Thailand: Bangkok Sukhumvit Soi 33 (oa: Dali, Renoir, BKK Teen Massage) Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Bangkok Sukhumvit Soi 33 (oa: Dali, Renoir, BKK Teen Massage) Recensies

Als je eens een Thaise met iets meer klasse wenst kan je steeds terecht op de Sukhumvit soi 33 aka Het Schilderstraatje. Alle bars hebben namen van schilders zoals Renoir, Dali, ... De barfine ligt op 1000 - 1200 bath (afhankelijke van de bar) maar de meiden zijn echte snoepertjes. Ook hier geldt een voorgaand advies, hoe vroeger op de avond (en dan liefst rond een uur of 8) hoe meer keuze en hoe meer keuze.

Verder zijn er zeer goede bars te vinden in Soi Cowboy: Rock muziek waar de meiden ook rocken.

Wat praktisch advies voor deze die nog niet naar Thailand zouden geweest zijn. Ik verblijf meestal in het Tara hotel waar ik 1800bath per nacht betaal. Dit is gelegen in de Sukhumvit Soi 26. Niet echt klein, zeer comfortabel en discreet met bezoekers. Er moet geen fooi aan de beveiliging gegeven worden en geen extra als je een extra "slaper" hebt.

Vergeet plaatsen waar de Tuk Tuk drivers je naartoe willen brengen. Dit is het laagste van het laagste.

Wil je een soapy massage, dan kan ik ten zeerste Mona Lisa aanbevelen. Steeds een meid of 40 aanwezig, van mooi figuurtje tot mollig en zeer mollig (voor de arabieren). 's Avonds zijn er meer meisjes beschikbaar.

Het laagste van het laagste (toch dat ik gezien heb in bangkok) kan men vinden in Pat Pong. Deze buurt ga ik hier zeker niet aanbevelen. ik loop er steeds met een onveilig gevoel rond. het is er veel te opdringerig met sleazy meisjes.

Moesten er nog vragen zijn, .... vraag gerust (alleen over Bangkok). Ik ben nu niet de grote Thailand bezoeker maar heb er toch meer dan 10 maal geweest.
    Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 06:04.

Samengevoegd:
    Oorspronkelijk geplaatst door 6dik
    Een aanrader in BKK is de Renoir Club in Soi 33 Sukhumvit. Chique keet, dames gekleed in lange avondjurken, prima keuken.
    Een ladydrink kost 200 b voor een meisje voor de toog en 600 b voor het eerste glas voor een meisje achter de toog. Nadien het gewone tarief. Aan de toog en in de zithoeken kan je tongen. Er wordt ook veel gedanst op 70's en 80's muziek.
    Op het eerste verdiep is het wat rustiger. Ideaal om een meid voor te bereiden op de nacht. De dames drinken stevig door en zijn best gewillig. Een vingerpartijtje kan er wel af(discreet in de split van de avondjurk).
    Barfine is 3000 b (jawel).Veel klanten betalen dat ook. Als je er tegen sluitingstijd bent kun je afspreken met een lady op je hotelkamer. Of ze komen alleen naar je hotel of je spreekt af bij een taxi. Nachttarief 1000 à 2000 b en je spaart de barfine uit. Ik spreek geen prijs af en geef de dames 's anderendaags 1000 b, maar hier vragen de sommige meisjes direct 2000 b voor ze met je meegaan. Je moet wat geluk hebben. Je kunt vragen of ze de dag nadien terugkomen als ze geen lover hebben en je zelf niet tot sluitingstijd in de Renoir wil blijven hangen.
    De dames zijn echt stijlvol en spreken bijna allemaal goed Engels. Ideaal om op niveau te vieren. Bijna alle klanten zijn expats (vooral Angelsaksische kaderleden). Je kunt daar heel interessant volk leren kennen EN een meid opscharrelen. De dames zijn niet mooier als elders, maar ze hebben wel klasse.
    Voor 3 à 4000 b beleef je een onvergetelijke avond en nacht.
    Het wordt op prijs gesteld als je goed gekleed bent. Zoals in de betere gelegenheden in Pattaya heb je ook hier "discount" als je er verzorgd bijloopt.
    In dezelfde straat heb je ook de " DALI". Mooie meiden, maar niet zo'n gezellige sfeer.

Veel plezier in Soi 33.

Commentaar

Hallo Allen,

Weekendje even niets gedaan had ff geen zin om te schrijven. Maar leuk dat er prijs gesteld wordt op mijn eerste BKK belevenissen dus gaan we hier verder met de beschrijving van de derde dag. Zoals eerder gezegd zal ik zoveel mogelijk proberen de namen van de plaatsen te vermelden waar ik geweest ben zover ik ze nog uit mijn hoofd weet. De straatnamen weet ik niet meer hoor, hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen!!
      De derde dag dus....! Na Aa en Bee (A en B hihi) besloten om die dag even rustig door te brengen. Lekker eten, luilakken aan het zwembad, boekie lezen!!!
      Om ca. 19:00 gaan eten en me gedouched en omgekleed. Besloot om mijn eigenlijk enige geplande actie te gaan ondernemen, een bezoek aan Bangkok Teen Massage. Dit had ik besloten om te doen na veel over dit zaakje te hebben gelezen. Bovendien zag ik ook een lekkere massage wel zitten na twee enerverende dagen en nachten. Daar aangekomen viel mijn keuze op Yee...een klein ding met een heel lief koppie! Sprak redelijk engels met een lief stemmetje.
      Afspraak 2 uur Thai massage, kosten 450 baht.
      Naar de kamer vertrokken. Was een klein maar schoon kamertje. Mezelf gedouched en op de dubbele matras gaan liggen op mijn buik. Yee kwam naast me gekleed in alleen een strak shortje en topje. Ze begon haar massage, ik sloot mijn ogen en genoot van haar vaardige handen en onderarmen. Ze sloeg geen plekje over maar het eerste uur heeft ze mijn edele delen niet beroerd!! Na dus ongeveer een uurtje vroeg ze of ik extra service wilde. Ik en mijn vriend beneden wilden graag en waren al zo opgewonden van de gedachte dat ik vergat een prijs af te spreken.(foutje sorry!!)
      Daar begon ze weer en ze wist mijn lul, ballen scrotum,
      anus en bilnaad zo te bewerken dat ik binnen 10 minuten een fontein van zaad omhoog spoot. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ZELDEN zo lekker naar een hoogtepunt gebracht ben!! Had dus nog 40 minuten over...waarin ik besloot alles in het werk te stellen om yee mee uit te nemen. Ik had geweldig veel zin om de nacht met dit poppetje door te brengen. Ik bracht dus het gesprek daarop en ze zei dat ze graag wilde maar dat ze tot zeker 23:00/24:00 moest werken!!
      OK zei ik laten we dan daarna afspreken. Ik zei dat ik om 24:00 uur zou wachten tot ze naar buiten zou komen. Ze vond het goed en ze leek me zelf ook opgewonden te raken van de voorgenomen date.
      Ik moest nog betalen en moest 1000 baht afrekenen.
      Oeps....beter opletten wat je op het forum gelezen hebt jongen!!!! Had voor 600/700 baht ook geregeld kunnen worden maar vooruit....na zo'n hemels orgasme ook niet moeilijk gaan doen!!
      Ben gegaan en in een Barretje in de buurt een paar koude biertjes gedronken! Man het duurde lang eer het twaalf uur was!! Toen het dan eindelijk zover was ben ik teruggegaan maar om twaalf uur verscheen ze niet buiten....shit...ikke wachten en een kwartiertje later kwam ze dan eindelijk naar buiten. Had me een beetje discreet opgesteld dus ze zag me niet niet meteen. Ze keek nerveus alle kanten op. Ik kwam uit mijn "dekking" en toen zag ze me pas. Haar gezicht begon zowaar te stralen en ze vloog me bijkans om mijn nek als een kind dat na twee weken zijn ouders weer terugziet!! Hooooooo, dacht ik die heeft er zin in!! Ben met haar in een taxi gesprongen en direct terug gegaan naar het hotel waar ze haar ID moest inleveren. Eerst aan de bar wat gedronken. Ik vroeg haar hoeveel ze verlangde voor een nacht plezier. Ze dacht even na en zei toen shopping centre tomorrow. Ik begreep in eerste instantie niet wat ze bedoelde (sukkel!!). You me shopping tomorrow zei ze toen en toen begreep ik het.
      Ze wilde dus geen geld maar goederen. Ik zei dat dat afhing van hoe de nacht zou zijn. Dat begreep zei weer niet maar na enige tijd (en veel lachen) begreep ze wat ik bedoelde. Afhankelijk van haar prestaties in bed zou ik haar wel of niet meenemen naar het shopping centre.
      Daar gingen we dan....! Jongens het werd een nacht om niet snel te vergeten. Eerst de douches van ons beiden.
      Daarna gewoon eerst lekker getongd, elkaar gestreeld,
      gevoeld etc. Na een tijdje begon ze mijn billen en bilnaad en sterretje met haar tong te bewerken....! Lang en goeg...ergggg goed. Langzaam verlegde ze haar werkterrein naar mijn lul en ballen. Dit alles op een manier die ik nog niet eerder had meegemaakt. Zo vol overgave en passie!!! Toen draaide ze haar onderlichaam boven mijn gezicht en ik bedacht me geen moment en begon haar mooie geschoren poesje te likken. Ze smaakte heerlijk. Ook ik deed mijn uiterste om haar zo goed mogelijk te behagen. Yee kwam het eerste klaar waarbij ze heftig schokte en kreunde. Even later spoot ik haar mond vol. Ja heren recht in haar mond, ongelofelijk maar 100% waar. Ze kwam omhoog draaide zich om en liet mijn goedje langzaam uit haar mond over haar kin lopen waarna het precies tussen haar parmantige kleine stevige borstjes doorliep.
      Jezus wat een geil ding zeg!! Ze stond op om haar mond te gaan spoelen...ze kwam terug met een warme natte handdoek waarmee ze me schoonmaakte en daarna ook haarzelf. Daarna samen lekker tegen elkaar aan gaan liggen en in slaap gevallen. Ik werd een uurtje of anderhalf later wakker. Was tegen drie a half vier in de nacht. veel lawaai op de gang van het hotel.
      Ging even kijken en bleken twee europeanen (een duitser zo te horen en een engelsman) ruzie te hebben.
      De beveiliging moest erbij komen om het te sussen.
      Afijn ging weer terug naar mijn bedje en zag het prachtige lichaam van Yee daar liggen. Alleen een klein stringetje droeg ze. Man wat heerlijk dit zo te zien liggen. Tien minuutjes naar haar zo liggen staren. Mijn jochie begon zich te beroeren na mijn gedachte dat ik haar nu eigenlijk nog niet geneukt had!!! Ik kon niet van haar afblijven en begon haar zachtjes te strelen.
      Eerst over haar rug dan haar billen en bovenbenen.
      In haar slaap (of was ze wakker???) draaide ze zich op haar buik waarbij haar benen licht uit elkaar vielen.
      Begon toen haar venusheuveltje te strelen door haar string heen. Ze werd wakker en keek me aan met een geile glimlach. Go more zei ze en ik ging dus door. Ik voelde haar nat worden door haar broekje heen. wat ik toen snel uittrok. Ik ging verder en vingerde haar in een korte tijd naar een orgasme. Mijn lul was natuurlijk zo hard als steen geworden. Yee ging zitten, sloeg haar arm om mijn nek en fluisterde fuck me in mijn oor. Man wat gebeurde er allemaal....zoiets geils is dat als een vrouw dat op deze manier aan je vraagt. Ik pakte snel een condoom en vaardig bracht ze het condoom aan.
      Ze ging weer liggen trok haar benen omhoog en lag klaar om genomen te worden. Ik ging op mijn knieen voor haar zitten en legde een kussen onder haar billen.
      Toen ging ik bij haar naar binnen en neukte haar eerst rustig en niet te diep. Na een tijdje neukte ik steeds sneller en dieper...! Het was zooo lekker niet goed te beschrijven zo lekker! Ik hield het niet meer en met een onderdrukte schreeuw spoot ik mijn condoom vol met dat wat er in die korte tijd opnieuw was aangemaakt in mijn ballen!! Uitgeput trok ik me terug en viel naast haar op bed. Hier bleek weer hoe lief ze was...ze begon me te zachtjes te kussen en te strelen en verwijderde
      het condoom. Ging een warme natte handdoek halen en veegde zichzelf en mij schoon. Arm in arm zijn we in slaap gevallen. 's ochtend om 9:00 weer wakker geworden omdat Yee aan mijn jochie lag te friemelen.
      Hij kwam ook wel weer overeind waarna het pijpen weer begon. Echter klaarkomen kon ik toen even niet meer en maakte dat duidelijk aan Yee. Ze lacht maar weer eens en stopte na enige tijd met haat inspanningen. We zijn samen..jaja...gaan douchen en toen ontbijten. Ik heb Yee die dag meegenomen naar het shopping centre en schoenen, lingerie en een jurkje voor haar gekocht. (alles bij elkaar 2000 baht). Die had ze absoluut meer dan verdiend vond ik. Afscheid genomen en ze vroeg natuurlijk of ze de volgende nacht terug mocht komen...! Jongens ik moest al mijn kracht bij elkaar zoeken om mezelf te dwingen niet direct jaaaa uit te schreeuwen. Ik zei dat ik dat nog niet wist en dat ik als het wilde wel weer langs zou komen bij BKK Teen Massage. Weer die lach..nu wat meewarig en zag ik daar vochtigheid in haar ogen of heb ik het me verbeeld?? Een kus en weg was ze.
      Diepe zucht bij mij....!! Ging terug naar hotel waar ik bij het zwembad bijna twee uur voor me uit heb liggen staren. (bij jullie zullen de alarmbelletje gaan rinkelen denk ik zo of niet??) Gelukkig kwam ik ook tot mijn positieven na een frisse duik in het zwembad.
      Willen jullie weten of ik teruggegaan ben???
      Morgen of overmorgen weer lezen!!

Groet,
      Pussybeast
      Keep the pussy's wet!!

Commentaar

Hallo ben ik weer,

Voor alle duidelijkheid. Ik ben alweer terug in ons kikkerlandje....was in BKK van 25 t/m 29 juli. 5 dagen dus. Las mijn verhaal van gisteren nog eens terug en ontdekte in het laatste stuk nogal wat foutjes. zei i.p.v. zij etc etc. Sorry maar werd gewoon weer opgewonden van het schrijven.
        Tsja, nadat ik in gedachten jullie je wenkbrouwen zag fronzen omtrent mijn positieve en haast verliefde schrijven over Yee, moest ik even lachen in mezelf. Ik geef toe dat het op verliefdheid begon te klinken.
        Gelukkig bracht de duik in het zwembad na een paar uur denken me weer een frisse kijk op het geheel. Hee man ik was in Thailand en wilde fun fun fun...niet verliefd worden op een van de dames dus!!!! Al die verhalen daarover wenste ik zeker niet mee te maken.
        Toch wilde ik Yee nog wel terugzien omdat ze gewoon supergeil was. Ging dus om ca. 18:00 terug naar de Teen massage salon. Daar kon men echter geen Yee maar wel een Yeen. Al die tijd dus haar naam verkeerd gehoord. Yeen was bezet dus ik moest wachten. Ik weet niet wat Yeen over mij verteld heeft aan haar collega's maar ze kwamen een voor een om me te bekijken...niet openlijk maar ze deden net of ze iets moesten doen achter de balie.....hahaha....!! Na een half uurtje was Yeen klaar.
        Ze was dolblij me te zien (ik ook!!) maar reageerde hier binnen natuurlijk anders als gisteren buiten.
        Ik wilde Yeen meenemen maar haar bazin wilde dat niet.
        Yeen bleek een gewild masseuse te zijn...! Toch wilde ik haar meenemen en er ontstond een gesprek over een soort "barfine" voo een massagetent. Dat resulteerde in een vergoeding van 500baht....want Yeen zou nog minimaal een klant kunnen doen zei de dame...!
        Ik vond het niet veel dus betaalde de vergoeding en Yeen glimlachte van oor tot oor naar me. Ze pakte de paar spulletjes die ze meehad en we vertrokken. Ik vroeg Yeen of ze een leuk Thai's eettentje wist waar weinig of geen toeristen kwamen. Ze knikte en hield een taxi aan.....! In de taxi sprak ze met de chauffeur en die bracht ons naar god weet waar ergens in Bangkok. Een rustig straatje (hoe is het mogelijk) waar een paar kleine restaurantje (die naam mag het eigenlijk niet hebben) zaten. Geen toerist te bekennen en overheerlijk gegeten met Yeen. Afrekenen 350 baht.
        Man wat een wereld.....! Hebben nog lekker na gekletst.
        Yeen bleek een meisje te zijn dat noodgedwongen in deze wereld terecht is gekomen. Haar vader is overleden, moeder woont ergens op het platteland. Ze heeft nog een jonger zusje. In tegenstelling tot wellicht veel andere dames is Yeen er niet op uit om weg te gaan uit Thailand....ze houdt van haar land.
        Yeen vroeg of ik zin had om te gaan dansen...maar daar had ik geen zin in....!! We vertrokken daar weer met een taxi terug naar het hotel. We besloten wat eerder uit te stappen om de rest te lopen. We liepen nog geen twee minuten toen een forse regenbui op doorweekte!!
        Ik had een linnen short aan en een t-shirt en Yeen een korte jeans en strak topje. We waren echt doorweekt. In het hotel aangekomen moets Yeen haar ID laten zien en toen konden we naar de kamer. Ik heb eerst haar topje en bh uitgedaan. Haar tepels waren hard geworden. Daarna haar jeansshort en haar string.
        Ze lachte wat verlegn naar me. Toen heeft ze mijn natte t-shirt en short uitgetrokken. Daar na mijn natte onderbroek. We pakten samen een lauwe douche en begonnen heerlijk te tongen, strelen en elkaar te bevoelen. We werden beide megageil hiervan. Ze zakte door haar knieen en zoog mijn harde paal naar binnen.
        Terwijl ze me pijpte streelde ze mijn scrotum en ballen weer en voorzichtig masseerde een vinger mijn anus.
        Haar hoofd bewoog steeds sneller over Japie Stam.
        Ik wilde nog niet komen dus trok haar weer omhoog.
        Toen was het mijn beurt en ging door mijn knieen....en nog wat bukken en begon haar kutje te verwennen met mijn tong en vingers. Ze kreunde en begon te hijgen.
        Ook Yeen trok me toen omhoog ze wilde ook nog niet klaarkomen denk ik. Douche uitgezet, afgedroogd en op bed beland. Ik legde wat condooms klaar en ze lachte en begreep de bedoeling. Ze streelde mijn jongen en binnen no time was deze weer op oorlogssterkte. Condoom aangebracht. Ze ging voorover staan en wilde dat ik haar achterlangs zou nemen. Geen probleem....ik duwde langzaam maar zeker mijn lul bij haar naar binnen en begon haar meteen heftig te neuken. Na enige tijd trok ik me terug en ging op mijn rug liggen.
        Yeen kwam bovenop me zitten met haar gezicht naar me toegekeerd. Ze pakte mijn lul en liet zich rustig over mijn jongen heen zakken. Daarna begon ze zich tergend langzaam klaar te rijden terwijl ze een arm achter haar rug deed en zo met haar hand met ballen streelde. Hemels was dat. Ik begon met een paar vingers haar klitje te bewerken en daar werd ze nog geiler van. Ze reed steeds sneller en na 10 minuten ofzo kwam ze half gillend klaar. Slechts enkele ogenblikken later spoot ik met volle kracht mijn zaad in haar grotje. (condoom dus!!) We hebben weer samen een douche genomen. Het was nog redelijk vroeg en we besloten wat te gaan drinken in de hotelbar.
        Begon me nu echt voor Yeen te interesseren en we praatten veel over haar persoonlijke zaken en ook over de mijne. (O,o, daar ging ik weer!!) Om half twee in de nacht belandden we weer in bed en daar hebben we van elkaar genoten tot vijf uur s'ochtends. Toen in slaap gevallen. Om 9:30 gaan ontbijten en ja toen kwam het.
        Ik realiseerde me toen dat ik helemaal geen prijs had afgesproken met Yeen. Toen ik dus vroeg wat ze wilde keek ze me aan en zei een minuut (zoiets) lang niets.
        Toen begon ze te glimlachen en zei letterlijk. Just you come back tonight very please!! Ze stond op en liep het hotel uit mij verbijsterd achterlatend. Ik kon het niet geloven.....was ze er zo zeker van dat ik haar weer zou opzoeken en haar dan zou belonen....ik was verward en blij tegelijk....!!
        Het zou een lange dag worden....................!!

Morgen de laatste dag!

Pussybeast
        Keep the pussy's wet!!

Commentaar

De laatste dag.

Toen Yeen mij 's morgens verbijsterd had achtergelaten ben ik terguggegaan naar mijn kamer. Lekker effe gedoucht, zwembroek aan en aan het zwembad gaan liggen. Af en toe duik genomen ter afkoeling. Dat was wel nodig na zo'n hete nacht met Yeen. Gelukkig kon ik zo in mijn eentje de zaak rustig laten bezinken. Yeen had geen geld gevraagd. Wellicht voor jullie opmerkelijk maar gezien de chemie tussen ons voor mij niet. Ik verzette me uit alle macht tegen mijn diepere gevoel voor haar. Ik wilde absoluut NIET verliefd worden op haar. Maar het viel niet mee. Toch zo rustig aan het zwembad gelegen kon ik me weer redelijk herpakken gelukkig. In de middag naar shopping centre gegaan om nog wat inkopen voor thuis te doen. Tevens een lekker geurtje voor Yeen gekocht. Het was dus duidelijk dat ik 's avonds naar haar terug zou gaan. Eerst wilde ik om 19:00 gaan maar ik kon niet wachten. Ben dus al om 18:00 naar BKK teenmassage gegaan. Maar o je.....Yeen bleek er niet te zijn...SHIT....!! Ze had gebeld dat ze ziek was vertelde de bazin!! Kon een vloek ternauwernood onderdrukken. Wat nu?? Had geen tel.nr. helemaal niks!! Ik liep terug naar buiten en ging effe op het trapje voor de ingang zitten. Toen ik daar enkele minuten zat voelde ik opeens een hand op mijn schouder. Ik keek om...het was een collega van Yeen.
          Ze frommelde snel een papierje in mijn hand en verdween zonder iets te zeggen weer naar binnen. Ik stond op stak het papiertje in mijn zak en schoot het eerste barretje in wat ik tegenkwam. Bestelde een biertje en pakte het briefje. Er stond alleen een tel.nr. op. Ik vroeg of mocht bellen...was geen probleem.
          Belde het nummer en nagenoeg meteen nam Yeen de telefoon op. Ze klonk blij en enthousiast. Helemaal niet ziek! Ze wilde me snel ontmoeten en we spraken af om 19:00 uur voor mijn hotel. Pakte taxi en ging snel terug.
          Om 19:00 uur stond ik klaar en even later arriveerde Yeen op een scooter. Ze vertelde dat ze gezegd had dat ze ziek was. Een collega/vriendin had ze gevraagd mij het briefje te geven als ik op zou komen dagen. Dit alles om mij de "massagefine" kosten te besparen. Ik was verbluft....dit kon toch niet waar zijn. Als ik na uren op het forum te hebben doorgebracht ergens van doordrongen was, was dat wel het feit dat het die meiden toch altijd in eerste instantie om het geld te doen is!!! Nu had ze me dit dus willen besparen maar ook tevens het risico genomen dat ik niet zou komen en dus dan ook zelf niets te verdienen. Toen ik daar zo over nadacht toen we samen in de taxi zaten...moest ik even slikken....wat erg lief toch!! Tegelijk dacht ik aan mijn uurtjes bij het zwembad vandaag en zei ik tegen mezelf, hou je koppie erbij man!!!! Na een enthousiaste begroeting hadden we dus een taxi genomen om ergens wat te gaan eten...we kozen het zelfde restaurantje als gisteren. Heerlijk gegeten. De eigenaar herkende ons en vond het schijnbaar leuk dat we weer teruggekomen waren. We kregen na het eten een drankje aangeboden. Daarna taxi teruggenomen naar het hotel waar Yeen voor het eerst haar ID niet meer hoefde te tonen. De bewaking herkende haar nog.
          Het was inmiddels 22:00 uur geworden. De bar in gedoken en tot 24:00 gebabbeld. Yeen's Engels ging steeds beter. Ze vertelde dat ze een klein appartementje deelde met een vriendin. (dezelfde die me het briefje had gegeven.) Een klein maar mooi flatje zei ze. Ik vroeg wat ze zo per maand verdiende. Ze zei dat ze meestal rond de 20.000 baht had. Daarvan stuurde ook nog een bedrag naar haar moeder en zusje. Ik zei dat ze het dan wel zwaar zou hebben om rond te komen maar ze zei juist dat ze het gewoon goed had en zeker niets te klagen heeft. Ze vertelde ook dat ze me meer dan gewoon leuk vond maar meteen dat ze me niet om geld zou vragen. Ze wilde ook geen relatie hoewel haar gevoel haar anders vertelde, zoals al eerder gezegd wilde ze gewoon niet uit Thailand weg. Ik vertelde dat ik daar precies hetzelfde over dacht maar dat ik het wel moeilijk vond.
          Ze lachte weer lief lief naar me zoals alleen zij dat kan.
          Op de kamer aangekomen rukten we elkaar bijna de kleren van het lijf. We kusten, streelden, ze pijpte me, ik befte haar, we neukten in alle standen die we konden bedenken. Ik liet Yeen tot drie keer toe klaarkomen alvorens ik mezelf toestond haar vol te pompen. Samen gedoucht en naakt op bed gaan liggen.
          Zo vielen we in slaap. 's ochtends om 7:00 uur alweer pijpte Yeen me wakker. Haar vaardige mond en ook vooral handjes zorgen voor nog een laatste lading zaad in haar mond en guess what....ze slikte het door!! Now I have you in me all time zei ze. Het moest nu echt gaan stoppen hoor anders stond ik niet meer voor mezelf in.
          Ok vlug onder de douche gesprongen en Yeen ook. Samen gaan ontbijten waar ik haar het geurtje gegeven heb. Geld vroeg ze helemaal niet om. Toen ze even naar het toilet was heb ik als de bliksem 3000 baht in haar kleine tasje gestopt. Na het ontbijt hebben we afscheid genomen. Ze vroeg wanner ik weer naar bangkok kwam. Ik kon het haar niet zeggen. Als ik weer zou komen zei ze dat ik dan maar naar BKK teen massage zou moeten komen. Misschien dat ze daar dan nog zou werken. Ik zei OK en na een laatste kus en diepe blik in haar ogen vertrok ik naar boven om mijn koffer te gaan pakken..........!!

Heren dit waren mijn eerste 5 dagen in Thailand en ik zal ze niet snel vergeten. Nogmaals dank voor jullie uitgebreide info op dit forum..ik heb er veel aan gehad.
          Ik weet niet wanneer ik weer naar BKK moet van de baas, ik hoop snel weer. Ondertussen blijf ik jullie postings lezen natuurlijk.

Zij gegroet,
          Pussybeast
          Keep the pussy's wet!!

Commentaar

anderhalve week geleden heb ik Yeen op mijn kamer mogen ontvangen in het hotel. Supermassage ( 1000 Baht ) met daarna extra's van Yeen gekregen, vanzelfsprekend tegen bijbetaling. Inderdaad een lief en naughty klein meisje. Eerder poekie gehad bij bkkteen, ook lief maar minder ervaren en teasend dan Yeen. Be nice for them. Groet, Martin

Commentaar

Een paar weken geleden ging ik voor het eerst naar teen massage en het bleek een wonder op massage gebied. Ik ben een massage liefhebber en ik weet ook wel dat het afhangt van het meisje dat de massages geeft maar ook hoe je je zelf opstelt ten opzichte van het meisje.

Ik ging naar soi 33 en ik zweette omdat het warm was. Ik liep een eind, toen de trap op en ik stond in een leuke airconditioned lobby. Het meisje achter de receptie vroeg naar mijn wensen en liet me een boek zien met foto's van alle beschikbare meisjes. Voor ik er achter was hoe het allemaal werkt (ik had weliswaar de website van tevoren gezien) legde zij het mij uit en koos ik voor Ae (gefingeerde naam). Ae vroeg wat ik wilde drinken en we gingen naar boven. Ze bracht me naar een mooie kamer met een groot bed en een douche op de kamer (op de website staan foto's van alle kamers). Ik nam een douche en zij haalde de drankjes.

Toen stond ze naakt voor mijn bed en begon een goede en bevredigende massage. Ze kietelde natuurlijk mijn gevoelige plekken en nadat ik me op mijn rug had gedraaid, had ik een behoorlijke erectie. Daarna masseerde zij mijn 'voorkant' en kreeg ik weer een erectie en begon zij weer opnieuw: handjob, blowjob. Voor het eerst sinds lange tijd kwam ik in korte tijd twee keer klaar (ik had wel Cialis genomen want ik ben bijna vijftig).

Na de massage praatten we nog even na en we douchten samen. Ze waste mijn hele lichaam en kuste mijn edele delen. Toen moest ik gaan want mijn tijd was voorbij. Voor mij was dit de beste service ooit: meer dan een uur, gratis drankje, 600 Baht voor de massage, 1.000 Baht voor twee keer een handjob en een blowjob. Dat gaf haar en zij was verbaasd en blij dat ik haar het dubbele gaf. Voor mij was het een mooie herinnering ..... en zij had het verdiend! Ik ga zeker nog eens terug.
              Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 06:23.
              mooi, het leven is mooi

Commentaar

Waarom is iedereen zo positief over bkk teen massage?

Ik vraag me ook af waarom (bijna) iedereen hier zo positief is over bkk teenmassage. De dames op de website vind ik totaal niet bijzonder en zoals te lezen op http://bkktonite.com/cgi-bin/forum/t...ic=271&start=0 zijn de ervaringen op 't bkktonite forum een stuk minder positief. Gewoon een keer naar Thailand gaan en een beetje rondshoppen. Er zijn tientallen betere (oil)massage tenten te vinden. En duizenden mooiere dames....

Paar negatieve puntjes die op bkktonite worden genoemd over bkk teens:
                - weinig keus in dames (en zeker geen "teens")
                - weinig/geen mooie dames (weet ik dat is persoonlijk)
                - zeer kleine kamers
                - erg vieze kamers (linnengoed niet verschoond - (sperma?) vlekken en schaamhaar)
                - dames die wel erg hoge prijzen noemen voor extra's
                Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 06:00.

Commentaar

bkk teens: kamers klein maar verder goede massage

Marco heeft gelijk mbt de kamers, zijn voldoende maar niet top. Tijdens mijn eerdere ontmoeting met Poekie wel schoon. Daarom Yeen op de kamer in het hotel laten komen.

Daar 5-sterren lakens en king size bed. Echt zeer goede massage plus extra's ontvangen. Meerprijs als gevraagd was inderdaad aan de stevige kant, maar de kleine Yeen weet van wanten en heeft goed in de gaten wat je lekker vindt. Klein toppertje, naast overigens zovelen in BKK.
                  Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 06:03.

Commentaar

Bangkok, Soi 33, Teen Massage

Naar aanleiding van de website van Teen Massage en diverse spannende berichtjes over m.n. Yeen, deze massagesalon maar eens bezocht.
                    Met de skytrain (waarom geen skytrain in Amsterdam?) twee haltes voorbij Nana (Pnom Pheng of zo) Phrom Phong - mod Spring uitgestapt, een stukje terug wandelen, en dan rechts Soi 33 in. Na plusminus vijf minuten zie je aan je rechterhand al een uithangbord.
                    Naar binnen waar je in een halletje ontvangen wordt, de menukaart met de mogelijkheden krijgt en een fotoboek met de gastvrouwen.
                    Dit zijn echter andere foto's dan op de website.
                    Bij iedere foto een gekleurde sticker die aangeeft of de dame een vrije dag heeft, bezet of beschikbaar is.
                    Ik vroeg allereerst naar Yeen, maar helaas had zij een holiday.
                    Toen rustig alle foto's twee maal bekeken en gekozen voor Spy.
                    Ik maakte een flauw grapje (My name is Bond) waar beleefd om gegiecheld werd.
                    Ik betaalde 800 bath voor twee uur oil incl. balls massage en toen ik mij omdraaide stond Spy daar al.
                    Dat viel niet tegen!
                    Een lieve lach op een mooi gezichtje en een paar prachtige borsten vielen me in die volgorde op.
                    Ze pakte mijn hand en nam me mee naar boven. Ik ging alleen douchen, terwijl zij nog even weg ging.
                    Spy kwam terug met haar koffertje en ik mocht naakt op mijn buik gaan liggen.
                    Ze begon met de oliemassage en ik merkte dat zij zich nog niet uitgekleed had.
                    De massage was lekker, niet bijzonder , maar wel al met een veelvuldige betasting van mijn ballen. Af en toe kreeg ik een lief kusje op mijn wang of oor.
                    Omdraaien, klonk in het Thais.
                    You keep your clothes on? vroeg ik verbaasd. Later...wait.
                    Affijn verdere oliemassage van de voorkant met een bijzondere aandacht voor mijn geslachtsdelen.
                    Van een uitgebreide conversatie was geen sprake, maar Spy zat wel voortdurend te teasen en te grinniken en en te kirren.
                    Toen begonnen de onderhandelingen voor een special.
                    You like.... terwijl ze pijp- en neukbewegingen maakte en me hoopvol aankeek?
                    What do you like and what do you expect from me? vroeg ik.
                    For 2000 I can do everything, antwoordde ze.
                    Dit was ik absoluut niet van plan te betalen, dus ik zei: I can pay you 1000 for extra's. Oke, was haar reactie, zonder verdere details of onderhandeling.
                    Haar bikini ging nu uit en ze smeerde haar prachtige lichaam (siliconen b+)
                    in met olie en ik kreeg een fantastische body-to-body met uitgebreide TZ.
                    Er werd echter niet gepijpt of geneukt, maar ze maakte met wel zo geil door BTB met haar onderlichaam. dat ik binnen een kwartier haar onderspoot.
                    En dus zonder gebruik van haar handen: een knappe prestatie!
                    Vervolgens ging zij zich douchen, mij een beetje in verwarring achterlatend.
                    Er was toch net een ruim uur voorbij!
                    Geen paniek, Spy kwam fris onder de douche vandaan, maakte mij schoon en gaf me nog een uitgebreide Thaise massage, waar niets aan mankeerde.
                    De tijd werd netjes volgemaakt, ik ging ook douchen en toen weer samen naar beneden, eh nadat ik haar persoonlijk op de kamer de beloofde 1000 bath had gegeven.
                    Op weg naar beneden nog even wat andere dames gezien en duidelijk werd dat ik geen verkeerde keuze had gemaakt met Spy.
                    De meeste dametjes vond ik niet echt aantrekkelijk.
                    Was dit het nu allemaal waard? In elk geval twee leuke uurtjes gehad, voor Thaise begrippen aardig wat geld. Ik heb de massages en de BTB als prettig ervaren, maar wel erg geprogrammeerd, wat ik indertijd eigenlijk ook wel van Club Eden vond.
                    't Kost wat, is behoorlijk lekker allemaal, maar wat mij betreft in principe eenmalig.
                    Was er zo'n club of salon in NL, zou ik meteen een tienrittenkaart kopen, maar in Bangkok is zoveel meer mogelijk en misschien nog wel spannender.

Oorspronkelijk geplaatst door Wammie
                    Ik heb nu de laatste 2 verslagen van je gelezen (je schrijft prettig, dat moet ik toegeven), maar in beide berichten heb je niet geneukt maar wel twee keer ruim 1000 Baht betaald!
                    Oorspronkelijk geplaatst door guilty
                    Fijn dat jullie zo met mijn sexleven meeleven.
                    Mijn eerste wip (sex, intiem, geneukt) was op mijn aankomstdag om ongeveer drie uur 's middags met Wan uit de New Zealand bar.

Verder schrijf ik niet over iedere ervaring, maar bij voorkeur over de contacten die misschien iets toe kunnen voegen aan dit forum. En als er eens een dag niet geneukt wordt, dan ik kan ik nog een hele fijne ervaring gehad hebben.

Ik ben ook blij met een goed gesprek, een swingende band, een uitstekende blowjob, een pittige handjive, fijne massage en langdurig strelen. Maar ik ben ook al weer 55, alleen maar geneuk hoeft niet per se meer. En aan mijn trekken ben ik wel gekomen deze vakantie (evenals de vorige acht keer in Thailand). (Niet iedere dag geneukt, wel veel plezier!)
                    Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 06:09.

Commentaar

Teen Massage 1

Ben op 10 augustus naar Teen Massage 1 geweest. Porn ging mij masseren.
                      Voordat ze aan de massage begon werd ik even goed gewassen in het bad en na dat ik mij afgedroogd had kon de massage beginnen.

De massage was goed, toen begon ze mijn ballen te masseren al gauw had ik een grote paal. Toen begonnen de onderhandelingen over de extra's, voor
                      500 bath deed ze bij mij de handjob. Dit was een heerlijk hoogtepunt voor mij. Je kunt het een beetje vergelijken met de massages die ik Nederland gewend ben alleen dan stukken duurder.

Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX
                      Stukken duurder in NL neem ik aan . Dan zal de totale schade iets van 500+750=1250 voor 1,5 uur zijn? Dat is een mooi bedrag ja . In Bangkok vragen de masseuses makkelijk 1000 voor een korte chok wow.

Ik geef nooit meer dan 500. Voor 1000 moet er echt wel iets meer gebeuren (neuken en pijpen dus ). Ik heb Teenmassage in Bangkok en in Pattaya bezocht. TM in BKK heeft toch mijn voorkeur, meer keuze.
                      Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 06:18.
                      Er gaat niets boven een heerlijke thaise massage

Commentaar

er zijn DRIE teenmassages in soi 33, akani fashion was fantastisch

Ondertussen zijn er in soi 33 maar liefst drie teenmassages waaronder dus de bkk teen, de love teen en de teenmassage.

Door de concurrentie is het nu mogelijk de meisjes eerst in levende lijve te zien en dus niet enkel de vaak bedrieglijk mooi foto's. Er konden er echter mij weinig bekoren, toevallig waren de mooisten dus net in verlof of 'busy'... dit was ook daags nadien zo dus ...

Ik heb dan in dezelfde soi, een beetje achterin en je moet wat zoeken, de akani fashion m bezocht en had daar schitterende ervaringen! Ze hebben hier enkele wel erg mooie meisjes en de prijzen zijn goed, duidelijke afspraken vooraf en geen onderhandeling tijdens de 'gewone' massage. Je weet hier van in 't begin wat je betaalt en ze hebben zelfs een klantenkaart.
                        Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 06:14.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok, Sukhumvit Soi 33 (Dali, Renoir, Teen Massage)

Na het inchecken in het Nana hotel deugdoende douche genomen en stevige tuk gedaan. Nadien naar Bangkok teen 1 getrokken. Geen gedoe met een fotoboek, de beschikbare meisjes staan netjes op een rij allemaal in de zaak. 't Is een vrij kleine ruimte en ik was (toen nog) wat te verlegen om elk meisje van zo dichtbij te bestuderen. Al vrij snel besloten Donut te proeven en dat heb ik me niet beklaagd. Ik had gekozen voor de oil + ball massage van 2 uur. Op vakkundige wijze slaagde ze erin de stijfheid van de lange vlucht weg te werken en op al even deskundige wijze wekte ze een plaatselijke stijfheid op . "You want special ?" fluisterde ze me op een bepaald moment toe. Tja, wat zegt een gezonde man dan als zo'n meid op hetzelfde ogenblik met haar nagel zachtjes langs je balzak strijkt.... Heerlijke sex. Ze pijpte me afwisselend langzaam en snel, diepe halen afgewisseld met kattelikjes. Heb haar dan in reverse cowboy genomen en lekker klaargekomen. Samen douche genomen waarbij ze Hem nog een afscheidskusje gaf. Alleszins een leuk begin van mijn vakantie.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok, Sukhumvit Soi 33 (Dali, Renoir, Teen Massage)

In maart ben ik zowel in BKK Teen als TeenMassage geweest en ik blijf dit (zoals voorgaande jaren) uitstekende plekken vinden (vanwege de concurrentie bijvoorbeeld aanzienlijk beter dan Sayuri in ChiangMai). Veel keus en schone kamers met douche. En goede afspraken over de prijs en geen verrassingen.
                            Zoals Daan67 aangeeft komen de dames zich keurig op rij even laten zien en afhankelijk van smaak en reactie (geile grijns ofzo) maak je de keuze.
                            Uiteraard werken de meiden toe naar de "special" maar dat doen ze op een (h)eerlijke manier. Handen, nagels en tong doen de lekkerste dingen met je terwijl ze ook nog eens geile woorden in je oren fluisteren.
                            Van de dames waarmee ik de geilste uurtjes heb gehad, zijn Nui van BKK Teen en zeker Lizz van TeenMassage de absolute toppers. Massage, teasen, likken, pijpen en alle standjes die je maar wil (en nog kunt) en dat voor maar 1000 baht ! Je komt als herboren weer terug in Soi 33.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok, Sukhumvit Soi 33 (oa: Dali, Renoir, BKK Teen Massage)

zondag in bkk teen geweest met een kennis, hij een slechte ervaring, ik ging met 2 dames de jongste zeer profesioneel, ander was redelijk, wilden te veel voor extra, 1000 voor hj+ 1000 om kleren uit te doen. nee gezegt. 2 uur was ook maar 1.5 uur.wel hp , tip 500 . schade 1500 baht voor 2= lotion massage + ball massage

Commentaar

Thailand: Bangkok Sukhumvit Soi 106

2 straten voor de shoppingmall met big c diverse karaokes met dames er voor zittend op stoelen, prijzen vanaf 800 baht, meer informatie volgt. op 2km boddymassage salon pp, 2 uur fishbowl 1700, siteline 1.5 uur 1900, vip apart zitten 1.5 uur 2500 baht, enkele zeer mooie dames gezien, ook hier volgt nadere informatie op als ik in de gelegeheid ben geweest. deze te bezoeken

Oorspronkelijk geplaatst door Spring
                                En waar is dit dan ongeveer:
                                Hier zit je zo'n beetje op de grens met Samut Prakan en ver voorbij het laatste BTS station. Een taxi nemen richting Samut Prakan en dan uitstappen bij Big C is de simpelste manier om er te komen.
                                Was me al vaker opgevallen dat op diverse plekken langs de hoge nummers van Sukhumvit en verderop aan Sukhumvit in Samut Prakan best wel veel gelegenheden zijn. Ben nergens binnengeweest helaas, gezien het gezelschap waar ik toen in verkeerde. Rijdt 's avonds langs deze weg en je ziet vele tenten bont verlicht met dames voor de deur. Enige kennis van de thaise taal lijkt me hier wel gewenst.
                                Oorspronkelijk geplaatst door thaiexpert
                                het verstandigst is toch wel tot het einde van bts te gaan(on nut) en dan een taxi te nemen, wegens de enorme files van sukumvit nana tot sukumvit soi 106. het vertier begint daar pas na 8 uur op volle toeren te komen. enkele meisjes spreken wel engels, maar een paar woorden thai is natuurlijk handig, zeker als je dan hoort dat de taxi de prijs verhoogt, zodat hij commissie kan krijgen. dus ben je in de buurt, dan zelf te voet verkennen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door peterba
                                in die buurt lopen ook thaise op straat die je aanspreken om mee te gaan, maar oppassen want sommigen wonen in bewaakte areas waar je je paspoort moet afgeven als je binnen gaat, zie dan maar dat je het bijhebt
                                gewoon internationaal rijbewijs,rijbewijs of bibliotheek kaart afgeven, dit werkt ook.
                                bij pp body massage geweest, prijzen vanaf 1500 baht. dame zeer professioneel, dus voor mij geen herhaling meer.soi 109 wel enkele leuke dames gesproken.vanaf 500 baht.
                                Laatst gewijzigd door Benn0; 10-07-09, 07:23.

Commentaar

Waarschuwing voor bezoekers van Dali: er werkt hier een hostess genaamd Ning die nogal gestoord cq. hysterisch gedrag vertoont. Ze is groot gebouwd, lichte huidskleur, grote borsten. Ze kan abnormaal jaloers worden als je met een andere dame praat (huilen etc.). De mamasan kiest dan vreemd genoeg ook haar kant. De andere dames hier zijn trouwens OK.

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie
                                  Mmm...misschien is deze Ning wel een ladyboy
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Singh
                                  Nee!! Deze Ning is geen ladyboy!
                                  100% vrouw met de rondingen op de juiste plaatsen.

Naar mijn weten heb ik in geen van de hostess-bars in soi 33 een ladyboy gezien. Maar ik heb ze ook niet allemaal bezocht.

Kijk verder eens op http://www.bangkokeyes.com/.
                                  Interessante site die maandelijks wordt geupdate en up to date info geeft.
                                  Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 06:21.

Commentaar

bijna de hele Soi 33 is een beetje over de top heen

Ik heb het idee dat bijna geheel Soi 33 een beetje over de top is. Een paar jaar geleden was het allemaal nog redelijk up market maar in februari dit jaar er nog eens een avond rondgestruind en eigenlijk niets anders dan meer van hetzelfde gezien.

Vele hele jonge dames uit Isaan, waar overigens niets mis mee is. Maar uitgedost als een hi-so bkk girl en ook worden ze daar steeds inhaliger waar je een paar jaar geleden op je gemak wat kon drinken en converseren zonder dat er direkt van alle kanten om lady drinks gebedeld werd. De enige positieve uitzondering in Soi 33 is op dit moment nog de Sportsbar van Livingstone's waar de dames net iets ouder zijn en ze wel allemaal redelijk tot zeer goed engels spreken. En de prijzen van de barfines zijn in Soi 33 werkelijk buiten alle proporties!
                                    Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 05:33.

Commentaar

Ga naar de G-Clubs toe. Er zijn er aan paar in BKK, zoals: Moritz, Sopranos, Pent, White House.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Benn0
                                      Waar? Waarom? Ik wil best aannemen dat dat leuke tenten zijn maar kun je er iets meer over vertellen?
                                      Kijk bijvoorbeeld op http://www.2thebigmango.com/reader-s...in-on-g-clubs/

G Club : There is an alternative to gogo
                                      It is more sophisticated and you might spend a fortune on lady-drinks without getting laid if you dont quickly develop a game-plan. It is a predominantly Asian scene being infiltrated by discerning farangs. Gentlemen, I give you the gentlemens clubs,.The member clubs are how the Thais and other Asians party in Bangkok. You would not see these guys in Nana but they like to go out, buy drinks, sit with girls and take some of them home. I think some of the girls in these clubs are the hottest
                                      The Pent. This club opened on Wireless Road, about a five-minute walk from Ploenchit Skytrain station, four years ago. If you just want to check out the club, you can pay 660 baht for two drink vouchers or 3,000 baht for a bottle.
                                      Most g-clubs consist of one large hall where the entertainment switches between a live band and coyote dancers. The Pent differs in that it has four areas: the main lounge and showroom, a quieter upstairs level overlooking the main area, a swimming pool. The top-end cars that filled the parking area gave a hint of the opulence inside. The Pent is an upscale venue with attentive service and classy furnishings and décor.
                                      After a few whiskies, we headed for the disco. This was the party area, with a younger crowd enjoying a more raucous atmosphere as the coyote girls danced energetically to mainly hip-hop music. The PR lady was never far away and Bill . Some g-clubs charge customers 300 baht an hour for the company of the coyote dancers or pretties, the smartly dressed hostesses who mingle with customers. The Pent has no such policy, though lady-drinks are a whopping 320 baht (250 baht for members). What of the ladies? There were certainly plenty of extremely attractive girls, generally taller and fairer than the Isaan types you will see in the gogo bars. Asians prefer light-skinned women. Many of the coyote dancers are university students and speak Im guessing that the limited number of farangs works in favour of guys like me,says Bill. Some girls want to speak English and probably want to marry a farang and live happily ever after. On my first visit to this club, I had contact with six women I used to be sceptical about these clubs, but not now. And they are not particularly expensive. I go through about half a bottle of whisky on each visit, which is about 900 baht of my membership fee.
                                      I think there are two basic types of Coyote Dance establishment, with the difference between them being very minor.
                                      All the clubs share some things in common:
                                      - Lots of very hot, young girls dancing coyote style on stages and on the bar. Personally, I find the coyote-style outfits very sexy, even more so than most of what you see the girls wearing (or not wearing) at the go-gos.
                                      - They also have pretties who are hostesses who do not dance coyote style on stage - Intermixed with the dancing are entertainers who sing mostly current hits and thai classic pop songs - The girls are normally NOT from Isarn
                                      - They are usually fairer in complexion and taller than the girls you typically see in Patpong/Nana/Cowboy/Soi 33/Soi 22 areas. They appeal to more Asian taste in women, or to me (since the longer I live in Bangkok the more my taste seems to be becoming
                                      - They may not speak English very well if at all
                                      - They are mostly Uni students (last 4 girls I have spoken to in these clubs all came from the same Uni - Ramkamhaeng!)
                                      - They are very expensive places to go and drink! Beers cost 280baht each, lady drinks at least 300baht and sometimes a lot more.
                                      - There is very little about these clubs on the Internet, except for web sites/forums mostly for local Thai or East Asian guys.
                                      - This is the most important point - the girls working in these clubs ARE NOT WHORES and DO NOT GO OUT WITH CUSTOMERS FOR SEX.
                                      - The customers are usually dressed in more stylish clothes than you see in the other night life areas
                                      The only major difference between the membership clubs and the non-membership clubs is the pressure to get a membership! Sounds stupid but it really is true. You can visit the membership clubs as a non-member, but you cant do this very often, or on a bus
                                      Each club is very different from each other in atmosphere, friendliness, ambience, quality of entertainment and in other subtle ways.
                                      My comments on the ones i know about? I work with a bunch of very rich Thai businessmen, and they only use two places that are familiar to me to relax or entertain visitors - Posiedon model girls for massage and Sopranos for parties.
                                      Now - about getting into these girls pants - because it can be done….in all of these clubs
                                      - It helps if you know at least some Thai
                                      - You need to look wealthy, and act wealthy. I suppose t helps if you are wealthy (!).
                                      - It helps if you are a resident here rather than a pass-through tourist - these girls are looking for boyfriend material, sponsors, regular arrangements, not drive-by encounters
                                      - Know where to take the girls for fun after hours, especially on the weekend (no Uni the next day!)
                                      - They have to like you, simple as that, so you need to treat these girls like a regular date and impress them, make them laugh, show them a good time
                                      - Dont be too pushy or hands-all-over-them in the bar - take it slow
                                      - You might have to visit 2-3 times and see the same girl each time before her defences wear down, phone numbers get exchanged, arrangements made for a dinner/movie on her night off
                                      - When you do get them into your bed, be aware that these girls may not be experienced - which can be either good or bad. You would be amazed at how many virgins there are coyote dancing across Bangkok.
                                      - If you really click, then you may not have to pay for their time. Which can make all the up-front investment worthwhile.
                                      Is all this trouble worth it? Depends on your tastes and your wallet. If you can afford it, then my answer is yes. You can enjoy the company of hot, young, tall Uni-student Thai girls (that even other Thai guys think are attractive) that you know dont ha
                                      There are many other coyote clubs across Bangkok I did not cover as I have found the ones I like. Maybe other readers can contribute on them? One that we do know about is Fish (in Lad Phrao). I have seen pictures on blog sites of very cute coyote dancers
                                      There are many mens membership clubs in Bangkok that do not have coyote dancers - but just about everything else I wrote here still applies to them and the girls who work there. Some of these clubs welcome non-Asian customers, some dont. Some have Karaok
                                      They all have various kinds of entertainment, usually lounge-style singers. They are all a bit different from each other. Mostly they are similar to Japanese hostess clubs.
                                      And, finally, the situation gets even more confused as the large massage parlor complexes across the city add hostess clubs and gentlemens lounges to their services in addition to the more traditional fish-tank approach. Examples include the afore-mention
                                      There are dozens more membership clubs scattered across the city, more than a lifetime to explore! Come on guys - post your feedback and experiences on this board. Most of the Internet content on Bangkok sucks big time and is heavily biased towards the us

The Resort Ratchada Soi 13 is a small club with a reputation for being packed with stunning girls!!
                                      Caribbean right around the corner and is a much bigger venue. Speak good english!!
                                      White House Ratchada Soi 5 nr seafood opp soi 4
                                      The Glass House Ratchada
                                      Forte on RCA, excellent club, usually busy, great atmosphere, hot girls, great dancing. More than the usual number of non-Asian customers here - and more likley to find girls who speak English.
                                      Ritz Sukhumvit Soi 11 - next to Q-bar overly plush and full of itself. Average girls and lame entertainment. Not many dancers, and they just dont seem to get into it much. I think this club is struggling to find its feet after being open for about 3 months now. Lots of pressure to be member
                                      Sopranos on Sukhumvit Soi 26 – to be number one on the g-club circuit with its superb house band and different dance set every night. in my opinion easily the best. Everything works here - large number of very hot girls, tremendous party atmosphere most nights (especially at special party theme nights easy to meet and talk,

The Pent – Thanon Vitthayu
                                      Exotica Soi Thonglor
                                      The Resort on Ekkamai
                                      Piano Soi Ekamai
                                      Sherbet Soi Ekamai
                                      Tango Sukhumvit Soi 42
                                      Pegasus Sukhumvit Soi 23
                                      Sugar 300 metres down Sukhumvit Soi 24 on the left

Reacties:
                                      Oorspronkelijk geplaatst door SATORI
                                      interessant! als ik in bkk ben ga ik er zeker één proberen, ben erg benieuwd naar die ''wat langere studentes'' -curiosity thrilled the lion -
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Wammie
                                      Please mr. Singh, Can you translate your "cut-and-paste" quote in the Dutch language? Or maybe a little ..... The "Hookers-site" is original Dutch. Best regards, Wammie, who understands this message very well
                                      Oeps, was ik even vergeten! Maar goed: wat je doen kunt, is deze tekst door http://translate.google.com halen. (De vertaling heb ik gezien...was niet echt geweldig maar kon er mee door.) Ik nam aan dat Nederlanders die zelfstandig Thailand bezoeken en echt geïnteresseerd zijn, wel een woordje Engels kunnen spreken en lezen.
                                      Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 05:38.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok Sukhumvit Soi 33 (oa: Dali, Renoir, BKK Teen Massage)

Kan er iemand mij vertellen hoe het momenteel gesteld is in Teen Massage in Soi 33.
                                        Wat zijn de huidige prijzen?
                                        Hoeveel tip dien je ongeveer te geven voor een FS?

Oorspronkelijk geplaatst door zoegaanum
                                        http://www.love-teen.net/home.php

HJ 500 baht
                                        BJ 1,000 baht
                                        FS 1,500 baht
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Ikkrang
                                        Ik ben wel bij Akane geweest in Soi 33, vond Akane Chitlom beter. Beste van allen in BKK is Tulip, Thonlor BTS, heel goede service, nooit teleurgesteld!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door buzz_129
                                        Bij prijzen van 500, 1000 en 1500 voor resp. HJ, BJ en FS hoef je helemaal geen tip te geven. Vind je het al niet genoeg zo dan? Tenslotte kost een uurtje massage daar ook al 400 Baht. En inderdaad kun je voor de kwaliteit beter naar Tulip gaan. En je dan niet met het fotoboek op de balie laten afschepen maar even zeggen dat je zelf de trap wel afloopt om een dame uit te zoeken. Je ziet het wel, het wijst zich vanzelf.
                                        Laatst gewijzigd door Benn0; 26-04-09, 05:17.

Commentaar