Nepal RECENSIES

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nepal RECENSIES

Even gezocht, maar tot nu toe niks over Nepal kunnen vinden hier, toch valt er (met wat zoeken) heel wat te beleven voor wandelaars. Wat meer geheim, wat meer discreet, maar er valt voldoende te neuken.

Wandelen in Kathmandu.

Beste lokaties om leuke meiden te vinden zijn bij de kleine massage plekken. Niet de moderne spa's daar kun je blij zijn als een van de meiden voor een paar honderd roepie met je klokkenspel wilt spelen (en zelfs dat is me maar 1 keer gelukt), maar als je de wat meer vage massage plekken zoekt, vooral laat 's-avonds waar wat mannen buiten rondhangen, dan kun je zeker scoren. Kosten zijn heel laag, 1000 roepie voor sex, service redelijk, kwaliteit van de meiden varieert, score van 2 tot 8. Bij een plekje, vlakbij massage verest werden zelfs erg jonge meiden aangeboden, daar heb ik uiteraard vriendelijk voor bedankt. Bij een plek kon ik meiden voor 2 uur hebben voor 3000 roepie (30 euro). Leuke meid gekozen, mooie grote borsten, lekker bekkie, en 2 uur plezier gehad. Pijpen zonder, condooms lagen klaar voor t neuken, Totaal 3 keer klaargekomen, tip van 1000 roepie en mn vriendinnetje was ook blij. Niet een echte GFE, maar wel zoenen, tongen geen probleem
    Andere mogelijkheid zijn de vele clubs, leuke meiden die optreden, beetje saai wel, kleding blijft aan, maar achter in de club is bijna alles mogelijk als je wat ladydrinks betaalt. Pas wel op, sommige plekken zijn echte Rip off joints, cover charges, hoge rekeningen, en nepalis zijn wel klein, maar heben grote messen.

Pokhara

De tweede plek waar de meesten wel zullen komen is Pokhara. Hier veel minder mogelijk, heb 1 massage plek gevonden, vlak aan het meer, tegenover 1 van de german bakeries (helaas beter kan ik t niet meer maken, half jaar geleden). gangetje tussen 2 gebouwen naar achteren, paar andere zaakjes verder door, massage tentje aan de linker kant.
    Eerste keer dat ik er kwam lag de massuese te slapen. Niet echt een lekker ding, denk zo 40, maar wel een geile uitstraling. Ik naakt op t bed, massage was prima, beetje plagen af en toe richting mn bilspleet en ballen, maar niet te opvallend. mn billen een beetje de lucht in, en wat kreunen hielp, en mn edele delen werden wat vaker gestreeld.
    Toen omdraaien "hmm u have a problem" terwijl de met dr vingers over mn inmiddels keiharde paal streelde. No problem, u take care werdt beantwoord met een smile. ze nam dr tijd, lekker olie, veel strelen, ook weer over mn anus. Op verzoek ging dr bh en broekje uit, en kon ik dr voelen. Heel rustig bleef ze mn kleine man strelen, lekker uitstellen. Tot ik na ruim een half uur plagen en strelen to in mn haren spoot.
    Nog tijdje gepraat, ze masseert ook redlijk wat meiden, blijkbaar vinden veel daarvan t ook niet vervelend om hun poesje gestreeld te krijgen. Kon zelfs kijken zei ze, maar dat werd niet echt duidelijk hoe en wat.
    Volgende dag terug, nu 2 uur alleen massage van mn pik en ballen. 3 ker gespoten, aan t einde gewoon pijn aan mn zak. Kosten voor 2 uur, 2500 roepie (25 euri)

Commentaar

Aan het werk...
    X