SM Studio Nederland Almere & Amersfoort, Mrs. Michela (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• SM Studio Nederland Almere & Amersfoort, Mrs. Michela (Roe)

Heden avond deze roemeense brunette gescoord.
    leuke dame die goed engels praat. ze is vrij lang en heeft een heerlijk zacht kontje. ze is heel vriendelijk bij het pijpen kijk ze je lekkker geil aan.
    neuken was ook prima ze gaf aan dat ik moest aangeven wanneer ik een andere standje wilde
    prima ervaring.
    Laatst gewijzigd door rtroma; 27-09-17, 12:00.

Utr., Zp 150-3, Michelle (Roe) (uitstekend)

Na mijn bezoek zaterdagavond 28-aug aan Carolina op de HBstraat nog naar het zandpad om ff rond te kijken. Hier viel mijn ook op de mooie slanke Michelle op nr 150-3.

Ondanks dat ik geen recensies van haar had gelezen, kon ik de verleiding niet weerstaan en 50 afgesproken voor P&N&B.

Michelle is een mooie lange slanke Roemeense met lang krullend haar. Was een ontmoeting die erg goed was, dus voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Utr., Zp 150-3, Michelle (Roe) (uitstekend)

Michelle is verhuisd naar 164-4 op de dagshift, dit is ook weer tijdelijk.

Ze is geen klokkijkster en geniet erzelf ook van.
      Dit was voor mij de eerste kennismaking met Michelle (P+N+B) en dat smaakt naar meer.

Commentaar

Gisteren heb ik het eens over een andere boeg gegooid en ben ik voor het eerst aan het Utrechtse Zandpad geweest.
        Een ervaring die voor herhaling vatbaar is.

Michelle is een lief en vriendelijk meisje met een prachtig lichaam. Pmc en positie "she on top", en absoluut geen haastwerk. Na afloop lekker even de tijd om op te frissen en nog een praatje te maken.
        Michelle is absoluut de moeite waard om eens langs te gaan.
        Prijs-kwaliteit is helemaal top.
        ~ Monogamie is bedacht in een tijd dat mensen niet ouder dan 30 werden... ~

Commentaar

beste bezoek sinds tijden, mischien wel aller tijden.............wat een leukerd is die Michelle, zou 'r zo mee naar huis willen nemen.

Ze is ontzettend vriendelijk, levenslustig, ondeugend en grappig, en volgens mij geniet ze er zelf ook van als je in de smaak valt bij haar.

Ze komt heel natuurlijk en ontspannen over, je voelt je meteen thuis en ik had ook gelijk de juiste klik met haar.

Het is een mooi puur natuur meisje, vrij lang en ondeugende ogen, knap en lekker lichaam.

Een absolute topper voor mij, wees vriendelijk, hoffelijk en een tikje ondeugend, dan krijg je dat dubbel terug, na het weekend gaat ze voor een korte trip naar Roemenie, daarna weer op het paadje, ze werkt op nr 162-4 als ik het goed heb.

Commentaar

Re: Utr., Zp 162-4, Michelle (Roe)(uitstekend)

Afgelopen dinsdag voor de eerste keer naar het zandpad. Ik was erg onder de indruk van de prachtige jonge meiden hier. het leek wel een snoepwinkel. Uiteindelijk gekozen voor Michelle. Een roemeense, 21 jaar (zegt ze), lang zwart haar, licht gebruind, prachtig figuur en ontzettende mooie/grote borsten. Heerlijke ervaring, neemt de tijd, verwent je, klets even wat, is ontspannen en absoluut t waard. Toppertje!

Commentaar

Re: Utr., Zp 162-4, Michelle (Roe) (uitstekend)

Afgelopen Maandag bij Michelle binnen geweest. Ik had deze mooie dame al een tijdje in het vizier, alleen was het er nog niet van gekomen om eens nader kennis te maken, tot dat ik haar Maandag erg uitdagend gekleed (sexy bikini) in de deuropening zag staan en m'n jongeheer weigerde verder te lopen en ik zodoende dus wel gedwongen werd om bij haar naar binnen te gaan

Afgesproken om voor 50 euris te pijpen en te neuken. Enig minpunt waren haar borsten, toen ze haar bikini uitdeed waren die mooie ronde bollen die ik door haar bikinin-topje kon zien ineens weg

Tja, een beetje vreemd vond ik, omdat ik juist erg geil op mooie ronde bollen, maar de heerlijke seks maakte dat ik dat al weer snel vergat.

Wat me opviel aan Michelle was dat zij precies scheen te weten wat ik lekker vond: ze warmde me erg goed op met haar lichaam voordat ik gereed was om te neuken, ze vind het echt lekker om je te teasen - iets wat ik vaak toch wel mis bij een DVP

Ik kan wel zeggen dat dit een heerlijke ervaring was, die zeer zeker wel voor herhaling vatbaar is, maar of Michelle mij ook daadwerkelijk vaker zal gaan zien is altijd maar weer afwachten

Commentaar

Re: Utr., Zp 162-4, Michelle (roe) (uitstekend)

Michelle, ma belle... Mijn voorgangers hebben niets teveel gezegd. Een alleraardigste dame waar het uitermate goed toeven is. Een symbiose van innerlijk en uiterlijk in haar meest volmaakte vorm. En alsof de goden het nog niet genoeg vonden, kreeg ze als toegift humor mee... (en nu heft het 'Gloria' van Vivaldi aan).

Na het afscheidnemen aan de deur maakte ze haar buurvrouw deelachtig van onze grappenmakerij. Nog eenmaal keek ik lachend achterom, stapte in de auto, draaide het sleuteltje om en dacht bij mezelf: Geluk is te koop... voor een moment, althans.

Toen mevrouw languit op bed lag en we overgingen tot neuken, bonkte ze een keer hard tegen de muur waarna de luid galmende radio (naar bleek van hiernaast) aanmerkelijk zachter begon te klinken. Bij het pijpen leken de klanken ten voordele te werken om in het juiste ritme te komen, maar om je als vrouw in alle rust te kunnen concentreren op het neuken, was blijkbaar een toontje lager gewenst.

Waarom heb ik deze parel nooit eerder mogen ontmoeten in mijn leven...

Commentaar

Re: Utr., Zp 162-4, Michelle(uitstekend)

Toppertje v/h ZANDPAD mensen!.

Zéér hygíénisch,spontaan,intelligent,vrolijk,luisterend oor,karakter en doet wat ze zegt!.
                  Werktijden conform de regels v/h zandpad 09.00 t/m 21.00 maar...
                  Ze is aldoor wat later vertelde ze mij persoonlijk zelf namelijk vanaf rond 11.30 dan is ze er zekers
                  Afkomst : (RO) Roemeense schoonheid.
                  Leeftijd : 22 lente's jong.
                  Geboortemaand : Juni (dit voor de sterrenbeeld / horoscoop liefhebbers).
                  Tattoo : 1x
                  Piercing(s) : niet aanwezig.
                  Mogelijkheden zelf bespreken,er is veel mogelijk namelijk!.

Extra info gaat binnenkort met vakantie...heeft vaste kamer...

Zoals gezegd TOPPERTJE v/h Zandpad
                  Laatst gewijzigd door Mitsumi; 23-12-11, 14:27.

Commentaar

Ze is er weer...terug van vakantie

Afgelopen Zaterdag middag weer eventjes lang-geWipt(vluggertje).
                    Zag er weer heerlijk fris en uitgerust aan,leuk setje haar string zat lekker strak aan haar kont.
                    Na babbeltje zei ze gelijk ga je ontkleden.Ze ging haar vagina even opfrissen en kwam me heerlijk pijpen.
                    normaal liggend,wilde deze X andere positie en zij liggen op haar zij ik op me knien flinke stoten in haar Pijpmondje gegeven.is zeer geil je neukt haar wangetje haar lippen sluiten me Penis goed af,daarna wilde ze meteen dat ik haar ging neuken.standje standaard zij onder ik er boven op flinke stoten geven,de benen op me schouders genomen mooie

V-vorm goed zicht mijn favo-positie neukstand

Ze heeft heerlijke rechtstaande borsten > Cupje C en harde tepeltjes heb ik ook nog aan gesabbeld.
                    Vluggertje,omdat ze 3 weekjes weg was geweest,en ik zelf weinig tijd had na de volle prijs betaald te hebben vertrokken.

Uiteraard met 3 dikke zoenen + tongzoen en een "klein"blikje gekoelde Coca Cola.

Michelle gewoon mijn Favo tussen alle andere Uitstekende DVP die aan het Zandpadje werken!.

Michelle haar kontwerk zat wee in haar stringetje verder kwam ze niet,ik was al snel aangekleed heb haar borsten nog goed bewonderd en na afscheids zoenen vertrokken!.

Aanrader,ik bezoek deze Roemeens schoonheid regelmatig: altijd vriendelijk,hygiénisch speels,charmante & correcte dame van meen 23 lente's jong...

Volgend X blijf ik langer en wil ik 2 tot 3x klaarkomen,ze heeft ook Poppers in huis en doet geloof ik ook aan soft-SMS(nix voor mij).

Commentaar

Een SM beleving met Michelle:

Ik was al eens bij haar geweest, op een zaterdag toen ik, om de tijd te doden even bij haar binnenwipte.
                      Ze deed toen een goede ball-kick sessie, iets wat mij altijd was bijgebleven.

Dit keer was ik naar Utrecht getogen om het allemaal met haar te gaan beleven.
                      Ik legde uit wat ik leuk en lekker vond om te doen, ze keek mij begripvol maar ook medelijwekkend aan.
                      Zo iets van in de trend van : Als ik dat met je ga doen blijft er niet veel van je over.

Ze bond me vast op bed en begon mijn tepels en ballen te teasen, dit deed ze met volle overtuiging, ik raakte
                      er direct opgewonden van. Ze spuugde in mjn mond en ik moest het allemaal doorslikken, zo was haar bevel.
                      Er zijn verschillende soorten poppers voorhanden maar ze begon met de rush op een watje en dosseerde het
                      goed en op de goede momenten.

Ze zag dat ik opgewonden raakte en ik moest op m'n knieën voor haar op de grond gaan zitten.
                      Ze gaf me andere poppers (Amsterdam Poppers, voor de kenners) en zei dat ik dit goed moest nemen want dat ik het nodig zou hebben.
                      Ze had ondertussen haar hoge zwarte leren laarzen aangedaan. Ik moest mijn benen spreiden en zo voor haar gaan zitten, omhoog met mijn lichaam maar op mijn knieën.
                      Voorzichtig taste ze met haar laars mijn ballen af en gaf kleine stootjes. Ze zag dat ik het lekker vond en gaf me een fikse
                      schop met haar rechter laars. "More poppers" beval ze en ze begon aan een ball-kicking sessie die zijn weerga niet kende.
                      Ze schopte kort achter elkaar , eerst met rechts en toen met links. Tussendoor beval ze mijn mond te spreiden en liet haar spuug op geilmakende wijze in mijn mond lopen.
                      Ik was zo horny als de pest en ik moest op mijn rug gaan liggen, ze ging met haar mooie body boven mij staan en stopte haar vingers in haar kutje, draaide ze rond en haalde ze eruit om ze vervolgens in mijn mond te stoppen, ik moest ze zorgvuldig aflikken, zo luidde haar opdracht.

Toen stak ze een kaars aan en wachtte even tot er genoeg smeltsel opzat en begon mijn pik en ballen van een intense, hete marteling te voorzien, iets dat me alleen nog maar geiler maakte.
                      Ik kreeg nu weer andere poppers (Hard-Ware) en moest me langzaam gaan aftrekken waardoor ik merkte dat ik op ploffen stond en toen ik weer omhoog keek en haar kruis in vol ornaat boven mijn gezicht hing om vervolgens mijn mond vol te plassen, hield ik het niet meer en spoot mijzelf naar de 7e hemel.

Rt,

Commentaar

Michelle een schat van een meid met een mooi lichaam en een zacht huidje. Pmc, missionaris, girl on top en doggy alles zonder haast. Moest helaas wachten op mijn collega die bij een andere meid was omdat we met dezelfde auto reden. Deze meid is zeker voor herhaling vatbaar

Commentaar

Michelle, what a woman! I know her for one and a half year, but never placed a message before on this site! I just joined the gang as a new member and let you know about my experiences!

Michelle, a young, but through the time on the Zandpad a more experienced woman.

Doesn't like to suck too much, but fucks like an angel.
                          Always in a good mood, a drink prepared for you and a conversation on a good level .
                          Just the woman to join when you're in the mood!
                          I guess I have to go soon again to enjoy her sexy body and I will let you know how it was!

Dragon Tattoo!

Commentaar

ik heb deze dame vandaag bezocht .ik ging ook voor mrs. denise 168 k3 maar die is er helaas niet meer!
                            maargoed michelle heeft mijn dag helemaal goedgemaakt!
                            heerlijk mooie zeer vriendelijke dame die weet hoe ze iemand moet teasen!
                            voor de rest zou ik zeggen probeer deze dame eens !!1
                            theo
                            wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                            alleen huilebalken hebben spijt
                            god create the world in 7 days
                            day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Mijn 2 vaste waardes op het pad zijn al langere tijd Mrs. Denise en (voor mij Mrs.) Michelle.
                              Het grappige is dat ik samen met Mrs. Denise in de loop der tijd een spel heb ontwikkeld dat voor mij bijna perfect is.
                              Dit zie ik nu ook met Michelle gebeuren, eerst had ik moeite om het spel uit handen te geven en wilde ik alles regiseren maar dat gaat nu vanzelf. Michelle heeft ze ontwikkeld tot een kinky dame die steeds meer dominante trekjes krijgt.
                              Ze combineert lust, perversiteit, dominantie en pijn tot een cocktail waar ik altijd van in extace raak.

Ze zet me eerst tegen de muur en begint met een zeer goede opbouw van tepelteasing overgaand in tepelmarteling waarbij ze haar vingers, mond tanden en tot slot zeer heftige tepelklemmen gebruikt. Ze domineert mij door in mijn mond te spugen en te bevelen dat ik het moet doorslikken.
                              Ook poppers doseert zij uitstekend, beginnende met Rush en daarna Amsterdam Poppers (die ook Denise gebruikt) die ik echt nodig heb als ze aan haar CBT (cock & ball torture) begint. Ik zit dan op mijn knieën voor haar, met fantastisch uitzicht op haar mooie body, en ze schopt mij met volle overgave in mijn ballen. Af en toe neemt ze pause en brengt ze mij in verwarring door mij eerst lief te gaan strelen en dan ineens fel te reageren door te zeggen "open your mouth" ze laat dan haar heerlijke speeksel in mijn mond lopen en beveelt vervolgens : "wider" en laat er dan steeds meer in lopen.

Laatst vond ze dat het een en ander goed doorstaan had en kreeg ik een beloning, ze pakte de poppers en gaf een forse dosis, ze nam in doggy style op het bed plaats met haar mooi gevormde bilpartij over de rand, ik moest op mijn knieën blijven zitten achter haar en ze beval mij haar kont te likken. Dit was wel een ultieme vernedering, je wilt haar het liefst beffen maar dat mag niet, nee alleen haar billen mag je met je tong verkennen.

Ze speelt in een half uur altijd en uitvoerig spel, want daarna moet ik op de grond gaan liggen, steekt ze een kaars aan en laat op een profi wijze kaarsvet op mijn ballen (die toch al zo'n pijn deden) en later op mijn pik vallen.
                              Als ze dan zo boven je staat is het uitzicht zo perfect dat een orgasme niet lang meer op zich laat wachten,
                              SS.

Commentaar

Geachte medewandelaars,

Nu eindelijk ook Michelle eens bezocht. Zoals wel vaker de laatste tijd, achteraf wat spijt dat ik niet eerder bij haar ben geweest.
                                Michelle is een heel mooie vrouw. Ze heeft een prachtig lichaam met mooie borsten en een fraai achterwerk.
                                Ze is erg vriendelijk en aardig en spreekt goed Engels.

Michelle vroeg mij wat ik leuk vind om te doen. Mijn antwoord was dat ik eigenlijk alles wel leuk vind...
                                Uiteindelijk gekozen voor wat kinky sex. Op speciaal verzoek van mij heeft ze haar hoge zwarte laarzen en wat leuke zwarte kleding aangetrokken, dit om de feestvreugde nog wat verder te vergroten.
                                Ik heb een heel erg leuke, kinky, soft SM sessie met haar gehad, waarbij ze me leuk wist te teasen en ook verbaal behoorlijk wist op te winden. Resultaat: een zeer bevredigend hoogtepunt.
                                Omdat de tijd nog niet om was, heeft ze me daarna nog een zeer lekkere massage gegeven.

Conclusie.
                                Michelle is een leuke, aardige, vriendelijke dame met een mooi lichaam. Uitstekende sex. Afspraken volledig nagekomen. Geen klokkijkster. Het recensieformulier komt dan ook vanzelfsprekend uit op uitstekend.
                                De kans op herhaling is wel ongeveer 100%...

Ze heeft tegenwoordig bruin haar (dit was zwart haar).

Groet S.J.
                                Laatst gewijzigd door Sartorius Junior; 16-06-12, 23:11.

Commentaar

Re: Utr., Zp 162-4, Michella(uitstekend)

Vorige week deze dame voor het eerst bezocht.
                                  Was een leuke ervaring.
                                  Totaal geen klokkijken, alles op zijn gemak.
                                  Al met al prima ervaring gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Moet zeggen dat aan deze eind van het ZP bij Michelle wel de leukste/mooiste dames zitten. Een boel vriendelijke dames die altijd wel in zijn in een geintje (zoals afgelopen donderdag middag de dames op 168-3 tot/met einde tegelijk gingen zwaaien als ik voorbij reed alsof ik een auto coureur was ).

Bij Michelle zat nog een andere dame (Andrea) en die 2 zitten vaak bij elkaar. Toen ik daar voorbij reed staken ze hun tongen naar mij uit, wenkten mij en lachten. Ik moest er het fijne van af weten en toog naar de deur. Even aan de deur staan praten en lachen en ze stelden voor om een triootje samen te doen.
                                    Het was een gewaagde voorstel en ben er op ingegaan.

Mini-me ging zich uitkleden en toog daarna naar de wastafel om mijzelf te wassen.
                                    Andrea ging na mij wassen en daarna ging Michelle zich wassen.
                                    Andrea kende ik al van eerdere sessies en die had stiekem al verteld waar ik van hou.
                                    Michelle begon mij op te warmen met die heerlijke natuurlijk c-cup borsten en toen ik op sterkte was
                                    ging zij boven mij zitten waarop ik haar heerlijk kon likken.
                                    Andrea speelde met mijn mini-me en deed daar een CD om. Terwijl ik Michelle lekker aan het likken
                                    was kreeg ik een lekkere zuig beurt van Andrea.
                                    Na enkele ogenblikken ging Andrea mij bereiden in CG.

Er werd gewisseld. Ik kreeg een nieuwe CD om en Michelle begon met PMC op mijn verzoek.
                                    Hierna ging het over naar CG (Michelle) en ik speelde ondertussen verder met Andrea.
                                    Ik ging daarna verder in missionaris. Ik was een beetje moe dus kreeg mijn knots een olie massage
                                    en trekbeurt van Andrea. Michelle nam het over en ik ging weer even verder met Andrea.
                                    Niet veel later kwam het op een hoogte punt waarbij beide dames een beetje van mijn milkshake
                                    over zich heen kregen.

Na afloop mij gewassen en de dames deden dat ook.
                                    Al met al een uitstekende triootje en eerste ervaring met Michelle (23). Dat ik haar niet eerder ontdekt heb!
                                    Andrea gaat vanaf volgende week maandag op vakantie. Michelle gaat de week daarop op
                                    vakantie.

Commentaar

Trio met Michella en Andrea

Vrijdagmiddag 9 november toog ik langs het zandpad omdat ik elders niet terecht kon. Normaliter ga ik liever naar DVP die thuis ontvangen ,vindt ik iets relaxer. Het was omstreeks 15.30 uur in de middag en het was best druk met medewandelaars.Aangezien ikzelf vlakbij het zandpad woon was ik toch een beetje beducht op herkenning door een bekende. Ook een nadeel van overdag is het slechte zicht op de meisjes die achter het raam staan door de reflectie van het licht op het glas.Maar niettemin kwam ik op een gegeven moment langs een raam waar 2 jongedames mij wenkten. Naar later bleek Michella en Adrea,die een trio voorstelden voor 100 euro totaal, voor pijpen en neuken met condoom.Ik dacht tja waarom niet,weer eens wat anders.Ik heb niet naar meer opties gevraagd omdat ik wilde zien wat ze voor dit bedrag standaard doen.Eenmaal binnen 3 kusjes op de wang van ieder en snel de kleren uit. Nu weet ik niet zeker wie wie was maar de donkerharige (Michelle ?) had een mooi figuur met hele mooie natuurlijke borsten van naar schatting een C-cup.De andere was blond (Andrea) met ook een C-cup maar die waren nep,wel mooi maar voelden erg hard aan. Ik werd als eerste bereden door de brunette terwijl ik de blonde heerlijk befde.
                                      Daarna werd ik gepijpt door Michella ,later door Andrea, wel werd er steeds een ander condoom gebruikt,de dames wilde schijnbaar niet elkaars sappen delen,even later wilde ik de brunette ook nog beffen maar dat liet ze niet toe omdat ik al de blonde had gebeft zo maakt zij mij duidelijk.Na wat gelik aan borsten en billen heb ik het afgemaakt bij de blonde in doggy style. Al met al een leuke ervaring alleen was ik een beetje gehaast want ik stond in 20 minuten weer buiten. Het was jammer dat er niet gezoend kon worden en dat de dames niets bij elkaar deden . Ook de condoom wissel tussentijds om elkaars speeksel niet binnen te krijgen is een beetje overdreven en jammer van de geiligheid, maar goed dat is hun keuze natuurlijk.Vriendelijke dames die er lekker uitzien en bij vertrek weer 3 kusjes.
                                      Laatst gewijzigd door Mitsumi; 12-11-12, 02:31.

Commentaar

Gisteren ook kennis met Michelle gemaakt. Ik had veel over haar gelezen en wist dat ze ook haar kutje liet likken.
                                        En daar stond ze dan in de deur opening te lachen met haar heerlijke peren. Ik merkten meteen dat ze erg aardig was en ze ging eerst haar PUSSY wassen zei ze. Nadat ik mij fluit had gewassen kon ik aan de slag want Michele zat al op haar knieen op bed met haar kontje omhoog speciaal voor mij met haar schoenen nog aan. Ik ben eerst bij haar kontgaatje begonnen dat zij zeer op prijs stelden. Er werd geroepen LICK MY ASS STEF!
                                        Een heerlijke 69 volgden en inderdaad Michelle heeft een heerlijk kutje en met op het plafond een spiegel waarbij je nog haar prachtige billen kan bewonderen ook maakten het plaatje voor mij compleet.
                                        Toen Michelle mijn pik goed hard had gepijpt liet zij hem verdwijnen in haar kutje met op top. Het voelde lekker aan en met haar perfecte peren in mijn mond zelfs nog beter.
                                        Op zijn hondjes heb ik het geprobeerd af te maken wat niet ging,met de hand trok zij mij zonder rubber naar het hoogtepunt en toen mijn buik vol lag werd er gezegd WHAT A LOT!
                                        Dus Michelle was een succes zoals ik al had gehoopt.
                                        Michelle kan lekker neuken is gezellig in de omgang en heeft perfecte tieten.
                                        Ik zal zeker nog eens terug gaan denk ik.
                                        lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Baekelandplein 24 Michelle uitstekend

Michelle werkt nu op het Baekelandplein nummer 24 te Eindhoven

Voorlopig blijft ze hier werken zegt ze.

Michelle is een perfecte DVP. Ze is relaxt, supervriendelijk en 1 van de beste dvp die ik heb bezocht. Ze lijkt precies te kunnen inschatten wat voor een type je bent en waar je van houdt.

Begonnen met een heerlijke body to body massage. Daarna een perfecte pijppartij. Ongelooflijk wat ik kan ze dat goed. Lekker slow teasend alsof ik in mijn eigen porno zat.

Daarna afgemaakt op zijn hondjes. Heerlijk. Hier kom ik zeker terug.

Topmeid met een superbody en killer tits.