Thailand: Chiang Mai Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Chiang Mai Recensies

Ik ben een van de gelukkigen die getrouwd is met een Thaise vrouw en ook nog voor zaken regelmatig naar Bangkok moet. Zo'n acht jaar geleden heb ik iets meegemaakt , dat hou je niet voor mogelijk. In Chiangmai (noord-Thailand) in het Chiangmai Hills hotel is een klein massagesalon. Ik daar binnen en er zaten toen 5 meisjes. Alle vijf zagen ze er vrij goed uit, dus even vragen hoeveel voor alle vijf. Papasan bekeek mij even maar algauw kwam een brede glimlach op zijn gezicht. Voor 5000 thb mocht ik ze alle vijf mee hebben.
    Wat volgde was een van de meest intense 90' van mijn leven. Gelegen in een rond bad tussen de tieten van de dikste van de vijf zag ik een film afspelen voor mij met mezelf in de hoofdrol. Ik lag op de knieen van het meisje tussen mijn benen die mijn ballen onder handen nam. Daarnaast zaten er nog twee meiden , een links en een rechts, die pijpten alsof hun leven er vanaf hing. Om beurten gleed mijn pik in hun mondjes. De vijfde zat naast me en tongde me heerlijk. Na een tiental minuten spoot ik de twee onderste meiden al onder, een hete straal zaad recht in hun gezichtjes. Toen gingen ze elkaar te lijf om elkaars gezichtjes af te likken. Nadat dit gebeurd was gingen ze verder om me een tweede keer zo ver te krijgen. Na de tweede beurt met z'n allen het bed in. Om een lang verhaal kort te maken heb ik ze alle vijf op handen en knieen gezet en heb ik ze om beurt op z'n hondjes genomen.
    Later ben ik nog verschillende keren naar deze zaak geweest maar heb nooit meer dan twee meisjes meer meegekregen. De laatste keer, in Januari dit jaar , nam ik een meisje die er goed uitzag, met lekkere tietjes en een gaaf gezichtje maar het was niet de favoriet van de papasan en dat heb ik geweten. Totaal ongeinteresseerd waste ze mij meer naar tv te kijkend dan aandacht voor mij. Snel uit bad dan maar en pijpen maar. Maar dat was ook waardeloos. Ik vroeg haar tussen haar tieten mocht neuken. Dat mocht maar zeker niet klaarkomen. Ik was zo kwaad dat ik klaargekomen ben recht in haar gezicht met een dikke straal in haar haar. Wat volgde was een serenade tot ik beneden bij de papasan aankwam...
    Moraal van het verhaal. thailand is geweldig als je een beetje geluk hebt. Je weet nooit op voorhand waar je aan begint.
    Nog dit : neem altijd kondooms mee vanuit Europa, de Thaise kondooms zijn misschien niet minder van kwaliteit maar gemaakt voor de Aziatische man en die zijn nou eenmaal kleiner geschapen...
    Een verwittigd man is geen hiv waard....

Thailand: Chiang Mai

Vrijdag met een groepje Thaise kennissen naar de nieuwe James Bond geweest. Dat kan hier omdat ze originele soundtrack houden en de film in het Thais ondertitelen. Wel een ongeloofelijk bioscoopcomplex en dat voor Chiang Mai. Een heleboel zalen en het ziet er allemaal spic & span uit.
    Die James neukt aardig wat af (stel je eens even voor: Hale Berry in je bed!!!) maar wij kunnen er ook wat van. Lees door....

Gisteren op mijn nieuw gehuurde Honda’tje naar de binnenstad. Er zat daar een GoGo bar en ik wilde wel eens zien wat ze hier in Chiang Mai daaronder verstaan. Nou, dat was dus helemaal niks. Een stuk of vier grieten sloom dansend op een platform gekleed in zwempak (!), bikini of lingerie. Het zag er werkelijk niet uit.
    Na binnenkomst werd ik onmiddelijk belaagd door een stel jonge grieten die allemaal met me mee wilden, maar er zat niks bij wat een beetje aan mijn eisen kon voldoen.
    Toen kwam er een heel klein heel fijngebouwd meisje bij en die begon nogal opdringerig met: “You and me boomboom, yes?”. Hoewel ik niet zo erg op al te jonge dames val zag dit er toch werkelijk wel strak uit en ik vroeg hoeveel dat moest kosten. Ze vroeg 1500 Baht, maar toe ik zei dat ik dat veels te veel vond ging de prijs onmiddellijk naar beneden naar 1000 Baht. Goed dan. Ik stond al klaar om de barfine te betalen toen bleek dat ik het hele bedrag aan de bar moest betalen. Zij rekenden dan af met het meisje. Het bedrag bleek inclusief barfine te zijn en ik kreeg de indruk dat het meisje maar 550 Baht in handen kreeg. Volgens mij waren die meisjes geen profi’s en werden ze door de bar nogal uitgebuit, maar dat zijn mijn zaken niet.

Lao, zo heette ze, bij mij achterop de brommer en naar het hotel wat best een flink end weg lag. Bij aankomst op de kamer kleedde ze zich meteen uit, ging niet onder de douche en ging ze meteen op bed liggen. Mij best, er zit toch een laagje rubber tussen haar en mij. Ik mocht verder niets. Niet aan haar tieten zitten, niet vingeren en ook niet beffen. Ik moest ‘m er maar meteen insteken. OK, dat kan ook. Dus ik heb mijzelf langzaam naar mijn eigen hoogtepunt geneukt waarbij ik elk moment genoten heb van een jong en vreselijk strak kutje.
    Toen ik klaar was ging ze zich ook onmiddellijk aankleden en wilde ze meteen weg.
    Omdat ik het licht in de kamer aandeed kon ik haar toen pas goed bekijken. (in de bar was het nogal donker). Ik haar in de bar gevraagd hoe oud ze was en ze zei toen twintig. Nu ik haar wat beter kon zien leek ze me een stuk jonger. Ik schatte haar een jaar of zestien maar ik kan me natuurlijk vergissen.
    Ik zet nu wel met het onprettige gevoel dat ik, zonder daarop uit te zijn, een kind heb liggen neuken. Iets wat ik perse nooit wil. Volgende keer als ik het niet vertrouw vraag ik toch maar naar haar ID kaart.

Ik wilde haar achterop de brommer naar de bar terugbrengen maar ze wilde ergens anders naartoe. Dat bleek in de buurt te zijn en het zag eruit als een jongerendisco.
    Mijn Thaise kennis vertelde me dat dat inderdaad wel vaker voorkomt. Dan hebben ze geen geld om uit te gaan, gaan ze even voor geld liggen ketsen en daarna stappen. In Chiang Mai zitten bovendien veel vrouwelijke studenten die als ze even krap zitten er geen probleem mee hebben om op deze manier wat extra inkomsten te genereren.

Het was toen pas half twaalf en ik had echt nog geen zin om in mijn eentje te gaan slapen. Terug naar de stad, naar de Loh Kroh Road, waar zich een flink deel van de bars bevinden met de take-out girls. Aangezien het tourisme dit jaar wat slap is waren er veel girls aanwezig die zich ook met volle overgave op elke loslopende man stortten. Ze zijn allemaal mooi en allemaal voor geld te krijgen maar ik ben altijd op zoek naar die ene bijzondere ervaring.
    Een beetje achteraan stond een dame, niet zo jong meer en ook niet zo heel knap, maar met een lachje waarvan ik dacht: dat zou nog wel eens heel gezellig kunnen worden. Alle andere girls opzijgeduwd, ik moest nog net geen geweld gebruiken, en met haar in gesprek geraakt.
    Ze heette Su, was 37 en een beetje aan de mollige kant maar daar hou ik wel van.
    Het klikte werkelijk meteen. Binnen een paar minuten hadden we samen de grootste lol. Na het drinken van een drankje begon de zakelijke overeenkomst. Short Term 1000 Baht en Long term 1500 Baht. Toen ik vroeg of ze ook zoende, bijna tegen beter weten in, want Thaise vrouwen zoenen niet, zei ze ja.
    Bingo! Dan dus maar meteen gekozen voor Long Term want ik had geen zin om alleen te slapen. Achterop de brommer naar het hotel. De nachtwaker begon met enig respect naar mij te kijken toen ik voor de tweede keer in anderhalf uur met een dame achterop daar aankwam.

Tsjonge jonge jonge, wat kan die meid lekker tongen....

En ze werd er zelf ook zo geil als boter van. Meteen een kletsnatte poes. Haar gevingerd, ze kwam klaar. Daarna haar gebefd, ze kwam klaar. Daarna haar langzaam en met lange halen geneukt, ze kam meerdere malen klaar. Wat een feest!!!!

Omdat ikzelf natuurlijk net daarvoor al geneukt had kwam ikzelf dus niet, maar dat geeft niets. Ik vind het dan vaak nog dubbel zo lekker.

Na een half uurtje een tweede rondje. Eigenlijk min of meer hetzelfde. Daarna wilde ze alleen nog maar slapen. In de terminologie van onze unieke, hooggewaardeerde en zeerbeminde croniqueur, novelist en volksschrijver Big Daddy had ik haar dus kennelijk volkomen uitgewoond.

Na een lange en gezonde nachtrust werd ik wakker met een knoert van een harde paal.
    Daar onmiddelijk actie op genomen en de ochtend werd min of meer een herhaling van de avond tevoor, zij het dat we maar één rondje gedraaid hebben.

Na gezamenlijk ontbijt haar achter op de motor weer naar de stad gebracht en meteen afgesproken voor vanavond. Ik ben al in training gegaan.

Gegroet broeders
    HLoper

Commentaar

Ik denk dat ik me hier in Chiang Mai verder maar bij Su hou. Beter en lekkerder dan dit kan geloof ik niet meer. Su is niet de mooiste, niet de jongste en niet de magerste maar oh, oh, oh, wat is ze lekker. Peth van Sun City in Alpen, dat idee, maar dan wat magerder.
      Su voelt precies aan wat ik lekker vind en dat vindt ze dan zelf ook lekker. Ik ben hier echt de heerlijkste wippen van mijn leven aan het maken.
      Op dit moment zitten we op drie keer per dag en ze begon al te klagen over ” hoy jeb” oftewel een zere kut. Gek, daar had mijn vriendinnetje van twee jaar geleden het ook al over. Zouden wij Farangs zulke dikke piemels hebben?

Verder is Su ook heel gezellig in de omgang. Een leuke meid die voortdurend lacht en hier nu, en zolang als het duurt, mijn vriendinnetje is. Ik wordt ook helemaal verzorgd, ik krijg mijn eten met kleine hapjes aangereikt en ik wordt ’s-morgens en ’s-avonds geheel gewassen. Ik heb haar nu “very long term” voor 1500 Baht per dag en geloof me, het is elke cent waard.

Omdat ik geen zin heb om haar de hele dag te entertainen breng ik haar overdag meestal wel terug naar haar kamertje in de oude binnenstad van Chiang Mai.
      Ze woont naast een massagesalon en daar heb ik me eergisteren samen met haar laten masseren. Wel traditioneel Thais, dus met een soort pyama aan. Dat was uitstekende massage, twee uur voor 300 Baht. Al mijn spiertjes doen het weer!

Maar veel zin om monogaam te worden heb ik nu eigenlijk ook weer niet dus op aanraden van Bob (via de interne mail. Bedankt Bob!) ben ik gisternmiddag naar Sayuri geweest. Een redelijk groot massagecomplex. Dat is echt het fishbowl idee. Achter een glazen wand zitten een stuk of twintig dames te wachten op de man die ze uitkiest.
      Voor anderhalf uur betaalde ik 1200 Baht.
      En het zijn echt mooie meiden, echte models. Ik had een heel knap ding met de naam Oy en ze vertelde dat ze 23 was. Mooi slank figuurtje, mooie kleine harde borstjes en een heel klein poesje met een klein bosje haar.

Eerst in bad, toen een soapy massage op een luchtbed op de grond, toe weer in bad en daarna op het bed. Allemaal leuk en lekker.
      Op het bed verwachtte ik alsnog een massage maar dat zat er niet in. Ze greep gelijk naar een condoom en ik kon dus niet eens kiezen tussen Chak Wow of Boomboom.
      Omdat ik eigenlijk nog niet in de stemming was heb ik aangeboden om haar te masseren. Dat vond ze wel gek maar OK.

Let op: boys. Dan komt nu mijn patent versiertruck voor Thaise vrouwen:

Eerst begin je haar rug te masseren, daarna zak je af naar haar benen en voeten. Dan laat je ze zich omdraaien zodat je aan de voorkant kunt beginnen. Je gaat via haar voeten en benen naar boven, via haar buikje naar haar tietjes en daar moet je wezen.
      Eerst met je handen aan haar knopjes en als je merkt dat die daarop reageren ga je er op zuigen. Thaise vrouwen worden daar heel opgewonden van. Dan zak je met je mond naar beneden en ga je haar beffen. De meeste Thaise vrouwen komen redelijk snel klaar. Als je haar dan nog niet botergeil hebt heb je het echt niet goed gedaan.
      En je moet goed kunnen masseren natuurlijk.
      Dit heb ik nu al zo vaak gedaan en het werkt altijd.

Nu mag je bij de Sayuri natuurlijk gewoon met die dames neuken maar ik neuk het liefste met een meid die zelf ook geil is. Zoiets wat passief het ligt te ondergaan daar heb ik geen zin in.
      En ook nu wekte mijn truck weer feilloos. Terwijl ik aan haar tietjes sabbelde begon haar onderlijfje te bewegen en bij het beffen kwam ze klaar. Toen kon ik ‘m uiteindelijk in een kletsnat kutje stoppen en de rest volgde natuurlijk vanzelf.

Met Su ging het gisteren een beetje mis. Ik had heerlijk met haar liggen vrijen en toen kwamen we er achteraf achter dat we het condoom vergeten waren. Ik heb toen een indringend gesprek met haar gehad en ze vertelde me dat ze het nooit zonder deed met wie dan ook en ook dat de dames daar elke drie maanden op HIV worden gecontroleerd. Ik heb haar uitgelegd dat ik al heel lang geen kindjes meer kan maken en we doen het dus verder maar zonder condoom.. Stom? Ja!, Lekker? We twee keer zo!
      Als ik over een jaar of acht van die paarse vlekken op mijn lijf krijg weet ik dus waar het van komt. Zal ik nog eens aan haar denken.

Gegroet broeders
      HLoper

Commentaar

Is er dan helemaal niets verkeerd aan Su? Natuurlijk wel, ook Su heeft haar gebrek; ze snurkt. Dus ik ben halve nachten bezig om haar op haar zij te draaien omdat ik wakker lig van dat gezaag. Dat er zoveel geluid uit zo’n klein vrouwtje kan komen.

Gisterenmiddag, op aanraden van een hier al meer dan twintig jaar levende Engelsman een bezoek gebracht aan “Housewives Choice”. Ik had daar nog nooit van gehoord maar dat is een bar waar huisvrouwen die tegen een onbetaalde rekening aankijken heengaan om snel even een paar honderd Baht bij te verdienen. De tent is dan ook alleen maar open van 10 uur ’s-morgens tot 4 uur ’s-middags.
        Het werkt als volgt: Je gaat na binnenkomst aan de bar zitten en je kijkt om je heen naar de aanwezige dames. Als je met een van hen oogcontact maakt kun je haar een knikje geven en dan komt ze naar je toe. Dan noemt ze haar prijs, gewoonlijk zo’n 400 Baht (ca. 9,20 Euro) en je rekent af met de mamasan achter de bar. Als je wat gedronken hebt reken je dat meteen ook af. Ze vragen 20 Baht voor een colaatje, dus dat is heel schappelijk. Je krijgt je wisselgeld terug met meteen een condoom erbij en je laat je door de gekozen dame naar een kamertje leiden met een bed en een toilet met doucevoorzieningen. Daar doet gij dan uw duivelse zaken en na afloop wordt je dan door de dame na een hartverscheurend afscheid weer naar buiten geleid.

Ik had gekozen voor Wa, een heel klein vrouwtje van 23 jaar met een slank figuur en haar tot op haar billen. Ze was wel heel knap.
        De sex met Wa was prima, maar je moet geloof ik niet op al te veel participatie rekenen. Je stopt ‘m er maar in en je gaat je gang maar.
        Omdat Su mij sexueel nogal afmat duurt het nu lang voordat ik klaarkom en omdat ik zo’n tijd met Wa bezig was ging ze kennelijk toch wat voelen. Tenminste tegen het eind hoorde ik wat gekreun en kreeg ik een paar scherpe nageltjes in mijn rug. Maar of ze het echt lekker vond ofdat ze bedoelde dat ik eens een beetje op moest schieten weet ik niet.
        Reken er op dat je in een omgeving terecht komt waar men geen woord engels spreekt. Enige elementaire kennis van het Thais is dan ook heel handig.
        Veel goedkoper dan dit kun je volgens mij niet meer terecht. Denk wel aan een condoom want hier kun je van alles oplopen. Ikzelf breng altijd mijn eigen (The Best There Is) merk mee. Ik vertrouw de kwaliteit en de Thaise condooms zijn voor mij wat aan de krappe kant.

Su en ik waren gisteren al vroeg op de hotelkamer toen ze werd opgebeld door een collega of we niet naar de Easy Corner Bar in de Loi Kroh Road wilden komen. Dat is de bar waar ik haar ook heb leren kennen. De bar heeft een open stuk aan de kant van de straat en dat is ook waar alle dames zich bevinden. Elke man die voorbij loopt wordt begroet met gegegil en “Hello nice man, please com inside”, en al die grieten springen dan de straat op en proberen die man naar binnen te trekken.

Daar zat ik dus midden in, midden in die rode brigade, aan de straat terwijl er flink van de whisky-cola werd gedronken. Inmiddels was ik kennelijk helemaal in de familie opgenomen en Su had kennelijk van haar goede ervaringen verteld en al die dames waren met mij aan het flirten en wilden dat ik met ze mee ging. Su is echter zo jaloers als wat en hield de andere girls nadrukkelijk van mij weg.
        Ik heb me kolossaal vermaakt en ik was om een uur of een ook te dronken om nog op die bromfiets te kunnen rijden. Maar Su heeft mij achterop gehesen en heeft mij keurig naar mijn hotel vervoerd. Wat een meid..... Daar heb je wat aan.....

Maar ze eiste terug in het hotel wel haar beloning op. Zo zat als ik was, ik werd er bovenop gehesen en ik moest aan mijn niet-echtelijke plichten voldoen. Vanwege alle drank en eerdere sexuele escapades die dag kwam ik dus helemaal niet meer klaar maar Su heeft dat knap uitgebuit en heeft mij met haar laten neuken tot ik van pure uitputting in slaap viel.
        Vanmorgen lag ze nog te slapen en toen ben ik voorzichtig met haar poesje gaan spelen. Toen ik merkte dat ze nat werd heb ik haar beentjes gespreid en heb ik ‘m er ingestoken en ben haar langzaam gaan neuken. Ze begon meteen mee te doen maar ik geloof dat het een hele tijd duurde voor ze zo wakker was dat ze zich realiseerde dat het geen droom wam. Maar het gebaar werd kennelijk op prijs gesteld want er volgde weer een prima wip.

Gegroet broeders
        HLoper

Commentaar

Chiang Mai, 1 januari 2003,

Dat was een groot feest hier gisteravond. Nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien. Chiang Mai heeft een soort rondweg rondom het oude centrum (dat heet Mote) en iedereen was rondjes aan het rijden. Het leek de boulevard van Zandvoort wel.
          Klokslag 12 ging er een gigantisch vuurwerk de lucht in vanaf de oude stadswal en ik zat daar zo’n 20 meter vandaan. Sommigen zaten er nog dichterbij onder het motto: als je er vlakbij zit, dan zie je het beter. Stel je voor dat er iets mis was gegaan, dan waren er beslist doden gevallen. Enschede ligt hier ver vandaan.....

Daarna weer naar de Easy Corner Bar. Daar was het ook groot feest. De bar zat stampvol met Farangs en de ons bekende dames. Ik hoor daar inmiddels bij de familie en ik kreeg van iedereen kusjes en knuffels.
          Heerlijk als je zo populair bent.

Een aantal van Su’s collegaatje’s (za’k maar zeggen) hadden kennelijk zin in mij ontwikkeld want ik werd een aantal malen naar het toilet gevolgd (you come with me?) en ook een aantal malen in het kruis gegrepen. De hoeveelheid alcohol zal daar wel aan hebben bijgedragen.
          Het grappige is dat Su zo jaloers is als de pest. Zodra er een andere dame aan mij zit of ik zit aan een andere dame dan reageert ze furieus. Ik ben van haar. Een vreemd verschijnsel voor een dame van plezier. Zal wel horen bij de girlfriend experience.

Het is nu 11 uur Thaise tijd en terwijl ik dit zit te tikken ligt Su achter mij in het bed te slapen. Direct na het wakkerworden hebben we nog met elkaar gevreeën en zoals gewoonlijk ging ze weer helemaal uit haar dak. Voor mij wordt het nu langzaam wel wat minder want ik heb kennelijk de laatste tijd zoveel wippen gemaakt dat er zich een vorm van oververmoeidheid begint te ontwikkelen. Het gekke is dat terwijl ik vroeger vaak heel snel klaar kwam ik daar nu grote moeite met heb en soms ook helemaal niet meer klaar kom. Dan lig ik natuurlijk wel heel lang te neuken en Su vindt dat helemaal niet erg en heeft daar kennelijk met haar gezusteren over gesproken zodat ik in de bar nu bekend sta als de “very long boomboom” man.
          En dat voor iemand die vroeger grote moeite had om niet binnen één minuut klaar te komen.

Dadelijk breng ik haar weer naar haar eigen kamer want als je het neuken er aftrekt is er met haar 24 woorden Engels en mijn 24 woorden Thais niet echt sprake van een boeiende conversatie. Veel verder dan “you happy, me happy, OK?” komt het vaak niet en om daar nu de hele dag mee door te brengen.....

En natuurlijk blijf ik een jager, iemand voor wie het gras aan de andere kant van het hek altijd groener is. Dus ondanks dat de sex met Su geweldig is kijk ik toch ook wel weer om mij heen. Ik vertrek a.s. zaterdag naar Puhket en tot zolang hou ik d’r wel maar ik denk er toch over om vanmiddag maar weer eens een bezoekje te brengen aan Housewives Choice (als ze tenminste op 1 januari open zijn).

Sue heeft een collega, genaamd Katay, die overduidelijk liet blijken mij wel te zien zitten. Katay is eergisteren voor familiebezoek vertrokken maar zou volgende week ook naar Pucket gaan. Als ik haar daar nu oppik zou ze met mij een week naar dat eiland kunnen gaan.
          Ik heb haar gisteren al een SMS gestuurd en ze belde gelijk terug. Volgens mij hapt ze wel. Kijken of we dat voor elkaar kunnen krijgen. Katay is 22 en a, heel mooi, b, heel lekker en c, volgens mij heel geil. Bovendien is het een hele brutale meid.
          En.... als ze toch al naar Pucket gaat draai ik niet op voor haar reiskosten. (ons blijft zuunig).

Een aantal mensen hebben mij via de IM gevraagd om het adres van Housewives Choice en om dat van de Sayurai. Ik zal proberen dat uit te zoeken. Ik kan er zo naar toe rijden, maar hoe de straat heet...... Iedere tuktukdriver heeft overigens een foldertje van de Sayuri bij zich. Housewives Choice schijnt wat minder bekend te zijn.

Voor mij is het jaar prima begonnen. Ik wens jullie ook allemaal een heel goed 2003 en dat we in in 2003 met vele dames sexueel zullen verkeren.

Gegroet broeders
          HLoper

Commentaar

Hoe kom je bij Housewives Choice? Je gaat naar Huai Kaeo Road, Dat is een grote weg die uitkomt op de noordwestpunt van de rondweg rondom de Mote (de oude binnenstad). De Huai Kaeo Rd volg je de stad uit. Op een gegeven moment heb je aan je linkerhand een groot Shell tankstation. Het eerstvolgende kruispunt met stoplichten ga je links. Dat is de Sirimankatajarn Road. Op de hoek van de vijfde weg rechts staat een hotel dat een beetje van de straat af staat.Dat heet Green Palace maar dat staat er niet op (althans niet zo dat wij dat kunnen lezen. Daar ga je rechtsaf in de Nimmanheman Road 13 (soi 13). Dan ga je bij de tweede weg links linksaf, maar daar staat geen straatnaambordje. In het midden van die straat aan de linkerkant staat een gebouw met balkons met blauwe stijlen. Op het raam zijn bovendien allemaal ballen en sterren geplakt. Dat is het.
            Ik heb mij laten vertellen dat in de gebouwen links en rechts van Housewives Choice precies hetzelfde gebeurd maar dat heb ik zelf niet kunnen checken. Ik ben er zelf overigens niet meer naar binnengegaan want ik heb even een pauze nodig. Su heeft mij zowel gisteravond als vanochtend volledig afgemat.

Gegroet broeders
            HLoper

Commentaar

Ik vond ergens op het internet nog het adres plus een rijbeschrijving van de Sayuri:

Sayuri Entertainment Complex.

3 Soi 2, Bumrungrat Road

The soi is around 300 meters down the Bumrungrat Road from the intersection with Krung Thai Bank. Another 100 meters down the soi you will find the Entertainment Complex where Sayuri Massage is located.

met ook nog de volgende opmerking:

Prices are negotiatable and rather low, but sometimes they try to getter better prices from farangs. If you pay the same prices as locals, which is less than 1000 bath is worths it´s prices. Don´t take a taxi all the way, you will have to pay 500 bath extra in commission for the driver.

Gegroet broeders
              HLoper

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door HLoper
                Ik vond ergens op het internet nog het adres plus een rijbeschrijving van de Sayuri:

Sayuri Entertainment Complex.

3 Soi 2, Bumrungrat Road

The soi is around 300 meters down the Bumrungrat Road from the intersection with Krung Thai Bank. Another 100 meters down the soi you will find the Entertainment Complex where Sayuri Massage is located.

met ook nog de volgende opmerking:

Prices are negotiatable and rather low, but sometimes they try to getter better prices from farangs. If you pay the same prices as locals, which is less than 1000 bath is worths it´s prices. Don´t take a taxi all the way, you will have to pay 500 bath extra in commission for the driver.

Gegroet broeders
                HLoper
                Over de prijzen wilde ik het volgende zeggen: Japanners betalen in de Sayuri 3000 Bht en geven gemiddeld 1000 bht tip aan de dames en nog eens 500 bht aan 1 van de drie managers die de dames bij nummer afroepen.
                De Farang betaald 1200 tot 1800 bht......
                De Thai betaald 800 bht....
                Voorts betaal je voor de V.I.P room 150 bht extra! Deze kamers hebben veel meer spiegels en een spelersbad!
                Wanneer je veel in de Sayuri komt zoals ik (3 keer per week, 3 maanden lang) betaal je de thaise prijs.....toch is het ook mogelijk om bij de eerste keer deze prijs te betalen.....gewoon onderhandelen!
                Een van de managers heet Tat en werkt er al een aantal jaren, met hem is het zeer goed zaken doen! Hij kan je precies vertellen welke meiden top zijn voor een Farang en welke niet...ik moet zeggen sinds hij het voor mij regelt heb ik het immer goed gehad!
                Ga je op korte termijn naar Chiang Mai dan kan ik de volgende nummers van harte aanbevelen; 74 is de topper van de Sayuri, doet aan yoga en laat dit graag zien! nr 99 grote echte borsten en stunning beauty, ongelofelijke pijpert! 73 is de vriendind van 99 en is bijna identiek! 104 wit,slank en beleefd, beetje teruggetrokken maar eenmaal beneden een ongelofelijke slet!
                Let wel! advies is om bij binnenkomst iets lekkers gelijk te boeken want er zijn meestal meer kapers op de kust en sommige dames zijn zeer populair. Je boekt en kijkt nog wat rond, zie je iets beters is dit geen probleem.....de manager veranderd dan gewoon de lijst.

gr, Bob

Commentaar

Eind augustus was ik in Thailand en heb daar rondgereisd.
                  Ik was 1 dag in Mae Hon Son. Te kort om te onderzoeken of daar wat te beleven is. Ook was ik een paar dagen in Chang mai om uit te rusten van het reizen.
                  Ik weet geen straatnamen en namen van clubs meer. Er is wel voldoende te doen.
                  Als je naar de avondmarkt van chang mai gaat en je verkent daar de zijweggetjes dan kom je wel een enkele bar tegen met dames. Probeer het eens ter hoogte van de MacDonalds.
                  Als je in die markstraat door het overdekte deel van de markt loopt: een gebouw met een halve kelderverdieping en een verhoogd deel, dan kom je aan de andere kant uit op een smallere weg met wat kraampjes. Als je dan rechtsaf gaat en dan meteen weer links kom je in een gedeelte met openluchtbarretjes waar ik erg veel dames zag zitten. Als je daar wat wil oppikken kan je het beste vroeg in de avond gaan.
                  Ik ben daar ook in een discotheek geweest buiten het centrum: de naam was XXL of zoiets. Ook voldoende dames aanwezig in en voor de discotheek

Een tuktuk chauffeur vertelde mij dat er ook een hardrock cafe is waar voldoende te beleven is. Een van de hoofdwegen in chang mai is langs een kanaal met veel winkels, restaurants en restaurants en bars.
                  In chang mai kan je voor je vervoer een tuktuk nemen. Als de chauffeur een beetje engels spreekt kan die je naar een hete plek rijden. Wel goede afspraken maken. Als je geluk hebt dan heb je er meteen een gids bij die je brengt waar je wilt.

Veel plezier.

Commentaar

En dan dit nog.
                    Massagesalons :
                    er zijn er bij mijn weten 3 in chiangmai die de moeite waard zijn.
                    - op Chiangmai - Sankampaeng rd. Soi weet ik niet ligt een sportcentrum. Je kan het adres vinden in de Chiangmai gidsen gratis verkrijgbaar in ieder hotel.
                    Trapje op en een bokaal met een 15tal meiden. Beste tijd om te gaan. Rond 16h00.
                    Je kiest voor een meid zegt het nummer en betaalt. Ongeveer 1200 THB voor 90 minuten.
                    Kamers zijn proper maar niet overdreven. Sex hangt echt af van meid tot meid. Modellen zijn wel mooi.
                    - In het chiangmai hills hotel heb je een massage parlour. 10tal meiden aanwezig. Kamers zijn niet proper en de service hangt ook van meisje tot meisje af. Laatste keer een echte afknapper gehad. Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat de rest ook zo is.
                    - In het Phucome hotel een beetje verder ligt de grootste parlour van de stad. Mooie meiden verkrijgbaar en ook sideliners beschikbaar. Zeer jonge meisjes van net 18. Kamers zeer luxueus en proper.
                    service over het algemeen zeer goed. Reken tussen de 1500 en 2000 THB voor 90 minuten.
                    Laatst gewijzigd door Spring; 30-08-08, 22:39. Reden: Quote verwijderd

Commentaar

op dit moment zit ik in Chiang Mai.
                      Even terug te komen op de tip van de Tuk Tuk driver: pas op ze rekenen (vanuit de massge parlor) commissie voor de driver door aan...jou. Dus laat je in de buurt afzetten, als je weet waar je moet zijn. Lees hiervoor Stickman of een andere site worden hier ook ergens genoemd.
                      Mijn ervaring is dat de prijzen genoemd in bovengenoemde sites te hoog liggen. Alleen de barfines kloppen maar ik heb gemerkt dat de meisjes graag met je mee willen (althans met mij) en hiervoor onder genoemde prijzen gaan zitten. short time 1000 baht, long time 1500- 2000 baht.
                      Zelf heb hier een massage parlor bezocht en volgens de taxisjoof (terug!) de enige in Chiang mai waar een sopmassage (en de rest wees maar niet bang) wordt gegeven. Zeker meer dan 50 meisjes wel een vaste prijs 1800 baht voor 1,5 uur (langer heeft geen zin; het meisje was kapot ) nou zo wordt je normaal niet schoongemaakt voor het neuken.
                      Wel wat moeilijk te vinden: een zijstraatje van de thanon Bum Rung Rat vanaf nawarat bridge links de straat in en dan is het 2 minuten voorbij een steakhuis (ben de naam even vergeten staat wel in de lonely planet) een zijstraatje naar links en dan 50 meter verder aan je linker hand dus niet te snel opgegeven.
                      In Bangkok op de bekende plaatsen geweest de beste (terwijl de rest echt vergelijkbaar is met o.a. foxyladies maar dan de hele nacht en met alles erop en eraan (wel met neuken met condoom) en vele malen goedkoper) ervaring was met een vrouw (bleek 30 zag eruit als 25 echt waar) uit een straatje voor patpong (zeg maar patpong 0 ) bleek in nederland geweest te zijn: Winterwijk dat verzin je niet (welke medewandelaar weet daar mer van?)
                      nou ga maar weer is verder speuren

Commentaar

Thailand: Chiang Mai

Als je in Chiang Mai verblijft bezoek dan beslist Sayuri Complex.
                        Dit is een karaokebar,massagesalon(gewoon)snookerclub en een megabordeel.
                        Ik ben daar nu meerdere keren geweest en de keus uit dames is echt enorm.Soms zijn er meer dan 30 dames beschikbaar.De dames zitten daar achter glas waarbij je onder het genot van een drankje een keus kunt gaan maken.Een aantal dames herkende ik nog van vorig jaar.Deze dames hebben allemaal een nummer opgespelt en degene met een B ervoor doen ook aan body to body schuimmassage.
                        Nummer 99 die ik de laatste keer heb gekozen heeft mooie volle borsten en deed pzc.
                        Dit heb ik hier wel eens eerder meegemaakt maar dit is geen standaard behandeling.Nummer 82 spreekt goed engels doet pmc en heeft zoals de meeste een streepje keihard schaamhaar.
                        Nr 54 lijkt mooie borsten te hebben maar dit is meer vulling en heet Ning.
                        Nr B 112 heeft een borst die een beetje naar links wijkt maar ziet er verder wel goed uit.
                        Als je daar bent vraag dan naar Tat, deze man kan je een goed advies geven over je eventuele keuze en misschien een dame adviseren.Tat geef ik altijd een fooitje en daar krijg je veel voor terug.Het adres vermeld ik bij een volgende recensie.

Commentaar

Sayuri is number 1 in Chiang Mai, volgens de tuk tuk chauffeurs.

Ik heb je advies ter harte genomen en naar Tat gevraagd. Een wat oudere Chinees raadde me nummer 105 aan. Ze was me niet opgevallen. Een donkere dame van 26 met krullend haar en een onverwacht mooie boezem. Even later genoot ik van een mooie wasbeurt, een uitstekende body to body en een heerlijke vrijpartij. Ik betaalde 1500 baht, na wat onderhandelen met Tat. Mijn schatje gaf ik na afloop 500 baht fooi omdat ze erg haar best gedaan had. De keuze van Tat was zeer de moeite waard, ze was niet preuts en sprak zelfs redelijk Engels.

Prima massagetent, hoewel de kamers er wat krap bijzitten.

Het adres van Suyari vindt je ook op http://bangkoktonight.com/links/
                          Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Ik kom al 10 jr bij de Sayuri! Altijd goed en soms "the best"
                            Ligt wel aan de meisjes maar als je vaker hetzelfde nummertje hebt is niets te dol! Voorgaand werd nummer 99 genoemd, haar naam is Yuwi! Is echt een lekker ding, strak lijf en voor een thaise ongelofelijk mooie borsten. Heb 2 jaar geleden op aanraden van Tat een trio met haar vriendin gemaakt en ik moet zeggen beregeil!!! Helaas is het een komen en gaan van meiden dus het heeft niet veel zin om nummertjes te onthouden. Maar op dit moment, ik was daar december tot en met februari kan ik nr 104 (Lin) nr 19 (Oy) aanbevelen! Mijn tip is ga om +- 1500 uur dan is alles nog vers, en zie je wat leuks moet je ze gelijk booken! Is er intussen wat leukers komen zitten kun je altijd nog
                            wisselen!
                            En inderdaad vraag altijd aan Tat wat er goed is! Zijn advies heeft mij nog nooit teleurgesteld. Vergeet ook niet om hem te tippen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo
                              Wat een tourist trap zeg, dat Chiang Mai >. Het Valkenburg of Volendam van Thailand. Het enige wat hier eigenlijk te doen valt is een beetje dom rondlopen samen met het andere toeristenvee langs de eindeloze rijen winkels en kraampjes.
                              Nightmarket is voor de verveelde consumeertoerist. Net zoals bij Patpong, blijf ik daar zoveel mogelijk weg. Ontdek Chiang Mai op een andere manier. Ga eens met een leuke meid naar Doi Suthep, verken de stad op de fiets, drink een biertje in Beer Bar Central. Het leuke van Chiang Mai is dat het zo lekker compact is. Je kan bijna lopend alles verkennen. In CM vind ik de thai een stuk vriendelijker en minder gehaast dan in Bangkok. Bovendien zijn de prijzen erg vriendelijk in CM.
                              Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Waar jij moet zijn is vakje E 4 op deze map
                                http://www.thaiwaysmagazine.com/chia...p_2000pix.html

De binnenstad van Chiang Mai is omringd door een kanaaltje, en op de map ziet dit centrum eruit als een groot vierkant. Als je de map erbij neemt zit je best rond het Oostelijke deel van dat vierkant of er net buiten, waar het meeste amusement is en ook verschillende hotelletjes en guest houses zijn. De bekende nachtmarkt ligt in het oostelijkste deel van E4, maar de prijzen zijn er al een beetje te veel om zeep door het toerisme (voor kleren ben je beter af in Bangkok).
                                Veel bars zijn er niet in Chiang Mai, maar de meeste situeren zich rond Loi Kroh. Niet ver van Loi Kroh heb je langs alle kanten een paar kleine dancings waarvan de meeste zich bevinden langs het water, de Moon Muang en de Kotchasayn.
                                In de Moon Muang vind je Top North, een zeer goed en nieuw hotel (600 bath of zo) en girlfriendly. Wil je in een guesthouse verblijven dan ga je een beetje verder in de Ratchdamnoen waar je op de rechterkant een leuke Guesthouse hebt (ben de naam vergeten, maar Chiang Mai stikt van de guesthouses voor al de trekkers die bergtochten willen doen) of in de zijstraatjes van Loi Kroh waar je gemakkelijk voor minder dan 10 euro iets vindt als je het goedkoop wilt houden. Felix hotel is ook prima (900 - 1000 bath), en ook weer GF. Je hoeft niks op voorhand te bestellen, gewoon er heen gaan en in deze buurt zul je altijd wel iets vinden.
                                Waar je zeker een kijkje moet nemen is het Sayuri Complex, het megabordeel van Chiang Mai, elke taxi kent dit (je kunt hier iets eten, er zijn optredens, snookerzaal, ... en een grote fish bowl met hele mooie nummertjes). Je kunt er ook zelf naartoe als je vanaf de Ta Phae poort de Ta Phae straat volgt richting Charoen Muang road, dan ga je links in de Bumrung Rat, direct 1ste kleine donkere straatje links en opnieuw rechts (het ligt dan op de linkerkant maar je kunt niet missen want er rijden veel tuk tuks op en af terwijl hier verder niets is).
                                In de Moon Muang heb je ook nog een overdekt barcomplex, en langs beide kanten van het water heb je agogo. Persoonlijk vond ik the spotlight de betere, met hele lekkere poesjes. November is een prima tijd voor Chiang Mai, ook als je eens enkele dagen te voet in de bergen wil trekken want je verzuipt dan niet in de modder of olifantenshit. Als je zo'n trip bestelt, neem dan best een bureautje met het T.A.T. label (heb dit zelf 3 keer gedaan). Een goed bureau vind je links van een Duits restaurant op de Moon Muang.
                                Ik weet het, Chiang Mai is vrij doods qua nachtleven in vergelijking met Pattaya, maar de enkele bars die er zijn vind ik zelf heel tof. Er heerst een andere (rustige) sfeer en de dikwijls onervaren ladies hun pussy spant soms nog lekker in vergelijking met de profs in Pattaya.... ;D

Commentaar

chiang mai is lang geen bkk (of phuket)
                                  Of de vrouwen mooier zijn? ik heb het idee dat ze wat blanker van huidskleur zijn dan meer in het algemeen in het zuiden.
                                  De gelegenheden die ik ken staan hierboven of al in eerdere draadjes genoemd.
                                  De tweede keer dat ik in Chiang mai was logeerde ik in het porn ping hotel (mooie naam). lekker hotel, gasten welkom (in ieder geval heb ik totaal geen problemen ondervonden) en in de kelder is een (vrij donker) lounge desgewenst wordt er vrouwelijk gezelschap geboden. Deze is ook mee te nemen (na betaling en dan st 1750 baht dus duur) naar boven. Toen ik er ging kijken ging ik weg met een in mijn ogen topper en ook twee uur later (toen zij mijn kamer verliet) bleek dat niet alleen haar uiterlijk. tja dan is 1750 nou ook weer niet zoveel.
                                  (ga niet met de tuk tuk naar bovengenoemde massageparlours; je betaald echt meer)
                                  groeten

Commentaar

De beste discotheek wat betreft dames is Bubbles deze bevind zich onder het Porn Ping hotel. Andere disco's zijn oa. Crystal Cave en The Wall Club op de Chang Klan road. The Wall Club ken ikzelf niet maar schijnt meer een mix van disco en nightclub te zijn. Wat betreft Loi Krathong (dit jaar 25 november) spant Chiang Mai samen met Sukhothai de kroon. De meeste bars met mooie dames vind je rond Tha Phea Gate en op Loi Khraw road. Veel plezier ikzelf ben van 16 tot 20 november in Chiang Mai. Mocht iemand info hebben over het uitgaansleven in Nan dan hoor ik dat graag.

Commentaar

In Chiang Mai is redelijk wat te beleven! Op straat tref je veelal bouwpakketten aan ook wel ladyboy genoemd in alle soorten en maten! Houd hier rekening mee. In de massagesalons met aparte kamertjes kan vaak ook wel iets meer dan het traditionele. Ook is er een straatje waar de massageparlours zitten. Kan je helaas niet vertellen waar exact maar iedere tuktukdriver kan je er naar toe brengen. Tussen de oude stad en de nightmarket kun je ook het één en ander vinden in de girlbars in een straatje wat vol zit met barretjes. Is aan de rand van de stadsgracht. Rond de nightmarket in zijstraatjes zitten barretjes met meisjes en het is heel erg leuk een dametje op te pikken in discotheek Bubbles onder een groot hotel. Weet ik de naam niet meer van maar iedere tuktukchauffeur brengt je er voor 30 bath als je een beetje kunt onderhandelen. Anders betaal je 40 bath als Farang. Als je daar geen succes hebt, dames zijn veelal wel prof of amateur die bij wil verdienen, kun je nog aan je trekken komen (niet letterlijk) in de Thaise prostitutiewijk maar ga daar niet alleen naartoe. Ook daar kom je wel via Tuktukdrivers. Succes.

Commentaar

Hotel heet trouwens PornPing Tower Hotel, dit verzin ik dus echt niet en is gelegen aan 46-48 Charoen Prathet Road. Succes, heb er meestal succes gehad (eigenlijk altijd tenzij ik een westerse vriendin bij me had). Dames geven je de indruk dat ze je versieren maar zijn vaak bargirls die bijklussen of Thaise meisjes die even studiebeurs aanvullen. Ze vragen vaak tactvol om geld, taxigeld of zo. Geef ze dan geen 30 bath voor de Tuktuk. Haha.

Commentaar

Ja de "bubbles"is onder/naast het Pornping hotel.
                                          In het souterain van dit hotel zit ook een soort bordeel.
                                          Beetje donker geheel en de prijzen voor st 1700 (dacht ik) dus met daarbij een gunstige ligging is dit een prima hotel.
                                          (een nadeeltje boven de ingang worden de gasten van de "de jong intratours"ook hartelijk verwelkomt)
                                          Meeste plezier is te vinden aan de moon muang: enkele gogoos, en lopend vanf de night market over de loi kroh kom je ook enige bars tegen.
                                          Ook passeer je de plaats waar ook showy thai boxing is (naam even ontschoten) ik vond er niet veel aan (veel katoeys) voor echt Thai boxen moet je in BKK zijn maar een leuke plaats is ook vlak bij de San pakoy market. Dit even terzijde.
                                          Naar het tah boxing is de enige plek waar je je naar toe moet brengen anders ga je echt de commissie van de sjoof betalen!
                                          De massageparlour van Chiang Mai is het Saraya complex.
                                          Vanaf de night market over de Nawarkot brug, de eerste echt grote straat links (zal de Bumrung rat zijn) en dan de eerste echte straat naar links. Is wel op zijn minst 20 minuten lopen dus laat je per tuk tuk op weg brengen zonder dat je zegt waar je heen wilt.

Overigens staat er op deze site wel meer over Chiang Mai (een beetje terug in de tijd)
                                          veel plezier