Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Valkenswaard, Eindhovenseweg 150, Meesteres Nina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Valkenswaard, Eindhovenseweg 150, Meesteres Nina

Zo, dt was genieten! Ik kom al wat jaren bij DP, door persoonlijke omstandigheden 2 jaar niet geweest maar vandaag bij Meesteres Nina iets meegemaakt wat ik nooit had durven dromen. Deze nieuwe Meesteres is vandaag bezig met haar 3e 'meeloopdag'.
    Geboekt voor 2 uurtjes maar die gingen z snel voorbij dat ik er ter plekke nog 2 heb bijgeboekt. Ik had geluk, degene die na mij kwam had afgebeld.
    Nina is een prachtige jonge meid die zich erg goed kan inleven in een persoon/fantasie. Ondanks haar jonge leeftijd kwam ze met super goede ideen waar ik zelf (ondanks dat ik al jaren deze fantasie heb) niet eens was opgekomen.
    Verder ga ik over de sessie niet in op de details maar ik kan verklappen dat ik in m'n hele leven nog nooit z vaak achtereen ben klaargekomen als bij Meesteres Nina, en dat is geheel te danken aan deze prachtige dame.

Ook de service van het huis DP is buitengewoon goed. Altijd nette ontvangst, hygine is top, veel geduld, op alle manieren meedenken met de klant en een vriendelijk praatje van elke gastheer/dame (of wie er ook de deur open doet).

Het is dat de prijzen hoog zijn (maar hier krijg je wel iets geweldigs voor terug) anders was ik morgen weer haar eerste 'klant'.......

Hopelijk ligt er een lange carrire voor deze godin bij DP. Ik ben nu al verslaafd........!!

Lieve Nina, ik heb het vandaag al vaak gezegd (;-)) maar nogmaals...........dankjewel!!!

Re: Valkenswaard, Eindhovenseweg 150, Meesteres Nina

Hallo,

Een mooie jonge blonde meid, maar we lezen niet wat er verder allemaal gebeurd is......

Ben je vastgeketend in een kooi of geboeid op een spijkerbed gelegen en zijn je ballen bewerkt met een strijkijzer.
    Heb je je eigen sperma moeten eten of wat is er voorgevallen?

Over een sessie van 4u welke 500 heeft gekost lezen we graag de wat smeugere details....

Commentaar

Re: Valkenswaard, Eindhovenseweg 150, Meesteres Nina

Dag zeurpietje,

De prijs klopt niet, het was iets meer (net geen 800) maar ik kon (vreemd genoeg) maximaal 500,- ingeven bij de prijs.

De sessie was vooral soft-sm gericht, met name 'edging', dus zo lang mogelijk op het randje houden. Tussentijds vaak klaargekomen (per ongeluk). Kwam vooral doordat Meesteres Nina zo knap is en ook doordat ze zich zo goed inleefde en zo goed 'serieus' kon kijken wat ik haar gevraagd had.

Hoop dat je hier iets mee kan!

Vriendelijke groet,
      Jeroen

Commentaar

Aan het werk...
      X