Thailand: Pattaya massage Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Pattaya massage Recensies

Ga met de taxi ( blauwe busje) naar BIG C en daar tegenover zijn dacht ik op de hoek van Soi 3 en 2 een paar Soapy's. Kosten voor anderhalf uur +/- 1600 Bathjes. Gewone massage salons vind je overal en ja daar moet je het "treffen".
    Suc6

Re: Massage in Pattaya

Over de bodymassage hadden we hier al een draad, en over de 3 rond big C was ook al wat te vinden.
    Dus bedoel je dan niet een traditional massage, maar met dames die voor wat meer te vinden zijn dan enkel traditional?
    Nu is het in Pattaya zo dat je in bijna elk gewoon massagesalon altijd wel juffrouwen vindt die wat meer doen, of met wie je een afspraakje kunt regelen achteraf, vooral als de zaken wat slechter gaan of hun gsmkaartje begint leeg te raken...
    Als zo'n traditonal massage-dame begint met tussendoor "you handsome man"... mag je dat in 99% van de gevallen vertalen naar "i want go boomsing with you"...
    In quasi elk salon rond second road krijg je ondeugende voorstellen.

Heb naast restaurant "klein vlaanderen" ook zo'n afspraakje geregeld, maar dat moest allemaal erg geheimzinnig want de anderen mogen het dan niet weten.

Dus als je zelf iets wilt voorstellen, doe dat dan best als je alleen bent met haar.

Commentaar

de beste massagesalons zijn te vinden rond big C aan second rd, daar heb je sabai dee, sabai room en sabai land, maar ook Pothevei en pavilion.Verder nog Siam sauna... als je het wat heter wilt hebben. allemaal mastodont massage plaatsen met 'alles er op en eraan'

op mijn vraag is www.pattaya-at-night.com begonnen met een rubriek massage op hun website, daar vind je de photo's en de ligging van de massage huizen. maar de website is nog niet volledig, er komen er nog bij.

en als je een 'goede tot zeer goede' massage wilt... ga eens langs bij Homme massage, soi honey inn (laatste massage aan rechterkant vanaf second rd, recht over sawasdee hotel)... de meisjes zullen je graag volledig onder handen nemen

mmmm, krijg weeral goesting

mooi, het leven is mooi

Commentaar

sorry,
        ben vergeten te vertellen waar soi honey inn is... voor de leken onder ons...

het is een zijstraat van second road, schuin over mike shopping center, met het hotel "honey inn" in deze straat. je gaat voorbij dit hotel, dan een 50 meter verder aan de rechterkant... daar vind je homme massage.. doe ze de groeten van wally... en vraag maar naar homme... zij zal je 'zeker' goed masseren

mooi, het leven is mooi

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wallyperrier
          sorry,
          ben vergeten te vertellen waar soi honey inn is... voor de leken onder ons...

het is een zijstraat van second road, schuin over mike shopping center, met het hotel "honey inn" in deze straat. je gaat voorbij dit hotel, dan een 50 meter verder aan de rechterkant... daar vind je homme massage.. doe ze de groeten van wally... en vraag maar naar homme... zij zal je 'zeker' goed masseren

Naar aanleiding van jouw recensie hier vandaag naar binnengelopen voor een oliemassage van 2 uur. Masseuse was Noi van 40 jaar. Ze ziet er echter wel een stuk jonger uit. Nog alles lekker strak in het vel. Afgemaakt met PZC CIM met ontblote tietjes voor 500 baht.
          Massage heb ik wel eens beter gehad. Toch een leuke ervaring

Commentaar

De laatste dag in Pattaya (2300 uur vliegtuig vanuit Bangkok) nog maar even een soapy genomen. Men moet toch fris en schoon in het vliegtuig zitten nietwaar .
            Dit maal binnengelopen bij "Sabailand". Vanwege het vroege tijdstip (1400 uur) waren nog maar zo'n 10 masseuses aanwezig. Uiteindelijk gekozen voor nummer 001 "Kwan" geheten. Niet het allermooiste lichaam, klein van stuk, maar wel een ontzettend knap en lief toetje. Ze zei me dat ze 25 jaar oud was. voor 1600 baht en later een tip van 200 baht me lekker door haar laten verwennen.
            Op bed een lekkere pijpbeurt gehad (met condoom) en hierna haar even op me laten wippen. Toen ze moe werd heb ik het maar even van haar overgenomen en het op zijn hondjes afgemaakt. Een leuke ervaring met een heel lief meisje dat uiteraard met me wou terugvliegen naar Nederland.
            Mijn vakantie zit er nu echt op. De 1ste keer Thailand is alles wat ik me ervan had voorgesteld. Wat mij betreft ben ik dan ook volgend jaar weer van de partij. Voor iedereen die nog aanwezig is in LOS zou ik zeggen; Veel plezier

Commentaar

Ben net terug van een massage(+)beurt bij Wan van l'homme massage waar mijn naam intussen in 1 adem wordt vermeld met deze van Wally
              Absolute aanrader: aangename massage en bbbj met bizonder veel gevoel.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wallyperrier
                en de betaalde prijs... cim... enzo????

bij homme massage betaal je 400 baht voor 2 uur oil massage
                bbbj cim betaalde ik laatst 500 baht extra

Commentaar

Na de lange reis gistermorgen aangekomen om 8 uur in pussyparadis, Pattaya. Na me opgefrist te hebben lekker wat rondgedwaald en een middagdutje genoten.

Aansluitend dacht ik een massage wel "verdiend" te hebben, dus op naar Sabailand (hoek soi3), veel dames aanwezig in't aquarium, de nummer 114 uitgekozen, een 21 jarige schoonheid genaamd Yin of Ying uit Surin.

Samen een drankje genotenen daarna naar boven. De massage was uit therapeutisch opzicht een lachertje, maar WEL erg sexy en geil. Begonnen met een badbeurt en de gebruikelijke soapy, toen het olie gedeelte gevolgd door het recht op en neer werk.

Heb me lekker laten kluiven, ze bleef nadat ik was gekomen nog lekker een tijdje nasabbelen en we hebben ook nog een tijdje samen liggen kroelen totdat de tijd om was. Ruim 2 uur ben ik daar geweest.

De sex was beter als de massage, maar uiteindelijk vind ik dit soort zaken gezien de prijs/kwaliteitsverhouding (1600 bht + drankjes en fooitje=2000 bht) niet erg aantrekkelijk maar uit een soort gemakzucht toch maar hiervoor gekozen.

groet 535diesel

Commentaar

NIEUWE MASSAGE IN PATTAYA

na de zoveel besproken teen massage van bangkok (soi 33) is er ook een nieuwe teen massage in pattaya bijgekomen, met "wonderfull girls"

www.dream-teen.net

tussen soi buakhao en 3rd road

met "ball massage"... nu speciale prijzen voor januari... ook "membercard"!!!

hopelijk is dit een interessant bericht

mooi, het leven is mooi

Commentaar

Dreamteen met een bezoek vereert.
                      Massage 2uur 600 Baht. Leuk meisje, maar slechts keus uit één...
                      Massage stelde niet veel voor, snel omdraaien en toen de fameuze balls massage... Meisje zit volledig aangekleed tussen je benen, veel olie op de binnenkant van je boven benen, buik en alles wat er tussen is. Langdurig gekietel... Op verzoek meisje topless, mooie borsten! Maar: handjob kost 500, blowjob 1000 en sex 1500 extra. Over de prijs viel niet te onderhandelen.
                      Conclusie: Te hoog geprijsd voor te weinig plezier. Bovendien een eind uit de richting. Voor mij hoeft dit niet meer.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bigbelgiumboy
                        ik heb nog nooit een zeepmassage gehad

is dat nu zo opmerkelijk, of is dit gewoon een massage met zeep

ben hier naar aan het zoeken geweest, maar kan hier niets van vinden
                        wie heeft er al eens een zeepmassage gehad, en wie kan me uitleggen hoe dat dit in zijn werk gaat, of is dit toch maar iets gewoontjes

bigbelgiumboy

Ik ben net terug van een uitgelopen vakantie.......ik heb deze massage gehad maar had er wel meer van verwacht.....veel te prof. de dame op zich zag er goddelijk uit.....ze wast jou eerst heerlijk en gaat ook met jou in bad.....daarna krijg je allemaal zeep over je heen en gaat zij jou met haar naakte lichaam masseren waarbij je haar tietjes en spleetje goed kunt voelen.....daarna mag je het op een bed afmaken...dwz jij mag jouw pieleman met een condoom in haar spleetje schuiven.....dus niets bijzonders....

Grtz... Diver

Commentaar

Mijn massagetip in Pattaya: Silom Sauna soi 3!

Neem een oliemassage van 2 uur, kost je slechts 400 baht. Kies zelf een dame uit, dat kan als je dat snel aangeeft anders krijg je er 1 toegewezen. Er zijn minstens 25 masseuses per keer, dus dat moet lukken. Je krijgt ananas, watermeloen en een glas water vooraf, ook lekker .

Douchen voor -en na is mogelijk. De hokjes zijn prettig afgescheiden. Per hokje kunnen 2 man gemasseerd worden, maar meestal lig je alleen. Bijna alle masseuses zijn bereid tot het geven van extra service voor een leuke fooi (zo'n 500). Totaal ben je dus maximaal 900 baht kwijt voor 2 uur in hemelse handen. Ik ben er al zo'n 20 keer geweest en heb maar 1 keer een vervelende ervaring gehad. De andere 19 keer was het goed tot hemels!
                          Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Vlak voor mijn reis naar Cambodja heb ik in Silom Sauna genoten van de godinnehanden van nummer 33(Keng) -en van nummer 45(naam weet ik niet). Nummer 45 is een toppertje! Deze dame uit het hoge Noorden gebruikt alles om je 2 keer klaar te laten komen in twee uur. Ik werd heerlijk gerimd, gepijpt, getongd etc. De massagolie likt ze erbij op of veegt ze even af met een handdoekje. Het uithoudingsvermogen van deze dame is enorm. Ik werd in totaal zeker ruim een uur afgeragd om tot een spetterend orgasme te komen. Haar vriendin Keng(33) kwam er even bij (zonder extra kosten voor de baas!) en kietelde mijn ballen terwijl mijn droommasseuse likte, slurpte en zoog .
                            Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Hallo Liefhebbers,

Ben (maart 2006) ook geweest in silom sauna (big C soi 3), erg goede ervaring met 2 uur oliemassage voor 400 Baht inclusief gratis special door Oo. Alleen bij het afrekenen werdt wel een tip gesuggereerd die ik dan ook ruimschoots gegeven heb...

Verder bij Big C body massage:
                              Sabai Room (coffee shop) en Sabailand, beide zelfde werkwijze 1600 Baht all inn (Sabai dee geen ervaring).
                              Ook is er PP bodymassage tussen soi Buakhao en third road: Vergelijkbaar met Sabailand en Sabai Room, goede ervaring met Ee nr. 61. Vrij standaard werkwijze maar ze is nog lekker strak...

Vr. Groet,
                              H. Harrie (die ook graag ervaringen van anderen leest)

Commentaar

In Pattaya deze keer twee soapy's genoten, allebei in Sabai Dee. Hierbij een lesje geleerd dat eigenlijk neerkomt op 'never change a winning team'. Ik zal uitleggen wat ik hiermee bedoel.

Op een zekere middag in Pattaya kreeg ik zomaar opeens ontzettend veel zin in zo'n lekkere zeepbellen-glijmassage. In Pattaya had ik er nog niet eerder een gehad, maar wist de drie Sabai-dingesen wel te vinden (u weet wel, Big C Shopping center). De recensies had ik keurig gelezen, maar op dat moment geen idee meer welke Sabai het best bekend staat. Zomaar de Sabai Dee ingelopen (dat rode gebouw). Vast niet de grootste van de drie (meer dan twintig dames tegelijk heb ik er niet in de vissekom gezien), maar de kwaliteit was naar mijn smaak dusdanig goed dat ik niet verder ben gaan kijken.

Ik vind het kiezen uit zo'n aquarium altijd moeilijk, maar nummer 233 (Lee) was een mooie meid en zat vrolijk naar me te zwaaien en knikken. Die moest het dus maar worden. Een regelrechte aanrader. Niet alleen een lekker dier, ook nog eens een hele leuke meid. Een GFE in twee uur, een hele prestatie. Op een of andere manier was haar gezellige gebabbel en meeneurien met de Thaise pop op de radio voor mij eerder opwindend dan een libidokiller. Hoe geilheid en gezelligheid hand in hand kunnen gaan.

Technisch was het ook allemaal dik in orde. De massage was opwindend, geen lange wachtpauzes tussen de bad-, luchtbed- en bedwisselingen door. Pijpen doet ze lekker en (zo hoort het natuurlijk) uit zichzelf zonder rubber. Voor een professional kneep haar kutje kleine Boris lekker in zijn donder. Volgens mij kwam ze zelf, en zelfs heel snel, klaar tijdens onze bedsessie. Een heerlijke meid en, zo zou je zeggen, voor herhaling vatbaar.

Maar ja. De volgende dag stapte ik weer vol goede moed de Sabai Dee binnen. Reden om zo snel weer op herhaling te gaan was de topervaring van de dag ervoor. En kijk, daar zat die lieverd weer naar me te zwaaien. Op de een of andere manier doe ik het nooit: op herhaling gaan met dezelfde dame. Onder het motto 'het leven is te kort om twee keer dezelfde dame te naaien' moet en zal het toch een ander wezen.

En zo geschiedde. Het werd nummertje 137 (Sioom), zou zo een zusje van nummer 233 kunnen zijn, zo leken ze op elkaar. Maar de dienstverlening leek er in de verste verten niet op. Het begon zo goed. Ook met deze mevrouw klikte het. Grappig was bijvoorbeeld dat ze een heel best woordje Nederlands sprak (Boyfriend from Holland). Helaas heb ik met deze dame moeten ontdekken wat sommige collega's tegen soapy's hebben.

Het wassen ging machinematig, de massage plichtmatig. Deze onderdelen werden bovendien uitgevoerd met een plastic badmuts op, een weinig opwindend uitzicht. Na de tweede wasbeurt lag ik op bed onder een loeiende airco te wachten terwijl mijn wasvrouwtje (nog steeds met die badmuts!) uitgebreid de zeepboel aan het wegdweilen was. Probeer dan die opwinding maar eens vast te houden.

Om een pijpbeurt moest ik vragen, maar zonder condoom begon ze er niet aan. Laat dan maar zitten. Bij het wippen begon ze zo overdreven hard en nep te kreunen dat ik alle zeilen bij moest zetten om te voorkomen dat jongeheer Clitoris werk zou weigeren.

Uiteindelijk had ze (ervan uitgaande dat ze dit allemaal zo snel mogelijk achter de rug wilde hebben) alleen zichzelf ermee, want zo makkelijk laat ik mij natuurlijk niet kisten! Zelfs op zijn hondjes (best wel geinige tattoo boven d'r billen, meestal vind ik dat niks) was het zeker 25 minuten keihard pompen voordat kleine Boris weer aan overgeven dacht. En toen werd het toch nog lekker.

Tijdens het aankleden vertelde Sioom mij dat ze had gehoord dat er in Nederland wel Eur. 100 per uur wordt betaald voor een soapy. En dat ze er over dacht zich in Amsterdam te gaan vestigen. He ja, daar zitten we hier net op te wachten!

Ondertussen dacht ik alleen aan die lieve schat van gisteren en wierp ik, bij het naar buiten gaan, nog een stiekeme blik op nummer 233. Ze wierp me een handkusje toe! Volgende keer toch op herhaling.

Grtz,
                                Boris C.
                                Laat Boris maar schuiven...

Commentaar

In soi 11 van second road ook en mischien beter bekend als soi honney Inn zitten verschillende massage sallons.
                                  Hed er veel massages gehad die tussen de 150 bth voor 1 uur traditionele massage en 400 bth voor 2 uur oil massage kosten.
                                  Het is mij niet een keer overkomen dat de dame mij geen extra sevice aanbood.
                                  De dame zal nagenoeg altijd informeren of ze voor een extra TIP extra service mag geven.
                                  Ook als beer blijf ik een Heer.

Commentaar

tijdens mijn verblijf in pattaya heb ik ook van de diensten van dream teen gebruik gemaakt.
                                    ik heb nueng en apple gehad en van beiden een heerlijke massage gehad op mijn hotelkamer.
                                    niet op dezelfde dag
                                    prijs was 1500baht voor 2 uren.
                                    na een beetje gepraat te hebben met deze dames bleek ook dat ze bereid waren voor long time
                                    ze deden dit als extra zeiden ze.
                                    ik heb dus met allebei deze dames afgesproken voor long time.
                                    ook niet op dezelfde dag he
                                    prijs was 1500 baht voor een hele nacht van 22u tot 8u smorgens
                                    ze deden ook alles zoals tz-beffen-pzc enz...
                                    ik wou ann ook nog te nemen maar die bleek een weekje ziek te zien en nadien is het er niet meer van gekomen om met haar af te spreken.
                                    zal voor volgende keer zijn want die zag er ook wel heel lekker uit

Commentaar

de beste massage, die ik gehad heb in pattaya, heb ik dank zij hookers ontdekt

silom massage en sauna, soi 3 beach road

nr 33

nog nooit zo klaargekomen, ze kan je doen komen zelfs zonder je lul aan te raken
                                      i will stay forever, my wish become real

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX
                                        Mijn massagetip in Pattaya: Silom Sauna soi 3!

Neem een oliemassage van 2 uur, kost je slechts 400 baht. Kies zelf een dame uit, dat kan als je dat snel aangeeft anders krijg je er 1 toegewezen. Er zijn minstens 25 masseuses per keer, dus dat moet lukken. Je krijgt ananas, watermeloen en een glas water vooraf, ook lekker .

Douchen voor -en na is mogelijk. De hokjes zijn prettig afgescheiden. Per hokje kunnen 2 man gemasseerd worden, maar meestal lig je alleen. Bijna alle masseuses zijn bereid tot het geven van extra service voor een leuke fooi (zo'n 500). Totaal ben je dus maximaal 900 baht kwijt voor 2 uur in hemelse handen. Ik ben er al zo'n 20 keer geweest en heb maar 1 keer een vervelende ervaring gehad. De andere 19 keer was het goed tot hemels!
                                        Klopt helemaal, Paulus.

Ik ben net terug van twee weken LOS.
                                        Met mijn vriendin N uit Hua Hin afgesproken om samen naar Koh Chang te gaan.
                                        In BKK afgesproken, samen twee dagen Pattaya, vijf dagen Koh Chang, toen nog naar HH en de laatste twee dagen alleen in BKK.

In Pattaya samen naar deze sauna- zwembad- massage-gelegenheid gegaan.
                                        Ik eerst douchen, want net door soi 6 gelopen.
                                        Onder de douche vandaan zei N me dat ze al een oil massage voor twee uur besteld had ( toevallig ook net mijn idee!).
                                        We lagen samen in een ruimte, slechts gescheiden door een dun gordijn, dat zover was dicht getrokken dat we alleen elkaars hoofden konden zien.

N lag tijdens de massage natuurlijk uitgebreid te bellen (ok, niet alleen maar te bellen..), ik genoot met mijn ogen dicht. N had haar slip aangehouden, ik was naakt.
                                        Tijdens mijn rugmassage ging de masseuse (klein, slank, prettige handen, onaantrekkelijk gezicht, gekleed in shirt en short) al prettig door mijn bilspleet.
                                        Na het omdraaien werkte de dame vanuit mijn benen langzaam naar boven om vervolgens subtiel aan een bal-, penis- en anusmassage te werken.
                                        Aangezien ik nog geen uur geleden klaargekomen was dacht ik: ga je gang maar, ik geniet, maar zal van jou geen harde krijgen.

Verkeerd gedacht.
                                        Ze wist hoe ze me moest raken en met mijn ogen dicht genoot ik.
                                        Een drietal harde tikken met haar vinger op mijn heup bracht me terug in de realiteit.
                                        Ze bracht haar ene vinger verticaal voor haar lippen (ssst) en maakte met haar andere hand een chock wow gebaar terwijl zij me vragend aankeek.
                                        Ik keek eens naar N die toevallig ook net haar hoofd naar mij draaide en me breed lachend aankeek.
                                        Ik lachte lief terug en maakte naar mijn masseuse een subtiel nee-gebaar.

Na precies twee uur was de massage voorbij.
                                        Kosten- zoals reeds vermeld - 400 bath pp, exclusief een fooitje.

Ik zal later nog wat over het nachtleven in Koh Chang schrijven, mijn relatie met N in Hua Hin en mijn laatste twee avonden in BKK.

Even geduld aub.

Commentaar

Zo nu maar eens tijd gemaakt voor een verhaal van me sorry het heeft ff mogen duren, maar teveel problemen maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Ik ben dus op 22 juni met china na thailand gegaan. 23 juni s'morgens stond zo als gewoonlijk mister lee voor me klaar met de taxi. Gelijk na pattaya gegaan. Ik had geen hotel besproken dus maar na het lek hotel gegaan 2 road. Eerst ff gedoucht toen maar ff wat vrienden op wezen zoeken in de malee bar. Na wat enige bier gedronken te hebben maar eens lekker een massage gaan halen bij honey inn. Eerst de eigenarese gedag gezegd (toy). Ik was er in maart toen werkte Da er een leuke meid van 21 jaar, dus vroeg of die er was maar die was weg jammer. toen maar een andere leuke meid van 28 gekozen joy. Ik ging voor 2 uur kost 400 bath olie massage. Na me uitgekleed te hebben en wat gelachen begon ze me te masseren. Ze kon het wel redelijk maar niet zoals DA Na enige tijd wilde ik toch voor een blowjob gaan dus vroeg ik how much ze vroeg eerst 700 bath ik zeg 500 ze zei ok. Ze begon me heerlijk te pijpen dat kon ze werkelijk goed. Ik moest wel aan Da denken.( haha die meid heeft wel wat los gemaakt bij me). Heerlijk bij haar in het mondje klaar mogen komen, dat was wel heerlijk. Daarna ging ze me nog heerlijk verder masseren. Het was zeker de moeite waard voor die 900 baht ik heb haar nog een tip gegeven en nog een lekker drankje met haar gedronken aan de bar.