Den Haag, Sm studio , Mrs. Daemona

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Sm studio , Mrs. Daemona

Meesteres Daemona, omgeving Den Haag

Dit bleek een schot in de roos... een geweldige Meesteres, die het niet alleen voor het geld doet; ze geniet er zelf heel duidelijk van!
    Zij heeft een mooi ingerichte ruimte in Den Haag! De Meesteres zelf ziet er adembenemend uit, ruim 1.8m lang, donkerblond haar, slank en heeeeel erg sexy. Fysiek en mentaal is zij overweldigend! Zij is verbaal erg sterk en ook erg inventief! Zij houdt duidelijk rekening met de klant's wensen. Ze is helaas maar 1 dag per week beschikbaar als je Meesteres; wie het eerst komt, het eerst maalt!
    Deze dame is een echte aanrader! Meer gedetaillerde vragen kan je altijd aan dit slaafje/fan4life stellen!

Heb vele Mrs-en geprobrobeerd, maar dit is en zal mijn Meesterers blijven; ik hoef niet verder te zoeken!

Re: Den Haag, Sm Studio , Daemona (?)

absoluut mee eens . geweldige meesteres waar bij van alles mee mogelijk is .
    mits er vertrouwen is tussen deze meesteres en slaaf.
    bijv: samen een keer naar amsterdam geweest en bij een hamburger keten,
    gestopt en de meesteres met een prachtig lak pakje binnen gestapt ik had de eer ademloos achter haar aan te mogen lopen . en daar na nog naar een sm meeting geweest die avond waar ze me heerlijk aan de electro heeft gelegt
    [dat deed ze met groot genoegen trouwens de gehele auto rit ]
    in een woord GEWELDIGE MEESTERES

Commentaar

Re: Den Haag, privé Sm Studio , Mrs. Daemona (?)

Deze Meesteres ken ik nog van bepaalde bijeenkomsten in het land en zij heeft eenmaal met mij gespeeld ..just for fun
      Supermooie dame, lang en streng en heel creatief
      Wist mij toen toch mooi aan haar voeten te krijgen, zodat ik ook een geweldig uitzicht kreeg op haar lederen corset en rok. En dan die laarzen met die hoge hakken, ohhhhh. Prachtmeesteres!!

Commentaar

Re: Den Haag, privé Sm Studio , Mrs. Daemona (?)

Recentelijk voor het eerst bezocht, wat een super mooie en elegante Meesteres. Heb best wel wat Meesteressen bezocht maar wat ik bij deze meesteres heb ervaren is in één woord WAUWWWW. Ze is streng, lief, creatief, adrem, humorvol, begrijpend, aan/invoelend en als het klikt geniet ze merkbaar zelf ook.

Commentaar

Re: Den Haag, Sm Studio , Daemona (uitstekend)

Ik ben hartstikke nieuw hier al loop ik wel al even mee in het bewandelen van erotische kinky zijwegen. Een hoop info hier zeg over de diverse dames en ik zag er bij het bladeren al een paar waarvan ik de naam herkende.
          Maar nu eerst eens een berichtje over Meesteres Demona. Een lange prachtig gevormde vrouw die hoog boven me uit torende.

Het is al ff geleden dat ik bij Mrs Demona ben geweest en het was voor mij een mooie ervaring dus voor haar de eer van mijn eerste posting.
          Ze zal me hopelijk nog herinneren want ik heb toen heerlijk lang aan haar laarzen gelikt en ze was heel erg over mijn kwaliteiten als lik slaaf te spreken.
          Het was dan ook voor mij een heerlijke ervaring aan de voeten van deze mooie zwartharige godin te mogen vertoeven.
          Alleen wat pijn aan gaat kon ik bij haar niet zo heel veel verdragen, dat snap ik nog steeds niet erg.. normaal kan ik best wel aardig wat pijn verdragen maar dat heeft misschien aan mijzelf gelegen omdat ik eigelijk vreselijk gespannen was toen ik bij haar kwam of ik haar wel zou bevallen.
          Ik ga zeker nog eens terug, maar ja er zijn er nog zo veel die ik nog nooit ontmoet heb en het budget blijft beperkt. Waar blijft de hoofdprijs nou?
          Ik ben Jeff
          Ik moet iets bekennen
          Ik hou van zijwegen
          ik hou vooral van kinky zijwegen

Commentaar

Re: Den Haag, Sm studio , Daemona

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Sosze
            Website is in de lucht, maar is Daemona nog actief ?
            Ik heb Daemona begin april nog bezocht.
            Een zeer enerverende ervaring. Dit was niet de eerste en ook zeker niet de laatste keer.
            Ze stelt het volgens mij niet op prijs om over geschreven te worden.

Commentaar

Re: Den Haag, Sm studio , Mrs. Daemona(uitstekend)

http://www.daemona.nl/

De website is nog in de lucht, Heeft iemand recent nog ervaring met Mrs Deamona.

Commentaar

Re: Den Haag, Sm studio , Mrs. Daemona(uitstekend)

Ik ben zelf voor het laatst nov. 2011 nog bij Daemona geweest. Daarna door omstandigheden niet meer.
                Nu is haar website uit de lucht. Weet iemand of zij nog actief is?

Commentaar

Aan het werk...
                X