Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Rotterdam, Pleinweg 86, Rotterdam, Mrs. Alice Misswow

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Pleinweg 86, Rotterdam, Mrs. Alice Misswow

Afgesproken met deze rubberdame voor een twee uur durende sessie. De meesteres ontving me in glanzende zwarte catsuit. Na douchen en zelf ook omkleden in mijn eigen catsuit kon het spel beginnen....

Ik mocht de rubber kousen van de meesteres aandoen. Omdat ik dat niet in een keer helemaal goed deed verdiende ik straf. Handen vastgebonden omdat ik aan haar rubberkont had gezeten werden mijn ballen afgebonden en werden een voor voor een jeudeboule ballen aangehangen. Ik kon er 6 hebben.

Als beloning voor de 6 ballen werd ik op het rubberbed gelegd en gleed de meesteres als en slang over mijn rubber lijf. Ik mocht zelfs haal rubberlijf aanraken. Vervolgens kreeg ik een masker op waar een slang aan verbonden die eindige in een dildo die in het kutje van de meesteres verdween... Ik kon haar ruiken

Geil geworden begon ze vinger voor vinger mijn kontje te vullen terwijl zij met haar rubberen hand aan mij pik trok.....
    Even later mocht ik met mezelf spelen terwijl haar 3 vingers in mijn kontje zaten en ze lekker over mij heengleed.....

Heb mijn lading over onze latex catsuits gespoten.

Ik heb een geile middag gehad met deze goed Engels sprekende Oost-Europese dame. Ik ga binnenkort weer: spelen met sounds en voorbinddildo!
Aan het werk...
X