Thailand: Bangkok diversen Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Er is inderdaad ook (nog steeds) een Electric Blue in Patpong in Bangkok.
    De verwarring is ontstaan doordat Schuinsmarcheerder een vraag over Pattaya stelde in deze thread over Bangkok...

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door IthoughtIsawApussy Bekijk bericht
      Er is inderdaad ook (nog steeds) een Electric Blue in Patpong in Bangkok.
      De verwarring is ontstaan doordat Schuinsmarcheerder een vraag over Pattaya stelde in deze thread over Bangkok...
      Oepssss..... Sorry. In foute topic geschreven.

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Wu Bekijk bericht
      In Pattaya: Sugar Babies Agogo, Windmill, Baby Dolls, allemaal rond Walking Street..
      Dank je voor deze tips

Commentaar

• Ik ben nu in Pattaya aangekomen na eerst een 5 dagen Phuket. Daar vond ik vooral 'Illusion' super. Fantastische muziek, prachtige lichtshow, en als je achteraan in de buurt van de bar bent passeren de gezelschapsdames die graag eentje meedrinken en meer willen. Best wel duidelijk maken als je ze niet wilt, want anders ben je verloren tijd voor ze en dat vinden ze niet leuk.
        In de agogo Suzie Wong1 heb ik een vrijgezellenfeest meegemaakt en het feestvarken kreeg de 5 mooiste meiden rond hem. Ze gingen poedelnaakt, boeiden hem...smeerden hem in met chocoladetopping en likten hem gedeeltelijk proper. Het danspodium is blijkbaar ingericht met een douche want op het einde werd hij gewassen ter plaatse.
        Ik moet wel zeggen dat de Suzie Wong in BKK Soi Cowboy helemaal niets was... geen mooie dames en ik heb mijn pint maar half uitgedronken. Ik was er vlug weg.
        In Bangkok was weer de Sharks (Nana) de beste agogo volgens mij. Dames gaan daar topless, soms verder, en geven de ene show na de andere. Heel wat anders dan in de meeste agogo's waar ze futloos beetje met hun kont draaien aan de paal.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Wu Bekijk bericht
          Gogo bars met naakte danseressen: In Bangkok bij mijn weten alleen Crazy House in Soi 23 en Dollhouse in Soi Cowboy.
          Geen naakte danseressen meer in Suzie Wong in Soi Cowboy?
          Ubique quo fas et gloria ducunt!

Commentaar

• Dat wisselt. Soms wel, soms niet. De laatste keer dat ik er was in januari viel het zwaar tegen. Onaantrekkelijke meiden, saaie show en geen naakte danseressen.
            Van anderen gehoord dat er sindsdien wel weer naakt wordt gedanst, maar zeker weet ik dat niet.

Commentaar

• De beste agogo aldaar is en blijft Baccara. Vorige week was er op de benedenverdieping geen plaats om te staan, zo druk was het.
              In Nana was dan de Spankys volgens mij de beste. Hilariteit alom toen onder de agogo's toen 3 zatte Engelsmannen hun broek op het podium lieten zakken.

Commentaar

• Op de tweede verdieping van Baccara wordt veel topless gedanst en is er af en toe een showtje waar een kleine groep meiden helemaal naakt gaat.
                Het is overigens wel echt een Jappen / Koreanen agogo.

Commentaar

• Ja, Baccara is een echte 'Jap trap'. Waarschijnlijk de mooiste meiden van Soi Cowboy, maar vooral geinteresseerd in Japanners met dikke portefeuilles en kleine pikkies.

Commentaar

• Ben nu in Bangkok en hoor dat het bericht #151 van Schuinsmarcheerder alweer is verouderd: Club Electric Blue in Patpong is ter ziele.
                    Gaat snel hier, als je even de andere kant uitkijkt is er achter je rug een heel nieuw winkelcentrum verschenen.
                    Voor wie voor of na het wandelen naar goede muziek wil luisteren: QueenBee in soi 26 Sukhumvit. Check it out.

Commentaar

• Inderdaad, dat wist ik nog niet. https://news.lovepattayathailand.com...ng-doors-good/

Commentaar

• Iemand nog een tip voor een goede massagesalon in Bangkok? Of zoeken jullie altijd willekeurig op straat iets uit, zonder te weten hoe de kwaliteit is ?

En ik ben benieuwd of er nog ergens een leuke bar is voor een biertje en (naakt) vermaak. Soort stripclub ofzo.

Meer recente tips over Bangkokoook welkom. .

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Tim_dntz Bekijk bericht
                          Iemand nog een tip voor een goede massagesalon in Bangkok? Of zoeken jullie altijd willekeurig op straat iets uit, zonder te weten hoe de kwaliteit is ?

En ik ben benieuwd of er nog ergens een leuke bar is voor een biertje en (naakt) vermaak. Soort stripclub ofzo.

Meer recente tips over Bangkokoook welkom. .
                          Sukhumvit soi 22 heeft leuke massagesalons, vooral in de zijstraatjes. Ik was gisteren nog bij Hana voor een Fashion Massage, erg aangenaam voor 1100 baht een massage met wassen en bj.
                          Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Iemand nog een tip voor een goede massagesalon in Bangkok? Of zoeken jullie altijd willekeurig op straat iets uit, zonder te weten hoe de kwaliteit is ?
                            Honey Bee Massage in Sukhumvit Soi 22 is me erg goed bevallen. Ze hebben een pagina op FB: https://www.facebook.com/honeybeemassage

Daar samen met de Thaise vriendin een "couple massage" gehad.Elk een masseuse samen in 1 kamer en beiden spetterend klaar gekomen. Zeer aan te bevelen.

Oorspronkelijk geplaatst door Tim_dntz Bekijk bericht
                            En ik ben benieuwd of er nog ergens een leuke bar is voor een biertje en (naakt) vermaak. Soort stripclub of zo.
                            Soi Cowboy of Nana. Daar kan je echt niet fout gaan wat dat soort vermaak betreft.
                            Ubique quo fas et gloria ducunt!

Commentaar

• Dé beste volgens mij is Spankys in Nana, en Bacarat in Soi Cowboy. Spankys is constant live-show op het podium terwijl ondertussen een wulpse gogo zich staat te 'wassen' in de glazen douche. Als je uitverkoren bent mag je erbij, nat ben je dan zeker, met of zonder kleren.

Commentaar

• Ik heb een rondje gemaakt en in Soi 22 zijn alle salons wel erg op seks gericht .Veel vrouwen voor de deur, voelt een beetje ongemakkelijk. Die Bee Massage hierboven begint bijvoorbeeld pas vanaf 1000 bath volgens de menusheet op de website, voor 30 minuten en een HJ.

Waar vind ik salons in Bangkok waar je 'gewoon' voor 250 bath een masage kan krijgen en ze je tijdens de massage verleiden tot meer? Of ontkom ik er niet aan naar zo'n salon te gaan waar seks duidelijk het hoofddoel is?

Ik ben naar twee massage salons geweest rondom mijn hotel maar beide boden niets meer. Waren ook salons zonder een kamer en alleen gordijntje

Tips welkom.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door ramones Bekijk bericht
                                  Dé beste volgens mij is Spankys in Nana, en Bacarat in Soi Cowboy.
                                  Die laatste heet Baccara.
                                  En je hebt natuurlijk Crazy House, om de hoek in Soi 23. De enige agogo waar bijna continue naakt wordt gedanst.

Commentaar

Waar vind ik salons in Bangkok waar je 'gewoon' voor 250 bath een masage kan krijgen en ze je tijdens de massage verleiden tot meer? Of ontkom ik er niet aan naar zo'n salon te gaan waar seks duidelijk het hoofddoel is?

Tips welkom.
                                    Sukhumvit Soi 18, aan het begin zitten een paar salons die zeker extra's bieden tijdens de massage

Commentaar

Die laatste heet Baccara.
                                      En je hebt natuurlijk Crazy House, om de hoek in Soi 23. De enige agogo waar bijna continue naakt wordt gedanst.
                                      Dat zijn dan wel 9 kansen op 10 transgenders. Vroeger ook gezien in Nana, stonden onder de douchesproeier elkaar te ....enz. Thaise meisjes en vrouwen zijn doorgaans veel preutser, toch zeker in de niet-zo-donkere holen en spelonken...

Commentaar

• Jij bent kennelijk allang niet meer in de agogo's geweest. Met name in Pattaya zijn de meisjes (en dan bedoel ik échte meisjes) bepaald niet preuts. En in Crazy House in Bangkok heb ik ook nog nooit een transgender gezien.

Commentaar

Jij bent kennelijk allang niet meer in de agogo's geweest. Met name in Pattaya zijn de meisjes (en dan bedoel ik échte meisjes) bepaald niet preuts. En in Crazy House in Bangkok heb ik ook nog nooit een transgender gezien.
                                          Van nature zijn Thaise meisjes wel preuts hoor! In de praktijk is dat anders bij hoertjes omwille van financiële overwegingen en omdat ze weten dat mannen niet houden van preutsheid.

De beste test om de liberale visie op seksualiteit van een nationaliteit te ervaren is de vaststelling wat de niet-betalende meisjes spontaan doen op seksueel vlak!
                                          Thaise meisjes en Aziatische meisjes in het algemeen behoren dan na de Eskimo's tot de meest preutse ter wereld (met wat overdrijven gezegd natuurlijk).

Om bijvoorbeeld Thaise meisjes tot een trio te overhalen (toch niet het meest decadente dat er bestaat in de erotiek) zal je lang moeten zoeken, laat staan dat ze even op je gaan plassen, terwijl de doorsnee Braziliaanse of Engelse griet een trio bijna standaard doet.

Is geen kritiek trouwens, enkel een culturele vaststelling.

Als je correct bent en wat aandringt doen ze alles, maar aandringen is mijn stijl niet en we hebben het dan alweer over betaalde seks.

Het doorsnee Thais schoolmeisje laat haar enkels nog niet zien, vergelijk dat maar eens met een Mexicaanse, een Hollandse, een Amerikaanse, of een Oost Afrikaanse dame!

Nogmaals, ik spreek over niet betaalde seks!!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door liberal guy Bekijk bericht

Van nature zijn Thaise meisjes wel preuts hoor! In de praktijk is dat anders bij hoertjes omwille van financiële overwegingen en omdat ze weten dat mannen niet houden van preutsheid.

De beste test om de liberale visie op seksualiteit van een nationaliteit te ervaren is de vaststelling wat de niet-betalende meisjes spontaan doen op seksueel vlak!
                                            Thaise meisjes en Aziatische meisjes in het algemeen behoren dan na de Eskimo's tot de meest preutse ter wereld (met wat overdrijven gezegd natuurlijk).

Om bijvoorbeeld Thaise meisjes tot een trio te overhalen (toch niet het meest decadente dat er bestaat in de erotiek) zal je lang moeten zoeken, laat staan dat ze even op je gaan plassen, terwijl de doorsnee Braziliaanse of Engelse griet een trio bijna standaard doet.

Is geen kritiek trouwens, enkel een culturele vaststelling.

Als je correct bent en wat aandringt doen ze alles, maar aandringen is mijn stijl niet en we hebben het dan alweer over betaalde seks.

Het doorsnee Thais schoolmeisje laat haar enkels nog niet zien, vergelijk dat maar eens met een Mexicaanse, een Hollandse, een Amerikaanse, of een Oost Afrikaanse dame!

Nogmaals, ik spreek over niet betaalde seks!!
                                            En zélfs aangaande 'betaalde sex', de gogo-girls dus. Initiatief quasi nihil, of ja als je dat initiatief kunt noemen, daar begint de story. We stappen m'n hotelkamer binnen, mokkel zet al spontaan de TV aan (héél slecht voorteken) en steekt een sigaret op, met de woorden 'you take first shower'....; dan springt zij de badkamer in en verdwijnt voor een half uur of zoiets. Dan komt ze terug met de grote badhanddoek rond haar body gewikkeld en kruipt onder de lakens, neemt de afstandbediening en zoekt een of andere soap of debiele thaise "kwis"....Ergernis stijgt (bij mij dus), ik kruip erbij en moet zelf die badhanddoek 'ontgordelen'.... Wat gefriemel dat al direct overgaat in 'condom, condom !'. Fellatio oh no !, anaal is al helemaal taboe. Zo vlug mogelijk erin en eruit, is hun devies. Dan spurt zij sito presto terug naar de douche alsof zij met zwavelzuur overgoten is. Komt terug, kleed zich aan, steekt haar hand op 'money for the texsi' (ze neemt dan meer dan waarschijnlijk de tuk-tuk aan thaise prijs, of zelfs te voet als het niet té ver is...), ach ja die 'short time' het is me wat.... En bij de 'long time' is het ook ongeveer van dat, met nog wat gesnurk er bovenop.... Natuurlijk is het niet altijd van dat, maar de balans is toch maar magertjes in vgl met andere nationaliteiten (de latina's bv)....Ook de kippenkontjes en rozijnentietjes bekoren me niet langer, meestal. Gelukkig heeft het land nog veel te bieden qua gastronomie, natuur, shopping, zon en strand, cultuur, etc. Maar dan kun je net zo goed je vrouw of vriendin meenemen, als je d'r een hebt natuurlijk. Overigens zijn er Thaise massagesalons zat in onze Lage Landen, en meestal zijn dat geen amateurs vermoed ik. Een Thaise mokkel in de Thaise straten....., school- of andere meisjes, ze gunnen u geen blik, geen oogcontact, en als je er toch een wil in huis halen (in huis dus) praat dan eerst maar eens uitgebreid met de familie....(en dan nog, gore farang). De arme sloebers uit het Noorden & Isan, dat is een andere zaak, een westerse vis aan de haak = de jackpot, de familie ziet dat helemààl zitten, en het duurt dan meestal niet lang of 'the washmachine is broken', 'grandmother needs medicine', 'bicycle is stolen', of weetikveel wat. Een oen die dat niet beseft, of ontkent.
                                            Maar bon, ieder vist het zelf maar uit, en wie geluk heeft, bonne chance.... Meestal zijn zij het vlugst tevreden die niet veel gewend zijn, maar dit terzijde. En die Eskimo's...(hete donders, heb ik van horen zeggen), misschien later een Rubriek hier :Eskimo. Gebruiken condooms van schapendarmen vermoed ik, maar dat mag de pret niet bederven. En ijspegels als dildo, ja dat belooft ginds alvast.