Deventer, Staverenstraat 13, Massagesalon Temptation, Chantal

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Deventer, Staverenstraat 13, Massagesalon Temptation, Chantal

Ik had deze dame al ontmoet tijdens een geweldige tantra, toen ik er later achter kwam dat ze dominant is en een spel spelen leuk vind heb ik bij Temptation gereserveerd, was wel benieuwd naar een masseuse die Mrs is?? bij haar heb je de keuze tussen een echt spel en een combinatie met massage, ik wist dat ze super tantra's gaf en daarom dacht ik dat het met een SM spel minder zou zijn...ook nog in een salon..
    Nou ben helemaal uit me plaat gegaan!! ongelooflijk die dame is gewoon echt dominant niet kil zoals ik wel eens heb ervaren met andere Domina's, alles met een lach maar sadistisch!!

Ze was voor mij al een topper en nu is ze een super topper !!!
    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 11-06-11, 10:58. Reden: adres, cupsize

Re: Deventer, Staverenstraat 13, Massagesalon Temptation, Chantal

Weet iemand of deze dame nog actief is?
    Rt,

Commentaar

Ben op zoek naar Maya, ooit in Temptation Deventer gewerkt en voor mij de Tantrakoninging van Nederland. Ze werkt er helaas niet meer, heb ongeveer overal gezocht maar niet gevonden. Weet iemand of ze nog werkzaam is in de branche en zo ja, waar?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rtroma Bekijk bericht

Weet iemand of deze dame nog actief is?
        Rt,
        Jammer genoeg is Chantal definitief gestopt volgens de receptionistes van Temptation massagesalon.

Commentaar

Ik heb wat ontdekt!
          Ik zag een advertentie staan op speurders.. ik heb die advertentie wel 3 x gelezen! Mijn gedachten gingen uit naar deze Chantal... en ja hoor het antwoord was duidelijk Chantal is niet definief gestopt!
          Chantal gaat weer beginnen.
          Wel op een andere werkplek.. ik hou mijn mail contact nu ook warm met haar. Want ooh wat waren haar massages en de kinky dingen goddelijk!
          Ik heb een afspraak nu met Chantal in Tantrastudio Ahaus... Helaas pas over 3 weken.

Commentaar

Bedankt voor het delen van je ontdekking; wil je ons op de hoogte houden ?
            Alvast dank.
            Rt,

Commentaar

Onderstaande heb ik op het forum bij massages gezet! Ik zou jullie op de hoogte houden!

nou gisteren was het dan zover dat ik eindelijk mijn queen of tantra weer heb ervaren na jaren dat ze uit beeld was (althans voor mij)

ze was een beetje zoekend in het pand omdat ze zelf selecteerd (zoals ze zegt)

haar verschijning alleen al nog voor we starten deden me hunkeren.. ondanks ik Chantal al jaren niet meer gezien had moet ik zeggen dat ze er nog stralender en vrouwelijker uit ziet dan eerder. Een ondeugend bekkie net als vroeger heeft ze nog steeds! En haar figuurtje mmmm heerlijke billen, kleine maar mooie lekkere borstjes, lekker slank met rondingen en strak ?

haar enthousiasme en vrolijke spannende energie kreeg meteen grip op mij, nog voor ik kon gaan liggen op de net verzorgde en sfeervolle schone kamer was mijn “jan” al helemaal in de mood, maar om eerlijk te zijn was die dat al sinds ik haar terug had gevonden ?...

ik kon gaan liggen en ze pakte haar warme olie smeerde zichzelf sensueel in, wat ik kon zien in de spiegel, toen maakte ze mij lekker warm en glad met de olie, ik merkte meteen weer het verschil met gemiddelde massages, Chantal gooit meteen haar warme lijf in de strijdt, dit begint al met insmeren?

Ik was al een best een beetje opgewonden en had nog niet zoiets van het word tijd dat je me wel mag omdraaien om mijn voorkant goed onder handen te nemen. Chantal zei zo uit het niets .. kom draai je om vind je voorkant lekkerder en gezelliger ?

nou en even daarna wist ik niet meer waar ik het zoeken moest de spanning werd zo explosief dat ik mij echt moest bedwingen, een klein beetje was het een marteling want ik mocht niet spuiten van haar. En dat was best moeilijk want ze maakt je zo geil dat je haar gewoon eigenlijk van je af wil draaien en helemaal wil nemen! Je merkt gewoon dat ze heel veel plezier heeft aan het teasen, dat maakt alles nog geiler, ik denk stiekum ook wel een vochtig poesje gezien te hebben toen ze met haar poesje vlak voor me gezicht langs gleed?

Ik ben uiteindelijk ruim een uur binnen geweest.

De volgende keer ga ik de kinky massage doen bij haar, die is ook zo geil en spannend! Eigenlijk wou ik die nu al doen! Maar ik dacht begin maar eerst even bij het mildste? wat achteraf ook best heftig was en niet mild hahaha
              Ze heeft wel een min puntje?.. ze is f#cking verslavend! Dat was ze toen al maar nu zeker! ?

ik had beloofd mensen hier op de hoogte te houden van gisteren bij deze dus, maar ergens vind ik dit helemaal geen goed plan! Want ik hou haar liever voor mezelf??

Commentaar

Aan het werk...
              X