Amersfoort, Soesterweg 271, SM Studio Amersfoort, Lady Estelle

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, Soesterweg 271, SM Studio Amersfoort, Lady Estelle

Lady Estelle, ik had haar op Duitse websites wel eens gezien. En vorige maand werd aangekondigd dat ze naar Nederland zou komen eind november. Ik heb haar gelijk een berichtje gestuurd via haar website om een afspraak te maken. Ik kreeg een nette mail terug en 't was geregeld!

De locatie was Amersfoort, auto geparkeerd en in de rustige wijk naar de SM Studio Amersfoort gelopen. De deur werd opengedaan door een gastvrouw, die me vriendelijk welkom heette. Toen ik zei dat ik kwam voor Estelle, zocht ze een lege wachtkamer om mij even tijdelijk in te zetten. In een keurige kamer werd ik geplaatst, kreeg wat te drinken en de mededeling dat Estelle iets achter liep op schema. Nog even kort met de gastvrouw gepraat, die excuseerde dat de kamer een beetje oubollig is, maar dat alles vernieuwd wordt en ze midden in verbouwingen zitten. De SM kamers zijn wel helemaal nieuw, en ze melde dat er nog een grote SM kamer bij gemaakt wordt op dit moment, omdat ze zoveel Meesteressen en klanten daarvoor hebben tegenwoordig. Blijkbaar een booming business :-)

Na een kwartiertje wachten, zwaaide de deur open van de kamer waar ik in zat. En daar stond ze, Lady Estelle. Holy shit, wat een vrouw stapt er binnen zeg. Ik had de vele foto's natuurlijk gezien, maar in het echt is ze veel minder 'plastic'. Ze had een setje aan waar haar borsten bloot in uit kwam, en werkelijk waar prachtige borsten. Ik durf mn hand er niet voor in het vuur te steken of ze echt zijn, of dat er wat silliconen bij zijn. In ieder geval mooi rond en vol, een goeie D-Cup. Ik liep achter haar aan de trap op, met uitzicht op een hele mooie kont. Niet te klein, niet te groot, beetje bol, perfect.

Eenmaal in de SM kamer bekeek ze me van top tot teen, en keek me lange tijd recht in de ogen aan zonder iets te zeggen. Ze heeft een mooi gezicht, eigenlijk een heel lief gezicht wel. Wat toch een beetje verwarrend is als je te maken hebt met een Dominatrix! Ze stelde me wat vragen, wat ik wilde en verwachte. En toen begon het spel. Ik moest me uitkleden. Ze zet een paar passen naar me toe en staat heel dicht tegen me aan. Ik ruik haar heerlijke geur en ze blijft me aankijken. Ik wordt intens opgewonden, ze pakt mn pik vast en fluistert "Your cock is mine now"

In een uur tijd heeft ze veel grenzen van mijn lichaam opgezocht. Tepels, anaal, breathcontrol, dwingen om haar voeten te likken. Ze keek goed hoeveel ik kon hebben, ze zocht her en der het randje op. Ze maakte me gek van verlangen.

Aan het begin had ze gezegd 'Your cock is mine now'... tijdens de sessie bleef het de hele tijd de vraag of ik wel tot een orgasme mocht komen. En gelukkig had ik het verdiend. De erotische spanning had ze perfect opgebouw en ik kwam tot een heerlijke ontlading. Ze kwam naast me liggen, keek me diep in de ogen terwijl ik nog lag uit te hijgen. Ik lag met mn voeten nog steeds vastgebonden, dus ik kon nog steeds geen kant op. Ook in de 'landingsperiode' hield ze me dus wel onder controle, maar heel relaxt. En ze bleef me aankijken. Best wel intens nagenieten!

Ze heeft een bijzondere stijl. Ze is absoluut dominant, maar er is ook een continue erotische lading in haar manier van bewegen en communicatie. Ik was echt betoverd en hoop heel erg dat ze weer eens terug komt!

Geïntrigeerd door de mooie kinky foto\'s, filmpjes, en verhalen over Estelle contact gezocht toen ik zag dat Estelle in Amersfoort zou zijn. Contact eerst per mail, later whatssapp, verliep prima en afspraak was gemaakt!
    Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw wachtte ik op Lady Estelle. Plots stond Estelle voor me, high heels, nylons en een kinky zwart opengewerkte bh! Ze had mijn wensen gelezen en vriendelijk lachend werd ik speels vastgezet aan het kruis. Toch niet nerveus vroeg ze lachend en plaagde met haar handen m\'n tepels, ballen en inmiddels opgewonden cock! Estelle begon rustig het tempo wat op te voeren. Ik zei het mag best wat steviger hoor.....ze lachte maar ging rustig door. Kijk maar goed naar me zei ze en likte m\'n tepels, kneep teasend in m\'n ballen....... mindfuck had ik o.a. op mijn lijstje gezet en ik vroeg me af of dit erbij hoorde....! Het was een beetje tam vond ik. Ze liet wat spuug over haar borsten lopen en ik moest het er vanaf likken...geil maar wat liefjes allemaal..! Knijp maar wat harder hoor zei ik tegen Estelle......Ssstttt zei ze lachend niet zoveel praten......je wil toch mindfuck......ze liep weg en pakte een blinddoek! Ik zag niks meer, ik hoorde haar spulletjes pakken en voelde haar af en toe mijn tepels likken! Toen kreeg ik een mondgag, ooh iets strakker nog zei Estelle, ik wil je niet horen zometeen! Ze trok mijn blinddoek af en keek me recht in mijn ogen. Kneep nu niet meer plagend maar stevig in mijn tepels, spuugde in mijn gezicht en ik voelde hoe ze haar knie tegen mijn ballen tikte! Steeds harder en feller herhaalde ze dit! Ze bleef me aankijken en spugen, faceslappen, nipple torture steeds harder dat ik kermend aan het kruis begon te jammeren.....deed de blinddoek weer voor en zei streng lachend nog minstens vijf minuten volhouden en ging zo mogelijk nog iets steviger door...... Eenmaal doorstaan mocht ik verhuizen naar het bed. Werd weer vastgezet en mocht haar nylons kussen en teasend haar slipje en prachtige billen! Ze plaagde mijn jongeheer behendig maar ik mocht niet klaarkomen. Toen ging ze op mijn gezicht zitten en kneep daarbij hard in mijn tepels.....10, 15, 20 seconden ik snakte naar lucht.....ze herhaalde dit een paar keer......il mocht haar grotje likken......héérlijk fris en nat...... straks mag je mijn champagne proeven en lekker klaarkomen .....misschien mag je ook nog je eigen cum van mijn handen likken zei Estelle........

Top meesteres, ervaren, good looking, afwisselend, talented, geil/kinky/teasing/lief/streng, oprecht en heeft plezier in wat ze (met je) doet.

Mike

Commentaar

Iets niet helemaal goed gegaan met de beoordeling! Minimaal een 9 dus

Mike

Commentaar

Ik hoop dat Lady Estelle snel terug in Nederland zal zijn....

Het is vooral de moeite als je de mooie fotos en de filmpjes reeds zag... en dan denk ik, ik wil bij haar zijn, onder haar zijn, haar kutje likken...

En dat geschied dan ook eens je met haar afspreekt.

Erectie gegarandeerd en pervers spel ook.

Een unicum.

Commentaar

Ik krijg het recensieformulier niet online, loopt steeds vast, dus nu gewoon mijn ervaring middels de recensie zelf

Lady Estelle is een jong ogende slanke blondine met toplichaam en prachtige borsten. Sessie ging in het engels, met veel erotische kwinkslagen. Ze wist mij binnen 5 minuten in een geile roes te krijgen, waarbij verschillende SM elementen de revue passeerden. Fisting, masturbatie, beffen, spanking, tepeltorture

Iets duurder segment, 220 voor een uur maar vond het waard en mooie sfeervolle kamer met spiegelplafond

Commentaar

Begin mei heb ik eens een sessie geboekt bij Lady Estelle zoals zij zichzelf noemt. Van oorsprong Russische die in Duitsland woont. Ze komt een paar x per jaar naar Nederland om 2 a 3 dagen SM Sessies te spelen, vertelde ze mij. De volgende x naast Amersfoort ook in Almere. Ze iets duurder, maar voor een verschil van 20 Euro ga ik niet moeilijk doen. Ik werd ontvangen door een gastvrouw en op de 1e verdieping mocht ik even op de overloop wachten. Ff later kwam Lady Estelle mij ophalen. Zeer goede verschijning. Superslank, borsten mooi uitstekend uit haar latex kinky pakje. Zeer vriendelijk in haar doen en laten. Ik mocht ff douchen.<br /><br />Daarna best gevarieerd spel gespeeld met ook wat sexuele aspecten als ik iets goed deed als beloning, zoals haar borsten met mijn tong beroeren, beffen en haar prachtige rond strakke kontje adoreren met mijn tong. Verder werd ik aardig getest met tepelklemmen, nagels, spanking met zweep, CBT waarbij ze mij sadistisch aankeek om te kijken wat ik kon hebben. En ook strapon sex en fisting. Ook nog een breathplay spel waarbij ze op mijn gezicht ging zitten en steeds langer.. Ja al met al zeer geslaagde sessie. Deze dame ga ik zeker weer bezoeken als ze weer naar Nederland komt.

Commentaar

Moet je iets bijzonders doen om met deze dame in contact te komen? Ik krijg op mijn in zeer beleefd Duits gestelde mails en WhatsApp-berichten geen enkele reactie.
              Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door H. Bekijk bericht
                Moet je iets bijzonders doen om met deze dame in contact te komen? Ik krijg op mijn in zeer beleefd Duits gestelde mails en WhatsApp-berichten geen enkele reactie.
                Ik denk dat Estelle een nieuw bron van inkomsten gevonden heeft en dat is het maken van kinky videofilms (op de site kink.com).

Commentaar

Aan het werk...
                X