Zoetermeer, Studio Cher , Roxxy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zoetermeer, Studio Cher , Roxxy

Als een goed bewaard geheim

Een optimale combinatie van sm-spel en erotiek, die zij, dankzij haar geweldige uitstraling, zonder enige moeite weet te realiseren.
    De prima uitgeruste studio op de enigszins krappe zolder biedt alle mogelijkheden om elke wens te vervullen.
    Roxxy doet dat geheel op haar eigen manier, na de inleidende Japanse bondage die gedurende het spel blijft gehandhaafd bedient zij de beide takels. Telkens wordt mijn blik getrokken door haar prachtige lichaam, zij versterkt dat op subtiele wijze door geregeld als bij toeval te toucheren met haar heerlijke ronde billen en volle borsten.
    Na de takeling naar het bondagebed, echt machteloos zoals gevraagd en dan de verschillende pijntesten. Au betekent a.u.b. nog een keer, houd daar rekening mee. Veel te snel is het uur voorbij en komt de terminator er aan te pas om het geheel te besluiten.
    Na de "ontknoping" krijg ik nog een onverwachte knuffel, daarna wassen/douchen, aankleden en in de huiskamer nog even nakletsen.
    Tot gauw!

p.s. De werkelijkheid is mooier dan de fotoos, je gelooft je eigen ogen niet!

Re: Zoetermeer, Studio Cher , Roxxy(uitstekend)

zie: http://mrsroxxy.isgreat.org/

Bedankt voor de link. Oogkleur op blauw gezet. Haarkleur blond (homepage) of bruin (galery) niet duidelijk. Volgende recensent kan dat wellicht ophelderen. (K.S).
    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 19-08-11, 18:49.

Commentaar

Re: Zoetermeer, Studio Cher , Roxxy(uitstekend)

de link die ik kan vinden is:
      http://www.studiocher.nl/

Commentaar

Re: Zoetermeer, Studio Cher , Roxxy

Begreep dat de eigenaresse van deze studio, Mrs Cher recent is overleden.

Commentaar

Re: Zoetermeer, Studio Cher , Roxxy

Oorspronkelijk geplaatst door tristania Bekijk bericht
          Begreep dat de eigenaresse van deze studio, Mrs Cher recent is overleden.
          Veel sterkte voor de mensen die achterblijven....respect..!!!

Commentaar

Aan het werk...
          X