Indonesië: de Indo bar Algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Indonesië: de Indo bar Algemeen

Een nieuwe discussie voor lekker geouweh**r over van alles en nog wat, zolang het maar Indonesie betreft.
    Laatst gewijzigd door Benn0; 18-12-08, 14:18.

Indonesie: de Indo bar

Oorspronkelijk geplaatst door non olet Bekijk bericht
    Ik wil me op Bali na het eten serieus bezig houden met de resterende tijdspassering [...]

Yep, inderdaad..ik ben het volkomen eens met je wat betreft het niet meer zo lang doorhalen in een kroeg, op mijn leeftijd laat ik dat over aan de "jongeren">> te druk, te veel lawaai? ook ik ben dan zo weg, er zijn zat rustiger bars waar je terecht kunt voor een drankje/hapje, al of niet met je eerder op de avond "gescoorde" of "vaste" dame

Over dat ineengestrengeld slapen: was maar een geintje hoor...weet maar al te goed wat je bedoelt>> ben nu al jaloers op je dat je er binnenkort weer heen gaat, maar volgend jaar mei ben ik weer aan de beurt en voor de komende weken heb ik hier nog indonesisch gezelschap
    Laatst gewijzigd door Benn0; 18-12-08, 12:44. Reden: volledige quote ingekort

Commentaar

Re: Indonesie: Bali

Senior, NO,

met plezier lees ik jullie ervaringen.
      Zelf heb ik 3x op het Godeiland mogen vertoeven en wacht met smacht op de 4e x (half volgend jaar?).

Ik ben niet het bartype en ging op jacht na diner, dus rond 20.00u - 21.00u.
      Jacht is niet het juiste woord, want tijdens het "wandelen" wordt je al regelmatig aangesproken of komen de bekende scooters langs.
      Maar met het lezen van jullie ervaringen vraag ik me toch af of ik iets mis door niet die bars in te duiken.......
      Ik krijg nu toch een beetje het beeld dat de dames daar uiterlijk op een hoger plan staan.
      Zelf heb ik het liefst geen prof, met alle voor-/nadelen van dien, maar jullie verhalen klinken toch wel errug interessant....!

Grt,

Jalan

Commentaar

yepz dus vooral oppassen ... gewoon lekker genieten en vooral niet verliefd worden... !!

ken een gozer die een chick haalde uit indonesia en die chick jatte zijn portemonee in t vliegtuig en rende op schiphol in eens weg..hahahahahah weg chick en weg geld !!

Commentaar

Ik lees net op een Indonesisch forum vor Nederlanders dat het in November erg rustig is op Bali.
          Heeft iemand ervaringen in die periode met onze hobby? Oftewel, is er daardoor meer keus voor ons, of trekken de dames er dan ook op uit, zodat het voor ons ook rustig is?
          Mijn plannen zijn om rond deze periode te gaan, maar toch even afhankelijk van julle antwoorden......

Commentaar

t is zowieso rustiger nu ...australia heeft een negatief reisadvies afgegeven voor indonesia omdat de bomterroristen doodgeschoten zijn en er worden dus bommen verwacht...

en daarbij gaan veel richting huis rond kerst ! Maar er zijn altijd nog genoeg dames voor onze hobby.... je hebt er ook geen 100 nodig toch ??

succes en jalan baik baik !!

Commentaar

Thankx voor de tips en adviezen.
              Ik was er even vergeten bij te vermelden dat het volgend jaar November betreft.
              Ik twijfel aan de Mei/Juni periode (wanneer ik meestal ga) of November.
              Jakarta lijkt me ook wel super, maar is voor mij geen optie.
              Ik hou helemaal van het sfeertje Bali en dat wil ik niet missen.
              Maar deze keer wil ik toch in de bars vertoeven. Heb al eens geschreven dat ik meestal dames tegenkom onderweg op de scooter die ik niet kan laten gaan. Maar na dit tread helemaal uitgespit te hebben, moet ik toch echt in de bars rondhangen voor de "nice looking ladies".

De optie om er een villa te huren is inderdaad geen verkeerde. NOG meer privacy en minder bemoeienissen van het hotel waar ik normaal zit in Tuban met veel NL'ers.
              Nogmaals dank allen!

Groet,

Jalan

Commentaar

Re: Indonesie: de Indo bar

Ik hoop dat deze bar net zo'n succes wordt als de Pattaya Holland Beerbar voor de Thailand-gangers.

Om de Wreker bij de opening daarvan even (aan)gepast te citeren:
                Oorspronkelijk geplaatst door wreker
                Hier mag alles, en niets hoeft!

Eindelijk een draadje waar zowel de ervaren rotten als de newbe's elkaar kunnen ontmoeten, zonder enige reservering, en zonder enige schaamte!
                Dit is het topic voor the homesick,the wannabe's, the sexy and the drunk!

Hiermee is alles opgelost, dus Spring gun het even tijd!

Reacties op andere draadjes plaats ze hier! Hier kan alles, lekker ouwe****en over Indonesia!

Heb je een reactie op een andere draad plaats ze hier!

En dan nu weer over tot de orde van de dag!

De Wreker, die dit, met velen, een prima oplossing vindt!
                Laatst gewijzigd door Benn0; 18-12-08, 14:51.
                Big Benn0 is watching you!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Benn0 Bekijk bericht
                  Ik hoop dat deze bar net zo'n succes wordt als de Pattaya Holland Beerbar voor de Thailand-gangers.

Om de Wreker bij de opening daarvan even (aan)gepast te citeren:
                  ben wel geen indonesieganger, maar vertoef wel veel in jakarta, soms voor 2 dagen, soms voor 3 dagen, ben zopas in het sparks hotel geweest, mangga besar area, en daar is het leute, zowel in de straten, als in het hotel, dansende discogirls op podium, strippen voor je, en je neemt ze mee naar je kamer zonder problemen

een echt sexhotel, lol
                  i will stay forever, my wish become real

Commentaar

Wil misschien ook naar Bali, maar wel in een all-in hotel. Aangezien er op Kuta geen all-in hotels zijn heb ik er wel 1 gevonden op Nusa Dua. Is de afstand tussen deze twee plaatsen een beetje te doen? Want dan wordt het zeker Bali dit jaar. Of weet iemand hier misschien nog een all-in hotel vlak bij Katu?

Gr

Blazer

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door blazerblabla Bekijk bericht
                      Aangezien er op Kuta geen all-in hotels zijn heb ik er wel 1 gevonden op Nusa Dua. Is de afstand tussen deze twee plaatsen een beetje te doen?
                      Gr

Blazer
                      Blazer,

weet je zeker dat je all-in zoekt. Ieder zijn eigen ding, maar niets zo lekkerder dan verblijf BUITEN hotel (behalve hobbyen dan)
                      Nusa Dua-Kuta is toch wel een half uur/3 kwartier rijden.
                      Als je doel is hoofzakelijk wandelen, adviseer ik je toch Kuta en omstreken.
                      Maar blijft persoonlijk.

Enjoy en vergeet ons niet op de hoogte te houden.
                      Recente ervaringen zijn altijd welkom.
                      Jalan

Commentaar

Thanks voor je reactie, maar het probleem is dat we met een groep gasten gaan die allemaal van een lekker drankje houden. En ik zie ons dit zelf nog niet kopen. We willen gewoon overdag lekker relaxen en het liefst dat we er niks voor hoeven te doen, gewoon drankjes bestellen en laten brengen. Lekker aan het strand of zwembad en`s avonds lekker los. Maar jullie weten ook geen all in hotels in Kuta of omgeving?

Alvast bedankt,

Blazer

Commentaar

Even een kleine waarschuwing geven via deze thread. Kreeg vanochtend een mailtje van een goede vriend van mij die in Bali woont en ik vind het persoonelijk zeer verontrustend. Hij mailde dat tijdens een onderzoek 1 op de 5 DVP,s die op Bali werken HIVpositief is. Schrok er toch wel een beetje van, want zo,n hoog percentage had ik niet verwacht. Veel vrouwtjes/meisjes werken ook vaak zonder condoom. Dus medebroederwandelaars het moraal van dit berichtje is dan ook doe het altijd veilig met condoom.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jalan Bekijk bericht
                            Blazer,

weet je zeker dat je all-in zoekt. Ieder zijn eigen ding, maar niets zo lekkerder dan verblijf BUITEN hotel (behalve hobbyen dan)
                            Nusa Dua-Kuta is toch wel een half uur/3 kwartier rijden.
                            Als je doel is hoofzakelijk wandelen, adviseer ik je toch Kuta en omstreken.
                            Maar blijft persoonlijk.

Enjoy en vergeet ons niet op de hoogte te houden.
                            Recente ervaringen zijn altijd welkom.
                            Jalan
                            sluit me hier zeker bij aan wat moet je in hemelsnaam met all-inn (als je die al vind zeker uitpuilt van de australiers)
                            er is niets leuker dan door de leuke straatjes te lopen en te worden aangesproken door de meiden voor een massage.
                            houd er wel rekening mee dat niet alle meiden bij een massage ook verder willen gaan. ( maar de complimenten die je krijgt is zeker goed voor je ego )
                            LET OP!!! ga zeker niet met meiden mee die je met 3 of meer overvallen en je op straat al vertellen dat er meer mogelijk is en dat ze een eigen kamer hebben
                            en in het uitgaans leven kom je er vanzelf achter met welke dames het wat kan worden. hap niet te snel toe want de kans is groot dat haar vriendje staat te kijken en je nog meer mag afrekenen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door blazerblabla Bekijk bericht
                              Thanks voor je reactie, maar het probleem is dat we met een groep gasten gaan die allemaal van een lekker drankje houden. En ik zie ons dit zelf nog niet kopen. We willen gewoon overdag lekker relaxen en het liefst dat we er niks voor hoeven te doen, gewoon drankjes bestellen en laten brengen. Lekker aan het strand of zwembad en`s avonds lekker los. Maar jullie weten ook geen all in hotels in Kuta of omgeving?

Alvast bedankt,

Blazer
                              misschien kan je eens naar een reisburotje afzakken!!!
                              i will stay forever, my wish become real

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jabbywocky Bekijk bericht
                                Even een kleine waarschuwing geven via deze thread. Kreeg vanochtend een mailtje van een goede vriend van mij die in Bali woont en ik vind het persoonelijk zeer verontrustend. Hij mailde dat tijdens een onderzoek 1 op de 5 DVP,s die op Bali werken HIVpositief is. Schrok er toch wel een beetje van, want zo,n hoog percentage had ik niet verwacht. Veel vrouwtjes/meisjes werken ook vaak zonder condoom. Dus medebroederwandelaars het moraal van dit berichtje is dan ook doe het altijd veilig met condoom.

Goed dat Jabbywocky dit nog eens onder de aandacht brengt. Er verschijnen hierover nochtans regelmatig berichten in de Aziatische pers. Niet alleen stijgt het aantal HIV-besmettingen dramatisch. 1 op 2 DVP's blijkt bovendien drager te zijn van één of meer van de volgende SOA's : gonorroe, chlamydia of sifilys. Zie de link hieronder en voor hun die het aanbelangt : think twice.

Groeten,

Lupus Major.

http://www.aegis.com/news/ads/2008/AD082002.html

Commentaar

Re: Indonesië: de Indo bar

goede raad ! Inderdaad zijn indonesische dames niet bang voor aids.. ze zijn zeer makkelijk in neuken zonder condoom... heb ook in het verleden met me geile kop wel eens de fout gemaakt om hem er zo in te laten steken.. uiteindeijk geluk gehad dat ik niets opgelopen had, heb me daarna paar keer laten testen.. maar je kan echt beter een condoom om doen...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jalan Bekijk bericht
                                    Senior, NO,

Ik ben niet het bartype en ging op jacht na diner, dus rond 20.00u - 21.00u.
                                    Jacht is niet het juiste woord, want tijdens het "wandelen" wordt je al regelmatig aangesproken of komen de bekende scooters langs.
                                    Maar met het lezen van jullie ervaringen vraag ik me toch af of ik iets mis door niet die bars in te duiken.......
                                    Ik heb weer een paar dagen op Bali vertoefd. Daarom hierbij mijn wederwaardigheden "tot leringh ende vermaek".

De eerste dag was ik nog net op tijd om, enigszins vermoeid, van de zonsondergang op Kuta beach te genieten. Zoals verwacht werd ik als man alleen zittend op het strand aangesproken door een jongedame, die naast me kwam zitten. Met haar rudimentair engels en mijn rudimentair indonesisch lukte het om een eenvoudige conversatie op te zetten. Ik heb haar op een maaltijd getracteerd en meegenomen naar mijn kamer. Ze werkte in een winkeltje en was duidelijk een amateur die wat wilde bijverdienen; plezierig maar erg onervaren.

De volgende dag besloot ik 's avonds maar eens het nachtleven in te duiken en traditiegetrouw begon ik mijn avond met een biertje in de Minilounge (voorheen Minibar). Helaas, dit etablissement is in snel tempo achteruitgegaan. Al mijn vroegere vriendinnen waren verdwenen en er waren nauwelijks acceptabele nieuwe dames bijgekomen, er was bijzonder weing keus. Bij de buren speelde een goede band maar er waren weinig vrije dames aanwezig. Daarom de straat overgestoken en Paddy ingedoken. Hier was de bar verbouwd en verplaatst, waardoor de vroegere scheiding tussen Indonesische dames en Australische feestvierders verdwenen was, helaas geen verbetering want dronken Aussies menen leuk te moeten doen door zich in gesprekken te mengen en indodames te beledigen. Dus verder naar Bounty-disco, die nog helemaal hetzelfde is gebleven. Ik ben gaan zitten en na wat oogcontact en een knikje zaten er al snel twee schoonheden bij mij aan tafel. Na een drankje heb ik mijn keuze gemaakt en de slankste meegenomen naar de nieuwe "Engine Room", die ik ook wilde zien. De muziek was hier echter zo hard dat ook lieden met beduidend minder jaren op de teller weggetetterd werden. Om gehoorbeschadiging te voorkomen zijn we naar mijn kamer gegaan voor wat erotische "fitness training" waarbij alle remmen los raakten.

Dit beviel prima zodat ik haar gevraagd heb de volgende dag bij mij te blijven. We raakten aan de praat en ze bleek pas een paar weken op Bali te zijn. Ze liet mij ook foto's zien waaruit bleek dat ze kort daarvoor nog streng islamitisch gekleed ging. Ze was nu gescheiden en ze voelde zich vrij. Ik heb daarom voor haar een bikini en een jurkje gekocht. Bij ons zou niemand van deze kleding op kijken, maar zij bleef de eerste uren steeds de zoom van de jurk naar beneden sjorren, maar het wende. Ook aan de bikini in het zwembad moest ze geweldig wennen, maar dat deed ze al snel met groot enthousiasme. 's Avonds hebben we nog wat cocktails genuttigd in de Sky Garden. Hier was niets veranderd, het dakterras is nog steeds een heerlijke lounge plek en er waren wat werkzaamheden aan de gang om dit dakterras met een luchtbrug te verbinden met het dak van de buren. De cocktails zijn wel duurder maar ook beter dan in Bounty. Helaas was na een inspirerende nacht mijn lange week-end Bali alweer voorbij en werd ik door mijn gezelschapsdame op het vliegveld als een echte GF uitgezwaaid.

NO

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door non olet Bekijk bericht
                                      Ik heb weer een paar dagen op Bali vertoefd.
                                      NO
                                      NO: Zo te horen heb je je toch weer prima vermaakt al was het maar voor een weekend!
                                      Vooral je 1e verhaal spreekt me erg aan. Ik ga de volgende keer ook op die toer, lijkt me een leuke ervaring mits ze wel weet wat ze doet

Grt,
                                      Jalan

Commentaar

heren Baligangers eerst een gelukkig en voorspoedig 2009. Wil dit wel even kwijt en dat betreft het volgende. Zoals jullie weten kom ik al een aantal jaartjes op Bali en zodoende ook veel contact gehad met de vrouwtjes aldaar. Deze contacten monden vaak uit in langdurige onderhoud via mail of telefoon/sms verkeer.

Het kan aan mij liggen maar sinds 2008(Misschien recessie)krijg mijn persoontje het verzoek van sommige dames of ik wat geld wil doneren omdat hun moeder of kind ernstig ziek is bijvoorbeeld.

Maar aan gezien ik slechte ervaringen(lees mijn verslagen maar)heb met het vragen of uberhaupt sturen van geld ging bij mij de alarmbellen rinkelen.

Jabbywocky dacht ik hardop je wordt van af ver af letterlijk en figuurlijk genaaid en een stemmetje zei tegen mij niet doen.

Ik kan het maar niet bevatten hoe de indonesische mensen(vrouwen) zo gemakkelijk om geld kunnen vragen, Ja ik snap het wel ergens het heb alles met de armoe te maken en deze vrouwtjes zien ons als rijkelingen die eea wel kan missen.

mijn vraag is eigenlijk of er op dit forum/thread medelotgenoten zijn die ook zo iets mee maken. En misschien weten jullie wel een oplossing door tegen de dames te zeggen nee maar wel zo dat je wel contact houdt( met in dit geval mijn persoon)met ze zonder dat je niets meer van hun hoort.

Geef toe dat ik sommige en dat is vaak op hun verjaardag wat geld toestuurt via Western-union. En juist van deze dames krijg ik vaak het verzoek binnen om wat te doneren. Misschien was het wel mijn fout geweest om uberhaupt wat geld te doneren maar ik deed het in de overtuiging dat ik een cadeautje wou geven.

Commentaar

Beste Jabbywocky,

zeer herkenbaar verhaal wat je hier neerzet. Ik wordt ook zo nu en dan benaderd, zelfs door DateInAsia girlies!!
                                          Punt is, als zij je eenmaal zien als een gulle gever, ben je de 1e die ze opzoeken. Wat hun reactie zal zijn als je (een keer) overslaat is dat je er meestal niets meer van hoort. Maar ik moet ook zeggen dat ik ze zelf dan ook niet meer benader.
                                          Ik ben nu met een leuke meid een "relatie" aan het opbouwen via DIA en ze insinueerde ook vanalles op financieel vlak.....
                                          Maar slappe zak als ik ben, heb ik vandaag geld naar haar overgemaakt voor oa een digitale camera, zodat ik er op z'n minst ook nog plezier van kan hebben
                                          Ik houd er maar gewoon rekening mee dat onze hobby nog niet zo goedkoop is als we soms willen denken en we soms moeten investeren.
                                          Ik ben benieuwd of ik nog iets van deze meid hoor trouwens.........

Jalan