BDSM Algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• dit is een site over prostitutie, dus logisch dat het hier over commerciele Meesteressen gaat

iedereen heeft zijn eigen klik met een Meesteres of niet, en de 1 vindt looks belangrijk en de ander vindt een bepaald spel weer belangrijk, de andere ook de locatie, of een samenspel van meerdere factoren. En zo vindt iedereen ook weer andere looks mooier of interessanter. Ik kijk ook naar mijn gemoedstoestand. Ik heb in willekeurige volgorde qua kinky games, SM etc. Meesteres Samantha - Nieuwegein/Amersfoort, Meesteres Kali/Rotterdam, Meesteres Vernice/Amersfoort, Lady Estelle/Amersfoort, Cindy Geleenstraat Den Haag, Meesteres Michela Amersfoort/Nieuwegein, Dominatrix Kitty Amersfoort/Amsterdam afwisselend als favorieten. En ik heb op mijn verlanglijstje staan: Meesteres Manouk/overal, Meesteres Gina Doll/Amersfoort en Meesteres Tatjana/Den Haag

Commentaar

• Mrs. shane ( nu in de states vanuit antwerpen)
      cybill troy

The OWK

Commentaar

• Meesteres. Mandy. Ook. Top. Van. Soft. Tot. Zeer streng/hard. Geleenstraat. 130

Commentaar

• ik ben benieuwd naar deze SM dame http://www.smdome.com/kinkygirl-stel...-van-vakantie/ prachtige body, maar zie hier nergens kinky/SM reviews staan. Iemand ervaring met deze dame Stella genaamd?

Commentaar

• suddendeath Stella staat niet in dit forumgedeelte omdat ze ook in is voor een gewone snelle wip aan het raam. Er zijn genoeg recensies van haar bij raamprostitutie Den Haag. Had je ook kunnen googlen met haar naam en werkadres: https://www.hookers.nl/forum/raampro...k07-stella-bul

Commentaar

• Ik ben op zoek naar een She-male Meester-es? Iemand een goede tip?

Commentaar

• Iemand hier al enige ( worstel ) ervaring met Lady Do bij DP Valkenswaard?

http://www.dominationpalace.nl/lady-do-galerij/

Commentaar

• Hallo medeliefhebbers. Na mijzelf al een aantal keren zelf flink verwend te hebben met een plug dildo wil ik nu echt een stap verder. Ben op zoek naar een lieve meesteres die mij o.a. anaal wilt nemen en over mij heen wilt plassen & facesitting. Dit alles relaxed bij een meesteres thuis onder genot van o.a. poppers. Heeft er iemand een tip voor mij. regio Spijkenisse, Hoeksche Waard, Rotterdam?

Commentaar

• Ja die bedoel ik, zie geen recensies meer van haar, maar beelden van paar jaar geleden zagen er mooi uit 23k04 zit ze toch geloof ik?

Commentaar

• 23k04 inderdaad, en ze heeft een bordje met iets als "Kinky, SM" achter het raam staan als ze er is.
                      Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

• Sm vrienden..... Ik ga stoppen als moderator................ Bedankt voor de samenwerking.. en blijf schrijven...

De sm kelder is nog steeds in vertrouwde handen van collegamoderator RTROMA.

groet

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door analcracker Bekijk bericht
                          Ja die bedoel ik, zie geen recensies meer van haar, maar beelden van paar jaar geleden zagen er mooi uit 23k04 zit ze toch geloof ik?
                          Waar reageer jij nou eigenlijk op?

Commentaar

• Hij reageert op een bericht dat inmiddels verwijderd is. Gaat over een dame wier naam blijkbaar niet genoemd kan worden op dit forum... Ik neem aan om haar privacy te beschermen.
                            Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Northern Rose Bekijk bericht
                              Sm vrienden..... Ik ga stoppen als moderator................ Bedankt voor de samenwerking.. en blijf schrijven...

De sm kelder is nog steeds in vertrouwde handen van collegamoderator RTROMA.

groet
                              Ok dat is jammer, nog bepaalde reden waarom? Veel succes en dank voor het goede werk hier

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door fetishsex Bekijk bericht

Ok dat is jammer, nog bepaalde reden waarom? Veel succes en dank voor het goede werk hier
                                Geen specifieke reden. Op een gegeven moment wil je wel eens iets anders. en het is toch een hele verplichting om elke dag alles nakijken. Bovendien ben ik zelf minder actief in de wandelscene. Maar het was gedurende de periode dat ik actief was als moderator over het algemeen best leuk om te doen.
                                Langzaam maar zeker begint het nieuwe forum ook beter te werken, dus bij begin van een nieuw jaar leek het me een goed moment om te stoppen.
                                groet NR.

Commentaar

• Ik ben al een tijd op zoek naar een Meesteres die misschien niet van de hardste soort is en er een spel van maakt met erotiek en (bijna) GFE. Iemand een tip? En fetishsex dank voor al je werk hier. Zonder mensen zoals jij hadden wij het een stuk moeilijker.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door darkone76 Bekijk bericht
                                    meesteres Macy

is er iemand die ervaring heeft met Meesteres Macy? Zier er erg mooi uit, zegt dat ze al lange tijd ervaring heft, maar ik krijg niks over haar gevonden
                                    http://www.kinky.nl/vrouwen/prive-on...79358-mrs-macy
                                    Heeft iemand deze dame recent nog (online) gezien? Advertentie is verdwenen...

Commentaar

• Zou graag een oudere ( bij voorkeur > 50 j ) Meesteres bezoeken die leer en/of hoge laarzen draagt voor een niet al te hard SM spel,waarbij ik onderdanig ben en de meesteres moet dienen.
                                      Mag in heel Nederland, Vlaanderen of Duitsland ( Ruhrgebied , Keulen e.o ) Wie heeft er tips ?

Commentaar

• Deze week is het alweer acht jaar geleden dat Meesteres Mariska van Studio Mariska in R'dam-Zuid haar Meesteressenschap aan de wilgen hing om zich op andere zaken te gaan richten. Tot dat moment heb ik in 16 jaar tijd veel genot en mooie momenten beleefd met deze Meesteres-in-hart-en-nieren. Ze begreep mijn kick voor rubber als geen ander, maar wist er ook altijd weer mooie (en pijnlijke ;-) dimensies aan toe te voegen.

Anyways, ik vroeg mij af wie van jullie destijds ook slaaf bij Mariska was en (nu komt ie...) of jullie sindsdien een andere Meesteres gevonden hebben die jullie hetzelfde gevoel heeft kunnen geven. Degenen die Mariska gekend hebben weten wat ik bedoel.

Alvast bedankt!
                                        Latex is heaven!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door leerlaars Bekijk bericht
                                          Zou graag een oudere ( bij voorkeur > 50 j ) Meesteres bezoeken die leer en/of hoge laarzen draagt voor een niet al te hard SM spel,waarbij ik onderdanig ben en de meesteres moet dienen.
                                          Mag in heel Nederland, Vlaanderen of Duitsland ( Ruhrgebied , Keulen e.o ) Wie heeft er tips ?
                                          Misschien eens informeren bij Mrs. Claudia (67j) in Deurne - Antwerpen.
                                          Mrs. Claudia heeft blijkbaar heel wat mogelijkheden te bieden, zowel soft als iets harder, en blijkbaar nog meer zoals Mrs en lustslavin of met twee Meesteressen etc..
                                          Zelf heb ik geen ervaring met haar, maar ik heb haar een tijdje geleden eens gecontacteerd en het was een aangenaam gesprek.

Advertenties op Afspraakjes.be, en Claudia ingeven in de zoekfunctie, of via onderstaande link (als hij werkt?)

http://www.afspraakjes.be/index.asp?...=claudia&idCat egory=2&idSubCategory=45#{5539197A-530C-4EA0-9A42-F4B620AA2490}tab
                                          of op Redlights https://www.redlights.be/prive-ontva...slavinnen.html

Commentaar

• Cindy (Bul) geleenstraat 23 is 3 weken afwezig

Commentaar