Utrecht, priveontvangst, Porsche

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, priveontvangst, Porsche

Via Kinky vond ik haar: Porsche. Gisteren heb ik haar voor de 2e keer bezocht, iets wat ik eigenlijk nooit doe, maar Porsche is wel even aan ander verhaal. Zij is van een heel andere klasse dan hier doorgaans besproken wordt, heren wandelaars!
    Ze is mooi, slank en heet. En ik heb nog nooit iemand zo mooi op zulke hoge hakken zien lopen.
    Ze adverteert met soft SM. Als dat is wat je zoekt, dan ben je aan het goede adres. Voor het hardere werk moet je elders gaan. Maar subtiel zet ze je als vanzelf in de onderdanige rol. Ze speelt het spel met volle overtuiging, met haar lijf en haar ziel. Ze is creatief en heeft een open mind, vrijwel zeker ook voor jouw kick. En, ze geniet zelf ook lekker mee. Kortom, een grootse speelpartner. Geef haar respect, wees eerlijk en je kan met haar de tijd van je leven hebben. Duur? het kost wel (flink) geld, maar wat je daarvoor krijgt is het dubbel en dwars waard. Ze heeft een ongebreidelde energie en kan met geweldige, kinky ideeen komen waar je zelf nooit van gedroomd had. Ik ga het hier niet allemaal vertellen, ieder zijn eigen ding, maar dit kan ik je wel vertellen: Als ik van af nu een glas champagne drink krijg ik daar heel mooie visoenen bij.
    Ik prijs mezelf gelukkig dat er een klik was met haar. Ze speelde in op mijn individuele dingetjes en bleek die zelf ook leuk te vinden. En als de sex voorbij is, kan je ook nog een goed gesprek met haar hebben. Kortom: WOW. Dank je wel Porsche!

http://kinky.nl/Advertentie_Stijlvol...0009&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 01-09-11, 10:55. Reden: update link

Re: Utrecht, priveontvangst , Porsche(uitstekend)

Porsche is hier op hookers als eens eerder omschreven, en de reacties waren toen wisselend. Zelf was ik daarbij redelijk neutraal in mijn ervaring met haar. Maar gelet op de wel erg positieve berichten in deze nieuwe recensie van haar, moet ik toch even opmerken dat het voor mij toch wel een eenmalig bezoek was. Ze is beslist wel een aardig iemand, en de hotelkamer toendertijd was erg speciaal, wat het geheel natuurlijk wel wat prijziger maakt.
    Ik had echter toch op meer gehoopt. Allereerst was ze voor SM (ook voor softe SM) niet erg gekleed, vond ik haar kwa figuur (hoewel wel slank) toch eigenlijk te "ongetraind" , beetje slapjes in het vel zeg maar. Daarnaast was de SM te kort en weinig fantasievol. En de erotische afsluiting was niet zo dat je nu echt daar nooit meer van los kwam. Sterker nog, ik ben nu al vergeten hoe het erotische deel ging, dus zo memorabel was dat kennelijk niet.

Maar ik wil haar echt niet afzeiken of afvallen. Misschien is ze gegroeid in wat ze doet. Kan zomaar zo zijn, maar omdat de laatste recensies afkomstig zijn van lui die hooguit 1 of 2 recensies geschreven hebben, wilde ik toch wat tegengas geven.
    Ook de omschrijving van "geweldig mooi en zo", hmm, wederom, ik mocht haar wel, maar echt geweldig was het uiterlijk nu ook weer niet hoor. Laten we zeggen, redelijk doorsnee voor iemand van haar leeftijd, met hier en daar iets (weinig bovenlip) wat zeker beter kan.
    Maar in een wat lagere prijsniveau, zou ik misschien nog weleens gegaan zijn, dus wederom een wat neutrale mening van mij.

Gr. Trekkast

Commentaar

Aangetrokken door haar advertentie is er via de mail contact gelegd. Het bleek een uitstekende manier om ons voor te bereiden op wensen en verlangens. Want 1 ding is helder: ik heb een geweldige ontmoeting gehad. Een belevenis! Een prachtige balans tussen SM en genegenheid. Een spel dat mij veel gegeven heeft. Intens, smaakvol en verrassend. Speels, strak en afwisselend. Het contact en de ontmoeting met Porsche is absoluut bijzonder (en verslavend). Deze charming lady heeft mij zo kunnen bespelen dat er verborgen aspecten zijn losgemaakt. Wauw. Een ontmoeting van bijzondere klasse.

Commentaar

Ben ook deze week bij Porsche geweest ik had haar gevonden onder

maar wat is deze dame een klasse apart.Voor een DVP met klasse is dit voor ieder een aanrader.
        Laatst gewijzigd door son of tarzan; 23-07-12, 23:42. Reden: Dode link verwijderd

Commentaar

Porsche, Utrecht

Mooie dame met stijl en een heerlijk lijf. Opwindende inwijding in de wereld van de (soft) sm. Aanrader! (http://www.sexjobs.nl/sexjobs/sm/dom...-stijl_2518558)

Commentaar

Gisteren bij Porsche geweest. Opvallend is de aandacht die ze per mail aan de afspraak besteed. Ze houdt zich perfect aan haar afspraken en dat verwacht ze ook van jou. Bij binnenkomst zag ik een mooi en slank lichaam dat smaakvol was gekleed. Bij het intro-gesprekje en welkomstdrankje maakte we op een prettige manier contact. Haar mooi appartement heeft leuke spelattributen en na een douche begon haar spel. Ze wist door haar voorbereiding een spannend spel te spelen waarbij ik me heel prettig voelde. De reactie van mij was voor haar het aanknopingspunt om het spel te sturen en dat deed ze met passie! Volgens mij heeft ze een grote fantasie die ze ook tot werkelijkheid kan omtoveren. Aan alles is aandacht besteed b.v. drinken e.d. Na afloop nog een fijn gesprek en een douche. Porsche, jij verdient een warme douche! Dit was een bijzondere ontmoeting met een groot herhalingsgevaar.

Commentaar

Donderdag 27-10 opnieuw bij Porsche geweest, weer een feest! Een dubbel feest eigenlijk…… Ze houdt van een verrassing en maakt het altijd spannend. Ze is zeer betrouwbaar in haar communicatie en afspraken maar verwacht dat ook van jou. Ze let ook op de details en verdient wat mij betreft alle lof! Geef haar respect en ze brengt je daar, waar je nog niet van gedroomd hebt. Ze heeft een mooi slank lichaam, weet zich goed te kleden en een dirty mind. Heerlijk, dank je Porsche!

Commentaar

Zoekende naar een leuk adres op Kinky voor soft SM kwam ik de advertentie van Porsche tegen. Een stijlvolle advertentie met stijlvolle foto's. Dat wekte mijn nieuwsgierigheid omdat de uitstraling totaal anders was dan de overige advertentie foto's die ik zag van andere dames met alles open en bloot.
                De stoute schoenen aangetrokken en een kort mailtje verzonden met wat vragen. Kreeg daarop een uitgebreide mail terug met alle ins en outs. Na wat mail wisseling een afspraak gemaakt en een sub lijst ingevuld. Kreeg de indruk dat Porsche heel goed weet wat ze doet en niet zomaar iedereen binnen laat. Ze maakt ook echt een spel plan aan de hand van die sub lijst en weet hoe ver zij kan gaan zonder over mijn of haar grenzen te gaan.
                Door drukte vanuit mijn kant kon ik niet snel afspreken maar de weken voorafgaand waren bijzonder spannend.

Eindelijk dan donderdagmiddag 8 december. Bij Porsche aangekomen stokte mij adem en sloeg mijn hart over. Daar stond zij, een prachtige, slanke, nette dame met een open blik en een fijne uitstraling in spannende nette kleding op hoge hakken. Dit overtrof mijn stoutste verwachting. Na even een drankje en beetje kennismaken ging het spel beginnen......

Wat er allemaal is gebeurt die middag houd ik lekker voor mijzelf, dat is tussen Porsche en mij, maar ik kan je zeggen dat het heerlijk, spannend, gepassioneerd, gezellig en geil was. Precies zoals ik had gehoopt. Porsche in de dominante rol maar wel op een open gezellige manier. Je kan haar ook de strenge meesteres laten spelen en ik denk dat zij dat ook met overtuiging kan doen, maar dat heeft niet mijn persoonlijke voorkeur.

Een afspraak met Porsche staat voor klasse, gepassioneerde soft SM, genegenheid en gezelligheid.

En als je denkt dat een afspraak met haar te duur is, bedenk dan dat in de autowereld een Porsche ook duurder is dan een Fiat !!!
                Auw ! Dat was lekker.... !

Commentaar

Ben afgelopen week ook voor het eerst bij Posche geweest.
                  Contact leggen ging makkelijk en discreet, iets waar ik op gesteld ben. Van te voren duidelijke afspraken gemaakt die allemaal nagekomen zijn. Was voor mij de eerste ervaring met soft sm, maar Porsche stelde me helemaal op mijn gemak.
                  Vond het een meer dan uitstekende ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
                  Alleen haar leeftijd ( 36 ) klopt niet helemaal, maar verder klopte het plaatje echt wel !
                  Porsche is een topvrouw met aandacht voor details. Niet goedkoop, maar dan krijg je ook wat !

X

Commentaar

Was opzoek naar iets nieuws in mijn wandelleven.
                    Na bezoeken aan mooie Hollandse dames op de wallen en in diverse mooie luxe privehuizen/clubs.
                    En diverse buitenlandse avonturen, werd het nu tijd voor een privedame.
                    Niet eentje voor gewoon sex, maar met iets meer. Dus via kinky op onderzoek uit.
                    Zo kwam ik dus bij Porsche uit. Hoe en wat verder staat bij mijn collega's hierboven.
                    Porsche heeft een heerlijk lichaam, iets te veel make-up. Maar dat zal wel bij de soft-sm horen.
                    Ze was spannend gekleed en ontvangt in een discreet appartement in het midden van NL.
                    Ze had mijn sublijst goed doorgelezen en na een douche begon het spel.
                    Eerst werd ik vast gebonden aan de 'speelpaal' in de woonkamer en op subtiele wijze werd ik verleid!
                    Het was lekker, door mij vele ervaringen ben ik misschien wat veel eisend. Maar wat ze deed deed ze prima en lekker.
                    Maar persoonlijk vond ik de afwisselingen tussen de 'spel' elementen te snel gaan. Nu kun je zeggen, zeg dit dan tegen haar. Maar dit was mijn eerste bezoek en je weet nooit wat er nog kan komen.......dus. Na het spelen in de woonkamer gingen we verder in de slaapkamer, hier heeft ze een kast vol met speeltjes staan........dus ze kan zich naar hartelust uitleven. En er was idd veel variatie in het spel. Maar wederom te veel afwisselingen. Ze merkt heel goed of je het lekker vind of minder lekker. Dan denk ik ga iets langer door met wat 'we' lekker vinden. Hierna verplaatst naar de badkamer, en weer ging het spel verder ditmaal met de plassex deel. Geheel nieuw voor mij en heel eerlijk........niet voor herhaling vatbaar, ik vind het niks. Samen lekker gespeeld in het warm bad. Pijpen doet ze lekker heerlijk met haar tong over mijn eikeltje. (snap niet dat sommige schrijvers, dit soort lekkere dingen niet wil delen hier). Afdrogen en voor de finale naar de slaapkamer, lekker in diverse standjes geneukt en uiteindelijk spuitend over haar lichaam klaar gekomen.

Als dit bezoek voor iemand met weinig wandelervaring nieuw is dan kan ik snappen dat je voor een herhaling gaat. Ik denk dat ik mijn wandelavontuur ga staken of een sabatical neem. Ik merk aan mezelf dat ik te veel bezoekjes heb gebracht aan deze beroepsgroep. De spanning en nieuwigheid is weg en het is niet goedkoop. Maar eerlijk is eerlijk bij Porsche is het geld het zeker waard. Ik ben alleen te verwend!
                    Wat ik wel opmerk na het lezen van de recensies hier is dat vele pas kort hier aktief zijn, en dus denk ik nieuw in het wandelvak.......klopt dit......dan snap ik helemaal de lovende woorden.
                    Porsche bedankt voor de fijne 2 uurtjes!

Commentaar

Aangespoord door de vele lovende reacties op het forum ben ik onlangs ook een keer langs Porsche gegaan. En ondanks dat ik niet kan zeggen dat het een matig bezoek was, ben ik het toch vooral met de heer Trekkast eens.

Dit brengt mij ook gelijk bij het lastige van recensies op deze site; je gaat op het merendeel van de schrijvers af, terwijl je geen idee hebt wat voor mannen er nog meer schrijven en de schoonheidskwestie is natuurlijk verre van objectief. Ik realiseer mij dat dit onderwerp een beetje glad ijs is, maar voor hetzelfde geld is het merendeel van de schrijvers hier weinig gewend en zijn ze in extase als ze 'begeerd' worden door een vrouw die ik qua uiterlijk hooguit een 7- zou geven. Voor mij persoonlijk geldt dat ik geen moeite heb om in het dagelijks leven leuke vrouwen te versieren en soms gewoon een stukje extra spanning zoek, waarbij ik geen moeite heb om daar (veel) geld voor te betalen. Maar dan wil ik wel graag een dame die ik in de categorie 8+ a 9 zou inschalen.

Terug naar Porsche; zonder foto blijft het uiterlijk natuurlijk altijd een gok, maar de verwachtingen waren door de andere schrijvers hier te hoog gespannen waardoor ik die 9 ook verwacht had. Dat viel mij persoonlijk dus een beetje tegen. Het is absoluut geen onaantrekkelijke vrouw, maar heel bijzonder vond ik haar qua uiterlijk niet (Trekkast beschreef de 'tekortkomingen' al) en de lyrische reacties daarover snap ik dus niet zo. Logischerwijs valt of staat daar het bezoek en het gevoel wat je erbij krijgt een beetje mee; een vrouw waarvan je denkt 'WOW!' is vele malen stimulerender, waardoor je meer zin hebt om te zoenen en veel meer op gaat in het spel. Ik had het WOW gevoel niet en zat dus niet helemaal in de juiste flow.

Dat gezegd hebbende; (het is wel een recensie site dus het hoort erbij) het voelt in dit geval niet helemaal netjes om een niet helemaal positieve recensie neer te zetten en iemand op het uiterlijk te beoordelen. Porsche is namelijk wel een ontzettend vriendelijke vrouw, ze geeft je volledige aandacht en ze doet heel erg haar best om het je naar de zin te maken. Dat heeft er ook voor gezorgd dat het evengoed een opwindende date was en dat ik onder de streep zeker niet ontevreden ben. Ze heeft veel leuke spelletjes en verrassende maniertjes om je op te winden, brengt je naar een heerlijk hoogtepunt, kijkt niet op de klok en achteraf kun je nog prima een geanimeerde conversatie met haar voeren. Wat dat betreft kan ik een bezoek aan haar dus wel aanraden, mits je de verwachting hebt een normale, aantrekkelijke vrouw van rond de 40 te treffen en niet iemand met de looks van een 'perfect girl' tussen de 30/35.

Als conclusie kan ik wederom Trekkast aanhalen; ik mocht haar wel en voor een lagere prijs zou ik misschien nog weleens gegaan zijn, maar als totaalpakket is het voor mij niet speciaal genoeg voor deze prijs.

Commentaar

Lang geleden dat ik weer eens iets geschreven heb. Maar soms wordt het gewoon weer eens tijd.

Zojuist heb ik een zeer leuke bijeenkomst gehad met Porsche in Utrecht.

Om te beginnen is het eigenlijk vreemd dat Porsche staat in de rubriek 'Utrecht, privé-ontvangst'. Gezien haar advertentie en het spel dat je met haar kan spelen zou ze eerder op haar plaats zijn in de SM-kelder. Daarentegen biedt ze natuurlijk vooral 'sof-sm' aan. Met nadruk op erotiek.
                        En op zich is dat ook weer een discussie in het SM-wereldje: heeft een meesteres wel seks met haar slaafje of niet? Zelf ben ik niet zo voor die hokjesgeest. Belangrijk vind ik vooral dat dames duidelijk zijn. Veel meesteressen gaan niet uit de kleren en laten zich niet aanraken. Prima, tenslotte wordt dat meestal ook specifiek vermeld. En bij een puur sm-spel hoeft dat ook niet.
                        Zelf ben ik in het verleden ook vooral naar de hardere en bizardere meesteressen geweest. En daar goede ervaringen opgedaan. Een harder sm spel gaat er, althans bij mij, vooral om te kijken waar mijn grenzen liggen. En hoe dieper je kan gaan, hoe sterker je jezelf achteraf kan voelen.

Maar nu zocht ik toch vooral eens iets anders dan ik gewend was. Een combinatie van sm en seks. En dat biedt Porsche aan. Met genoeg recensies om me nieuwsgierig te maken. Hoewel je die altijd met een slag om de arm moet nemen.
                        Maar na een korte mailwisseling was ik overtuigd. Ik vind het wel aardig dat Porsche haar nieuwe slaafjes een eigen checklist laat invullen. En ook achteraf was ik hier heel tevreden over, omdat ze ook echt rekening houdt met wat daarin opgeschreven staat. (In het verleden heb ik ook meesteressen gehad die een checklist lieten invullen, maar die volgens mij niet echt hadden ingekeken voor het spel....).

Hoe het ook zij: ik heb met haar op een maandag overdag afgesproken. Ze ontvangt in een buitenwijk van Utrecht in een net appartement. Hier kan overal gespeeld worden: de woonkamer, slaapkamer en de badkamer. En nee, het is geen fetish-leren SM-dungeon met zwarte muren, maar een gewone kamer.
                        Maar wel met een goed bondage-toestel en een grote kast vol speeltjes....

Ik ga niet het hele scenario van de bijeenkomst vertellen. Maar hoewel ik mezelf zie als iemand met heel wat ervaring, was k toch aangenaam verrast door de creativiteit.
                        Zo moest ik me, na het verplicht douchen, omkleden in een boxershort en zwart shirt. Voor ik vastgebonden werd. Ja, ook met kleren kan leuk gespeeld worden, hoewel die daarna wel meteen in de prullenbak konden :-)
                        Maar het spel was leuk en aangenaam. En erotisch. En Porsche is een heel mooie vrouw, slank met heel mooie borstjes. Aanvankelijk was ik vastgebonden, terwijl ik later geknield voor haar moest zitten. Zij is goed in teasen en opwinden. En daarna heb ik haar nog uitgebreid kunnen proeven... En ik heb overal uitgebreid aan kunnen zitten, wat bij een mooie, lekker ruikende vrouw, altijd leuk is.
                        De slotscene speelde zich af in de badkamer waar ik haar plas moest drinken, in een houding waarin ik alles goed kon zien. En kon proeven dat ochtendurine toch duidelijk sterker is dan die van later op de dag. Maar dat weet natuurlijk elke connaisseur....

Kortom, ik heb een leuke tijd gehad. In de recensie heb ik opgeschreven dat ik één uur bij haar was. Maar dat was de afgesproken tijd die overeenkomst met het afgesproken bedrag. Maar uiteindelijk ben ik beduidend langer bij haar gebleven....

Commentaar

Ik was blij verrast de advertentie tegen te komen op kinky.nl
                          even afgewacht maar uiteindelijk een afspraak gemaakt met
                          Porsche en sessie voor mijn verjaardag.

Haar stijl bevalt me erg en ik ga zeker meerdere keren bij haar
                          op bezoek

Commentaar

Kwam Lady Porsche tegen op sexjobs: http://www.sexjobs.nl/a.php?a=2902039
                            Spreken is zilver, recenseren goud!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door yoepie Bekijk bericht
                              Kwam Lady Porsche tegen op sexjobs: http://www.sexjobs.nl/a.php?a=2902039

En op KINKY:
                              http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...m/default.aspx
                              Leuk om eens een date mee te hebben, ik spreek uit ervaring!

Commentaar

Re: Utrecht, priveontvangst , Porsche

Het is al weer een poosje geleden dat ik bij porsche geweest ben. Ze ontvangt in keurig appartement die ze alleen huurt voor voor haar dates. Vooraf al wat vragen van haar gehad over wat ik wel en wat ik niet wil. Na het douchen gaat ze los. Ze heeft al een spelletje bedacht en ik vond het spannend maar genoot. Het was bij mij echt soft sm maar dat was ook de afspraak. Ze doet volgens mij geen hard sm. Wat veel bij bij sm sessies niet kan is intiem maar bij haar kan dat wel. Nadat ik haar heerlijk gebeft had waarbij we allebei soms even rust moesten pakken hebben we ook nog lekker geneukt. Daarna nog even gekletst en weer gedouched. En toen mocht ik weer voldaan naar huis. Ze is misschien niet goedkoop maar ze maakt het meer dan waar. Herhalingsgevaar groot

Commentaar

Re: Utrecht, priveontvangst, Porsche

Heb vorige week een afspraak gehad met Lady Porsche die met veel moeite tot stand was gekomen. Veel gemail, en dan ook nog een slaven formulier invullen, ik vind het allemaal wat overdreven. Laat ik met mijn conclusie beginnen: ze is een aardige vrouw, maar zeker geen Meesteres. Ook op het gebied van soft SM is ze fantasieloos, en weinig creatief. Porsche was niet in staat om mij echt te prikkelen. Ze is begin 40, en ziet er leuk uit - ze is elegant gekleed, maar ze is niet een aantrekkelijke vrouw. Smaken verschillen natuurlijk, en ik val juist op blond, slank, kleine borsten - desondanks raak ik niet opgewonden van haar. Misschien komt het doordat ze niet erg strak in haar vel zit.

De hele SM sessie vond ik erg tegenvallen. Er vielen teveel gaten - had geen natuurlijk ritme. Porsche wil zelf ook graag met haar client beffen, vrijen - het werd me duidelijk tijdens de sessie. Ze heeft behoefte aan haar eigen voldoening en verpakt dat op een iets kinky-achtige manier. Leuk en speels, maar serieus komt het op geen enkele manier over. Uiteindelijk "mocht" ik me voor de Meesteres aftrekken en toen was het gebeurt. ik had een sessie gekozen van anderhalf uur - het viel me erg tegen. Een zes min misschien, maar ik weet met gemak een aantal andere Meesteressen die met kop en schouders boven Porsche uitsteken. Het blijft voor mij bij deze ene keer.

Commentaar

Het glas is half vol of half leeg!
                                    De vorige recensent was wat minder enthousiast maar ik ben helemaal lyrisch geworden van haar!
                                    Wat een lady!

Mijn tweede ervaring met SM en gelukkig nu wel positief!
                                    Afspraak maken ging vlot en vond die sublijst vooraf invullen juist geweldig voor de voorpret! Tevens hoeft dit dan niet zo plat besproken te worden vooraf aan de sessie! Er word vooraf wel nog een korte bespreking gehouden maar ik vond dit geruststellend aangezien ik heel zenuwachtig was.
                                    Het spel vond ik boven verwachting! Ik zal niet teveel verklappen maar het was helemaal top! En het spel werd precies gespeeld volgens mijn voorkeuren die ik had ingevuld op de sublijst.
                                    Ik vond haar wel strak in haar vel zitten. Sterker nog, ze heeft een goddelijk lichaam precies zoals op haar fotos. En dat ze intiem gaat is ook helemaal top! Ze geniet ook echt van haar spel en van de sex! Dat straalt ze van alle kanten uit!
                                    Ze neemt ruim de tijd voor het spel en daarna hebben we ook nog uitgebreid nagepraat.
                                    Zeker vatbaar voor herhaling en kan het iedereen adviseren die ervaring wilt opdoen in SM! Verslavend! Krijg alweer een stijve als ik er aan terug denk!

Commentaar

Het is al weer een paar weken geleden dat ik met Lady Porsche had afgesproken. Het maken van de afspraak ging gemakkelijk en bij de bevestiging vertelde Lady Porsche me dat ze leuke ideeen had en dat ik maar moest zien wat er ging gebeuren. Dit maakte mij we nieuwsgierig en op het afgesproken tijdstip heb ik me dan ook gemeld. Bij binnenkomst eerst nog wat gekletst en daarna onder douche om me op te frissen. Toen moest ik me melden bij Lady Porsche en werd ik geblinddoekt en naar het bed geleidt. Daar heeft ze me de gehele sessie laten liggen en mij helemaal gek gemaakt met allerlei spelletjes en mij volledig in haar macht gehouden. Het was een heerlijk uurtje en ik kom zeker een keer terug bij Lady Porsche.

Dank je wel Lady Porsche

Commentaar

Ik ben 2 keer bij haar geweest. 1 keer in De Meern en 1 keer in Leidsche Rijn. Beide keren viel het wat tegen. Ze is niet overdreven knap, maar wel heel aardig. De faciliteiten zijn tip top in orde, mooie appartementen. De voorbereiding is prima; maar het spel valt uiteindelijk tegen. Wat van hetzelfde, routine matig. Geen herhalingsgevaar meer, zeker gezien de toenmalige kosten.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X