Thailand: Bangkok Sukhumvit Soi 5 RECENSIES

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Bangkok Sukhumvit Soi 5 RECENSIES

Onlangs weer eens wezen stappen in soi 5, met name Gullivers is de moeite waard, een enorm grote tent met zowel een bar, restaurant als ook vele pool-tables. Je kan er binnen (aircon) en buiten op het grote terras eten.
    goede keuken, zowel Thai als farang eten en een keur aan cocktails en andere drankjes.

Vele aantrekkelijke jonge dames wachten daar op falang om een potje te poolen. Meer hoort uiteraard tot de mogelijkheden.

"Mijn" dame was Dearn, een schoonheid van 28 uit de Isaan. Na wat spelletjes, drankjes een een etentje op naar mn kamer. De sex was echt goed te noemen, de dame kluift dat het een lust is, vele standjes behoren tot de mogelijkheden en zelf schijnt ze dr ook het nodige plezier aan te beleven.

Barfine niet aan de orde en voor 1000 baht short-time ging ze met me mee. Na bijna 4 uurtjes sexersice nam ze met een kus afscheid, cu soon darling?

groet tim

Re: Bangkok, Sukhumvit soi 5

Gulliver's is inderdaad een veel stijlvollere tent dan de Beergarden bijvoorbeeld.
    Feit is dat hier ook de nodige freelancers komen.
    Ik ben hier 2x binnen geweest in 2005 en 2006.
    Beide keren waren er zo'n 20 freelancers aanwezig van iets meer klasse dan de meiden in de Beergarden.
    Ze vroegen toen destijds hogere prijzen als jij aangeeft Tim.
    Ik meen me te herrineren dat ze 2,000 ST vroegen.

Is het soms zo dat een gedeelte van de freelancers van Beergarden nu ook in Gulliver's rondhangt?

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok, Sukhumvit Soi 5

Prijs in Thailand is wat een gek ervoor geeft. Ik heb ze ook wel uit Gullivers voor 500 mee genomen . Hoewel sommige Vietnamese dames daar niet voor 2000 van hun kruk te halen zijn.
      Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

ze lopen gewoon heen en weer beergarden , gullivers, bamboo , nana
        oa afhankelijk van de tent bepalen ze de prijs

Commentaar

Eind van de maand bijvoorbeeld is het altijd goedkoop scoren!

Oorspronkelijk geplaatst door pussyjager
          Om je de weg te wijzen naar de taxi buiten voor de deur???? Prijs is prijs uiteraard, maar 500 bath dateert tenminste van 2 of meer jaren terug voor ST; tenzij de thai lady in kwestie wel heel erg om bathjes verlegen zat. Nog even af gezien welk rangcijfer ze op een schaal van 1 tot 10 zou scoren als beoordeling van de gemiddelde wandelaar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX Bekijk bericht

Eind van de maand bijvoorbeeld is het altijd goedkoop scoren!
            Potverdrie Paulus, je moet nou niet alle geheimen gaan blootleggen. Maar je hebt wel gelijk hoor. Al zijn er nog massa's Thai die de helft op de 15e en de rest op de laatste dag van de maand incasseren. En als je het uitgave patroon van een Thai kent weet je dus ook dat je buiten het Beer Bar een GoGo circuit heel goed kan scoren tegen het einde van de 2e en 4e week van de maand.

Commentaar

Lemon hanteerd de lange keu minder bedreven dan de korte keu. Na een paar spelletjes pool, wat geflirt over en weer sleurde ik haar mee naar mijn knusse kamertje. Lemon storte zich op mijn keu-tje die in no-time een keu werd .

Lemon is een ladyboy van 23 jaar uit Chiang Mai. Ze weet dus wat pijpen is, wauw. Ik moest haar even laten stoppen want pijpen is slechts voorspel voor mij. De uitlaat werd beschikbaar gesteld, dus ik pompte de Gulliversloerie vol. Lekker strak om weer eens een kontje te neuken. Misschien zat ik ietsje te diep want er waren weer wat bloedspoortjes op mijn comdoompje toen ik die eraf haalde.

Niet te lang bij stil staan, Lemon straalde ook nog steeds. Pik ff gewassen en Lemon zoog me snel naar een hoogtepunt. Ik spoot over haar harde tietjes op het moment dat Lemon op de badkamervloer spoot. Waar krijg je dat nog voor 500 bahtjes?

Commentaar

Eind vorige week maar weer eens naar Gullivers. Lekker een biertje doen en wat dames kijken. Als snel zat Oh bij me. Een 31 jarige schoonheid uit Udon Thani. Ze zegt in een kapsalon te werken en had haar vrije dag. Oh heeft in verhouding vrij grote tieten, dat vind ik ook wel eens leuk. Wel naturel gelukkig.

Lekker wat gezeten en later buiten samen een hapje gedaan. Daarna naar mn hotel. De sex was gemiddeld, geen uitschieter, ik ben dan ook best wel verwend wat dat betreft. Cijfermatig een kleine 7. Na een uurtje of 2 was ze weer weg. 1000 bahtjes voor ST en voor het eten en de drankjes misschien iets als 500 baht. No pompem.

groet tim

Commentaar

Aan het werk...
                X