Venlo, Studio Isabel, Mrs Isabel

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Venlo, Studio Isabel, Mrs Isabel

Eigen studio is gevestigd in de omgeving van Venlo.
    Goed verzorgde site met duidelijke info. Voor iedere fantasie kun je daar terecht. Vooraf heb je een gesprek over wat je wel/niet wel en na de sessie een nagesprek. Prijzen zijn € 100 -half uur en € 150 50 min.

Deze dame staat op mijn persoonlijk verlanglijstje eens te bezoeken. Wie kan mij meer vertellen over deze bloedstollend mooie Domina uit het zuiden des lands?. (als ik mij niet vergis heeft ze ook een tijdje gewerkt bij Studio Marianne in Deventer)

Zie website: Mrs Isabel

Isabel is een kanjer! Ik ken haar nog uit de tijd dat ze bij DP in Valkenswaard werkte!
    Heb daar regelmatig in en spel met haar samen gespeelt. Ben ook een paar keer in haar huidige studio geweest waar ze me als slaaf heeft behandeld. Ze is grote klasse en speelt met passie.

Commentaar

heb zelf ook een tijdje geleden bij isabelle een sm sessie gehad en zij is een zeer ervaren meesteres,bij wie je in goede handen bent!

Commentaar

Mrs Isabel stond al zo’n 2 jaar op mijn persoonlijk verlanglijstje eens te bezoeken (zie 1e bericht hierboven). Stond al lange tijd te twijfelen haar eens te bezoeken en na gisteravond heb ik er spijt van dat ik haar niet eerder heb bezocht: want het was namelijk in één woord GRANDIOOS!

Mrs Isabel is een elegante erotische verschijning, uitermate ervaren geraffineerde creatieve domina die uiterst gedreven met enorme toewijding het SM-spel met je speelt. Vooraf aangegeven grenzen worden gerespecteerd en wensen worden op inventieve verrassende wijze ingevuld. Erotisch, soft, hard SM. Nursing, Occult, bizar of welke fetisch die je maar hebt: Isabel weet er wel raad mee! Een (h)eerlijke warme persoonlijkheid die je intens laat genieten van haar handelingen.

Een lang gekoesterde fantasie ging afgelopen donderdagavond bij (studio) Isabel in vervulling: een spel met 2 Meesteressen, (zie voor fotomateriaal haar site en klik op gastmeesteres) Tijdens het spel bleek dat de dames mijn e-mail goed hadden doorgenomen en weldoordacht werd hoogstand en in een stevig tempo een uitermate fascinerend en opwindend SM-spel gevoerd. De gast-meesteres, Mrs Angel, doet voor Mrs Isabel niet onder. Een heerlijk loeder, uitdagend en gemeen opwindend! Er gebeurde gewoon teveel in het spel om hier allemaal te kunnen omschrijven. Een paar Highlights:

Gemummificeerd was mijn lichaam in plastic vastgebonden aan een paal en werd mijn afgebonden stijve lul treiterig door de bilpartij van Mrs Angel geplet terwijl de dames elkaars borsten streelden/likten. Kon mijn ogen niet van dit geile schouwspel afhouden. Mrs Isabel zorgde onderwijl er wel voor dat het niet te aangenaam voor mij werd : enkele malen werd ik door haar venijnig knijpwerk in mijn tepels/ballen erop geattendeerd dat het een voorecht is om 2 Meesteressen zo met elkaar bezig te zien.

Dames wilden zelf ook genieten van de sessie en afwisselend werd ik door de ene Meesteres flink aangepakt of gestreeld en moest ik de andere Meesteres plezieren met mijn handen of tong. Ook mijn slavekutje werd stevig gepenetreerd. Ook zag ik voor mijn ogen hoe de ene Mrs de andere Mrs stevig neukte met een voorbinddildo, die zichzelf met de terminator ook nog een extra stimulans gaf bij haar clitje. Bij Mrs Angel mocht ik voelen dat het haar niet geheel onberoerd had gelaten. Terwijl zij mij pijnigde moest ik haar met mijn hand tot een hoogtepunt brengen wat op een zeer spectaculaire wijze ook plaatsvond.

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, want het was zeer intens en zeer enerverende sessie. Duidelijk is het mij wel geworden dat de dames oprecht veel lol hebben om dominant met mannen te spelen, goed met elkaar overweg kunnen (understatement!) en gebruiken mannen naar hun goeddunken. Met weemoed zit ik nog na te genieten te sidderen van de sessie, 50 minuten zijn omgevlogen en het was (tot nu toe) een van mijn beste sessies ooit. Tepels, ballen, billen zijn nu nog heerlijk gevoelig. Het was geweldig opwindend en geestelijk erg bevredigend! Buiten de op dat moment seksuele ontlading denk ik dat ik de komende weken nog met heel veel plezier zal terugdenken aan dit spel!

Hier wordt met liefde voor SM integer omgegaan met je verlangens/interesses. Begreep al niet waarom er zo weinig over deze zeer goed uitziende Meesteres werd geschreven. Maar ik ben erachter, de slaven van onder de rivieren willen deze domina voor zichzelf behouden: dacht het niet! Maak eens een afspraak en beleef het zelf: onderga SM met passie en erotiek!

Aldus,
        Wimwim

Voor haar website klik op deze link: Mrs Isabel

Commentaar

Gisteren bij Isabel geweest. Dit is inderdaad een prachtige dame die zich ook nog eens spannend kleed. Vooraf leuk en ontspannend gesprek, daarna aan het spel begonnen. Ze heeft meteen in de gaten wat je wel en niet prettig vind en speelt daar perfect op in. Het was een spel vol met erotische aspecten. Halverwege kwam switch Sandy erbij, ook een leuke meid, die je lekker opgeilt. Naderhand nog een leuk gesprekje gehad met beide dames. Ik heb enorm genoten en zal zeker nog eens teruggaan!! Na mijn vertrek viel er nog iets grappigs voor, maarrrr, dat blijft onder ons.........

Commentaar

Gisteren ben ik eindelijk bij Mrs. Isabel in Venlo geweest. Een afsrpaak was via haar website en gsm snel gemaakt. Haar adres vinden was dankzij mijn navigatie geen probleem, anders weet ik het zo net nog niet. Haar studio bevindt zich in een normaal nieuwbouw huis in een woonwijk. Bij binnenkomst werd ik door Mrs Isabel ontvangen, zij zag er zeer spannend uit in een hele speciale bh met metalen punten en een kort leren rokje. Een rondleiding langs de kamers volgde. Mij sprak de zolder het meest aan. Ik werd al geil bij de aanblik van allerlei geile toestellen. Maar eerst was er uitgebreid tijd om te kletsen over mijn wensen, maar ook over wat zij leuk vindt. Na het gesrpek ging zij weg en mocht ik mij uitkleden. Naakt wachte ik op mijn knietjes tot zij terug kwam. En
            toen zij terug kwam volgde een heerlijk uur. Wat er in het uur aan bod kwam kan ik samenvatten als erg lekker en geil. Zoals: met armen en benen vastgeketend. klappen op mijn billen met vlakke
            hand, zweep en plak. Mijn pik werd ook onderhanden genomen, ballen afgebonden en allerlei speeltjes uitgeprobeerd. Natuurlijk tepelklemmen met gewichtjes die lekker prikten. Een flinke bondage op een onschuldig uitziend strafbankje (valt tegen als de ziiting
            bestaat uit scherpe bierdopjes). Blinddoeken enz enz. Terwijl ik geblindoekt daar zat kwam Mr Damien naar boven. Hoewel ik niks kon zien, hoorde ik dat de Mr verwent werd door zijn Mrs. Isabel. Daarna werd mij opgedragen om hem te pijpen. Erg geil, zo zonder verder zicht op wat er gebeurd. Toen de blinddoek afging, was ik verbaasd dat alleen de Meesteres nog in de kamer aanwezig was.
            Daarna werd ik anaal onderzocht. Ruw, maar niet pijnlijk! ramde zij 2 vingers in mijn kont. Heerlijk! Daarna bracht ze een sprijdstang met een flinke dildo aan mijn enkels aan. Zij probeerde de dildo meteen bij
            mij in te brengen. Heel goed merkte ze dat dat niet zo makkelijk ging. Dus kreeg ik de opdracht om zelf te zorgen dat de dildo naar binnen zou gaan. Ondertussen ging zij op mij zitten met haar prachtige billen naar mij toe. Met mijn handen en tong probeerde ik zo goed als het kon haar te plezieren. Het moest immers ook leuk
            zijn voor haar. Uiteindelijk schoof de dildo naar binnen. Een zalig gevoel is dat, je moet er goed voor ontspannen want anders is het niet prettig. Dit was echt perfect. En terwijl zij mij af en toe aftrok en met ballen en pik speelde, neukte ik mij zelf door met mijn
            benen de dildo op en neer te bewegen. Ik genoot. Zij ook en ze teasde mij nog wat door zichzelf wat te strelen. Ik werd echt gek en had een pik die op springen stond. Als climax heeft zij mij toen heerlijk laten klaar komen. Al met al een prachtig spel, waarbij
            zij duidelijk de meesteres is, maar wel bereikbaar en in voor een gesprek. Tijdens de sessie geeft ze aan wat ze leuk vindt en overlegt met je wat je leuk vindt. Ze is duidelijk de baas en weet haar dominantie in stand te houden. Ook als ze wat kleren uittrekt. Ze geniet ervan als je pijn hebt, maar wil wel dat jij er ook van geniet. En dat vond ik nou erg geil, om met een mooie vrouw zo over je geilheid te praten. De laatste tijd heb ik wat meer sm ervaring op gedaan en dit is een van de betere zoniet de beste. Van de gewone sessies met 1
            meesteres was het zeker de beste. Jammer dat ik niet zo vaak in de buurt ben, dan zou ik zeker terug gaan. Mrs. Isabel is een top meesteres als je van soft tot middel houd. Wil je echt een super strenge en dominante harde meesteres dan moet je misschien ergens anders naar toe.

De tijd in het formulier is de echte speeltijd, ik ben er langer geweest ivm voor- en nagesprek.

gr
            Johan

Commentaar

Vorige week zaterdag heb ik eens m'n 'standaard adresje' verlaten en ben ik bij Isabel langs geweest.
              't Was wel een flink eind rijden (2 uur), maar ... was het 't waard? Dat lees je zodadelijk

Ik had al langere tijd een oogje laten vallen op Mrs. Isabel, maar het kwam er maar niet van. Nadat ik hier en op enkele andere sites goede recensies had gelezen, en gezien het feit dat Isabel ook op zaterdag werkt, heb ik toch maar de sprong gewaagd.

Isabel vroeg me telefonisch (met een leuk licht 'zuid nederlands' accent) wat m'n wensen waren, waarna ze zou kijken of die strookten met wat ze mij kan bieden. Ik heb haar een uitgebreide mail gestuurd met m'n "do's en don'ts". Ik ben niet bepaald een pijnslaaf of onderdanig, maar houd wel om ontzettend ge'tease't te worden terwijl ik me niet kan verweren. Dat vind Isabel ook erg leuk, dus een afspraak was snel gemaakt.

Net als de vorige spreker heb ik me ook door m'n navigatie laten leiden naar een hele normale straat in een hele normale wijk. Ik werd vriendelijk begroet door de heer en vrouw des huizes. Isabel ging me voor naar boven alwaar de speelzolder is: een mooie grote ruimte met een goede sortering leuk speelgoed! Daar hebben we ruim een half uur zitten praten over van alles en nog wat. Isabel vertelde me dat ze wel zo eerlijk is om bepaalde slaven naar andere Meesteressen te sturen als die wensen hebben waar Isabel niet aan/kan/wil voldoen (bijv. luier-fetish).

Isabel vroeg me uit te kleden en ging zichzelf ook een verdieping lager omkleden -- niet dat ze er nog niet spannend genoeg uit zag, maar ik vroeg naar haar blauwe latex uniform met ditto pruik, zoals op haar site ook te zien is.
              Ik werd vast gezet met m'n handen tussen twee spanten en voeten in een spreidstang (helaas niet die met dildo, volgende keer wel?) en behoorlijk geteast: Isabel schoof haar bevallige, in latex gehulde voorgeven tegen me aan en sabbelde afwisselend aan m'n oorlelletje of m'n gepiercete tepels. Maar ook kreeg ik met een latex zweepje er van langs en werd mij een prik-bh aan gedaan. Ook werd ik verwend met enkele niet per sé SM attributen; massage apparaten met magneetjes om je energiestromen te bevorderen. Of zoiets. In elk geval was 't erg lekker en relaxend.

Na een goed uur heerlijk gespeeld te hebben verhuisden we naar een verdieping lager, naar de onderzoekskamer. Daar werd ik ontdaan van m'n CB-3000 kuisheidsgordel, die ik al een paar dagen eerder om had gedaan om me te kunnen beheersen: elke keer dat ik dacht aan m'n aanstaande sessie en bezoek aan de site van Mrs. Isabel kreeg ik al een ontzettende drang om te masturberen. Isabel vond de CB-3000 erg interessant, maar vond m'n gepiercete pik niet minder interessant. Ze werd dan ook een beetje nat, hetgeen ik af en toe met 1 niet al te vast geboeide hand 'stiekum' kon voelen. Welda vond bij mij een heerlijke explosie plaats, die Isabel erg kon waarderen ;D

Na afloop heb ik nog wat heerlijke sexy fotootjes van Isabel geschoten, strikt voor eigen gebruik, hehehehe!

Na afloop nog een babbeltje en een drankje, en met een heerlijk voldaan gevoel m'n terugtocht naar huis aanvaard (na eerst een echte Lidl en Aldi in Duitsland, net een kilometer verderop, bezocht te hebben).

Ik kan Mrs. Isabel zéér aanraden, zeker voor beginnelingen die bang zijn voor een hard SM spel, maar op een aangename wijze ingewijdt willen worden.
              Ik hoop de volgende keer een sessie te doen met een extra Meesteres. Niet alleen omdat zonder meerprijs is, maar omdat het me ook geil lijkt om de twee dames met elkaar en met mij bezig te zien.

Marc

Commentaar

na mijn eerste bezoek aan Isabel keek ik uit naar een 2de bezoek. Helaas is Venlo voor mij niet naast de deur, dus duurde het een tijdje voordat ik haar weer met een bezoek kon vereren.
                Vorige week was het dan zover. Tijdens een chat sessie had ik aangegeven dat ik het leuk zou vinden als de sessie meteen zou beginnen bij binnenkomst. Nou dat hoefde ik geen twee keer te zeggen. Meteen werd ik mee naar boven gesleept en mocht ik mij snel van mijn kleren ontdoen. Dat was het begin van een leuke sessie waarbij de mrs mij goed gebruikte. Ook de Mr. kwam er even bij. Ik ben vast gebonden, aan de lijn meegevoerd, op de strafbank beland. Tepel klemmen op mijn tepels gehad.
                Al met al een leuke sessie waarbij ook rekening gehouden werd met mijn krappe schema. Geen geklets tussendoor en erna. Gewoon een uur lang sm plezier en dan snel weer verder.
                Ik ga er zeker nog eens terug om mij aan haar te onderwerpen. Voor de liefhebber van de wat softere sm is dat een echte aanrader.
                gr
                Johan

Commentaar

Goh,
                  Ik was wat aan het browsen door Hookers en kwam dit draadje tegen en moet zeggen dat ik wederom niet anders dan heel blij kan zijn met jullie...

Enkele jaren geleden kwam ik regelmatig bij Isabel. Zij werkte toen nog bij DP in Valkenswaard. Ik heb in die periode regelmatig erotische en SM-sessies bij haar ondergaan, varierend van soft SM tot plasspelletjes en zelfs intieme contacten. Allemaal helemaal TOP!

Door de komst van mijn toenmalige vriendin in mijn leven ben ik Isabel uit het oog verloren en had ik zelfs het telefoonnummer dat zij mij tijdens een van onze laatste sessies gaf met de mededeling dat ze binnenkort voor zich zelf ging beginnen, weggegooid (stom, stom, stom).

Nu ik haar weer gevonden heb (mijn vriendin is al lang weer pleite...) zal ik haar snel weer eens bezoeken.

Commentaar

Re: Venlo, Studio Isabel , Mrs Isabel (9.7)

Gisteren moest ik "toevallig"in Venlo zijn, tja waarom niet een afspraak maken met deze Mrs?
                    Ik werd vriendelijk ontvangen door haar en kreeg een kijkje in alle sm ruimtes, wat al heel snel duidelijk wordt is dat sm voor haar een levensstijl is, waarvan ze zelf ook geniet. Alle ruimtes volledig uitgerust en voorzien van flink wat meubelstukken, en.... erg schoon en opgeruimd.
                    *
                    Over het spel wat gespeeld is wil ik inhoudelijk niets kwijt, maar heel veel fantasien zijn bij deze Mrs te verwerkelijken, mede doordat er vooraf een ruim gesprek plaats vindt. en er niet op de klok wordt gekeken.
                    *
                    Ik vond het geweldig en kom zeker vaker terug hier..Zal dan ook eens op donderdag teruggaan, schijnt errug spannend te zijn, volgens haar website.

Commentaar

Re: Venlo, Studio Isabel , Mrs Isabel (uitstekend)

Heb de Dark Night bezocht die ze in samenwerking met Club Aphrodite organiseert. We hadden elkaar al een hele tijd niet meer gezien, maar het blijft dezelfde geweldige kanjer als die ik altijd heb gekend. Isabel je bent gewoon een superwijf!

Commentaar

Ik heb Mrs. Isabel ook weleens bezocht. Ik had "mixed feelings" toen ik naar buiten kwam.

Ik vond haar helemaal okee, prettig persoon én prettige verschijning. Mooie borsten waarvan ik aanneem dat ze nep waren maar dan wel heel goed gemaakt. Ze is kwa lengte wat groter dan ik verwacht had (denk minimaal 1.75).
                        Het spel was prima, maar haar man zou ook meedoen vanaf een bepaald moment, maar die had waarschijnlijk zin in andere dingen, want die maakte zich er vrij snel vanaf. Uiteindelijk denk ik dat we de afgesproken tijd niet eens volgemaakt hebben, c.q. net aan maar dan wel incl. spreektijd, dus dat viel me ook niet 100% mee.

De ruimte binnen was prima, alleen vind ik de entree iets minder discreet.

Ik denk dat je met haar alleen een hele goede tijd kan hebben. Alleen zou ik haar persoonlijk niet de maanden bezoeken dat het rond 19.00 uur nog licht is.

I.D.
                        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 02-10-18, 17:14. Reden: Update

Commentaar

Venlo, Studio Isabel , Mrs Isabel

Lang geen berichten hier verschenen over Mrs Isabel.
                          Gezien de recente updates van haar website is zij nog steeds actief.

Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 11-04-11, 02:22.

Commentaar

Kaiser,

De reden dat er geen berichten meer van Mrs Isabel hier staan is vanwege het feit ze vraagt aan de mensen om geen ervaringen te posten. Zo blijft het spel namelijk voor iedereen even leuk. Zeker vanwege het feit het voor iedereen toch een andere ervaring is.

Nu weet je dus waarom.

By the way, ik heb regelmatig contact met haar en het is echt een SUPER dame! Erg sociaal ook waar je je direct bij op je gemak voelt!

Commentaar

Re: Venlo, Studio Isabel , Mrs Isabel

Leuke dame, zeer professioneel, komt aardig over en heeft verstand van zaken. Slechts 2x geweest en twijfel over een vervolg. Ik mis de echte klik en passie waardoor herhalingsgevaar niet groot is.

Maar ook dat is persoonlijk, dus een bezoek zeker waard.

Commentaar

Aan het werk...
                              X