Thailand: Pattaya hotels Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Pattaya hotels Recensies

Thailand: Pattaya - Welcome Plaza Hotel

ben geweest met BMAir in Welcome Plaza Hotel, prima hotel, recht tegenover de Scene, en 3 minuten lopen naar Beach Road en Walking Street. Overdag hebben ze niet in de gaten als je een dame mee naar boven neemt, omdat er dan zoveel mensen in en uit lopen. Maar 's-avonds, zeg na 10 uur, moet je 300 Baht extra betalen wil een een dame mee naar boven nemen

Girlfriendly hotels

1. Pattaya
    http://www.rongraem-pattaya.com/allhotels.html
    de girlfriendly zijn met
    2. BKK
    http://www.bangkoktonight.com/hotels...friendly.shtml
    Laatst gewijzigd door Benn0; 01-10-08, 19:53.

Commentaar

quote author=Cornerpocket link=board=43;threadid=34909;start=0#161926 date=1098025046]
      Thailand: Pattaya hotel Vinai Place

Elange,
      ik heb er verbleven in feb van dit jaar.

je zit er wel wat van de drukte af, enkel de buffalo bar en nog een iets kleinere bar daartegenover kort in de buurt.

de kamers zijn ruim en net, met een groot terras.
      als je, zoals ik, een kamer hebt op het einde van de gang zit je wel kortbij een plaaselijke meubelmaker/zagerijtje wat het nodige lawaai met zich meebrengt van 's morgens vroeg.

Ook aan de andere kant was er toen een gebouw in opbouw. (aan 3rd road is er nog veel bouwactiviteit...)
      Toen nog geen hinder hiervan, maar misschien brengt dit ook lawaai met zich mee...

De dames die het verblijf runnen zijn wel vriendelijk en charmant, but no english, only thai...
      Voor die prijs echter een goed verblijf, mijns inziens.
      Groeten en prettig verblijf - Cp 8)

Commentaar

Nope, 3rd Road is een lange straat vlakbij en parallel aan de Sukhumvit-highway richting Chonburi of Sattahip/Rayong.

Soi 3 (Beach Road) is inderdaad aan de boulevard. Het zijn twee compleet verschillende straten + gebieden in Pattaya.

Tweety.

Oorspronkelijk geplaatst door timachterhoek

Thailand: Pattaya hotel Vinai Place
        Bedoelen julie dan soi 3 langs de boulevard?

Alvast bedankt voor jullie reakties.
        Groeten Tim

Commentaar

Ben dit jaar regelmatig in Vinai-place geweest.Zoals reeds beschreven zijn de kamers zeer ruim,met douche/toilet,balkon en veel kastruimte.Kleine koelkast en een TV die niet veel voorsteld.De eerder genoemde lawaai makende timmermanswerkplaats is inmiddels verhuisd.Het is echter geen hotel,maar meer of minder een kamerverhuurbedrijf.(Tien kamers naast elkaar)Je moet zelf zorgen voor het schoonhouden van de kamer(kun je wel iemand voor inhuren),schone lakens en slopen moet je zelf regelen bij een van de meisjes die daar werken(50 Bhat) Er is een barruimte met poolbiljard aanwezig.De exploitant is een Fransman die Engels spreekt.Ik vond het daar bijzonder rustig met enorm veel vrijheid.Kosten p/mnd 7.500 Bhat
          + 400 Bhat water en electra vlg.de meter ong.1000 Bhat. Dit is de prijs op de begane grond,de eerste verdieping is,als ik het mij goed herinner 500 Bhat goedkoper.Het grote voordeel vond ik ook wel dat het een rustige omgeving is,maar toch binnen loopafstand ligt van het uitgaansgebied,50 mtr.van de Buffalobar met even verder een massagemogelijheid.Als je dan de 3th.Road oversteekt diverse goede en goedkope restaurants;uitgebreid ontbijt 85 Bhat,en daartegenover een internetbedrijf.Soy 7 en 8 etc.daar 10 min.vandaan.Als ik weer eens naar Pattaya ga,wordt het echt weer Vinai.Elange.

Commentaar

ik verblijf in het stable lodge, soi 2 beach road, een waar zwemparadijs overdag, en vlak bij de fijne barretjes in soi 2, of second road, met de bahtbus snel bij walking street... wat moet je nog meer hebben...
            oh ja, ze zijn zeer gast vriendelijk, ook het hotel aan de overkant, sabai inn, of in soi 3 welkom inn...
            drie hotels die zeer gast vriendelijk zijn
            (in welkom inn is elke namiddag een 'look for girl' party... ga er zeker eens zien
            see you soon :P :P :P
            mooi, het leven is mooi

Commentaar

Zelf prefereer ik het Sunshine hotel in soi 8,vanwege de centrale ligging,het uitstekende restaurant en ontbijt.
              Verder 2 pools,vanuit de new-wing vanaf de 7e etage een prachtig uitzicht op de baai en erg schoon,wat ook belangrijk is.
              Ook qua prijs een van de betere,zeker gezien het gebodene.
              Nog ff een link met veel hotels in Pattaya,die ook vermeldt of je zonder bijbetalen een dame mee mag nemen of niet.
              http://www.rongraem-pattaya.com/allhotels.html

en dan nog die van het sunshine zelf:

http://www.ehotelbooking.com/thailan...hine/index.htm

En nog (want dat is goedkoper :P ) voor de evt. internet boeking:

http://www.r24.org/pattaya-hotel.com...e/reservation/

hopelijk hebben jullie hier wat aan !

groet mottley 8)

Commentaar

http://www.pattayapages.com/reviewpo...7&cat=4&page=4

dan nog ff de site van ut hotel zelluf:

http://www.flamingohotelthailand.com/home/nl/index.html
                Laatst gewijzigd door Benn0; 01-10-08, 19:57.

Commentaar

Vanwege de goede ervaringen die ik met het restaurant heb en de voor mij ideale lokatie, tussen central road en soi7 heb ik deze keer in globetrotter hotel geboekt. Het restaurant is redelijk bekend in Pattaya en een aanrader.
                  web: http://www.globetrotter-thai.50megs.com/

Het is 100% girlfriendly. Zijn letterlijke reactie op mijn email betreffende deze kwestie was: "Offcourse we are, in fact, we like them a lot." ;D ;D Je zou ook niets anders mogen verwachten op die lokatie.
                  Laatst gewijzigd door Benn0; 01-10-08, 19:58.

Commentaar

Globetrotter is zeker GF! Het is een zeer klein hotelletje (dus zeker niet te vgl met sunbeam...) tussen soi 7 en beach road.
                    Eigenlijk als je van de Beer Bar Poppy (beach road) naar soi 7 gaat (binnenlangs) naar buffalo bar in soi 7 (aan het toilet...).
                    Het ziet er prima uit en is echt in het midden van actie gelegen. Voor diegenen die wensen te slapen voor 2am lijkt het me niet zo'n schitterend idee...;-)

p.s.: Fugazi05 tx for tip (ivm Lovely corner) heb een schitterende 2 weken gehad!!! Nok & Hong zijn echt schatjes

Commentaar

Residence Garden is een uitstekend GF hotel.

Indien je boekt via www.flbbar.com kan je een kamer krijgen voor 1350 bath

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door diver1961
                        http://www.rongraem-pattaya.com/index.html

Hoe kan ik nu zien welke hotels op bovenstaande links GF zijn?

Grtz.. Diver
                        De hotels met een 8) voor de naam zijn GF.

Commentaar

Wat betreft Areca Lodge kan ik het volgende mededelen.
                          Het is een goed hotel en de kosten liggen nu onder de 1000 bath, voor een kamer welke niet op de pool (1 van de 2) uitkijkt maar op het andere hotel.
                          Er zijn er namelijk 2, dat aan de ingang en het nieuwe achteraan, niet verkeerd verstaan het "oude" is ook nog maar 4 jaar oud maar wegens sukses er achteraan een bijgebouwd.
                          Ik heb er reeds 7 maal vertoeft maar was laatste keer niet tevreden, reden ze hebben een volledig nieuwe staff incl. manager ook een vrouw deze keer maar deze probeert het image op te poetsen tot famillie hotel, niet dat het niet girlfriendly is maar toch van liever niet, je voelt het verschil en zeker aan de balie, dat is een van de redenen dat ik er deze keer niet terug ga, maar zal zeker langsgaan om te zien of het nog dezelfde manager is.
                          Ook is er geen verschil in kamers zoals hun advertentie's doet uitschijnen.
                          Gewone kamer = zicht op ander hotel.
                          Deluxe room= zelfde kamer +zicht op een van de pool's.
                          Superior room= zelfde kamer+waterkoker+ 2 badmantels.
                          Kluizen en gangen zijn video bewaakt.
                          Kamers worden gekuist tot ongeveer 4 uur 's namiddags, maar ze kunnen het niet laten om je toch te storen niettegenstaande label aan de deur, eerste keer kloppen en als je vraagt om later terug te komen bellen ze je wel nog eens even op, zelfs in "superior room".
                          Voor kluisje moet je eigen hangslot hebben en slechts tot 22.00 u beschikbaar, zijn ooit opengebroken geweest.
                          Ontbijt tot slechts 10.30 en goed verzorgd maar ondrinkbare koffie.
                          Ander nadeel is bereikbaarheid om terug te komen, ligt aan second road en als je van dolfijntes tot soi 6 komt ( second road is al een tijdje volledig one-way ) moet je helemaal via beach road en second road rondrijden of te voet doorsteken via Mike Shopping Mall en anders via soi Buakhao.
                          Het eerste gedeelte van soi Diana staat vol met luidruchtige beer bars klasse soi 7&8.

Verder wel proper en verzorgd.
                          Hopelijk heb je hierwat aan.

Commentaar

Ik ga ieder jaar voor 4 weken naar Thailand, waarvan de laatste week altijd in Pattaya. Sinds 3 jaar verblijf ik steeds in Areca Lodge, omdat ik de kwaliteit van dit hotel gewoon goed vind voor de prijs die je ervoor betaalt. Poolside is duurder, maar ik zie totaal geen voordeel om een kamer aan de kant van het zwembad te kiezen. Eigenlijk zijn de beste kamers in het tweede gebouw aan de andere kant van de pool. Het hotel is schoon en nieuw met 2 lekkere pools, Nederlandse televisie en een heel gezellige beergarden. Het ontbijt is niet echt geweldig (de koffie is inderdaad niet te zuipen), maar dan lig ik toch nog meestal in bed. Persoonlijk vind ik de staf wel erg leuk, maar ik merk wel dat er veel leuke mensen zijn weggegaan nu er een nieuw management is. Voor een goede indruk van het hotel: http://www.arecalodge.com
                            Het ligt wel niet helemaal midden in de scene, maar ik persoonlijk vind dat helemaal niet erg. Tegenover ligt ook een wasserette waar je binnen 24 uur je kleren gewassen en gestreken terugkrijgt. Bovendien zijn er best een paar relaxte barretjes verderop in de straat. Ik vind het een aanrader!!

Commentaar

Stable lodge : Hoeveel is de prijs per nacht en ontbijt?
                              Globetrotter : Zijn er douches of enkel lavabo?
                              Elange : Dubbel bed?

Thanks voor diegene die het weten en het dan ook mij willen laten weten.

En een zekere Nick, ik weet niet of het gelukt is te antwoorden voor ginder een pintje samen te gaan drinken.

Commentaar

nog ff ten overvloede dit......

What they charge
                                Some Hotels charge for your guest, some don't.

Hotel Name Surcharge for Guest

A1 Hotel up to 500 Baht
                                Amari Orchard Hotel up to 500 Baht
                                Asia Pattaya Hotel up to 600 Baht
                                Bayokee Hotel 300 Baht
                                Beverly Plaza up to 300 Baht
                                Botany Beach Hotel 350 Baht
                                Camelot Hotel 300 Baht
                                Ceasar Palace 200 Baht
                                Central Pattaya Hotel 300 Baht
                                Central Wongamat 500 Baht
                                Cholchan Resort 700 Baht
                                Cosy Beach Hotel 200 Baht
                                Dusit Resort 1000 Baht
                                Garden Seaview Hotel 800 Baht
                                Hard Rock Hotel 900 Baht
                                Jomtien Palm Beach Hotel 500 Baht
                                Pattaya Center Hotel up to 300 Baht
                                Pattaya Garden 400 Baht
                                Royal Cliff Beach Hotel 600 Baht
                                Royal Palace Hotel 300 Baht
                                Siam Bayshore 800 Baht
                                Siam Bayview 800 Baht
                                Sunbeam Hotel 300 Baht
                                The Montien Hotel 1000 Baht
                                The Regent Marina Hotel 500 Baht
                                Tropicana 500 Baht
                                Woodlands Resort 0 up to 500 Baht

Commentaar

Dusit resort rekend enkel extra indien je boekt via agentschap, indien je ter plaatst incheckt zijn er géén extra kosten, kamers zijn dan wel duurder en zonder ontbijt, en reken daar maar minstens 120 baht voor een watertje aan het zwembad of de bar.
                                  Was over 2 jaar zo en de prijzen zullen ondertussen wel omhoog gegaan zijn.

Commentaar

Re: Thailand: Pattaya. Girlfriendly Hotels

Oorspronkelijk geplaatst door wallyperrier
                                    wil een reservatie maken in het sunshine hotel en residence, in soi 8,
                                    maar op het internet vind ik prijzen voor sunshine hotel en sunshine residence
                                    welke van de twee zijn de beste kamers, in het nieuwe gedeelte???
                                    jawel, het nieuwe gedeelte is veel beter maar ook duurder. Vanaf de 7e verdieping heb je ook zeezicht, de beste kamers hebben de nrs 10 en 11 vooraf gegaan door het verdiepings nummer bijv. 1011 danwel 911. Kamer 12 is een extra grote, wel de mooiste met ramen aan 2 zijden, ook richting centralroad,maar ook de duurste.Vanaf de 12e verdieping het beste zicht uiteraard.
                                    Als je dr weinig denkt te zijn en je wil enkel pitten en een wippie, ouwe gedeelte nemen.
                                    Nieuwe gedeelte is het recidence, oude gedeelte heet gewoon hotel.
                                    Enne, voordelig is het nabij gelegen hotel Klein Vlaanderen, kamers voor 500 bht en 650 bht, girlfriendly uiteraard.

groet 535diesel

Commentaar

Re: Thailand: Pattaya, Girlfriendly Hotels

Eerst verbleven in Eastin Hotel (rechttegenover Sunbeam hotel) . Vroegen daar 300 baht supplement per nacht. Niet echt aantrekkelijk dus. Derna paar dagen verbleven in het Intown Holiday Hotel. Hier 2 persoonskamer genomen (1 tweepersoonsbed). Girls geen probleem. Prijs per nacht was 750 Baht, dus niet echt veel wat mij betreft. Schitterende vakantie gehad daar !

Commentaar

Re: Thailand: Pattaya. Girlfriendly Hotels

Oorspronkelijk geplaatst door 535diesel
                                        jawel, het nieuwe gedeelte is veel beter maar ook duurder. Vanaf de 7e verdieping heb je ook zeezicht, de beste kamers hebben de nrs 10 en 11 vooraf gegaan door het verdiepings nummer bijv. 1011 danwel 911. Kamer 12 is een extra grote, wel de mooiste met ramen aan 2 zijden, ook richting centralroad,maar ook de duurste.Vanaf de 12e verdieping het beste zicht uiteraard.
                                        Als je dr weinig denkt te zijn en je wil enkel pitten en een wippie, ouwe gedeelte nemen.
                                        Nieuwe gedeelte is het recidence, oude gedeelte heet gewoon hotel.
                                        Enne, voordelig is het nabij gelegen hotel Klein Vlaanderen, kamers voor 500 bht en 650 bht, girlfriendly uiteraard.

groet 535diesel
                                        Diesel, fijne man!
                                        Voordelig kan Klein Vlaanderen wel zijn, maar ......... ik heb er voor de kerst een kamer voor 650 B. gereserveerd en bij aankomst 2 kamers geinspecteerd.......... Ik zal je de omschrijving van de vochtige- en schimmelluchten besparen van de 2 kamers (zonder buitenraam). Ik ben er weggelopen, sorry! Ik stel weinig eisen, maar ......... nee! Dit doe je niemand aan!
                                        (gezellig telefoontje vandaag van je!)
                                        Love the life you live,
                                        live your dream,
                                        don't dream your life
                                        and live the life you love !

Commentaar

Re: Thailand: Pattaya, Girlfriendly Hotels

Gisteren mijn intrek genomen in het White House 2 Hotel, gelegen tussen de 2 Road en Walkingstreet, soi nummer is mij even ontschoten. Het hotel is girlffriendly en ligt in een steegje op 50 meter afstand van de scene van Walkingstreet, naast de Cherry Lodge. Voor 500 Baht een prima hotel (met 1 lift ...........)
                                          Love the life you live,
                                          live your dream,
                                          don't dream your life
                                          and live the life you love !

Commentaar