Filipijnen: Bikini Beerbar

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Filipijnen: Bikini Beerbar

Aangemoedigd door wat er zoal ter sprake komt in de Indobar open ik bij deze een bar voor de Filipijnen.

Om met de Wreker te spreken: Hier mag alles, en niets hoeft! (bijvoorbeeld een voorstel voor een betere naam dan de huidige).

Als u nou nog 's in een tent vol met mooie vrouwen komt, meldt u het aub hier. Elke keer LA Café gaat ook zo vervelen. Zo liep ik zelf nog een bar binnen in Manila die Mr. Lady heet en het duurde zelfs even voor ik door had dat dat meer iets voor Stealth is. Laten we even eerlijk zijn: de (leuke) bars zijn op de Filipijnen moeilijker te vinden dan in Pattaya!

Eindelijk een draadje waar zowel de ervaren rotten als de newbe's elkaar kunnen ontmoeten, zonder enige reservering en zonder enige schaamte!
    Dit is het topic voor the homesick, the wannabe's, the sexy and the drunk!

Hiermee is alles opgelost, dus Spring gun het even tijd!

Reacties op andere draadjes plaats ze hier! Hier kan alles, lekker ouwe****en over de Filipijnen! Vragen en ook fun!

Heb je een reactie op een andere draad plaats ze hier!
    Big Benn0 is watching you!

Re: Filipijnen: Benn0's beerbar

Dit is een logisch gevolg van de andere, succesvolle beerbars uiteraard.
    Ik zou zeggen proost en ik neem aan dat het 1e rondje in deze bar verzorgd wordt door de "eigenaar"! hehe

Jalan

Commentaar

Uiteraard: een rondje virtueel bier voor ieder actief forumlid.

en nu graag wat verhalen over waar ik de freelancers op de Filipijnen kan vinden: de shopping malls, de bars (naam én adres), de .....
      wat slap gelul mag ook.
      Big Benn0 is watching you!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Benn0 Bekijk bericht
        Uiteraard: een rondje virtueel bier voor ieder actief forumlid.

en nu graag wat verhalen over waar ik de freelancers op de Filipijnen kan vinden: de shopping malls, de bars (naam én adres), de .....
        wat slap gelul mag ook.

mag geen bier meer drinken van de dokter, mag een whisky ook?
        i will stay forever, my wish become real

Commentaar

mall girls:

hoe gaat het er aan toe met semi-pro's in the mall

enkele voorbeelden

1) zit lekker een coffee te drinken in robinsons mall, manila, ermita, en hou het vrouwvolk goed in het oog, komen er twee schoonheden aan, kijk ze al van ver in de ogen, en natuurlijk houden ze mij ook in de gaten, bied ze een stoel aan, en ze beginnen te praten over koetjes en kalfjes, en wat ik hier zo al doe, en of ik tijd heb om mee te gaan, en ze hebben een feestje bij hen thuis, kan ik wel mee feesten... heb dit toch maar afgeslagen, omdat ik liever op mijn terrein, zijnde mijn hotelkamer, aktie wil zien

2) wandel in gaisana mall in davao, zie ik een hemels ding, schat haar rond de 25 jaar, strak overal, met vooruitstekende borsten, strak in de pants, woowoowoo, loop haar achterna, na een tijdje weet ze dat ik dat doe, en spreek ik haar aan, neem haar mee te drinken, en praten over ouderdom, mannelijk gezelschap, enz. een uurtje later ligt ze bij mij in bed te sjeesen,
          maar dan komt de kat op de koord, belt ze iemand op, zegt dat haar zoontje met de nanny langs komt, en dat ze hier op de grond blijven slapen, omdat ze anders op straat moeten slapen... straatvolk dus, ik zei, ok, is good, was toch mijn laatste nacht daar, en buiten regende het dat het goot
          de dag erna, had haar toch 2 maal genomen, 500 P gegeven, en weg waren wij

3)in sm mall een griet gespot, die me wel aanstaat, ik ga zitten, zij gaat zitten, ik sta recht, zij volgt mij, na een tijdje, om de hoek gewacht, draait ze de hoek om, recht in mijn armen, ze geeft me direkt een hand, we gaan wat wandelen in een visjes winkel, en dan een terrasje doen in de mall, coffee en cola, van dichtbij ziet ze er maar jong uit, vraag ik haar hoe oud ze is, zegt ze 18, maar ik denk dat ze jonger is, met een smoes gezegd dat ik dringend mijn afspraak met de massage moet hebben en dat ik in een goed uur terug ben, geef haar 100 P, en weg ben ik, wil me niet laten klissen, zeker omdat op mijn vraag haar id te zien, ze negatief antwoorde

tot hier dit gedeelte, ik vermoed dat er velen hier op dit forum zijn, die in shoppingmalls, menige semi-pro hebben ontmoet

Commentaar

DAVAO nightlife:

ga naar, of laat een taxi, je brengen naar TORRES STREET, daar zie je vele bars en clubs, en zeker rond 10 uur 's avonds is het daar VOL, EIVOL. Ook de zijstraten hebben menige bar en club en als foreigner kom je hier zeker aan je trekken.
            hoe later op de avond hoe goodkoper, 500 P/night.... 2000 P/night, hangt van je onderhandelingen af, maar velen zeggen ook, is up to you

1000 P vind ik persoonlijk een normale prijs, en dan nog 50 P taxi money

Davao is ook vol van massage places, voor 250 P, krijg je een heerlijke body massage, en 300 P extra een HJ, rest is op vele plaatsen ook mogelijk, maar toch houden de meesten het bij HJ, omdat de burgervader aldaar niet zo van sex plaatsen houdt, en af en toe kan binnenvallen (lol)

DAVAO is dan ook, dank zij deze burgemeester, de veiligste plaats in heel de filipijnen

Commentaar

Re: Filipijnen: beerbar

MMMMM een ander soort freelancer, daar is ook al meer over gezegd vindt je natuurlijk op Yahoo. Zo heb ik er een paar maanden terug een gehad in Manila (had ik al in het forum beschreven). Belt me op en zegt dat ze onderweg naar mijn hotel is met haar tante.......what the....f***.

Dont worry, tante wil alleen zien of ik een koshere kerel ben.........tuurlijk ben ik dat

Nadat Tante weg was en we terug kwamen van Max heb ik mijn pinay wel een stuk of 5 keer genomen over de nacht verdeeld. Schade: 1200 wat taxigeld en wat prepay load.

BTW: Sommige dames op Yahoo zijn alleen maar uit op een vent om mee trouwen. Sommige dames zijn alleen op geld uit, sta er niet van te kijken dat je na 5 minuten wordt gevraagd om geld op te sturen.
              En dan zijn er nog de good girls. Die houden van geld en een verzetje

Commentaar

Re: Lopers ontmoeten lopers

Oorspronkelijk geplaatst door samsara2
                5 april - 18 april: Hong Kong, Manila & Cebu

05 april tot en met 09 april hong kong, wie kent er de weg al 'n beetje? nadien manila en cebu tot 18 april...
                samsara, voor hongkong, zie hongkong section here
                manila is prachtig om te wandelen,
                cebu ook, maar duurder

moest je echter in davao geraken, geef me een seintje, gaan we samen iets eten/drinken/uit

Commentaar

Re: Filipijnen: Angeles City

Bwa ... Eigenlijk heb ik hier een tijdje niets gezegd, omdat ik de indruk had dat sommige het hier toch beter wisten betreffend Angeles City en hoe gevaarlijk het er is.

In December 2008 en Januari 2009 waren maar liefst 43 toeristen in Angeles City het slachtoffer van geweld en criminaliteit ...

Volgens mij zijn er hier mensen die ofwel veel op hun kamer zitten in Angeles city of dat ze zo zat zijn dat ze niet weten wat er rond hun gebeurd.

Ook is er redelijk veel nieuws van AC te vinden op HARRY THE HORSE bij google.
                  http://www.harrythehorse.com/

Commentaar

Het is echt uitkijken hoor in Angeles .

Schrijf eens wat je zelf mee gemaakt hebt G26. Iedere keer die alarmberichten hier, daar worden we niet zoveel wijzer van.

Ik was in November nog in Angeles. Het was volgens mij business as usual. Ik heb overal vrijelijk rond gelopen, freelancers geneukt etc. Misschien ben ik een ontzettende bofkont of een wandelaar die indruk maakt op Fillipinos waardoor me weing overkomt. Ik denk dat het allemaal wel mee valt als je gewoon met gezond verstand in Angeles rond wandelt .

Oorspronkelijk geplaatst door G26 Bekijk bericht
                    Bwa ... Eigenlijk heb ik hier een tijdje niets gezegd, omdat ik de indruk had dat sommige het hier toch beter wisten betreffend Angeles City en hoe gevaarlijk het er is.

In December 2008 en Januari 2009 waren maar liefst 43 toeristen in Angeles City het slachtoffer van geweld en criminaliteit ...

Volgens mij zijn er hier mensen die ofwel veel op hun kamer zitten in Angeles city of dat ze zo zat zijn dat ze niet weten wat er rond hun gebeurd.

Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Re: Filipijnen: Bikini Beerbar

Ik ben gisteren teruggekomen van 5 weken Angeles en subic. Geen geweld meegemaakt.

De barren in Angeles. Aanraders zijn La pasha en camelot ,savonds. Overdag gecko's en rio.
                      Freelancers zijn 24 uur per dag in Margarita station te vinden.
                      Het beste hotel voor een redelijke prijs. Pacific Breeze.
                      Afraders- Dollhouse!! 1 van de betere bars qua dames en hoeveelheden hiervan. Maar ze schrijven met 3 pennen en de dames zijn behoorlijk brutaal; roomservice bestellen vragen om tip terwijl ze niet presteren etc etc

In bario barreto zijn vele nieuwe bars. Aanraders zijn. Voodoo. Wet spot Bar barreto en club 1.

Vragen? pm me maar.

Commentaar

Het is en blijft vervelend, maar hoeveel denk je dat het er in Amsterdam waren ........

Het is overal wel wat. Sao Paulo, Rioo, Mexico City, New York, Chicago, Atlanta en zo kan ik nog wel even doorgaan. Gewoon koppie er bij houden en niet te veel opvallen 's avonds.

Commentaar

je hebt gelijk bwa, angeles is en kan gevaarlijk zijn, maar zoals Paulus het zegt, je moet daar rond lopen met wat gezond verstand in je hoofd, als je in de donkere buurten rondloopt, dan vraag je er wel om. moet ook zeggen dat angeles city meer is dan het redlight district, angeles is zooo groooot, en nu je harry vernoemt, ken harry persoonlijk, hij woont daar al enige jaren, en het is anders, als je daar woont, of als je op wandelvakantie komt, zij die daar wonen moeten niet persé nog in de hoe ren buurt zijn, omdat ze thuis hun gerief hebben. en ook veel 'toeristen' lopen rond met hun geld uit hun slip... if u understand what i mean

gewoon gezond verstand gebruiken

en ook veel in je kamer zitten natuurlijk, want daar doen we het toch voor

Commentaar

Re: Fillipijnen: Angeles City.

[
                            QUOTE=firstholliday;1054023]Ik ben net terug van 5 weken en ...

waar is het daar goed om te feesten in de filipijnen?
                            Ben van plan om daar vd jaar eens op reis te gaan en had al gehoord over boracay en sint rosas beach? maar andere plaatsen lijken me ook wel leuk om te horen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door firstholliday Bekijk bericht
                              Ik ben gisteren teruggekomen van 5 weken Angeles en subic. Geen geweld meegemaakt.

De barren in Angeles. Aanraders zijn La pasha en camelot ,savonds. Overdag gecko's en rio.
                              Freelancers zijn 24 uur per dag in Margarita station te vinden.
                              Het beste hotel voor een redelijke prijs. Pacific Breeze.
                              Afraders- Dollhouse!! 1 van de betere bars qua dames en hoeveelheden hiervan. Maar ze schrijven met 3 pennen en de dames zijn behoorlijk brutaal; roomservice bestellen vragen om tip terwijl ze niet presteren etc etc

In bario barreto zijn vele nieuwe bars. Aanraders zijn. Voodoo. Wet spot Bar barreto en club 1.

Vragen? pm me maar.

Waar verbleef je in Subic? Ik ga er al jaren heen vandaar..

Groeten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Campina Bekijk bericht
                                [

waar is het daar goed om te feesten in de filipijnen?
                                Ben van plan om daar vd jaar eens op reis te gaan en had al gehoord over boracay en sint rosas beach? maar andere plaatsen lijken me ook wel leuk om te horen

in boracay best een vriendinnetje meebrengen

mooie stranden, maar geen 'sexy'vertier

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door firstholliday Bekijk bericht
                                  Ik ben net terug van 5 weken en ....

7* Niet zoveel last van bedelaars enz.--jezus je word er 10 keer zo gek van bedelaars als in thailand

ps: ik vertrek binnen 3 weken naar de filippijnen voor een verblijf van 42 dagen in philippines!
                                  [/QUOTE]

dan heb je zeker niet in kokomo's gezeten, lol

ik vertrek binnen 5 weken, voor een jaar of 10

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tremblay Bekijk bericht
                                    Waar verbleef je in Subic? Ik ga er al jaren heen vandaar..

Groeten

ik ben nog nooit in subic geweest

kan je ons daarover het een en ander vertellen??

Commentaar

ben dus al enige weken in davao nu. Davao noem ik de veiligste stad van de filipijnen, geen gedoe met taxi chauffeurs die je geld willen, iedereen is vriendelijk voor een "witte europeaan", ze bekijken je als een God, en als je zondag alleen naar de mis in de kerk gaat, heb je honderden meisjes gezichten op je gericht, davao is de hemel op aarde... maar er is ook meer

davao is een 'omsingelde burcht', opstandelingen proberen er binnen te dringen om de boel op stelten te zetten, daarom heeft duterte, burgemeester, zijn leger en eigen lijfwachten ingeschakeld om davao te reinigen van alle gespuis, je kan één keer iets fout doen, ok, een tweede keer krijg je een laatste verwittiging, en de derde keer ga je eraan. gedood in de vlucht, noemen ze dat hier. de kranten staan er vol van, maar geen bewijzen hieromtrent, amnesty international mag de stad niet binnen, of wordt het zwijgen opgelegd.. davao is super veilig, maar betaald zijn prijs daarvoor. daardoor is grond, eigendom hier zo duur geworden, verleden jaar kosten een lap grond van 6 op 20 meter nog 60.000 P nu is dat al 120.000 p, nog altijg goedkoop voor westers geld, ook is hier weinig te huur, als je iets zoekt om zaken in te doen, alles volzet, en massage salons die EXTRA'S doen, worden gesloten, het is hier voor ons wandelaars niet zo'n aards paradijs, alhoewel

de malls lopen vol van zoekende schoonheden, je kan er elke dag 100 aan elke vinger hebben, en er komen nieuwe grote malls bij, zo, wandel plezier verzekerd,

voor de davao gangers, kontakteer me tijdig, want ik kan maar één maal per week online gaan,

c u in davao!!

Commentaar

als je via het vliegveld davao binnenkomt, zal je niet veel merken van het militair gedoe rond de stad, maar als je met een bus de stad uitrijdt, en daarna weer terug komt, wordt je door zwaar bewapende militairen onderzocht, tot en met.

ik kom hier gemakkelijk rond met 500 euro per maand, is ongeveer 30.000 P, heb hiervoor een felle griet, een een kuisvrouw inwonend, aan 1500 P per maand die de was en plas doet, kookt, enz.
                                        eten 200 P per dag, rhum kost 50 P per fles, kan je elke dag zat drinken, 7 P voor een jeepneytrip, het is hier echt geweldig om wonen,
                                        de kamer die ik huur kost 3000 P, heb hier zelf wat meubeltjes ingezet, (ps meubels kan je spot goedkoop kopen bij meubelmaker naby sm mall voor minder dan de helft van de prijs vb: 5000 P voor een handgemaakte tafel, super mooi met 6 stoelen) mijn gehele inrichting kost rond de 1000 euro

'smorgens word ik gewassen, en 'savonds ook

wat kan het leven toch mooi zijn

Commentaar

ik ben reeds vijf keer in angeles geweest en heb het effe gehad daar... la pascha en geckos idd erg goed en lollipop heb ik bezocht tijdens een stroompanne... effe twee ladies uitgekleed toen alles donker was en wat zij met mij deden kan je wel raden... toch leuke bedoening. heb ook afgesproken met twee meisjes van dateinasia... ze kwamen samen en op de klamer begonnen ze zich spontaan uit te kleden... ze zeiden we don't like boom boom, but we like blowjob, is that ok for you... het antwoord laat zich raden... mss binnen een jaartje nog eens terug, zeker niet eerder...

wil je een eerlijke trykedriver in the fields, eerlijke prijzen en goede service, 09197583367 en zeg hem dat je 't hebt van een gast uit belgië. hij zal je goed werk leveren. hij heeft als nummer 1820 en staat altijd geparkeerd voor insomnia. de disco in de buurt is ook leuk vertoeven... semi profs...