Datingsites

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Datingsites

ik dacht, hetis mss wel eens leuk een discussie te beginnen, erbvaringen uit te wisselen over de meisjes van de Filippijnen die op deze site staan... ik heb er zeer positieve maar ook negatieve ervaringen mee. sommigen staan je op de luchthaven of de boot op te wachten met gans de familie - anderen brengen een reeks vriendinnen mee... maar 't kan ook erg aardig uitdraaien, bv in manila had ik reeds twee meisjes die gewoon 'zin hadden' en verder ook niks da's dan toch leuk meegenomen de eerste dag van aankomst. laat je niet verleiden tot het sturen van geld met western union, je zou wel gek zijn! voel je nattigheid, en zoeken ze gewoon een internetsponsor, zoek een andere meid, er zitten er duizenden op de site. velen zijn echt mooi maar pas ook op voor shemales... ze staan er ook tussen... ook voor degenen die een ernstige relatie zoeken en evt huwelijk, je vindt zeker je gading op deze site. succes guys

Re: Azië - website date in asia

Deze? http://www.dateinasia.com/
    Misschien is het ook handig als je er wat tips & trics van deze specifieke site bijzet.
    Elke site heeft zijn valkuilen en voordelen. Ben benieuwd.

Commentaar

www.thaikisses.com

Dit is ook een site waar ik veel goeds over heb gehoord. Indien je lid wordt, zal je worden gewaarschuwd met een aantal kenmerken om zogenaamde scammers te doen herkennen.

De naam laat misschien anders denken, maar de site beperkt zich niet alleen tot thailand. Toch is het zo dat zich hier over het algemeen toch wel thaise dames zijn die zich registreren.

Een afgeleide variant van deze site is:

http://www.asiankisses.de/

Groet,

De oude heer.

Commentaar

dateinasia is volgens mij een erg bruikbare site. plaats je een foto heb je gegarandeerd meer succes. geven de meisjes telefoonnummers, test deze nrs even uit, ze zijn vaak vals of van een cousing of een vriendinnetje omdat ze zelf geen gsm hebben enzo. als je de stem hoort, haal je er de shemales ook al makkelijk uit! er wordt wel wat gefoefeld met leeftijden, ze blijken precies allemaal 18 te zijn... niet waar hoor! succes

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door firstholliday
          Lees eerst Stick maar eens op die site kan je alles te weten komen.
          Je hebt wel een jaartje nodig om up to date te komen.

www.stickmanbangkok.com
          volgens mij heb je de voorgaande posts niet goed gelezen. De topic-start heeft het over een DATING site. Jouw site is een algemene info site.

Commentaar

www.dateinasia.com je kan bovenaan het land kiezen, de leeftijd en zelfs enkele steden kan je invullen zoals manila, of cebu of angeles... zo zoek je al gerichter ifv de plaatsen die je wil bezoeken...

Commentaar

Daar heb je ook een punt. Het is hier om te leren.
              Die stixks-site is wel heel tof, want je hebt alles samen. Een beetje zoals een start-pagina, maar dan zonder een hoop BS.

Wie veel gebruik maakt (of wil gaan maken) van dating-sites, doet er goed aan om af en toe ook anti-scam sites te bezoeken. Daar worden de grootste oplichting-sites met naam en toenaam genoemd. En soms ook de betreffende dames.
              Als je het niet vertrouwt en je hebt haar email-adres, moet je dat af en toe ook eens googlen. Soms duikt het dan ineens ergens op een anti-scam site op.

Commentaar

De meeste scammers zijn wel zo snugger om vaker van e-mail te wisselen als hun ondergoed.

Groet,

De oude baas.

Commentaar

Lang geleden hebben we hier wel eens een draadje gehad van verhalen over NIET betaalde "liefde" maar dat vond onze moderator toen blijkbaar niet zo'n heel goed idee dus verdween het al snel. Blijkbaar is ook hij wat ouder en mildel geworden en heeft hij tegenwoordig ook last van voortschrijdend inzicht.

Tot een paar jaar geleden had www.thaivisa.com een geweldige chat afdeling waar heel wat normale, oeps.. ik bedoel dus gewone meiden op zaten om te daten. Die sectie bestaat dus niet meer. Alle genoemde dating sites zijn volgens mij toch vaker meer een miss dan een hit.

Mijn ervaring is dat wanneer je een girl met een niet BG job wilt vinden, en toch snel een contact wilt opbouwen, je de dating sites links moet laten liggen. Leuk om eens plaatjes te kijken en je permanent te verbazen hoe het mogelijk is zulke beauties hun gegevens daar hebben achtergelaten.

Voor mij is het beste dating medium op dit moment SKYPE! Waarom? Op de meeste kantoren is MSN en Yahoo Messenger nu inmiddels wel geblokkeerd, maar om de een of andere reden is SKYPE wel toegankelijk. Zet je modus op SKYPE ME en wacht af. Ik leg nooit zelf het eerste contact. Nu is het wel zo dat het een verschil maakt wat je zoekt, een permanente relatie? Dan zal dit minder goed werken, maar als je er een paar vriendinnen op na wilt houden dan werkt het voor mij in ieder geval uitstekend.

Uiteraard moet je wel in de positie zijn om een bepaald verhaal en een al dan niet gefingeerde levensstijl en maatschappelijke positie geloofwaardig over te brengen. Voor de een zal dit gezien hun beroep wat moelijker zijn dan voor de ander. Maar er zijn wel een aantal handvatten die het goed doen.

Wanneer je een geloofwaardig en interssant verhaal opbouwt dat je later, mocht het toch serieus worden, makkelijk kan draaien naar de werkelijkheid is het niet al te moeilijk hengelen.

Het zal niet werken wanneer je vertelt dat je in Nederland werkt, al meerdere keren op vakantie in Thailand, en dan met name in Pattaya, geweest bent en nu dus op zoek bent naar een relatie.

Het lijkt wel of die meiden op plaats en of regio scannen. Wat dan goed werkt is een profiel met als woonplaats Bangkok maar je werkt momenteel in Singapore. Leer dan wel een behoorlijk adres uit je hoofd en niet zoiets als Sukhumvit Road Soi nn. Voor de rest doen zelfstandige beroepen als Sales Manager SEA region, IT consultant of Project Manager het heeeeeel goed.

Zorg dat je tijdens Thai kantoor uren online bent, met name in de middag. En dan maar afwachten.

Vanmorgen vroeg hier in Sao Paulo was ik in mn apartement aan het werk en had SKYPE aan staan. Nu is het zo dat ik over een paar weken weer in LOS ben dus een extra contact is wel meegenomen.

Na een paar Ghaneese scammers, want die zijn er zo veel op SKYPE, een Thaise jonge dame van 32 die contact zocht. Bleek uit Chonburi te komen en vroeg me al gauw of ik daar wel eens geweest was. Nou niet verder dan het bussstation op weg naar Trat zei ik. Oh and you been in Pattaya? Mijn standaard antwoord daarop naar een Thaise girl is altijd:

Pattaya is for Farang loosers and poor girls with bad jobs.

Sorry guys voel je niet aangesproken, zo meen ik het niet helemaal. Maar als ze deze zin accepteren dan heb je een gerede kans dat je beet hebt. Want deze zin doet het blijkbaar wel goed bij een Thai girl met een gewone baan.

Ik chat nooit al te lang, geef m'n email adres en vraag het hare. Als dat zo'n raar fancy adres is stuur ik niets en anders is het even copy/paste en stuur haar een lange introductie mail. En natuurlijk krijg je niet altijd antwoord. Maar vaker wel en ik vraag ook niet gelijk om een foto van haar, komt wel. Zolang ze maar het idee hebben dat ik mogelijk wel geinteresseerd ben maar het niet overdrijf, doen ze ook nog hun best!

Tot mijn verbazing had ze me vandaag nog een mail gestuurd. En o ja, nog een voordeel van SKYPE, ze zijn dus per definitie niet bang om Engels te spreken of te schrijven.

Goed dit was dan misschien niet helemaal conform de opzet van dit draadje maar het laat zien dat er meer mogelijkheden zijn dan alleen dating sites om kennis te maken met ordinary Thai girls.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door buzz_129 Bekijk bericht
                    Lang geleden ......... bla bla bla ......

en tenslotte ........
                    "het laat zien dat er meer mogelijkheden zijn dan alleen dating sites om kennis te maken met ordinary Thai girls".
                    ================================================== =======

BAH BAH BAH !
                    Jij wilt geen kennis maken, maar alleen de boel oplichten of om de tuin leiden en je geeft uitgebreid aan hoe jij denkt dat "succesvol" te kunnen doen !

"Respect" ?
                    Of heb ik je aanbevelingen verkeerd begrepen ?

Genoeg woorden aan vuil gemaakt, denkt en vindt Wammie die totaal niet begrijpt waar jij mee bezig bent ?

P.S. Kijk nog even naar mijn "handtekening" en "dream your life" !
                    Love the life you live,
                    live your dream,
                    don't dream your life
                    and live the life you love !

Commentaar

Hey Wammie,
                      leuk nog eens van je te horen. Ik dacht al dat je voorgoed verdwenen was
                      Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Dit onderwerp (topic) heeft dus helemaal niets te maken met Hookers.nl

Waarom worden dergelijke berichten nog getollereerd op een site waar gesproken wordt over betaalde liefde

Commentaar

Uiteraard moet je wel in de positie zijn om een bepaald verhaal en een al dan niet gefingeerde levensstijl en maatschappelijke positie geloofwaardig over te brengen. Wanneer je een geloofwaardig en interssant verhaal opbouwt dat je later, mocht het toch serieus worden, makkelijk kan draaien naar de werkelijkheid is het niet al te moeilijk hengelen.........
                        Wat dan goed werkt is een profiel met als woonplaats Bangkok maar je werkt momenteel in Singapore. Leer dan wel een behoorlijk adres uit je hoofd en niet zoiets als Sukhumvit Road Soi nn. Voor de rest doen zelfstandige beroepen als Sales Manager SEA region, IT consultant of Project Manager het heeeeeel goed.
                        Pattaya is for Farang loosers and poor girls with bad jobs. Sorry guys voel je niet aangesproken, zo meen ik het niet helemaal. Maar als ze deze zin accepteren dan heb je een gerede kans dat je beet hebt. Want deze zin doet het blijkbaar wel goed bij een Thai girl met een gewone baan.
                        Hier valt mn bek toch echt van open.................
                        Jij zult het nog ver schoppen in de wereld...........
                        Om het netjes te houden verder maar geen commentaar.............

Commentaar

mijn moeder zegt altijd 'wees jezelf jongen'' en dat geld inderdaad ook voor je profiel op een datingsite.
                          ik moet bekennen dat ik ook wel eens iets hoger heb ingezet maar dat komt omdat ik een hoger denkniveau heb dan mijn momentele werk.
                          maar als de aap uit de mouw komt verlies je gelijk het vertrouwen en ben jij eigenlijk de scammer
                          aan de andere kant zit er natuurlijk veel kaf onder het koren bij de dames en zijn veel datingsites niet meer dan een etalage.
                          persoonlijk vind ik het wel iets spannends hebben en ik had bijna een relatie met een indonesische dame die heel slim bezig was.
                          ze profileerde via hi5 en bouwde een netwerk op en liet zich door haar oom hier uitnodigen [touristvisum] en bezocht vervolgens haar contacten waaronder ik dus.
                          nu is het raak en binnenkort heeft ze haar mvv. maar dan wel met iemand anders

op zich kan de strategie van buzz interessant zijn voor gezelschap of gids als je ergens voor het eerst komt.

iemand direct ontmoeten of via een datingsite zijn gewoon verschillende methodes met elk hun voor en nadelen, sommige mensen communiceren via een site openhartiger dan in ''real life''

Commentaar

[quote=buzz_129;988387]Lang geleden.....bla bla bla

En al die tijd maar afgeven op ons forum leden en de dames aldaar dat ze niet te vertrouwen, oneerlijk zijn etc etc.....

Nou....die meiden komen daar om hun geld te verdienen.....en de wandelaars om het aan hun uit te geven.
                            Dat is tenminste een eerlijke manier van zaken doen.

Ik hoop van ganzer harte dat je een keer door de mand valt met jouw praktijken.
                            Jij geeft ons Farang daar op deze manier een slechte naam.
                            En gelukkig ben je wat dat betreft in de verre minderheid, en houden wij de naam wel hoog van de (Nederlandse) Farang in Pattaya en andere wandeloorden.

Hoe je ook denkt over ons en die "slechte" meiden.....door je verhaal hier heb je je alle recht toch wel van spreken ten grabbel gegooid.

Wat een misselijk makend mannetje ben je toch.
                            De boel een beetje belazeren.......en al die tijd daarvoor alleen maar op het forum afgeven op ons wandelaars en de dames uit een bar.

Kan je maar één advies geven: ZOEK PROFESSIONELE HULP.

Limon

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wreker
                              Dat de meiden meerdere mannen kunnen behagen is me al te goed bekend, en daar leg ik mij, uit een vreemdsoortig ouderwets principe, niet bij neer. Maar dat principe is net zo kansloos als ikzelf!

De Wreker
                              Volgens mij hebben een paar mensen mij niet helemaal goed begrepen.

Even een paar dingen recht zetten.

Ik heb nog nooit over slechte meiden gesproken. Ik zeg alleen "poor girls with bad jobs" en dat is iets heel anders.

Natuurlijk blijf ik altijd wel mezelf. Toevallig is een van de genoemde jobs ook mijn echte job. Vandaar dat ik het voordeel heb dat ik nogal eens zakelijk in Thailand ben, en er dan nogal al wat rondreis. En tevens heb ik echt zes maanden permanent in Singapore gewerkt en vele lange weekenden in Bangkok doorgebracht waar ik dan een apartement huurde ergens buiten de bekende wandelgebieden.

En de dames die ik op deze manier ontmoet, belazer ik dus niet! Tenminste niet in die zin dat ze er ook maar enig nadeel van ondervinden. Wat niet weet wat niet deert, zei MIJN moeder altijd.

En als ik zo'n dame voor het eerst ontmoet nodig ik haar altijd op voorhand uit voor een avond dinner, drinks and dance in een gelegenheden van haar keuze. Uiteraard heb ik altijd een leuke eau de toilette voor haar als binnenkomer bij me. Je moet tenslotte wel een beetje vrijgevig zijn.

En of ik nu goedkoper uit ben, nee dat denk ik niet. Ik denk dat zo'n bezoek van een paar dagen meer kost dan drie nachten met een girl uit een gogo of een club. Voor mij zijn er legio voordelen aan deze methode. Ik hoef niet op jacht in Termae, Q bar of god mag weten waar. Ik voer meer interessante gesprekken met iemand waarvan ik op voorhand al weet hoe goed hun Engels is. En voor zo een dame is het wederzijdse gezelschap geen professie maar een verwachting. Dus als het op het einde van de avond of nacht leidt to blijven, is het ook een echte GFE en niet een uit noodzaak. En dat is me tot nu toe nog steeds het beste bevallen.

Doordat ik in Bangkok een vaste vriendin heb die ik uiteraard bij ieder bezoek ruimschoots feteer, probeer uitermate voorzichtig te werk te gaan, en kan ik dit soort capriolen in Bangkok niet meer uithalen. Maar ook daar zijn oplossingen voor.

Goed, mijn insteek is anders dan enige leden die hier actief zijn. Ik kies er voor om enige moeite vooraf te doen in plaats van de snoepwinkel in te lopen en uit het overweldigend aanbod van mooie vernisjes te kiezen.

Wanneer iemand beweert dat ik dames belazer, dan heeft deze persoon het helemaal niet begrepen, of heeft niet goed gelezen.

En als een van de leden mij eng vind kan ik daar slechts met zijn eigen loze woorden op reageren: "het zegt meer over jou dan over mij"!

Commentaar

Hé Buzz,

Stoor je niet teveel aan al die politiek correcte heren hier, jongen!

Schrijf lekker hoe jij het doet, niet iedereen hoeft met het je eens te zijn toch? We zijn gelukkig allemaal anders. Ik pik er wel uit wat ik handig vind en de rest laat ik voor wat het is.

Mazzel,

PaulusXXX

Volgens mij hebben een paar mensen mij niet helemaal goed begrepen...etc.
                                Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Los van het feit dat Buzz mij een vrucht van de bekende Quercus lijkt, vind ik toch dat op zijn bovenstaande verhaal niet veel valt af te dingen.
                                  OK, zijn woordegebruik heeft een hoog rode-broek en polo-short gehalte...

Maar toch, het is een andere manier om vrouwen te versieren, en daar maakt hij ons deelgenoot van.
                                  En of het niet deugt...? tja, ik weet het niet. Ik heb daar niet zo'n mening over. Gewoonweg omdat ik er niet over nadenk. Te complex.
                                  Als je dit afkeurt, zou je als Pattayawandelaar eerlijkheidshalve ook eens goed naar jezelf moeten kijken. Want gebruik maken van Bargirls kan ook worden gezien als misbruik maken van de armoede van de meisjes.
                                  Wat ik wil zeggen: Niets is eenvoudig in dit leven, zeker goed & kwaad niet. En hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

Commentaar

Buzz, Pants, Paulus;

ik heb lang getweifeld om me überhaupt in deze discussie te mengen.
                                    Echter, zowel voor Buzz , als voor veel van zijn "afkrakers"geldt:
                                    Cést le ton qui fait la musique.

Als hij zijn ding zo doet, al is het maar in gedachten, dan blijft het "zijn ding".

Wat ik heel bijzonder vindt , is , dat Buzz , ondanks de stroom van kritiek, tegen de digitale stroom in blijft zwemmen.

Maar beste Buzz, een flesje Eau de toilette, dat is toch niet meer van deze tijd. Dat weet zelfs een oude vos als Buitenpost.

Groet van:
                                    Buitenpost, die blij is dat hij dit soort dingen niet nodig heeft en ook nooit heeft gehad.
                                    Het 2e Chang on the rocks staat te wachten
                                    iedereen zijn plezier op zijn manier.

Commentaar

hoi ik zal ook maar is reageren
                                      na zeer veel hier te hebben gelezen en van genoten
                                      ben inmiddels 7x in het mooie land geweest
                                      de eerste 3 x lekker aan de wandel geweest
                                      toen op date in asia een meid uit bkk leren kennen was er in het begin zeer huiverig voor
                                      maar nies is minder waar de 4x kwam ze me ophalen op het vliegveld de halve familie erbij en ik zou niks anders meer willen zo op men gemak gesteld dus het kan wel via de dating site
                                      inmiddels vele bezoeken verder voel ik het als men tweede huis
                                      de familie is wel zeer modern naar thai begrippen en spreken allemaal goed engels
                                      als ik er ben laat zij me ook vrij kan afentoe effe wandelen dus wat wil ik nog mee
                                      en voor de toekomst zien we wel weer
                                      nog geen concrete plannen gemaakt
                                      ik ben 37 en zij 31 dus dat valt ook wel mee
                                      vrgr farang

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door farang Bekijk bericht
                                        als ik er ben laat zij me ook vrij kan afentoe effe wandelen dus wat wil ik nog mee
                                        en voor de toekomst zien we wel weer
                                        nog geen concrete plannen gemaakt
                                        ik ben 37 en zij 31 dus dat valt ook wel mee
                                        vrgr farang
                                        wish u all luck

ga zeker meerdere keren wandelen, je zal zien hoe sommige meiden hier gunstig op reageren
                                        i will stay forever, my wish become real

Commentaar

beste vrienden,

die website http://www.dateinasia.com schijnt werkelijk zeer goed te zijn. Ik heb regelmatig chatcontact met een paar dames uit de Filippijnen (ben een bezoek aan het voorbereiden :-D) en ze werpen zich bijna letterlijk in je armen.

veel plezier,

Fredje