Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

BDSM Algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cindy is inderdaad terug maar heeft geen bordje.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarik123 Bekijk bericht
      [...]
      Ik hoop dat jullie een Meesteres weten die aan deze eisen voldoet..... ik weet het is lastig en ja ik weet ik stel veel eisen sorry haha maar ik hoop het toch dat jullie misschien iets weten .
      Meesteres Manouk?

H.
      Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

• Beste H. Ik heb haar een berichtje gestuurd ter informatie. Dankje ! Andere suggesties zijn altijd welkom aangezien ik het zelf niet meer weet haha !

Commentaar

• Ik zou zeggen, informeer eens bij Domination Palace, maar ik zie dat je hen ondertussen al gevonden hebt. Er zitten daar een paar dames tussen die behoorlijk autoritair zijn (absoluut niet mij ding trouwens, maar gelukkig hebben ze daar ook een ruim ander aanbod).
          I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door knktila Bekijk bericht
            Ik zou zeggen, informeer eens bij Domination Palace, maar ik zie dat je hen ondertussen al gevonden hebt. Er zitten daar een paar dames tussen die behoorlijk autoritair zijn (absoluut niet mij ding trouwens, maar gelukkig hebben ze daar ook een ruim ander aanbod).
            Dankje voor je informatie ! Klopt ik had de studio op zich al gevonden inderdaad.

Maar ik denk zomaar dat jij beter bent geïnformeerd dan mij, weet jij welke dames echt goed en streng zijn... kortom autoritair ? Weet je toevallig een paar namen of ervaring ?

Aangezien er een breed team staat en van lang niet alles een recensie is. Hoor het graag van je

Dankje nogmaals !

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarik123 Bekijk bericht
              Beste leden,
              Ik weet het niet meer hoor, heb nu weer een sessie achter de rug bij meesteres Victoria maar het is weer niet precies wat ik zocht.
              Nu hoop ik van jullie als BDSM liefhebbers dat jullie me kunnen helpen aan de juiste Meesteres haha....

Het hoeft geen bdsm studio Meesteres te zijn, het hoeft geen professionele Meesteres te zijn..... ik sta voor alles open maar ik zoek naar het volgende type Meesteres. (Het mag wel hoor haha)
              Ik heb de zoektocht een beetje opgegeven aangezien het telkens net niet is wat ik zoek..... dus jullie zijn eigenlijk een beetje me laatste hoop haha.

De Meesteres die ik zoek....
              Een blanke Meesteres die van nature echt dominant is en echt bitchie is. Beetje arrogant misschien wel....
              Een pre is toch wel dat ze Nederlands is van aard en dus ook gewoon echt Nederlands spreekt.
              En de laatste eis is dat ze een student is, leeftijd van 18 tot 23/24 jaar en dat ze dus van mijn leeftijd is en dat het dus nog vernederender is omdat ik me laat overrulen door iemand van mijn leeftijd. Dat je eigenlijk nog ziet dat ze nog enigszins dingen kan bijleren.
              En een leuke bonus zou zijn: Geen genade, keiharde ballbusting, trampling en chantage

Ik hoop dat jullie een Meesteres weten die aan deze eisen voldoet..... ik weet het is lastig en ja ik weet ik stel veel eisen sorry haha maar ik hoop het toch dat jullie misschien iets weten .

Donts:
              Een donkere/ebony Meesteres
              Oudere Meesteressen dan 27/28
              gemaakte Meesteressen... die het echt alleen doen voor het geld en absoluut niet dominant zijn maar doen alsof

Groetjes
              een wanhopige bdsm liefhebber haha
              Ik denk dat Lady Fabiola Fatale wel een Meesteres voor jou zou kunnen zijn.

Commentaar

• Ik heb zelf ook steeds meer kinkysex of sm ervaring, moet nog wat reviews van mijn ervaringen over die verschillende Meesteressen schrijven. Maar echt jonge studentikoze Meesterssen zijn er niet veel, op sexjobs zie je wel wat staan, maar dat zijn niet echt Meesteressen te noemen die echt het spel beheersen

Qua teasing en SM spel met erotische elementen en dames met een prettige energie en goede looks, vind ik persoonlijk Meesteres Manouk, Meesteres Vernice, Meesteres Samantha en Meesteres Michela heel goed. Maar die zijn allemaal tussen de 27 en 37 jaar.

Lady Fabiola Fatale, Gina Doll zijn meer van fetish en dominantere SM, maar die zijn ook rond de 30. Lady Fatale is zeker geen Mrs voor soft erotisch spel. Gina Doll kan wel soft spelen maar houdt strikt de touwtjes in handel. Cindy de Bulgaarse in de Geleentraat Den Haag kent wel beide werelden van soft tot hard en zeer creatief die zal rond de 27 zijn. Verder zoek ik ook nog weleens wat nieuws, maar kwaliteit is weinig te vinden onder de nieuwe generatie Mrs vind ik

Commentaar

• Hi all,

zijn er (discrete) meesteressen bij wie je een video kan laten maken van je sessie ? In mijn geval zou ik een document willen hebben van hoe ik spartel onder zweepslagen. Verschillende toestellen (schandblok, spanking bench etc) en verschillende zwepen. Het is de bedoeling dat ik herkenbaar ben, het zou leuk zijn als de meesteres dat ook was, maar als ze een mooie beulsmasker op wil, heb ik daar geen bezwaar tegen.

Bij voorbaat dank voor jullie suggesties
                  fotoslaaf.

Commentaar

• @ Tarik: stuur eens een mailtje met je vraag naar DP. Ze zullen je daar snel en correct beantwoorden. En zij zullen het beter kunnen inschatten dan ikzelf.

Commentaar

• Ik heb aan 2 Slaven gevraagd waar mrs mandy is. Maar ik krijg geen antwoord. Wie kan me vertellen waar ze is? Ik zou haar willen bezoeken

Commentaar

• Beste wandelaars,

Bdsm gerelateerd ben ik van meer dan voldoende ervaring voorzien. Echter ben ik niet, zoals de meesten in dit topic, geïnteresseerd in dominante dametjes, maar juist in onderdanige meisjes.
                        Brand los zou ik zeggen. Waar vind ik ze, liefst in de omgeving van Amsterdam, die meisjes, die welwillend hun kontje ter beschikking stellen, om een stevige spanking, al dan niet met hulpmiddelen, te ontvangen. Verder zijn tips over "damsels in distress", voor een uitgebreide bondage sessie, ook welkom.
                        Seks is in beide gevallen voor mij een bijzaak, maar valt ook niet uit te sluiten.

Groet en bvba dank,
                        Mijnheer Mark

Commentaar

• als je op kinky de zoekfunctie invult kan je al best veel vinden hoor, alle actieve dames adverteren meestal wel op kinky en sexjobs, of kinky en sm gerelateerd op smdome.com of klapjes, en er staan best veel recensietopics hier op hookers toch? dus ook hier de zoekfunctie invullen op hookers doet meer wonderen dan een vraag stellen in dit algemene topic en hopen dat er iemand op reageert lijkt mij, ik vind best veel door die zoekfuncties of goed de advertentie sites af te gaan en dan werknamen te googelen

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door erik1961 Bekijk bericht
                            Nostalgie

Soms als ik in een nostalgische bui ben denk ik aan vroeger. Toen alles overzichterlijker en mooier was. Ook op SM-gebied. Toen er hier in Nederland nog echte goede SM studio's waren. Ik denk dan aan Studio Esmé in Bussum met de fantatische gelijknamige meesteres Esmé, Studio Lucinda in Arnhem, Studio Mila in Zwolle en Studio Linda (geloof ik) in Haarlem. Waar zijn toch al deze meesteressen gebleven. Hebben de dames echt hun zwepen aan de wilgen gehangen of weer iemand toch waar ze nu praktiserend zijn? Ben voor elke tip dankbaar.

Groet
                            Ik ben het met je eens, de ervaren sm-ers weten hun weg wel te vinden, maar de beginners kunnen door de bomen het bos niet meer zien. Ook ik was ooit een beginner en bij wie maak je dan je eerste afspraak, Tja. Zoveel aanbod en waar moet je beginnen. Deze website is al een goed begin met vinden wat je zoekt. Ik zou zeggen lees bij elke meesteres de recencies dan krijg je een beeld van wat hun specialiteit is en of hun spel jou dan aanspreekt. Ik heb vele recensies gelezen en zo heb ik keuzes kunnen maken.

Commentaar

• De zoekfunctie van kinky is enorm vervuild omdat veel adverteerders (neem aan dat het niet de dames zelf maar hun pooiers zijn) gewoon alle mogelijkheden (en alle tijden) aankruisen.
                              Betreft onderdanige vrouwen: bij Domination Palace in Valkenswaard werkt er een aantal.
                              Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Johan Geluk Bekijk bericht
                                als je op kinky de zoekfunctie invult kan je al best veel vinden hoor, alle actieve dames adverteren meestal wel op kinky en sexjobs, of kinky en sm gerelateerd op smdome.com of klapjes, en er staan best veel recensietopics hier op hookers toch? dus ook hier de zoekfunctie invullen op hookers doet meer wonderen dan een vraag stellen in dit algemene topic en hopen dat er iemand op reageert lijkt mij, ik vind best veel door die zoekfuncties of goed de advertentie sites af te gaan en dan werknamen te googelen
                                Sorry, maar dit is zo'n typisch onzin-antwoord waarmee de dominante SM-liefhebbers constant afgescheept worden. Op Kinky is de submissive-zoekfunctie waardeloos omdat bepaalde pooiers standaard alles aanvinken, waardoor de zeer weinig aanwezige echte subs ondergesneeuwd geraken in Bulgaarse en Roemeense louche zaakjes. Klapjes, sm-dome, nauwelijks iets van onderdanige dames te vinden. Sexjobs geeft nog de meeste keus, maar gezien het hoge fakersgehalte daar, is het maar de vraag of je echt een dame te zien krijgt. En de recensietopics op hookers zijn op één hand te tellen. Dus geen wonder dat iemand uit pure miserie hier de vraag komt stellen.

Commentaar

• Bij HM te Amersfoort hebben ze wat onderdanige dames:

http://www.huize-monique.com/sm.html

Amersfoort Prive heeft ook een onderdanige dame:

http://www.privehuisamersfoort.nl/sm-kamer/ http://www.kinky.nl/vrouwen/privehui...ort/556730-amy

En ik meen van een collegawandelaar gehoord te hebben dat Joyce uit Utrecht die op sexjobs adverteert ook een leuke is, alleen heeft hij geen SM gedaan:

http://www.kinky.nl/vrouwen/privehui...ort/556730-amy (mocht link niet werken zoeken op Joyce bij onderdanig aangeboden)

Commentaar

• Hallo iedereen

Weet iemand toevallig Meesteres Sonja, uit Hilversum is zij 100 procent Nederlands getogen en geboren of.... ?

Wantwoord ik heb een voorliefde voor gewoon Nederlandse Meesteressen haha....

Dank jullie wel alvast

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Johan Geluk Bekijk bericht
                                      als je op kinky de zoekfunctie invult kan je al best veel vinden hoor, alle actieve dames adverteren meestal wel op kinky en sexjobs, of kinky en sm gerelateerd op smdome.com of klapjes, en er staan best veel recensietopics hier op hookers toch? dus ook hier de zoekfunctie invullen op hookers doet meer wonderen dan een vraag stellen in dit algemene topic en hopen dat er iemand op reageert lijkt mij, ik vind best veel door die zoekfuncties of goed de advertentie sites af te gaan en dan werknamen te googelen
                                      Dat is nou precies hoe het NIET werkt. Ik en ik neem aan, meer Dominante mannen met mij, zien in advertenties dan wel onderdanig aangevinkt, maar als puntje bij paaltje komt ... klopt daar geen hol van. Zo ben ik vaak genoeg op mijn plaat gegaan en kwam het uiteindelijk alleen en hooguit aan, op wat kinky seks. Soms staat er wel in de tekst wat omschreven, maar bij doorvragen blijkt dat dan ook weer niet hun eigen tekst te
                                      De DVP's waarbij ik in de afgelopen 35+jaar, een bondage heb kunnen doen, zijn op de vingers van een houthakkers-hand te tellen. Onderdanige roleplay, met een (weliswaar lichte) spanking, welgeteld UNO! Helaas werken deze DVP's, naar mijn weten, niet meer.

Commentaar

• Wie heeft er ervaring met de zwarte prinses uit Rotterdam, een heerlijk extreme advertentie en die ik graag zou ondergaan.
                                        Iemand ervaring en hoe extreem ze inderdaad is ? Of recensies ?

website: https://www.sexjobs.nl/sm/geldslaven...shlist_2400316

Commentaar

• Als je echt van je geld af wil is dit de juiste optie. Het heeft verder niets met een sm spel te maken. Ik weet het niet zeker maar dit lijkt me behoorlijk fake.
                                          Als je zoiets wil raad ik aan dit te organiseren met 1 der bekendere meesteressen. In ieder geval HEEL goed opletten dat je niet opgelicht word.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door slave peter Bekijk bericht
                                            Als je echt van je geld af wil is dit de juiste optie. Het heeft verder niets met een sm spel te maken. Ik weet het niet zeker maar dit lijkt me behoorlijk fake.
                                            Als je zoiets wil raad ik aan dit te organiseren met 1 der bekendere meesteressen. In ieder geval HEEL goed opletten dat je niet opgelicht word.
                                            Het stomme is dat er blijkbaar genoeg sukkels zijn die hier op reageren en geld overmaken naar zo'n triest geval. Anders zou ze deze advertentie niet plaatsen. Dit heeft idd niks met een SM te maken, maar met inspelen op labiele wandelaars

Commentaar