Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

SM Studio Nederland Almere & Amersfoort, Mrs. Alessia (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• SM Studio Nederland Almere & Amersfoort, Mrs. Alessia (Roe)

Achterdam 17 k2<br />
    <br />
    Deze lange blondine heb ik niet eerder gezien. Voor nieuw blondjes ben ik altijd voor in, dus een standaard afspraak gemaakt. De kamer waar ze stond was de de kamer van Katja met de grote tatoe op haar dij. Dit is een kamer met een te kleine bed voor ons beide. Met pijpen ging alles nog top, ze deed het met gevoel en gaf me veel oogcontact. Het was zalig om naar te kijken en haar lippen om m'n keiharde eikel te voelen.<br />
    <br />
    Met het neuken ging het wat moeizamer omdat we beide vrij lang zijn. Beentje van haar omhoog ging niet soepel. Opgetrokken benen kon ik niet voluit stoten, dus maar in doggy afgemaakt. Met haar schoonheid en vrij nieuw strakke poes heeft het goed gemaakt. Ze staat hier sinds 2 dagen, als ze langer blijft zou dit een aanwinst zijn voor vervallen Achterdam.

Re: Alkmaar, Achterdam 17 k2, Georgina

Vanmiddag zag ik Georgina staan in haar roze outfit, blond geverfd en lekker lang.
    Toen ik binnen was, ging haar mobiel af, en het was iemand van de achterdam. die haar gegevens wilde hebben voor de administratie. Het pijpen was goed, en ik gaf zelf aan dat ze boven op mocht zitten. Dit was niet haar favorieten standje. dus na 5 min in missio. Na een tijdje om gedraaid en in Doggy afgemaakt. Georgina is wel mijn type meid waar ik op val, lang, blond, mooi neusje, en bruine ogen.

Lekker ding

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 17 k2, Georgina

had graag alina nog willen bezoeken, maar haar kamer bleef donker.

Deze blondine leek wel in trek, vrij lange wachttijden voor haar deur, hehe...

Verstond haar naam als iets van Gorgana, zeker geen gorgina, maar het komt in de buurt.

Langs een keukenblokje ga je rechts haar afwerkplek in, kamer kan ik het het niet noemen, jemig wat klein!
      Ben zelf niet zo groot, maar wat en kippehok.

Vrij weinig mogelijk bij deze blondine, gewoon het standaardwerk voor 35 euro.
      Pijpen was prima, maar niet echt lang, cowgirl vind ze niet fijn, doggy en missionaris was geen probleem.
      Afmaken met pijpen wou ze niet doen, vond ze niet hygienisch, ook niet met nieuwe condoom, jammer.

weet niet of ik terug zou gaan, misschien als alternatief als er echt niemand anders is.

Verder hele aardige meid, gelijk bij voorstellen 3 zoenen, en achteraf ook 3 zoenen.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 17 k3, Georgina

Ze stond een beetje te dansen op d'r plek ik kwam net uit Anna's kamer....eventjes een rondje doen dan zal ik d'r even uitproberen....zo gezegd zo gedaan.....ze is dus standaart iets langer dan een average Romanian babe.....maar kont en been zijn prima voor langdurige erectie......en lekker smoel help ook natuurlijk.

Dame is zeer beleefd en klant vriendelijk....en ze doet niet aardig...ze is juist aardig !

Heb 3 standjes eruit kunnen krijgen....Dame kan niet veel hebben....heb dat gerespecteerd waardoor een soort vertouwen ontstond en dan kunnen sommige dingen wel !

Klassiek gezegd maar beleefd zijn....loont !!!
        gereedschap schoongemaakt en dan naar buiten.
        Zal haar nog vaker bezoeken....schat van een meid !

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 17 k3, Georgina (Roe)

Deze langbenige blondine Georgina (Roe) steelt momenteel de show op de Achterdam. Het kostte wel moeite om contact met haar te maken. Niet omdat ze het druk had, maar omdat ze samen met twee collega's op k2 aan het socializen was, waarbij de dames veel aandacht hadden voor hun smartphones, maar niet voor potentiële klanten. Na een half uurtje verscheen Georgina eindelijk aan het raam (k3) en heb ik gelijk de koe bij de horens gevat.

Uiterlijk

Deze mooie langbenige blondine zou in een 'next top model' contest waarschijnlijk wel door de auditie komen. Er was in dit topic nog wat te doen over haar lengte en dat gegeven was op het recensieformulier nog blanco. Op mijn vraag hoe lang ze is antwoordde ze 1,73-1,74. Dat is afgerond 1,75 en dat heb ik op het recensieformulier ingevuld.

Cijfer uiterlijk: 8,5

Diensten

Ik probeerde aan Georgina nog wat voorspel te ontlokken, maar daar reageerde ze nogal zuinigjes op. Al vrij snel kwam het condoom tevoorschijn en ging de dame over tot de orale seks. Ze nam zo plaats dat haar mooie lange benen binnen handbereik waren en daar werd ik wel behoorlijk opgewonden van. De poes was ook binnen handbereik, maar daar mocht ik helaas niet mee spelen. Voor de intieme seks nam ik Georgina in de missionarishoudgreep met haar benen op mijn schouders, wat ze goed kon hebben. De poes bleek lekker strak en in een rustig tempo kwam ik al vrij snel tot een hoogtepunt.

Cijfer diensten: 8,0

Communicatie

Georgina is een sociaal vaardige en vriendelijke dame, die goed Engels spreekt. Drie zoenen bij binnenkomst en bij het afscheid.

Cijfer communicatie: 7,5

Eindcijfer Georgina (Roe): 8,0

Conclusie: een must voor liefhebbers van langbenige blondines
          And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 17 k3, Georgina (Roe)

Precies mijn type, zowel wat betreft uiterlijk als houding. Meteen een goed gevoel en zonder afspraken te maken binnen gestapt. Het is echt een aardige dame. Met wat grapjes over en weer was ook het ijs gebroken.
            Alle tijd voor het voorspel om op het te kleine bed met elkaar te stoeien.
            Pijpen moet ze nog leren, dus laten afbreken en verder haar prachtige lichaam verkend.
            Bijna vergeten te neuken. Toch maar gedaan als afsluiting.
            Moest beloven het voorzichtig te doen. Ze kan niet veel hebben. Geen probleem, gewoon rustig klaargekomen, iedereen blij.
            Nog leuk nagebabbeld.

Inkomsten vallen tegen en ze overweegt Amsterdam te proberen.
            Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 08 k3, Georgina (Roe)

Het is wel een lief meisje, maar een sexuele klik had ik niet. Ze begon meteen te pijpen zonder op te warmen. Echt contact maken met haar lichaam deed ze niet. Daarna missio waarbij ze haar benen gesloten hield. Dan maar snel naar missio want ze zat naar het plafond te kijken. Doggy was wel OK en ik kon lekker mijn gang gaan. Echt een super strak kutje had ze niet (meer). Wel een mooie body met mooie kleine tietjes, maar tietje zuigen ho maar.
              Mij ziet ze niet meer terug.
              -Bennie

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 08 k3, Georgina (Roe)

Georgina is een prachtige meid. 23 lentes jong, 1 meter 74, gezegend met een perfect lichaam. Wat een idioot idee dat ik voor 3 schamele tientjes haar prachtige lichaam mag betasten en mijn minder fraaie lichaam op haar mag leggen en mijn lul in haar stoppen terwijl ik 3 minuten daarvoor nog geen woord met haar gesproken had.

Georgina komt uit Roemenie. Ze is nu twee weken in Den Haag, daarvoor in Amsterdam twee weken maar daar was het te toeristisch. Daarvoor was ze een jaar hoer in Barcelona, maar het aantal pikken per dag was te laag, gelukkig voor ons.

Georgina heeft nogmaals een perfect lichaam. Lange, lange, slanke benen, geweldig. Heerlijk kontje. Slanke buik, prachtig klein kutje (vrij strak voor een hoer vind ik), heerlijk kleine borstjes. Haar gezicht is prima, grote ogen, geblondeerd hoerenblond haar. Ze heeft een beetje een tik in haar gezicht, trekt af en toe een raar gezicht.

Ze is erg vriendelijk, praat gezellig. Maar is heel erg gehaast. Dit lijkt een terugkerend probleem sinds ik terug ben in de Doubletstraat - prachtige hoeren, maar altijd haast.

Bij het omdoen van het condoom heb ik het idee dat ze nog weinig ervaring hebt, maar ze beantwoordt dat ze dit al een jaar en twee maanden dagelijks meerdere malen doet. Pijpen is echt helemaal niets. Ze stopt mijn eikel een beetje in haar mond. Ze gaf me nog wel een complimentje over de grootte van mijn pik.

Missionaris dan maar. Wat een uitzicht. Heerlijk die eindeloze benen langs me. Ik begin rustig, maar toch hoor ik al na 1 minuut "different position?". Zucht. Van achteren dan maar. Werkelijk geweldig, wat een lichaam. Haar kontje voelt echt heerlijk. Nu kan ik aardig rammen, ze neemt het zonder klachten, tot ze op een gegeven moment haar handje om mijn lul houdt. Wat heb ik daar toch een hekel aan. "you should come" krijg ik te horen, ik zeg "one minute". Na een paar minuten zeg ik dat ik haar weer in missionaris wil neuken. Ze zegt dat ik moet opschieten. Ik neuk haar hard nu en kijk haar recht in de ogen in de spiegel. Als ze wegkijkt zeg ik "look at me". Handje komt weer tevoorschijn. Ik zeg dat het handje weg moet als ze wil dat ik klaarkom. "you have to come now" "one minute" "again one minute". Ik ram haar hard, kom klaar terwijl ik haar recht aankijk en "fucking bitch" noem. Helaas wil ze te snel mijn lul uit haar kut verwijderen, ik ben nog aan het nagenieten. Mijn hoeveelheid sperma krijgt een "wow" reactie.

Daarna nog vriendelijk wat gekletst. Ze is erg mooi maar slechte service. Helaas zal ik haar nog een keer neuken ben ik bang.
                EvelineAndreaGabySofiaAndraJoanna,Simone,MelissaA,Sienna,Alex,Melia,Georgia,MelissaB,Diana,Jasmine,Maya,Sonya,Sandra,Ruby,Fernandina,Nicole,Claudia

Commentaar

Volgens mij is Alesia nieuw, want ik kon geen andere recensie vinden. Ik koos haar uit om haar slanke uiterlijk en leuke uitstraling. Na binnenkomst even leuk gekletst. Ze was erg vrolijk en stel de me op mijn gemak. Ze is mooi slank en heeft mooie natuurlijke borsten. Ik denk cup A. Die voelde ik lekker tegen me aan, terwijl ze me in de hals kuste. Erg lekker. Daarna heeft ze me lekker op het bed gepijpt en hebben we sex gehad in meerdere posities. Kans op herhaling is groot

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 bov lks, Alesia

een jaar of 35? en nederlands?

Oorspronkelijk geplaatst door suoerBDSMlover Bekijk bericht
                    , terwijl ze me in de hals kuste. Erg lekker ...
                    ik denk meer aan blonde Alice ..

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=317486
                    Laatst gewijzigd door goodbar; 14-06-17, 17:44. Reden: Alesia Alice

Commentaar

Ik was vrijdag even in onze hoofdstad. Lekker zonnetje op de kade, wel guur koud weer, en ik vond het aanbod van mooie dames goed. Op nr 131 rechts beneden trof ik de knappe slanke Roemeense Alessia (ze gaf mij aan dat het met 2 x S was). Alessia is van kamer verhuisd en biedt erotiek en soft SM (beginnend) kinky games aan. Leuke vrolijke meid, natuurlijk zon gebruind, bruine ogen en mooi naturel figuurtje met kleine tattoo op de schouder. Ik had een goede klik met haar, hygiene goed verzorgd. Een combi van erotisch en soft kinky spel waarbij tepels van mij aandacht kregen met haar tong en tanden, en ze mij ook met veel gevoel pijpte. Ook anaal bij mij wist ze wel de weg te vinden. Ik denk dat het voor de kinky minded mannen best een talentje is.

Alessia gaf aan hier meer mee te willen doen en dat ze het gaat leren en ook meer SM toys en kleding gaat kopen. Maar ook het erotische gedeelte blijft ze doen. Ze heeft overigens eerder onder de naam Georgina gewerkt, zie https://www.hookers.nl/forum/raampro...s-georgina-roe. Dat gaf ze zelf aan dus topics mogen misschien bij elkaar?

Commentaar

Dame doet alleen nog SM en is verhuisd naar HOD in Amersfoort.
                        @ mod's willen jullie dit topic verhuizen naar de SM kelder NL ?
                        Alvast dankt, Rt,

Topic verplaatst.
                        Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 25-04-18, 11:13.

Commentaar

Het was een drukke dag vandaag in Amersfoort waardoor ik nog eventjes moest wachten voordat mijn sessie met Kinkygirl Alesia kon beginnen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Ik ben netjes opgevangen en kreeg een drankje aangeboden.
                          Ik had via Whatsapp een afspraak gemaakt met Alesia en het contact beviel erg goed. Alesia spreekt goed Engels en kan een grapje hier en daar wel waarderen.
                          Toen Alesia aan mij werd voorgesteld, kon ik mijn ogen niet van d\'r afhouden, wat een beauty! Ze zat in een prachtig lak/leren body op mij te wachten.
                          Toen kon het plezierige uurtje gaan beginnen. Ik had haar al aangeven dat ik zelf niet ervaren ben op BDSM gebied, dus dat ik vooral voor het erotische gedeelte kwam. Voor Alesia was dat geen probleem.
                          Als een fan van lak en latex kon ik haar outfit wel waarderen, maar toen ze die uitdeed besefte ik dat wat eronder zat nog veel mooier was. Want man man wat een lichaam heeft deze knappe meid. Ze is 1,75 m lang, superslank en met een prachtige B-cup. Zelf schaamde ze zich een beetje voor haar kleinere borsten, maar ik vond ze prachtig!
                          Met het intieme gedeelte was ook alles in orde. Ze warmde mij op met een heerlijke pijpbeurt met veel gevoel. Mijn complimenten hiervoor. Daarna mocht ik Alesia oraal bevredigen. Ze heeft een mooi geschoren poesje die mij heerlijk smaakte. Ze leek hiervan van te genieten. Vervolgens zijn we in verschillende standjes verder gegaan en was de tijd echt zo voorbij.
                          Al met al heb ik een erg positieve ervaring gehad met deze kinkygirl. Het herhalingsgevaar is voor mij groot en ik ga binnenkort zeker nog een keer met haar afspreken. Dan ga ik hopelijk ook meer haar kinky kant ontdekken.

http://www.kinky.nl/mobiel/sex-afspraken/sm%20fetish/581376-I-like-too-use-slaveboys-like-you/default.aspx
                          http://www.kinkydevils.nl/kinkygirl-alesia/

Commentaar

Ik ben vandaag donderdagmiddag in de nieuwe SM studio van Almere geweest. Ligt op een soort van bedrijventerrein vlakbij de snelweg A6. Studio was nog niet klaar maar ik ken de oude situatie onder studio Chelsea nog dat was zwaar gedateerd en ietwat ranzig. Nu frisse kamers alles nieuwe en ook nu een 1e etage met kamers. Dat was voorheen niet. Ik kreeg netjes een rondleiding. Boven is men nog bezig met de kamers. Beneden kwam ik op een mooie SM kamer met gynecologenstoel, SM bed wat met kettingen aan plafond hing en grote jacuzzi. Was nog niet compleet af, maar de sfeer en looks beloofde veel. Ook Alesia. Mooie slanke lange benen waar geen einde aan leek te komen. Puur natural body, schat b-cup borsten. Mooi gezichtje en zeer vriendelijke dame. Heb de sessie wel zeker als prettig ervaren. Een goede mix tussen erotiek en kinky SM games, waarbij je wel merkt dat Alesia zich nog aan het ontwikkelen is. Maar ik vond het geil en opwindend genoeg ook omdat de sexuele aspecten mogelijk waren bij haar. Mijn tepels gloeien nog na en ook mijn pik en ballen ivm met een CBT behandeling van Alesia op mij.<br /><br />Een kinky meid die ik nog later wel een x wil meemaken. Op de weg terug door de gang zag ik nog Carina, de andere kinkygirl. Ook een plaatje om te zien en weer heel anders qua looks, mooi slank en prachtige kinky outfit met vollere borsten. Ik denk dat er nog wel wat te beleven zal zijn op die plek met deze dames

Commentaar

Doet deze dame nog aan intiem en pijpen? Dat staat wel in haar ad op kinky aangevinkt.
                              There ain't no such thing as getting laid for free.

Commentaar

Lijkt me wel, het is een kinky girl

Commentaar

Vorige week heb ik een heerlijke trio gedaan met Carina en Alesia. Ontvangst was prima in Amersfoort, ik moest even wachten want was wat vroeg maar daarna werd ik gehaald door Carina. Ze bracht me naar Alesia.

Beide dames zien er precies uit zoals op de foto's op de sites. Godelijk. Ik werd geboeid. De voorkeuren werden doorgesproken en daarna begon het spel. Er werd aan mijn wensen voldaan en het was een heerlijke eerste ervaring met een kinky trio. Ik heb heerlijk genoten. En ze voldeden aan mijn fetish en aan mijn strapon-wens.

Het was heerlijk om met beide dames te stoeien. Ik heb ze aanbeden, ben genomen, facesitting, nylonfetish, de dames met de tong mogen proeven. Het was heerlijk.

Herhalingsgarantie is erg groot.

Commentaar

Aan het werk...
                                  X