Amersfoort, Soesterweg 271, SM Studio Amersfoort, Lady Katharina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, Soesterweg 271, SM Studio Amersfoort, Lady Katharina

Ik lees dit forum al jaaaaaaaaaren! Sterker nog: de recensies bepalen mede of ik tijdens mijn wandeltochten ergens naar binnen stap of niet.

Opvallend: al bijna anderhalf jaar bezoek ik minimaal één keer per week de in mijn ogen erg aantrekkelijke Katarina, in de avond werkzaam op 150-1. Altijd kom ik daar met een goed gevoel (lees: bevredigd!) gevoel vandaan. Leuke meid, die mij zelfs als ik doodmoe ben, kan laten ontploffen.

Maar....ben ik de enige die bij haar mijn euro's inlever? Dacht het niet, want gordijntjes zijn vaak gesloten! Hoe komt het dat ik daar op dit heel informatieve forum nooit wat over lees?
    Zij is echt een (Poolse) topmeid!

Re: Utr., Zp 150-1, Katarina (Pol)(uitstekend)

Laat ik dan maar even melden dat dit inderdaad een topmeid is.
    Goed in proporties met een heerlijk stel tieten dat ze goed gebruikt om je op te warmen voordat het jasje er omheen gaat.
    Pijpen ging met veel gevoel en ze nam er de tijd voor. Daarna haar in CG een minuut of 10 geneukt (of zij mij eigenlijk) en heerlijk afgerond. Goede na-service.
    Life is a bitch, so better learn how to fuck it.

Commentaar

'Ben ik nou zo gek, of zijn jullie dat?', zou Louis van Gaal zeggen. Ik ben weliswaar niet zo snel op mijn jonge (nou ja, jonge.....) heer getrapt als die Amsterdamse ex-onderwijzer, maar eerlijk gezegd snap ik er geen moer van dat die bloedmooie, maar daarnaast ook heel gezellige topmeid op dit uiterst onderhoudende forum zo weinig aandacht krijgt.

Gisteren weer bij mijn 'geheime' liefje geweest. Tóp! Ik zal jullie de details besparen, maar zij slaagde er weer in de zaadcellen vanuit mijn tenen naar boven te halen. Het is niet echt gepast (geef ik grif toe) mijn explosie te vergelijken met al die nare toestanden in de Japanse kerncentrales, maar op de Schaal van Richter scoorde ik toch ook behoorlijk hoog!

Begrijp er dus geen fluit van dat deze Poolse topper (spreekt trouwens heel fatsoenlijk Nederlands) hier op het forum een (bijna) onbeschreven blad blijft. Kan dat te meer niet vatten omdat de recessie kennelijk volkomen aan haar voorbij gaat, gezien het simpele feit dat haar gordijntjes vaak gesloten zijn.

Commentaar

Goed nieuws voor alle fans van Katarina. De knappe en vrolijke Poolse blondine heeft haar plannen (gelukkig!) gewijzigd en blijft voorlopig in de avonduren te bewonderen (en te bezoeken!) op het Zandpad!

Vanavond na een afwezigheid van een week weer op 150-1. Bezoek was als vanouds. Ik behoef dus niet langer te zoeken naar een 'plaatsvervangster'. Schuif gewoon weer bij mijn favorietje naar binnen.

Overigens alle leden van dit forum die mij afgelopen week hebben voorzien van tips, ontzettend bedankt voor de hulp tijdens mijn (gelukkig korte) zoektocht naar een 'nieuwe' Katarina!

Commentaar

Re: Utr., Zp 150-1, Katarina(uitstekend)

Vandaag bij Katarina geweest. Erg mooie dame met een een heerlijk stel tieten.
          Neemt lekker de tijd. Kreeg zelfs een drankje aangeboden.

Is vanaf volgende week even op vakantie.

Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Utr., Zp 162-2, Katarina(uitstekend)

Nadat ik helaas (!) had moeten afzeggen voor de nieuwjaarsborrel van gisteravond (werk gaat in deze economisch barre tijden nu eenmaal voor), mezelf vandaag maar getracteerd op een bezoekje aan de fraaie en vriendelijke Katarina, die al een aantal weken niet langer op 150-1, maar op 162-2 haar diensten verleent.

Geen spijt gehad van dat bezoek. Heerlijk half uurtje met die blonde schoonheid doorgebracht en het hele reportoire weer eens met haar doorgenomen. Voor mij is Katarina een absoluut zekerheidje. Nog nooit na mijn bezoekjes teleurgesteld haar bootje moeten verlaten!

Commentaar

Amsterdam Clubs, Sarphatipark 118, Park 118, Katharina

Een bezoek gebracht aan Katerina in club Prive Utrecht. Voorstellen op zich gaat netjes, en kamers zijn redelijk. Maar dame in kwestie is een slap aftreksel van de foto's die op de site staan. Ze gaf ook eerlijk aan er 6 dagen per week te werken van minimaal 12 uur. Het was duidelijk te merken dat ze al veel verkeer gehad heeft de afgelopen jaren. Ik kom er dus zeker niet terug.
              WKaterina

Commentaar

Re: Amersfoort, SM Studio Amersfoort, Lady Katharina

Bericht ontvangen dat Katharina tegenwoordig werkzaam is als:

Lady Katharina - SM Studio Amersfoort - Soesterweg 271 - Amersfoort

Commentaar

Al vele malen Lady Katharina op Twitter gezien. Ze lijkt veel samen met Pia te doen, mij wel bekend (al jaren). Vandaag de dringende behoefte om me te laten gebruiken. Katharina bleek aanwezig te zijn in House of Dreams in Amersfoort. Ik heb haar een appje gestuurd en kreeg snel antwoord. Om half vier kon ik terecht. Dus ik me voorbereiden, even wachten en naar Amersfoort rijden. Toen ik naar binnen mocht, kon ik meteen naar boven. Daar stond Lady Katharina al op me te wachten. Een ontzettend sympathieke en prachtige blonde meesteres, gekleed in een zwarte latex outfit met hele hoge laarzen. Ik gaf aan dat het prima was om Duits te praten, maar Katharina stond erop om Nederlands te praten. Ze moest oefenen, zo zei ze. Haar Nederlands is overigens erg goed.
                  De sessie ook trouwens. Omdat het de eerste keer was, een half uur afgesproken.
                  Heerlijk gedomineerd door deze prachtige vrouw. Anaal, poppers, spitting, afbinden, aftrekken... super. Tussendoor heb ik haar prachtige borsten mogen zien en likken en haar super laarzen mogen aanbidden. Uiteindelijk moest ik van haar klaarkomen in een glas en de inhoud opdrinken. Super geil!
                  Daarna nog even relaxen, een leuk gesprek, douchen en naar huis.
                  Top dame! Erg vriendelijk, bloedje mooi, creatief en opwindend.
                  Ze gaat me zeker vaker zien!

Commentaar

weet niet of het belangrijk is maar zie deze Mrs tegenwoordig 90% van haar aanwezigheid op www.smstudio-almere.nl staan en binnenkort ook een dag bij www.smstudio-utrecht.nl. Denk dat haar vaste locatie in Almere is

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dand
                      SM studio Utrecht is echt een lullige bedoeling ,bieden meerdere meesteressen aan op een dag.Terwijl ze maar 1 kamer beschikbaar hebben.Hier ga ik dus niet naar toe.Wil je afspreken is de kamer die tijd bezet door de andere meesteres een aanfluiting.
                      Er is momenteel in Utrecht 1 SM kamer met openingstijden van 10-23 uur, de Meesteressen die aanwezig zijn werken niet van 10-23 uur, dus kunnen zo een kamer delen en spelen ook SM trio's, dat gaat prima hoor. Als u een afspraak heeft met een Meesteres dan bent u dus met haar op de SM kamer, zij plannen dat prima in de beschikbare uren Daarnaast hebben wij 5-6 SM kamers in Almere en 3 SM kamers in Amersfoort In totaal bieden wij SM Nederland 9-10 SM kamers dus voldoende keuze qua Meesteressen en SM kamers. Er zijn overigens in heel Nederland zat Meesteressen die ook in gewone kamers spelen en daar ook succes hebben, zo zaten voorheen op het Zandpad wel 20 Meesteressen die druk bezet waren met klanten op gewone kamers dus dat geeft aan dat het eerst op de kwaliteit van een Meesteres gaat en of een klant daar een fijn spel mee kan spelen. Een minder goede Meesteres op een SM kamer is een mindere beleving dan een goede Meesteres op een gewone kamer
                      www.smstudio-amersfoort.nl discrete legale SM locatie met vergunning voor Meesteressen en slaven!

Commentaar

Leuk dat jullie met zo n verhaal komen.Maar ik spreek uit ervaring 2 dames op dezelfde dag en zelfde tijd aanwezig.En ik bezoek haar regelmatig dus ik weet wel waar ik het over hebt.Dat jullie meerdere SM kamers in heel Nederland hebben weet ik wel.Ik heb het over Utrecht.Vandaag zelfs drie SM dames daar .Lachen toch.

Commentaar

En een Meesteres maakt een afspraak op de tijden dat de kamer beschikbaar is, is allemaal niet zo moeilijk gebeurt zo vaak, Mrs zijn niet altijd overal compleet volgeboekt en zo blijven de kosten laag voor de Mrs. Als ze het niet prettig zouden vinden zouden ze er niet gaan werken toch En ze werken niet allemaal dezelfde tijden dus hooguit een deel overlappend aanwezig en sommige Meesteressen werken ook nog als meisje voor gewone sex op locatie hebben dus hun andere klanten op de andere kamers, en zo is het juist handig voor ze dat ze 2 dingen gecombineerd kunnen doen. Je zou maar een hele dag een kamer moeten huren elders terwijl je niet de gehele dag klanten hebt, dat zijn dan kosten die ze niet willen. De Meesteressen zijn zelf goed in staat zelf te bepalen waar ze graag werken in welke sfeer en met welke netto opbrengst. En SM afspraken met klanten gaat voor 98% op afspraak dus dat kunnen ze mooi zelf sturen in overleg met elkaar, zeker als ze deel vd dag niet tegelijk aanwezig zijn. Gaat allemaal prima, anders zouden niet zoveel Meesteressen die keuze maken ergens te werken. Er zijn ook locaties waar SM kamers grotendeels leeg staan of Meesteressen vertrekken om ergens anders te gaan werken of deels anders te gaan werken omdat er teweinig verdiend wordt daar

Overigens is dit een recensie topic van Mrs. Katharina voor plaatsen van recensies, en Mrs. Katharina werkt grotendeels in Almere waar 5-6 SM kamers zijn waar dus altijd voldoende ruimte is. Maar wie weet komt er wel een SM kamer in Utrecht bij als de drukte er om vraagt, zo zijn we ook ooit begonnen met 2 SM kamers in Amersfoort en daarna uitgebreid naar 3 omdat er vraag naar was, en daarna een SM studio begonnen in Almere met 5-6 SM kamers omdat er vraag naar was, en nu in Utrecht, ja er zijn meer Meesteressen die graag bij ons willen werken dan kamers, dus het is een kwestie van goed plannen door iedereen. En dat gaat prima gelukkig, en perfectie bestaat niet
                          www.smstudio-amersfoort.nl discrete legale SM locatie met vergunning voor Meesteressen en slaven!

Commentaar

Prima,bedankt voor de uitleg.In Amersfoort is het inderdaad goed geregeld,kan ik uit eigen ervaring zeggen.

Commentaar

Aan het werk...
                            X