Rotterdam, Karin's Home, Mrs. Kali

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Karin's Home, Mrs. Kali

Mrs Zoe is een mooie jonge Domina,

Hard op weg de fijne "kneepjes"van het vak onder de knie te krijgen. Haar natuurlijke eigen kwaliteiten als domina zijn haar donkere verschijning en tease. Daarnaast experimenteel ingesteld, zeker als je vastgebonden bent. Niet te beroerd je tepels te pijnigen. Houdt er van technieken snel toe te passen, waardoor korte en felle pijn wordt ervaren.
    Ze heeft een piercing op haar tong, waarmee ze geil kan spelen en die mooi accentueert bij haar uiterlijk. Een frisse domina, met natuurlijke borsten en lekkere tepels. Waarbij haar kreunen natuurlijk over komt en stimulerend werkt
    Ze is duidelijk in het stellen van grenzen, verbaal sterk, en daagt je uit er over heen te gaan, maar wee oh wee als je dat doet...........
    Als liefhebber bent van "face sitting", kan je dat gerust aan haar over laten. Geef van te voren aan hoeveel tellen je zonder adem wil, ze zal er ongetwijfeld nog wel een paar aan toe voegen (of ze telt gewoon langzaam). Liefhebbers van kaarsvet..............Ze kan hier scheutig mee omgaan.

Mijn finale bestond uit een stevige handjob, waarbij het perineum lekker werd gekieteld en het verlangen naar meer, meer, meer (!) werd opgewekt. Na afloop kreeg ik een druivensuikertje aangeboden om weer bij positieven te komen, een zorgzame actie.

Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen, ik heb het idee dat er nog veel meer voor mij nog onbekende kwaliteiten zijn die deze dame in huis heeft of zich eigen gaat maken Ga haar binnenkort nog eens opzoeken.

Haar vaste locatie is Rotterdam, maar ze is ook te vinden bij Park118 in Amsterdam, haar thread:
    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...-/default.aspx

Re:Amsterdam, Park118 Mrs Zoey

2e ontmoeting met Domina Zoey gehad, onder begeleiding van Mrs Samantha,

Allereerst maar even het compliment aan beide dames; Zoey kiest voor begeleiding door een ervaren Domina, het voorkomt (waarschijnlijk) fouten, ergenissen en frustratie aan beide zijden. Vooraf een duidelijke omschrijving en een terugkoppeling achteraf helpt haar in haar groei als Domina en je beleefd er zelf ook meer plezier aan.
    Mrs. Samantha begeleid de sessie goed, laat voldoende ruimte over om invulling te geven door Zoey of experimenten / nieuwe technieken aan te gaan. Tegelijkertijd houdt ze voldoende overzicht en contact met de sub om er een goede sessie van te maken.

De sessie startte met een vastketenen aan het kruis, geblinddoekt, waarbij 4 handen inclusief 2 spijkerhandschoentjes het lichaam prikkelen. Omdat het zicht ontnomen is en je op verschillende plekken simultaan prikkelingen ontvangt, werkt het even verwarrend. Dat bede dames vervolgens tegen je aankronkelen en zachtjes in je oor kreunen, geilt de boel wel lekker op.
    Vond ik Zoey al verbaal sterk in het stellen van grenzen (ook al spreekt ze zachtjes), dit keer versterkte ze dat door fysiek ofwel handen weg te duwen, je gezicht vast te pakken of in je tepel te bijten als je je niet aan haar grens hield. Ik wordt betoverd door haar gezicht, prachtige haren, diep donkere ogen en een mooie lach, geaccentueerd door rode lippenstift. Ze komt heel dichtbij staan, je ervaart haar aanwezigheid en tegelijkertijd is je bewegingsruimte om haar aan te raken beperkt. Mooie laklaarzen en een bijpassende donkere outfit, stonden daarbij extra mooi!
    Belangrijk moment was de zachte zweep sessie te ondergaan, waarbij ik geknield voor Zoey zat en Samantha uitvoerde. Wellicht dat er op dat moment een meer "dominant - slaaf" spel gespeeld had kunnen worden. Ik koos er voor de sessie meer fysiek te ervaren, Het warme kaarsvet op rug en billen, de tikken en het geluid van het er af slaan. Met mijn armen en hoofd op schoot van Zoey en een kriebel door mijn haar, was dat een zeer geborgen toestand en ook voor mij nieuw.
    De "Bevelen" die beide domina, onderwijl gaven, werkten verhelderend en verduidelijkten wat er van je werd verwacht, zonder dat het als storend, schreeuwerig of hysterisch overkwam (maar goed dat zal voor elke sub-domina setting wel weer persoonlijk zijn en wat past).
    De sessie werd vervolgens voortgezet op het bed, waarbij Zoey het geheel eindigde met een prostaat massage in combi met een hand-job. Heel voorzichtig met 1 vingertje op zoek naar de prostaat gegaan, een techniekje dat nog wel iets meer geoefend mag worden, maar klaarkomen deed ik er wel van..........

Dat de sessie iets eerder afliep dan gepland, was prima "go with the flow", wellicht waren er nog meer spel-elementen in gedachten vooraf, het werd niet als storend ervaren. Nu was er ruimte voor een babbetje achteraf, een douche en rustig omkleden.

Kort nog even iets over park118. Een privé huis in het Centrum van Amsterdam. De ligging van dit huis, geeft het iets extra's, de ruime parkeermogelijkheden in de buurt en tegelijkertijd goed bereikbaar vanaf de snelweg. In de omgeving, veel restaurantjes en kroegjes om eventuele strek voor of achteraf te stillen, maar vooral de ligging tegenover het park (met parkieten in de bomen!) biedt de mogelijkheid even tot zinnen te bekomen na een sessie.
    De faciliteiten in het huis zijn compleet, maar wel gedateerd. Komende zomer zijn er verbouwingsplannen om e.e.a. te moderniseren (vraag de Domina eens wat zij er nog bij zouden willen hebben, naast het kruis, de sling en het bed), er zijn douches en een sauna, geen drink of eetgelegenheid. Bij de entree bel je aan en gaat de deur naar het halletje open, waar direct een gastheer (sympathieke gast) voor je opendoet. Wachten doe je op 1 van de kamers, tot je gehaald wordt. Het interieur is schoon, maar verouderd en ietwat gehorig (maar dat is voor de nieuwsgierigen onder ons misschien ook wel weer stimulerend)

Tot zover, Dfox

PS, Mrs Zoey:
    In idem flumen bis non potest ingredi in vobis est promanante perpetuo aqua dulci

Commentaar

Re: Rotterdam, Rochussenstraat 99-a, Karins Home Mrs. Kali

Een paar keer per jaar trek ik de Kinky schoenen aan en ga ik naar een Meesteres. Dit keer kwam ik bij Meesteres Kali terecht in Rotterdam. Deze Meesteres heb ik al eens eerder mogen ontmoeten toe ze nog in de leer was bij Meesteres Samantha.

Van te voren had ik al aangegeven om een extra dame er bij te willen. Na het tease ben ik geblinddoekt vastgebonden aan het kruis waarna Meesteres Kali een mysterie dame erbij haalde. Meesteres Kali gaf deze dame de opdracht om mij te pijpen. Na verloop van tijd ben ik losgemaakt van het kruis en moest ik op bed gaan liggen. De mysterie dame kreeg de opdracht om met haar kutje op mijn gezicht te gaan zitten, zodat ik haar met mijn tong kon verwennen. Nadat mijn tepels stevig onder handen waren genomen is de mysterie dame weer uit de kamer vertrokken. Het spel eindigde met een prostaat massage.

Na afloop nog even een colaatje gedronken om even bij te komen van deze ervaring. Dit is ook een vreemde ervaring, je weet dat daar tussen de dames op de bank een dame zit die ook bij het spel betrokken was, maar je weet niet wie het is.

Commentaar

Vanwege de sluiting van Karin's Home biedt dame haar diensten aan bij Unlimited Prive.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door asian Bekijk bericht
          Vanwege de sluiting van Karin's Home biedt dame haar diensten aan bij Unlimited Prive.
          Begreep dat Mrs Kali actief gaat worden in "House of Dreams" in Amersfoort.

Linkje: http://www.meestereskali.nl/

Commentaar

Re: Centrum, Rochussenstraat 99A, Karin's Home, Meesteres Kali

Meesteres Kali, geeft me liefdevol hard op mijn falie....!! Eenvoudig mooi en veel betekenend...
            Mrs. geeft mij de opdracht me uit te kleden en naakt op handen en voeten, hoofd naar beneden,
            op Haar te wachten. In positie zie ik Haar, strak gehuld in een veel onthullende zwart lak catsuit.
            Mrs. Kali imponeert schitterend als a black panter en ik mag Haar prooi zijn...
            Haar mooie slank welgevormde body zie ik graag. Mrs. Kali heeft een mooi gezicht met fijne contouren. Haar gezichtexpressie is kleur- en klankrijk mooi. Haar ogen diep bruine parels fonkelen.
            Haar borsten staan kwiek parmantig stevig rond in de etalage van een diep decolleté.
            Een schitterende meesteres om te mogen dienen... In positie naakt op handen en voeten, kwetsbaar wachten op Haar. Mrs. Kali treedt binnen. "Zo.. slaafje laat eens zien hoe je de Meesteres begroet". Een zwart glansrijk hoge laars werd mij aangeboden. Gulzig kuste en streelde ik met tong de laars, de geur van leer snuivend. De andere laars mocht ik ook koesteren. Heerlijk. "Ga naar het kruis" Op mijn knieën kruip ik naar het kruis. Mrs. Kali neemt mijn edele deel bij Haar hand; knijpt, draait, bijt mijn tepels. "Rechtop jij... Handen spreiden, de rug tegen het kruis. De armen hoog; worden mijn beide polsen met touw stevig vast gezet. Mrs. Kali schenkt mij een overheerlijke combinatie van nipple torture en CBT met uitdagende expressief lichamelijk contact. Haar handen zijn meer dan fluwelen knijpende draaiende klemmen. Haar mond, lippen en tanden zijn meer dan zijdezachte bijtende (knijp)tangen. Wisselend geeft ZIJ zachte strelende aanrakingen en stevige tikken tegen mijn balzak. Mrs. Kali is voortdurende in mijn directe nabijheid: lief, ironisch, streng, hard brengt Zij mij in extase. Zij pakt me bij de keel duwt mijn hoofd ruw naar achteren; "mond open jij". Ik mag Haar spuug ontvangen. "Doorslikken" beveelt Zij. Het is goed slikken en smaakt naar meer... Ik kom met mijn lijf wat naar voren; mijn provocaties worden direct afgestraft met een stevige duw en/of stevige tik.
            Mrs. Kali bindt mij een monddildo voor. Hoewel ik wat het gevoel had voor "lul" te staan, vind ik het fantastisch hoe Zij de dildo gretig in Haar mond neemt en voluit zuigt. Ik mocht intens genieten van Haar geur, ogen, beeldig gezicht..Haar lippen zo dichtbij en ongenaakbaar, maar niet te voelen. (Auw!)! Aansluitend beveelt Mrs. Kali mij de benen zo ver mogelijk te spreiden. In mijn overmoed denk ik dit lang vol te houden, maar ik beweeg toch.. zonder Haar toestemming. Direct straft Zij me af. Ik kromp ineen omdat mijn balletje-balletje door Haar harde klap op tilt slaat. Mrs. Kali biedt vuurwerk; met een sterretje in vuur en vlam prikkelde Zij mijn balzak, verschroeiend lekker en oogverblindend warm. "Op je knieën slaaf"; "armen handen op je rug". Mrs. Kali legt een strakke bondage aan. Ik kan mijn armen en handen niet bewegen en zit machteloos, naakt op mijn knieën. ZIJ heeft de controle doordat Zij de bondage in een touwlijn in Haar handen heeft. Mrs. Kali houdt mij strak en kort aangelijnd. Ik val om; of heeft ZIJ me geduwd... Hulpeloos lig ik op mijn zij. ZIJ kijkt wat meewarig. "Op je knieën slaaf.. en snel". Ik kronkelde over de vloer, zocht steun; herhaalde pogingen.. Ik was overgeleverd aan Haar. Ik erken dat ik machteloos aan Haar voeten lig. Aan Haar ben ik overgeleverd... en Zij mag het... voor Haar doe ik het... Toen het Mrs. Kali schikte heeft ZIJ mij bevrijd. Machteloos lig ik op bed. Mrs. Kali speelt fijntjes hard en zacht met mijn edele delen. Na verloop eiste Zij dat ik mijn zaad binnen 1 minuut het daglicht laat zien.
            ..Subliem sadistica romantica fantastica.. Meesteres Kali is een intens, spannende, mooie erotisch meesteres.
            Creatief met vingerspitzen gevoel; zet Zij haar tanden in mij..,Haar prooi. ZIJ weet mij goed te raken op een wijze die ik fantastisch nabij en bijzonder indrukwekkend ervaar. * Rob maakt een hele diepe buiging voor Meesteres Kali...

Sun0rob
            Laatst gewijzigd door sun0rob; 21-06-16, 19:36. Reden: Meesteres Kali heeft haar domicilie in Rotterdam

Commentaar

Re: Amersfoort, House of Dreams, Mrs. Kali, bijzonder

Meesteres Kali,
              Exclusief en toch heel bijzonder!

Meesteres Kali heerst streng warm koelbloedig over mij, Haar toegewijde slaaf
              Nederig, naakt op handen en voeten, wacht ik spanningsvol, gewillig, braaf

Ik kijk op tegen haar schitterende zwarte laarzen, pracht body, mooi torenhoog
              Mijn tong streelt en kust de laarzen teder... Voor Haar, mijn slaafs eerbetoog

ZIJ is gehuld in een niets verhullend schitterende strak zwart latex erotiserende outfit
              met een pregnant toonbeeld van mooie volle ronde buste, charmant brutaal met veel pit

Zij eist dwingend mijn armen op de rug en knevelt de polsen strak geboeid vast
              Zij lacht meewarig; Zij forceert mij in een ongemak positie die Zij wil.. voor Haar past

Mijn knieën kruipen, Ik kijk verlangend op naar de schitterende dominante Meesteres
              Zij gunt mij haar liefdevolle vingerspel met mijn tepels, zo zalig pijnlijk heel erg expres

Meesteres Kali is zeer manueel vaardig met mijn mannelijke klokken- en ballenspel
              Met Haar ranke handen geeft Zij stevig, hard, zacht de knikkers de hemel en de hel

Haar nabijheid, fluwelen huid, zacht geurend haar, pracht ogen, mooi gezicht
              Ik wil de pijn verdragen. Voor Haar doe ik gepassioneerd mijn slaafse plicht

Mijn hoofd naar achter geduwd pakt ZIJ me stevig bij de lurven van de strot
              Haar glimlach.. Ik wankel op mijn knieën; val bijna achterover van Haar schavot

In Haar intense sensuele warme nabijheid wordt mijn mond stevig open getrokken
              Zo.. slaafje ontvang mijn vocht. Haar feminiene sputum is zó heerlijk om op te slokken

De armen geboeid, de benen gespreid, het hoofd op het bed. ZIJ gaat me een lesje leren
              Het behaagt de meesteres mijn achterste/onderste stevig masserend diep te penetreren

Bij Meesteres Kali voel ik me naakt, machteloos kwetsbaar, lustvol overgeleverd aan Haar...
              ZIJ speelt: zacht, hard, kwetsen, uitdagen, vernederen, sensueel, Vééel.. mijn gevoelig snaar

Ik ben gelukkig.. fragiel, broos in de kracht van Haar
              In mijn overgave... ben ik Haar volkomen dankbaar.

sun0rob

Commentaar

Re: Rotterdam, Karin's Home, Mrs. Kali

Mrs. Kali ontvangt haar slaafjes sinds mei 2016
                in Haar domicilie privé huis Karin's Home.
                For the time being zal Zij dit te continueren.

De moderator wordt verzocht
                Re: Amersfoort, House of Dreams, Mrs. Kali
                te wijzigen in:
                Re: Rotterdam, Karin's Home, Mrs. Kali

sun0rob

Commentaar

hele interessante kinky meid deze Meesteres Kali. ze heeft iets toegankelijks en mysterieus tegelijk. Nette sfeervolle kamer, soort chique kinky kamer bij privehuis Karin s Home. Alles sfeervol en schoon. Meesteres Kali heeft echter geen zwart haar, maar bruin, dat klopt dus niet in het recensieformulier. Gevarieerde sessie met een mooie start subtiel met aanrakingen, prikkelingen en zachtjes op mij in pratende en dwingende ogen. Zeker met een bepaalde gelaagdheid en erotiek. Een soort van lustslaaf spel, en moet zeggen dat beviel mij uitstekend hoor. Tepels, kontje, pik werden niet vergeten en getest, en ai ook met de hete kaarsvet. Ik vind dit zeker een dame om aan te raden en een keer voor zelf om terug naar te gaan

Commentaar

Hello , ik ben ook bij deze dame geweest, zoals de recensies hier boven , geweldige dame voor erotische kinky spel en misschien meer , het was de eerste keer bij haar , misschien ga ik terug , want ze verleidde mij zalig en ik kon best de pijn verdragen die ze mij gaf door de erotische verleiding . De volgende keer haar voorzichtig uitdagen tot meer . Herhaling gevaar is er zeker . Begrijp niet dat er over deze dame bijna niet word geschreven , want ze wel top

Commentaar

Aan het werk...
                    X