Groningen, Nieuwstad 34 III, Nora

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 34 III, Nora

Tja, wandel eigenlijk altijd in duitsland voor de domina's en bizarre ladies.

Maar verandering van spijs doet leven, dus maar eens het zandpad afgelopen avond bezocht (was 13 maand geleden).

Was er rond 21.30 en was rustig met aanwezige dames. Vooral op sm-gebied was er zeer weinig keus. 1,5 uur wat rondgelopen en eigenlijk waren er maar 3 echte sm-dames aanwezig.

Uiteindelijk is mijn keus gevallen op de oostenrijkse Nora, omdat ze zeer vriendelijk overkwam aan de deur en mijn sm-wens gelijk begreep.

Tot mijn verrassing kan ik geen recensie over Nora vinden, terwijl ze zegt al 2 jaar op het zandpad te werken. Alleen in "Sm Kelder Algemeen" staat een kort stukje over Nora.

Dame
    Nora komt uit Oostenrijk, slank met grote borsten en blond lang haar. Schat haar eind 40 begin 50. Ze was van top tot teen in zwart lak gekleed en komt vriendelijk over aan de deur.

Kamer
    HELP
    Kom nooit op het zandpad en weet het nummer van haar boot niet meer.

Ze zit op een boot rechts van de brug en dan ongeveer halverwege. 1e deur links van de betreffende boot.

Sessie
    omdat ze oostenrijkse is en ik altijd in duitsland wandel kon ik mooi mijn intro geven "Oilmassage mit anfassen, stiefel lecken, eier abbinden und poppers".
    Dit was 50 euro en naar binnen gewaggeld.

Eenmaal op bed begon Nora allerlei geile kinky taal uit te slaan en gooide een laklaars in mijn gezicht, terwijl ze mijn ballen afbond en begon met een rustige oliemassage.
    Na 10min van laarzen likken, laktieten voelen en oliemassage vroeg Nora of ik voor meer inwas voor 50 euro extra.

Normaal vind ik het vervelend als een dame midden in de sessie over extra geld begint, maar Nora maakte een betrouwbare indruk op mij en de sessie beviel tot zoverre goed. Verder had ik voor de rest weinig interessants op het zandpad gezien, dus een 2e damebezoekje zat er deze avond toch niet in.

Na 50 euro extra betaald te hebben kwam de poppers uit de koelkast en het echte werk kon beginnen. Moest "STOP" zeggen als ik het al voelde komen.
    Op een gegeven moment pakte Nora even een of ander wild elektrisch apparaat erbij en hield deze tegen mijn paal. Gevoel was wel lekker, maar het is niet echt mijn ding.
    Hierop vroeg ze of ik "HETE OLIE" op mijn paal wou. Heet was ik toch al, dus hete olie kon er nog wel bij.
    Echter werd het me iets te heet. Riep nog "STOP" en Nora stopte met trekken, maar voelde het al komen. Nora was hier ook niet echt op bedacht en de eerste shoots vlogen vol over Nora heen.
    Wel eens gehad dat een dame dan kwaad werd, maar Nora maakte het niet veel uit en bleef kinky taal uitslaan om het hoogtepunt compleet te maken.

Na het wassen wilde ik me aankleden, maar Nora vroeg of ik nog iets te drinken wilde. Maar een cola gevraagd, want moest nog een dik uur terugrijden.
    Zelf pakte Nora een wijntje erbij en gezellig met haar nagepraat. Voornamelijk over duitsland, omdat ik daar altijd wandel en Nora eeuwen lang in duitsland heeft gewerkt (Essen, Dortmund, Frankfurt) voor ze naar het zandpad kwam.

Conclusie
    Goede Sm-sessie. Zeer vriendelijke dame die er goed uitziet voor haar leeftijd.
    Haar nederlands is zeer goed, wat erg belangrijk is tijdens een sm-sessie.

Was 13 maand niet op het zandpad geweest, omdat ik het vorig jaar erg vond tegenvallen. Ik vond het nu nog erger.
    Als ik na het aanbod van domina's en bizarre ladies kijk in de Essene stahlstrasse, dan is de verhouding 20 tegen 1 in het voordeel van Essen. Terwijl Essen slechts 120 kamers telt.
    Daarnaast is voor mij Essen ook nog dichterbij en kan ik over onbegrensde autobahnen scheuren, dus de kans dat ik snel terugkom op het zandpad is klein.
    Laatst gewijzigd door rtroma; 23-08-11, 10:15.

Re: Utr., Zp 156-1, Nora(uitstekend)

Ben een week of 2 geleden ook eens bij deze Nora beland
    Kon toen geen recensie vinden ,vandaar nu alsog maar doen
    Nora is inderdaad erg vriendelijk en stelt je op je gemak
    Je krijgt gelijk wat te drinken aangeboden ,en na een kort vraaggesprekje over wat de wensen zijn ,lekker begonnen
    Ze was gekleed in nylonkousen en laklaarzen , en een laksetje
    Zag er erg lekker uit.
    Ben gegaan voor een beetje spanking ,voeten kussen enzo
    Daarna werd ik vastgebonden op bed en kwam ze op mijn gezicht zitten ,terwijl ze me naar een hoogtepunt toewerkte . Heb zeker 20 minuten onder die lekkere kont gelegen
    Kortom voor herhaling vatbaar !
    Naar eigen zeggen werkt ze elke avond vanaf een uur of 9

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 50/52, Nora

Dame zit nu in Nieuwstad 34/3, Groningen.

Commentaar

Aan het werk...
      X