Haarlem, Het Poortje 6, Sarina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Haarlem, Het Poortje 6, Sarina

Vandaag even ik Haarlem geweest, en dacht, goh eens kijken in de roze buurt.

Ik had in het poortje (het gedeelte waar je entree moet betalen (€2) in Haarlem) al een aantal malen een kamer gezien met een ruime collectie SM speelgoed, en was dus benieuwd wie daar bij hoort, maar steeds mis gelopen.
    Maar vanmiddag was ze er zowaar...

Ik had me strategisch opgesteld zodat ik zeker wist wanneer ze vrij was, en mocht nadat ze de gordijnen open deed naar binnen.

Binnen de prijs overeengekomen, afijn we weten hoe dat gaat, en meteen verteld dat ik al redelijk wat ervaring had, en dat ze niet voorzichtig hoeft te doen tijdens het spel, ze nam het voor kennisgeving aan, en we begonnen.

Tijdens het wassen van me handen etc, deed ze een halsband om, ik was direct aangenaam verrast, vervolgens deed ze een kettingriem aan de hals band, en ik mocht op handen en knieën een enkelboei pakken tussen me tanden, welke ik aan de andere zijde van de kamer zelf om moest doen, het zelfde gebeurde met de tweede enkelboei, echter die deed zij bij me om.

Na ook nog polsboeien om te krijgen, bond ze me zaakje lekker strak af, en dan niet het halve werk.

Hierna heeft me geteased, beetje strelen, knijpen etc, en ik kreeg een paar hevig uitziende klemmen op me tepels, maar dat viel wel mee.

gezien ik aan had gegeven dat ik anaal goed beschikbaar was, deed ze haar strap-on om, en ik moest (na het bruine flesje) op handen en knieën op het bed gaan zitten, en begon na wat voelen etc lekker te rijden, mmm dat was toppie!

Nadat ze eea had verschoond mocht ik van bed af, en op me knieen voor haar zitten om de strap-on te pijpen, heel gek, dat had ik net in gedachten....

Ze maakte me klaar terwijl ik op bed lag, en heerlijk aan me zat te frunniken.

na afloop even een praatje gemaakt, ze zij dat ze duidelijk merkte dat ik precies wist wat SM inhoud en dat ze merkte dat ik er van genoot, ik bedankte haar voor het compliment, en zij dat ze ook wist hoe het werkte.

Ze wist te vertellen dat ze jaren een eigen studio in Amsterdam gehad heeft, wie weet waar dit was?

Sarina is er dagelijks van 12.00 uur tot 18.00 uur, behalve donderdag en het weekend.

Re: Haarlem, Het Poortje , Sarina(goed)

In Amsterdam, Haarlemmerstraat heeft ze me weleens verteld......
    A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

http://www.hookers.nl/showthread.php...ghlight=sarina

Ik heb het idee dat er van deze dame al een topic bestaat over Sarina, kan iemand bevetigen of dit een en dezelfde dame is, dan kunnen topics samengevoegd worden, want er mag maar 1 topic per dame bestaan.

Commentaar

yup 100% dezelfde....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Northern Rose Bekijk bericht
          http://www.hookers.nl/showthread.php...ghlight=sarina

Ik heb het idee dat er van deze dame al een topic bestaat over Sarina, kan iemand bevetigen of dit een en dezelfde dame is, dan kunnen topics samengevoegd worden, want er mag maar 1 topic per dame bestaan.
          In overleg met de betrokken moderators is er besloten dat er voor zowel het SM-gebeuren als het meer "normale" gebeuren gescheiden topics zullen blijven. In dit topic dus graag de recensies op SM-gebied. Voor de vanilla sex (hoop dat ik me goed uitdruk als onervaren persoon) graag in het topic van Haarlem een recensie.

Commentaar

Ik had de reactie in het Haarlem forum ook gezien, maar gezien meerdere dames hier in de kelder een eigen recensie heeft heb ik het hier maar geschreven, mede omdat er in het Haarlem forum geen SM recensie beschreven staat.

Commentaar

volgens het haarlem forum is sarina mogelijk gestop, helaaaaassssss......

ik ben er zelf nog in April geweest toen was ze verhuisd naar een andere kamer.

Begin juli, en vandaag ben ik in Haarlem geweest, en helaas geen sporen van Sarina.....

Commentaar

Sarina is weer aanwezig op dinsdag -woensdag en vrijdag

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door slaafdick_ Bekijk bericht
                  Sarina is weer aanwezig op dinsdag -woensdag en vrijdag
                  Weet je ook haar werktijden, Dick ?
                  Rt,

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rtroma Bekijk bericht
                    Weet je ook haar werktijden, Dick ?
                    Rt,

volgens mij vanaf ca 12 uur tot 19 uur

gr

dick

Commentaar

laatst weer eens bij Sarina aanbeland....dat was alweer zeker een jaar geleden....leuk dat ze me nog herkende en voorkeuren nog wist....Sarina is lekker relaxed en doet niet zo gewichtig over sm.....na een lekkere sessie spanking, tepels, anaal....plakt ze er net zo gemakkelijk nog een erotisch stukje P&N aan vast, voor en na rustig tijd voor leuk gesprekje......ze staat tegenwoordig achterin links (niet meer in het overdekte deel).....W

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door walkon Bekijk bericht
                        laatst weer eens bij Sarina aanbeland....dat was alweer zeker een jaar geleden....leuk dat ze me nog herkende en voorkeuren nog wist....Sarina is lekker relaxed en doet niet zo gewichtig over sm.....na een lekkere sessie spanking, tepels, anaal....plakt ze er net zo gemakkelijk nog een erotisch stukje P&N aan vast, voor en na rustig tijd voor leuk gesprekje......ze staat tegenwoordig achterin links (niet meer in het overdekte deel).....W
                        Collega's,

Zijn er onder jullie die recent nog bij Sarina zijn geweest? Ben meerdere keren in Haarlem geweest, maar steeds haar kamer leeg getroffen. WIe weet??

Frankie

Commentaar

Re: Haarlem, Het Poortje 6, Sarina

Na lang weer eens een poging. Heeft iemand nog wel eens iets van of over haar vernomen? Gestopt, elders doorgegaan (ze had vroeger een eigen locatie), etc.?

Grt en dnk

Commentaar

Bij mijn weten is ze meestal van do. tot zondag in Den Haag werkzaam, in de Geleenstraat vanaf ongeveer half zes
                            's middags. En op zondag vaak in Haarlem vanaf 12.00.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rondom Bekijk bericht
                              Bij mijn weten is ze meestal van do. tot zondag in Den Haag werkzaam, in de Geleenstraat vanaf ongeveer half zes
                              's middags. En op zondag vaak in Haarlem vanaf 12.00.
                              Ben erg benieuwd of hier al weer een keer iemand haar heeft gespot.
                              Meerdere keren zelf op zoek geweest maar niet kunnen zien.
                              Iemand misschien nieuws?

Greetzzz Frankie

Commentaar

Aan het werk...
                              X