Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Den Haag, Geleenstraat 100 b1, Luna (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 100 b1, Luna (Roe)

Let op!!

Was vandaag aan de wandel, er was niks bijzonders in de Doubletstraat dus naar de Geleenstraat gereden. Kwam een nieuwe dame tegen in een zwarte fishnet. Ze stelde zich voor als Luna, 29 jaar uit Roemenië. Pijpen was ok, maar nu komt het! Mocht haar alleen in doggy pakken en moest binnen no time klaarkomen! Lukte mij niet dus zc handjob laten afmaken. Godverdomme ze was ook nog in haar periode! Je wordt toch schijtziek van zulke TMM! Vermijd deze schim!!

Achteraf toch spijt gehad dat ik niet naar Chayenna ben gegaan.. zij was ook aanwezig.

OK, ik ben er ook ingetrapt. Ze stond zo verleidelijk te wenken daarboven en ik liep al zo'n tijd rond (diverse favorieten afwezig) dat ik dacht: laten we haar eens proberen.
    Ik vroeg: "can I lick your ass". Ja, dat kon, in een kinky spel vanaf 100 euro. Bleek toen we bezig waren dat ze haar broekje niet ging uittrekken. Nadat ik al binnen was en betaald had zei ze ook zoiets van, I keep my pants on because it's more exciting, ik dacht dat ze bedoelde dat ze daarmee vooraf ging teasen voordat het echte rimmen zou beginnen, maar nee, het bleef aan, ik kon haar helemaal niet rimmen.

Heren: vermijd deze dame. Niet te vertrouwen.
    Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Hey wandelaars

Ben een paar weken terug ook bij deze dame geweest
      aan het raam lijkt het wel een aardig ding maar wanneer je betaald hebt kan er ineens niet zoveel meer
      ze hield bij mij ook haar leren pak aan omdat het zo moeilijk uit te doen was zij ze.
      ik vond haar ook niet zo fris ruiken, een beetje naar zweet

dit was een keer bij haar maar nooit meer
      ze is er alleen maar op uit om snel veel geld binnen te krijgen

Commentaar

tja, foutje kan gebeuren... althans wat betreft het tempo waarin ze werkt tegen een hoger tarief dan de andere topdames, namelijk 150 Euro voor 30 minuten en 250 voor een uur, maar goed daar ben ik zelf bij. Sessie was op zich goed en aardig, maar omdat ze steeds aangaf je hebt nog maar 10 min en na verlenging het tempo er ook in bleef waarna ik nog steeds binnen 50 minuten buiten stond voor 250 Euro, geeft een nare smaak. Speltechnisch zou ik best voor herhaling willen, maar dan zonder gejaag en tegen een normaal tarief. Ze zei dat ze alleen SM doet en geen sex, dus dat moet je ook weten als je binnen gaat. Ze teasde wel erotisch en de handelingen waren ook goed, verbaal spel ook. Alleen prijs en tijdsdruk niet en dat is toch wel bepalend, looks waren ook goed, kamer ook met de nodige SM equipment.

Commentaar

omdat ze nu alleen SM doet en in een SM kamer staat in SM kleding misschien deze recensierubriek nu plaatsen in de SM rubriek?

Commentaar

In haar kortstondige bezoek aan Groningen bezocht... En ik kan alleen maar de reacties hier boven beamen... Heel gehaast. Praten praten en nog eens praten....... Over wat ze allemaal wel niet deed. en dat het niet beviel in Groningen want the people waren niet zo open minded als in Den haag. Nou als ze dan zo open minded is, waar om zie ik er in het spel dan niks van terug??? Kon er in het nagesprek totaal niet tussen komen. En het spel was alleen wat aftrekken en tepelsknijpen......
            Ik begrijp dat ze haar carriere beter in Den haag kan voortzetten, Maar dan niet in de Geleenstraat, maar op het binnenhof. Daar zal ze zich beter thuis voelen, aangezien ze daar ook veel praten zonder ook maar een hand uit te steken.......
            Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

Aan het werk...
            X