Cambodja: Phnom Penh Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cambodja: Phnom Penh Recensies

Cambodja is echt het walhalla voor de wandelaar, in diverse barretjes lokken de dames je op subtiele wijze naar binnen. Als je in zo'n bar zit wordt je vanzelf aangesproken door een dame en stelt ze voor een spelletje te spelen of te biljarten. Na een paar drankjes vraag je of ze mee wilt en betaal je de bar een klein bedrag van $ 5. De rest van je gift is min of meer tip voor het meisje. Mee naar je hotel en alle remmen gaan los. Een hele nacht door en de volgende ochtend weer. Pijpen zonder en neuken met, tongzoenen etc., etc. De volgende ochtend $ 8 gegeven en kreeg spontaan nog een blowjob als bedankje. Echt super. Wel goed opletten en informeren of ze niet in de rode periode zitten want dan gaan ze gewoon door. Kan ongewenste situaties en vuile lakens opleveren volgens info. van medeloper uit USA.

Ben 1.5 jaar geleden in oa Phnom Penh geweest..
    Toen nog in de hoogtij-dagen van Svay Pak (KM11),
    het meest "aparte" prostitutie-gebied ter wereld.
    De kenners weten wel waarom

Momenteel speelt het leven zich het meest af in de
    bars van Phnom Penh. De boulevard langs de rivier,
    een paar parken en Tuol Kauk zijn ook goede plaatsen
    om goedkope "freelancers" te ontmoeten voor een
    paar US$.. Tuol Kauk is nog steeds een zeer populaire
    hoerenbuurt bij de locals. Alleen ga er niet op eigen houtje naar toe 's avonds. Bepaalt niet echt een
    veilig gebied voor de toerist, met name als de Khmer's dronken zijn. Alleen met taxi of laat je iemand op je
    hotelkamer "bezorgen".

Maar voor alles geldt: houdt je aan de regels qua
    leeftijd !!! Cambodja is hard bezig het "imago" op te
    poetsen.. En gesnapt worden met een minderjarige
    (soms zelfs opgezet als val vanuit hotel/taxi-chauffeur)
    zal je een hele hoop shit opleveren.. En daar zit je in
    Cambodja absoluut -NIET- op te wachten..

Sanook & have fun,
    Tweety.

Commentaar

Ik heb gisteravond even een ommetje gemaakt in de buurt van het hotel. Even een keer lopend en niet met een mototaxi. Het was al donker en ondanks dat het volgens de receptie van het hotel tegenwoordig veilig is in Phnom Penh voelde ik mij toch niet helemaal happy. In de meeste straten waren nog wel vrij veel mensen op de been maar er waren ook hele stukken met weinig mensen en slechte verlichting. Eigenlijk was ik op zoek naar de "brothels" in 63rd Street die daar veel schijnen te zijn en waar je vanaf 5 dollar terecht kunt. Maar ik kon ze zo snel niet vinden en ik voelde me niet veilig genoeg om de hele straat, die erg lang is, af te lopen.
      Dus maar weer terug en bij Shanghai binnengewipt, een tent schuin tegenover het Flamingos Hotel. Daar word je warm en met te veel belangstelling onthaald door een twintigtal mooie tot zeer mooie meisjes. Ik zeg "Ik heb gisteravond even een ommetje gemaakt in de buurt van het hotel. Even een keer lopend en niet met een mototaxi. Het was al donker en ondanks dat het volgens de receptie van het hotel tegenwoordig veilig is in Phnom Penh voelde ik mij toch niet helemaal happy. In de meeste straten waren nog wel vrij veel mensen op de been maar er waren ook hele stukken met weinig mensen en slechte verlichting. Eigenlijk was ik op zoek naar de "brothels" in 63rd Street die daar veel schijnen te zijn en waar je vanaf 5 dollar terecht kunt. Maar ik kon ze zo snel niet vinden en ik voelde me niet veilig genoeg om de hele straat, die erg lang is, af te lopen.
      Dus maar weer terug en bij Shanghai binnengewipt, een tent schuin tegenover het Flamingos Hotel. Daar word je warm en met te veel belangstelling onthaald door een twintigtal mooie tot zeer mooie meisjes. Ik zeg " Ik heb gisteravond even een ommetje gemaakt in de buurt van het hotel. Even een keer lopend en niet met een mototaxi. Het was al donker en ondanks dat het volgens de receptie van het hotel tegenwoordig veilig is in Phnom Penh voelde ik mij toch niet helemaal happy. In de meeste straten waren nog wel vrij veel mensen op de been maar er waren ook hele stukken met weinig mensen en slechte verlichting. Eigenlijk was ik op zoek naar de "brothels" in 63rd Street die daar veel schijnen te zijn en waar je vanaf 5 dollar terecht kunt. Maar ik kon ze zo snel niet vinden en ik voelde me niet veilig genoeg om de hele straat, die erg lang is, af te lopen.
      Dus maar weer terug en bij Shanghai binnengewipt, een tent schuin tegenover het Flamingos Hotel. Daar word je warm en met te veel belangstelling onthaald door een twintigtal mooie tot zeer mooie meisjes. Ik zeg "te veel belangstelling" omdat je het goed zat wordt als het ene na het andere meisje aan je vraagt "Hi, how are you? Where are you from? How long holiday? How old are you? (Oooh, you look much younger!)" etc. etc. De verhouding meisjes-mannen is ongeveer 4:1 dus dan begrijp je het wel.
      Een Amerikaan die naast me zat was het ook zat en we werden er allebei nogal melig van en gingen een beetje de draak steken met de meisjes (die overigens ongetwijfeld omgekeerd hetzelfde doen met ons in het Khmer, hun taal).
      Toen we er uiteindelijk achterkwamen dat dit een bar met het motto "some girls do, some girls don't" was (dus sommige meisjes zijn wel beschikbaar voor sex en andere gaan alleen met je mee voor een hapje, drankje en dansje ) hadden we het helemaal gehad en taaiden we af naar Martini's omdat we daar goede verhalen over gehoord hadden.
      Martini's bleek zo'n 10 mototaxi-minuten uit de buurt te zijn en dat is dus aardig ver want ze rijden waar mogelijk behoorlijk hard. Kosten 2 dollar. Als je de driver op je laat wachten voor de terugweg rekenen ze ook wat dollars voor de wachttijd trouwens.
      In Martini's kregen mijn Amerikaanse maat en ik direct na binnenkomst al gezelschap van 2 dames, niet de meest aantrekkelijke van de aanwezigen merkten we al snel. Eigenlijk werden we er direct weer melig van en van een serieuze kennismaking met de dames was nou niet echt sprake. Martini's is net zo iets als Sharky's maar dan gedeeltelijk in de openlucht en gedeeltelijk onderdak. De disco is onderdak maar daar zijn we niet in geweest.
      Ik heb na de nodige twijfel toch maar het meisje dat bij me was komen zitten meegenomen. Ze was niet mooi maar wel erg aardig. Half Chinees, half Vietnamees en ze sprak amper Engels. In m'n hotelkamer heeft ze me een goede massage gegeven, een aardige BBBJ en een redelijke wip. 20 dollar was de schade maar dat heb ik haar alleen gegeven omdat ik geen kleiner geld meer had.
      15 dollar vind ik eigenlijk meer dan genoeg voor ST. Het moet ook voor 10 kunnen, zeker als het al laat in de avond/vroeg in de morgen is.

Commentaar

Het is nu 2 uur 's nachts en ik kan niet slapen omdat de ervaring van vanavond nog door m'n hoofd spookt. Gisteren nog vond ik Sharky leuker dan Martini (spreek uit Martiní dus met de klemtoon op de laatste i). Maar toen was ik de disco van Martini nog niet ingeweest....
        Rond half negen vanavond ben ik eerst naar Sharky gegaan waar het al verbazingwekkend druk was. De eerste meisjes komen daar al om half acht. Ik had de barkruk nog niet aangeschoven of er wilden alweer een paar meiden bij me komen zitten. Ik zei, een beetje te bits eigenlijk, dat ik wel naar hun zou komen als ik belangstelling had. De boodschap kwam direct over ;D
        Nog geen 2 minuten later hing er alweer 1 om m'n nek :-\ Redelijk aantrekkelijk maar niet echt mijn type.
        Zucht, nou vooruit dan maar. Ik denk laat ik slim wezen. Ik laat haar naast me zitten, bied haar wat te drinken aan en dan laten de andere meiden me waarschijnlijk wel met rust. En zowaar, het werkte Het meisje zei ook nog eens heel weinig omdat ze slecht Engels sprak. Mooi! In plaats daarvan zat ze de hele tijd m'n armen,benen en rug te strelen en masseren om me op te geilen. Je doet maar meissie, ondertussen kijk ik wel rond naar al het andere lekkers.
        Maar er was eigenlijk niet zoveel dat me echt kon bekoren. Ik had me voorgenomen om deze keer een echt lekker, liefst jong ding te scoren. Liefst onder de 20.
        Er liep er eigenlijk maar eentje rond die aan mijn eisen voldeed maar die keek nogal arrogant dus ik twijfelde. Ze keek me aldoor een beetje bozig aan maar toen ik een keer "boos" terugkeek brak er toch even een lieve, ontwapenende lach door. Maar ik bleef twijfelen, met echt knappe meisjes moet je nou eenmaal oppassen.
        Rond half tien ben ik daarom toch maar weer naar Martini's gegaan. Daar liep ik gelijk tegen m'n date van gisteravond aan die meteen verkondigde dat ze graag weer met me meeging en deze keer voor 15 dollar. Ik maakte haar duidelijk dat ik liever een ander meisje uitzocht. Vond ze niet leuk natuurlijk maar ze bleef nog wel een hele tijd bij me hangen. Pas toen ik voor een 2e keer bij haar weg liep gaf ze het op.
        Ik de disco in. Die was aanzienlijk kleiner dan ik had verwacht, 20 bij 20 meter ongeveer schat ik. Toen m'n ogen eenmaal gewend waren aan de relatieve duisternis kon ik het ene na het andere lekkere ding op de dansvloer ontwaren. Mijn god, waar is Petrus? Ben ik in de hemel? Wat ontieglijk veel schoonheden
        Al snel viel mijn oog op een heerlijke, jonge, donkere Cambodjaanse. Als je hier een paar dagen rondloopt kun je het onderscheid meestal wel maken tussen een Cambo of een Viet(namese). De Viets zijn in het algemeen wat kleiner en slanker (vaak mager), lichter van kleur en vaak ook minder mooi. De Cambo's zijn bovendien vaak liever.
        (Even een melig grapje tussendoor: hoe noem je een Vietnameesje in een café? Een Pimpelmeesje )
        OK, die heerlijke, jonge, donkere Cambodjaanse schatte ik 18 of 19 jaar. Later bleek ze 22 te zijn maar dat mocht de pret niet drukken. Ik moet even vertellen hoe ik contact met haar maakte want dat ging bijna mis en daar kunnen jullie weer lering uit trekken. De situatie was als volgt: het eerste half uur ofzo hing m'n date van gisteren nog om me heen. Ondertussen had een, overigens niet verkeerd, Vietnameesje ook al belangstelling getoond en die dwarrelde ook geregeld om me heen. Dit alles was de schone Cambodjaanse waarmee ik alleen nog maar enige veelbetekenende blikken had gewisseld hoogstwaarschijnlijk niet ontgaan.
        Toen ik ongeveer 10 minuten binnen was klonk er opeens een luid "Hi" achter me. Het was dat knappe maar arrogante meisje uit Sharky. Was ze me achterna gekomen? Best mogelijk, ik heb in deze 3 dagen al wel gemerkt dat de dames alles behoorlijk scherp in de gaten houden. Welk meisje je meeneemt bijvoorbeeld. En ze kunnen eenvoudig aan de motorrijders, die altijd rondhangen bij de bars, vragen waar die en die Barang (Cambodjaanse variant van Farang) naar toe wilde.
        Het arrogante Sharky-meisje kwam niet naar me toe maar liep gelijk naar de dansvloer. Toen ze een tijdje later de disco verliet om naar het openlucht-gedeelte te gaan liet ze dat echter weer duidelijk merken: Hi!
        En toen ik haar weer even later en nu met de mooie Cambodjaanse aan mijn zij weer tegenkwam was het weer "Hi!". Zit ze me nou in de zeik te nemen of... ???
        Kunnen jullie het allemaal nog volgen trouwens? ;D
        Maar even iets terug in de tijd naar het moment dat ik besloot echt werk te maken van de Cambodjaanse. De date van gisteren had ik eindelijk afgeschud. Het arrogantje uit Sharky had de disco verlaten. Het Vietnameesje was ik even uit het oog verloren. Ik zei vanaf de barkruk waar ik zat "hello" naar de Cambodjaanse en gebaarde vragend of ze naast me wou komen zitten. Ze keek me even aan, zei een beetje verveeld en met een arrogant opgetrokken neusje "hello" en danste verder. Shit, die zit me niet zitten dacht ik :'( Maar 5 seconden later kwam ze toch naar me toe Vrouwen ???
        Hi, what's your name? (Lin, dat is haar afgekorte naam. Haar volledige naam is me ontschoten, die zijn vaak lastig hier.) And what your name? Where you from? Afijn, de gebruikelijk intro in gebrekkig Engels. En daar bleef het bij. Als een meisje belangstelling heeft dan beginnen ze zelf wel een gesprek. Maar Lin viel al heel snel stil. En ik toen ook. Ik ben al niet zo'n prater en ik kreeg toch weer de indruk dat ze me niet zo zag zitten.
        Zo zaten we een paar minuten zwijgend naast elkaar. Opeens hing de Viet weer om m'n nek. Shit, bad timing girl! (voor haar natuurlijk good timing). Ik stoeide even plichtmatig wat met haar maar dat was voor de Cambo genoeg om te zeggen "I go, you like Viet more".
        No, no, I like you! You go with me to... en ik wees naar het openluchtgedeelte. Nou, dat wilde ze wel
        Oef, dat ging bijna fout

Wordt vervolgd, ik moet nu toch echt gaan slapen.

Commentaar

Vervolg van de Lin story (zie mijn recensie van 11 juni, 10:30:32pm).

Lin en ik gingen aan een tafeltje zitten in het openluchtgedeelte. Mijn date van de vorige avond zat een paar tafels verderop en zond me een stoïcijnse blik ;D
          Het arrogantje uit Sharky's zei weer nadrukkelijk "Hi".
          Lin maakte me duidelijk dat ze mij wel degelijk zag zitten maar dat ze zo stil was omdat ze erg slecht Engels kon. Ze zei ook dat ze me de vorige avond al gezien had en dat ze me een knappe man vond met een hele mooie lach. Ja ja OK, dat heb ik meer gehoord, but thanks anyway.
          Het probleem met de meisjes hier die slecht Engels spreken is vooral dat ze zo slecht articuleren. Ze zeggen bijvoorbeeld "Ai lai joe" en dan denk je "I lie you = Ik lieg tegen jou" of wellicht "Ik loog tegen jou". Maar nee, ze bedoelen "I like you". Soms is echt helemaal geen chocola te maken van hun gebrabbel. Wellicht articuleren ze zo slecht omdat ze de taal op het gehoor moeten leren van de barangs en andere toeristen, ik doe maar een gooi ??? Het is niet zo dat ze niet kunnen articuleren. Ik kocht gisteren een Engels-Cambodjaans vertaalboekje van een schattig boekverkoopstertje van een jaar of 9 op straat en het lieve kind sprak werkelijk perfect Engels.
          Toen ik later op dat avond dat vertaalboekje pakte om de conversatie met Lin te vergemakkelijken zei ze "me no school, me no read". Okay... een analfabetisch meisje van 22, schoonmaakster van beroep en/of meisje van plezier, in straatarm Cambodja... Hoezo geen toekomst?
          Hier in het hotel werkt trouwens net zo'n tiepje. Beeldschoon, jong, weinig Engels sprekend, die ik de godganse tijd nog niet veel anders heb zien doen dan de stenen vloeren vegen en dweilen. Het is een schatje en ik probeer een beetje te flirten met haar, maar ik heb er medelijden mee. Zou haar dolgraag meenemen naar Nederland maar ben bang dat ze doodongelukkig zal zijn in onze koude cultuur (en dan bedoel ik niet het weer).

Terug naar Lin. Na een drankje en een moeizaam oriënterend gesprekje wou ze wel long time met me mee voor 20 dollar. Ik had er nog steeds niet echt vertrouwen in dat het leuk zou worden, ze bleef een beetje koeltjes en moeilijk te doorgronden, maar ze was zo mooi en toch ook wel lief dat ik de gok maar nam.
          Eenmaal in het fellere licht van het hotel bleek ze wat lichter van kleur en toch iets minder knap te zijn dan mijn ideale droommeisje. Maar in cijfers uitgedrukt nog steeds een dikke 8
          Ze verdween gelijk in de badkamer en liet de deur op een kier staan zodat ik af en toe een glimp van haar opving in de spiegel. Niet dat ik veel kon zien maar het is 1 van de weinige keren dat ik meegemaakt heb dat een Asiaatje de deur van de badkamer openlaat. 5 Minuten later kwam ze er wel met de gebruikelijke omgeslagen handdoek uit.
          Ik douchte me ook en toen ik klaar was verwachtte ik terug te keren in een geheel donkere kamer op het licht van de televisie na en met haar in de handdoek onder de lakens. Maar nee! Het ene spotje dat ik altijd aanlaat was nog aan en ze lag geheel naakt onder de lakens ???
          Wauw, wat een lijfje :P De receptionist vertelde me later deze nacht dat hij haar "a little bit fat" vond. Tja, voor hem als tengere Aziaat misschien maar voor mij als Hollander van ruim 1.80 en zo'n 70 kilo beslist niet. Ze was perfect : Kleine tietjes, bol kontje en een werkelijk prachtige toef hoogopstaand donker haar op haar kutje.
          Over de receptionist trouwens later meer...
          Lin lag stil en koeltjes in bed te wachten op de dingen die komen gingen. Ik kuste en likte haar op wat leuke plekjes : en probeerde ook of ze wou zoenen. Nee, dat nog niet echt.
          Ze begon me te pijpen. Zonder condoom, ik heb tot nu toe de indruk dat dat hier standaard is. Dus als je dat niet wil moet je dat tijdig aangeven want ze nemen zonder omwegen je lul in hun mond! Haar pijpkunsten waren in 2 woorden: erg matig. Te zacht, te ondiep en zonder enige variatie. Ik kreeg hem dan ook maar half omhoog.
          Over op plan B dan maar: beffen 8) Als ik een meisje goed nat weet te krijgen dan krijg ik hem wél keihard. Ik ging op m'n knieën naast het bed zitten en trok haar naar de rand ervan met de beentjes uit elkaar. Op die manier kun je overal perfect bij. Is mijn vaste methode en ze vond het mooi, een glimlach brak door.
          Lekker fris kutje met flink grote schaamlippen. En een perfect klein rond brandschoon poepgaatje dat ik ook zonder enig commentaar mocht likken
          Ze lag met de ogen dicht en begon een beetje op temperatuur te komen. Maar nog niet genoeg, nog niet zoals ik het graag heb. Ik kreeg er nog steeds geen keiharde van en moest mezelf een beetje masturberen om hem hard genoeg te krijgen voor penetratie. Ik had al met een vinger gevoeld dat ze niet bepaald ruim was dus een goede harde was wel een voorwaarde.
          Door het masturberen stimuleerde ik mezelf echter iets teveel en toen ik na het haastig omdoen van een condoom bij haar binnendrong bleek ze zo lekker strak te zijn dat ik van de prikkels die dat gaf na een paar seconden al klaarkwam. Er was gewoon geen houden meer aan :-\

En toen begonnen de misverstanden... toen werd de taalbarrière pas echt een probleem. Ik had niet in de gaten dat zij niet in de gaten had dat ik al klaargekomen was. Ik gooide het condoom in de prullenbak en ging naast haar liggen. Ze vroeg verbaasd "you OK?". Ja hoor, niks aan het handje. Ik ging haar wat knuffelen en strelen om hem zo langzaamaan weer omhoog te krijgen. Ze onderging het allemaal een beetje gelaten en was nog steeds niet laaiend enthousiast. Ik probeerde ondertussen een praatje te maken, vroeg naar haar achtergrond en zo. Vader, moeder, jonger zusje en oudere broer geloof ik. Schoonmaakster dus, zoals al gezegd. En als haar arme familie geld nodig had ging ze met mannen mee. Maar alleen als ze echt geld nodig hadden en ze ging ook zeker niet met elke vent mee. Maar mij vond ze erg leuk. OK, ik wilde het allemaal best geloven maar later liet ze zich ontvallen dat ze elke avond in Martini's gaat dansen. En ondanks de grote concurrentie denk ik dat ze met haar poezelige gezichtje elke avond wel de nodige mannen het hoofd op hol brengt. En dat ze die mannen echt niet aldoor zal afwijzen omdat ze ze niet mooi genoeg vindt.

Door mijn aandacht en geduld (denk ik) begon ze eindelijk wat meer te ontdooien. Ik mocht haar zoenen, echter nog niet Frans. Ze pijpte me weer even en deze keer werd hij wel stijf genoeg maar dat was meer omdat ik me beter voelde omdat ze ontdooide dan dankzij haar kwaliteiten. Condoom erom en neuken maar weer Ze was nu wat natter dan de eerste keer maar nog niet nat genoeg naar mijn zin. Ik dacht OK dan gaan we beuken. Niet echt mijn gewoonte maar in dit geval zou het wel eens kunnen helpen. Dus ik voerde het tempo flink op en ramde hem er zo diep mogelijk in. En zowaar, het hielp Mevrouw werd steeds natter en begon aangename geluidjes te maken Now we're getting somewhere!
          Eerst een tijd missionaris, daarna op z'n hondjes en toen had ik het even gehad. Ik ben geen 18 meer en begon moe te worden. Bovendien was ik natuurlijk al een keer klaargekomen. Dus ik plofte op bed neer om even bij te komen. Mooie, donkere, verbaasde ogen keken me aan...

Wordt vervolgd...

Commentaar

Ik moest mijn verhaal over Lin even onderbreken omdat ik hier in de hotel-lobby waar ik dit schrijf hinderlijk ;D onderbroken werd door een Cambo'tje die hier regelmatig rondhangt overdag. Gisteren probeerde ze ook al mee te komen naar m'n kamer maar toen kon ik haar nog weerstaan. Nu niet meer...lekker ding :P
            Beetje mollig, maar toch lekker.
            Ze leek me bloedgeil. Ik hoopte dat dat waar was. En jawel, toen ik haar ging likken werd ze zeiknat
            Ze pijpte ook behoorlijk goed, alleen wat kort helaas. Later bleek waarom. Na een heftige neuk- cq vrijpartij viel mevrouw.... pardoes in slaap! Met de beentjes nog wijd en een hand op haar klitje
            Waarschijnlijk heeft ze vannacht ook al een klant gehad, wellicht zelfs in hetzelfde hotel. Ik heb maar een deken over haar heen gelegd vanwege de koude airco en haar rustig laten slapen.
            Ook nog even een foto gemaakt (niet naakt, ik ben een nette jongen), ze zijn zo lief he als ze slapen

Commentaar

Ik kan dit hotel trouwens echt aanraden. Relaxte sfeer, zeer girl friendly, leuk personeel. De Cambodjanen houden van lachen en grapjes maken. Zoals net: ik had een fan aangezet die hier achter me bij de internetcomputers staat. Er is geen airco in de lobby (de buitendeur staat altijd open) en het is hier dan ook bloedje.
              Gaat even later 1 van de dames die achter de bar staan op de bank zitten die hier achter me staat en vraagt bloedserieus met haar liefste gezichtje of ik de fan om wil draaien zodat zij afgekoeld wordt. Dus ik doe dat braaf, barst ze in lachen uit en zegt "no, just kidding!".

www.flamingos.com.kh
              info@flamingos.com.kh
              standaard 2-persoons kamer 20 dollar per nacht
              inclusief ontbijt en gratis internet
              momenteel ook gratis pickup van het vliegveld (maar geef de jongens een paar dollar fooi)

Commentaar

Lin, deel 3.

Ze keek me dus met totaal onbegrip aan, brabbelde wat onverstaanbaar Khmers en koeter-Engels en zei opeens "I go home". Pardon ??? We hadden toch long time afgesproken?
                Om een heel lang verhaal kort te maken: na heel veel vijfen en zessen en veel geduld van mijn kant en wat minder van haar kant (op een gegeven moment beende ze zelfs boos naar de badkamer en was ze even een heel fel poesje ;D ) wist ik uit dat verschrikkelijk slechte "Engels" van haar op te maken dat ze:
                a) waarschijnlijk naar huis moest omdat haar familie niet wist dat ze de hele nacht weg zou blijven(waarschijnlijk want dit deel was me niet 100% duidelijk)
                en b) dacht dat ik nog steeds niet klaargekomen was. En dat terwijl we al zo veel en zo heftig geneukt hadden. "You no power" zei ze aldoor. Eindelijk viel het kwartje bij mij. Ik viste het eerst gebruikte condoom uit de prullenbak en liet haar de inhoud zien. Toen viel ook bij haar het kwartje Ze kon weer lachen

Even naar mijn schone slaapster kijken...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door IthoughtIsawApussy
                  Ik moest mijn verhaal over Lin even onderbreken omdat ik hier in de hotel-lobby waar ik dit schrijf hinderlijk ;D onderbroken werd door een Cambo'tje die hier regelmatig rondhangt overdag. Gisteren probeerde ze ook al mee te komen naar m'n kamer maar toen kon ik haar nog weerstaan. Nu niet meer...lekker ding :P
                  Beetje mollig, maar toch lekker.
                  Ze leek me bloedgeil. Ik hoopte dat dat waar was. En jawel, toen ik haar ging likken werd ze zeiknat
                  Ze pijpte ook behoorlijk goed, alleen wat kort helaas. Later bleek waarom. Na een heftige neuk- cq vrijpartij viel mevrouw.... pardoes in slaap! Met de beentjes nog wijd en een hand op haar klitje
                  Waarschijnlijk heeft ze vannacht ook al een klant gehad, wellicht zelfs in hetzelfde hotel. Ik heb maar een deken over haar heen gelegd vanwege de koude airco en haar rustig laten slapen.
                  Ook nog even een foto gemaakt (niet naakt, ik ben een nette jongen), ze zijn zo lief he als ze slapen
                  Dit lieve meiske blijkt dus in hier in het hotel te werken! Dat was me nog niet opgevallen, er loopt hier zoveel personeel rond.
                  Dit bevestigt wat een andere gast van het hotel vanmiddag tegen me zei toen we naast elkaar zaten te internetten. Ik maakte een foto van dat heerlijke schoonmaakstertje waar ik het eerder over heb gehad en we raakten aan de praat over hoe "cute" ze is. Hij had duidelijk al veel ervaring in Cambodja en vroeg of ik wist hoe ik haar in m'n kamer kon krijgen. Hij zei: the saying is "money talks" but in Cambodia it's "money screams". Als je het maar discreet aanpakt dan kun je ver komen.
                  Hij had er zelf ook net 1 op z'n kamer gehad
                  Mijn "schone slaapster" was toevallig anders, zij kwam naar mij toe. Normaal gesproken moet je er zelf moeite voor doen, bijvoorbeeld door ze een kaartje van het hotel met je kamernummer te geven.
                  Gaan we uitproberen!

Commentaar

Lin, deel 4.

Nadat we nog een keer gevreeën hadden (want zo kon het intussen wel genoemd worden, het ging richting GFE) vertrok ze rond 1:30 naar huis. Ik sprak met haar af dat ik haar vanavond weer op zou halen in Martini. Nu ben ik daar even niet zo zeker meer van na de ervaringen van vandaag ;D
                    Ik kon niet slapen en ging naar beneden naar de internetcomputers in de lobby om aan dit hele verhaal te beginnen. Ik vroeg de receptionist die nachtdienst had of hij Lin al eerder gezien had met gasten. Nee, volgens hem niet. Dat wist hij eigenlijk wel zeker want bij binnenkomst had ze de lobby rondgekeken. Mensen die al eerder ergens geweest zijn kijken niet meer rond maar lopen gelijk op hun doel af. Hier sprak ervaring!
                    Hij vroeg waarom ik dat vroeg en ik zei dat ze beweerde niet zo vaak met mannen mee te gaan. Hij vroeg of ze small, medium of large was. "Hoezo? Je hebt haar zelf toch gezien" dacht ik ??? Maar hij bleek te doelen op haar kutje Die Cambo's draaien er niet omheen, dat is me al vaker opgevallen! Ik zei "small". "Dan gaat ze niet vaak met Barangs mee" zei hij.
                    Tja, zou kunnen. Sommige vrouwen zijn en blijven van nature heel lang strak.

Commentaar

Ik heb net de schoonmaakster geneukt Niet zo uitgebreid als ik graag had gewild maar goed. Vanmorgen bij het ontbijt zag ik kans om haar ongemerkt m'n kamernummer te geven toen ze voorbij kwam. En vanmiddag rond 18:00 uur klopte ze op de deur. Dat haar lijf niet zo mooi is als haar koppie en haar lach had ik gisteravond al gezien bij de wekelijkse barbecue waarvoor ze tijdelijk bij de bediening was ingelijfd.
                      Als ze aan het schoonmaken is heeft ze luchtig vallende kleding aan (en geen slipje zoals ik nu te weten ben gekomen ;D) en dan lijkt ze mooi slank. Gisteren bij de barbecue had ze een spijkerbroek en een blouse aan en toen bleek ze behoorlijk volslank te zijn.
                      Ze kwam in haar schoonmaak-kloffie op m'n kamer en nog binnen haar werktijd zoals ik later merkte. Ze wilde niet douchen en helemaal 100% okselfris was ze dus niet maar zolang er geen graflucht vanaf komt maakt me dat niet zoveel uit. Ze wilde ook niet zoenen of pijpen maar na enige overreding mocht ik haar wel likken. Boom-boom was geen probleem.
                      Het likken vond ze duidelijk lekker en het neuken liet haar ook niet bepaald onberoerd. Maar na een kwartiertje zei ze opeens dat ze weer nodig aan het werk moest. Ik was nog niet eens klaargekomen
                      Maar het was toch erg leuk Het is een schatje.
                      Schade: 10 dollar.
                      Wees trouwens erg discreet als je ook een poging waagt bij haar want ze was als de dood dat iemand haar zag. En praat niet te hard met haar op de kamer.

Gisteravond ben ik weer naar Martini's geweest met de bedoeling om Lin weer op te pikken voor de nacht. Maar gelijk toen ze me zag begon ze over de betaling. Ze had van het andere meisje die ik de avond vóór haar had meegenomen gehoord dat ik die 20 dollar had gegeven voor short time. En haar had ik 20 dollar beloofd voor long time. Dat vond ze niet eerlijk. Ik had het eigenlijk gelijk met haar gehad maar probeerde nog wel uit te leggen dat ik dat andere meisje alleen 20 had gegeven omdat ik op dat moment geen kleiner geld had. Normaal gesproken had ik haar 15 gegeven + 1 dollar voor de mototaxi.
                      Bovendien had ik Lin toch 20 dollar gegeven ondanks dat ze niet long time bleef. Maar haar Engels was te beperkt om het te snappen en ik had zoiets van 'je zoekt het maar uit'. Na 5 minuten gekrakeel zei ze heel zakelijk iets als "I come with you or no?" Ik zei na enig dubben 'no' en ze liep zonder nog iets te zeggen weg.
                      Zo heb je een leuke GFE en zo is het weer back to business. Het leven is hard 8)

Maar wees er dus op bedacht dat de meiden onderling veel contact hebben. En ook de motorrijders trouwens.

Commentaar

Gisteravond ben ik eerst even in Le Cyrcée Club geweest. Die zit in een zijstraatje van street 154, vrijwel recht ten noorden van het Flamingos Hotel, als ik goed opgelet heb waar de mototaxi heenreed. Het is niet zo bekend, ook niet bij de mototaxi's.
                        Volgens de info op een ander forum zou dit een blowjob bar zijn maar het schatje dat mij na binnenkomst besprong vertelde me al snel dat massage en boom-boom ook op het menu staan. Massage - blow job - boom-boom (of in iedere andere volgorde natuurlijk ) kost je minimaal 17 dollar, exclusief drankjes.
                        De meeste van de Vietjes en Cambo'tjes die er rondliepen in korte rokjes zonder slipje :P waren best aantrekkelijk op z'n zachtst gezegd.
                        Ik werd er flink opgegeild, ze wreven zonder omwegen over de paal in m'n broek, maar het uur was nog vroeg en ik kon me beheersen 8)

Gelukkig dat ik me kon beheersen want later trok ik een lot uit de loterij in Martini
                        Ik viel vooral voor haar lach, niet zozeer voor haar uiterlijk. De volgende cijfers die ik haar na afgelopen nacht kan geven spreken wel voor zich denk ik:
                        uiterlijk: 7
                        pijpen: 9
                        neuken: 9
                        zoenen: 8
                        inzet: 10 (met een griffel)
                        houding (attitude): 10 (met een griffel)
                        Haar naam ben ik kwijt, die was dubbel en lastig. Ze was half Chinees en half Cambodjaans. 20 jaar maar ik had haar iets ouder geschat (ja dat lees je goed: ouder, ook dat is een keer mogelijk).
                        Niet knap maar zeker wel aantrekkelijk met een prachtige brede lach. Superslank maar niet mager. Amper tietjes, een halve A-cup en een heerlijk bol kontje. Weinig schaamhaar op een lekker strak kutje.
                        Cambodia halleluja :

Commentaar

Er zijn hier ook mototaxirijders die je niet naar "girls" willen brengen zoals ik vandaag bemerkt heb Maar de meesten gelukkig wel.
                          Ook zijn er heel wat mototaxirijders die amper een woord Engels kunnen. Je zegt waar je heen wil, ze knikken ja en vervolgens rijden ze maar wat rond. Als je weet in welke richting je doel ongeveer is dan kom je daar snel genoeg achter. En als je dat niet weet dan merk je op een gegeven moment dat je mannetje langzamer gaat rijden, gaat zigzaggen door de stad en aldoor achterom kijkt om te zien of je misschien aanwijzingen geeft.
                          Vind dus eerst even uit hoe goed hun Engels is. Of laat op een kaart zien waar je heen wil (alhoewel dat ook niet altijd helpt).

Het drietal meiden die het dakrestaurant van het Flamingos Hotel runt is een mooi stel. Ze zijn alledrie heel verschillend.
                          Je hebt het hotelsletje zal ik maar zeggen (die ik dus ook op de kamer heb gehad ;D ). Zij loopt er vaak behoorlijk uitdagend bij in haar korte rokjes. Als je haar "pakt" pas er dan voor op dat ze niet de hele tijd om je nek hangt waar alles en iedereen bij is. Ze is nou niet bepaald discreet.
                          Nummer 2 is een mooi meisje van 18 lentes jong (zoals ik net heb vernomen, ik had haar ergens begin 20 geschat) waar ik niet zo goed hoogte van kan krijgen. Haar belangstelling is vaak een beetje verveeld en uit de hoogte. Maar ondertussen kan ze ook slijmen dat je haar "grote vriend" bent. Ze draagt vaak een lange jurk met een aardige inkijk. Ik heb de indruk dat ze wel beschikbaar is, de blik in haar ogen zegt genoeg soms. Ik heb het niet uitgeprobeerd, mijn type is ze niet.
                          Nummer 3 is de minst mooie van het stel maar wel de liefste en sympathiekste. Zij heeft altijd een klassiek zwart-wit serveerstersuniform aan en het lijkt me sterk dat ze beschikbaar is.

Commentaar

Tweety bedoeld waarschijnlijk Toul Kork: de buurt waar ook S21 is. Pobeer eens 63 Street, vooraan resto's ed en achteraan iets anders. Voor newbie's zou ik eerder aanraden om eerst te aclimatiseren inn Martini, Sharkey, Walkabout (kwaliteit kan nogal veranderlijk zijn), een zekerheid is altijd Sophie en La Cyree. DV8 kan leuk zijn. Als je na een tijdje een vaste chauffeur hebt die je wat vertrouwd laat hem eens wat dingen aaraden. Weet wel dat de prijs hoger zal zijn (kickback). De meeste zijn wel Viets, zijn meer pro. Hou je aub aan 1 regel short time 5-10 en long-time 25-30 en je bent natuurlijk al een paar keer in Cambodja geweest. Please don't jack up our prices!

Commentaar

Die prijzen zijn US $ hé, geen euro's.
                              Verder pijpen = yum-yum neuken boom-boom. Op blowjob zal wel een yes komen maar éénmaal in de kamer" don kno blowjo" Voor anaal mag je nu reeds een grote kaars branden. Deze zijn zeldzaam, nog zeldzamer bij de echte lookers.Bij de oudjes (25 jaar en plus) ga je meer geluk hebben.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door OllieVandamme
                                Tweety bedoeld waarschijnlijk Toul Kork: de buurt waar ook S21 is. Pobeer eens 63 Street, vooraan resto's ed en achteraan iets anders. Voor newbie's zou ik eerder aanraden om eerst te aclimatiseren inn Martini, Sharkey, Walkabout (kwaliteit kan nogal veranderlijk zijn), een zekerheid is altijd Sophie en La Cyree. DV8 kan leuk zijn. Als je na een tijdje een vaste chauffeur hebt die je wat vertrouwd laat hem eens wat dingen aaraden. Weet wel dat de prijs hoger zal zijn (kickback). De meeste zijn wel Viets, zijn meer pro. Hou je aub aan 1 regel short time 5-10 en long-time 25-30 en je bent natuurlijk al een paar keer in Cambodja geweest. Please don't jack up our prices!
                                S21? Je bedoelt het Tuol Sleng Museum?

Ik heb nooit meer dan 20 dollar voor LT betaald. Dat is de standaard in gelegenheden als Martini en Sharkey, maar ik weet dat er duurdere gelegenheden zijn.

Wat is DV8? Nooit van gehoord ???

Commentaar

Verder pijpen = yum-yum neuken boom-boom. Op blowjob zal wel een yes komen maar éénmaal in de kamer" don kno blowjo" Voor anaal mag je nu reeds een grote kaars branden. Deze zijn zeldzaam, nog zeldzamer bij de echte lookers.Bij de oudjes (25 jaar en plus) ga je meer geluk hebben.
                                  Pijpen is inderdaad "yum-yum" of "smoke". Op een enkele uitzondering na wilden ze bij mij allemaal pijpen, zonder problemen. En nog ZC ook. Maar misschien heb ik geluk gehad.
                                  Anaal heb ik nooit geprobeerd, ik denk inderdaad dat dat moeilijk is.

Commentaar

dv8 is schuinover (in het zijstraatje) La Croisette, een kleine bar en guesthouse met meisjes www.dv8-cambodia.com. Nu, als je er slaapt zou ik er geen meisje nemen. Zal beu worden als je ook andere meisjes meebrengt. S21 is idd Toul Seng.
                                    Vroeger was 20 $ voor mij ook geen probleem maar de laatste tijd kreeg ik meer en meer een njet te horen tijdens het hoogseizoen bij de echte lookers. Ik hoorde mannen 20$ bieden voor ST, en 40 voor LT. Pijpen zc was bij mij enkel een probleem als het niet vooraf afgesproken was, dan probeerden ze eronder door te muizen. Door de jaren heen vind ik het wel minder, het walhala is voor mij al fameus weg. Nu ja in vergelijking met hier is het nog altijd een pak beter voor liefhebbers van aziatische meisjes. Soms ook leuke meisjes in Flamingo. Binnengaan, lift nemen naar het bovenste verdiep, de trap op naar het dak en daar is een bar war soms meisjes rondhangen( ik zeg wel soms) Flamingo zit in het straatje naast Shangai, schuinover Walkabout.

Commentaar

Zonder je te willen aanvallen maar ik denk dat ik een moeilijker geval ben dan jij, als dat net diplomatisch is. Vandaar misscnhien ook dat ik meer moeite moet doen om aan deftige prijzen te geraken. Ik verlaat redelijk veel Sharkey, Martini, Walkabout zonder, gewoon omdat ik niet tevreden ben met de looks van de meeste. Nu, alsje evt intresse hebt om bij een Engelstalige puntersite te komen met een grote specialisatie in Cambodja moet je maar even pm'nen. Als je beloofd om discreet te zijn geef ik de url door. Dan moet je wel nog goedgekeurd worden, daar kan ik niet echt bij helpen vrees ik.

Commentaar

Als ik die prijzen zo zie, lijkt het erop dat alles in een paar jaar tijd sterk veranderd is! Ik ben er al een aantal jaren niet meer geweest. maar ik vraag me nu dus ook af of het nog de moeite waard is om Cambodja te bezoeken als ik in Thailand ben. Of kan je van dat geld dat je kwijt bent om er naar toe te reizen niet beter in Pattaya zitten??? ???
                                        Of moet je gewoon wat onbekende steden opzoeken?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door IthoughtIsawApussy
                                          Verder pijpen = yum-yum neuken boom-boomPijpen is inderdaad "yum-yum" of "smoke". Op een enkele uitzondering na wilden ze bij mij allemaal pijpen, zonder problemen. En nog ZC ook.
                                          Jam-Jam zal ook wel goed zijn zeker jongens, ben er juist van terug, effe 3 dagen goede dag gaan zeggen en die meiden zijn stukken beter dan hier in Pattaya.
                                          Bovendien beginnen ze inderdaad prijzen te vragen van 40 $ voor een LT, maar dat zijn dan ook inderdaad lookers, laatste dag 3 stuks meegenomen voor 30 $ LT alles inbegrepen, extra 3 $ voor taxi.
                                          Anders moet je eens naar Sihanouk Ville gaan daar is het nog steeds 8$ voor eentje van Nam.
                                          Groetjes