Wallen, Monnikenstraat 59-7, Josje (Ned)

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Monnikenstraat 59-7, Josje (Ned)

Een ****ige versie van de lijsttrekster van de SP (maar dan jonger). Is lief, geil, aardig, onderhoudend, eerlijk en sympathiek. Pijpt enthousiast (helaas niet erg diep), laat zich met plezier stevig neuken en gaf me bovendien de gelegenheid haar helemaal gek te likken. Echt een ontzettend leuke meid, deze Josje uit Friesland.

Re: Wallen, Monnikenstraat 2-3, Josje (goed)

ik ben een week of wat geleden bij een josje geweest, een stevige dame met enorme heupen en heerlijke dikke tieten...!

ben zelf niet zo bekend met de straatnamen in a'dam, maar je hebt zon blokje waar je omheen kunt lopen, waar die chicks with dicks zitten, in dat blok vond ik josje aan de andere kant op de hoek.

voor 30,- alles erop en eraan, zoenen erbij... heerlijk!! zij was zeker aan te raden, weet niet of dit de zelfde dame is, ze vertelde mij 38 te zijn, en uit prov. groningen te komen...!

Mauzer

Commentaar

Re: Wallen, Monnikenstraat 2-7, Josje (goed)

Ik ben ook ooit een keertje bij Josje geweest, en moet zeggen zeker een aanrader.

Volgens haar zeggen werkt ze van ma t/m vr van 12 t/m 19,

ze doet veel verschillende dingen, ik heb heb voor travestie/sm/anaal gekozen, en ze is geen klok kijkster!!!, ja vanalles gedaan, het is alweer een tijdje geleden dat ik bij haar geweest ben maar het was wel erg leuk.

Dick

Commentaar

Amsterdam, Monnikenstraat 2-7, Josje (goed)

Op de wallen zit zowaar een NL meisje wat SM doet, en nog behoorlijk goed ook, ze heeft geen grote hoeveelheid speelgoed maar ze is zeker wel erg goed met wat ze heeft.

Als je een afwisselend spel wilt en niet van zware sm houd is ze zeker een aanrader, ze vind anaal etc erg leuk, en dat hebben we ook lekker gedaan.

Ik ben alweer een tijdje geleden geweest, maar het was wel goed!!

dick

Commentaar

Vandaag voor het eerst bij Josje geweest, maar zeker niet voor de laatste keer.
          Ik wilde graag anaal genomen worden met een strapon, nou dat kon.
          Ze liet mij eerst voor haar staan met de handen op de rug en zij heeft mijn ballen afgebonden. Daarna bewerkte ze mijn tepels met haar vingers, zodat ze al gevoelig waren. Eerst moest ik voorover gebukt staan, waarna ze mij begon te neuken, langzaam dan weer snel diep hard noem de afwisselingen maarop.
          Ondertussen trok ze af en toe aan het touw van de afgebonden ballen, dan weer kneep ze venijnig in mijn tepels. Af en toe keek ze ver;ekkerd naar de in en uitglijdende strapon, roepend dat het een geile aanblik was, ook schold ze me uit voor geile neukslaaf enzo.
          Vervolgens ging zij zitten en moest ik mezelf neuken op haar schoot. Hoger en langere halen riep ze terwijl ze dan weer mijn ballen kneep, dan weer mijn tepels.
          Af en toe leunde ze achterwaarts en terwijl ze mijn billen sloeg, riep ze dat het een geil gezicht was.
          Het laatste standje was, dat ik moest liggen en terwijl ze me dubbel vouwde hard begon te neuken. Op een gegeven moment ging ze op me liggen en begon ze mijn gevoelige tepels te likken en te zuigen, wat een geil gevoel. Op het moment dat ik er niet op verdacht was beet ze hard in mijn tepel, daarna was de andere kant aan de beurt en zo afwisselend. Wat een heerlijke meid.
          Na afloop nog even nagepraat, ze vertelde dat ze het heerlijk vindt om mannen te neuken. Het is een aanrader, ik kom zeker nog eens terug. Ik ben nou eenmaal masochistisch.

Commentaar

In haar gezicht wordt ze steeds knapper, merkte ik vandaag. En trekken doet ze nog steeds als de beste!

Commentaar

Bedankt voor de goede recenties! Ik ben vorige week bij Josje geweest en het was inderdaad geweldig. Neemt ruim de tijd en verdiept zich echt in je wensen. Echt super, daar moet ik vaken heen.

Commentaar

Met afstand de allerliefste dvp die ik ooit ben tegengekomen.
                Ga niet meer naar anderen toe, alleen nog maar naar Josje.
                Wat een energie, wat een kanjer en wat een gezellige meid.
                Ze vind het heerlijk om gebeft te worden, kan heerlijk trekken en kan een super massage geven.
                Belangrijkste is nog wel dat ze ontzettend vriendelijk is.
                Een 10 +

Commentaar

Had mijn beoordeling nog niet geheel af.
                  Je kunt met al je wensen bij haar terecht, behalve de echt extreme dingen.
                  Rustig neemt ze de tijd, niet gehaast, geen klokkijkster.
                  Lieve woorden en een super knap gezicht.
                  Geeft je een goed gevoel als je weer weggaat, de dagen kunnen niet snel genoeg gaan voordat ik haar weer bezoek.

Commentaar

Re: Amsterdam, Monnikenstraat 2-7, Josje (goed)

Ik ben vanmiddag bij Josje geweest, en ik heb weer een behoorlijke stevige sessie genoten....

ze heeft zins kort een single glove, die kreeg ik aan, en verder mocht ik een dildo pijpen, vervolgen kreeg ik een paardebit in, en kreeg een grote ball strecher om, welke ze ook nog eens verzwaarde met gewichten.

Hierna ging de bit uit en kreeg een gasmasker op, waarmee ze me met een watje verwende....

ik moest met me gezicht op het bed liggen, waarna ze me haar heerlijke elektroplug in me kont inbracht, en met een vers watje maakte ze me heerlijk klaar.

Weer een heerlijke ervaring bij Josje.

Ze zit er overigens dagelijks, behalve de donderdag, en nu ook om de week op zaterdag (gelukkig), van ca 1 uur tot ca 7 uur.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Fantasy84
                      Maandag zag ik ook een bordje hangen op de hoek....betekent dit dat zij dan aanwezig is? wil haar ook graag is meemaken
                      Als de bordjes er hangen is Josje aanwezig.

Zo ver ik het weet is ze er NIET op donderdag en om de week in het weekend.

gr
                      dick

PS,
                      Josje heeft even geleden een interview op AT5 gehad, even zoeken op de site van AT5 en je vind het wel.
                      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 01-06-11, 19:50.

Commentaar

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en bij Josje naar binnen gegaan. Wat een verademing eindelijk een Meesteres die de tijd voor je neemt en ook waar maakt wat je met haar afspreekt. Het is zeker niet de laatste keer dat ik haar bezoek.

Commentaar

Zaterdag bij Josje geweest wilde graag anaal genomen worden door haar. Wat een belevenis ze nam rustig de tijd en rekte me goed op. Toen ik genoeg opgerekt was heeft ze me ongelofelijk genomen met een voorbinddildo wist niet dat ik zoveel kon hebben. Na afloop nog even rustig gepraat en me eigen opgefrist. Kom zeker nog een keer terug om te kijken of ze me met nog een grotere dildo kan nemen.

Commentaar

Re: Amsterdam, Monnikenstraat 2-7, Josje(goed)

Ik ben volkomen nieuw op dit forum maar heb naar aanleiding van sommige stukjes hier ook zo weleens mijn ontdekkingen gedaan maar besloot na mijn ervaring vandaag eea eens te delen.

Ik speelde al een tijdje met het idee om iets met strapons & misschien SM te proberen maar op een of andere manier had ik tot nu toe nog niet met iemand de ''klik'' gevonden om dit eens echt uit te proberen. Naar aanleiding van wat Hogehakkenlikker hier eerder heeft geschreven leek me dat Josje weleens zou kunnen zijn wat ik nodig had, alleen tot op heden had ik nooit het geluk gehad haar ook te treffen tot vandaag.

Het was al laat in de middag toen ik aan het wandelen was dus ik ging er absoluut niet van uit Josje te treffen maar tot mijn grote verbazing stond ze ineens. Verrast & misschien wat overdonderd besloot ik er gelijk op af te stappen wat haar in eerste instantie misschien enigzins verbaasde. Dit kwam waarschijnlijk ook omdat ik zelf weinig onderhandel aan de deur, ik ga meestal af op een eerste snelle indruk als die goed is maar met wat ik hier al had gelezen dacht ik eigenlijk al dat ik goed zou zitten.

Het was al laat voor d'r & ze was aan het opruimen maar toch kon ze nog wat tijd voor me vinden waarna het begon. Ze bond mijn ballen & pik af met een lint wat eigenlijk wel aangenaam voelde. Daarna volgde een anale verkenning met de vingers terwijl het glijmiddel werd ingezet wat uiteindelijk gevolgd werd door een redelijk grote strapon die misschien iets teveel was voor me maar die kon worden omgeruild. Met olie op mijn pik werd er naar de finale getrokken terwijl ze me neukte. Ik weet eigenlijk niet eens of ik echt gekomen ben maar op het einde heb ik zeker wel dat gevoel gehad wat veel langer als normaal leek aan te houden ik voelde hier & daar gewoon spierpijn ervan. Misschien was het wel de combinatie van het anale & de afgebonden ballen maar bijzonder vond ik het zeker.

SM zijn we niet op ingegaan, waarschijnlijk ook door mijn onervarenheid daarmee & het tijdstip, maar het contact was erg prettig & ik merkte wel dat ze het neuken met de strapon zelf ook leuk leek te vinden. Ze was uitnodigend voor een volgende keer & ik denk zeker dat ik met haar ook meer kan proberen te ontdekken. Ik hoop dan alleen wel wat meer geluk te hebben om d'r treffen als dan dat ik dat tot vandaag gehad heb

Kortom, het was top !

Commentaar

Gisteren voor de tweede keer naar Josje geweest. Wat een vrouw aangegeven dat ik graag verkracht wilde worden door haar. Ze bond mij vast en rekte met haar vingers mijn anus op. Toen ze me daarna neukte gaf ze aan dat ik wel meer kon hebben en pakte een veel grotere dildo van haar wand met spullen. Langzaam begon ze me te neuken tot ik hem totaal kon hebben. Ze vroeg aan me of het ging toen ik ja zij ging ze totaal los en verkrachte me tot ik klaar kwam Toen ik weer bijgekomen was maakte ze me rustig los. Heerlijk wat een vrouw. Afgesproken dat ze me de volgende keer probeert te fisten kan niet wachten.

Commentaar

Ben een tijdje terug bij josje geweest en het was mijn eerste echte ervaring met een meesteres en het was geweldig,ze heeft de tijd voor je en wil van alles proberen met je,ik ga zondag weer naar Amsterdam en hopelijk is ze weer aanwezig en kan ik weer gezellig met haar dingen uitproberen.Weet iemand hier of ze ook een telefoon nummer of mail heeft om met haar een afspraak te maken want nu moet ik maar afwachten of ze er is?

Commentaar

Gisteren weer de stoute schoenen aangetrokken en naar Josje geweest. Josje stelde voor om deze keer een sessie te doen met nog een meesteres er bij. Wat een top ervaring door beide ongeloofelijk geneukt om en om en op het einde gefist terwijl haar vriendin boven op me zat, wist niet dat ik zo veel kon hebben. Na afloop nog even lekker gepraaat en wat gedronken heerlijk.

Commentaar

Re: Wallen, Monnikenstraat 59-7, Josje(goed)

Zojuist heb ik de uitzending "Help! Een **** in de klas" gezien, zie: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1298276

Eindelijk eens een uitzending waarin de prostitutie op een normale en positieve wijze belicht wordt. Josjes buurvrouw Svetlina/Lina, bekend van haar optreden bij Sophie Hildebrand's "Je zal het maar zijn" komt ook nog even in beeld.

Ik vond de uitzending een mooi portret van een dame uit het leven. Josje kwam energiek, levenslustig en ook erg eerlijk over.
                                    Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Ben een tijd terug voor de 2e keer bij Josje geweest en wat een geweldige dame is Josje,3 weken terug ben ik weer geweest maar helaas was ze niet aanwezig en afgelopen zaterdag was ik er ook maar helaas ook toen was ze er niet,ben 3 weken geleden maar bij een andere dame naar binnen geweest maar dat was geen succes en daarom hoop ik dat ik snel weer een keer bij Josje naar binnen kan gaan,heeft hier niemand een mail of nr van haar zodat ik een afspraak kan maken met haar? ik ga volgende week zaterdag weer naar amsterdam en dan maar hopen dat ze er is

Commentaar

Eindelijk gisteren weer eens bij Josje geweest na een lange tijd. Telkens weer is het een verademing om bij haar te zijn laatst toen ze er niet was naar iemand anders geweest maar het is nooit echt hetzelfde als bij Josje. Ze heeft tegenwoordig een rubber bodybag. Toen ze me vast gebonden had heeft ze me daar ingepakt en zeker een uur in laten zitten wat een gevoel heerlijk. Toen het spel was afgelopen me heerlijk rustig kunnen opfrissen en nog even nagepraat. Dat is waarschijnlijk het verschil ze heeft alle tijd en geeft je een speciaal gevoel en afspraak is afspraak nooit gezeur.

Slaaf edwin

Commentaar

Re: Amsterdam, Monnikenstraat 59-7, Josje(uitstekend)

Vorige week weer een geweldige sessie gehad met josje,nogmaals wat een geweldige dame is josje.Ik had met haar een afspraak gemaakt en was voor onze afspraak ff aan de deur wezen vragen bij meesteres yvonne maar die is heel zakelijk en Josje maakt echt tijd voor je.Hebben eerst een tijdje zitten kletsen en toen langzaam uit gekleed,kreeg een zelf gemaakt houder om waar me hoofd en handen in konden,moest toen rustig op bed gaan liggen. plots zegt ze ik ga je blinddoeken en dat geeft een geweldig gevoel het afwachten wat ze met je doet,ze begon een beetje te strelen en heb toen poppers gekregen en dat drukte ze in mijn neus,erna kreeg ik een elektro plug in me kont en dat was een geweldig gevoel.tegelijk moest ik haar ook nog verwennen met mijn tong maar voor ik dat moest doen kreeg ik een houder in mijn mond van metaal zodat ik alleen mijn tong kon bewegen. heerlijk kunnen beffen en rimmen en een fijn slot. Voor 70- euro een uur binnen