Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Den Haag, Geleenstraat 130 k2, Mrs Mandy (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Den Haag, Geleenstraat 130 k2, Mrs Mandy (Ned)

mrs mandy al byna 3 jaar in den haag vanaf het begin kom ik by deze meesteres zy heeft zichzelf heel goed ontwikkeld in de sm wereld steeds nieuwe spullen aangeschaft en heeft er zelf ook zeker plezier wat ze met je doet
    tydens de sessie let ze echt op of alles oke is zeer belangryk dat oog kontakt tussen slaaf en meesteres
    ze speelt een heerlyke sessie waar ik zelf heel er van geniet
    respect en vertrouwen staan zeker voorop by mrs mandy

ik hoop nog vele sessie van haar te mogen ontvangen

groet mrs mandy en tot snel

Commentaar

Donderdag liep ik de geleen in, gordijn dicht, kan gebeuren, soms heb je mazzel soms niet, even rondje lopen en dan maar boodschappen doen. Rondje gelopen, he er loopt iemand naar buiten, even checken, ja hoor gordijn open mandy in een minirokje dat net iets meer is dan een riem. Tja je kan alleen langslopen om even gedag te zeggen, maar dat is zonde.

Binnen paar grapjes gemaakt over amsterdam, wat me al een waarschuwing opleverde. Aan de muur gezet (misschien) hebben sommige van jullie me nog gezien, gemene klemmen op tepels en pik met als extra magic wand, ondertussen een Meesteres die zo eens wat ideeŽn loslaat op me, ik die, inmiddels wijs geworden mijn mond hou, al waren er een paar wel raak...

Uiteindelijk op het bed terecht gekomen, geblinddoekt,vastgemaakt , af en toe haar adem voelend. benen in de lucht, dunne lange dildo diep in me meer dan 30cm.

ermee geneukt worden, in uit.

handen losgemaakt, voelen hoe je een keiharde erectie hebt.

Te horen krijgen dat de dildo zo in je mond gaat en je dan mag rukken. Weten wat dat betekend, zo diep in je en zeker niet schoon daar.

"ben je er klaar voor" een simpele kans, gewoon nee zeggen, wat komt er uit? "ja Meesteres"

Mond open en cm na cm erin voelen gaan, de smaak, de geur, meer op dan je gedacht had, schoonlikken, een klein stemmetje dat zegt "zie je wat je doet" een ander stemmetje "het is niet alsof je minder geil bent"

een enorme lading spuiten. Even uithijgen, mond paar keer spoelen.

Paar uur later nog niet helemaal op de grond staan.

Nu is de vraag, probeer veel 1x, daarna evalueer, echter als ik het een 2x keer doe vind ik dat ik geen nee meer kan zeggen

wil ik dat?

Commentaar

Voor vandaag sinds lange tijd eindelijk weer eens een afspraak gemaakt met Meesteres Mandy.
        Uiteraard voor een spannend en kinky spel. Al was het weerzien ook zoals gewoonlijk gezellig
        Maar, terug naar waarvoor ik kwam. Het spel was zoals gewoonlijk geweldig. Heerlijk hoe Mandy me aanvoelt en het spel op zo'n manier afstemt op je reacties en gevoel, dat je optimaal geniet.
        Ditmaal een spel met veel anaal en sounding in combinatie met haar magic wand. Een te lekker tril apparaat waarbij je moet uitkijken niet vroegtijdig klaar te komen.
        Het sounden had een extra dimensie gekregen omdat er naast de sounds ook gember gebruikt werd. Een aanrader om te sounden met gember. Dat geeft namelijk een waanzinnige sensatie.
        Ergens in de tweede helft keek Mandy nog uit het raam om een andere slaaf te zoeken om het extra kinky af te maken. Helaas lukte dat niet. Na ja, helaas, alleen met Mandy is verre van een straf. Het geheel werd heerlijk en explosief afgemaakt.
        Het was weer helemaal top.

Commentaar

gisteren weer na een lange tyd weer een super leuke sessie gehad by een top meesteres de sessie was super met zwepen kaarsvet anaal spel fyn dat ze my goed aan voelt

Commentaar

Zaterdag toch nog even in Den haag geweest, kans was niet groot maar toch, gordijn potdicht, zelfs geen slaaf voor het raam, later in de middag op weg naar station toch nog even, weer niets, even de andere kant of en alsof het bedoeld was toen ik terugliep stond ze er. Ze had zelfs nog tijd voor wat vuurwerk, van het niet milieu vervuilde soort.

De laatste keer was best wel heftig en, geef toe, was zenuwachtig. Ik kreeg te horen dat de nieuwe speeltjes wel met me kennis wilde maken. Deze bleken pittig, de nieuwe tandwielroller raakte me op gevoelige plekjes, de nieuwe sounds met een soort spiraal gingen er eigenlijk best wel makkelijk in voor iemand bij wie alle gaatjes nauw zijn .

uiteindelijk stond ik als een soort mislukte kerstboom, tepelklemmen verbonden met klemmen op mijn pik, sound diep in en de kerstballen flink stevig afgebonden. Moest gaan liggen, dat maar heel voorzichtig gedaan. Tijd voor een ander nauw gaatje, ging best wel soepel bij de 2e dildo ging er links en rechts nog een vinger bij. Ik mocht rukken en de dildo werd vervangen door meer vingers die dieper gingen, uit eindelijk het doel niet gehaald, hand zat er nog niet helemaal in, wel diep genoeg om prostaat goed te raken waardoor mijn vuurwerk af ging.

beste manier om het jaar te eindigen

Commentaar

Wat een geluk dat ik nog net voordat Meesteres Mandy op vakantie ging een langdurige sessie kon hebben . Ik zal je eens flink aanpakken zei ze met een glimlach zoals alleen Meesteres Mandy dat kan. Je zult het voelen, zodat je de komende weken iedere dag aan me denkt. Nou inderdaad als Meesteres Mandy dat zegt dan voert ze het ook zo uit. Eerst aan de haken aan de muur vastgezet, later midden in de kamer aan de kettingen, zodat ze overal goed bij kon zei ze . Gelukkig af en toe een korte pauze zodat ik even bij kon komen, even wat gegeten en weer verder met de sessie. Tot slot een paar ferme karate trappen in mijn kruis voordat ik mezelf klaar mocht trekken, met Mandy die me aanmoedigde met vunzige taal. Nou mede slaafjes van Meesteres Mandy we zullen het even zonder haar moeten doen en Mandy voegde er bij het afscheid nog aan toe "laat ik er nooit achter komen dat jij of welke slaaf dan ook ergens anders binnen bent geweest de komende weken; dan zijn de gevolgen voor jezelf, ik heb je dus gewaarschuwd". Meesteres Mandy zal via haar site laten weten wanneer ze weer aanwezig is . Meesteres fijne vakantie .

Commentaar

Goed nieuws!
                Mandy is back!

Commentaar

zondag dus maar even langs gegaan, was langer geleden dan normaal, maar ja haar vakantie was belangrijker. Je weet nooit hoe ze terugkomen, zijn ze uitgerust en fel of nog niet op volle kracht.

wel dat laatste zeker niet. Na wat opwarmen met een lichte zweep en het plaatsen van een paar klemmen op mijn tepels mocht ik kennis maken met 1 van haar nieuwe speeltjes, een plateau met een zadel op een stang. Oh ja en een dildo erop. Na enige moeite (tijd geleden) paste hij toch, billen op het zadel. Had meer last van de kramp die ik kreeg doordat ik mijn benen in een ongewone positie had, het geheel voelde toch niet zo stabiel dat ik echt zat.

gelukkig mocht ik snel gaan liggen, tenminste dat geluk was relatief, voor ik het wist zat er een dikke naald door mijn zak. Op zich heb ik niet zoveel met naalden, zou er niet om vragen maar inmiddels was het al 2 maal eerder gebeurd en mijn motto is 1x kan je overkomen, als je het echter niet op de zwarte lijst zen en het een 2e keer gebeurd dan heb je zelf de deur open laten staan, tenslotte ben je een slaaf of niet en om eerlijk gezegd ben ik niet zo'n menu type

de naald zat er helemaal doorheen, op zich was het erin steken pijnlijk maar daarna minder, het is echter wel een raar gevoel als je beweegt en metaal voelt. Een kaars kwam te voorschijn en mijn pik werd met wat kaarsvet opgetuigd, op zich wel geraakt, het is de manier waarop ze de kaars uitmaakt die het gepiep veroorzaakten.

inmiddels was de zaak aardig op gang gekomen en wilde ze kijken of een (in mijn ogen veel) dikkere dildo ook paste, helaas was dat niet het geval, er zullen dagen zijn dat het kan maar zondag was er geen. De dildo werd vervangen door vingers, ik moest rukken, niet makkelijk als je tegelijkertijd kronkelt omdat iemand probeert meer vingers dieper in je te proppen. Af en toe haalde ze haar vingers eruit en deed ze in mijn mond zodat ik mezelf kon proeven. Nu had ik net voor de sessie mezelf nog even op het toilet gezet dus was het voornamelijk lube wat ik proefde.

het einde kunnen jullie wel raden

Commentaar

hello medewandelaars , ik ben bij deze mrs gegaan door de recensies die ik gelezen hebze is een mooie en vriendelijke dame en eerlijk , want ze doet wel werkelijk wat ze jou vertelt . ik hou niet zo van pijn , maar wel van erotische verleiding en verplichte bi-handelingen. dit wist ze heel goed aan te pakken bij mij . ze maakte mij zo gek , dat ze mij eerst omtoverde in een mooi sexy sletje en samen met mij voor raam stond.plots kwamen er wel vele mannen naar ons gluren en ja een van de mannen wilde door gepijpt worden en kwam binnen . meesteres mandy maakte mij zo gek , dat ik al bevelen netjes uitvoerde en de klant kwam lekker klaar en ging voldaan terug naar buiten . meesteres mandy was tevreden en beloonde mij nadien door mij anaal te neuken met een strapon en mindfucking. dat ze mij gaat voorbereiden voor de volgende keer , dat de man mij zal neuken . het idee maakte mij geil , dat ik nogal heftig klaarkwam

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vlinderslet Bekijk bericht
                      hello medewandelaars , ik ben bij deze mrs gegaan door de recensies die ik gelezen hebze is een mooie en vriendelijke dame en eerlijk , want ze doet wel werkelijk wat ze jou vertelt . ik hou niet zo van pijn , maar wel van erotische verleiding en verplichte bi-handelingen. dit wist ze heel goed aan te pakken bij mij . ze maakte mij zo gek , dat ze mij eerst omtoverde in een mooi sexy sletje en samen met mij voor raam stond.plots kwamen er wel vele mannen naar ons gluren en ja een van de mannen wilde door gepijpt worden en kwam binnen . meesteres mandy maakte mij zo gek , dat ik al bevelen netjes uitvoerde en de klant kwam lekker klaar en ging voldaan terug naar buiten . meesteres mandy was tevreden en beloonde mij nadien door mij anaal te neuken met een strapon en mindfucking. dat ze mij gaat voorbereiden voor de volgende keer , dat de man mij zal neuken . het idee maakte mij geil , dat ik nogal heftig klaarkwam
                      Meesteres Mandy. Doet. Het ook met. Veel. Plezier. Ze maakt. Zeker. Je fantasieŽn​. Waar. Van. Soft. Tot. Hard.

Heeft ook steeds nieuwe dingen super. Kom er heel. Graag.

Tot. Snel. Mrs. Mandy.

Commentaar

Vandaag na lange tijd weer eens bij deze geweldige Meesteres geweest.
                        Als vanouds een heerlijke sessie waarin de werkelijk prachtig uitziende Mandy me weer heeft laten merken hoe veelzijdig ze is en dat ze blijft investeren in haar spel en attributen.

Ontspannen teasen met een apparaatje waar, zoals ik het voelde, lichte spanning op staat. Heerlijk prikkelende electro stimuleerde enorm Daaraan voorafgaand werden de te behandelen plekken ingesmeerd met een soort olie (ook een beetje prikkelend). Uiteindelijk smeerde Mandy ook mijn eikel hiermee in en ja hoor.... de prikkelingen zorgden ook daar voor genot!

Daarna heerlijk sounden in combinatie met een magic wand vibrator. Gelukkig ging ze daar niet lang mee door anders had was ik zonder daar enige controle over te hebben, vroegtijdig klaargekomen. De sound bleef erin maar in combinatie met anaal. Geweldig!

Na nog wat ontzettend geile zaken die de revue passeerden heeft de Meesteres me heerlijk klaar laten komen.

Hard, zacht, pervers en voor een goed gesprek, bij Mandy kun je voor alles terecht.