Den Haag, Geleenstraat 23-6, Mrs. Denise

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 23-6, Mrs. Denise

Donderdag was ik op het zandpad en ik moest helaas vaststellen dat er weinig te beleven viel op SM gebied, ik dacht nog dat de aanvang van de nieuwe werkweek wellicht een wat groter aanbod zou opleveren maar dat was dus niet het geval.
    Net toen ik na het zoveelste rondje al begon te besluiten te nokken (ja zo'n afblaasactie kost moeite) zag ik ineens een leuke jonge meid staan met een bordje SM in het raam.
    Navraag aan de deur maakte duidelijk dat het om een ervaren spaans/russische domina te gaan die langere tijd in Duitsland had gewerkt.
    Ik besloot het erop te wagen, gezien het magere aanbod had ik toch niets te verliezen, zo gaf ik mijzelf een reden om met haar naar binnen te gaan.
    Ze begon met een gesprekje zo in de trend van wat ik wel en wat ik beslist niet wilde doen, dat gaf mij direct een veilig gevoel.
    Ze bond op zeer vakkundige wijze mijn ballen af en ze teasde mijn tepels en na verloop van tijd, toen ik best wel opgewonden was geworden, beval ze me op bed te gaan liggen.
    Ze stak een kaarsje aan, liet het even branden en druppelde op subtiele wijze kaarsvet op mijn ballen en later op mijn pik. Ze deed dit vol "duitse" overtuiging. Het werd een sessie met veel afwisseling van tepelklemmen tot plassex, kortom ik vermaakte mij uitstekend. Na afloop nog wat gekletst onder het genot van een drankje en een sigaretje. Kortom een leuk sessie met een ontspannen meesteresje.
    Laatst gewijzigd door rtroma; 12-03-18, 12:47.

Re: Utr., Zp 158-1, Mrs. Denise(onbekend)

De woorden waar ik de voorlaatste recensie mee afsloot waren voorzichtig en weloverwogen gekozen. "Een leuk en ontspannen meesteresje".
    Ik heb door de jaren heen geleerd in eerste instantie niet té enthousiast over een sessie te zijn bij iemand waar je nog niet eerder geweest bent, het kan daarna altijd tegenvallen. Zo is mijn ervaring.
    Echter bij Denise is dit duidelijk niet het geval. Ze heeft zich die eerste ontmoeting duidelijk ingehouden om niet gelijk als Rambo over te komen.
    Wat deze meid in huis heeft oversteeg mijn stoutste dromen, ze is werkelijk goed op bijna alle SM gebieden en speelt een spel met zoveel overgave en plezier dat het haast een natuurlijk samenzijn wordt waarbij je jezelf niet meer realiseert dat het om een betaalde date gaat.
    Ik ben -sinds die eerste ontmoeting- nog een paar keren terug geweest en ze wist mij steeds te verrassen met haar creatieve ideetjes en spelletjes.
    Een ander voordeel is dat ze eigenlijk geen taboes heeft en niets raar vind.
    Je kunt met haar ver gaan op het wat perversere pad maar ze blijft dominant en ze neemt ook eigen initiatief, iets wat ik op prijs stel.
    Ze is erg goed in anaal spelletjes en weet je steeds iets verder te brengen, je merkt dat ze het leuk vind. Ze doseert de poppers erg goed, begint met de gele rush en heeft daarna een andere soort die als een soort hoofdgerecht volgt op het voorafje en je alleen maar geiler en geiler maakt. als je dan in de spiegel kijkt en ze staat met haar mooie body achter je met een strapon je uit te wonen dan weet je echt niet meer waar je het zoeken moet.
    Ook een kaarsvet behandeling is bij haar een feest, ze gaat net even verder door waar andere meesteressen zouden stoppen, hier voel je haar jarenlange internationale ervaring. Ze pakt de ballen aan maar ook je pik en schuift de voorhuid steeds iets verder naar achteren om vervolgens het nieuwe opengevallen plekje met kaarsvet te bedruppelen, ze doet dit op een dusdanige manier dat het net vol te houden is.
    Vervolgens deed ze een trapling sessie die zijn weerga niet kende, ze deed mooie zwarte leren laarzen aan met een hoge hak hetgeen een erg geil gezicht was onder dat mooie leren slipje en topje wat haar lichaam op een zeer sensuele manier accentueerde. Ze beval mij op mijn knieën voor haar te zitten en mij pik omhoog te houden. Alleen het uitzicht al zorgde ervoor dat ik alles voor haar zou overhebben.
    Ze schopte een eerste keer onder mijn ballen, dat doet ze op een geraffineerde wijze;
    ze gaat zo ver naar achteren, zeg maar met de punt van haar laars tot aan je anus, zodat de wreef van haar voet wordt "opgevangen" door je billen. Ze komt daardoor wel hard tegen je ballen aan, maar nét niet te hard zodat het ondragelijk zou worden of zelfs ongecontroleerd.
    Mede onder het genot van die heftige poppers die ze had hield ik het vol en werd ik steeds maar geiler en geiler, op een gegeven moment dacht ik zelfs dat ik klaar ging komen als ze door zou gaan.
    Maar helaas ze had een andere finale voor mij in petto, ik moest op de grond gaan liggen en ze kwam op mijn gezicht zitten als een soort van beloning.
    "you have been a brave slave" fluisterde ze in mijn oor terwijl ze al op mijn gezicht gezeten mijn beide tepels omdraaide. (ja ze is ook erg lenig)
    "now you have to accept everyting from me otherwise you can not be my slave anymore" Nou bij deze woorden had ik het gevoel dat mijn pik uit z'n voegen zou barsten, iets wat ik van geiligheid ook helemaal niet erg had gevonden.
    Ik moest op de grond blijven liggen en ze pakte weer die heftige poppers en deed die op zo'n plat make-up watje en legde het op mijn neus, het gevoel was heftig, ik kon alleen door mijn mond ademen maar dat zorgde al voor een goede, geile dosis.
    Ze kwam boven mijn gezicht staan en ik had uitzicht op haar mooie benen en kruis.
    Behendig deed ze haar slipje opzij en het uitzicht werd alleen nog maar mooier, haar welgevormde doosje en haar mooie kontgaatje waren zichtbaar, ik zou er op dat moment een moord voor willen doen om dit eens met mijn tong te verkennen, maar nee ze had wat anders in petto. Ze zakte wat door haar knieën en bitste mij toe :
    "open your mouth" ...."WIDER !" en het goddelijk nectar stroomde goede gedoseerd in mijn mond, "Don't swallow yet". Oepsa, daar had ik niet op gerekend want ik slikte als in een soort pavlov reactie een eerste slok door, dat kwam mij op een fikse slag in mijn gezicht te staan. "You are not careful with my golden nectar, so you don't deserve it" fluisterde ze in mijn oor. -juiste de afwisseling van het toeschreeuwen van daarnet en het fluisteren brengt je in een soort verwarring-. Bang was ik geworden dat ik haar gouden nectar zoals ze het zelf noemt niet meer zou krijgen, maar niets was minder waar, ze gaf me steeds meer en ze hield er zelf controle op, een eerste lading moest ik in precies 5 slokken opdrinken met de volgende moest ik eerst gorchelen voordat ik het mocht doorslikken. Een erg geile en dominante plassex finale was het waarbij ze me, al knijpend in mijn ballen klaartrok en ik zoveel spoot dat ik het gevoel had dat er een tuinsproeier werd aangezet.
    Laatst gewijzigd door rtroma; 13-08-11, 09:23.

Commentaar

Re: Utr., Zp 158-1, Mrs. Denise(onbekend)

Mooi geschreven SS. Wat zijn haar werktijden? Ik ga haar zeker bezoeken.

Commentaar

Re: Utr., Zp 158-1, Mrs. Denise(uitstekend)

Denise.....wat een toppertje, ze ziet er heerlijk onschuldig uit...maar is o zo ervaren in sm en kinky.....ze heeft er echt plezier in en ze onderscheid zich van de middenmoot door inzet en initiatief....zo maakt ze standaard handelingen bijzonder door allerlei kleine verrassingen tussendoor.

Daarnaast is ze erg relaxed om mee te babbelen...een aanwinst voor het pad, hopelijk kunnen we nog lang van haar genieten ! W
        A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

Na het lezen van bovenstaande recensies vanmiddag voor een heerlijke sessie bij haar geweest. Nou ik kan zeggen dat deze meesteres echt een aanrader is. Weet het spel heel goed op te bouwen, het begint rustig maar ben daarna heerlijk door haar onder handen genomen. Onder het genot van poppers flink door haar onder andere anaal genomen en behandeld met kaarsvet.

Commentaar

Eigenlijk is er de laatste tijd overdag weinig te beleven op het zp. Maar nu las ik hier over een zekere denise. en dat klonk wel goed. ik reed in m,n wagen voorbij, en dacht dit is vast niet de denise van ss. dus wandelend verder op onderzoek twee maal voorbij gelopen, en ondanks haar onschuldige uitstraling had ze wel iets. dus maar een gesprek aangeknoopt. Haar rustige manier van doen deed mij besluiten om toch maar naar binnen te gaan. En dit was 1 van mijn beste beslissingen van de laatse tijd. Eigenlijk doe t zij alles goed. Zo onschuldig als ze in eerste instantie oogt, zo pijnlijk kan ze zijn. Ze tast eerst rustig af wat je wel en niet kan hebben, veel spuug van haar ontvangen. en een flinke lading kaarsvet.
            Het is voor mij de rust die ze uitstraalt die haar zo goed maakt.
            Ik ben betoverd weggegaan, en wist dat ik haar zo spoedig mogelijk weer zou bezoeken.

Ja en dan loop je daar weer op het zandpad en denkt ik moet nog een leuk meisje bezoeken, maar ik kreeg denise maar niet uit mijn hoofd. Na mijn bezoek was ze 2 uur bezet. en ik wou bijna de moed opgeven, en ineens gaat ze open. Jeetje, maar weer naar binnen. ongeloofelijk weer een fantastisch spel. nu weer een stap verder. het begin was hetzelfde, maar daarna heeft ze mij aan de halsband laten lopen als haar hondje, en is ze weggeweest om haar behoefte in een condoom te doen. U raad al waar de inhoud van die condoom uiteindelijk belande. Met een face sitting heeft ze me heerlijk klaargemaakt.

Ik wil de voorgaande schrijvers bedanken voor deze toptip. Haar boot wordt binnenkort verbouwd en zij verkast naar 146.4. Ik zij nog tegen haar deze kamer ken ik goed, want hier zat vanessa vroeger. Vanessa daar had ze ook wel van gehoord. Voor mijn eerste bezoekje zij ik tegen haar you like Do. Zij wist niet wie ik bedoelde. maar ze zou op internet kijken. Ik ben wel benieuwd of anderen haar ook op do vinden lijken, of dat ik er helemaal naastzit.
            Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

Re: Utr., Zp 166-2, Mrs. Denise(uitstekend)

Deze superslanke elegante dame was me getipt. En het was een goede tip, ik ging overigens voor de gewone sex en dat was prima. Haar pijpkwaliteiten zijn uitstekend, ze heeft een lekker lichaam, zijzelf en kamer is brandschoon en ik zal wel wat SM toys hangen, maar zover ben ik niet echt, hoewel ze wel teasend iets probeerde met een zweepje wat ik wel geinig vond. Denise spreekt goed engels en vertelde me tot 20 uur te werken. Voorlopig nog op 166-2.

Commentaar

Hallo,

Ik schrijf niet vaak, maar dit is toch wel een echte aanrader. Ze ziet er heel leuk en onschuldig uit maar oh wat kan ze ook streng zijn. Het is gewoon een leuke meid om te zien, mee te praten maar ze durft je ook als een echte meesteres te behandelen. De electro die ze heeft is super spannend, gewoon eens doen zou ik zeggen. Ik voel mijn tepels nog maar kom zeker eens terug.

Commentaar

Gisteravond na mijn diner even langs het pad gereden. Niet veel soeps (kwam door de tijd). Totdat ik deze dame zag staan achter de ramen. Dacht even is dat niet..... en ja dat was ze. Zo gezegd zo gedaan. Ze heeft mij heerlijk gepijnigd met haar nagels, vingers en mij laten zweten door continu face te zitten. Moest haar rimmen en beffen. Ze bond mijn lul af en sloeg erop los. WOW wat een beleving. Ben normaliter geen SM-er maar dit is voor een herhaling vatbaar. Terwijl ik klaar kwam tracteerde deze dame mij met haar golden Nectar hetgeen al snel in de keel verdween. Brrr eigenlijk heel geil en pervers tegelijk. Voor de echte SM-er een aanrader. Ze doet niet aan gewone sex en dat is voor mij wel een minpunt. Ok ik weet ook wel dat je dan dames met een SM bordje voor de ramen moet mijden. Alleen ziet het er altijd zo geil uit!

Commentaar

vandaag eindelijk voor het eerst bij Mrs Denise geweest.
                    Ze ziet er echt geweldig uit,ik had me wensen kenbaar gemaakt en ze pakte me zeer goed aan ,ballen afgebonden,tepelklemmen op mijn tepels,ik nam poppers en werd anaal gebruikt op een zeer goede en fijne manier,je kan echt merken dat het een zeer ervaren en goede meesteres is,als toetje mocht ik haar golden nectar drinken en moest me klaar maken,ik merkte aan de meesteres dat ze er zelf ook van genoot.echt een zeer goede ervaring met deze mooie slanke dame,echt voor herhaling vatbaar

Commentaar

denise

Denise is weer terug van een weekje vakantie en de waarneming van "leeuwtjuh" is juist, want Denise is inderdaad verhuisd naar Zandpad 168-3 waar ze Zondagmiddag 15/01 weer aan het werk was.

Ik zag haar zitten en heb me niet bedacht en ben gelijk bij haar naar binnen gegeen. Ik heb Denise nu 5 keer bezocht sinds ze op het Zandpad neergestreken is en ik vind haar echt een aanrader. De eerste keer was nog even wat aftasten, maar met ieder bezoek wordt het beter en intenser. Ook onthoudt ze je voorkeuren goed en "borduurt" daar de volgende sessie weer op verder.

De SM-onderdelen die bij haar de revue gepasseerd zijn zijn in mijn geval: "Stiefellecken", tepelbehandeling (klemmen), ballen afbinden, bondage, CBT, kaarsvetbehandeling (van tepels, pik en ballen), raderwieltje (met electro-aansluiting), spitting, plassex, face-sitting en bastonade.
                      Meestal brengt Denise me handmatig naar het hoogtepunt, waarbij ze m'n eikel overgiet met kaarsvet en ik kermend van de pijn klaarkom.

Denise is een erg mooie en aantrekkelijke dame om te zien en werkelijk een superaardige meid met een uitstekende arbeidsmoraal. Ze wil het je echt naar de zin maken en een goede tijd bezorgen en dat lukt altijd.
                      Denise is van Spaanse afkomst en is diverse talen machtig. Ik kan zelf goed in het Duits met haar overweg daar zij vroeger in een club (met SM-mogelijkheden) in Munchen heeft gewerkt.

Over haar toekomstige plannen kon ze nog niet veel zeggen, maar ze was voorlopig van plan om nog even op het Zandpad te blijven. En dat is een geluk voor ons SM-liefhebbers want Denise is echt een aanrader en verdient op alle fronten een: "Uitstekend".

Ben stom genoeg vergeten om een recensieformulier in te vullen. Wellicht willen de heren moderatoren zo vriendelijk zijn om m'n recensieformulier aan de recensie te koppelen??
                      Laatst gewijzigd door Northern Rose; 16-01-12, 12:34. Reden: recformulierbijvoegen

Commentaar

Re: Utr., Zp 168-3, Mrs. Denise(uitstekend)

Vrijdagavond voor het eerst een bezoek gebracht aan Denise. Een knappe slanke verschijning. Een vriendelijke en intelligente jongedame, die op SM terrein van wanten weet. Ik sluit mij volledig aan bij het verslag van Strange Strangler (bovenaan, aug. 2011), het gaat precies zoals hij beschrijft.
                        Samengevat: ze heeft veel goede ideeen, ze gaat telkens net iets verder dan je zelf zou willen en het verloopt allemaal volledig onder controle. Het afbinden, de anaalbehandeling, en vooral de pijnlijke tepelbehandeling. Het is duidelijk dat er nog veel meer in het vat zit! De communicatie is fantastisch en vol humor.
                        Ze werkt met poppers en weet de dosering goed op te bouwen, tot aan de sterke soort die ze met watjes in je neus stopt, geweldig wat een roes, je kunt dan alles aan!
                        Bij het 'Oost-Europees' in haar beschrijving de volgende kanttekening: ze heeft een russische moeder en een spaanse vader (gevaarlijke combinatie!) en is opgegroeid in Spanje. Ze voelt zich eerder spaans. Dus ik zou zeggen 'europees'.
                        Een fijn contact, je vergeet inderdaad dat het om een commerciele dame gaat!

Commentaar

Denise is gewoon een echte meesteres waarbij je heel goed de klik kunt maken. Haar ogen zijn gewoon levensgevaarlijk. Als je daarin kijkt dan kan ze alles van je gedaan krijgen.

Ik ben er nu 4 keer geweest en ga echt niet meer naar andere meesteressen. Denise is professioneel maar ook relationeel goed.

Ze gaat inderdaad verder dan je eigenlijk wilt, maar doet het wel in overleg. Ik heb echt 3 dagen last van mijn tepels als ik bij haar ben geweest, maar dat weet ze en daardoor pijnigt ze ze extra.

Al met al een meesteres die je aan moet kunnen maar als je dat wilt is het de meesteressen onder de meesteressen.

Erik

Commentaar

Vandaag bij Denise geweest.

Wat is zij mooi! En wat biedt ze veel mogelijkheden! Ik kwam voor een half uurtje, maar ik lag nog niet op haar bed of besloot gelijk een kwartiertje bij te boeken, want ik voelde binnen no-time dat dit meer dan de moeite waard zou zijn. En dat werd het ook.

Ze speelt op het randje en doet dat met een heel eigen aanpak. Met zachte stem geeft ze je opdrachten en je hebt geen andere wens dan om haar te gehoorzamen en de beloningen die ze je geeft in ontvangst te mogen nemen. En niet alleen omdat ze duidelijk in control is, maar ook omdat ze tegelijkertijd gemeen en aardig is (een lieve bitch dus), maar misschien was dat aardige alleen omdat ik volgens haar een sissy ben en kan ze bij echte masochisten nog veel gemener zijn.

Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden en alleen als ze me poppers gaf sloot ik mijn ogen even. Great looks, grote klasse, groot herhalingsgevaar.

Commentaar

Mrs Denise is de vrouw die het spel zo goed speelt. Van lief tot steng, van soft erotisch tot streng en hard. Ze is verslavend gewoon.

Ik ben er weer geweest en iedere keer gaat ze weer iets verder en verlegd ze mijn grenzen. Vorige keer vroeg ze wat ik van Sounds vond en heb aangegeven dat ik het eng vond en eigenlijk niet wilde. Deze keer had ik geen keus bij haar. Ze deed me een blindkapje op en deed gewoon en hoe.

Wat een dominatie heeft deze vrouw, wat moet je haar vertrouwen in wat ze doet. De sound was wel heel spannend en ze deed er net voldoende electro op een zeer opwindend gevoel zeker als ze ook nog een trekkende beweging aan mijn pik geeft.

Ze had nog meer in petto en was heel bijzonder, een ervaring die een ieder eens mee moet maken is mijn mening. Al heb je niets met SM probeer mrs Denise gewoon voor één keer, gun het jezelf.

Erik

Commentaar

Denise zandpad 168 Utrecht

Voor het eerst een sessie bij Meesteres Denise ondergaan. Zij is een schitterende weergaloze, prachtige mengeling van lief en streng, van zacht en hard, haar ogen zijn van verzwelgende diepte en gemeen, van Spaans warmbloedig temperament en Russische koele controle.
                                Zij is een ware mooie godin.
                                Ik had het geluk haar te mogen dienen. Meesteres Denise heeft mij beproefd met o.a. een pittige tepeltraining, doggytraining, laarsaanbidding, de zweep, een geraffineerde kaarswax druppelregen en na een prostaatmilking heeft zij mij als slut anaal genomen.
                                Meesteres Denise behandelde mij, de slaaf, met respect, ontspannen zoals een slaaf waardig en vernederde mij o.a. door stevig in het gezicht te slaan en herhaaldelijk mocht ik haar sputum ontvangen.
                                Na afloop mocht ik - gezellig - een drankje en een sigaretje met haar delen. In de nababbel kwam recenties Hookers ter sprake.
                                Denise, als je dit leest, Rob doet dit van harte, gewoon omdat het zo is !
                                Meesteres Denise heeft heel veel kwaliteiten en zij werkt op mij betoverend. Zij is een supra meesteres !!!
                                Laatst gewijzigd door bobby vitale; 24-02-12, 11:42. Reden: Topic's samengevoegd.

Commentaar

Gisterenmiddag kon ik de verleiding niet weerstaan om weer een sessie met deze slanke meesteres te mogen meemaken. In een rood setje, weer een wat anders dan zwart, stond ze in haar deuropening en had me al gezien en keek me indringend aan van wat gaan we doen vandaag.
                                  Heb mijn grenzen weer bij haar verlegd maar dat is iets tussen ons, ze weet precies hoever ze kan gaan en zal je daarin niet teleurstellen. Nee een topper van een meesteres erbij op het pad, voor sommigen misschien wat jong maar ze weet van wanten laat de leeftijd je niet tegen houden en je hebt een supertijd met haar.

Commentaar

Vanmiddag op deze druilerige dag maar ff naar het pad gegaan, ditmaal geen dames op de plank maar deurtjes stijf gesloten.
                                    Ook Denise niet in haar mooie rode setje, maar ditmaal in een lange zwarte broek en en mooi zwart topje.
                                    Gelukkig zijn de werkzaamheden "bijna" beeindigd en kan je auto ook daar weer redelijk parkeren.
                                    Hup snel naar binnen, zullen we wat nieuws proberen zei ze, het is koud buiten zal ik je eens verwarmen, nou ja doe maar en voordat ik het wist zat ik aan de fles met poppers en liep het kaarsvet langs mijn edele deel niet echt mijn ding maar vond het wel spannend en wellicht volgende keers eens verder uitdiepen en dan toch wellicht wat langer blijven. Een topper is het hoop dat ze lang blijft.

Commentaar

Ik heb bij deze dame ook een sessie gehad. Dat was niet onaardig maar ook niet de superieure kwaliteit die ik bijvoorbeeld van Vanessa of Samantha gewend ben. Dame mist net wat goede Meesteressen kleding, niet de hoge laarzen maar van die halve wat ik echt geen uitstraling vind hebben. Verder zat ze halverwege mij keel een beetje dicht te knijpen wat ik niet echt prettig vond. En het spel was voor mij iets te veel acting en te weinig rekeninghoudend met mij wensen, en dat probeerde ik haar voorzichtig duidelijk te maken, maar dat signaal werd niet opgevangen had ik het idee. Looks zijn prima en hygiene ook. Voor een keer leuk maar ik miste de beleving, erotische lading en natuurlijke dominantie. Leuk maar zeker niet top.
                                      Laatst gewijzigd door rtroma; 02-08-12, 11:10.

Commentaar

Op mijn vrije woensdagmiddag, had andere plannen maar kon de weerstand naar het pad niet meer weerstaan en moest daar ff gaan kijken. Vond het rustig met bezoekers, zonnetje dus dames op de loopplank.
                                        Paar rondjes gereden, parkeerplaats gezocht en toen zittend op de paaltjes die tegenwoordig aan het eind staan, niet comfortabel maar ja, wachten tot de deur open ging.
                                        Ze had me direct in het ootje dus er wat geen ontkomen meer aan, weer een heerlijke tijd met haar gehad, wat nieuwe dingen uitgeprobeerd en zo gaan we samen steeds verder. Een topper voor overdag in het wereldje van de van de zwarte kleding al stond dat rode setje haar toen super. Tot snel hebben we afgesproken en dat gaan we zeker doen.

Commentaar

Tijd om ook eens recencies en bijdragen te leveren op dit forum, is wel zo netjes als de goede recensies op dit forum in de praktijk ook vaak goed overeenkomen.

Vanmiddag voor de tweede keer bij Mrs. Denise geweest, een aantrekkelijke slanke schoonheid.

Ze weet de spanning goed op te bouwen in de sm-sessie en kijkt goed of je bepaalde handelingen wel kunt waarderen. Helaas heeft ze ook een goed geheugen had vooraf ook om kaarsvet gevraagd, ze kwam hier op het laatst nog mee terwijl dacht alles gehad te hebben. Deze Mrs. ga ik nog regelmatig bezoeken een zeer vriendelijke dame voor- en na de sessie.