Groningen, Nieuwstad 22 II, Renate

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 22 II, Renate

Gisteren weer bij Renate geweest. Het was een waar feest. 50 voor zo'n 20 minuten. Ze had natuurlijk een lekker corselteje aan met zwarte kousen. Ze deed op speciaal verzoek er een paar mooie pumps bij aan. Na een heerlijke massage van bovenlijf een dicky begon ze me heerlijk te pijpen. Haar poesje bediend, en ze werd heelijk nat. Daarna het initiatief overgenomen, en haar met een hulp middel heerlijk laten klaarkomen. Dat geeft echt een kick bij me, daarna haar nog eens heerlijk met gespreide benen genomen, en ja daar kwam de cavelerie al aan rijden.
    In een woord een heerlijke meid dus. Zit halverwege aan de rechterkant.

Aangezien mijn schatje vandaag niet aanwezig was, heb ik vandaag maar een andere dame bezocht. Achteraf gezien had ik dit niet moeten, maar de de hormonen wonnen het van mijn nuchtere verstand. :'(

Haar naam was Renate, 28 jaar en Pools. Van afstand is ze inderdaad een aantrekkelijke vrouw, mooi lichaam, lekkere volle borsten en ditto billen. Van dichtbij valt het allemaal wel mee. Normaal gesproken ga ik niet meteen naar binnen, maar stalk ik het bootje van een dame eerst en 'test' haar eerst door een praatje met haar te maken. Maar dit keer moest ik zo nodig, dus ging ik meteen naar binnen. ???

Het eerste wat me opviel was de geur in haar kamertje. :'(
    Een wietgeur of iets dergelijks. Zelf was ze wat afstandelijk en zakelijk, maar verder wel vriendelijk. Ik ging voor twee standjes voor 50. Op de achtergrond had ze Poolse popmuziek draaien. Haar Nederlands was redelijk. Eerst ging ze me wat strelen en daarna deden we twee standjes. Het ging allemaal vrij standaard en bij het zien van haar mooie lichaam kwam ik veel te snel klaar. >

Tien minuten later stond ik met een kater weer buiten. Hoewel het slechter had gekund, ging ik toch met een ontevreden gevoel naar huis. De volgende keer gewoon naar mijn vaste schatje of gewoon helemaal niet. :-\

Ik NEUK, dus ik BESTA !

Commentaar

Hallo medewandelaars,

Ik ben drie weken geleden weer bij Renate geweest. Het was weer zoals vanouds. Ze pijpt heerlijk, ze weet je jongeheer goed stijf te krijgen. Nadat ze je heerlijk op temperatuur heeft gebracht zorgt ze ervoor dat je overal aan en bij mag komen. Dit veroorzaakt natuurlijk extra druk in het vooronder. op mijn speciaal verzoek draagt ze dan ook kousen met hoge hakken, dit wind me enorm op. Hierdoor stijgt de spanning extra. Ze maakt het al neukend in een standje, achterom en dan bovenop je heerlijk af, hierbij kan je lekker aan haar volle tieten zitten, met de heerlijke tepels.

Lingerielover

Commentaar

dag lotgenoten

vanavond heeft de stalker bij deze dame verblijd met een bezoek.

inderdaad van dichtbij wat minder spectaculair dan van afstand.
        echter een vriendelijke dame.
        50 euro afgesproken.
        pijpen was vrij normaal en daarna doggystyle.

al met al vond ik het een vrij redelijke ervaring.

wie weet op een saaie dag nog eens!

Commentaar

Het was rustig op het zandpad zaterdagochtend 1 mei 2004. Renate had ik als zo velen al gespot mede door haar leuk figuur, gezicht en de mooie lingerie die ze vaak draagt.

Mijn vaste dames waren er helaas niet dus ik nam eens de gok. Standaard tarief 50 euri voor p & n. Renate is alleraardigste Poolse dame die nu zo'n 3 jaar in het vak zit.

Geduldig, relaxed in omgang, pijpt stevig en zoals al eerder beschreven overal mag je aankomen. Niet echt opzienbarend pijpwerk. Vroeg of ze mijn ballen en lul wilde vastbinden met een touwtje voor een extra stimulans. Was geen probleem, ze pakte een mooi leren bandje en ietwat knullig bond ze mijn ballen/pik af.

Domper vond ik dat ik 20 euri bij moest betalen voor neuken doggy-style. Nou ja dan maar op de ouwe missionaris-stand het condoompje volgespoten. Allesomvattend: aardig maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Mogelijk ben ik te verwend door andere dames maar ik ben meer service gewend op het zandpad.

Dame heeft in potentie wel mogelijkheid om uit te groeien tot een goede prosti, moet zich er alleen niet zo makkelijk van proberen af te maken... Of ze had dr dag niet?

groet,
          wimwim

Commentaar

opschoning Utr., Zp 158-4, Renate

Ben zaterdagochtend weer eens op het gezelligste paadje van Nederland wezen kijken. Ben eens bij deze alleraardigst uitziende dame terechtgekomen. Ze zag er lekker uit dus besloot de gok maar te wagen. Heb me eerst lekker laten pijpen, niet diep maar wel hard ;D ;D.

Daarna wilde ze gaan liggen om het in missionaris te doen. Ik heb gevraagd of ze niet op de kruk wilde plaatsnemen. Dit vond ze wel spannend en heb haar dus heerlijk op de kruk genomen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Ook ik hier vandaag, na alle positieve berichten en goede uitstraling van de dame zelf, maar eens naar binnen gegaan. Dat had ik, in mijn geval maar beter niet kunnen doen. Andere wandelaars vinden haar geweldig maar ik moet het helaas met Hornybabelover eens zijn. Eenmaal bezig zit er weinig bij. Het begon al bij binnenkomst. Wél die aardige lach, ik dacht, dit zit wel goed. Zelf ben ik een regelmatige klant van Estelle en ben dus wél service gewend. P+N 50 euri. Lekker even beffen, 50 euri erbij..... En zoenen deed ze niet (??!) Ik dacht nog, die gaat het niet ver schoppen, hier op het pad met de huidige concurrentie EN met zo'n informatieve site als Hookers.nl Weet je, ik had al niet eens zin meer in een goeie en leuke deal. Toen ik voor het eerst bij Estelle kwam was ik 40 minuten binnen, had ik 4 standjes voor m'n rekening genomen, had ze me gepijpt, goddelijk gezoend en had ik haar met mijn geslepen tong nog een orgasme bezorgd ook. Kijk, dat is klantenbinding. Ik ga toch geen 100 euro neertellen voor een paar siliconen terwijl ik niet eens weet of het wel OK is. Maar goed, toch maar gebleven, dom. Pijpen was alsof ze met een rietje een benzinetank leeg moest zuigen. Er zijn hoogstwaarschijnlijk wandelaars die er geen genoeg van kunnen krijgen maar mijn schwanz was al helemaal blauw aangelopen, niet meer hard te krijgen en toen moest ik nog beginnen. In godsnaam er zelf maar een beetje aan gesjord totdat ie weer een beetje stond en toen snel afgemaakt. Met wat ooee's en aahh's van haar kant lukte dat nog net. Jammer want vanuit de bolide leek het zo'n goed ding. Ik kom dit vaker tegen bij Oostblokkers. Is er dan geen pimp die ze het begrip service gerichtheid en dienstverlening kan uitleggen? Als die meiden ervoor zorgen dat ze uit zichzelf goeie deals kunnen maken waardoor wij wandelaars niet het gevoel krijgen dat we slechts \"klant\" zijn, komt het best wel goed. Dit was waste of money terwijl we voor 80 eurootjes het hele repertoire mijnsinziens af hadden kunnen werken. En ik ben helaas zo'n klant waarbij het in één keer top moet zijn.....en anders nooit meer! Ik ga niet meer mee in dat plichtmatige gestuntel van dit soort geldwolfjes. Voor mij tien anderen.....graag!

Commentaar

Ik ben onlangs voor het eerst bij deze Poolse dame geweest.
                Ik had dit keer niet al te veel tijd ivm mijn werk,dus deze keer voor 50 euro mijn geluk beproefd

Met de bovenstaande recensie kan ik mij niet echt in vinden.

Bij binnenkomst gaf ze netjes de hand en stelde zich voor.Verder heeft ze een mooi figuur(erg mooie borsten),en ze ziet er goed verzorgd uit.
                Ik merkte dat ze de nodige ervaring heeft,en dat beviel zowel mij als kleine paulus goed

Van enig haastwerk heb ik weinig gemerkt,na afloop had ze zelfs nog tijd voor een praatje.

1 minpuntje,de hoge zwarte knielaarzen ,is niet mijn smaak.Helaas hield ze deze ook aan.Ik heb verder ook niet gevraagd of ze deze uit wilde doen.

Maar goed,al met al prima als je voor normale,gewone sex komt.Ik ging dan ook weer tevreden terug naar mijn auto.
                Ze ziet me zeker nog een keer terug.

Gr,Paulus8

Commentaar

Gisteren in de snelligheid ook nog even bij Renate geweest. Sinds ze in deze kamer zit is ze volgens mij geiler geworden. Pakte bij binnenkomst mn pik al beet. heb me heerlijk laten pijpen. Jammer dat beffen € 50 meer is, vind ik het helaas bij deze dame niet echt waard. Neuken was prima, eerst op dekruk, daarna van achteren afgemaakt.

Commentaar

Re: Utr., Zp 158-4, Renate

De negatieve berichten in dit topic begrijp ik niet na mijn ervaring van gisteren. Opeens zat Renate daar in een heerlijk lak-setje. Nooit eerder had ik deze poolse schone zien zitten. Ik ben met 50,- naar binnen gegaan voor een kinky spelletje. Van begin tot eind heb ik me erg vermaakt. Ze had geen haast (en ik natuurlijk ook niet ). Later kwam ik erachter dat ze ook 'gewoon' doet. Om eerlijk te zijn had ik de indruk toen ik binnenkwam dat ze alleen SM doet. Heb ook net eerst in de SM-kelder gezocht om haar te vinden. Benieuwd wat ik de volgende keer bij haar ga doen. Hopelijk is dat zo snel mogelijk!!!

Commentaar

Re: Utr., Zp 158-4, Renate (goed)

zelf vrijdag even bij deze dame binnen geweest voor een standaard wip

eerst pijpen daarna missionaris houding...

was goed niet speciaal

kunt overigens ook sm doen maar dat is niet aan mij besteed zei ik dus zei ze dat ze wel gewoon lief voor me zou zijn ..

daar ik s einde van de middag nog een keer wilde wandelen op het pad even bij deze dame een korte wip gemaakt

goed maar niet speciaal dus

Commentaar

Hoi medegenieters,

Renate is inderdaad een heel ondoorgrondelijke dame,maar wel een heel heerlijke dame.
                        Borsten,prachtig(vind ik) zelden zo mooi en stevig gezien.
                        P+N was op zich normaal,maar niet super. Ik heb de kans gekregen zonder extra te betalen ,haar te beffen. lukt mij geen 2e keer!!!
                        Ik heb haar al lange tijd geleden bezocht maar nooit beschreven hoe mijn bezoek was.
                        Ze blijft me intrigeren,maar ik vind die zwarte kleding en attributen niet zo.
                        Ik vond zoals ze zich eerst kleedde veel mooier(over smaak valt niet te twisten)
                        Geniet van haar,mede wandelaars!!!

groetjes,
                        Ballan

Commentaar

Had deze vrouw al een tijdje in het vizier, maar vond er wel erg veel zaken hangen die ik als martelwerktuigen zie, maar de vrouw intrigeerde mij, nadat ik gelezen had dat ze ook gewone sex deed heb ik haar bezocht.

Leuke mooie vrouw, wel erg rustigmar ik vond het best lekker hoewel ik een klik misten en haar iets afstandelijk vond qua sex.

Neuken was wel lekker

Commentaar

Na lange tijd niet meer bij Renate geweest te zijn, haar weer eens bezocht, vond haar altijd al een aardige stijlvolle mooie vrouw, en nu ze meer op de kinkytoer is dacht ik waarom niet even kijken of ze beter is geworden.

Nou geen spijt van!

Renate vind ik stijlvol, mooi, goed lichaam en ze is inderdaad best kinky, heeft een sfeervolle complete kamer en ik ging voor de combi sex en kinky, nou prima.

Ze is dominerend verbaal op een rustige manier, geilt je op en vervolgens werden mijn tepels geteasd, mijn ballen etc. etc. ze vraagt goed wat je wel en niet wil, en even later vernde ze al mijn kontje met wat vingers. Onder genot van poppers duwde ze later een lange trillende dildo van flexibel materiaal naar binnen.

Ik moest haar tepels en borsten verwennen en even later trok ze haar slipje uit en ga mij een klein showtje waarbij ik onder nog steeds het trillende genot van die dildo mijn pik hard moest trekken, even later zakte ze met haar mooie kutje er langzaam overheen en werd ik zo geneukt.

Mooi schouwspel op haar fraaie ronde borsten, daarna neukte ze mij lekker met die dildo terwijl ik mijzelf aftrok en de warme sperma over mijn buik spoot.

Ja voor de liefhebbers van sm, soft -sm, kinkysex, maar ook gewone sex prima vrouw!

Ik kom er zeker terug en heb spijt dat ik haar al die tijl niet bezocht heb

Commentaar

Help, ik ben vanmiddag voor haar gezwicht. Was in de buurt en kon het toch niet laten. Voor € 100,00 ben ik lekker geteased en ze wond me lekker op door met olie mijn sterretje te onderzoeken. Daarna lekker aan haar kutje mogen likken en ook haar mooie billen heb ik niet overgespagen. Ze bond mijn lul af en daarna ging madame op mijn stijve paal zitten waarna ik voldaan het condoom weer volgespoten heb. Al met al een goede ervaring. Beter dan die van de afgelopen week. Echter haar borsten zijn mijns inziens cup C siliconen!

Commentaar

ja, na mijn vorige bezoek war ik weer positief was geworden over Renate , zag ik haar staan en kon ik de weerleiding niet verstaan.

Goed ontvangen, in haar stijlvolle kamer voorzien van alle gemakken en ongemakken.

Het is jammer dat een zeer beperkt groepje bij Renat schrijft waaronder 1 duidelijke fan zit wat dan verkeerd kan overkomen (Nymfomaan), omdat dat dan reclame lijkt en zijn naam vaak als laatste zichtbaar is in haar topic waardoor andere wandelaars niet getriggerd worden om de topic te lezen, zou daar bv een x frankkinky staan dan zie je topics qua lezers omhoog schieten, en zullen bv meer kinky liefhebbers haar opzoeken!
                                Maar onze kinkyvriend lijkt wel gestopt met wandelen (verliefd?)

Nou het spel was weer prima, grappig accentje, maar ze spreekt vloeiend nederlands en geilt je op door goed oogcontact en praten, en haar adoreren van haar lichaam met prachtige borsten, mooi slank met iets meer rondingen.

Pijpwerk goed, anaal zeer goed en ze gaat met je mee als je aangeeft hoeveel je kan hebben, lekkere tepelteasing!

Commentaar

Frankkinky had mij deze dame al een aantal keren geadviseerd om nog eens te bezoeken. Mijn 1e bezoek dateerde al weer van zo'n 2 jaar geleden en toen vond ik het niet zo spectaculair.

Ik had deze keer gekozen voor wat lichte kinky zaken.... Maar ik vind haar niet echt dominant overkomen met dat gebrekkig nederlands/ grappige accent. Het is allemaal goed bedoelt en zeker voor licht sm in combinatie met p+n zal het zeker veel mannen kunnen boeien. Helaas mij niet, het werkt me echt op de lachspieren sorry! Ik kom mij nog ternauwer nood mijn lachen inhouden anders had ik haar recht in het gezicht uitgelachen. En dat vind ik niet kunnen: gelet op haar inzet verdient ze dat zeker niet. Eerlijk is eerlijk het is een erg mooie stijlvolle vrouw. Maar het klikt echt niet tussen ons. Ze is ontzettend aardig, hulpvaardig en probeert je echt naar de zin te maken maar ik ben ook op (soft) SM beter gewend.

Wat me opviel was dat ze een erg stijlvol ingerichte kamer heeft en erg schoon alles. Voor mannen met lichte kinky fantasieen is dit een mooie vrouw om te te laten uitvoeren! Dit is geen dame die de boel afjakkert of je belazert, hier kun je voor reguliere sex gerust naar toe... voor SM zou ik een deurtje verder gaan!

Mzzl,
                                  wimwim

Commentaar

Vanmiddag ook maar eens bij deze Poolse binnen geweest, kon haar eenvoudig niet weerstaan. Ze had een super geil zwart laksetje aan bestaande uit een BH, rokje, stringetje en natuurlijk hoge laklaarzen . Gekozen voor een soft SM sessie en dat deed ze redelijk zeker niet top, speelde een beetje met m'n tepels en bond met een leren riempje m'n ballen af waarna ze me met haar nagels teasde daarne tepelklemmen. Mocht haar lekker aan die lekkere tieten likken en voor de rest overal aankomen Terwijl ze mij lekker aftrok al likkend aan haar heerlijke laarzen aan m'n gerief gekomen. Denk dat ik nog wel eens terug ga maar dan gewoon voor P&N, al was het maar voor de outfit.

Wat de SM aangaat sluit ik me aan bij Wim Wim dan kun je bv. beter naar Tanja (152-1) gaan.

Heren die van de week nog bij haar langs willen moeten snel zijn, ze gaat a.s. donderdag op vakantie naar Polen.

Commentaar

Gistermiddag haar ook eens bezocht,want ze stond zo lekker geil zwart setje op de loopplank.
                                      Heb haar terwijl ik voor het bed stond en zij op het bed zat laten pijpen met alles aan behalve haar slipje natuurlijk en haar daarna heerlijk doggystyle geneukt.
                                      Ze lijkt wel de oudere zus van Jessica van 104,1.
                                      Was een goede ervaring met een geile dame.

Groet Gerwie.

Commentaar

Boys,
                                        Ik ben ook bij Renate geweest en ik ga daar zeker nog terug voor soft SM. Ik vind haar knap, met mooie ogen en ook haar borsten mogen er zijn. Je mag daar ook lekker mee spelen. Geen haastwerk, ze pakte me op een rustige manier anaal en stak bijna haar hele hand naar binnen. Ik ben ongeveer gillend klaargekomen geloof ik. Niet te duur ook trouwens.

Commentaar

Ben vanmiddag maar eens naar het zandpad gereden, pfft wat een hoop mooie dames, veel meer dan 's avonds vind ik. Enfin zag Renate in haar kamer, ze zag er weer erg geil uit in een ultra kort lakrokje met kousen, lak BH en geile pumps met torenhoge hakken. WAUW!! Wilde en kon dit moois niet weerstaan dus naar binnen. Ben het wel met vorige schrijvers eens dat er een bepaalde klik mist, vindt haar ook niet echt bijzonder pijpen. Wat echter weer veel goed maakt is het uitzicht op die heerlijke kont als je haar doggie neemt, die is werkelijk super. Ook wel weer eens geil om zo'n kanjer met kousen (jammer genoeg geen netkousen) en stiletto pumps te mogen nemen.

Kortom mis de echte geilheid maar haar uiterlijk en outfit maken veel, zo niet alles goed. Kom er op zeker nog wel eens terug. Ze werkt vanaf een uur of 12.00 tot een uur of 20.00, dit voor degenen die dit nog niet weten.