Thailand: Koh Samui Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Koh Samui Recensies

Op Ko Samui heb je een aardige barscene, veel freelancers en een heel leuk straatje waar ze zeggen dat ze masseren in prive kamers maar waar veel meer mogelijk is

Dat straatje vind je achter de Starbucks op Chaweng Beach. Vorig jaar kwam ik daar bijna dagelijks en beleefde ik heerlijke avonturen.

Samui is een van mijn favoriete plekken in Thailand. Het eiland bruist op een bepaalde manier. Er is nog steeds een mix van backpackers en wat luxere toeristen, dat is hard aan het veranderen helaas. In de discotheken (Reggea Pub, Green Mango etc.) kom je van alles tegen en kan je een freelancer scoren. Het strand is altijd dichtbij en erg leuk.

Samui is net niet te groot(zoals Phuket) en net niet te klein(zoals Ko Samet of Ko Pi Pi). Je kan naar het drukste gedeelte gaan, Chaweng Beach (midden) of de wat rustige plekken op zoeken zoals Lamai (zuid) of Ban Po Phut (noord). Iedere week is er een groot strandfeest voor de jonge dansliefhebbers onder ons. De Black Moonparty, Half Moonparty bereikt zijn climax in de Full Moon party op Ko Pang Gang. Inmiddels al vrij berucht.

De prijzen op Samui zijn heel redelijk, voor 500 tot 1000 baht kan je longtime gaan. Bungalows of hotelkamers huur je vanaf 400 baht.

De reis ernaar toe is het makkelijkst per vliegtuig voor zo'n 2700 baht. Alternatief is bus/trein en boot vanaf 250 baht (vanaf Khao San road bijvoorbeeld), kost je wel 16 uur.
    Slap lullen kan altijd nog :-)

ja ja samui is ook mijn favoriet hoor ,er is een heerlijke sfeer en ik ken er onderhand wat mensen dus als ik weer" thuis" kom betekend dat altijd feest en heel gezellig om met die thaisen om te gaan ze zijn zo lekker makkelijk en als het even kan zijn ze sanuk . wat betrefd chaweng ben ik niet zo bekend maar ik ga de volgende keer eens even in dat steegje kijken paulus
    want je ,maakt me nieuwsgierig .zit meestal in lamai
    maar ben zo in chaweng met een scootertje ,wat ik de ideale manier van vervoer vind daar . ps als je een beetjewthai spreekt en begrijpt word het een stuk leuker m.i. greetz van de mek.

Commentaar

Vandaag is mijn vierde dag op Ko Samui. Ik zit op Lamai Beach. Het is erg low season, dus alle prijzen zijn zeer onderhandelbaar. Hotels zijn zo'n 10-20% goedkoper, ik betaal nu 800 baht voor een topbungalow, airco, heet water, minibar, 4 handdoeken, zwembad en pal aan het strand en heel belangrijk midden in het centrum zonder de herrie van de beerbars. Een scooter kost me nu 100 baht per dag, de taxi's moet je nog steeds zoveel mogelijk vermijden die zijn belachelijk duur!

De meeste beerbars zitten vol met joelende meiden en hooguit 1 a 2 farang, vaak ook zonder farang. Barfine is hier nog steeds 200 baht en short time/long time weet ik niet want ik heb nog niemand mee genomen. Ik denk dat het vanaf 500/1000 baht is, hangt ook af van de dame in kwestie en van jou natuurlijk!

Woensdag 2 juni is er een full moon party op Ko Pangang, is iemand van jullie daar wel eens geweest? Misschien ga ik er heen. Waar moet ik dan rekening mee houden?

Mazzel,

Paulus

Commentaar

De Full Moon party is een dag uitgesteld omdat morgen Budhadag wordt gevierd. Ik ben er nbog niet uit of ik er wel heen wil gaan. Tegenstrijdige berichten houden me op de de grond. Enerzijds hoor ik over een orgie van drugs en housebeats, die alleen jongeren tot 30 jaar aanspreken en anderzijds hoor ik over een unieke ervaring. Misschien vaar ik wel even over naar Ko Pangang voor een dagje, dat lijkt me wel zo makkelijk.

Vandaag ben ik opnieuw naar mijn favoriete straatje op Ko Samui geweest, achter de Starbucks op Chaweng. De meiden daar roepen "massage", maar het is ze om de boemsing te doen

Vier dagen geleden had ik de eer om een jonge blom van 20 kakelvers uit Udon Thani met haar vingers aan mijn paal te voelen. Vandaag had ik zin in haar en een vriendin erbij. Twee meiden van 20 jaar, enigzins verlegen paalden me heerlijk af. Jammergenoeg mocht het poesje van mijn favoriet niet proeven, dat was (nog) een brug te ver. Nu vind ik de lol van jonge onervaren meiden ook heel erg leuk, dus dat maakte me niet zoveel uit. Ze kneedden me echt heel lekker naar een heerlijk hoogtepunt. Bovendien waren ze niet kuis wat tongen betreft en hun lieve kleine borstjes werden me gretig aangeboden. Na een uurtje van heerlijk genot, spoot ik over de roomzachte handen van mijn favoriet. Bij haar kom ik zeker terug! Kosten slechts 4x300=1200 baht. Voor eentje betaalde ik trouwens de helft! Boemsing kost uiteraard meer, maar dat wil ik nog even niet, dit vind ik ook heel speciaal.

Commentaar

Full Moon moet je zeker meemaken. Is zeker ook voor mensen boven de 30 een toffe bedoeling (ben zelf 35). Niet alleen techno maar ook andere muziek on the beach. Duizenden mensen die heerlijk uit hun dak gaan en het leukste moment is rond 6 uur als het licht wordt en iedereen gewoon verder fuift 8). Ook veel heerlijke wijven maar opgepast niet alles is wat het lijkt er zijn ook veel Ladyboys op stap. Have fun

Commentaar

Okay, vanavond ga ik heen. Voor 350 baht met een grote boot heen -en weer. Gisteravond was ik op een heel relaxte plek aan het strand, AKA-bar. Prachtige volle maan, lekker muziek en leuk publiek. Heel erg loungy.

Vanwege Budha-dag waren gisteren alle bars gesloten. Veel tenten schonken ook geen alcohol, als je goed zocht dan vond je wel lekker vocht. Na 2 uur zet ik even een biertje te drinken bij de Burger King in het midden van Chaweng. Daar zie je de freelancers rond lopen, wanhopig op zoek naar een klantje. De Katoy rijden rond op hun scooters en zijn makkelijk te herkennen aan te sexy kleren en hun opgepompte borsten. Als je even alleen loopt s'nachts krijg je continu aandacht. Voor 500-1000 is van alles te regelen.

Commentaar

Vandaag ben ik opnieuw bij mijn twee Isaanschatjes langs geweest. Voor ik er erg in had, waren we boven elkaar de kleren van het lijf te "rukken". De meiden worden elke dag iets minder verlegen. Je hoort ze tegen elkaar praten en giegelen terwijl ze mijn paal heerlijk verwennen. Vandaag mocht ik ook hun poesjes proeven, koste me enige overtuigingskracht maar dat is leuk. Mijn favoriet (mooi Chinees uiterlijk met heerlijke volle lippen) kwam boven me, binnen een minuut of 3 hoorde ik haar genoegzaam kreunen. Ondertussen werd mijn paal heerlijk gekneed door die andere kleine opdonder. Na een minuuut of 10 kwam ze klaar. Plagerig vroeg ik of ze boemsing wilde, haar gezicht glunderde helemaal. Boemsing koste me wel 1000 baht, vrij veel voor short time, maar ik wilde wel. Dus boemsing met Chineesje terwijl de andere lag te slapen en het massagegordijn dicht gedaan werd. Plagerig trok ik af en toe het grodijn open, dat werd met een gil of kreet beantwoord. "Onze boemsing konden anderen niet zomaar zien" ;D

Tenslotte liet ik me na een minuut of 20 boemsing, heerlijk klaar kneden door 4 handjes. Wauw, mijn sperma spoot de lucht in, om op mijn linker been veilig te landen. Kosten voor dit alles 1000+300+300+300= 1900. Niet goedkoop voor thaise begrippen maar zeer de moeite waard voor een heerlijk uurtje :P

Commentaar

Morgen verlaat ik mijn favoriete eilandje, met het vliegtuig ga ik naar Pataya. Nog een paar uur om afscheid te nemen van al die lekkere schatjes hier. Gisteren kreeg ik een lieve (gewone) masseuse zover om me een heerlijke chok wow te geven. Vandaag ben ik opnieuw geweest. Voor slechts 600 baht per keer kwam ik heerlijk klaar. Met enig tact en goede overtuigingskracht krijg je heel veel gedaan bij de thaise lieverds. Toch valt het me op dat de prijzen op Samui aardig de lucht inschieten. Het wordt luxueuzer met de dag. Kleren, DVD's e.d. kun je volgens mij hier beter niet kopen en de taxi's zoveel mogelijk vermijden. Hoewel je met goed onderhandelen weer veel gedaan kan krijgen. Gisteren kocht ik het nieuwe Oranje shirt voor 200 baht, terwijl hij op 800 begon en ik op 120.

Commentaar

En als de Ko Samui-kenners toch in de pen klimmen: hoe zit het met de Guest Friendlyness van de resorts/hotels/bungalowparken op het eiland? Kun je wat dat betreft beter tussen de backpackers zitten of tussen de meer luxe vogels? Zijn er hotels in Lamai of Chaweng die jullie kunnen aanbevelen?

Alvast bedankt voor de info!

Schwantz

Commentaar

Yo Storm en Schwantz,

Guestfriendly is over het algemeen geen probleem als je een bungalow heb. Ik heb nooit problemen gehad met dames die ik meenam, alleen hun ID wordt ingenomen.

In Chaweng Garden Resort (tegenover de Burger King) ben ik de laatste paar keer verbleven. Als je s'nachts met een vriendinnetje kwam, kon je heel discreet langs de bewaker en glipte je als het ware je kamer in.

De Guesthouses kunnen moeilijker doen, Charlie Huts hebben me een keer expliciet gezegd bij het inchecken dat gasten niet toe gestaan zijn. Ik vermoed dat Guesthouses helemaal geen Thaise Guest (meer mogen) toe staan.

Hoe het weer is in oktober weet ik niet, check het web zou ik zeggen. Ik ben alleen van maart tot juni geweest, dan is het okay.

Mazzel,

PaulusXXX

Commentaar

pi.storm,
                      wijzelf zijn vorig jaar in sept. geweest en alles bijeen is het er goed meegevallen.
                      Uiteraard moet je rekenen op af en toe wat hemelwater maar die hebben we hier ook he.
                      Voor het duiken is Ko Tao niet ver weg,er is zelfs een rechtstreekse bootverbinding.
                      Dit is een van de toplocaties i.v.m. onderwaterschoonheid.
                      Wij hebben de vierdaagse padi cursus met overnachtingen bij +materiaal huur en instructeur 7800 bath betaald. De instructeur was een toffe belg uit leuven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX
                        Yo Storm en Schwantz,

Guestfriendly is over het algemeen geen probleem als je een bungalow heb. Ik heb nooit problemen gehad met dames die ik meenam, alleen hun ID wordt ingenomen.

In Chaweng Garden Resort (tegenover de Burger King) ben ik de laatste paar keer verbleven. Als je s'nachts met een vriendinnetje kwam, kon je heel discreet langs de bewaker en glipte je als het ware je kamer in.

De Guesthouses kunnen moeilijker doen, Charlie Huts hebben me een keer expliciet gezegd bij het inchecken dat gasten niet toe gestaan zijn. Ik vermoed dat Guesthouses helemaal geen Thaise Guest (meer mogen) toe staan.

Hoe het weer is in oktober weet ik niet, check het web zou ik zeggen. Ik ben alleen van maart tot juni geweest, dan is het okay.

Mazzel,

PaulusXXX
                        Hoi Paulus,

Guesthouse P. Chaweng is guestfriendly. Het guesthouse ligt in soi kolibri en dat is schuin tegen over Central Samui Hotel of vanaf de Burger King 1e rechts na het nieuwe braziliaans restaurant (Zico's). Op de hoek van de straat heb je World Gem. De kamers kosten 600 thb, incl. warm water, tv, fridge. geen restaurant,zwembad. Er zijn tegenwoordig erg veel
                        guesthouses op Chaweng allemaal ongeveer 600 thb.
                        En volgens mij ook guestfriendly.

Commentaar

mooie stranden . je hebt Chaweng en Lamai.
                          ongeveer km of 5 er tussen en een redelijke heuvel. In beide uitgaansleven maar met name Chaweng: Green mango en daarom heen een uitgaansgebied , het is wel kort maar hevig:bgint eigenlijk pas 24.00 alles sluit om 02.00 exact soms nog wat eerder. Dan staat iedereen op straat en kan je daar nog wat oppikken.
                          kijk voor dronken lui : achter elkaar knokpartijen . en dan die katoeys die op hun scooters langs scheuren...

Commentaar

Bij aankomst dacht ik: wat een saaie boel hier! Maar ja, als je van Pattaya komt lijkt alles wel saai. Hier geen massa's oude dikkers met hun Thai, maar gewone koppeltjes van bij ons of veel farang vriendinnen, in het wat deftigere Koh Samui.
                            De eerste avond heb ik me echter al zeer goed geamuseerd. Inderdaad, het grootste stuk ligt voor www.greenmangogroup.com en het begint laat.

Kellys bar: heb me eerst op het pleintje tussen alle bars bij de arm laten grijpen in de middenste bar, leek me prima om van hieruit de andere bars in de gaten te houden. Uiteindelijk heb ik me hier zeer goed kunnen vermaken en ben ik niet verder gekomen (Tune meegenomen naar hotel voor 1000 baht). Een heet kanon van 25, die dacht dat ik de rodeo was. 4 op een rij gespeeld in de bar, in bed waren het er ook 4 op een rij, maar ze wou constant van boven zitten en me berijden alsof ik zo'n mechanische stier was.

Evergreen resort: hotelletje ligt midden in Chaweng, de tuin geeft uit op het mooie strand, 900 baht. Sober, maar ideale ligging en GF.

Het is niet m'n gewoonte maar ik ben ook de 2de dag bij Tune blijven hangen (Koh Samui is nieuw voor mij, dus kon ik haar ook wel als gids gebruiken)

Dream Girls; Een paar agogos afgeschuimd: dream girls en GB, allebei redelijk goed hoewel ik de eerste de leukste vond met het draaiende "palenplatform" in het midden.

Green Mango: De juffrouw wou graag eens naar Green mango, en dat wou ik ook wel eens zien. Ik had al mijn gerief, maar volgens mij moet je hier heel gemakkelijk ook een andere dame kunnen meenemen.
                            's avonds gaat het er in de bars wel hevig aan toe, moet ik zeggen.
                            Daarna weer een nachtje Rodeo. Probleem met Tune is dat ze niet kan ophouden. Heb me uiteindelijk plat op de buik moeten leggen en gezegd dat ik een accident had aan mijn lul. Was leeggemolken!

Voor wie lange tijd in Pattaya zit kan ik Koh Samui wel aanraden. Hier kun je tenminste ook nog eens van het leuke strand genieten en in het niet vervuilde water plonsen.
                            Nog een dagje duiken, dan terug richting Pattaya

Commentaar

Hoi Bokkie,
                              Hoe is het duiken op Koh Samui? De moeite waard?
                              Het gaat er 's avonds in de bars hevig aan toe, zeg je. Wat bedoel je daar precies mee?
                              Heb je voor mij een e-mail-adres van Evergreen voor mij via IM of een tel.nr.? Ik wil er in maart misschien heen.
                              Heb je nog tips van tenten en girls?
                              BVD
                              Storm

Commentaar

Kijk is of je een dijktour kan maken naar Ang Thong. Das een nationaal park bij Samui en is echt mooi daar. Je ziet het als je met de boot aankomt . Niet de boot naar Nathon , de andere boot , ik meen dat het daar Dongsak heet. Voor wat betreft wild in de bars , ja daar staan ook de meiden te dansen en dansen de handjes van de touristen op plaatsen bij de thaise dames waar het wat heter is . Voor wat betreft dat hotel ze zijn niet echt girlfriendly , maar als je niet naar de receptie gaat of zitten eten met de gescoorde muts dan gaat het geen problemen opleveren. He heb fun daar

Commentaar

Je vindt het adres van Evergreen:
                                  http://www.asiatravel.com/thailand/evergreensamui

De bars en agogo's liggen slechts 50 m verder en de achterkant van de tuin eindigt midden op Chaweng Beach! Qua ligging perfect dus.

Deze is in elk geval girlfriendly, voor de rest weet ik het niet maar de kans dat een ander GF is, lijkt me in elk geval een stuk kleiner dan in Pattaya.

Een duikclub vindt je hier op elke hoek van de straat, meestal gaan ze wel naar Koh Tao. Heb ik 1 dag gedaan, zeker de moeite, maar wel lang varen vind ik: anderhalf uur op de boot, dus best niet te veel Singha de avond ervoor of je mag met je hoofdje over boord hangen.... ;D

Wat ik bedoel met wild is dat er flink wat wordt gedanst en gesprongen, vooral rond de buurt van de Kangaroo bar. 1 wild beest in bed is natuurlijk voldoende, en daar heb ik geen enkele nacht van te klagen gehad

Commentaar

Ik had dit eerder al onder Thailand algemeen gepost maar achteraf is het handiger om dit hier te posten:

Weekje op Koh Samui geweest .

1e Dag: 's avonds naar Green Mango Bar geweest waar het wemelt van de freelancers. Hier uiteindelijk Oi mee naar het hotel meegenomen. 's Nachts niet echt meer in staat tot sex vanwege behoorlijk hoeveelheid alcohol maar volgende dag goede sex beleeft met o.a. pzc onder de douche, ook nzc werd aangeboden maar op dit aanbod ben ik maar niet ingegaan. Mede hierdoor 's avonds weer afscheid genomen van Oi tegen betaling van 1.500 Bht.

2e t/m 6e dag: eerst eens de lokale bars een beetje geinspecteerd op schoonheden en in Temptation Bar Pim getroffen; 23 jaar, lekker klein lekker ding. Haar meegenomen tegen de betaling van de barfine a 300 Bht.
                                    Met deze meid een leuke tijd op het eiland beleefd en op haar scootertje een beetje van het eiland gezien. In Reggea Bar ook voldoende freelancers voorradig, Supersub op Lamai was gesloten maar gaat eind van deze week weer open. Vanmorgen afscheid genomen op het vliegveld van mijn schatje. Ze vroeg eigenlijk maar 3.000 Bht voor bewezen diensten maar heb haar uiteindelijk 5.000 Bht gegeven.

Commentaar

Beste vrienden van de wandelclub,

Hierbij een verslagje van mijn belevenissen onlangs op Koh Samui. Vanuit Pattaya ben ik per vliegtuig overgestoken naar Samui. Eerst een half uurtje met een busje vanuit Pattaya naar het vliegveld Utapaoh, en daarna een uur vliegen met Bangkok Air. De vluchten van en naar Samui zijn behoorlijk duur omdat om de een of andere reden Bangkok Air het voor elkaar heeft gekregen om een monopolie te hebben op alle vluchten naar en van Samui. Andere binnenlandse vluchten zijn, door konkurrentie, veel goedkoper.

De reden om naar Samui te gaan zal ik hier eerst uit de doeken doen. Ik ben al twee keer eerder op Samui geweest op zoek naar vertier en vrouwelijk schoon, in 1998 en in 2003. De eerste keer is natuurlijk altijd leuk en spannend, omdat je nog niet weet wat je kunt verwachten De tweede keer vond ik al heel wat minder. De natuur is natuurlijk erg mooi, maar als je zoals ik puur naar Thailand gaat om te neuken is Samui niet de beste keus. Alles is (relatief) duur en de gemiddelde kwaliteit van vrouwen is niet echt hoog. Dus heren, als je zoals ik alleen voor de seks naar Thailand gaat, ga dan gewoon rechtstreeks naar Pattaya, het goedkoopste en meest veelzijdige seksoord in Thailand!

Waarom dan toch weer naar dit eiland? De aanleiding om te gaan was weer eens voortgekomen uit een chatsessie. Via een Thaise chatroom was ik in kontakt gekomen met Toem, een Isaanse schone uit Nongkai. In tamelijk hete en niet mis te verstane bewoordingen had zij me laten weten wat ik allemaal wel niet met haar zou kunnen doen wanneer ik haar op Samui waar ze in een bar werkte, op zou komen zoeken. Tot nog toe nog niet veel bijzonders dus....... Het aardige echter was dat ik ook met een andere dame, Lada, die ook op Samui werkte via chat kontact had gelegd. Op een gegeven moment bleek echter dat beide dames in dezelfde bar annex internetcafe werkten en zij kwamen er zelf ook achter met dezelfde farang in onderhandeling te zijn . Grote ruzie tussen de dames onderling dus over de vraag wie zich de rechtmatige toekomstige gebruikster van mijn geslacht mocht noemen, want ik had beide dames natuurlijk eeuwige trouw beloofd.....

In deze strijd had Lada kennelijk het onderspit gedolven want zij liet mij weten van mijn eventuele toekomstige diensten af te zien. Verder wees ze mij er ook fijntjes op dat als ik ooit mijn gezicht op Samui zou vertonen zij mij hoogst persoonlijk zou kelen Van de winnares, Toem dus, vernam ik echter niets meer, wat mij toch wel speet omdat het toch zulke aardige chatsessies met haar waren geweest. Dus had ik me voorgenomen om toch, onaangekondigd, naar Samui te gaan om poolshoogte te nemen. Na aankomst ingecheckt in mijn hotel (Samui Plaza in Chaweng, iets buiten het het feestgedruis, vlakbij de Laem Din Market en niet ver van de Reaggae Pub en jaja, GF-friendly....). Daarna brommertje gehuurd en meteen maar naar Chez Pierre, de bar waar de dames werkten in noord Chaweng gereden om te kijken wat er zou gebeuren.als ik mijn gezicht daar zou laten zien. Op dit vroege uur (4 uur ‘s middags) was het vrouwelijke personeel echter nog niet aangekomen. Alleen een dame achter de bar. Bij deze dame maar eens geinformeerd of Toem en Lada nog in de bar werkten. Wat bleek: Lada was al een weekje weg voor een LT met een farang en Toem was net eerder dezelfde dag vertrokken voor een maandje vakantie in Nongkai.

Zonder dat ik er om vroeg nam de bardame direkt per telefoon kontakt op met Toem, om te vertellen dat er een farang in de bar op haar zat te wachten en of ze dus maar even per kerende post wilde terugkomen. Toem was inmiddels per bus bijna in Bangkok aangekomen, maar was bereid om direkt weer terug te komen als ik de reiskosten voor mijn rekening zou nemen. Dat wilde ik wel en dus werd mij door de bardame verteld dat ze de volgende ochtend rond 9 uur op mijn hotelkamerdeur zou kloppen. Het korte gesprekje dat ik ook even zelf met Toem had per telefoon verliep merkwaardigerwijs echter nogal moeizaam (in tegenstelling tot onze chatsessies), dus vertrouwde ik maar op hetgeen door de perfekt Engels sprekende bardame aan mij was verteld, namelijk dat Toem er veel spijt van had dat ze niets meer van zich had laten horen en dat ze me errug miste :

Omdat ik die avond dus vrij had ben ik maar eens in de Green Mango Area wezen kijken en ben daar de twee A-go-go bars die Chaweng rijk is, maar eens gaan inspecteren. Eerst Dream Girls met het ronddraaiende podium. Veel publiek en met een redelijke kwaliteit aan over het algemeen jonge vrouwen. Maar niet meer bijzonder dan bijvoorbeeld de gemiddelde A-go-go bar in bvb Walking Street in Pattaya, wel duurder, met name de ladydrinks (120 tot160 bht). De andere A-go-go, de GB Lounge had wat oudere jongeren als werkneemster ingehuurd, die ook een stuk gehaaider waren dan de meisjes uit de eerste A-go-go. Als een groentje werd ik door twee dames uit deze tent uitgepeesd :-\

Eerst kwam een relatief jonge aantrekkelijke danseres op mijn schoot zitten en zij verzocht mij vriendelijk doch dringend (terwijl ze wrijvende bewegingen met haar hand over mijn broek maakte ter hoogte van mijn inmiddels hard geworden geslacht) haar van een drankje te voorzien. Dat kon ik gezien de situatie moeilijk weigeren. Even daarna schoof een wat oudere danseres aan die ook om een drankje verzocht. Omdat ik natuurlijk naar de eerste dame toe mijn gezicht niet wilde verliezen door bot te zijn naar de tweede heb ik ook dame nr 2 maar een drankje gegeven. Het bleek een Breezer te zijn (160 bht), die dame 2 binnen welgeteld 1 minuut achterover klokte en mij daarna vertelde dat ze even naar de wc ging. Nooit meer teruggezien..... Dame nr 1 was daarna ook snel weer weg met de mededeling dat ze moest weer dansen. Later zag ik dat ze dezelfde act ergens anders in de tent weer opvoerden bij een nieuw binnengekomen klant.

Uiteindelijk ben ik alleen teruggegaan naar het hotel in afwachting van de komst van Toem vroeg op de volgende ochtend. Maar daarover zeer binnenkort weer meer, Piet moet nu weer even het hondje uitlaten.........
                                      kab condom mai mee arom

Commentaar

Ha piet mooi verhaal!
                                        Heb het zelfde mee gemaakt, leuke lokkertjes langs de straat( Reaggie pub) en naar binnen biertje besteld en dames gewoon met de rug naar je toe niks zeggen en weer andere "slachtoffers"zoeken!!
                                        Is een chaweng probleem,over het paard getilde prijzige ATM machines,ga beter naar Big buddha beach niet zoveel bars maar wel een stuk vriendelijker allemaal.
                                        Veel plezier in het toch wel Prachtige Koh samui...
                                        Bill

Commentaar

Beste wandelvrienden,

Hier dan het vervolg van mijn belevenissen op Koh Samui van kortgeleden. De ochtend na mijn aankomst op Samui zou Toem om 9 uur (zoals mij was verteld) op de deur van mijn hotelkamer kloppen. Maar het enige wat om die tijd klopte was mijn ochtendleuter in afwachting van mijn nieuwe “liefde”. Iets klopte er dus niet…………. Om 10 uur nog niemand, 11 uur ook niet. Ik heb toen maar besloten niet langer af te wachten op mijn hotelkamer en Chaweng maar eens verder te gaan verkennen. Ben na lezing van de eerdere berichten over Samui in het straatje/pleintje achter de Starbucks gaan kijken, waar inderdaad nogal wat barretjes annex massagesalons waren te vinden.

Na een paar rondjes gemaakt te hebben langs deze tenten ben ik bij een ervan binnengelopen en heb op een tweezitsbank naast een (van boven) forsbedeelde deerne plaatsgenomen. Massage 200 bht voor 1 uur afgesproken en naar boven gegaan met mijn nieuwe vriendin Nin (uit Udon, of all places…………..). Al gauw werd duidelijk dat het Nin niet om massage ging maar om de eventueel bij te verdienen pegels voor additionele dienstverlening. Om haar argumenten voor extra diensten harerzijds kracht bij te zetten trok ze, bovenop mijn naakte en weerloze lichaam zittend, haar t-shirt uit en gunde mij daarmee een blik op haar machtige en prachtige voorgevel(s) Ik ben toch sterk gebleven en heb vriendelijk doch beslist geweigerd om de soor haar verlangde som voor extra services (1500 bht) te voldoen. Dus werden haar tieten onmiddelijk weer met haar t-shirt bedekt. Wat volgde was een wat lusteloze massage, het was duidelijk dat haar kwaliteiten op een ander vlak lagen :-\

Na de massage maar weer terug gegaan naar mijn hotel. Na 5 minuten werd er op de deur geklopt en ja hoor, Toem was inmiddels aangekomen! Ze was wat verlaat omdat ze eerst nog bij een vriendin was langsgeweest. Toem zag er redelijk goed uit maar toch minder dan ik op basis van mijn chatsessies met webcam verwachtte en hoopte. Verder mij al binnen een paar seconden duidelijk dat zij onmogelijk de auteur kon zijn van fraaie volzinnen als “I want to feel your hot cock melt inside me” en “in having sex with me there are no holes barred”. Toem sprak namelijk nauwelijks een woord Engels. Aangezien ik een klein beetje Thai spreek, werd mij duidelijk dat de bardame die ik de dag ervoor in de Chez Pierre Bar had gesproken en die Toem had terug laten komen de vertolkster was van de gevoelens van de dames die in de bar werkten….. De dames, zoals Toem dus, zitten dan voor de webcam mooi te wezen en uit beeld wordt dan door iemand de Engelse taal wel machtig is een gesprek met je gevoerd.

Er was met Toem ook niet echt sprake van de sex zoals die mij die beloofd was in onze weinige chatsessies. Maar omdat ze toch een lieve vrouw was met een zacht karakter en bovendien met name met haar handen de nodige prettige handelingen kon verrichten heb ik het toch nog 3 dagen met haar weten uit te houden. Een avond ben ik met haar naar de A-go-go’s in Chaweng geweest en heb haar de suggestie gedaan om daar werk te zoeken omdat de arbeidsvoorwaarden in de bar waar ze nu werkte niet echt aantrekkelijk leken. Ze zag er namelijk voor haar leeftijd (34) nog best wel aantrekkelijk uit, lekker strak in haar vel. Ik heb haar bij haar vertrek 4000 bht gegeven (inclusief reiskosten) en daar leek ze heel blij mee.

De avond van de eerste dag van mijn bestaan als vrij man wilde ik eigenlijk besteden om bij de Chez Pierre Bar te gaan kijken of Lada misschien teruggekeerd was van haar LT afwezigheid en of zij inderdaad mij wilde kelen zoals ze beloofd had. Ongelukkigerwijs (of misschien maar gelukkig ook) heb ik de bar nooit bereikt omdat ik een paar beerbars daarvoor door een niet onaantrekkelijke dame, Giab, naar binnen werd getrokken voor een biertje. Zoals kennelijk gebruikelijk wilde Giab nadat ik besteld had (zie hierboven de reaktie van collega Clinton) weer naar buiten om haar volgende slachtoffer te gaan maken. Ik heb haar gezegd dat als zij bij mij wegging ik ook direkt weer weg zou gaan. Ik wilde namelijk maar al te graag haar fantastische voorgevel bekijken en betasten. Ze had waarlijk de mooiste kokosnoten die er op Samui te vinden waren, en 100% puur natuur! Omdat ik een paar dagen ervoor de grote tieten van Nin uit de massagesalon al aan mijn neus voorbij had zien gaan, besloot ik dat me dat geen tweede keer zou overkomen. Ik heb daarvoor zelfs mijn eigen regel om nooit meer dan 1500 bht uit te geven voor LT overtreden. Kosten 200 voor de bar en 2000 voor Giab (1000 per kokosnoot zullen we maar zeggen).

Ik weet niet hoe het bij jullie is vrienden, maar mijn ervaring is dat als je veel betaalt voor neuken, de sex meestal maar matig is. De dames weten dat ze er lekker uit zien en dat is al voldoende, vinden ze. Ook in het geval van Giab was dat zo. Ze lag er, na een minuutje plichtnatig pijpen (mc) gewoon bij zo van, nou kom op, doe je dingetje even….. :-\ Dat heb ik dan ook maar gedaan en heb me daarbij voorgenomen om maar zoveel mogelijk van het uitzicht te genieten. De volgende ochtend was niet veel anders, ik mocht haar weer even berijden omdat dat nou eenmaal afgesproken was, maar zo snel als kleine Piet zijn huilbui had voltooid, verdween ze onder de douche en was ze even later weg.

Die avond ben ik Chaweng niet meer ingeweest maar heb ik me beperkt tot het bezoeken van een aantal barretjes buiten de bebouwde kom van Chaweng tussen de Laem Din Market en de Reggae Pub. Zo kwam ik in een bar naast het Thai Boxing Stadium terecht waar ik kwam te zitten naast een meisje dat geen woord Engels sprak. Met mijn beperkte kennis van de Thaise taal kon ik uitvinden dat het om Bia (?) ging, 22 jaar, uit Bangkok, en net 2 dagen geleden begonnen te werken in de bar, en nog niet meegeweest met een farang. Al 2 jaar geen vriendje meer gehad, en al die tijd droog gestaan. Ze was niet de mooiste dame uit de bar, en ik mocht ook niet al te veel, niet in de bar althans, in de hotelkamer zou dat anders zijn beloofde ze. Omdat ze me toch wel intrigeerde (lees: ik kreeg een forse stijve van haar) besloten om haar uit te kopen voor de nacht (200 bht barfine en 1000 voor Bia). Inderdaad veranderde Bia als bij toverslag nadat de deur van de hotelkamer gesloten was. En de aanraking van mijn toverstaf bracht haar nog meer in extase. Als een orkaan ging ze op mijn arme lichaam tekeer. Werd boos als mijn “aandacht” verslapte en stelde dan alles in het werk om kleine Piet weer bij de les te krijgen. Ik moest van mijn kant alles doen om deze sessie niet af te sluiten met een lichaam vol zuigzoenen, blauwe plekken en bijtwonden. De volgende ochtend zou ik namelijk naar Vietnam vertrekken voor een ontmoeting met een chatvriendin in Saigon. Maar al met al bleek dit stille watertje dus zeer diepe grond te hebben….

De volgende dag dus via Bangkok naar Vietnam gereisd waarover ik binnenkort in een Vietnam-thread zal berichten.

Groeten van Piet P