. Ze likte mijn oren en trok me met haar zachte handje af totdat ik heerlijk klaar kwam.

We kleedden ons snel weer aan stiekem lachend gingen we naar buiten. We hebben de twee dagen erna nog uitgebreid herhaald; nooit met haar geneukt maar wel pijpen, beffen en veel gezoend.

In alle jaren erna heb veel gewandeld maar deze één van de eerste ervaringen staat voor de rest van mijn leven op mijn netvlies gegrift. Zij heeft mijn voorkeuren en wensen vorm gegeven naar de toekomst.

Ik heb haar nog proberen te zoeken maar nooit meer gevonden, is ook beter.

ciao janbel
                  romantic fool for erotic massage and positive gfe full of initiatives...

Commentaar

Een verhaaltje uit de hele oude doos.

Het is het jaar 1989. Ben een broekje van 20 jaar, nog nooit een vriendinnetje gehad en zelfs nog nooit sex gehad met een meisje. Allleen het bekende gamma werk.
                    Ging voor het eerst in mijn leven, met een vriend, naar Thailand. Wist niks van alles wat er in Thailand afspeelde. Wij hadden 2 weken BKK en 1 week Pattaya geboekt.
                    In Bkk veel gezien en cultuur gesnoven. Op een avond reden we terug van een dinershow en vroeg de chauffeur of we niet wat anders wilden zien en hij wist wel een leuk tentje.
                    Hij bracht ons naar Patpong, waar hij ons begeleidde naar de bovenverdieping van Pink Panther. Daar werd op een podium de wel bekende showtjes gegeven. Pijltjes schieten, roken, schrijven met een dikke stift en dat alles met hun poesjes. Dit was allemaal nieuw voor mij en ik zat met mijn oortjes en oogjes te klappen. Voor het eerst van mijn leven zag ik blote poesjes.
                    We zijn hier denk ik een uurtje binnen geweest, daarna even door Patpong gelopen en toen terug naar het hotel. Dit had toch wel een bepaalde indruk op me achtergelaten.

Als wij ons hotel verlieten stonden er altijd taxi chauffeur buiten die ons probeerde te verleiden tot een ritje in hun taxi. Wij maakten hier nooit gebruik, tot de verjaardagsdag van de konig. Er kwam een soort optocht langs ons hotel, waar wij naar gingen kijken. Toen wij na afloop terug liepen naar de ingang kwam een van de taxichauffeur naar ons toe. Hij zei dit is een bijzondere dag, daarom breng ik jullie deze avond overal naar toe voor 100 bath.
                    Wij dachten waarom ook niet en een uurtje later zaten we bij hem in de taxi.
                    Kriskras door BKK, allerlei donkere straatjes en achterommetjes in, bracht hij ons naar meerdere tenten.
                    Eerste tent zaten we aan een tafeltje met een colatje en tegenover ons zaten zeker 40 meisjes in een halve rechthoek om ons heen. Wist niet waar ik moest kijken, was een verlegen manneke en alle meiden keken naar me. En als ik terug keek begonnen ze te lachen en/of te zwaaien. Het was dus de bedoeling dat ik er een uit zou kiezen en dan naar boven ging voor een ST. Dit was duidelijk niet mij ding, snel glaasje leeg gedronken en weg hier.
                    De 2de tent was een show tent, maar deze ging net iets verder dan die op Patpong. Hier werd live op het podium geneukt. Een meisjes hield me onder het genot van een drankje gezelschap. Tijdens de live show begon me gezelschap dame mij in mijn kruis te betasten. Dit liet mij niet onberoerd en hij groeide naar een bepaalde vorm van hardheid. Het meisje bleef maar wrijven en ik liet het gelaten over me heen komen. Wist niet hoe er mee om te gaan.
                    Zijn daarna naar nog 2 tenten geweest, een gogo en een bar met live muziek. Daar gebeurde verder niet zoveel spannends en uiteindelijk bracht de taxichauffeur ( met zijn zak vol tips van alle tenten waar wij waren geweest) ons weer terug naar het hotel. Weer een hele grote ervaring rijker sliep ik maar moeilijk in.

Na 2 weken BKK was het tijd voor de badplaats Pattaya. Wij zouden daar een weekje gaan genieten van zon, zee en strand, tenminste dat dachten wij. Maar wat was onze verbazing groot toen wij in Pattaya arriveerde, Overal open barretje met meiden en toen we 's avonds door Walkingstreet liepen overal gesloten bars en/of gogo bars met meiden of jongens.
                    Als je maar ergens in een barretje ging zitten om wat te drinken had je al gauw gezelschap van vrouwelijk schoon.
                    Wij beiden waren nogal verlegen aangelegd en wilden liever rustig ergens en onder het genot van een drankje lekker om ons heen kijken. We vonden een barretje op het barren complex net voor Walkingsteet ( met boksring in het midden), waar we heerlijk rustig konden zitten. We hadden hier al een aantal maal gezeten, toen er op een middag een beeldschoon meisje, nog niet eerder in de bar gezien, zittend bij een ander op schoot me aankeek. Ze lachte naar mij en deze glimlach ging als een warme gloed door me heen. Ik krijg er ter plekke kriebels van.
                    De man waarbij ze op schoot zat verliet op een gegeven moment de bar en het meisje kwam bij me zitten aan de andere kant van de bar. Ze stelde haar eigen voor als P. We praten een klein beetje samen. Ze was zo mooi en zo ontzettend lief. Helaas hadden we afspraken staan en konden we niet langer blijven. We gingen eten en daarna naar Alcazar. Ik beloofde het meisje terug te komen de volgende dag.
                    Het meisje bleef maar door me hoofd gaan en de volgende avond togen wij wederom naar het barretje. Ik wist ondertussen wel wat er allemaal in Pattaya gebeurde maar hoe dat allemaal in zijn werk ging daar wist ik geen toeten of blazen van ( barfine, ST of LT, hoeveel meisje betalen, kamertjes of meenemen naar hotel). Aangekomen in het barretje bleek P niet aanwezig. Er werd gezegd dat ze zo zou komen, dus er zat niks anders op dan te wachten.
                    Naar verloop van tijd arriveerde P, ze zag me en kwam gelijk bij me zitten. Ik was helemaal in de wolkjes. Maar hoe nu verder dacht ik, zo groen en verlegen als ik was.
                    Maar ik hoefde mij daar geen zorgen om te maken. P kwam er zelf mee en vroeg of ik haar ST mee wilde nemen naar mijn hotel. 200 bath barfine en 500 bath voor P.
                    Met zijn tweeën achterop een brommer taxi reden we naar Jomtien beach, waar mijn hotel zich bevond. De zenuwen gierden me door de keel, eindelijk ging het ervan komen. Gelukkig was P heel relax en stelde me goed op mijn gemak. In de lift naar de 3de etage begon ze me al te zoenen, wel alleen met de lippen, want tongen deed ze niet. Op de kamer aangekomen zoende we staand verder en mijn jongeheer reageerde hier heftig op. Langzaam kleden we mekaar uit. Even snel douchen en het kon snel weer verder gaan. Voordat ik het in de gaten had lag ik op bed en begon ze me te pijpen. Wow wat was dit een fantastisch gevoel, zoiets lekkers had ik nog nooit mee gemaakt, dit kon me niet lang genoeg duren. Wat had ik al die jaren gemist? Maar ook hier kwam een eind aan. Nu was het mijn beurt, onwennig begon ik haar tepeltjes te kussen en erop te sabbelen. Ik kuste haar over haar hele lichaam, maar bij haar kruisje aan gekomen bleven de beentjes bijmekaar en ik wist niet of ik verder kon gaan,dit maar niet gedaan. Ik belandde weer op mijn rug en toen ging het echt gebeuren. Ik werd een ontmaagd door een wonderschoon 21 jarig Thais dvptje. Ze zat bovenop en liet hem er zo inglijden. Zoals normaal in die tijd, gebeurde alles zonder condoom. We hebben nog een aantal standjes de revue laten passeren.
                    Ik was alleen het gamma werk gewend, dus was het mede door de zenuwen (ondanks dat P. mij goed op mijn gemak had gesteld), heel moeilijk om het juiste gevoel te krijgen. Hij was wel constant knoert hard, maar het duurde heel lang tot de juiste impuls door kwam. En na zeker een uur bezig te zijn geweest kwam ik uiteindelijk in haar klaar. IK WAS EEN MAN.
                    P was er vermoeid van geworden en vroeg of ze een uurtje mocht slapen voordat ik haar weer naar de bar terug zou brengen. In een mum van een paar minuutjes sliep ze al. Ik heb een uur lang haar kunnen bewonderen en kunnen nagenieten. Ik heb haar wakker gemaakt, hebben gedoucht en weer terug met zijn tweetjes achterop één brommer.
                    Heb haar de volgende dag weer opgezocht, maar helaas had ze de bar al verlaten en ze kwam niet meer terug. De volgende dag was het wel raak, heb haar LT meegenomen en een nacht heerlijk genoten. Toen was het de volgende dag tijd om weer naar Nederland te gaan.
                    Met vlinders in de buik keerde ik terug huiswaarts.

TUMMETJE

Commentaar

een foto van Phuket, begin jaren '80:

[IMG]thumbnails28.imagebam.com/7614/d867ce76133194.gif[/IMG][IMG]thumbnails26.imagebam.com/7614/c0563e76133154.gif[/IMG]

Commentaar

Billie zat weer eens oude binnenpretjes op te halen.
                        Ineens schoot me te binnen dat er Vroegeur in Pats weleens een Trike Taxi rondreed met keiharde boemboem muziek bestuurd door een Sexy Bikini Girl met een Kerstmuts op.(echt te gek!!!!)
                        zittend op de bank met uitzicht op lekker kontje al bierenlierend door Pats!
                        Heeft niet lang geduurd denk dat de Politie er een eind aan gemaakt heeft helaas
                        Wil het echte verhaal weleens weten achter deze korte aktie

Commentaar

Het was ongeveer 7 jaar geleden. Na een lange relatie welke bij mij met de nodige impact was stukgelopen heb ik besloten eens een verre en lange vakantie te nemen. Veel verder dan de meeste landen in Europa was ik nog niet geweest, ook omdat mijn toenmalige vriendin dat liever zo wou. Samen met vrienden heb ik een backpack reis geboekt naar Indonesië, vliegen op Jakarta en daarna op de bonnefooi over een aantal grotere en kleinere eilanden. Er ging een wereld voor me open, ik vond alles ongeveer even geweldig om te ervaren; de mensen, dynamiek, geuren, het eten, de bijzondere plekken waar we waren, de soms hachelijke avonturen, hoe goedkoop alles was, de mooie natuur, stranden en natuurlijk de 'locals' en andere reizigers. Mensen die je ontmoette, ieder bijzonder aardig en met een leuk verhaal. Weg van het suffe leven hier in Nederland! Het maakte me erg gelukkig en had mijn leven gevonden (althans, zo voelde het al )

Na lange omzwervingen waren we geeindigd in Bali, Denpasar in een mooi hotel aan Kuta Beach. Voor het eerst in enkele weken weer warm stromend water, een bad en nabij gelegen bruisend uitgaansgebied. Een vreemde gewaarwording opeens na al die weken in de 'eenvoudige' gebieden waarbij je je vaak enkel kon wassen met een klein vies emmertje uit een grote opengeknipte regenton en aggragaten voor de stroom. Natuurlijk moesten we daar nog even de beest uithangen en wou ik graag the nightlife van Kuta ervaren. Vanuit ons hotel hebben we daar een taxi aangehouden en gevraagd ons af te te zetten 'where the ladies are'. Zo werden we gedropt bij de Santa Fé bar.

Het was nog vroeg in de avond dus waren er nog niet zoveel mensen. Dat gaf ons mooi de gelegenheid rustig in te drinken . Langzaam werd het steeds
                          drukker en mijn oog ging natuurlijk naar al dat vrouwelijke schoons wat daar liep. Al snel viel het me op hoeveel aandacht we wel niet hadden, iets wat ik in Nederland niet zo openlijk gewend was (niet dat ik er gebrek aan had, maar dit was anders). Afijn, al snel gingen dames naast me zitten en begonnen te giegelen, dus gauw het gesprek aangeknoopt. Na wat gepraat te hebben vroeg ik waar ze werkte, haar antwoord was 'the Hardrock cafe'. Onnozel als ik destijds was vroeg ik haar of ze soms achter de bar werkte, of als ze serveerde. Hier kwam geen echt antwoord op en na nog een keer vragen gaf ze aan dat ze dat geen van beide deed en ook niet kon aangeven wat ze dan wel deed. Het duurde even voordat bij mij de neon signs gingen branden, maar toen wist ik het! "You're a naughty girl" zei ik haar waarop ze begon te lachen. Een DVP dus! In Nederland en de landen waar ik was geweest had ik daar geen ervaring mee, dus ja, ik was destijds een groentje wat dat betreft. Na wat verder gepraat te hebben en de nodige informatie opgepikt te hebben, heb ik haar gezegd geen echte interesse te hebben. Dat was ook zo, want ondertussen was echt een pracht van een dame vlak bij me gaan staan die me af en toe stiekem maar indringend aan stond te kijken. Nog voordat ik bedacht had hoe ik haar zou aanspreken, kwam direct alweer een andere dame bij me zitten. Na een kort gesprek bleek dat zij ook bij het HardRock café werkte. Mmm, ik hoefde verder niet te vragen, er leek wel een personeelsfeest gaande van dat café maar ondanks al het bier was het me toch wel erg helder Nu toch snel naar die ene dame. Hoe ik haar heb aangesproken en hoe ze heette weet ik niet meer, maar wel dat ik er achter kwam dat ze ook een gezelschaps dame was en het al gauw een erg leuk gesprek werd. Leuk was -om nog even te vermelden- dat ze me ook gauw gespot had, maar dacht dat de dame(s) die mij me zaten 'my lady' reeds was en ze daarom eerst niet met me wou praten. Al gauw was het me duidelijk dat de vrouwen in de wereld toch veel overeenkomsten hebben Hoe dan ook, ze stelde me voor aan een vriendin van haar (geen stunner maar ze had wel erg lekkere tieten voor een aziatische vrouw) en ze vroeg of ik mee ging samen met haar vriendin naar een soort discotheek iets verderop.

Aangezien mijn vriend destijds ook de nodige aanspraak had heb ik hem aangegeven met mijn nieuwe 'kennissen' de avond voort te zetten. Na wat praten en drinken met de twee dames kwam het al gauw op hun diensten aanbod, de prijs en werd mij passant gevraagd of ik haar vriendin ook mee wou nemen. Een trio ook nog, dus dat aanbod kon ik zeker niet weigeren Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu toch wel een beetje zenuwachtig werd, want deze ervaringen (en stille droom) waren toch wel erg nieuw voor mij.

Zo ben ik dus met de dames meegegaan, achterop hun scooters en niet wetende wat- en waar de komende paar uren me zouden brengen. De dames hadden dit blijkbaar al vaker gedaan, ze namen me mee naar een paar straten verderop naar een soort van huizenblok waar midden in de nacht nog een paar kerels buiten zaten te kaarten (of een ander spel). Er werd niet eens echt opgekeken toen ze de sleutel gingen halen en we een kamer binnen gingen. Na gedoucht te hebben ging ik eerst met die vriendin d'r lekkere tieten spelen, terwijl de ander gauw condooms moest halen. Al gauw kwam mijn stunner ook erbij liggen en kon het feest beginnen en begon ik ze beide om en om te neuken. Ook gingen ze me heerlijk pijpen. Het viel me op de andere dame de neiging had er even rustig bij te gaan liggen als ik met de ander bezig was, iets wat niet mijn beeld was van een triootje. Dus gauw even de spelregels verandert en daarna werd het toch echt een leuk feest Na ongeveer een uur met hun geneukt te hebben zonder dat ik op dat moment ben klaargekomen, waarschijnlijk toch door een te grote ingeslagen lading drank en alle ervaringen, vroegen ze giegelend af of ik soms viagra had gebruikt. Nee, dat niet, maar beschouwde het toch als een compliment. Na nog wat nagepraat te hebben en hun het afgesproken geld gedaan te hebben vroegen ze of ik nog met hun mee wou naar een discotheek ,iets waar ze graag heen wouden nu ze ook weer geld hadden. Besloten om dit toch maar niet te doen waarna ze me netjes met hun scooter bij het hotel hadden afgezet.

De volgende dag en laatste dag van onze reis hebben we heerlijk bij het zwembad gelegen, wat rondgeslentert en s'avonds weer laten afzetten bij de Santa Fé bar. Nu was ik toch al wat meer ervaren en heb dan ook deze avond weer het nodige meegemaakt maar zal dit verhaal niet te lang maken. Wel is deze nacht lang geworden en heb ik de slaap in het (vroeg in de morgen vertrekkende) vliegtuig maar moeten inhalen

Al met al een soort ontgroening van deze nu ervaren wandelaar, maar een eerste ervaring om nooit te vergeten!

Groetjes,

Hotspot

Commentaar

Ik had in Thailand al de nodige ervaring opgedaan met betaalde seks. Vooral in Pattaya wist ik inmiddels heel goed waar ik moest zijn om ervoor te zorgen dat mijn jongeheer niks te kort zou komen. Maar toen ik tijdens een groepsreis door het noorden en oosten van het land mijn zucht naar vrouwelijk schoon niet kon bedwingen, leek het mij toch het beste om - in bedekte termen - vooraf met de Nederlandse reisleider te overleggen wat de mogelijkheden waren. Nu had ik inmiddels wel begrepen dat hij geen principiële bezwaren had tegen prostitutie. Zelf betaalde hij niet (meer?) voor seks, maar wel had hij op diverse plaatsen tijdens de reis zo zijn 'vaste' vriendinnen. Daar deed hij ook niet geheimzinnig over, althans niet tegenover mij. Toen ik hem vroeg waar ik de volgende dag in Nong Khai het beste naar toe kon om een 'lady for the night' te scoren, bood hij aan dat hij wel wat kon regelen als ik dat wilde. Natuurlijk stemde ik toe.

Die avond had ik in het hotel 'toevallig' een kamer die op een andere verdieping was dan de kamers van mijn reisgenoten. Tijdens een drankje, na afloop van de gezamenlijke maaltijd van onze groep, had de reisleider mij al gewezen op een Thais meisje dat even verderop aan de bar zat. Ik knikte van ja. Even later fluisterde hij mij toe dat ze om half twaalf naar mijn hotelkamer zou komen.

Om de afgesproken tijd werd er bescheiden aan de deur geklopt. Het mooie meisje dat ik reeds in de bar gezien had, kwam de kamer binnen. Ze stelde zich voor als Oy. Ze sprak nog best een aardig mondje Engels en ze vertelde dat ze 24 jaar oud was. Ook bleek ze al moeder, haar zoontje was een jaar of vier!! Ze was zeker geen echte beroeps, maar wel verdiende ze soms wat bij door voor geld een nachtje met een westerse toerist door te brengen. Het verhaal klonk erg geloofwaardig en ik vond haar leuk, lief en openhartig. Voor haar was ons contact ook heel normaal. Zij kon wel wat extra geld gebruiken en ik was ver van huis en had behoefte aan seks. Het is precies deze praktische en tolerante manier van omgaan met seks waardoor Thailand, in mijn ogen, zo'n heerlijk vakantieland is. Niemand doet moeilijk over een betaald sekscontact. Prostitutie wordt niet gezien als iets waar je je voor zou moeten schamen, het is iets dat nu eenmaal bij het leven hoort en waar geld mee te verdienen is.

Oy bleek een geweldige sekspartner. Op mijn verzoek begon ze met een body-to-body massage, waarbij ze haar zalige poes telkens weer plagerig over mijn onderbuik en mijn begerige geslacht schuurde. Daarna pijpte ze me en dat deed ze zonder condoom. Dat had ik pas in de gaten toen ze al een tijdje lag te kluiven. Nu begreep ik ook waarom ik het pijpen zo intens en lekker vond. Natuurlijk gebruikten we voor de vervolgstap wel een rubbertje. Oy beheerste het neuken tot in de puntjes en opnieuw viel me op hoe enthousiast Thaise vrouwen in bed zijn. Alsof ik het met mijn liefste vriendin deed, zó goed deed ze haar best! Maar misschien werd dit ook wel in de hand gewerkt door het feit dat zij in haar privéleven geen vaste partner had en daarom - net als ik - wel aan wat neukplezier toe was?
                            We eindigden met mijn favoriete standje. Doggy. Twee lijven die in een (te) luidruchtig maar heerlijk ritme naar een zalige climax toe gingen. Het was intussen half drie toen ik voor het eerst in ruim een week van een lading sperma werd verlost. Daarna vielen we tegen elkaar aan in slaap. 's Morgens deden we alles nog eens dunnetjes over. Toen ik beetje bij beetje wakker werd, had mijn lieve gelegenheidsvriendin mijn ochtenderectie al verpakt in een condoom. Even later klom ze op me en liet zich heerlijk over mijn paal zakken voor een nieuw staaltje van intieme verwennerij. Ik liet het me maar wat graag welgevallen. Het heerlijke lot van een man die in Thailand voor seks betaalt.

Toen ik even daarna, in alle stilte, met een flinke fooi afscheid van haar nam, zag ik nog juist hoe ook onze reisleider een paar kamers verderop een Thaise vriendin uitliet. Met een brede lach trok hij de deur achter zich dicht. Nu bleek ook dat Oy en de andere vrouw elkaar kenden, want vrolijk pratend liepen ze samen de gang uit. Als zussen. En dat waren ze ook, bleek achteraf.

Commentaar

mijmeringen

Oorspronkelijk geplaatst door non olet Bekijk bericht
                              .............Na het eten besluit ik om nog even een biertje te gaan pakken in de North Sea Bar, een gemoedelijke expat bar, gerund door een Nederlander waar ook altijd een aantal DvPs rondlopen. Ik word begroet door I en L, die mij op mijn vorige trip verwend hebben en die verbaasd zijn mij zo snel weer terug te zien. Na een tijdje voegt ook Y zich bij ons, het (naar haar zeggen) jongere zusje van T. T is een DvP die ik vroeger een aantal keren meegenomen heb.
                              Bij die gelegenheid kwam Y ook een keer onverwacht op mijn hotelkamerdeur bonzen om bij haar zus uit te huilen omdat ze na een ruzie de North Sea Bar uitgegooid was..............
                              NO

Bij het schrijven van mijn laatste rapport over Bandung schoot me weer de eerste ontmoeting met Y in gedachten. Een aantal jaren (10?) geleden toog ik, na aankomst in Bandung, naar the North Sea Bar in Jalan Braga, een van de betere ex-pat bars daar ter plaatse. Na een paar ‘fluitjes’ en een portie bitterballen zeilde T binnen, een dame die ik bij een vorig bezoek ook al eens mijn onverdeelde aandacht had geschonken. T was een ongeveer 25 jarige dame met een tamelijk gewoon gezicht maar een fantastisch strak figuur met mooie borsten en een sterk exhibitionistische instelling, iets waar ik wel van hou. Bovendien kende T weinig remmingen en ze was voor veel experimenten in. Terwijl we samen wat dronken kwam een andere meid bij ons zitten die me vertelde dat ze Y heette, T’s jongere zusje was en nog maar kort geleden uit de kampoeng naar Bandung was verhuisd. En aangezien ik een heer probeerde te zijn heb ik haar ook maar een drankje aangeboden. Na enige tijd oefende T een zachte drang op mij uit om naar het hotel te gaan en in een balorige bui stelde ik een triootje voor met de twee zusjes; T vond dat geen probleem maar de jongere Y was hevig verontwaardigd, dus heb ik me maar op een duootje ingesteld en ben met T naar het Sheraton getogen.

We zaten net in bad met een badeendje leuke spelletjes te spelen toen T’s mobieltje ging en Y vertelde dat ze ruzie had gekregen en de NS bar was uitgezet. En hoewel T haar door de telefoon geruststelde en vertelde dat ze de volgende morgen langs kon komen was dit kennelijk niet voldoende. Toen T en ik net lekker bezig waren werd er op de deur gebonsd, en hoewel ik in het Sheraton nooit problemen heb gehad dacht ik eerst: Oh jeh, security; maar nee het was zuslief Y die kwam uithuilen. Hoewel ik van mezelf vind dat ik een tolerant persoon ben ging deze brute storing van de ´geneugten des vlezes´ mij toch echt te ver en ik heb T duidelijk gemaakt dat een passieve aanwezigheid van Y niet op prijs gesteld werd. Toen ik even later uit de badkamer kwam was Y weg, zodat T en ik weer ongestoord verder konden gaan waar we gebleven waren. Ik was net bezig om na een aantal geslaagde erotische exercities T met wat tepel-bling-bling te versieren toen ik rumoer op mijn balkon hoorde en ja hoor… daar was zuslief dus gebleven.

Toen ze binnenkwam en haar zus zag wilde ze meteen ook tepelversiering hebben, maar, haar verontwaardiging aan het begin van de avond in gedachten, ging dat natuurlijk niet zo maar. Ik heb haar verteld dat ik dit alleen bij spiernaakte vrouwen kon opdoen als ik opgewonden was, want anders was het ‘sial’ (brengt ongeluk) en zouden allerlei stille krachten haar het leven zuur maken. T speelde het spelletje mee, Y ging overstag, kleedde zich uit en ging tot de aanval over om mij opgewonden te krijgen, iets waar ze wel haar best voor moest doen na alle inspanningen van T. En zo kwam het dat we gedrieën nog wat leuke spelletjes hebben gedaan en ik nog wat leuke plaatjes heb geschoten van de twee zussen.

In de afgelopen tien jaar is er natuurlijk een boel gebeurd, T is uit het plezierleven gestapt en werkt in een jeansfabriek en Y is haar beginnersschroom echt wel kwijt, is net zo exhibitionistisch als haar zus en ze poseert als een volleerd pornomodel. Ook is er van de (naar zij nu zegt gespeelde) naïveteit niets meer over en ik heb weer een geweldige nacht met haar gehad.

Have fun,

NO
                              Laatst gewijzigd door non olet; 29-06-11, 16:55.

Commentaar

Mijn eerste keer Thailand..Bangkok,Pattaya.enz,enz

Ongeveer 10 jaar geleden,had de verhalen gehoord maar dacht altijd..het zal wel zal wel sterk overdreven zijn..Was al is in Fortaleza )brazilie' geweest..Cali Colombia' en vond vooral die laatste gek.. Kwam hier aan en er stond gelijk op de airport iemand aan me te trekken , taxi sir!! afgesproken 2000 baht,bleek veel te duur achteraf maar goed..Op naar Pattaya had het Sunshine hotel geboekt en kwam er aan om 11 uur in de ochtend..Heb me opgeknapt en stond om 12.30 buiten voor de eerste verkenning..wist niet wat ik zag in soi 8 waar me hotel lag..1 grote sexyindustrie..liep langs de zee beachroad af tot vlak voor mike`s shopping hal en daar zaten een paar leuke dames ..Ging gelijk voor schut en nam haar mee de lieve sena.En toen kwam de grote fout waar we denk ik bijna allemaal mee te maken hebben gehad ,ik werd verliefd en heb 3 weken met haar doorgebracht..Was een wereldtijd,maar achteraf had ik toch spijt dat ik niet iets anders had geprobeerd...maar ja,de vlinders hé..Ben mee naar haar ouders geweest was allemaal leuk .Eenmaal thuis het geeikte verhaal..can you take care of my..Heb er over nagedacht en ze had het dan over 10.000 baht in de maand,na een maand kon ik weer normaal denken en heb geweigerd,na 2 dagen smste ze me y have boyfreind haha toch goed ingeschat dacht ik nog, daarna nooit meer iets gehoord..ben er nu inmiddels heel wat keertjes meer geweest en begin gelijk te roepen dat ik een butterfly man ben.Dit was mijn eerste keer mannen ,,ben benieuwd naar die van jullie..

Commentaar

Schrijven over mijn ervaringen in Hua Hin doet me weer denken aan mijn kennismaking met deze plaats, nu meer dan twaalf jaar geleden. ’t Is een ongelooflijk verhaal, geen sprookje, dus geen happy end(ing).

We gaan terug in de tijd naar het eind van de vorige eeuw, nog voordat wij onze ervaringen via fora op het internet deelden en toen we in Nederland nog met guldens betaalden.
                                  Een vriend in Nederland had me getipt om eens naar Hua Hin te gaan: echt iets voor jou.

De sfeer beviel me inderdaad en op een middag zat ik wat te drinken in een barretje toen er een jongedame naast me kwam zitten. Ik had inmiddels wel door wat de gewoontes waren en hoe te reageren. ‘Thank you very much for your attention, but I like your friend behind the bar very much’, zei ik tegen het naar mijn smaak iets te grof gebouwde meisje. Ze bleef lief lachen, fluisterde wat tegen haar vriendin en zij wisselden van plaats.
                                  Het was inderdaad een schatje en ook zij wist waar het om draaide. ‘If you like me I come with you to your hotel, we take shower and I stay one or two hours with you’, wond zij er geen doekjes om. ‘And what do you expect from me? ‘ Oh, that’s up to you, reageerde zij weer. Wij waren het snel met elkaar eens.

Ik stapte bij haar achter op de brommer en wij reden naar mijn hotel. Daar namen we samen een douche en brachten anderhalf uur in bed door. Geen geweldig heftige vrijpartij, maar we hadden het fijn en ontspannen samen. ‘I like to go to market, buy shirt’, zei ze me, ik gaf haar 500 baht, zij bracht me terug naar het centrum en ging zelf naar de markt.

Die avond ontmoette ik een Ier met wie ik dronken werd. Hij had een beetje gezette vriendin die voorstelde om de volgende dag naar de waterval te gaan. Zij nodigden mij uit mee te gaan en ik zei dat het wel leuk zou zijn als ik ook een vriendinnetje mee zou nemen. Wij met zijn drieën terug naar de bar, waar mijn vriendin van die middag weer aan het werk was. De dames bleken elkaar te kennen en iedereen vond het een goed idee om de volgende dag met zijn vieren uit te gaan. Mijn nieuwe vriendin schreef haar naam (Duang) op een visitekaartje van de bar, zij wilde ’s avonds bij haar dochter zijn en we spraken af elkaar de volgende ochtend om elf uur te treffen.

Ondanks mijn kater de volgende dag hadden we een heel gezellige dag. Ik zat in de taxi naast Duang en zij hield mijn hand vast. Ik had weinig tekst en kon alleen maar achter mijn zonnebril naar buiten staren. ’s Middags ging het wat beter en we maakten een mooie wandeling naar de waterval. Onderweg zagen we nog heel veel vlinders in de wilde natuur en ik kon niet ophouden met foto’s te maken. In het begin van de avond waren we terug in Hua Hin en Duang wilde terug naar haar dochter. Ik gaf haar nog wat geld voor haar tijd en we namen afscheid. Dit was de laatste keer dat ik haar zag.

Een paar maanden later in Nederland was ik mijn foto’s en papieren aan het opruimen en ik kwam het kaartje tegen van de bar waarop Duang haar naam had geschreven. In een opwelling schreef ik haar naam en het adres van de bar op een envelop, stopte daarin wat dubbele foto’s en nog een biljet van 500 baht dat ik over had na mijn vakantie.
                                  Ik was dit alweer vergeten toen ik een maand later opeens een kaart van haar terugkreeg.
                                  ‘Thank you very much for photo’s and little money’ met een glimlach daaronder getekend.
                                  Ik had niet verwacht nog iets van haar te horen.

Weer een half jaar later was ik opnieuw op vakantie in Hua Hin. Duang stond niet in haar bar
                                  (wat ik stilletjes gehoopt had) en de anderen kende haar niet. Wel kwam ik weer de beetje
                                  gezette vriendin van mijn Ierse vriend tegen. Zij heette Porn, kon ik me nog wel herinneren.
                                  Porn vertelde me dat Duang met haar dochter terug was naar haar dorp, omdat ze ziek was:
                                  leukemie begreep ik later. Ik vroeg Porn of ze nog kontakt had met Duang, dit was het geval
                                  (we are very good friends now) en ik vroeg haar mijn groeten over te brengen en haar sterkte
                                  te wensen.

Porn heb ik nog vele malen in Hua Hin gezien. Zij is inmiddels eigenaresse (mamasan) van
                                  verschillende bars en is niet meer een beetje gezet, maar hartstikke dik. Wil ook altijd meteen
                                  een Bailey’s van mij als ze me weer ziet en zit altijd op haar kruk voor de bar. Klaagt ook dat
                                  ze haast nooit meer seks heeft. Kan ik ook helaas voor haar niets aan veranderen.
                                  Twee jaar geleden kwam ze met slecht nieuws: ‘Your friend died half year ago, maybe better,
                                  doctor could not help anymore’.

(wordt vervolgd)

Commentaar

Weer een paar jaar later. Ik zit in de Flamingobar te praten met Su, de eigenaresse. Ik ben de enige farang en in gezelschap van acht dames en een ladyboy. ’t Is vijf uur ’s middags en ik kan niet nalaten een flauwe grap te maken: ‘Why you have this bell hanging above the bar when there are so many ladies working here?’
                                    Ik sla heel zachtjes de klepel tegen de klok: ‘Is this the way I have to ask for attention?’
                                    Gejoel en ik bestel een rondje.
                                    Tot mijn verrassing bestelt een van de dames het volgende rondje als de glazen leeg zijn door ook de bel te luiden.

Inmiddels heb ik door dat zij hier niet werkt, een vriendin van Su is en wat met Su komt bespreken. Ik heb het idee dat ik haar ergens van ken.
                                    Ik stel me aan haar voor en zij zegt Wimon te heten. Ze woont samen met een Amerikaan die in de offshorebusiness werkt. Haar vriend komt morgen naar Hua Hin en zij bereidt een housewarmingparty voor. Een tijd geleden heeft haar vriend een huis even buiten Hua Hin gekocht, zij heeft dit mogen inrichten en hij komt nu zes weken vakantie vieren in hun nieuwe gemeenschappelijke huis. Ze laat wat foto’s zien en kosten, noch moeite zijn gespaard om van dit huis een luxe onderkomen te maken. Alles nieuw.

Ze vertelt ook dat ze uit een klein plaatsje in de Isan komt. Nadat haar huwelijk met een Thai stukliep ging ze in een restaurant in Hua Hin werken en heeft daar haar Amerikaan ontmoet. Ze heeft de hulp van Su gevraagd om het feest te helpen organiseren. Het klikt tussen ons (ik houd mijn ondeugende gedachten voor mijzelf), we drinken nog wat en zij nodigt mij ook uit voor de housewarmingparty. We spreken af dat Su en ik zaterdagavond in de Flamingobar opgehaald zullen worden.

We worden opgehaald door een taxi in opdracht van Wimon. We rijden bijna een half uur door de buitenwijken van Hua Hin via onverlichte wegen tot we opeens bij een wachttoren, gewapende en geuniformeerde wachten komen en ons moeten legitimeren voor we achter de omheining toegelaten worden. Wat we dan zien doet me nog het meest aan de villawijk denken waar de Familie Flodder films opgenomen zijn. Allemaal vrijstaande villa’s met aangelegde tuinen en alles splinternieuw. Hoezo buitenwijk?

Bij het huis van onze gastvrouw aangekomen horen we een Philipijnse band in de tuin spelen, overal staan tafels met eten en drinken en we zien vooral farang mannen met hun Thaise dames. We worden voorgesteld aan de gastheer, een joviale Amerikaan in korte broek en T-shirt.

Een uurtje later zit ik met Wimon op de bank en zij vertelt me hoe ze haar man ontmoet heeft.
                                    De oudere zuster van Wimon was als eerste haar geboorteplaats ontvlucht om een beter leven te zoeken in Hua Hin. Zij was in een bar gaan werken en kwam met enthousiaste verhalen hoe aardig de farang waren. Zo vertelde haar zuster dat ze een aardige man had ontmoet waar ze maar een keer mee uitgeweest was en die haar foto’s en wat geld had gestuurd.
                                    Wimon wilde ook wel een farang, maar niet in een bar werken en had daarom een baantje in een restaurant gezocht. Helaas was haar zuster een paar jaar geleden overleden.
                                    Op dat moment viel het kwartje en kreeg ik kippenvel over mijn hele lichaam.

‘The name of your sister was Duang?’, vroeg ik stamelend.
                                    Wimon’s mond viel open van verbazing en even later vielen we elkaar snikkend in de armen.
                                    Het gezelschap om ons heen begreep eerst niet wat er gebeurde, maar kreeg snel het verhaal van Wimon te horen.
                                    Het als dit… en als dat…. was de rest van de avond het middelpunt van elk gesprek.

Met Wimon heb ik e-mail kontakt gehouden.
                                    Maar dit is geen sprookje en heeft dus geen gelukkig einde.

Wimon is met haar –inmiddels echtgenoot- naar Amerika gegaan en heeft daar een green card (permanente verblijfsvergunning) gekregen.
                                    Haar echtgenoot is zijn baan kwijtgeraakt.
                                    Het huis in Hua Hin staat te koop, maar kan niet verkocht worden, want is te duur voor de huidige tijd. Zij proberen het nu te verhuren, maar dat willen de buren van het resort liever niet en die liggen dwars.
                                    Wimon werkt nu in de bediening in een hamburger- en steakrestaurant in de VS en is kostwinnaar.

Su is nog steeds de eigenaar van de Flamingobar.
                                    En de mannelijke hoofdpersoon van dit verhaal?
                                    Ik ga binnenkort weer naar Hua Hin.

Commentaar

Hier een link naar een forum. Hier wordt gesproken over een tijd dat Pattaya nog eenklein rustig vissersdorpje was.
                                      Er nog geen amerikanen in Vietnam rond liepen en geen airforce in Satahipe was.
                                      http://www.kombuispraat.com/viewtopi...366&start=4384

Commentaar

Re: Uit de oude doos: Recensies

Videobeelden van Bangkok uit 1985, 1987 en 1996 zijn oud genoeg om in den "Oude doos" te plaatsen?

Zie Bangkok (verticaal) groeien, Patpong, good old Soi Cowboy, de legendarische ingang naar de Thermae Disco, de bouw van de sky train, een paar danseressen in badkleding bewegen op de tonen van Feargal Sharkeys' "A Good Heart" enz, enz....welcome, to a trip down memory lane....

https://www.youtube.com/watch?v=57ObBOkZdsw