Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Amersfoort, House of Dreams, Studio Ontvangst, Michela (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Utrecht, privéontvangst, Michela (v/h Michelle) (Roe)

Heerlijke sessie met gehad met Michela sounding and teasing.
    Had een cadeautje voor haar meegenomen vandaar dat ik een extra half uur kreeg normaal is het 150 per uur.
    Denk dat ondanks dat haar borsten niet zo groot zijn als die van minoeska ik wel in michela een vervanger heb gevonden voor haar.
    Ze vertelde dat ze ook nog sm lessen volgt in duitsland.

Ibook

Commentaar

Re: Utrecht, privéontvangst, Michela (v/h Michelle) (Roe)

Oorspronkelijk geplaatst door ibook
      Dat is niet wat ze mij vertelde maar ok laat maar staan
      Echt wel zit op de RDK in een van de "sm kamers" zie advertentie

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...m/default.aspx

Commentaar

Re: Amsterdam, Ruysdealkade 125 bv links, Michela (v/h Michelle) (Roe)

Weer een Top Sessie gehad met Meesteres Michela.
        Ze is echt een super goede en prachtige meesteres.
        Echt weer genoten

Commentaar

Weer een goede sessie gehad met Michela .
          Ze had een nieuw speeltje meteen getest en ik had wat voor haar meegenomen wat ze meteen aantrok.

Ibook

Commentaar

We laten het adres staan op Amsterdam maar ze ontvangt ook wel bij Dynamite Privé in Nieuwegein en Amersfoort. ( zie haar agenda op d'r website waar je ook kunt boeken) http://www.meesteresmichela.nl/

Rt,
            Laatst gewijzigd door rtroma; 03-04-16, 10:47.

Commentaar

Mistress Michela is beautiful, sweet and a very good Mistress,
              She loves to tease and play with the slave. I had a wonderful session last week,
              Michela is now every day in my mind and I still feel my nipples :-)
              I believe, if you have served her once, you will desire more and more.
              Michela see you soon in Nieuwegein.

Commentaar

Vandaag weer voor een geweldige sessie bij Lady Michela geweest, het is echt een prachtige vrouw en een super goede meesteres ik had haar een ball crusher gegeven waar ze dan ook meteen graag gebruik van maakte ook de kousen die ik mee had gebracht deed ze aan, een prachtig gezicht met haar mooie benen.
                Verder maakte ze er weer een Fantastische sessie van . Ik heb weer super genoten.
                Thanks Lady Michela see You soon again

Commentaar

I desire to serve Mistress Michela again after first great session.
                  But I need to wait some longer, I prefer session in Nieuwegein.
                  The slaves around Amersfoort are lucky, the Mistress will be coming week 3 days in Amersfoort.
                  Mistress when do come back to Nieuwegein?

Commentaar

Re: Amsterdam, Ruysdealkade 125 bv links, Michela (Roe)

Ze is weer terug van vakantie was weer als vanouds sounding en andere kinky spelletjes.

Ibook

Commentaar

Gisteren weer eens bij Michela geweest,ken haar van het zandpad.Leuk kinky spelletje gespeeld met me ,ze heeft me goed onderhanden genomen.Deze dame is een topper en een heerlijke meid

Commentaar

Meesteres Lady Michela

Ik ben al heel wat jaren een fervent aanbidder van Roemeense schoonheden. Dat land lijkt wel een heel hoog percentage aan bloedmooie, spannende, charmante, dominante en tegelijkertijd zeer vrouwelijke dames voort te brengen. Op internet kom ik ze in elk geval op allerlei adult camsites in grote getale tegen, maar tot voor kort was het nog nooit tot een live ontmoeting gekomen.Tot voor kort. Want (inmiddels een dikke maand geleden, maar het voelt nog als gisteren) heb ik kennis mogen maken met de wonderschone Meesteres Lady Michela.

Halverwege de 20, lang, benen, billen en borsten in de proporties waarvan je normaal gesproken alleen droomt en een dominantie die in elk geval mijn adem, al ruim voordat we aan een face-sitting-experience toe kwamen, geheel benam.

Het was mijn tweede bezoek aan de prachtige SM kamers aan de Soesterweg in Amersfoort. Een dag waarop Pia – daarover later – en zij trios aanboden. Ik had anderhalf uur solo met Mrs Michela geboekt. Ik kende haar alleen nog maar van Twitter, haar eigen site en een korte mailwisseling om de afspraak te maken. Prachtige foto's (waarop ze bijna altijd haar ogen onzichtbaar maakt), spannende outfits, snelle reactie (in het Engels) per mail. Ik was er klaar voor!

En zij ook!

Wat een prachtige vrouw! Op zwarte laklaarzen met forse hakken, een spannende strakke zwarte outfit, donkerblond lang haar en ogen … Ik was geen seconde zenuwachtig of kreeg de tijd niet om dat te zijn. Het was alsof ik al een paar keer bij haar op bezoek was geweest. Zo natuurlijk en relaxt voelde het. Totdat ik een paar minuten later op het grote bed lag. Mijn polsen in boeien aan een lange ketting die weinig bewegingsruimte bood. Haar nagels, vastgeklonken aan mijn tepels. Haar stem, opwindend fluisterend in mijn oor.

Ik had gevraagd om tepeltorture en dat zou ik krijgen!, hijgde ze in mijn oor. Ze ging me helemaal haar slaaf maken. Totaal!

En of het nou haar opwindende stem was, het charmante accent, de woorden die ze in mijn hoofd prentte, haar prachtige lichaam, haar lange haar tegen mijn gezicht, haar nagels die mijn tepels pijnlijk maar o zo zalig melkten … ik was in een recordtijd geiler dan ooit!

En dat voelde ze. Al was dat niet zo moeilijk. Ik lag buiten mijn zinnen te kreunen en piepen terwijl zij me verder op bleef geilen. De nagels op mijn tepels waren inmiddels vervangen door stevige tepelklemmen. Mijn ballen hingen vol met wasknijpers. Ze had me geil haar spuug laten proeven. Alles in een onnavolgbaar hoog tempo. Bijna geen tijd om adem te halen, maar zo verschrikkelijk geweldig geil. Vooral ook omdat ze met grote regelmaat heel intiem hijgend in mijn oor bleef praten. Ik was haar slaaf. Ik wilde voor haar lijden. Ik was van haar.

Ik kon alleen maar ja knikken.En dan word je getest. Hoeveel pijn in je tepels kun je als man weerstaan als je kokend geil bent. Als de Meesteres van je dromen bovenop je zit en je diep in haar ogen laat kijken. Tegen je zegt dat ze je niet wil horen. Terwijl ze steeds harder je tepels martelt. Hoeveel kracht kun je dan uit haar prachtige grote bruine ogen halen?

Zo waanzinnig veel kracht!

Zelfs meer dan je dacht. Ze kan je zelfs je adem in laten houden. Zo lang zij wil. Alleen maar met de kracht van haar ogen. Ze zuigt je kracht op. Ze zuigt je leeg met haar ogen. Je lijdt voor haar omdat zij het wil. Omdat het haar opwindt. Omdat zij je beveelt om je kracht aan haar te geven.Het voelde bijna als een soort hypnose. Zo intens! Haar fluisterende woorden. Elke keer weer
                        opnieuw. De slaaf die ze diep in mijn hersens opriep. De echte slaaf. De slaaf met passie die alles wil doen voor zijn Meesteres. De wilde fantasieën die ze in mijn brein aan het planten was. Wakker worden 's nachts. Naast mijn vrouw. Maar alleen maar denkend aan Lady Michela. Mijn Meesteres. Hard. Opgewonden. Met mezelf spelend. Voor haar! Adembenemend! Wat een vrouw! Wat een Meesteres!

In de anderhalf uur die we hadden heeft ze mijn lichaam en slavengeest nog veel verder verkend. De prachtige spiegelkamer in Amersfoort leent zich daar uitstekend voor. Ik heb kreunend aan haar voeten gelegen. Haar hakken gekust en gelikt alsof mijn leven er van afhing. Haar zweep op mijn billen gevoeld. De eer gehad haar tepels te likken. En ten slotte, in een explosief hoogtepunt haar prachtige billen op mijn gezicht gehad.

Mijn tepels .. waren net zoals ik .. nog dagen lang met maar 1 ding bezig: Meesteres Michela.

En Mrs Pia? Die kwam ik onverwacht (en een beetje gehoopt) tegen terwijl ik nog helemaal vol vanMichela het pand verliet. In vol ornaat, maar even zonder slaaf. Mijn beleefde, bewonderende begroeting, leverde me zo maar een intieme knuffel en 3 lieve zoenen in een wolk van parfum op. Mijn dag, mijn week, mijn maand konden niet meer stuk!

Laat ik echter afsluiten met het afscheid van Meesteres Michela. Want over haar gaat per slot van rekening dit verhaal. Even een hoge hak precies in mijn kruis terwijl ik tegen over haar stond. Ik al weer netjes aangekleed. Zij nog in vol Meesteressen-ornaat. Die glimlach op haar lippen. Mijn ogenaan haar ogen gekleefd. Haar mooie stem. Me nog even subtiel herinnerend aan waar ik 's nachts aan zou gaan denken. Aan haar!

Inmiddels is de prachtige studio in Amersfoort steeds vaker de plek waar deze mooie Meesteres te dienen is. Ik hoop haar daar snel weer te aanbidden!

Commentaar

Re: Amersfoort/ Den Haag/ Nwegein, Studio Ontvangst, Michela (Roe)

The session took place in Amersfoort, very discreet location, nice welcoming, at my arrival I was led to a room where Mistress Michela joined me a few minutes later. She entered the room and I was strike by the view. She looked amazing and was wearing what I suggested by email. This list was meant as a guideline, but what I did not realized was that she was ticking off each item of it... and many more
                          I did not see the 5h passed, I have consecutively been tied to the cross, on an examination table, on the bed and wrapped in plastic foil each time subject to her teasing and torturing. She is very adaptive, continuously adjusting her teasing and torturing technic to my reaction and what was making me squirm the most.
                          If you are into nipple torture, this is a must, you will tap out. I passed on the needles for this time but I might try it in the future, after seeing how careful and aware of safety she is, checking for numb limbs during bondage, dizziness after intense scene, hyperthermia while being in the plastic foil, you do not have to worry about a thing just enjoy the show
                          Laatst gewijzigd door Northern Rose; 23-03-17, 14:46.

Commentaar

De foto's, de recensies en een goede herinnering. Deze drie zaken leidden ertoe dat ik de site van Meesteres Michela steeds vaker bezocht. "Komende twee weken ben ik weer in Amersfoort" stond in haar rondzendmail. Een zaterdagmiddag in juni: het werden twee uur.

Twintig minuten lopen vanaf station Amersfoort. Een rustige buurt, het huis heeft een zij-ingang en een nette douche.

Supersexy in het zwart, op prachtpumps, met lange nagels en in het bezit van een fantastisch lichaam. De foto's liegen niet. Goed Engels met een accent.

Haar nagels bewerken mijn tepels. Het bloed gaat naar beneden en mijn tong leeft zich uit op haar pumps. Ze zegt dat ze bezit van me heeft genomen, en ik voel me heerlijk weerloos. Tegen het kruis aan de muur begint het tease and denial spel. Ze fluistert in mijn oor en raakt met haar borsten me aan. Min pik wordt gestimuleerd en mijn tepels ook. Ik sta op het punt te spuiten maar het mag niet. Helemaal geconcentreerd op mijn niet-komen onderga ik het, en ben blij als ze aankondigt dat ze me met de zwepen onderhanden gaat nemen. Hopelijk brengt dat wat verkoeling, maar mijn pik blijft super gespannen.

Op het bed. Armen en benen vastgemaakt, maar niet strak. Ze heeft nu volledige controle over mijn lichaam en daarmee van mijn geest. Weerloos vanwege de kettingen, maar vooral vanwege mijn overkokende lust. Ze weet alles te vinden waarmee ik in de totale overgave stand kom: nagels over het lichaam, electro, tepels, ballen, weer de tepels en fluisteren in mijn oor. Dan toch maar weer de tepels en een blinddoek. Met haar hand houdt ze mijn mond en neus dicht, maar ik blijf haar zien. Kietelen, klemmen, nagels en ballen afbinden. En steeds mijn angst om klaar te komen. Twee keer wordt het bijna teveel en houdt ze even op. Even. Dan begint ze weer. Tien minuten voor de eindtijd gaat het niet meer en kom ik klaar. Net wat te vroeg.

We roken nog een sigaret en we babbelen nog wat na. Ik vertel nog nooit zo volmaakt buten controle geweest te zijn. Niet door pijn, maar angst voor de ongecontroleerde lust. Het zal niet lang duren voor ik terugkom.

Commentaar

Heerlijke sessie met gehad met Michela sounding , teasing en nog een paar andere nieuwe ervaring voor mij .

Jammer dat ze niet meer in Amsterdam werkt maar je kunt niet alles hebben.

Ibook

Commentaar

Een heerlijke sessie met deze schoonheid gehad. De locatie was het makkelijk te bereiken Amersfoort.

Tease and denial, Anal play, sounding alswel een aantal andere ervaringen kwamen aan de orde. Twee uur lang werden mijn grenzen continu opgezocht en soms zelfs verlegd.

De energie die zij in de sessie stopt en de lach die verschijnt tijdens het spel, deze hoop ik snel weer mee te kunnen maken.

Commentaar

Heerlijke sessie met gehad met Michela sounding , teasing en een paar speeltjes geprobeert.

Ze is fijn om nieuwe grenzen mee op te zoeken .

Ibook

Commentaar

Weer voor een hemelse behandeling bij Michela geweest .

goede meesteres voor mij een bijna vervanging van minoushka.

Ibook

Commentaar

Weer voor een hemelse behandeling bij Michela geweest .

Ze word steeds beter en vindingrijker .

Ibook

Commentaar

Ik heb nu 2x gespeeld met Meesteres Michela en dat is mij zeker zeer goed bevallen. Slanke sexy body met volle borsten, hygiëne tip top in orde. Ik was bij haar in SM Studio Amersfoort/House of Dreams in Amersfoort. (moderator ik kan geen recensieformulier verder klikken omdat SM Studio Amersfoort niet een aankruismogelijkheid heeft in het formulier, en als je het handmatig invult kan je ook niet verder, overigens staan er veel bedrijfsnamen daar in vol met leesteken fouten)

Ik werd door de gastvrouw ontvangen en naar boven gebracht waar ik gelijk de kamer op kon, ik had de ruime kamer met Mrs Michela links, nr 8 met grote bok en spiegelkast etc. Ik mocht even douchen en ton ontrok zich een goed opgebouwd spel. Ik werd geblinddoekt en op de klanken van haar mysterieuze muziek bespeelde Meesteres Michela subtiel mijn lichaam. Tepels met tong en tanden, strelingen, ballen, oorlel, en ook een radarwiel werd later gebruikt over mijn lichaam. Zo werd ik warm gemaakt voor wat meer zou komen. Kaarsvet, lichte spanking, en ook spugen werd mijn deel. En af en toe erotische elementen als haar borsten mogen zoenen. Ik moest ook later voor haar masturberen, en aan het bondage wandrek werd ik vast gezet en verder bespeeld.

Op de grote bok moest ik later liggen en werd ik met zwarte lederen riemen vastgemaakt. En toen werd ik op mijn verzoek met een kleinere voorbinder geneukt. Geil gevoel en gezicht voor de grote spiegels. Op bed ging het spel verder, geile facessiting waarbij ik haar kort ook even mocht beffen. Maar ze hield goed de controle ook via haar nagels in mijn tepels en de tepelklemmen die ze me later opbracht. Ik heb alles heel goed en intens ervaren. Meesteres Michela weet je goed te prikkelen en ik moest ook nog haar prachtige lange zwarte laklaarzen likken.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X