Muiderberg, Priveontvangst , Rozella

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Muiderberg, Priveontvangst , Rozella

Sinds kort werkt er een nieuwe dame in Almere. Haar naam is Rozella. Ze is 37 jaar, maar ziet er een stuk jonger uit. Leuk lichaam, precies goed in proporties. Ze vertelde me dat ze tijdelijk ontvangt om wat bij te verdienen. Ze is een vriendin van de bekende Donna die we allemaal wel kennen van een tijdje geleden. Rozella is in ieder geval een leuke dame die doordat ze nog niet zo lang werkt echt waar voor je geld geeft. Ze zit wel in de duurdere prijs klasse. Net als Donna toentertijd vraagt ze 185 euro. Ik vond het de moeite waard. Ze doet alles safe, dus ook het pijpen. Eigenlijk had ik voor die prijs wel pijpen zonder verwacht. Maar in ieder geval heb ik wel lekker met haar geneukt.
    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 17-04-11, 18:02. Reden: link

Re: Almere, Priveontvangst , Rozella (?)

Geprobeerd een afspraak te maken.
    Dame blijkt alleen nog "spannende spelletjes" te willen doen.
    Pijpen en neuken vallen daar niet onder.
    Zie ook haar advertentie op kinky.

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Rozella (goed)

Ik heb inderdaad later nog contact met haar gehad en ze heeft maar heel kort ontvangen met sex. Het bleek dat ze dat zelf niet zo zag zitten endaarom is ze toen overgestapt op soft SM omdat daar geen intiem contact bij komt kijken. Ik heb toentertijd dus geluk gehad dat ik haar wel heb mogen neuken.

Commentaar

Ik heb deze dame in februari jl. bezocht. Het was een geile date, ze lette niet op de tijd. Ik ben er ruim over een geweest en ben zeer tevreden over haar Ik gan binnenkort weer.

Commentaar

Hey,

Ik heb Rozella gebeld en afgesproken voor woensdag, ze doet niet direct aan sex inderdaad maar ze houdt van kinky-games (plassex,facesitting,laarzen/voeten kussen/likken) en wat andere softe vormen van sm waarbij ze Dominant is.

Klinkt vriendelijk aan de telefoon en ze zoekt eigenlijk een paar mannen voor vaker, ook de prijzen zijn niet achterlijk hoog.

Ik plaats een recensie als ik haar heb bezocht.

JvA.

Commentaar

Ik heb een paar maanden terug met haar afgesproken. We zouden een sm-spel doen met intiem. 5 min voor tijd belde ze dat het niet bij haar thuis kon. Ik moest bij een ander zijn haar vriendin, die staat trouwens ook op kinky.

Er sliep een baby 1 etage onder ons. Ze fluisterde, had er totaal geen zin in en intiem was er totaal niet bij. Ze had me geblinddoekt, maar ik kon haar toch zien en ik zag haar zonder interesse kijken.

we hadden een deal gemaakt. We waren 15 min eerder klaar en als ik nog een keer zou afspreken zou het bij haar thuis zijn, dat was veel luxer, zei ze.

Nieuwe afspraak gemaakt, weer bij oude adres, en verteld dat ik intiem wilde.

Vertelde haar dat o.a. hier staat dat ze dat niet doet. Volgens haar site (kinky) doet ze het wel. Omdat ik twijfelde hoefde ik niet meer te komen.

Al met al een teleurstelling. Nog steeds kan ik niemand vinden die betrouwbaar is en een goed sm-spel kan bieden met intiem.

Commentaar

Ze heeft het werk dus toch al weer sinds een ruime tijd opgepakt. Ik ga er binnekort weer eens langs, want ik kan me herinneren dat ze de moeite waard was.
              Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 17-04-11, 18:22. Reden: link

Commentaar

Hallo allemaal,

Ik ben dit jaar al een paar keer keer bij Rozella geweest en vind het een hele mooie sympatieke dame. Ze vindt het geil als je als man nylon kousen draagt, verder heeft ze een goddelijke kut die ik lekker heb mogen likken. Ik zou haar best willen neuken maar daarvoor ga ik niet naar haar toe. Ze moet mij neuken maar helaas heeft ze dat nog niet gedaan en haar gouden nectar heb ik helaas ook nog niet geproeft. Maar haar heerlijke naaldhakken heb ik al wel gevoeld en ze wordt er heel geil van als ze merkt dat je daarop geilt en haar voeten likt, de hak in je kont duwt.
                Ik ga zeker nog vaker naar haar toe en hoop dat ze me stevig doorneukt en me lekker volplast en eens goed gebruikt als vloermat. Ik ben haar geile neuk slet. Rozella vind ik super geil en sexy. Een vrouw met stijl en klasse.

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Rozella (uitstekend)

Inmiddels een aantal keer bij Rozella geweest. Ze is heerlijk, heeft klasse en weet mij vreselijk op te winden.
                  Misschien is dit niet voor iedereen iets: de lokatie is niet super, moeilijk te vinden door een grote bouwput en wellicht lijkt het alsof je een standaard iets krijgt. Maar: na een tweede, derde of vierde bezoek, leert ze je goed kennen en ben je echt "van haar". Als je daarvan houdt, zoals ik, is dit echt een lekkere, strenge en goddelijke DVP..

En dit is mijn eerste bericht ooit.. ;-)
                  Zo fijn...

Commentaar

Hallo Allemaal,

Ik ben ook al een aantal keren bij deze heerlijke klasse en stijlvolle dame geweest.
                    Je kan echt merken dat ze dit voor het plezier doet en ben ook erg content met haar!
                    Ik sluit me volledig bij de vorige aan, alleen wil ik er even bij zeggen dat de locatie( waar de vorige het over had)iets is waarbij ze aan het bijbouwen zijn. Maar dat drukt de pret absoluut niet....
                    Heeft immers niets met Rozella te maken!
                    Wat me ook opviel dat alles daar schoon en netjes is,dat kan je niet overal zeggen!
                    En er worden volgens mij ook dingen geschreven die niet helemaal kloppen!
                    Maar ja onze mannen fantasie is groot....

Overgins...Ik heb ook nog nooit iets over iemand geschreven.....

Commentaar

Hey hallo,

Ik ben al de nodige keren bij Rozella geweest en elke keer is ze lekkerder dan de vorige keer.
                      Ze weet me elke keer weer te verrassen. Blinddoek, handboeien, haar gouden nectar, she got it all.
                      Laatste keer heb ik haar voeten met plezier en overgave gelikt.
                      Ik kan geen genoeg van haar krijgen en zal haar dan ook nog vaak bezoeken.
                      Ze ziet er heerlijk uit en als je éénmaal haar sletje bent, heeeerlijk.
                      Ik sluit me bij 'max payload' aan, ze is lekker, streng en goddelijk tegelijkertijd!

Commentaar

Ook bij haar geweest. Lieve meid, maar mag absoluut niet de titel Meesteres dragen. Beetje uitschelden voor sletje en wat gefakete plagerijen. Geen herhaling waard.

Commentaar

Ben ook eens bij Rozella geweest na de berichten van haar te hebben gelezen.
                          De reden waarom ik reageer is toch de hierboven beoordeling.
                          Ik denk ook weleens dat het iemand is van de concurrent is!!!
                          Rozella is SUPER!!!!
                          Maar gelukkig vinden dat meer als ik de rest lees!!!
                          Bij mij doet ze nooit zo!!
                          Ik heb het gevoel dat ze het echt meent en absoluut niet faked!!
                          Vond het geweldig en ga zeker terug!
                          Duurde zelfs nog langer dan een uur en ze keek niet op de klok!

Beoordeling SM Sessie op goed gezet. (K.S.)
                          Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 17-04-11, 18:20. Reden: beoordeling niet ingevuld

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Rozella(uitstekend)

Ik ben ook bij deze dame geweest. Ik ben het helemaal eens met walker25: de dame is lief en eerlijk maar zeker geen Meesteres. Ik had mijn wensen aan Rozella per email gestuurd. Gelijk kreeg ik op al mijn vragen een Ja van haar. Toen ik bij haar in Almere-Centrum naar binnen stapte, was ze gewoontjes gekleed, geen kinky- outfit waar ik om vroeg. Snel werd duidelijk dat zij geen idee had wie ik was en wat in mijn mailtjes stond. Zij ontvangt in een gewone slaapkamer die vol van haar spullen staat en veels te donker is. De kamer is te klein en heeft geen enkele sm-uitstraling... Uiteindelijk suggereerde ik dat ik beter naar huis kon gaan. Rozella was zo eerlijk om een deel van het betaalde geld aan mij terug te geven. Ik heb 80 euro betaald voor zo'n tien minuten uit- en aankleden en wat strenge aanwijzingen (kom hier staan, ga op je knieen, wil je mij slaaf zijn) waar ik absoluut niet om vroeg.

Geen herhalingsgevaar voor deze jongen.

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Rozella

Mooie vrouw maar net zoals ik hierboven lees geen Meesteres.
                              Toneelstukje bestaat uit ordinaire zinnen.
                              Geen fatsoenlijke bdsm ruimte maar een slaapkamer met een bed.
                              BDSM speeltjes zijn er niet of nauwelijks.
                              De echte bdsm liefhebber komt hier niet aan z'n trekken.
                              Als je gewoon plas wilt of aftrekken voor een vrouw, gewoon gaan.
                              Maar je dan niet storen aan een wasmachine die draait of een droger.

Commentaar

Ik ben het ook helemaal met bovenstaande twee recensies eens.
                                De dame is vriendelijk, wel bespraakt, maar het heeft weinig met een Meesteres te maken.
                                Haar doen en laten passen daar helaas niet bij.
                                Beschrijving van de locatie klopt ook!

Jammer, ik had ook op beter gerekend en gehoopt.

Commentaar

OOk ik ben een paar keer bij Rozella geweest. Ze ontving de laatste keer in Almere Buiten en niet in Muiderberg zoals haar advertentie aangeeft. De foto's uit de advertentie zijn niet recent meer, de dame is flink wat dikker geworden.

De sessie viel m ij de laatste keer ook erg tegen, is meer een soort verkleed partijtje geworden. Van echte vernedering zoals het bij een meesteres hoort, kan niet worden gesproken.

Het afspreken ging de laatste keer ook niet makkelijk. Ze is erg wantrouwend geworden. Ik moest ergens op een plein gaan staan waarop zij dan uitzicht vanuit haar apartement heeft. Aangezien het toen al schemerde en er nogal wat ongure types daar op straat lopen, was ik om de hoek gaan staan en heb haar gebeld dat ik er was. Dit geloofde zij eerst niet en ik werd meteen voor faker uitgemaakt, maar na enige overtuiging mocht ik toch komen.

Onlangs weer geprobeerd wat af te spreken met de vraag wat we in de sessie nu gaan doen, maar daar blijkt zij niet van gecharmeerd en maakt mij weer onterecht uit voor faker. Als zij er gene zin meer in heeft, dan moet ze haar advertentie weghalen en er gewoon mee stoppen. Of ze doet het puur voor het geld en wil alleen snelle afspraken zonder teveel gedoe.

Conclusie: dame is niet meer wat het is geweest, mist de uitstraling. Zonde van de moeite om hier nog geld en energie in te steken.:mad

Commentaar

Aan het werk...
                                  X