Den Haag, Thomsonlaan 107, House of Submission, Mrs. Illucia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Thomsonlaan 107, House of Submission, Mrs. Illucia

Ik ben al 14 jaar bezig met sm als onderdanige, heb al veel club`s en studio`s bezocht.
    Heb haar zien spelen met een slaaf op een party, ik durf toch te zeggen dat zij zeer zeker het vak verstaat. En aan haar gezicht kon je duidelijk zien dat zij ervan genoot incl. de onderdanige.
    Ik heb besloten om haar zelf een bezoek te brengen en mij als slaaf aan te bieden, en zal daarna nogmaals een recensie schrijven over het bezoek zelf.

Maar in mijn ogen is zij op en top Meesteres
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 29-03-08, 11:29. Reden: Tekst.

En uiteraard heb ik Meesteres Lucia zien spelen met een slaaf op het toneel, ik vond het een zeer opwindende show. Meesteres Lucia verstaat haar vak en haalt uit de slaaf net iets meer dan hij zelf weet dat hij kan hebben. Top Meesteres!
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 29-03-08, 11:39. Reden: Tekst toevoeging.
    Waar rook is, is worst!

Commentaar

Re: Den haag, SM club Doma , Mrs Lucia (7.4)

Na een aantal jaren weer in de doma geweest om een sessie te doen bij Mrs illucia.
      Wat een geweldige dame is dit niet alleen mooi van buiten maar ook mooi van binnen heb een sessie gedaan van een paar uur en dat is mij heel erg goed bevallen .
      ze is niet alleen opwindend om naar te kijken maar moet ook eerlijkheids bekennen dat ze ook er van geniet .In een woordt godelijk
      haar specialiteiten zijn onder andere rubber maar ook travestie en erotiek
      Erg stijlvol is deze dame.
      www.mrsillucia.com

Commentaar

Re: Den haag, SM club Doma , Mrs Lucia

Nou, hier ook nog even wat pennen over deze mooie Meesteres. Ik had vorige week al een recensie geschreven over deze Meesteres,maar misschien deed ik iets fout, want ik kon hem niet meer terugvinden.
        Een tijdje geleden was ik al bij deze strenge, mooie Meesteres geweest (ook bekend als Meesteres Illucia) en ik werd meteen betoverd door haar prachtige rubber outfit en torenhoge hakken, lange haren en donkere, dwingende ogen.
        Ze nam goed de tijd voor mij, vooraf en achteraf. Dat vind ik altijd wel prettig, want ik heb altijd de behoefte aan een bepaalde bevestiging. Vond de ander het net zo leuk, geil, spannend etc als ikzelf?
        Deze Meesteres laat niet met zich sollen, is duidelijk in wat zij verwacht van slaven, maar maakt haar beloftes ook zeker waar. Ze heeft me alle hoeken van de kelder laten zien en het duizelde mij in positieve zin. Mijn kontje heeft ze vaardig opgerekt en ik wist niet dat dat mogelijk was bij mij. Heerlijk liggen piepen en kreunen en oh, wat werd ik geil!
        Naderhand mocht ik ook weer zelf mijn slavenvocht opruimen (hoe heerlijk vernederend) en ondertussen babbelden we ontspannen na.
        Mysterieuze, maar toch duidelijke Meesteres met een exotisch tintje waar ik graag bij aan de voeten lig.
        Ik hoop dat ik mijn foutje van het verkeerd plaatsen van mijn recensie vorige week enigszins heb goedgemaakt.
        Zijn er trouwens nog meer mensen die ervaring hebben met deze Meesteres?

Commentaar

Slaafinopleiding en Mrs Illucia

Als beginnend subje kwam ik enige maanden geleden onverwachts in DOMA bij Mrs. Illucia terecht. De eerste keer dat wij elkaar spraken stuurde ze mij onverwijld weer weg, ze had door dat ik veels te nerveus was. Ik vond het echter direkt al een aantrekkelijke meesteres. Er ging echter nog een lange tijd overheen voor ik daadwerkelijk een afspraak had (moet gezegd, ik had er een aantal afgezegd en kreeg op niet mis te verstane wijze te horen dat als ik nu niet zou komen het wel helemaal kon vergeten).
          Nadat de Mrs. mij naar de kelder had begeleid mocht ik mij daar uitkleden en wassen. De sessie was werkelijk heerlijk en de Meesteres een pracht voor de ogen (die overigens tijdelijk geblindeerd werden). Ik werd ingesnoerd, mijn zeer gevoelige tepels werden in de klemmen gezet en nadat mijn ballen strak waren afgebonden werden er ook diverse klemmen op mijn zak geplaatst wat zeer pijnlijk maar heerlijk was. Tevens werd op zeer voorzichtige en overigens overheerlijke wijze mijn willige slavinnenkutje bewerkt met diverse maten dildo's en uiteindelijk werd ik nog door de Meesteres met Strap-on genomen.
          Ik besef mij dat ik nog een lange weg te gaan heb om als volwaardig slaafje deze Meesteres van dienst te mogen zijn. Zij is echter alle pogingen daartoe ruimschoots waard.

Met een lieve groet aan mijn Meesteres Illucia

Uw slaafinopleiding

Commentaar

Re: Slaafinopleiding en Mrs Illucia

Ik snap niet waar al die lofuitingen over haar vandaan komen. Heb een sessie met haar gehad die niet echt heel goed was , beetje inspiratieloos. Het begon al dat ik moest wachten omdat de dames nog niet aangekleed waren.... Vervolgens stellen de dames zich voor........
            De sessie was verder beetje inspiratieloos, meer van wat zal ik nu gaan doen. Kaarsen deden het niet, glijmiddel was op en na 40 snel naar een hoogtepint toewerken. Vooaraf hadden we een gesprek gehad , wat op zich heel goed is, maar van de punten die ik graag zou willen zijn er maar een paar terug gekomen in de sessie.

Al met al deed ze haar best maar ik ben nooit echt in de "vibe"gekomen die je graag zou willen. Erg jammer . Ik denk dat het herhalingsgevaar niet heel groot is..

Lekker strak
            Laatst gewijzigd door rtroma; 03-12-07, 09:32. Reden: privé informatie verwijderd

Commentaar

Re: Den haag, SM club Doma , Mrs Lucia (uitstekend)

Ik ben een tijdje afwezig hier geweest, maar ook bij diverse Meesteressen mijn beurt voorbij laten gaan (ik ben aan het sparen voor een mega-sessie binnenkort).
              Ik wil niemands recensie tegenspreken of afkraken, maar ik wil er wel iets over kwijt:
              Ikzelf vind het als slaaf bijna ultiem om te moeten wachten totdat de Meesteressen zich gekleed en opgetut hebben. Dàt is nou toch één van die dingen die bij het slavenleven horen? Geweldig ook wanneer een Meesteres tijdens een sessie heel eventjes haar lippen bijwerkt, terwijl ze op jouw rug zit ofzo...kwijl
              Zou voor mij in ieder geval geen bezwaar zijn als ik ergens binnenkom (of ik moet een strak schema hebben en daarom een afspraak gemaakt, maar anders....)
              En een ieder zal favorieten hebben, ikzelf heb al eerder over deze mooie Meesteres iets geschreven en daar blijf ik bij, nog steeds dezelfde mening.

Commentaar

Re: Den Haag, Asterstraat 107, Club Doma, Mrs Lucia (uitstekend)

Bijgaand een verslag van bezoek aan Mrs Illucia in club Doma.

Al een tijdje was ik nieuwschierig naar Meesteres Illucia. Na Haar een keer gezien te hebben op een feest, dacht ik daar wil ik wel eens een spel mee spelen. Dus heb ik vrijdag 15 augustustus de stoute schoenen maar eens aangetrokken. Na contact via de telefoon gaf de Meesteres mij aan dat ze deze dag wel tijd had. We spraken af dat ik zou bellen wanneer ik in Den Haag zou arriveren. Om half 12 vetrok ik vanuit zutphen met de trein richting DenHaag. In de trein waren mijn gedachten maar bij 1 moment de ontmoeting met Meesteres Illucia. Tegen 1345 belde ik de Meesteres dat ik in Den Haag was. Zij gaf mij toen aan dat ik binnen een half uur bij Doma zou zijn. Dit klopte toen ik aan kwam werd de deur open gedaan door Diana. Zij vertelde dat Meesteres Illucia nog bezig was. ik kreeg wat te drinken en kon genieten van een film van Meesteres Catja. Na een klein half uurtje kwam Meesteres Illucia binnen. Daar zat ik met open mond te kijken wat een GODIN kwam er binnen. Vooraf had ik aangeven dat ik mooi zou vinden als de Meesteres mooie hoge laarzen met hoge hakken draagde en iets van leer. De Meesteres was ingegaan op geen ik gevraagd had. Heb er geen spijt van gehad want Ze is supper mooi! Daar kan je als slaaf alleen maar van dromen. Na een kort gesprek was het voor de Meesteres al snel duidelijk welke kant ik op wilde. Hierna mocht ik mij even opfrissen onder de douche.

Na het opfrissen begon de sessie. ik moest mijn badjas uit doen. En mij melden bij de Meesteres. De Meesteres gooide mij de voetboeien en polsboeien toe. Deze moest ik om doen. De Meesteres vertelde mij dat elk strafpunt vandaag 10 klappen met of de cane of het rijzweepje op zou leveren. Hierna werd ik vast gezet aan het kruis. De Meesteres vertelde toen hoe ze te werk gaat in sessie dat het voor Haar plezier is en dat Zij doet waar ze zin in heeft. De vernedering was begonnen. ik kreeg een masker op. Hierna werden mijn tepels voorzien van klemmen. De Meesteres trok hier even lekker aan. Zij kon weg lopen immers en ik zou mee gaan. Na wat gepest te hebben kwamen er gewichten aan me tepels te hangen. O wat een heerlijk gevoel is dat. Tijdens het vaststaan keek ik vaak naar de grond, echter deze Meesteres wil graag dat je Haar aankijkt. Zodoende liep ik 1 strafpunt op. Hierna ging de Meesteres mijn ballen testen met gewichten. De eerst 2 keer ging dat wat minder. Maar 3 keer leek het goed te gaan. Echter kreeg ik het zo warm dat ik bijna onderuit ging. De Meesteres maakt mij snel en vakkundig los. Waarna ik op bed ging liggen. ( ik had te weinig gegeten) Na enkele minuten en een glaasje water kon ik de sessie weer hervolgen.

Toen werd ik vast gezet en kon ik mijn 20 strafklappen in ontvangst nemen. Eerst 10 met rijzweepje en daarna 10 met de cane. In deze 20 klappen liet de Meesteres mij merken dat er niet te sollen valt met Haar. De klappen kwamen lekker op me kontje terecht ze waren zeer zeker goed voelbaar maar daar hou ik wel van. Het resultaat was toch een mooie kleine striem .

Na mijn straf werd ik vastgebonden op de gynaclogen stoel. ik kreeg 2 tepelschaartje op me tepels. Ook bracht Meesteres Illucia een plug in. Hierna werd mijn geslachtsdeel gemasseerd door een een trilapparaat. Na enkele minuten vroeg de Meesteres of ik een grotere dildo aankon. Dat kon ik. Hierna werd die geplaatst en werd 1 hand los gemaakt. Het was zo ver het eindpunt ik mocht me klaar maken. Na enkele tellen kwam ik klaar voor de Meesteres Illucia. Hierna mocht ik me weer lekker douchen.

conclusie zorg er voor dat je voor de sessie voldoende eet. Voor de rest erg genoten van de mooie Meesteres Illucia. Die ik enorm respecteer dir mede omdat de Meesteres aangaf dat ik volgende keer een half uur extra zou krijgen van Haar. Dit zegt wat over de Meesteres hoe Zij om gaat met slaven. In andere studio's zou dit niet gebeuren.

kortom een 10 met een griffel

Commentaar

Den Haag, Asterstraat 107, Club Doma, Mrs Illucia (uitstekend)

Mijn eerste bezoek aan meesteres Illucia.

Ik had al een hele tijd interesse in het bezoeken van een meesteres, maar durfde dit telkens niet. Uiteindelijk besloot ik op het internet te gaan kijken naar meesteressen, het liefst in de buurt van waar ik woon en kwam zo terecht bij Club Doma in Den Haag. Na diverse sites te hebben bekeken, kwam ik op de site van meesteres Illucia. Op deze site kreeg ik een goed gevoel en besloot de stoute schoenen aan te trekken en haar te bellen en een mailtje te sturen.
                  Na diverse telefoontjes heen en weer besloot ik om een afspraak met meesteres Illucia te maken. Op de ochtend van de afspraak moest ik haar bellen om de afspraak te bevestigen en vertelde ze mij dat ze griep had. Gelukkig was zij al snel weer aangesterkt en kon ik twee dagen alsnog langskomen. Ik was behoorlijk zenuwachtig toen ik er heen ging.

Op exact de afgesproken tijd belde ik aan bij haar domein. De deur werd geopend en een dwingende vrouwen-stem vertelde mij binnen te komen. Voor mij stond een prachtige vrouw, die tegen mijn zei:'Ik ben meesteres Illucia!' en ze stak haar hand uit voor een kennismaking. Volledig overdonderd door zoveel schoonheid en dominantie gaf ik haar een beverig handje en stamelde mijn naam.
                  Ik mocht binnenkomen in haar prachtige sfeervolle studio. Deze meesteres paste precies in deze sfeer. Binnen in de studio keek ik mijn ogen uit, zoveel SM spullen had ik nog nooit gezien. Stel je als slaaf eens voor: een prachtige studio, met daarin een kooi, een bok, een speciale behandeltafel, een kruis, aan de wand zwepen, touwen, enkel- en polsbanden en overal om je heen keurig geboende spiegels en de baas van dit alles: meesteres Illucia.

Ik mocht op een stoel gaan zitten en zij zat lekker in haar bank, ik wist gelijk mijn plaats. We hebben toen eerst een praatje gemaakt om elkaar wat beter te leren kennen en dat gaf me al een goed gevoel. Ik vertelde dat ik al wat doe-het-zelf ervaring had en ervaring in het amateur-circuit met vrienden. Ik gaf haar aan dat er eigenlijk geen dingen zijn die ik niet zou willen, mij toen gelijk beseffend dat dit misschien geen handige opmerking was. Dat zou ik later wel zien, ik ben immers niet zo bang aangelegd en wil graag alles uitgeprobeerd hebben. Na dit gesprek wees ze me naar de badkamer en maakte ik me gereed voor de behandeling en de opvoeding. Ik moest als ik klaar was in de studio op haar wachten, dus met mijn baddoekje voor stond ik op haar te wachten. Toen kwam zij binnen, wat was ze mooi.

Helaas had ik toen al de eerste strafpunten verdiend, die baddoek was nergens voor nodig en toen deze weg was, zag ze ook dat mijn schaamhaar niet geschoren was. Gelukkig was ze in een goed humeur en kreeg ik de kans om dit de volgende keer beter te doen. Nadat ze me verder had bekeken en bevoeld had kreeg ik pols- en voetboeien toegeworpen en mocht deze zelf om doen. Zo zenuwachtig als ik was had ik de voetboeien om mijn polsen gedaan en de polsboeien om mijn enkels. Ze genoot hier duidelijk van en ik had dus nog het nodige te leren. Vervolgens werd ik tussen twee palen. Daar stond ik dan, machteloos met mijn handen omhoog, overgeleverd aan de meesteres. Ik vond het erg spannend, maar ik had geen angst voor wat er zou gaan gebeuren. Dit was te zien doordat er een lange draad vocht aan mijn penis was gaan hangen, deze was tot teleurstelling van de meesteres op haar vloer gevallen. Dit zou ik later nog op moeten ruimen. Ze pakte een condoom en deed deze om mijn penis om meer ongelukjes te voorkomen.

Ik werd uitvoering betast en bekeken waar mijn grenzen lagen bij het betasten van mijn penis, ballen en anus. Ondertussen werd er een klem aan mijn zak geschroefd en had ze een paar tepelklemmen tevoorschijn gehaald. Meesteres Illucia probeerde de tepelklemmen te bevestigen, maar dit was een beetje lastig door mijn kleine tepels. Dit was voor haar geen belemmering en even later kwam ze terug met een paar andere tepelklemmen. Vastberaden werden deze geplaatst. Zij ging verder met mij te inspecteren en maakte vervolgens kennis met de zweep. Ze was dan wel in een goed humeur, maar een beginnend slaaf die zoveel dingen fout doet… Ik moest tot tien tellen en zij begon. Iedere bil kreeg om de beurt een flinke tik te verduren. Zo werden mijn grenzen afgetast en kreeg ik te verstaan dat ik beter mijn best moest doen. Ik stond naar haar te kijken en ze vond dat eigenwijs was. Om dit af te straffen werd er een touw aan de klem aan mijn ballen bevestigd. Dit touw trok zij strak aan en ik mocht dit met mijn mond vasthouden. Ook werden er gewichtjes aan het touw gehangen.

Hierna werd ik losgemaakt en mocht ik rustig naar een tafel lopen. Dit valt niet mee als je tepelklemmen en een gewicht aan je ballen hebt hangen. Bij de tafel aangekomen mocht ik hierop voorover gaan leunen en mijn kont laten zien. De meesteres vond dat ze een mooi kunstwerkje had gemaakt, ik stemde hier mee in. Ik had haar aangegeven dat ik van anale spelletjes hield en zij wilde kijken hoe het met mijn achterste gesteld was. Zij begon met haar vinger in mijn achterste te draaien en kwam tot de conclusie dat er daar al meer activiteit was geweest. Dit kon ik niet ontkennen en ze ging even wat spullen halen. Ze stond bij een kastje te glimlachen en ik kon niet zien wat daar allemaal lag. Ze kwam al snel met groter gereedschap terug. Ik ontspande mij zoveel mogelijk en genoot van het onderzoek. Na enkele maatjes geprobeerd te hebben had ze voorlopig mijn grens vastgesteld.

Ik moest vervolgens op mijn rug op de tafel gaan liggen. Ik deed dit niet erg voorzichtig en er viel een gewicht van mijn ballen af. Ik pakte het gewicht op en zag dat de meesteres niet blij was dat ik haar kunstwerk aan het afbreken was. Ik mocht voorover bukken op de tafel en tien zweepslagen ontvangen. Deze waren behoorlijk hard, maar het was mijn eigen schuld. Opnieuw ging ik op de tafel liggen, deze keer een stuk voorzichtiger. Mijn voeten werden omhoog getakeld en mijn handen werden achter mijn hoofd vastgebonden.

Er stonden dingen te gebeuren die ik niet verwacht had maar achteraf wel heel erg fijn vond. Ze ging naar een hoekje van de kamer en kwam diverse dildo’s en vibrators terug. Deze werden anaal ingebracht en ik voelde de adrenaline door me heen stromen. Ook pakte ze een radertje wat ze over mijn lichaam heen en weer haalde. Dit gaf een prikkelend en lekker gevoel. Om het nog spannender te maken werd ik geblindeerd en ging ze even weg om wat andere spullen te halen. Daar lag ik dan te wachten op wat er nu zou komen.

Ik werden nog meer anale verwenners bijgehaald en ik werd hierdoor steeds meer opgewonden. Het bewoog en trilde allemaal behoorlijk. Ik schrok er eerst wel van dat ze dit ging doen maar vond het achteraf toch wel erg fijn. Ik ontspande me steeds meer en liet me door haar in mijn achterste verwennen. Nu ik overtuigd was van de klik tussen ons, kon ik me helemaal laten gaan. Zij zag wat er gebeurde en ging vastberaden door. Uiteindelijk duizelde het bij mij en lag ik daar uitgeteld. Ik wist niet wat me was overkomen, zij wist het maar al te goed. Ze vertelde me dat ik anaal was klaargekomen en het voelde inderdaad goed.

De meesteres maakte een hand los en vervolgens gaf ze mij de opdracht om me af te trekken. Dit viel niet mee, waarschijnlijk omdat ik zojuist al anaal was klaargekomen. Ondertussen maakte ze ook mijn benen en andere hand los. Na een paar minuten lag ik daar met een keiharde penis in mijn hand aan mezelf te trekken. Voor een meesteres die zulke dingen met me doet wilde ik wel even werken. Toen ik toestemming kreeg om klaar te komen duurde het niet lang meer. Met gevulde condoom lag ik voldaan op de tafel.

Nadat ik we even hadden gepraat en wat hadden gedronken kreeg ik opdracht om in de badkamer alle speeltjes schoon te maken en mezelf op te frissen. Nadat ik dat had gedaan heb ik me aangekleed zag ik dat zij trots was op haar nieuwe slaaf. Ikzelf was dat ook en ik kon voldaan naar huis.

Mijn eerste sessie met meesteres Illucia was in één woord geweldig. Ze liet mij, ondanks dat ik behoorlijk zenuwachtig was, me deze sessie merken dat dat niet hoefde. Ik voelde me voor 100% vertrouwd bij haar en zal zeker weer een nieuwe afspraak met haar maken.

Commentaar

Den Haag, Asterstraat 107, Club Doma, Mrs Illucia (uitstekend)

Vervolgbezoek aan meesteres Illucia.

Na de laatste keer kennisgemaakt te hebben met meesteres Illucia, heb ik vrij snel weer een bezoek gepland om meer van deze geweldige meesteres te mogen zien. Ik was iets te vroeg en mocht wachten onder het genot van een leuke film. Als opwarmertje dacht ik. Na een tijdje kwam de meesteres binnen en ik zag al dat ze binnenpret had. Nadat ik mijzelf had uitgekleed en opgefrist hadden we een kort gesprek. Ze zei dat ik vandaag weinig te wensen had, want ze had al helemaal in haar hoofd wat ze ging doen. Vandaar dus die grijns op haar gezicht. Het zou me wel “gemakkelijk” af gaan zei ze, omdat ik alleen maar hoefde te liggen en ademhalen. Ze maakte me wel nieuwsgierig.

De meesteres ging even wat spullen pakken en we gingen aan de slag. Ik werd van top tot teen ingewikkeld in folie, om dit goed te doen waren we wel even bezig. Natuurlijk werden een paar delen overgeslagen, ik hoef niet te vertellen wat dit was denk ik. Even later lag ik op een tafel, helemaal ingepakt in folie en ik kon me geen millimeter meer bewegen. Met nog een masker op was het plaatje compleet en was ik helemaal overgeleverd aan mijn meesteres. Wat ze ging doen was voor mij een verrassing, het enige dat ik nog kon doen was inderdaad ademhalen.

Het is een apart gevoel om totaal geen controle te hebben en je over te geven aan wat je meesteres gaat doen. Met ontspannende muziek op de achtergrond voelde ik mezelf helemaal tot rust komen. Ondertussen was mijn meesteres allerlei dingen aan het doen, maar ik had geen idee wat het was. Opeens kwamen daar vibraties rond het enige lichaamsdeel dat niet ingepakt was. Na wat plagerij kreeg ik weer even wat rust. Plotseling voelde ik een scherpe pijn op mijn geslachtsdelen. Het kwam steeds terug en ik had toen door dat de meesteres kaarsen had gevonden. Wat zal ze genoten hebben van de slaaf die hier lag te kronkelen en niet kon ontsnappen. Hij moest ondergaan wat zij van plan was. Gelukkig kwam ook aan dit spelletje een einde.

Wat staat me nu te wachten dacht ik. Het kaarsvet werd weggehaald en al dat gerommel aan mijn edele delen voelde gek, maar wel prettig. Eigenlijk werd ik wel verwend als slaaf. Ik lag daar en ik hoefde niets te doen, de meesteres deed al het werk voor me. Dit zal ik vast nog wel een keer goedmaken. Na even rust was het tijd voor de volgende verrassing. Ik voelde een lichte prikkeling langs mijn penis lopen en deze werd steeds sterker. En toen niets. Opnieuw voelde ik de prikkeling die steeds sterker werd. Ik kon niets doen en ondertussen stond mijn penis vol trots rechtop. Ik kon niet verbergen hoe ik genoot van deze marteling. De prikkelingen werden steeds sterker en er kwamen ook nog trillingen bij. Ik genoot van de vibraties en ik voelde mezelf steeds verder richting een hoogtepunt komen. De spanning werd me bijna teveel en ik bleef tegen een hoogtepunt aan hangen. Een helpende hand van de meesteres hielp me over het randje. Ik kwam zo intens klaar dat ik sterretjes voor mijn ogen zag. Totale ontspanning en overgave in deze situatie vergt heel wat van je en als er dan de ontlading komt weet je niet wat je meemaakt.

Eindelijk werd ik bevrijd uit mijn positie. We waren beiden vermoeid van de inspanning en het genot. Na een lekkere douche was ik weer helemaal terug op deze wereld en bedankte mijn meesteres voor de prachtige ervaring die ze met mij heeft willen delen. Ook deze sessie was weer geweldig en krijgt nog een vervolg. Voor de volgende keer heb ik “anaal huiswerk” meegekregen, dus het belooft wat te worden de volgende keer.

Slaaf R

Commentaar

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs Illucia(uitstekend)

Deze Meesteres is inderdaad nog steeds actief en ja, vanuit Studio Chelsea.
                      Zij ontvangt heel veel latexliefhebbers en ik heb weleens mogen kijken tijdens een heel aparte sessie (ik was daar zelf onder de hoede van Meesteres Kate). Vacuumbed, inflatable catsuits en hoods, electro en sounds. Tjonge jonge, zeer indrukwekkend en geil allemaal.
                      Denk dat er hier niet veel reacties komen omdat (dat denk ik dan) weinig latexliefhebbers hier te vinden zijn. Maar actief is ze zeker

Commentaar

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs Illucia(uitstekend)

Tijdens een super sessie met Meesteres Kate heb ik haar gezien, ze kwam "gewoon" even binnen om hallo te zeggen, en...... WOW wat een verschijning.
                        Ze hielp Kate nog even om het mij ongemakkelijk te maken en verdween weer.
                        Het was een erg leuke ervaring.

Once upon a midnight dreary, while I pondered, weak and weary,
                        Over many a quaint and curious volume of forgotten lore,
                        While I nodded, nearly napping, suddenly there came a tapping,
                        As of some one gently rapping, rapping at my chamber door.
                        "'Tis some visitor," I muttered, "tapping at my chamber door
                        Only this, and nothing more."

Commentaar

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Illucia(uitstekend)

Inmiddels een paar dagen geleden dat ik mijzelf ook aan Meesteres Illucia mocht onderwerpen (Meesteres Kate: dank U wel), maar aangezien MrsIllucia werkelijk een kei is met latex en ik bonuspunten had gekregen van MrsKate, heb ik dus laatst een afspraak gemaakt met deze Latex-Queen
                          Bij binnenkomst eerst weer een ontspannen voorgesprek met daarin grenzen/lichamelijke gesteldheid/stopwoord en moest ik eerst even een warme douche nemen, lekker fris voordat de sessie begint!
                          Netjes op mijn knieen mijzelf aangeboden, Haar torenhoge hakken mogen kussen en Haar kruipend gevolgd naar 1 van de speelkamers waar ik van verbazing en opwinding mijn mond voelde openvallen: aan een takel hing een prachtig, glanzend zwart/rode latex bodybag Wauw!!! Echt helemaal geweldig en een diep verlangen kwam meteen ten volle naar boven. Een van mijn wensen was om daar eens in te liggen met daarbij een passend latex masker.
                          Zoiets is werkelijk geweldig om alleen maar te zien en wanneer de Meesteres dan zelf ook nog eens in een prachtige, groen doorzichtige latexjurk gekleed is, kan het alleen maar een feestje worden (en dat werd het ook!)
                          Ik mocht de latex bodybag van de takel halen en op het grote bed neerleggen, alleen het gevoel en de geur van het latex bracht mij al in extase en deed mijn kleine leuter erg groeien
                          Ik wilde zelf al in de bodybag gaan liggen, maar de Meesteres hield mij tegen door aan mijn oor te trekken. "Eerst even een ander lekker glad en glimmend pakje aan, slaaf! Dat wordt optimaal genieten vandaag!"
                          Zij hield mij een latex catsuit voor (zo geil!) en nadat ik mijn lijf met talkpoeder had ingewreven, hees ik mijzelf er voorzichtig in en trok de Meesteres tergend langzaam en zeer plagend de lange rits dicht. "Nou lekker, gaat die rits dicht!" dacht ik nog, maar in de lange rits bleek de mogelijkheid te zitten om een stukje bij mijn edele delen open te laten. En niet alleen dat, maar ook bleken er bij mijn tepels ritsjes te zitten die, uiteraard, ook open gingen. Eng wel wanneer ritsen zich over gevoelige delen van je lijf bewegen, maar dat maakt het zeker erg spannend!
                          Ik mocht mijzelf even bekijken in de grote spiegel en meteen mijn latexlijf betasten...ik moest uitkijken om al niet meteen klaar te komen, zo lekker was dat gevoel!
                          "Kom geilbakje, nu laat je je voorzichtig in de bodybag glijden" aldus de Meesteres terwijl Ze mij hielp om eventuele bruuske bewegingen te voorkomen, waardoor ik enige schade aan de bodybag zou kunnen toebrengen.
                          Ik lag...en hoe! Met de latexcatsuit in een latexbodybag en als topper een prachtig latexmasker met alleen de mond vrij om te ademen, al was dat door een soort van luchtslangetje wat daaraan vast zat. De Meesteres liet mij eerst even rustig doorademen en Ze legde uit hoe ik Haar kon waarschuwen wanneer er iets zou zijn. Het ademen lukte, mijn hart bonkte wat minder hard en ik wilde graag verder. Okee, verder dus!
                          Waar het bij het aantrekken van het latex eerst koud op je lijf is en kippevel veroorzaakt, werd het al snel lekker warm. En warmer! Men, dat warme in al dat latex maakte mij heerlijk loom en dan is het helemaal heerlijk om je over te geven aan de creativeit en grillen van de Meesteres. Maar ook het heerlijke strakke latex, het gevoel en de geur, het afgesloten zijn en niet weten wat er gaat gebeuren, dat is toch wel ultiem.
                          De bodybag zat inmiddels ook dichtgeritst en, zo bleek ook later, had ronde openingen bij mijn tepels en mijn kruis (hoe handig en lekker!).
                          Ik lag mij te bedenken hoe blij ik was dat ik bonuspunten van MrsKate had gekregen en daardoor deze afspraak kon maken, hoe heerlijk dit allemaal was en hoe ik ervan ging genieten. Totdat ik een indringend, wat brommend geluid hoorde en ik langzaam voelde hoe de druk op mijn lijf toenam. Ik voelde mij meer en meer omgeven door latex, overgenomen door latex, mij gevangen in latex en hoe bizar lekker en overweldigend was dat! Niet te beschrijven eigenlijk! Het brommende geluid stopte en ik dacht: "Okay, hier lig ik dan. Ik kan echt, maar dan ook echt geen kant meer op! Al zou ik willen, dan nog zou ik niet kunnen bewegen"
                          Weer hoorde ik het brommende geluid, maar dat duurde niet zo lang als daarvoor. De druk op mijn hoofd nam nu toe en toen realiseerde ik mij dat het masker ook opgepompt werd. Niet alleen de bodybag was opblaasbaar, maar ook het masker. Op de foto's die Mrs Illucia op mijn eigen verzoek heeft gemaakt van deze sessie, zag het er allemaal bizar, indrukwekkend en toch retespannend uit. Je bent gewoon helemaal heerlijk anoniem in zoiets en dat maakt het voor mij persoonlijk nog makkelijker om mij geheel over te geven.
                          Daar lag ik dan, als een opgeblazen Michelinmannetje, echt supermachteloos te genieten van ...ja, van het machteloos zijn eigenlijk. Maar ook die heerlijke geur van latex, de warmte ervan, het strakke gevoel en het feit dat ik (hoe eng dat ook kan zijn soms) geheel overgeleverd was.
                          Voor mijn gevoel lag ik daar pas een paar minuten te genieten, mijn gedachten lieten mij langzaam los, mijn lijf kwam tot rust (behalve dan dat ene deel van mijn lijf ), ik voelde mij zo lekker ontspannen en veilig (ook wel erg belangrijk bij zoiets) totdat ik merkte dat mijn leuter echt wakker werd. Ik vermoed dat de Meesteres met haar lange nagels plagerig over mijn ballen en pik ging, tergend langzaam maar oh, zo lekker! Het plagerige ging over in kleine prikkelende stootjes en gaf kleine golfjes geilheid af, tjeemig wat lekker! Ik voelde dat mijn gehele lijf nu ging reageren, al bleef dat meer binnenin mijn lijf want bewegen ging natuurlijk niet - ik lag muurvast.
                          Terwijl ik nu meer gericht was op mijn pik, was ik gek genoeg verrast dat mijn tepels nu ook hetzelfde gevoel gaven. Ik richtte mijn aandacht nu meer op mijn tepels en ook daar realiseerde ik mij dat Haar nagels eroverheen gingen. Ze rolde mijn tepels ook tussen haar vingers, kneep er af en toe zachtjes in en voerde de druk wat op. God, wat was dat lekker, bij iedere beweging die Ze met mijn tepels maakte, voelde ik een directe geilstoot naar mijn lendenen schieten.
                          Op dat moment vroeg ik mij af of het werkelijk nog lekkerder, nog geiler kon?
                          Ja dus!
                          Ik had tijdens het voorgesprek aangegeven nieuwsgierig te zijn naar breathcontrol bij Haar. Ik had wel wat ervaring hiermee bij MrsKate, maar nog niet bij MrsIllucia en sprak uit hier wel een beetje huiverig voor te zijn, ondanks mijn genoemde nieuwsgierigheid. MrsIllucia vertelde dat Zij hier voorzichtig en professioneel mee omging, Zij goed op mij zou letten en we het gewoon gingen proberen.

Kon het dus nog lekkerder, nog geiler worden vroeg ik mij dus af, in mijn latex cocon. Ja dus!
                          Waar ik al de hele tijd rustig ademhaalde door het korte luchtslangetje en mijzelf inwendig prees dat het rustig ademhalen mij ook daadwerkelijk lukte, merkte ik nu dat het luchtslangetje dichtgeknepen werd door Haar. De eerste paar seconden is dat niet erg, even je adem inhouden lukt best wel. Maar meteen vraag je jezelf wel af hoe lang dat gaat duren voordat je weer kunt ademhalen. Eng!!
                          Net voordat ik het plan opvatte om met het schudden van mijn hoofd aan te geven dat ik lucht wilde hebben, kon het alweer: het luchtslangetje was weer vrij en ik haalde diep adem. Opgelucht!
                          De heerlijke prikkelingen in mijn tepels en pik namen toe, ik voelde de druk in mijn ballen toenemen, mijn pik nam (volgens mij) een enorme afmeting aan en weer werd mij de lucht ontnomen. Het gevoel dat de Meesteres zelfs over je ademhaling controle heeft, maakt dat je het wilt uitschreeuwen van genot. "Doe wat U wilt, Meesteres! Ik ben geheel van U" (klinkt misschien zalvig nu ik dit zo lees, maar dat moment zelf...dat gevoel, niet te beschrijven, zo geweldig!)

Achteraf bleek dat ik meer dan een uur getergd, geplaagd en bespeeld werd door de Meesteres, waar ik qua geilheid golvend en kolkend lag te genieten en op den duur niets anders meer wenste dan een flinke ontlading, aangezien ik dacht dat mijn ballen en pik zouden ontploffen met een enorme knal. Een knal die minstens 6 huizen verder te horen zou zijn en niets zou overlaten van mijn edele delen.
                          Op het moment dat ik dacht dat ik daadwerkelijk zou ontploffen en het leven zou laten, fluisterde de Meesteres zwoel door het luchtslangetje "Ik wil dat je jezelf helemaal laat gaan, kom klaar zoals je nog nooit bent klaargekomen"

Dat moment, dat zinnetje dat Ze sprak, dat zit nog steeds in mijn hoofd en nu ik dit verslag schrijf krijg ik weer datzelfde heerlijke, geile en spannende gevoel in mijn lendenen en kan ik er weer van klaarkomen.
                          Ik voelde mijn lijf gaan schokken, kortsluiting in mijn hoofd, het leek alsof liters sperma mijn pik verlieten, mijn ballen binnenstebuiten werden gekeerd en ik even dood ging om meteen weer tot leven te komen. En hoe!
                          Ik kwam klaar zoals ik maar weinig klaarkom, met alle vezels in mijn lijf en ik was gewoon even van de wereld qua gedachten. En net toen ik mijn gedachten weer enigszins terug kreeg, explodeerde mijn pik nogmaals. Gewoon twee keer achter elkaar klaarkomen, met misschien een tussenpoze van twee minuten.
                          Enigszins duizelig met prachtige sterretjes in mijn hoofd, blote wellustige engeltjes en happend naar adem voelde ik mijn lijf enorm ontspannen. Warm en loom, met af en toe een naschok in mijn ballen en pik lag ik daar, nog steeds gevangen in de latexcocon.
                          Ik voelde de druk in het latexmasker afnemen, de Meesteres liet deze heel langzaam leeglopen. Het gaf mij de kans om langzaam weer bij de 'levenden' te komen, mijn gedachten wat te ordenen en ik voelde een brede grijns op mijn gezicht (die er nog steeds staat momenteel). Ook voelde ik nu de druk op mijn lijf langzaam afnemen, de bodybag werd nu langzaam 'ontlucht'.
                          De Meesteres nam nu het masker af en ik moest even wennen aan het (toch wel zachte) licht. Ik ontwaardde haar glimlachend voor mij, nog steeds met dat geweldige lijf van Haar voor mij staand. "Was het lekker, slaaf?" vroeg Ze.
                          Nou, dat was de understatement van die dag zeg! En of ik genoten had, en of het lekker was!

Ik mocht nog heel even blijven liggen, nagenieten was ook belangrijk, aldus de Meesteres. Dat had ze goed ingeschat!
                          Stel je voor dat je ineens moest opstaan, aankleden en wegwezen zoals elders weleens gebeurd. Ik moet er niet aan denken!
                          Nadat ik zo'n een kwartier nog had liggen nagenieten, kwam de Meesteres terug en hielp mij langzaam uit de bodybag en catsuit. Meteen overhandigde Ze mij een badjas, anders krijg je het knap koud, zo uit het warme latex.
                          Ik mocht op de rand van het bed even blijven zitten, lekker warm en relaxed en de Meesteres kwam er even bijzitten, totdat ineens de deur openging. Meesteres Kate stond daar met koffie voor haarzelf, MrsIllucia en voor mij (hoe attent) en kwam er even bijzitten, terwijl ik mijn beleving mocht vertellen aan de Meesteressen.
                          Normaal gesproken heb ik mijn koffie zo op, maar wanneer je de mogelijkheid wordt gegeven om op deze manier na te kletsen, duurt het zomaar een kwartier ofzo.
                          Meesteres Kate stond op, ik mocht haar even passend bedanken en Zij ging verder met Haar eigen sessie.
                          Meesteres Illucia gebood mij nogmaals een warme douche te nemen, alvorens mij aan te kleden. Wel zo lekker natuurlijk.

Toen ik uiteindelijk weer fris was en aangekleed, ging ik als vanzelf op mijn knieen en mocht MrsIllucia hartelijk bedanken voor deze geweldige, fantastische ervaring in al dat schitterende, glanzende latex. Mijn lofuitingen waren zeer gemeend, mijn dank enorm groot en mijn respect voor de wijze waarop MrsIllucia (en MrsKate) met slaven omgaan neemt alleen maar toe, indien dat mogelijk is.
                          Ik betaalde voor een sessie van twee uur, maar met douchen, voor- en nagesprek (met nogmaals koffie) ben ik toch zeker drie uur binnengeweest. Dat zie ik niet veel dames in het commerciele circuit Hen nadoen.
                          Spannend, ervaren, kundig, uitdagend, mooi, sensueel, zorgzaam en Dominant...wat wil een slaaf nog meer?

Commentaar

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Illucia(uitstekend)

Soms krijg je meer dan je verdient

Het is woensdag 1 augustus 2012. De afspraak staat al meer dan een week en heeft mijn fantasie al meerdere malen op hol gebracht. De schoonheid van meesteres Illucia is voor elke man onweerstaanbaar. Ontmoet op een geweldig fetish feest en eindelijk de moed gevonden om dat telefoontje te plegen. Ze was vriendelijk, heel vriendelijk, en toch heel streng. Elke haar op mij lijf reageerde op haar stem. In 5 seconden had ze het voor elkaar om me rustig, maar ook volledig aan haar voeten te krijgen. Zij is mijn meesteres, nu al, na 5 seconden. Ik doe meer voor haar dan voor wie dan ook. Een wonder, want in het dagelijks leven ben ik een echt baasje. Mensen doen wat ik zeg en luisteren naar mijn advies, elke dag. Wil nu geen advies meer geven, wil niet meer zeggen wie wat moet doen. Wil los van gedachten en imago luisteren naar wat ik moet doen.

De muziek in de auto brengt me in de stemming als ik naar Rotterdam rijdt. De sms toon piept hard door mijn auto. “Zorg dat je op tijd bent. We beginnen direct als je binnenkomt. Je bent van mij.” Kippenvel heb ik. Voel een angst die meer dan prettig is. Zo heb ik me nog nooit gevoeld. Ze is de baas, zij bepaalt. Zij weet precies waar de knopjes bij mij zitten. Ben ik wel goed genoeg geschoren, is mijn kontje wel schoon genoeg na het opgedragen klisma. Ben ik man genoeg om dit te doorstaan. Ben ik wel mooi genoeg voor haar? Ik ben onzeker, niet vervelend, maar lekker onzeker. En geil, eigenlijk ben ik heel geil. Haar nog steeds niet gezien, maar ben al volledig de hare.

Parkeren gaat simpel bij Chelsea. Aanbellen kost me duidelijk meer moeite. De voorzijde doet vermoeden dat het een gewoon woonhuis is. Het simpele naambordje op de deur zegt “Studio Chelsea”. Ik bel aan.

De deur gaat open en ik wordt ontvangen door meesteres Kate, een andere meesteres die werkt in deze studio. Ik kus verbaasd haar hand en dat stelt haar voor nu even tevreden. Meesteres Illucia bereid zich blijkbaar nog voor. Meesteres Kate wijst me de plek waar ik mag staan en gebied me om uit te kleden. De kleding moet netjes opgevouwen worden want meesteres Illucia houdt niet van rommel.

Ik kleed me uit en plaats mijn kleren netjes opgevouwen op de kruk naast de spiegel. Poedel naakt sta ik in de ruimte vol hulpmiddelen die ik in SM films heb gezien. Een takel aan het plafond, zwepen, kettingen, halsbanden, maskers, blinddoeken, boeien en veel touw. Ook de meubels zijn inspirerend voor elke spannende fantasie. De muziek is opvallend rustig en kalmerend. Het is gelukkig net koel genoeg om niet direct een stijve pik te krijgen. Wat gaat er gebeuren, wat staat me te wachten? Het is te laat om te vluchten, en eigenlijk wil ik dat ook niet.

Het duurt lang voor ze komt. Haar stem hoor ik door de gesloten deur. Ze lacht, ze maakt grapjes met meesters Kate. Lacht ze me uit? Maakt ze grapjes over wat ze met me gaat doen. Ik voel me klein worden. Op dat moment gaat de deur open. Ik sla mijn ogen neer, durf niet te kijken, weet ook niet of dat wel mag.

Ze kijkt en zegt nog niets. Ik wordt bekeken en krimp nog meer. Mijn dagelijkse dominantie is verdwenen. Het kind in mij wordt wakker. Ik heb niets meer te zeggen, ik ben hier om haar te plezieren. Of . . . Was ik nou hier voor mijn plezier? Het doet er niet meer toe.

“Zo . . . , daar ben je dan”. Een koele hand in rubber gehuld aait een soort van vriendelijk mijn rug. Ik moet op een lederen bekleden tafel gaan liggen. In een leren hoes. Natuurlijk doe ik wat me gevraagd wordt. De ritsen van de hoes worden geraffineerd dicht geritst. Ik kan geen kan meer op. Een leren blinddoek bedekt mijn ogen. Ik kan geen kant meer op. De leren hoes omsluit mijn lijf strak. Armen angs mijn lijf en benen strak tegen elkaar. De metalen rits is koud tegen mijn half gezwollen lid.

“Adem rustig door en geef je over”. Ik kan niets anders. De hoge hakken op de vloer laten me weten dat ze de kamer verlaat. De deur gaat dicht. Ik blijft ingesnoerd alleen achter. Stiekem probeer ik met mijn handen mijn pik te aaien. Voorzichtig zodat ze het niet kan zien als ze binnenkomt. Ze is vlakbij. Hoor haar stem samen met Kate achter de deur. Zij hoort mij dus ook als ik in paniek raakt. Dat stelt gerust.

Mijn ademhaling wordt inderdaad rustiger. Overgave is het enige wat rest. De muziek is nog steeds verrassend rustig, als in een thaise massagesalon. Ik staak, ik geef me nu pas helemaal over. Ik ben volledig thuis, precies daar waar ik wil zijn. Ik zal alles doen wat ze vraagt, geen twijfel meer mogelijk.

De hakken klikken in de gang, deur gaat open en wordt even nets gezegd. De rits van de lederen hoes gaat alleen open ter hoogte van mijn gezwollen pik. Meesteres Illucia haalt hem geraffineerd met haar rubberen lange handschoenen uit de hoes en doet de rits weer dicht zodat allen mij pik en netjes geschoren ballen uit de lederen bodybag steken. Ik ril en ben bereid. Zij mag doen wat ze wil. Ze mag meer dan wie dan ook. . .

De sessie die volgt kan ik eigenlijk niet omschrijven. Dat moet je zelf meemaken. Het volledig veilig voelen en de volledige overgave die je kunt voelen bij meesteres Illucia is een geheel nuchtere trip die ik iedereen kan aanraden. Soms . . . krijg je meer dan je verdient.

De volgende afspraak voor eind september staat al. Ik kan niet wachten.

En . . . Als ik rijk zou zijn dan nam ik haar fulltime in dienst.

Commentaar

Re: Den Haag, Thomsonlaan 107, House of Submission, Mrs. Illucia(uitstekend)

Hallo SM lovers,
                              Ben zelf al heel lang bezig met SM en dit kwam in eerste instantie door mijn liefde voor leer, maar tijdens mijn laatste relatie ben ik door haar passie voor rubber zelf ook verslaafd geraakt aan dit matriaal en heb nu zelf ook al aardig wat rubber in huis. Maar helaas is deze partner van mij inmiddels overleden en sta ik er de laatste jaren alleen voor.
                              Heb het dus nooit echt nodig gehad om commercieel te gaan, maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ben vorig jaar toch maar op zoek gegaan om mijn wensen op SM gebied in vervulling te laten gaan. En ben toen bij toeval in contact gekomen met Meesteres Illucia omdat ik Haar op de site van Studio Chelsea zag en ik toch ook in Rotterdam woonachtig ben, heb ik toen maar eens gebeld om 'n afspraak te maken in deze Studio.
                              Ik wil dit eerste verhaal niet te lang maken, maar ik kan 'n ieder die deze Meesteres NOG niet kent aanraden het eens te wagen langs te gaan bij Haar. Ik zelf zit nu al bijna 'n jaar verstrikt in het web van deze geweldige Meesteres en bezoek haar maandelijks, met uitzondering van Haar vacantie.

Ben dus in Rotterdam bij Studio Chelsea begonnen met sessies van 3 uur bij, inmiddels mijn Meesteres, en dit tot beider genoegen. Zij weet ook dat ik twee rechter handen heb wat betreft allerhande klus werkzaamheden en toen ik dus vernam dat Zij samen met Meesteres Kate verder wilde gaan op 'n andere locatie, heb ik Haar aangeboden te helpen als dat nodig was. En dit aanbod heeft mijn Meesteres in dank aanvaard en zodoende ben ik betrokken geraakt in de opbouw van de nieuwe Studio in Den Haag, die de beide Meesteressen nu runnen onder de toepasselijke naam House of SubMission aan de Thomsonlaan 107.

Ik wist reeds dat Meesteres Illucia haar handen in het SM spel heel goed kon gebruiken, maar heb nu ook de andere kant van Haar mogen leren kennen, als "normaal" mens tijdens het klussen in dit nieuwe onderkomen van deze Meesteres en geloof me ook op het gebied van klussen staat deze Meesteres Haar "mannetje", niet alleen met haar handen maar ook met het maken van de plannen voor dit "sprookjes-paleis" is is het 'n echte professional en tevens ook 'n gezellig en zorgzaam MENS om mee te werken. Het hele project is nu bijna klaar en 11 april 2013 staat in het teken van het "open-huis" waar 'n ieder die dit wel eens wil zien en vragen heeft terecht kan, zie de website van House of SubMission, bij deze geweldige Meesteressen.

Toen het nog niet helemaal af was in deze Studio heb ik wel het genoegen gehad om als eerste slaaf 'n sessie bij mijn Meesteres te mogen ondergaan, wat ik wel 'n hele EER vond. Ik ga nu geen heel verslag doen van deze sessie, maar wil volstaan met de mededeling dat het GEWELDIG was met al dat nieuwe rubber waar mijn Meesteres in heeft geinvesteerd.

BEKANKT!! Meesteres Illucia en tot heel snel.

Uw ocinfaals

Commentaar

De afgelopenweek is weer voorbij gevlogen en donderdag 11 april stond in mijn agenda, wantik was uitgenodigd om te helpen bij het eerste open huis van Meesteres Illuciaen Meesteres Kate in hun nieuwe onderkomen “The House of SubMission” ,Thomsonlaan 107 te Den Haag. En dus moest er het nodige voorbereid worden wantik wilde weer netjes voor de dag komen wat betreft mijn rubber outfit.
                                En toen washet dan haast zover de donderdagochtend was aangebroken, eerst koffie met ’nsigaret en toen mijn ontbijt en nog ’n kop koffie en ’n sigaret, ’n lichtespanning was reeds voelbaar in mijn lichaam want ik wist inmiddels dat er in demuren van de studio slechte plekken zitten om gaten in te boren, dus hoopte ikdat nu alles wel mee zou zitten met het boren, maar zover was het nog niet enmoest dus maar positief blijven denken en dan zou het wel goed komen. Vlug ’ndouche genomen en mezelf aangekleed en ben toen maar begonnen om mijngereedschap, tas met mijn rubber catsuit en handdoeken, het voetstuk en deetalagepop (in 2 delen) naar de auto te brengen. De huismeester had mij zienlopen met die delen van de pop en vroeg me toen ik van de auto terug liep naarde flat ingang, nieuwsgierig als huismeesters altijd zijn, of ik mijn vrouwvermoord en doormidden gezaagd had, waarop ik antwoordde “niet mijn vrouw, maarde buurvrouw omdat ze zo hard had liggen snurken” en na nog ’n praatje pot met’n sigaret ben ik maar weer naar boven gegaan om de laatste dingen te doenalvorens richting Den Haag af te reizen. Ben om ongeveer vijf voor half eenvertrokken want ik moest ook nog tanken en het was regenachtig weer dus weet jenooit hoe lang je er over gaat rijden, want de meeste Nederlanders kunnen nueenmaal niet rijden als het regent en ik dacht beter iets te vroeg dan te laat,want te laat komen bij mijn Meesteres kan natuurlijk helemaal niet. En ik wasdus te vroeg, maar toen ik mijn auto net geparkeerd had en ’n sigaret op wildesteken, ging mijn telefoon al over en ik zag op het display dat het mijnMeesteres was en nam dus snel op om Haar te begroeten, hierna vroeg Zij of iker al was, waarop ik bevestigend antwoordde en het kwam goed van pas dat ik watvroeger was want de Meesteres wilde nog even naar ’n ijzerwaren zaak voor watdingen en vroeg mij Haar even heen en weer te rijden, ik vond dit uiteraardgoed en de Meesteres wilde al ophangen en naar beneden komen, waarop ik Haarvertelde dat ik eerst even moest uitladen anders kon Zij niet in de auto, want de bovenkant van de pop zat op devoorstoel en het onderstel lag op de achterbank. Dus hebben we eerst alles maarnaar boven gebracht en zijn toen naar de ijzerwaren winkel op en neer gereden.Toen we terug kwamen in de studio zat Meesteres Kate al aan de bar bij hetzwembad met een van haar slaven aan de koffie en kregen wij ook koffieaangeboden en werd er wat vrolijk heen en weer gekletst alvorens ik aan dearbeid zou gaan beginnen. Meesteres Illucia vroeg aan Meesteres Kate of slaaf Mmij mocht helpen en dat was goed, dus gingen wij met z ’n tweeën naar boven omde gaten te boren en de fotolijsten en de twee rekjes op te hangen. Toen alleshing en de boel weer was opgeruimd moesten we weer naar de zwembad bar komenwaarna we de opdracht kregen ons om te kleden en de hapjes alvast klaar temaken, toen we daar bijna mee klaar waren werden we weer naar beneden geroepenwant de laatste slaaf was ook gearriveerd en die had voor ons allemaal ’nbroodje kroket meegenomen en nadat we aan slaaf S waren voorgesteld hebben we evengezellig met z ’n alle zitten praten en ons broodje gegeten. Hierna kwam deverdeling van de taken voor het open huis evenement aan de orde en mijn taakvoor dit gebeuren bestond uit het verwelkomen van de bezoekers en deze de wegte wijzen naar boven en als er weer gasten naar beneden kwamen moest ik er voorzorgen dat ze ook daadwerkelijk naar buiten gingen en niet verder door het pandgingen dwalen en op verzoek mocht ik ze ook het zwembad laten zien en uiteraardhun eventuele persoonlijke vragen aan mij beantwoorden.

Het wasinmiddels bijna 17.00 uur geworden en het “Open Huis” zou weldra van start gaanen ik had mijn positie in de hal bij de deur ingenomen en mezelf voorgesteldaan de mensen die werkzaam waren bij club Paradise en ook in de hal en hetaangrenzende kantoor aanwezig waren. De bezoekers voor ons moesten namelijkdoor dezelfde deur naar binnen als de bezoekers voor de club en mijn taak werdal snel duidelijk toen de deurbel ging voor de eerste keer, want ik kon directde deur open doen voor ’n bezoeker, waarvan niemand eigenlijk wist voor wie hijnaar binnen wilde, dus begroette ik de man vriendelijk en vroeg hem waar hijvoor kwam, waarop hij antwoordde dat hij voor het open huis kwam, ik heb hemnetjes naar de trap gebracht en verteld dat hij helemaal naar boven kon lopen,twee trappen op, het was ’n oudere man dus heb ik rustig even staan wachtenonderaan de trap tot hij boven arriveerde en ik hoorde dat hij daar opgevangenwas. De kop was eraf, de eerste bezoeker was binnen en ik was heel benieuwd hoehet allemaal zou verlopen, of er veel mensen in ’n kort tijdsbestek zoudenkomen of dat het één voor één binnen zou komen druppelen en vooral wanneer,want je weet natuurlijk niet op welk tijdstip de mensen binnen komen lopen. Hetbegon vrij rustig en ik had besloten om de mensen te tellen die binnen kwamenom de Meesteressen aan het eind van de avond ’n beeld te kunnen geven over hetaantal bezoekers wat het Open Huis had bezocht en om 18.00 uur stond de tellerop zes bezoekers, waarvan er één bezoeker ’n inschattingsfout had gemaakt naar ik later vernam, want die dachtdat hij hier gratis ’n paar borrels naar binnen kon werken. Ik vond ook dat deman al snel het pand weer verliep en vrij nors antwoordde toen ik hem ’n prettigevoortzetting van de avond toewenste, maar ach ja zulk soort mensen zijn er ook.Verder viel mij op gedurende de hele avond, dat de mensen die binnen kwamen ooklekker verschillend waren, sommige kwamen vrij schuchter binnen en andere weerheel zelfverzekerd en die zeiden dan ook meestal direct dat ze voor MeesteresKate of Meesteres Illucia kwamen, dus dat waren wel bekenden van deMeesteressen, maar welk personage het pand ook verliet, ze vertrokken allemaalmet vriendelijk en vrolijker gezicht, waaruit ik concludeerde dat ze het naarhun zin hadden gehad tijdens hun verblijf buiten mijn gezichtsveld en dat gafmij ook ’n heel lekker gevoel. Het was dus 18.00 uur en ik moest even ’n breakhebben om mijn medicijnen in te nemen en ’n broodje te eten, tevens kon ikgelijk even naar buiten om de parkeer meter te vullen, mijn Meesteres vond hetechter geen goed idee om alleen in mijn rubber catsuit naar buiten te gaantijdens de instructies voor deze avond, waarop Meesteres Kate mij een van Haarlange lederen jassen aanbood die toch nog in Haar kast lag en zo kon ik dus“netjes” aangekleed naar buiten. Tevensmoet ik zeggen dat de wisselwerking met de andere twee slaven op ’n heleprettige en gezellige manier verliep, ondanks het feit dat ik eigenlijk op ’n watgeïsoleerde plek stond had ik toch regelmatig contact met hun want ze kwamenregelmatig even half of helemaal naar beneden om te vragen of alles goed was enof ik nog iets wilde drinken of eten en dit maakte me echt heel erg blij en ikwil hun dan ook via dit schrijven nogmaals mijn complimenten en dank geven voorde prettige manier waarop we hebben samen gewerkt. Ik wil ook graag mijnMeesteres bedanken voor het vertrouwen wat Zij in mij heeft gehad om mijzelfstandig deze avond te laten functioneren en of dit ’n onderdeel was voorwat er nog in het verschiet ligt voor mij, weet ik natuurlijk niet maar wat ikwel weet is dat aan het einde van de avond ik ’n warme omhelzing en ’n zoen opmijn wang heb gekregen terwijl Zij me bedankte voor mijn inzet, en daar was ikheel erg blij mee.

Sorry voordeze tussensprong in mijn verslag, maar dit kwam zo toevallig even in mijngedachten en moest er even uit(geschreven worden). Het was dus 18.00 uur enslaaf S nam mijn werk aan de deur even over van mij tijdens mijn break en naongeveer twintig minuten was ik weer terug op mijn post en na nog ’n kortgesprekje met hem ging hij weer naar boven. Inmiddels was er ook ’n wisselingvan de wacht geweest onder het personeel van de club en kreeg ik te maken metene Dirk, wat ’n gezellige prater bleek te zijn en naar bleek hadden wedezelfde functie ooit gehad, hij had namelijk vele jaren als portier gewerkt inhet Haagse nacht leven en ik heb dit ooit ook enkele jaren gedaan maar dan inRotterdam en zo konden we de rest van de avond nog lekker wat ouwe****en overvan alles wat we in het nachtleven hadden meegemaakt en hij heeft mij ook nogredelijk in de watten gelegd om regelmatig wat te drinken te regelen, waaronderkoffie en water en daarvoor in ruil hield ik ’n oogje op de deur als hij evenweg moest en er niemand anders van de club aanwezig was. Dit was dus ook nog ’nleuke bijkomstigheid, verder kwamen er ook nog diverse “meisjes” ’n zogenaamdpraatje maken met Dirk, maar daarbij viel mij wel op dat deze “meisjes”ook allemaalwel even met ’n goedkeurende blik naar mij keken en ook met mij ’n woordjewisselden en zeiden dat ik er goed uit zag en sommige ook het rubber catsuiteven wilden aanraken, al met al ’n gezellige avond. En dan riep de plicht weerals er ’n nieuwe bezoeker of stel zich meldde aan de deur voor ’n bezoek of alser gestommel op de trap was en het dus betekende dat er iemand of meerderennaar beneden kwamen en die ik dus weer vriendelijk vroeg naar hun ervaringboven waarna ik hun ’n prettige avond toe wenste en de deur voor hen open hieldwaarna zij vertrokken met meestal de zelfde woorden, “tot ziens maar weer”. Éénmaal kwamen er veel mensen naar beneden aan het praten en de voetstappen tehoren en ja hoor Meesteres Kate verscheen met ’n gevolg van vier personen omeven naar het zwembad te gaan kijken en terloops kreeg ik ’n tikje op mijn wangvan Haar en vroeg Zij me of alles nog goed ging met mij, wat ik uiteraardalleen maar kon bevestigen. De avond ging toch sneller voorbij dan ik verwachthad en al spoedig was het 21.00 uur geworden en was het Open Huis afgelopen enmijn teller stond op 39 personen die de afgelopen vier uur de Studio bezochthadden, ik kan er één of twee gemist hebben in de ongeveer 20 minuten dat ik ’nbreak had, dat foutje had ik wel gemaakt, ik was namelijk vergeten aan slaaf Ste vragen of er nog iemand binnen was gekomen. Maar ach plus minus 40 bezoekersin vier uur mag je toch best ’n succes noemen naar mijn mening en het is nooitecht vol geweest op ’n bepaald moment dus de Meesteressen hebben hun aandacht,naar ik aanneem, goed kunnen verdelen over de aanwezige mensen op deze avond.

Nadat wijslaven na afloop bij de Meesteressen waren geroepen hebben we allemaal ’nknuffel gehad en werden we bedankt voor onze inzet, maar voordat we ons mochtengaan omkleden kregen we alle drie de opdracht van Meesteres Kate om ’n verslagte schrijven over deze avond en kregen daar ’n week de tijd voor, alleenMeesteres Illucia gooide voor mij roet in het eten want Zij zei met ’n glimlachop Haar gezicht: “dat geldt voor jullie slaven, alleen niet voor Nico, die moethet maandag klaar hebben, want die moet zich toch elke maandag melden met ’nverslag van de afgelopen week”. En zo werd de avond afgesloten en konden we onsom gaan kleden en alles opruimen om het pand netjes achter te laten en werd erhartelijk afscheid genomen van iedereen, ik moest nog even blijven van mijnMeesteres want Zij had nog ’n opdracht voor me en terwijl de andere slaven éénvoor één vertrokken bleef ik achter en heb de tijd die de Meesteressen nodighadden om zich te verkleden benut om de laatste vuilzakjes en gebruiktehanddoeken alvast naar beneden te brengen. De opdracht die mijn Meesteres nogvoor mij had was, om de ketting die ’s middags nog bij de ijzerwaren winkelgekocht is, om die rond de oprekbank en kooi te wikkelen zodat hij nietuitnodigend voor gebruik door anderen mensen is ten tijde van afwezigheid vanmijn Meesteres. Toen dit allemaal gebeurd was en de Meesteressen ook al huneigen “speeltjes”achter slot en grendel hadden opgeborgen, was het tijd ombeneden afscheid te nemen en ook hier werd iedereen die aanwezig was nogmaalsvriendelijk bedankt en stonden enkele ogenblikken later buiten wat koude, dochfrisse lucht op te snuiven en werd er definitief afscheid genomen en mocht ikweer voor even alleen zijn met mijn Meesteres om Haar naar huis te rijden,tijdens dit korte ritje hebben we nog even lekker kunnen napraten over deafgelopen avond en de nog volgende dingen die op het programma stonden waarvoorik ook uitgenodigd ben. Mijn dank hiervoor Meesteres Illucia. Toen we bij deMeesteres Haar huis waren aangekomen heb ik Haar nog even geholpen met detassen naar de voordeur dragen en kreeg ik dus de warme omhelzing en kus opmijn wang en de mededeling dat Ze mij maandag zou berichten over het tijdstipvoor de komende sessie van woensdag aanstaande om ons één jarig jubileum tevieren en tevens kreeg ik de opdracht om nog ’n sms’je te sturen als ik veiligthuis was gekomen, wat ik natuurlijk direct heb gedaan bij thuiskomst en hetantwoord sms’je kwam niet veel later, nogmaals BEDANKT Meesteres voor hetvertrouwen dat U in mij heeft gehad deze avond!!

Dit was hetrelaas van ’n heel gelukkige slaaf die vol goede moed richting huis reed en ditverslag vrijdag avond en ’n gedeelte van de nacht heb zitten typen. Want devrijdag was voor mij weer ’n normale werkdag/avond en was dus rond 22.15 uurthuis. Ik wilde het verslag grotendeels af hebben omdat ik zaterdag bezoekkrijg van mijn zoon met mijn klein dochter en dan zal ik weinig tijd hebben omte typen, want dat zou ongezellig zijn en ik zie ze natuurlijk ook nietdagelijks. En zondag moet ik ook weer werken en zal zoals het er naar uit zietop het werk ook niet vroeg zijn als ik klaar ben met werken, nou ja vroeg in denacht misschien wel. Maar dan vind ik nog best wel even tijd om alles nog evendoor te lezen en eventueel te corrigeren waar nodig.

Ik hoop dat Utevreden bent met dit verlag van Uw slaafje.
                                'n Lieve groet van Uw ocinfaals i.o.
                                Laatst gewijzigd door rtroma; 18-07-13, 10:53.

Commentaar

Hallo SM liefhebbers

Het is al weer 'n tijdje geleden dat ik voor het laatst iets geschreven heb op deze site, maar dit had zijn reden; DRUKTE!!
                                  Tijdens mijn laatste bezoek aan the House of SubMission op donderdag 11 juli, voor 'n rubber sessie bij Meesteres Illucia, kwam het volgende onderwerp ter sprake "de Heerseressen van het SM rijk", dit gebeurde na afloop van de sessie toen we nog even alles besproken en nog 'n glaasje fris dronken aan de zwembad bad in het bijzijn van Meesteres Kate.
                                  Er werd mij gevraagd, door beide Meesteressen, om iets meer over mijn hersenspinsel te vertellen en toen ik deze Meesteressen de achtergrond van de titel wat uitgebreider had toegelicht, werd mij gevraagd of ik dat verhaal ook op deze site wilde schrijven, ik schrijf namelijk ook regelmatig op de site van mijn eigen Meesteres Illucia, en daar stemde ik mee in.

Even voorstellen, mijn naam is ocinfaals en ben 'n slaaf in opleiding bij, naar mijn mening, de meest begerenswaardige Meesteres die er is in het rijk van de SM wereld, namelijk Meesteres Illucia.

Sinds begin dit jaar heerst deze Meesteres samen met haar alter ego Meesteres Kate als 'n twee eenheid, over de meest waanzinnige SM studio van dit land "the House of SubMission" in Den Haag en 'n ieder die daar al geweest is zal dit zeker beamen en degene die van Echte SM houd met héél véél mogelijkheden en er nog niet is geweest, kan ik absoluut aanraden dit toch eens in overweging te nemen, maar zou in ieder geval de websiteeens moeten bezoeken zodat je 'n inzicht krijgtvan wat deze Meesteressen je kunnen bieden en dan kan je zelf 'n vergelijking treffen tussen wat je nu hebt en wat er verder op dit gebied nog mogelijk is. En wie weet kom ik je daar dan wel eens tegen.
                                  De kop van deze story "de Heerseressen van het SM rijk" vraagt natuurlijk om enige uitleg en daar ga ik nu dan ook mee beginnen.

Mijn eerste SM ervaring heb ik eigenlijk opgedaan als jochie van zo'n vijf jaar, meer dan vijftig jaar geleden, ik ontdekte onder het onderlaken op mijn bed 'n groot rood/bruin rubber laken, wat naar later bleek, daar ter bescherming van het matras lag tegen het nat worden als er per ongeluk in bed zou worden geplast tijdens de nacht.
                                  Ik vond dat rubber laken erg lekker ruiken, kan ik me nog steeds herinneren, ik haalde het dan ook regelmatig te voorschijn als ik 's avonds in mijn bed lag om mezelf er hierna dan lekker in te rollen, want het gevoel en de geur van het rubber op mijn lichaam vond ik toen ook al lekker en terwijl ik dit zit te schrijven bedenk ik weer dat ik nu 'n extra gelukkig mens ben, dat ik na tientallen jaren dit materiaal weer heb herontdekt, met dank aan mijn laatste partner die dit weer in mijn leven had teruggebracht, maar enige jaren geleden helaas is overleden. Nadat haar overlijden verwerkt was door mij kreeg ik weer behoefte aan het SM spel, maar daar moet je eigenlijk wel met z'n tweeën voor zijn, om dat machteloosheids gevoel te kunnen bewerkstelligen. ik besloot daarom maar eens op internet te gaan neuzen om op zoek te gaan naar 'n commerciële Meesteres die ook geïnteresseerd of zelfs gespecialiseerd was in rubber/latex. En zo ben ik ruim 15 maanden geleden dus in contact gekomen met Meesteres Illucia, die op dat moment nog voor Studio Chelsea werkte in Rotterdam, waar Meesteres Kate ook werkzaam was, Meesteres Illucia, die ik sindsdien trouw elke maand bezoek voor 'n heerlijke rubber sessie, is voor mij als de lieftallige prinses uit 'n sprookje gebleken, maar kan ook 'n echte horror Queen voor me zijn en dat maakt het voor mij 'n echte Heerseres in het SM rijk.
                                  Ik heb Haar ook op het privé vlak redelijk goed leren kennen, want in de aanloop naar beider Meesteressen's nieuwe onderkomen the House of SubMission, heb ik vele uren doorgebracht met mijn Meesteres door Haar te helpen met de aankleding van deze Studio en ook toen kwam Haar professionele aanpak boven drijven, waar Zij nu dus samen met Meesteres Kate als ware Heerseressen van het SM rijk over de slaven en slavinnen heersen en zo iedere keer weer de slaaf of slavin zijn of haar grenzen laat verleggen.
                                  En geloof mij maar, probeer nou geen loopje te nemen met een van deze Meesteressen want je delft onherroepelijk altijd het onderspit bij deze DAMES, ook al doe je nog zo goed je best om geen fouten te maken en er dus zonder straf van af probeert te komen, als de Meesteressen even samenspannen sta je in no time op het verkeerde been en heb je toch de straf te pakken die je eigenlijk probeerde te vermijden. Niet dat er altijd gestraft moet worden, want ook op het gebied van het SM spel valt er genoeg te genieten voor 'n ieder die onderhanden word genomen door één van deze kanjers.

Ik heb natuurlijk maar één Meesteres en dat is Meesteres Illucia, die ik trouw zal zijn tot aan mijn dood en heb dus geen echte SM sessie ervaring met Meesteres Kate opgedaan en weet daarom ook niet hoe dit zou zijn, maar omdat beide Meesteressen haast altijd samen zijn (werken) ben ik wel in de gelukkige omstandigheden geweest deze Meesteres ook van dichtbij mee te maken, omdat Zij indien nodig, de helpende hand toesteekt tijdens mijn sessies met mijn Meesteres. Ik heb Haar ook diverse keren buiten de sessie om mogen meemaken en verbind daar dan ook de volgende conclusie aan: "mocht mijn Meesteres op korte termijn stoppen met Haar werkzaamheden, dan bestaat er bij mij geen enkele twijfel wie Haar dan zal vervangen als mijn Meesteres, want zoveel vertrouwen in Haar vakman/vrouwschap heb ik intussen wel opgedaan. Mits Zij mij natuurlijk als slaaf wil accepteren.

Elke slaaf of slavin kan en mag natuurlijk zijn eigen mening hebben over dit verhaal van mij, zo zou je kunnen denken dat ik dit heb geschreven met 'n roze bril op, maar ik kan jullie verzekeren dat ik weliswaar 'n bril drager ben maar dat hij beslist niet roze van kleur is, maar dat terzijde. Ik zou dit verhaal ook hebben kunnen schrijven om in 'n goed blaadje te komen staan bij mijn Meesteres, maar ook dit is niet echt nodig want ik sta reeds aan de goede kant van de streep bij mijn eigen Meesteres en ook bij Meesteres Kate kan ik wel 'n potje breken, om maar eens 'n spreekwoord te gebruiken.

De reden dat ik dit schrijf is echter heel eenvoudig, het onderwerp kwam zoals ik hier boven reeds vermeldde ter sprake en omdat ik altijd 'n verslag schrijf van 'n sessie, kreeg ik daarvoor ontheffing, in ruil voor dit schrijven als het maar 'n op waarheid en feiten berustend verhaal zou worden.

Ik heb veel respect gekregen voor de professionele manier waarop deze fabuleuze dames met hun vak bezig zijn en spreek dan ook de hoop uit dat Zij dit nog lang zullen uitoefenen, zodat ik nog lang kan genieten van deze Heerseressen.

Tot slot 'n lieve groet aan beide Meesteressen en wens Ze nog héél véél succes, plezier en speelgenot toe.

ocifaals i.o.
                                  [/COLOR]
                                  Laatst gewijzigd door rtroma; 18-07-13, 10:54.

Commentaar

Re: Den Haag, Thomsonlaan 107, House of Submission, Mrs. Illucia

Hallo BDSM liefhebbers,

Het is al weer 'n half jaar geleden dat ik voor de laatste keer iets geschreven heb over mijn Meesteres Illucia en het "Sprookjes Paleis", the House of SubMission, wat Zij samen met vriendin en alter ego Meesteres Kate runt aan de Thomsonlaan 107. Waar beide Meesteressen nu bijna één jaar 'n gedeelte van de Paradise Club huren, inclusief zwembad en bar, voor de sessies en feestjes.

Maar nu is er groot nieuws te melden, want binnenkort gaat "the House of Submission" verhuizen naar 'n eigen pand aan de Thomsonlaan 109 a, met nog steeds de mogelijkheid om het zwembad te gebruiken voor allerlei "natte" spelletjes bij de buren.

Ik ben in de gelukkige omstandigheid geweest om de gemaakte voorstudies van de binnenhuis architect te bekijken en was daar al heel erg van onder de indruk, maar toen ik, nu bijna 3 weken geleden, rondgeleid werd door mijn Meesteres op de locatie zelf, waar al druk gewerkt werd aan de verwezenlijking van dit nieuwe "Sprookjes Paleis", viel mijn mond toch wel open en heb ik haast sprakeloos geluisterd en gekeken tijdens deze rondleiding.
                                    Dit gaat nog mooier en groter worden dan op het huidige adres en dat was al heel erg indrukwekkend en ik kijk dan ook al uit naar mijn eerste sessie op dit nieuwe adres.

Wanneer de verhuizing precies zal zijn weet ik nog niet, maar voor 'n ieder die geïnteresseerd is om dit eens met eigen ogen te aanschouwen, kan ik aanradenom de website www.houseofsubmission.com of de websites van beide Meesteressen, www.mrsillucia.nl en www.mrskate.nl in de gaten te houden om op de hoogte te blijven van de komende ontwikkelingen.

Rest mij nog, als slaaf in vooropleiding bij Meesteres Illucia en herstellende van 3 gebroken ribben, opgelopen tijdens 'n val terwijl ik mijn badkamer schoonmaakte, beide Meesteressen heel veel succes te wensen met Hun schitterende nieuwe onderkomen.

Tot gauw Meesteres, hoop ik,
                                    'n Lieve groet van Uw ocinfaals i.v.

Commentaar

Re: Den Haag, Thomsonlaan 107, House of Submission, Mrs. Illucia

Hallo BDSM liefhebbers,

Hier zijn weer wat woorden van ocinfaals, nu in opleiding bij mijn Meesteres Illucia.

De afgelopen maandag 26 mei 2014 heb ik weer mijn maandelijkse sessie bij mijn Meesteres gehad in Studio “House of SubMission” aan de Thomsonlaan 109 a. De laatste keer dat ik verslag heb gedaan op deze site is eind januari geweest, toen de Studio nog in de opbouw fase was, of zoals je ook kunt zeggen “in de steigers stond”. We zijn nu ’n paar maanden verder en de “steiger buizen” zijn gebleven, want ze zijn namelijk onderdeel van de Studio waardoor er veel mogelijkheden zijn voor takel en bondage werk en het ziet er ook nog eens heel erg stoer uit. Ik heb eerder al eens het woord “Sprookjespaleis” laten vallen bij de eerdere Studio op nummer 107, maar voor deze locatie mag je gerust spreken van ‘n “Super Sprookjespaleis” waarvan er maar één is in Nederland, naar mijn weten, waar de SM uitstraling je zo professioneel en perfect omarmt bij binnenkomst, dat je ogen te kort zal hebben om alles in je op te kunnen nemen en dan heb ik het nog niet eens over de twee geweldige Meesteressen gehad, die dit gezamenlijk tot stand hebben weten te brengen, want ook daar zullen je ogen naar afdwalen, vrees ik.
                                      Er is dus al veel gebeurd de afgelopen maanden, waaronder de officiële opening en ’n fantastisch Open huis en er staat, natuurlijk, ook nog veel te gebeuren de komende tijd en één van die dingen wil ik toch graag even onder de aandacht brengen, want beide Meesteressen hebben besloten om op woensdag 25 juni 2014 weer ‘n “slaven gangbang” te organiseren in “House of SubMission” , Thomsonlaan 109 a te Den Haag, voor meer informatie kan je terecht op de website van de Studio of de websites van Meesteres Illucia en Meesteres Kate.
                                      Maar nu wil ik ook nog even mijn relaas doen over de sessie van afgelopen maandag, waar ik dit schrijven mee begonnen ben. En dit rubber slaafje heeft daar weer vreselijk van genoten en zijn Meesteres gelukkig ook.

Na binnenkomst in de Studio mocht ik eerst even koffie zetten voor ons beiden en toen die genuttigd was moest ik me snel in mijn favoriete kleding steken en dat betekende rubber catsuit, sokken, full face masker en mijn gasmasker met nekkorset er overheen, waarna ik me bij mijn Meesteres moest melden. Toen ik me meldde bij mijn Meesteres moest ik Haar direct volgen naar de voorste kamer, waar het bondage bed al op me stond te wachten, maar ik moest eerst nog even blijven staan bij het bed want mijn Meesteres had nog iets voor mij in petto, ik werd namelijk ook nog even in de folie gewikkeld en toen Zij daar mee klaar was kon ik mezelf nog maar net naar de rand van het bed brengen, door centimeter voor centimeter mijn voeten te bewegen, want dat was het enige wat ik nog kon bewegen, de rest van mijn lichaam was door de aangebrachte folie namelijk niet meer te bewegen. Hierdoor had mijn Meesteres ook moeite genoeg om mij hierna in de juiste positie op het bed te krijgen, maar na wat trek en duw werk lag ik uiteindelijk toch op de juiste plek van het bed en kon ik mezelf echt niet meer bewegen en het was dan ook niet nodig om nog ’n touw bondage aan te brengen, ik kon toch geen vin verroeren. Mijn tepels en mijn kleine onderdaan werden ook tevoorschijn gehaald en ik kreeg tot slot ook nog de oog doppen over mijn gasmaskerglazen, zodat ik ook niets meer kon zien. Ik kan me de blik van mijn Meesteres wel voor de geest halen hoe Zij naar dit slaafje zou hebben gekeken, want de woorden die mijn Meesteres op dat moment uitsprak gaven mij de indruk dat ik er netjes bij lag, Zij zei namelijk “het is net of je opgebaard ligt”. Mijn Meesteres streelde me nog ’n paar maal over mijn lichaam en kneep nog even in mijn tepels en om te testen of ik nog leefde hield Zij ook nog even Haar hand op de luchtinlaat van mijn gasmasker, gelukkig niet al te lang, want anders lag ik echt opgebaard. Mijn Meesteres vroeg me ook of ik dit wel anderhalf uur kon volhouden, ik mompelde van “ja Meesteres”, maar eigenlijk was ik er niet zo zeker van gezien de strakke bondage met folie, maar ik zou me dit relax pretje toch niet door de neus laten boren, dacht ik gelijkertijd. Hierna hoorde ik de hakken van mijn Meesteres wegtikken en lag ik alleen in het donker met als metgezel de muziek die aan stond en al snel zakte ik weg in ’n soort van lichte slaaproes en die werd alleen af en toe verstoord door mijn Meesteres die me dan, zonder dat ik Haar had horen aankomen, onverwacht even streelde of de luchtinlaat afsloot, om te controleren of alles nog in orde was met dit slaafje. Maar uiteindelijk kwam dan toch het moment dat ik uit deze bondage verlost werd door de schaar, waarna ik langzaam overeind moest komen en mijn gasmasker af mocht doen om vervolgens Mijn Meesteres te volgen naar de andere kamer, waar ik iets te drinken kon inschenken voor ons beiden en tevens wat te eten, want ik had lekkere broodjes pikante kip voor ons meegenomen.
                                      Na deze korte pauze kreeg ik de opdracht om enkele foto’s te maken van mijn Meesteres en tot mijn grote verbazing moest ik dat doen met mijn eigen mobiele telefoon, nadat dit gebeurt was heeft mijn Meesteres er ’n paar uitgezocht en die werden hierna doorgestuurd naar Haar eigen telefoon en nu heb ik zelf ook wat foto’s van mijn Meesteres, want ik mocht ze behouden. Daarvoor mijn dank lieve Meesteres.
                                      Mijn sessie was echter nog niet afgelopen en mijn Meesteres vertelde mij dat Zij nog iets voor mij in petto had wat mij ’n pijnlijk moment zou gaan bezorgen en dat ik daar zelf voor zou gaan zorgen terwijl mijn Meesteres rustig in ’n stoel ’n sigaret kon gaan zitten roken terwijl ik mezelf langzaam zou gaan pijnigen. Dit alles klonk nou niet direct aanlokkelijk voor mij, maar ik was ook nieuwsgierig naar hoe mijn Meesteres dit zou bewerkstelligen. En daar kwam ik dus al snel achter want het spel ging nu verder, ik moest pols en enkel boeien omdoen en mijn gasmasker moest ook weer opgezet worden. Hierna moest ik op de bondage bank gaan zitten waarna mijn Meesteres aan de gang ging met het bondage touw, wat eerst aan mijn polsboeien werd bevestigd, hierna ging het touw door ’n oog van de stang die boven het bed hing en mijn armen in spreidstand brachten om vervolgens naar mijn enkel boeien te gaan, waarna mijn benen omhoog getrokken werden en ik in ’n ietwat moeilijke en wankele zithouding werd gedwongen, het uiteinde van het touw werd tenslotte bevestigd aan mijn tepelringen en nu werd het me al snel duidelijk wat mijn Meesteres bedoelde met het “mezelf pijnigen” , want dit is echt ’n zware beproeving, je armen gaan namelijk door het gewicht van je benen vanzelf steeds verder omhoog waardoor je benen naar beneden zakken met als gevolg dat je tepels steeds verder worden uitgerekt. Het was echt heel zwaar en toen mijn Meesteres mij uiteindelijk losmaakte dacht ik dat de sessie nu wel zo’n beetje afgelopen zou zijn. Niets was echter minder waar, want mijn Meesteres had zeker de smaak goed te pakken gekregen en dus werd ik nu op mijn buik gedirigeerd en werden mijn polsboeien aan mijn enkelboeien vast gebonden waardoor ik met ’n holle rug op mijn buik kwam te liggen en om het nog iets zwaarder te maken kreeg ik ook nog ’n hoofdharnas over mijn gasmasker gegespt en werd dit ook ergens achter me met touw vastgemaakt waardoor ik nog meer omhoog werd getrokken en als slagroom op de taart kreeg ik ook nog tepelklemmen op mijn toch al geteisterde tepels geplaatst en werd er ook nog ’n rubber ademzak aan mijn gasmasker gemonteerd, wat het ademen nog zwaarder maakte dan het al was en mijn glazen van het gasmasker begonnen hierdoor ook aardig te beslaan, maar ik kon gelukkig nog wel net zien dat mijn Meesteres er zichtbaar van zat te genieten. Maar ook dit werd na enige tijd afgebroken, want mijn Meesteres had nog iets voor mij bewaard om de sessie mee af te sluiten, naar bleek. Enkele ogenblikken later werd ik namelijk naar het rad geleid en werd ik vakkundig op dit apparaat vast gemaakt door middel van de daar aan vastzittende riemen, ook weer goed strak aangehaald om me er niet uit te laten vallen, hahaha, maar ook het ademen ging hierdoor wel wat zwaarder, ik kreeg ook nog de gemeenste, maar wel voor mij de lekkerste, tepelklemmen opgezet en mijn kleine onderdaan was weer wat groter gegroeid nadat hij vanachter zijn ritssluiting vandaan gehaald was door mijn Meesteres en enkele seconden later werd ik meedogenloos rondgedraaid totdat de wereld echt op zijn kop stond en ik dus ondersteboven aan het rad hing en mijn Meesteres nam het kettinkje van de tepelklemmen ook nog eens in Haar handen om er regelmatig aan te trekken en mij nog meer te pijnigen. Uiteindelijk bewerkte mijn Meesteres mij nog met Haar elektrische “vriend” om mij naar ’n orgasme te brengen terwijl Zij ook nog af en toe aan het kettinkje van de tepelklemmen bleef trekken en ik met ’n harde brul ’n einde aan deze sessie maakte. Voordat mijn Meesteres mij losmaakte kreeg ik nog ’n lekkere knuffel en mocht ik nog even met mijn hoofd heerlijk tegen mijn Meesteres aanhangen om het ontladingsgevoel compleet te maken.
                                      Na deze geweldige sessie heb ik mijn Meesteres netjes bedankt en heb ik Haar naar huis gereden.
                                      Nogmaals bedankt Meesteres en ik kijk al weer reikhalzend uit naar de volgende sessie.

Groetjes van ocinfaals i.o. en wie weet mag ik binnenkort weer iets schrijven op deze site.

Commentaar

Re: Den Haag, Thomsonlaan 109 a, House of Submission, Mrs. Illucia

Hallo BDSM liefhebbers,

Hier is ocinfaals weer met 'n samenvattend verhaal over de afgelopen drukke periode.

Ik heb bij mijn intake gesprek met Meesteres Illucia, zo'n 2 1/2 jaar geleden op de vraag van Haar, wat mijn uiteindelijke doel zou zijn als onderdanige slaaf, geantwoord dat ik graag 'n 24/7 slaaf zou willen worden.
                                        Welnu, zover is het nog niet gekomen, maar de afgelopen maanden is het er wel erg op gaan lijken want ik heb weer heel veel tijd met mijn Meesteres mogen doorbrengen, niet alleen met sessies natuurlijk ha, ha, ha, maar ook met allerhande werkzaamheden in en rond de Studio en ook bij Haar thuis in de tuin, vandaar.

De meeste klussen zijn nu gedaan en Meesteres Kate is ook weer terug van vakantie dus kan dit slaafje het weer wat rustiger aan gaan doen en om de woorden van mijn Meesteres te gebruiken; "ik moet zuinig op je zijn slaafje, want ik wil je nog lang bij me hebben". En als je dit soort woorden uit de mond van zo'n klasse Meesteres hoort, dan glim je toch van trots om Haar te mogen dienen en is het tijd geworden om weer eens wat te schrijven op deze site.

Maar voordat ik verder ga met mijn relaas over de afgelopen maanden wil ik graag nog iets onder jullie aandacht brengen, namelijk het “OPEN HUIS” van Studio House of SubMission, op 12 november 2014. Ik schrijf dit omdat ik vind dat elke rechtgeaarde BDSM liefhebber zeker één maal in zijn leven deze Studio zou moeten bezoeken, want zoiets moois is nergens anders, in ons kleine landje, op dit gebied te vinden. Dus verwen jezelf eens en kom rustig even kijken onder het genot van ‘n (fris) drankje en ’n hapje en wil je eerst meer informatie hierover lezen, kijk dan even op de website; www.houseofsubmission.nl

Het gaat natuurlijk te ver om alles te beschrijven over de afgelopen maanden, dus beperk ik me tot enkele hoogtepunten, maar ook dat is al lastig genoeg want de afgelopen maanden waren haast allemaal hoogtepunten. Ik gebruik de woorden “haast allemaal hoogtepunten” omdat het niet altijd rozengeur en maneschijn is geweest, want ik ben en blijf natuurlijk ook maar ’n mens die af en toe wel eens ’n steek laat vallen. Maar dan word je wel weer op je plaats gezet door deze fantastische Meesteres met alle gevolgen van dien, STRAF, maar ook dit hoort er bij en houd de geest scherp, maar helaas voor mij, ook dat van mijn Meesteres.
                                        Ik heb na veel wikken en wegen toch ’n hoogtepunt gevonden waarvan ik vind dat dit geheel op het conto van mijn geweldige Meesteres is bij te schrijven, want het is alleen aan Haar inzet en werkwijze te danken dat ik mijn grenzen zo ver heb weten te verleggen en deze sessie heb volbracht.

Ik had mezelf netjes in mijn glanzende rubber catsuit en masker gekleed en presenteerde mezelf bij mijn Meesteres, Zij bekeek me eens goed van alle kanten en ik realiseer me nu, terwijl ik dit zit te typen, dat er ’n onheilspellende glimlach om Haar mond verscheen terwijl Ze zei dat ik er weer mooi uitzag, of iets van die strekking.
                                        De sessie was dus begonnen, mijn Meesteres en Meesteres Kate waren nog even in gesprek terwijl ik netjes stond te wachten op de dingen die komen zouden. Mijn Meesteres begon met mij te vertellen dat Zij eigenlijk honger had gekregen en vroeg of Meesteres Kate ook trek had, die had eerst geen honger maar besloot uiteindelijk toch ’n broodje kroket mee te eten, mijn Meesteres had ook nog iets van de supermarkt nodig en zei tegen mij dat ik me maar weer uit moest kleden en mijn gewone kleren weer aan moest trekken om iets te eten te gaan halen plus de paar boodschapjes bij de AH. Ik kreeg echter de rits van mijn catsuit niet open en vroeg of mijn Meesteres me even kon helpen en daarna kreeg ik de schrik van mijn leven, want ik moest omgetoverd worden tot “vrouw” en zo naar de winkels gaan voor de boodschappen en tot overmaat van ramp moest ik ook nog ‘n “selfie” maken in de winkels waar ik moest wezen. Als eerste kreeg ik ’n dames slip aangereikt die ik aan moest trekken, vervolgens ’n paar nylon kousen en ’n bustier, vervolgens stopte mijn Meesteres ’n paar nep borsten in de bh en toen werd ik wederom bekeken. Het was uiteraard nog niet naar de zin van mijn Meesteres er moest ook nog ’n pruik opgezet worden en er moest ook nog schoeisel bij, beide Meesteressen discussieerde nog over de kleur, ik heb maat 42 en de gouden of de roden zouden me wel passen volgens Meesteres Kate. Mijn hart zonk in mijn schoenen want ik kon hier nadat ik ze aangetrokken had maar met moeite op staan, laat staan dat ik naar de winkels kon lopen, ik zou meer op de grond liggen dan op straat staan en ik denk dat mijn Meesteres ook tot die conclusie kwam en mij weer de opdracht gaf de laarzen uit te doen, maar hiervoor in de plaats kwam lippenstift en iets van ogen zwart, wat mijn Meesteres aanbracht en als laatste kreeg ik ook nog nagellak opgesmeerd waarna ik mijn gewone kleren er weer over aan kon doen en ik nogmaals bekeken werd door mijn Meesteres, de borsten kwamen nog niet goed uit en dus werd er in beide cups nog ’n slipje gestopt zodat het allemaal wat beter zichtbaar werd voor de buitenwereld, wat voor mij natuurlijk niet direct noodzakelijk was, maar mijn Meesteres Haar wil is wet en ik moest dat maar voor Haar over hebben, want mijn grenzen moesten toch wel ’n beetje bijgesteld worden als ik tenminste ’n goede slaaf wilde zijn voor mijn Meesteres. Ik moest uiteraard best wel ’n paar keer goed slikken, maar ik wilde ook mijn Meesteres niet teleur stellen en dus gooide ik alle schroom maar van me af en stemde, nog enigszins bedeesd en geschokt in met dit plan van mijn Meesteres en vertrok. Ik heb me er op mijn eigen, eigenwijze wijze doorheen geslagen en de opdrachten uitgevoerd.
                                        Na terugkomst in de Studio was Meesteres Kate in ’n sessie verwikkeld en mocht ik even in het privé hoekje van de Meesteressen plaats nemen terwijl mijn Meesteres mijn verhaal over deze voor mij ongewone expeditie wilde horen en iets at. Mijn Meesteres was tevreden en moest lachen om mijn verhaal en foto’s. De “honger” van mijn Meesteres viel eigenlijk wel mee, want ik moest ook maar mee eten van de meegenomen patat en ik denk dus dat het allemaal meer te doen had met het uitvoeren van mijn opdracht.
                                        Maar goed, de sessie ging weer verder en ik kon alles voorzichtig uittrekken en mezelf weer in mijn favoriete rubber kleden, mijn Meesteres zou ik dan wel zien in de voorste speelkamer als ik klaar was met omkleden. Ik moest mijn gasmaker op en de rubber slaapzak meenemen uit mijn koffertje, er was dus ’n communicatie probleem opgetreden, want de slaapzak had ik niet bij me omdat daar de rits stuk van was, maar ik had wel de body bag bij me, maar die kan ik niet aan met mijn gasmasker vanwege de mondknevel die in de dichte hoofdkap zit, dus werd het de body bag en kon ik mijn gewone rubber masker weer opzetten. Ik moest naast het bondage bed plaats nemen, in de voorste speelkamer en de body bag aan doen en mijn tepels en pik moesten bereikbaar zijn voor mijn Meesteres. Toen ik klaar was moest ik stil blijven staan terwijl mijn Meesteres begon met het aanleggen van ’n stevige bondage van mijn bovenlichaam, waarna ik op het bed moest gaan liggen en mijn Meesteres verder ging met de bondage van mijn onderlichaam. Dit was uiteraard nog niet alles want mijn Meesteres ging resoluut verder met ’n stevige bondage van mijn pik en ballen, wat voor mij vrij pijnlijk is vanwege het feit dat mijn rechter bal, ooit tijdens ’n operatie op jonge leeftijd, vastgehecht zit bovenin mijn balzak. Het geheel werd afgesloten met wat klemmen op mijn tepels en mijn Meesteres vroeg me of ik dit voorlopig uit zou kunnen houden, waarop ik mompelde dat ik mijn best zou doen, waarna mijn Meesteres de kamer verliet en mij nog even lachend toe riep om niet weg te lopen en ik dus in ’n niet echt comfortabele positie alleen achter bleef met mijn gedachten. Door de tepelklemmen wilde mijn pik eigenlijk ook wel wat groeien, maar dat was helaas niet echt mogelijk door de bondage en pijnlijk ook, maar ik kon daar verder niets aan veranderen en moest mijn gedachten er maar vanaf zien te zetten en naar de muziek luisteren want anders kon ik dit niet lang volhouden.
                                        Natuurlijk liet mijn Meesteres me niet aan mijn lot over en Zij kwam dus regelmatig even kijken of ik nog wel leefde, waarbij Zij telkens weer onverwacht het luchtpijpje afsloot en ik dus afhankelijk was van de weinige lucht die ik zelf in de dichte hoofdkap had uitgeademd en dat is niet zoveel, maar dat is natuurlijk wel weer lekker spannend en heeft weer tot gevolg dat mijn pik ook zijn kop iedere keer weer op wilde steken, wat dus niet ging vanwege de bondage. Hoelang ik zo gelegen heb, weet ik niet, maar mijn Meesteres besloot dat het wel lang genoeg geduurd had waarna Zij ’n begin maakte om de bondage ‘s en klemmen te verwijderen, wat aan de ene kant ’n opluchting was, maar ook wel pijnlijk als het bloed weer door de afgeklemde lichaamsdelen begint te stromen, maar pijn is nu eenmaal fijn zeggen we dan maar. Nadat ik uit mijn rubber gevangenis bevrijd was mocht ik even op het bed blijven zitten om bij te komen, maar niet voor lang hoor, want mijn Meesteres besloot om er nogmaals ’n schepje bovenop te doen en zo werd ik in de volgende bondage gemanoeuvreerd.
                                        Ik kreeg ’n spreidstang tussen mijn enkels geplaatst en moest weer gaan liggen, hierna werden de bondage touwen weer van stal gehaald en werden mijn benen en onderlichaam dusdanig gebogen zodat mijn voeten haast naast mijn oren vast werden gezet, wat niet echt gemakkelijk lag, vervolgens kreeg ik ook nog het leren hoofdharnas omgegespt, waarna de bondage verder ging met mijn armen, in wederom ’n ongemakkelijke positie, vast te zetten en ook het hoofdharnas werd vastgezet zodat ik nagenoeg geen vin meer kon verroeren toen mijn Meesteres klaar was en Zij me met ’n lach vertelde om dit niet thuis uit te proberen, Ze is altijd zo bezorgd de lieverd, ha, ha, ha.
                                        Ik dacht dat mijn Meesteres nu klaar was met dit ongemakkelijke kunststukje, maar nee hoor, ik kreeg ook nog wat klemmen te verwerken totdat mijn Meesteres uiteindelijk tevreden was en Zij me nog even vriendelijk ’n paar tikken op mijn goed toegankelijke en gespannen kont gaf eerst met Haar handen en vervolgens met ’n zweepje of cane. Mijn Meesteres vond het ’n mooi werkstukje en moest er ook nog even ’n paar foto’s van maken en klom hiervoor ook maar even op het bed om goed boven me te komen staan voor het juiste plaatje, waarna mijn Meesteres me weer even alleen liet met mijn gedachten om Meesteres Kate te roepen om dit kunstwerkje even te komen bekijken, waarop ik weer ’n bemoedigend tikje op mijn kont kreeg, van welke Meesteres kan ik alleen maar raden want zien kon ik het niet in deze bondage liggend.
                                        De tijd verstreek en mijn Meesteres bewerkte me regelmatig door aan de tepelklemmen te trekken of mijn ballen te kneden totdat de tijd was aangebroken om deze lastige bondage, voor mij althans, te beëindigen en na enkele minuten stond ik weer met mijn beide voeten op de vloer en kreeg ik ’n warme omhelzing van mijn Meesteres en ‘n paar heerlijke woorden bereikte mijn oren, “ik ben trots op je lief” en dat maakte mij het gelukkigste slaafje van de hele wereld.

De zon schijnt natuurlijk niet altijd voor dit slaafje, dat moge duidelijk zijn en dus wil ik ook wel ’n donkere dag voor mij, delen met iedereen die dit leest. Want het is tenslotte mede aan de grote klasse van mijn Meesteres te danken, dat deze woensdag voor mij zo slecht verliep en eigenlijk begon het al op dinsdag……
                                        Dinsdagochtend ben ik weer op mijn reguliere tijdstip wakker gemaakt door mijn wekkertje en startte mijn normale ritueel. Het was ongeveer 10.40 uur toen mijn Meesteres me belde en ik te horen kreeg dat het “plannetje” wat Zij samen met Meesteres Kate had gemaakt, geen doorgang kon vinden, ik antwoordde dat ik het jammer vond, maar in mijn achterhoofd was ik er eigenlijk niet zeker van dat ik het jammer vond, want als er ‘n “plannetje” gesmeed is door deze twee fantastische Meesteressen dan delft het slaafje altijd het onderspit en dus was ik, om eerlijk te zijn, ook wel ‘n beetje blij dat het niet doorging ha, ha. Maar de volgende mededeling van mijn Meesteres maakte me wel weer echt blij, want ik werd gevraagd om toch naar de Studio te komen rond 17.00 uur en ik moest eten meenemen en tevens moest ik er rekening mee houden dat ik donderdag ook moest komen. Ik was weer helemaal gelukkig met deze mededeling van mijn Meesteres en bedankte Haar hiervoor, waarna het gesprek er op zat. Enkele minuten later heb ik mijn Meesteres nog even via ’n berichtje gevraagd of Zij en Meesteres Kate ook wat pasta wilde eten die woensdagavond, want dat ging ik toch maken, als antwoord kreeg ik te horen dat ik alleen voor mijn Meesteres eten hoefde mee te nemen.
                                        De woensdag rond 15.30 uur was ik zover om op mijn gemak naar de Studio in Den Haag te rijden, omdat je nooit van te voren weet hoe druk het zal zijn op de weg en beter iets te vroeg dan te laat, zeg ik altijd. En ik was uiteraard te vroeg, maar moest nog wel ’n parkeer plek zien te vinden en dat nam ook nog aardig wat tijd in beslag, vanwege alle wegwerkzaamheden rond de Studio, maar na wat rondrijden had ik om 16.45 uur toch ’n plekje gevonden vlakbij de Studio. Ik nam het eerste deel van de spullen uit mijn auto en belde aan bij de Studio waarop mijn Meesteres de deur opende en we elkaar begroetten, ik zag onmiddellijk dat mijn Meesteres Haar nieuwe leren laarsjes aan had, waarvan ik mede financier was, als cadeau voor Haar verjaardag. Mijn Meesteres vroeg wat ik allemaal bij me had en na Haar verteld te hebben wat het was, kon ik de spullen in de voorste kamer neer zetten en de voordeur op ’n kiertje laten als ik de rest op ging halen.
                                        Hierna volgde uiteraard de officiële begroeting van beide Meesteressen en mocht ik de nieuwe laarsjes van mijn Meesteres goed bekijken en de heerlijke geur opsnuiven terwijl ik ze kuste en ik mocht ze zelfs likken van mijn Meesteres, wat ik graag deed natuurlijk, hééééééérlijk toch om je Meesteres zo te mogen begroeten. Daarna kon ik koffie inschenken, ’n sigaretje erbij en het gesprek begon; wat er allemaal met mij gebeurd was de afgelopen dagen, of ik mijn Meesteres nog gemist had en nog vele andere zaken. Beide Meesteressen hadden er zichtbaar zin in om dit slaafje eens flink de duimschroeven aan te draaien en hem tot fouten te dwingen en ondanks dat ik me voor genomen had alert te zijn op dit soort gesprekken, ging het al snel mis met mijn antwoorden, tot mijn grote ongenoegen, maar ik zag aan de gezichten van beide Meesteressen dat Zij er steeds meer plezier in kregen mij op het verkeerde been te zetten. ’n Ieder zal begrijpen dat als je ’n winnaars mentaliteit hebt, zoals ik, dat het geen prettig gevoel geeft als je na enkele minuten al met 10 – 0 achter