Amsterdam, Priveontvangst, Studio Double You, Mrs. Winnifred

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Priveontvangst, Studio Double You, Mrs. Winnifred

Meesteres Winnifred is iemand die probeert jouw fantasie uit te laten komen,
    daar is ze heel goed in, elke sessie bij haar is anders. Zie voor meer info haar site: Studio Double You

Ze zegt altijd dat Ze geen echte specialiteit heeft, anders zou het saai worden, iedere keer hetzelfde. Haar specialiteit is om jouw fantasie uit te laten komen, om hem zo dicht mogelijk te benaderen.

Meesteres Winnifred is een klasse Meesteres, met veel ervaring en gevoel voor sm. Een echte aanrader.

groeten,

maurits

Mijn indruk van Meesteres Winnifred: TOP!!!

Een prachtige Dame die het vermogen heeft niet alleen je lichaam maar ook je geest te beheersen. Een "gevaarlijke" Dame in uitsluitend de positieve zin van het woord, zoals de echte slaaf het zich wenst...

Op een indrukwekkende manier weet ze je denken en doen te beheersen zonder dat je je maar een ogenblik zorgen maakt waartoe het zal leiden...fascinerend en machtig. Hoewel haar uiterlijke schoonheid onmiddellijk in het oog springt, zijn het haar serieuze en zeer integere opstelling en karakter die haar sierlijke verschijning completeren...en daar is geen woord van overdreven...

john

Commentaar

Ook ik heb mijn eerste ervaring bij Meesteres Winnifred gehad en ging totaal verbijsterd weg. Ik heb wel wat ervaring op SM gebied maar wat me hier is overkomen! De entree was haast niet te vinden. Ze maakte er nog een grapje over: als jij het niet kunt vinden dan vinden ze jou ook niet! Op zo'n plek zou je zo'n grote, mooie en volledig ingerichte studio nooit verwachten. Na eerst een kopje koffie te hebben gekregen werd ik volledig op mijn gemak gesteld en vertelde ik dingen die ik nog nooit verteld heb. Het leek alsof ze alle tijd van de wereld had. Vervolgens vroeg ze me of ik zeker wist dat ik wilde blijven. Ik had nog steeds weggekund dus! Nou dat wilde ik helemaal niet meer. Ik werd naar de luxe badkamer gebracht om me te ontkleden. Ik moest in de studio op haar wachten terwijl zij zich omkleedde. Ze zag er schitterend uit. Dat lange blonde haar en prachtige kleding. Ze voelde perfect aan wat ik wilde en hoe ver ze kon gaan. De volgende keer laat ik het spel helemaal aan haar over. Ik vertrouw haar volledig en iemand met zoveel fantasie en sexualiteit en niet te vergeten liefde kom je maar zeldzaam tegen.

Commentaar

Ik ken Meesteres Winnifred nu een aantal maanden en ben daar heel blij mee! We mailen regelmatig en chatten ook weleens. Het is een aanrader om lid te worden van haar Yahoo groep. Je kunt de volgende link volgen om er te komen: http://groups.yahoo.com/group/studiodoubleyou/

Onlangs heeft mrs. Winnifred nog een sessie gedaan via deze groep. Dat was echt te gek. En een uitstekende kans om haar beter te leren kennen! Dus als je het gezellig vind moet je zeker eens komen kijken.
        Meesteres Winnifred geeft je 'iets' en dat kan van alles zijn. Op de één of andere manier weet ze drempels al snel weg te nemen en dat is fijn.

Jason

Commentaar

Vrijdag 31 januari bij Meesteres Winnifred geweest. Het was voor mij de eerste kennismaking. Studio is mooi en discreet gelegen, zonder parkeer problemen.

Met kriebels naar binnen maar dat was na 1 minuut voorbij. Ze stelt je meteen op je gemakt en begint met
          een gezellig gesprek en een kopje koffie. Ze is ook normaal gekleed en ze begint ook niet meteen over wat je wel en niet leuk vind maar gewoon over alledaagse onderwerpen. Je voelt je vrij snel thuis.

Ze heeft een zeer mooie en sfeervolle studio met goede
          en nette douche/badkamer. Dat is echt top.

We hebben een spannend spel gespeeld. Het had wat harder gemogen van me maar ja voor een eerste kennismaking ging ik met een zeer goed gevoel naar huis. Top.

Erik

Commentaar

Dondermiddag even in de gelegenheid geweest deze studio te bekijken en kennis te maken met Mrs Winnifred. Werkelijk een schitterend ingerichte en gigantische grote studio (70m2) waarvan ieders SM-hart gelijk harder van gaat lopen. Op haar site zijn een aantal foto´s van de studio te zien die een zeer goede impressie geven. Studio is vanaf de ringweg A10 gemakkelijk te vinden ondanks dat het zeer discreet gesitueerd is en heeft een eigen gratis parkeerplaats (en dat in Amsterdam!)

Mrs Winnifred stelt je vrij snel op je gemak met een drankje en een ontspannend voorgesprek en vanuit je luxe fauteuil heb je direct zicht op de imposante studio. Mocht je al niet in de ´mood´ zijn voor SM, het aanschouwen van alle attributen en meubilair zorgde er bij mij in ieder gevoel voor de nodige opwinding. Vooraf even lekker douchen in een riante badkamer en dan kan het spel beginnen. Voor zowel de beginnende als de ervaren slaven en wat er tussen in zit (tot de laatste categorie reken ik mij zelf) kun je er zeer goed terecht. Mrs Winnifred weet met haar ranke verschijning en haar ruime SM-ervaring voor € 170 per uur al je wildste fantasieen te laten realiseren. Dat lijkt niet goedkoop maar de kwaliteit / prijsverhouding is top! Kwam er met een zeer voldaan gevoel vandaan.

Binnenkort ga ik nog eens terug en schrijf ik een uitgebreide sessie hier. Voor diegene die niet kunnen wachten uitgebreide ervaringen/verhalen zijn ook op haar site te lezen: http://www.geocities.com/mrswinnifred/
            Foto´s en nog meer info zijn te vinden op haar Yahoo groep: http://groups.yahoo.com/group/studiodoubleyou/

Groet
            wimwim

Commentaar

Woensdag deze zeer ruime studio/mooie ranke Mrs bezocht. Een zeer aangenaam en enerverend uurtje ondergaan.

Het zitten op mijn billen en naar de toilet gaan gaat nu nog steeds moeizaam Ook aanraking van mijn tepels doet mij nu nog herinneren en sidderen aan mijn ontmoeting met haar. Vooraf / achteraf ontspannen met haar gesproken en ´tussendoor´ kennisgemaakt met een zeer creatieve, professionele MRS die van haar passie/hobby haar ´werk´ gemaakt heeft !

Waarneembaar dat ze veel lol heeft om subjes onder handen te nemen. Gelet op de gigantsiche hoeveelheid attributen die ze in haar studio etaleert kan zij elke fantasie realiseren! Een aanrader dus!

groet,
              wimwim

Commentaar

Mijn ervaringen met SM zijn nog zeer beperkt, maar mijn fantasieen des te talrijker. En als er wel een Meesteres is die mijn fantasieen tot het uiterste weet te prikkelen dan is het Mrs Winnifred.

Bij toeval heb ik - ik weet al niet meer hoe lang geleden (een jaar of twee schat ik) - deze prachtige vrouw ontmoet op het internet. Ik was zoals wel vaker aan het surfen op (ont)spannende sites en kwam terecht op haar yahoogroup (url zie eerder deze recensies). En plotseling waren we via yahoo-messenger in gesprek!

En dan ontdek je al snel dat ze niet alleen uiterlijk vreselijk mooi is (alhoewel ze dat zelf maar allemaal heel gewoon vindt), ze is ook humoristisch, intelligent en echt geinteresseerd in je!

Bij haar merk je helemaal niets van het gebruikelijke goedkope dominante in chats. Het lijkt wel of je gewoon met een vriendin aan het kletsen bent. Een vriendin waar je alles voor wilt doen. Je hart bij wilt uitstorten. Die je op je gemak stelt, vertelt over haar eigen leven en die echt lol heeft in wat ze doet.

En wat uniek is: 2 jaar later is ze nog net zo leuk aardig en verleidelijk als de allereerste keer. Elke keer weet ze me weer opnieuw te verrassen, blijft ze even scherp en wordt ze steeds spannender.

Mrs Winnifred, bedankt!!!!!!

Uw aanbidder,
                pantyslaaf

Commentaar

Ben afgelopen vrijdagmiddag voor het eerst naar Mrs. Winnifred geweest.

Ze neemt daadwerkelijk de tijd voor je. Voor een uur geboekt ben bijna twee uur binnengeweest. Niets haasten. Deze dame heeft veel liefde voor haar vak en geniet daar ook nog van.

Ze speelt de afgesproken rol zeeeeer goed, weet je geraffineerd naar een hoogte punt te brengen. Haar SM ruimte is zeer mooi ingericht. Toppie Ga gauw weer langs ;D

Commentaar

Een paar maanden terug ben ik lid geworden van Meesteres Winnifreds Yahoo-club. Na een paar weken heb ik me een keer laten verleiden tot een berichtje, en nog een. Heb toen eens contact met haar gezocht via Messenger. En gevonden. Vervolgens vaker gechat. Niet eens zo veel over SM. Maar het klikte en het culmineerde in een audiëntie afgelopen vrijdag.
                    De locatie van haar paleisje stelde ook mij voor problemen. Ik arriveerde met vertraging, maar ze zag het door de vingers. Ze bleek genoeg andere pijlen op haar boog te hebben.
                    Winnifred is klein van stuk, maar je ziet haar niet over het hoofd. Met haar lange blonde haren doet ze denken aan de Lorelei, al laat zij je wil met andere middelen dan gezang op de klippen lopen. Ze heeft een hartelijke en openhartige persoonlijkheid waaruit de fascinatie met SM aan alle kanten opborrelt.
                    Die betrokkenheid paart ze aan inlevingsvermogen. Ze raakte schijnbaar moeiteloos de juiste snaren van de fantasie die ik haar had opgebiecht. De toets is voor mij dan altijd of ik, in een paradoxaal gevoel van geborgenheid, tot de totale emotionele overgave bereid raak. Winnifred bemachtigde die overgave met gemak. In een perfecte timing en woordkeus leidde ze me vervolgens naar de extase.

Commentaar

Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en een bezoek aan Meesteres Winnifred gebracht.

De eerdere recenties zijn zeker niet overdreven, ze is een leuke en aardige Meesteres, maar toch een strenge domina.

Ik heb erg genoten van de sessie, al vond ik een uur eigelijk te kort.

Ook heb ik naderhand gezellig nog zitten napraten.

Kortom , ik ga zeker nog een keertje bij Meesteres Winnifred langs

AANRADER!!!!!!!!!

Commentaar

Tot voorkort had ik geen ervaring met SM. Maar nu wel: MRS. WINNIFRED!!!

Deze lieve, harde, mooie en gevoelvolle Meesteres heeft voor mij in een nieuwe wereld gevoerd.
                        Zij kan mij op een geweldige manier bewerken en toch voelt zij mijn grenzen aan. In een paar maanden hebben wij een speciale band opgebouwd, waar ik heel gelukkig mee ben.

Deze, mijn, Meesteres is een aanrader voor nieuwelingen, zoals ik ook was. Zij kan je goed op je gemak stellen en vooraf kan je al je wensen en zaken die je absoluut niet wil bespreken!

slaaf jojo

Commentaar

Na lang kijken en lezen hier, schrijf ik nu toch maar een recensie. Ik doe al ca. 20 jaar aan SM, Maar zo'n warme persoonlijkheid als Meesteres Winnifred heb ik nog niet meegemaakt.
                          Na ontvangst in haar prachtig beschut gelegen, maar makkelijk te vinden studio ontving zij mij in gewone kleding. Onder het genot van een kopje thee zeker 20 min. met haar gesproken wat ons zo bezig houd op SM gebied. Zij lijkt totaal geen haast te hebben, en zij lijkt wel een goede vriendin zo gemakkelijk praat je met haar. Daarna gedoucht in de prachtig en zeer schone badkamer. Daarna moest ik in de houding (welke?) op haar wachten. Toen zij te voorschijn kwam in een oogverblindend rubberen outfit wist ik niet wat zag. Zij straalt één en al dominantie uit.
                          Ik had natuurlijk de verkeerde houding aangenomen. Straf dus. Mijn belastbaarheid werd op alle mogelijke manieren uitgeprobeerd. Zij weet uit je reacties precies op te maken hoever zij kan gaan. Zij weet als geen ander sensualiteit (waarbij zij haar lange blonde haren gebruikt) en gemeenheid af te wisselen. Daarna weet zij het hoogtepunt ongelooflijk lang te rekken. Na afloop natuurlijk weer douchen en nog even nagepraat. Zij heeft totaal geen oog voor de klok lijkt het wel. Zij gaat door totdat zij het genoeg vindt, want ook bij haar staat het plezier voorop.

Wat een vrouw!

Al met al ca. 2:15 binnen geweest, waarvan ca. 1:30 spel

Commentaar

Een ervaring van een absolute beginner

Ik liep al meer dan 10 jaar met twee sm wensen rond, maar ik heb er nooit iets mee durven doen eigenlijk om twee redenen: ik heb geen enkele ervaring met betaalde erotiek en de wereld van lak, leer, rubber & tepelklemmen schrok me eigenlijk best wel af. Ik heb bij Mrs. Winnifred uiteindelijk de stap durven zetten omdat ze bereikbaar is per e-mail zodat ik eerst kon aftasten en ze ontzettend aardig reageerde.

Uiteindelijk na veel wikken en wegen heb ik afgesproken - alleen om iets te drinken. Zoals ze over de mail is, is ze in werkelijkheid ook. Ze stelt je op je gemak en als ik de deur weer was uitgelopen was het ook goed geweest. Ik heb de stap gezet en ik kan maar een ding zeggen: wat is zij goed zeg. Voor mij was het heel fijn dat ze schakelde tussen spel en normaal doen in het begin. Later ging ze wel een stap verder, maar dat was vooral omdat ik er zelf om vroeg - ik wilde mijn grenzen verleggen. Het leukste was tegen het einde toen ze echt door bleef gaan terwijl ik niet meer kon - als groentje denk je dat een meesteres vanzelf wel stopt, maar daar moet je natuurlijk om vragen. Toen ze doorhad dat het teveel werd zei ze dat ook en bleef lekker doorgaan

Plaats dit in het referentiekader van een beginner - het was absoluut geweldig. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal en ik weet ook niet hoe ze met ervaren slaven omgaat. Wat ik wel weet is dat dit de plek is om naar toe te gaan als je de eerste stapjes op dit vlak zet.

Bijkomend voordeel is dat de studio echt heel erg verscholen ligt, niemand die je ziet komen, niemand die je ziet gaan.

Commentaar

Re: Amsterdam, Studio Double You , Mrs Winnifried

Oorspronkelijk geplaatst door marks
                              Ik zie dat er al jaren hier niets over mrs.Winnifred is geplaatst. De ervaringen met haar lijken heel positief. Maar is zij nog wel actief, of is zij gestopt?
                              Zij is nog actief en zeker aan te bevelen, klik voor meer info op de link www.winnifred.nl

Mzzl,
                              wimwim

PS en laat nog eens weten hoe het geweest is bij haar?

Commentaar

Re: Amsterdam, Studio Double You , Mrs Winnifried

Ja, ze is nog steeds actief en ik vond haar zeker de moeite waard. Alleen is ze nu op vakantie voor een maand, dus je zult dan even moeten wachten. Je kunt natuurlijk altijd even op haar site kijken.

Commentaar

Re: Amsterdam, Priveontvangst , Studio Double You, Mrs. Winnifred(goed)

De eerste sessie met Mrs.Winnifred is achter de rug. Wat was ik bloednerveus! maar na lang nadenken toch de stap gewaagd en gelukkig bleek dat ik mij niet zo nerveus had hoeven te maken, het is een Meesteres die je op je gemak stelt.
                                  Na afloop van de harde maar ozo goede verzorging door haar ben ik met een goed gevoel bij haar vertrokken.
                                  Wie weet wanner de volgende keer zal zijn? Maar dat dit gaat gebeuren staat als een paal boven water!
                                  Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 15-05-11, 18:01. Reden: Dienst "SM Onderdanig" weggehaald, zie http://www.hookers.nl/showthread.php?t=74171&p=1378484&viewfull=1#post1378484

Commentaar

Ik ben er een maand geleden geweest voor een nursingspel. Winnifred heeft veel ervaring. De lokatie is prima bereikbaar, op een industrieterrein in een bedrijfspand. Eenmaal binnen merk je daar echter niks meer van. Meesteres Winnifred is een professionele meesteres. De prijs is daar dan ook naar (200/uur). Het nursingspel speelt ze goed. Op de klok kijkt ze niet als ze er zelf ook zin in heeft en dat was bij mij ook zo. Ze onderzocht me op een ligbank, scheerde wat schaamhaar weg, zette een sound en nam urine af met een catheter. Al met al was het een lekker geil onderzoek. Nadat ik lekker klaar kwam kon ik nog douchen en met een goed gevoel ging ik de deur uit.

Commentaar

Ik ben kort geleden bij Meesteres Winnifred geweest. Ik heb een geweldige 1 1/2 uur gehad. Ik hou erg van bondage en daar heeft ze veel ervaring mee. Na even onder de douche te zijn geweest moest ik naar boven om een masker uit te zoeken. Met dit masker op heeft ze me op de grond gelegd en een hele strakke bondage aangelegd, en heeft ze me op diverse mannieren even getest. Het was de eerste keer bij Meesteres Winnifred dus moest ze even kijken wat voor vlees ze in de kuip had. Na deze ervaring kreeg ik een rubber dwanbuis om en mocht ik laarzen met hoge hakken aantrekken. Ik werd op mijn knieen tegen een paal aangezet. Mijn hele lichaam werd strak tegen de paal aangebonden. Ik moest mijn onderbenen optrekken en deze werden dan tegen mijn bovenbenen gebonden. Daar stond ik dan op mijn knieen. De meesteres haalde diverse speeltjes tevoorschijn en zo kwam ik uiteindelijk tot een geweldig hoogtepunt.

Geweldige Meesteres ik kom zeker nog een keer terug.

Commentaar

Ik heb al een paar keer gast mogen zijn in de mooie studio van Mrs Winnifred in de buurt van Amsterdam en elke keer was dat een geweldige belevenis waarin ik mijn onderdanige gevoelens prima kwijt kon!

Winnifred heeft prachtig lang blond haar, is slank en nog verzotter op hoge hakken dan ik ben. Ze is klein (in het profiel zag ik 1m80 staan, maar dan heeft ze wel heel erg hoge platformhakken aan (waar ze van houdt!)) maar ze heeft een geweldige power en is supersensueel. Een paar woorden en vooral blikken van haar (ze heeft dwingende blauwe ogen), maken het voor mij elke keer al snel onmogelijk om nog aan iets anders te denken dan aan haar en hoe ik haar kan dienen.

Winnifred houdt er van om eerst even iets te drinken en een praatje te maken. Dan is ze over het algemeen nog in haar gewone kleding en de gesprekken kunnen overal over gaan. Ze stelt je op je gemak (voor zover dat kan) maar weet het gesprek ook te leiden naar wat je wil in de sessie die volgt. Of je voorkeur hebt voor bepaalde kleding, voor een bepaald soort spel etc.

Het knappe van haar is dat ze - zeker als het spel eenmaal is begonnen - intuitief aanvoelt hoe de sessie zich moet ontwikkelen om het voor haar en voor haar slaaf zo spannend mogelijk te maken. Zo lag ik de eerste keer bij haar vastgebonden op een verrijdbaar bed terwijl zij mij onderzocht en onderwierp. De keren daarna liet ze me los liggen, maar dwong ze me regelmatig om bij welk stimulans ze ook gaf, NIET te bewegen. Probeer dat maar eens als je voor de 3e keer in korte tijd bijna klaarkomt onder haar sensuele geweld, maar niet mag klaarkomen. Hoe kun je dan stilliggen en het niet uitpiepen van genot?! Maar zo wil ze het en wat voelt het dan goed om dat voor haar te doen en uiteindelijk helemaal niet meer klaar te kunnen komen. Ja een paar uur later al weer thuis ... zoals ze al voorspeld had ... dan kun je je opeens niet meer beheersen en MOET je klaarkomen.

Mrs Winnifred is zeer ervaren en ik voelde mij meteen op mijn gemak bij haar. Dat wil zeggen: natuurlijk is het allemaal erg spannend met haar, maar ik vertrouwde haar. Zij voelt heel goed aan waar mijn grenzen liggen. Ze zoekt ze op, gaat er een beetje overheen, maar heeft ook heel goed in de gaten wanneer het te veel wordt. Zo heb ik haar - terwijl ik supergeil was en alles voor haar over had - gesmeekt om met hoge hakken over me heen te lopen. Dan legt zij geduldig uit hoe dat gaat voelen en hoeveel oefening daarvoor nodig is om dat als slaaf te kunnen ondergaan. Ze schatte in dat ik nog niet zo ver was, maar liet me uiteindelijk wel op een fantastische manier klaarkomen door mijn tepels met de stalen hakken van haar prachtige schoenen te bewerken. Steeds harder, steeds meer druk. Ik mocht daar zelf bij helpen door haar hakken vast te houden en te helpen met duwen. Hoe ze er tegelijkertijd in slaagde om mij af te trekken (en door de geilheid die dat opleverde nog meer pijn te kunnen verdragen), weet ik nog steeds niet, maar het is een ervaring om nooit te vergeten.

Kortom: een Meesteres met klasse, een prachtig lijf, oneindig veel fantasie en veel ervaring. En ze heeft een eigen website: www.winnifred.nl

Commentaar

Re: Amsterdam, Priveontvangst , Studio Double You, Mrs. Winnifred

Sinds begin 2014 aantal keren bij deze ogenschijnlijk rustige Meesteres op bezoek geweest. Als groentje de wereld van BDSM ingestapt. Ben bij deze Meesteres terecht gekomen vooral door de recensies die ik hier gelezen heb. Ik heb ervaren dat het klopt wat er eerder geschreven is. Mooie vrouw, met belangstelling en geduld. Neemt de tijd, is zeker geen klok kijker, en je waant je als je bij Haar bent even in een andere wereld. Nu aantal sessies gehad en schreef haar via mail dat ik het spannend vond om eens wat verder te gaan. Van mijn verzoek/vraag heb ik geen spijt maar ik heb het wel geweten. Naast een begripvolle Meesteres blijkt Ze ook een Meesteres die een harde kant heeft. Voor het eerst maakte ik een harder spel mee, en dat heeft me nog wel een paar dagen geheugd. Op mijn lichaam kan ik geen sporen hebben, was even bang dat de touwen die zijn gebruikt bij de bondage sporen achter lieten (niet dus) maar ging heelhuids weer naar huis. Mijn grens zal het komende jaar nog wel verder worden verlegd en ik kijk daar nu al naar uit. Ik denk dat mijn 2015 niet beter had kunnen beginnen.