Den Haag, Geleenstraat 74 k1, Sheila

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 74 k1, Sheila

Ben zondag middag bij Sheila geweest. Het was zeer goed. Ze is een mooie knappe blonde uit de VS met een geweldig lichaam. Ze staat aan het begin van de geleenstraat (voorbij het eerste "hofje").

Wat meteen opvalt is de mooie kamer met groot bed, dit versterkt de sfeer. Ze doet aan SM, en doet dat ze heel leuk en geil, daar kwam ik ook voor.

Aanrader waar ik graag nog terug kom.
    John

Ik ben al een poosje (maanden) niet in de Geleenstraat geweest maar aan Amerikaanse Sheila en haar mooie kamer heb ik goede herinneringen. Zij ging met mij (met een riem om mijn nek) door de gang wandelen en drukte mij iedere keer in een hoekje waarbij ze vreselijk geil mijn ballen kneep en mijn harde pik masseerde. In de kamer bond zij mij vast op bed, begon, helemaal naakt maar haar zweepje te knallen, en zette een cowboyhoedje op. Ze begon mij toen keihard te pijpen, toen trok zij een sjaal onder mijn nek door en ging wellustig op mijn paal zitten en jawel, daar begon de 'horse ride'. Grommend en hinnikend kwam ik klaar maar dat duurde nog wel even.
    Alles met condoom, Euro 50 betaald (maar daar doet ze het nu niet meer voor)

Wie kent Nicoline - ik lees niets van haar - maar zij had het altijd erg druk, deze mooie sensuele (en vriendelijke) zwartharige Poolse. Zij was altijd op no 6 (?), , direct naast de grote passage in de Geleenstraat. Maar ik kon haar nooit meer te pakken krijgen, ze was altijd bezet.
    Groeten van Mr. Goodbar
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

This Domineering American Blonde Piece Of Amazing Beauty will enflict as much beautful and pleasureful pain as you desire for as much as you wish to donate to her college fund
      Seriosly This MS is hard but caring She fucked my ass but licked my dick She pinched my nipples but nibbled my ear She tied me to a cross but I forgive her

Bring your own strap on

mail me Sheila please as address

Commentaar

Hallo heren wandelaars,

Na enige tijd niet meer in de geleen straat te zijn geweest, ben ik er toch maar weer eens gaan kijken.
        De straat was nog steeds niet echt zoals het voorheen was. Totdat ik een glimp van Sheila meende te zien.
        Na nog eens terug gelopen te zijn bleek het ze toch te zijn. Zo gauw mogelijk naar binnen natuurlijk. Eenmaal aan de deur was het gewoon ff een leuk weerzien (ze kent haar klantjes wel). Eenmaal binnen wist ze eigenlijk nog precies wat ik lekker vindt ondanks dat ik er al een tijd niet meer was geweest.

Na enige opdrachten mocht ik dan eindelijk aan het kruis. Vervolgens had ze nog wel het een en ander aan spelletjes in gedachte. met als laatste de bondage aan het bed, dat geen kant meer uit ken.

Het was een leuk maar ook lekker weerzien van mrs Sheila.

Gr Spydiver.

Commentaar

Vanmiddag bij Sheila (in panteroutfit met zwarte laklaarzen) geweest, voor softsm spel.
          Ze neemt alle tijd vooraf en achteraf, drankje erbij en voor en achteraf wassen. Heel relaxed, praat je al snel op je gemak. Spel is goed, eerst aan het kruis, lekker teasen, toen op het ronde bed. Zegt geile dingen onder het spel en vraagt of je iets wel of niet wilt.

Mrs Sheila is er morgenmiddag nog, 23k1 naast trap en is dan 10 dagen op vakantie. Na die 10 dagen komt ze terug en dan op nr51. 20 september vertrekt ze voor een jaar voor studie naar vs en komt dan ergens in de zomer weer terug.

Haar gsm was gejat maar sinds vandaag weer bereikbaar onder oude nr
          Laatst gewijzigd door rtroma; 22-05-06, 13:22.

Commentaar

Re: Hunsestraat 51, Mrs Sheila

toch Sheila maar weer bezocht -zolang het nog kan- en wederom een heerlijk (anderhalf) uurtje beleefd. Ondanks het feit dat ik hier geen recensies van andere wandelaars zie, is Sheila bijna constant bezet. Dat is dan ook het enige minpuntje van deze spontana amerikaanse dame: lange wachttijden.
            De sessie was als vanouds, dit keer werd ik geheel in het rubber gekleed kompleet met hoge lieslaarzen....aparte ervaring!!
            Zal haar voor ze vertrekt zeker nog een keer beozken...
            Ze heeft overigens geen vast raam, maar zit meestal in het schuine gedeelte van nummer 51 (hoek Geleenstraat) altijd een groot naambord voor het raam dus niet te missen!!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 96 k1, Mrs Sheila (uitstekend)

Het was jaren geleden dat ik bij deze Amerikaanse Meesteres binnen was geweest, maar van de week zag ik haar bordje staan, eigenlijk was ik op zoek naar Cristal, maar die heb ik niet aangetroffen.

Ik heb even de ijzige kou getrotseerd en even later verscheen daar Sheila. Weer op hetzelfde adres als destijds op nr 74 en dan op de 1e etage met die mooie grote SM-kamer met Andreaskruis en supergroot rond bed met spiegels aan het plafond en kettingen met enkelboeien hangend aan het plafond.

Mrs. Sheila is een vrolijke vrouw die ook een goed geil en erotisch soft-SMspel kan spelen en ik heb genoten.

Na teasingwerk aan mijn tepels en opdrachtjes aan mij om haar prachtige grote borsten te verwennen kreeg ik als beloning dat ik op het bed mocht gaan liggen, al snel liet ze de kettingen uit het plafond zakken en werden mijn enkels vast gezet in de lederen enkelboeien zodat ik me even bij Mrs. Angela waande. Ja ze wilde mij gebruiken als haar sletje en zo kon ze er goed bij

Met de nodige poppers werd ik anaal aardig opgerekt met haar vingers totdat er 4 inkonden, terwijl ze mijn lul met olie aftrok en ook mijn tepels teasde terwijl ze dirty talk gebruikte. Op het eind moest ik mij zelf aftrekken terwijl Mrs. Sheila zich geheel kon richten op mijn kontje die steeds heftiger te grazen werd genomen. Even later kwam ik dan ook heftig met een oerkreet klaar. We praatte nog realx wat na onder het genot van een colaatje, en de nodige hygienetaferelen en ik ging met een voldaan gevoel naar buiten en had even geen last meer van de kou.

Leuk spontaan en geil mens deze Sheila en ze is er ditmaal tot 4 januari dus wees op tijd!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 k3, Mrs Sheila (uitstekend)

Ik had weer eens zin in wat kinky spelen (geen harde SM) en ik wilde wel eens kennismaken met Mrs. Sheila. Ze was vriendelijk aan het raam en erotische kinky spelletjes zonder vernedering waren zeker mogelijk, dus ik naar binnen.

Helaas viel het spelen nogal tegen. Het ging allemaal behoorlijk op de automatische piloot en ik had af en toe de indruk dat ze nogal afwezig was en meer tegen zichzelf praatte dan tegen mij. Het lukte me niet echt om opgewonden te raken ik stond na ongeveer een kwartier weer buiten.

Ze is wel vriendelijk maar het lijkt er op dat ze niet helemaal met haar hoofd bij haar werk is. Jammer.

H.
                Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Re: Utr,, Zp 152-2, Mrs Sheila (uitstekend)

Afgaande op pure nieuwsgierigheid deze dame bezocht.
                  Na afloop had ik gemengde gevoelens, zonder enig overleg begon ze bepaalde handelingen te verrichten waar ik niet gecharmeerd van was, buiten het feit om dat het op mij allemaal nogal chaotisch overkwam allemaal (spullen kon ze niet vinden, zoeken duurde te lang en ik lag daar maar.........)
                  Mrs. Sheila is gek op praten, praten en praten...daar moet je van houden,
                  mij leid het nogal af zodat de echte geiligheid maar niet wilde komen.
                  Handmatig afgemaakt waarbij ik dacht "dat kan ik zelf ook wel", dat zegt genoeg.
                  Voor mij dus een eenmalig bezoek!

Commentaar

Re: Utr,, Zp 152-2, Mrs Sheila (uitstekend)

Na lange tijd Sheila weereens bezocht............Utrecht ligt niet zo op m"n route dus ik kom daar vrij weinig. Vooraf even gebeld of ze er was en dat was inderdaad het geval! Ze stond me al van verre op het loopbruggetje toe te zwaaien, de ontvangst was -zoals gebruikelijk- allerhartelijkst.
                    Het was wat rommelig voorheen in haar kamer, vertelde ze, maar inmiddels is ze gesetteld en alle attributen en kleding hangen keurig op rij in haar knusse kamertje.
                    Geen recensie verder, die heb ik hier al genoeg geplaatst, dat wordt alleen maar een herhaling van zetten. Uurtje betaald en na ruim 2 uur genieten weer huiswaarts gegaan. Sheila gaat wat van stijl veranderen, vertelde ze nog. Vooral veel nieuwe kinky leren outfits dus dat beloofd wat...... Zeblijft in ieder geval tot januari 2010 op het Zandpad werken.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 76, Sheila(uitstekend)

Smaken verschillen natuurlijk maar ik vind Sheila zeker geen vergane glorie! Integendeel, ze is mooier en eregieker dan ooit te voren!
                      Heb vanmiddag weer een heerlijk uurtje met haar mogen beleven ze heeft me (figuurlijk) alle hoeken van de kamer laten zien Ze is gewoon heel goed in wat ze doet en ik zal haar nog vaak bezoeken!!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 K2, Sheila(uitstekend)

Vandaag mijn favoriete Meesteres weereens bezocht. Was eigenlijk gepland voor de zaterdag maar dat kon door omstandigheden niet doorgaan. Het was weer geweldig (zoals altijd). Ze had ook nog een verheugende mededeling: ze gaat weer voor 2 vaste dagen in Den Haag werken namelijk de dinsdag en de zaterdag
                        Ze zal mij zeker weer vaker terugzien!!!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 K2, Sheila

Had a fantastic session with my favourite mistress recently at her well equipped dungeon. see her ad on kinky nl. I left very satisfied and walking with great difficulty. A very satisfactory liaison with one of the best in DH.

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst, Sheila

Vandaag geleenstraat 74 k1.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 k1, Sheila

Was afgelopen week op pad in Den Haag en had graag een afspraak met Cindy gehad, helaas was ze de hele dag bezet. Na wat heen en weer geloop, bij Sheila binnen gegaan. Het gesprek vooraf was veel belovend, de sessie zelf viel eerder tegen. Slecht was het niet, maar rekening houden met wensen was er niet bij, chaos daarentegen wel.
                              ze was letterlijk alles kwijt, electro werkte niet, touwennof zo om vast te binden steeds naat moeten zoeken, poppers niet te vinden. Spel van de hak op de tak. ze lijkt me ook wel eeen beetje een gzondheidsfreak.

kortom, niet slecht, maar zeker ook niet goed.

Voor mij zal het bij 1 keer blijven, ook al omdat ze steeds vraagt om langer te blijven en meer te spenderen. Als i, dat al wil, zal, ik dat wel zelf aangeven, en 1 keer vragen ok, meerdere keren, niet ok.

Greet,

Erco
                              Laatst gewijzigd door Northern Rose; 27-10-14, 17:54.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 k1, Sheila

Was recensie vergeten.

Als je de cijfers bekijkt lijkt het misschien erger dan het was, de algemene feel was beter dan de hier in te vullen rubrieken, want dat was echt beneden alle peil. Ze doet wel haar best, .aar voor mij komt het er niet zo uit, va daar toch nog een algmene score van 6

greetz,

Erco

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 K2, Sheila

Oorspronkelijk geplaatst door hansy Bekijk bericht
                                  Had a fantastic session with my favourite mistress recently at her well equipped dungeon. see her ad on kinky nl. I left very satisfied and walking with great difficulty. A very satisfactory liaison with one of the best in DH.
                                  Mistress Sheila weer eens bezocht, ontvangt niet meer in de Geleenstraat maar prive. Leuke sessie gehad, was weer als vanouds!

Commentaar

Aan het werk...
                                  X