Almere, Studio Chelsea , Mrs. Tanja

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Almere, Studio Chelsea , Mrs. Tanja

Vorige week donderdag voor het eerste naar studio Chelsea geweest in Almere. Ze hebben daar 4 mooie speelkamers, maar ik had Tanja gekozen. Ze ziet er adembenemend uit, Bulgaars, licht getint !!!,gekleurd haar, 1.60 en erg sexy. Ze doet ook erotische sessies . Fysiek en mentaal is zij geweldig.
    Zij spreek Engels en een beetje Nederlands en ook erg inventief! Zij houdt duidelijk rekening met de klant's wensen. Ze is er op dinsdag, donderdag en vrijdag.
    Goede ervaren meesters. Ik kreeg een behoorlijk pak slaag.
    Ze staan ook bij speurders met hun advertenties

Almere, Studio Chelsea , Mrs. Tanja

Is wel in Nederland, maar is de moeite waard om langs te gaan hoor.
    Zelfs als Belg uit het verre Antwerpen.
    Vooral als je voor Latex of Leer gaat. DE studio met het grootste assortiment of keuze. Alle meesteressen met meerdere jaren ervaring, dus je bent in goeie handen.
    Vandaag natuurlijk langsgeweest. Had een afspraak voor 15.00h, maar had een treintje vroeger genomen om zeker op tijd te zijn. Wonder bij wonder, ik was er om 14.00h. Dus ff gebeld of ik vroeger mocht komen en geen probleem. Achteraf gezien nog goed ook. Eerst ff kennismaking, ff de playrooms gezien. Er zijn er 4, alle vier volledig uitgerust met al het denkbare dat je maar kan voorstellen.
    Dan werdt er een kaartje gemaakt met je voorkeuren op, zodat je niet telkens alles weer hoeft uit te leggen en iedere meesteres steeds weet wat je graag hebt en wat niet. Mijn voorkeur ging natuurlijk voor de rubber room .
    Eerst strak in het pakkie, helemaal, dan wat vlaaien op de kont om erin te komen en nog wat dinges die ik niet aan jullie neus ga hangen. Toen kwam er 2de laagje rubber van te pas toen ik op de bondage tafel lag. Die 2de laag werd dan ff onder druk gezet met de compressor , lekker .
    Toen kwam erwat "massage" aan te pas. Beetje takelage...nog meer "massage" Dan werd ff de pes-box aangesloten, kwestie van het zaakje wat onder spanning te zetten en ja hoor...
    Achteraf nog drankje en leuke babbel gehad. Lekker voldaan met de trein naar huis gegaan.
    Binnengekomen om 14.00h, sessie begonnen om 14.15 tot 15.45h, dan achteraf na de babbel was het al gauw 16.45h.
    Ik heb met Meesteres Tanja gespeeld, volgende keer ga ik voor een langere sessie met Meesteres Elvira.
    Ik had nochtans maar een uurtje gereserveerd
    Mocht je het tever vinden, heb te horen gekregen dat ze binnenkort een spiksplinternieuwe studio opendoen in Rotterdam op 10 minuutjes van het station. Das dan toch maar een uurtje met de trein uit Antwerpen.

btw, website op www.studiochelsea.net

ZEKER DE MOEITE WAARD !!
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 01-08-08, 09:35. Reden: Topic's samengevoegd recensie stond in de Belgische rubriek?

Commentaar

Re: Almere, Studio Chelsea , Tanja (uitstekend)

Ik heb laatst een keer een afspraak gemaakt met deze meesteres in Almere.
      Het was zeker niet slecht maar ook niet zo goed dat ik met zoveel geroffel en trompet geschal wil rondbazuinen. Misschien omdat ik op mijn favoriete adres gewoon te verwend ben
      Maar hoe het ging:
      Ik keurig op tijd aangekomen en ontvangen, maar weet niet helemaal wat er aan de hand was maar het leek wel of ik bij binnenkomst al iets verkeerds had gedaan. Misschien mocht ik wel niet gewoon lopend naar binnen maar daar heb ik in ieder geval geen opmerking over gehad. Hoe dan ook ik ga gewoon niet voor iedereen zo maar door de knieën. Er is er maar 1 waarvoor ik dat doe.
      Het spel was wat voorspelbaar helaas en misschien kwam dat omdat ik haar niet goed kon verstaan:S Verder was de opbouw wel OK. Ik heb uiteraard geen sex met haar gehad, dat zou gewoon niet in mijn hoofd opkomen. Het spel was een beetje standaard pakket wat voor mijn idee met niet zo veel passie werd gebracht.
      Het was allen apart om de eerste stevige klappen van haar te krijgen terwijl ik daar nog niet op rekende en we nauwelijks begonnen waren naar mijn gevoel. Bij het slaan met de zwepen krulde het wel af en toe, maar dat kan stijl van spel zijn heb ik ooit gehoord.
      Of ik nog een keer met haar een afspraak met haar ga maken weet ik nog niet. Misschien als ik weer eens de ontembare aandrang krijg dat ik nog eens naar deze club ga. De club zag er in ieder geval wel netjes uit.
      Mijn rating: Redelijk/Acceptabel

Commentaar

Re: Almere, Studio Chelsea , Mrs. Tanja

ik zag op de website dat Mrs Tanja niet meer in Almere is
        weet iemand waar ze gebleven is ?

Commentaar

Re: Almere, Studio Chelsea , Mrs. Tanja

Oorspronkelijk geplaatst door rubbertje125 Bekijk bericht
          ik zag op de website dat Mrs Tanja niet meer in Almere is
          weet iemand waar ze gebleven is ?

Bedoel je deze Mrs. Tanja:

http://www.mistresstanja.net/