De Pijp, Ruysdaelkade 121 bov lks, Kinky-Vicky (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Pijp, Ruysdaelkade 121 bov lks, Kinky-Vicky (Ned)

Gistermiddag weer op het ZP geweest om nog wat hormonen kwijt te raken. Al mijn favo's waren bezet of gingen weg (Estelle), dus een nieuw meisje geprobeerd. Op 160-3 zat nu Vicky, ze een echte Hollandse. Ze was nieuw op het pad, werkt er sinds 2 maanden. Had voorheen in A'dam in clubs gewerkt. Ziet er heel leuk uit, mooie borsten, maar je mag niet aan de tepels zitten, want die zijn gevoelig, je mag niet zoenen, vingeren. ZE belooft voor 50 euries p+n en dat ze ook. Een beetje mechanisch allemaal, weinig passie, het was wat gewoontjes. Dus maar emt de hand afgemaakt. Niet goed , maar ook niet slecht, en beetje veel tattos en daar ben ik allergisch voor. Voor mij geen herhalingsgevaar, maar ze doet wel eerlijk haar werk en het is ook gewoon werk voor haar, voor de rest natuurlijk ook, maar sommigen doen tenminste nog alsof
    Laatst gewijzigd door goodbar; 11-03-15, 13:25.

Re: Utr., Zp 160-3, Vicky (voldoende)

Ook ik ben voor het mooie snoetje van deze nieuwe dame gevallen.
    Lekker figuur. alles op de juiste plaatsen.
    Leefttijd heb ik niet gevraagd (niet zo netjes bij een dame), maar ik schat ze zo rond de 24 á 25 jaar.

Ze werkt pas 3 maanden op het Zandpad.

Vriendelijk begroet aan de deur, na het maken van de afspraken naar binnen.
    Ze kan gezellig praten en het is niet teveel geklets.

Na het stijf zetten van de paal, het condoom erover en pijpen maar.
    Dit deed ze heerlijk, geen DT, maar gewoon lekker.
    Ondertussen heerlijk alles betasten, lekkere tietjes (Cupje B, of het sili's zijn weet ik niet. Zo voelde het wel, maar zo bewogen ze niet), heerlijk kaal kutje, waar je overigens niet met de vingers in mag (jammer ).
    Na het pijpen kwam ze heerlijk boven op mij zitten en gleed pikkemans dat lekkere kale kutje in (ze gebruikt wel wat glijmiddel, maar is niet hinderlijk).
    Mijn ballen kletsten tegen haar billen, dus zat ik er goed diep in.
    Ik heb de rit in doggystyle beëindigd, met het heerlijke uitzicht op haar lekkere kontje, ......... heerlijk.

Na de daad nog even wassen, een gezellig praatje en weer heengegaan.

Kortom een heerlijke meid die ik nog wel vaker zal bezoeken.

Greetz
    Bennie
    Laatst gewijzigd door joefoxxx; 11-03-06, 19:07.
    Laten we lekker .... gaan doen

Commentaar

Utr., Zp ?-?, Vicky (uitstekend)

Dan maar even een extra recensie want voldoende vind ik ondermaats.
      Nieuw op het Zandpad, Vicky, Nederlandse meid met een superlijf. Vol waar het vol moet zijn. Mooie borsten.

Is eerlijk en komt haar afspraak na, veel kan maar voor 50 p+n.
      Ze pijpt heerlijk en neuken was genieten voor beide geloof ik..

Zeker voor herhaling vatbaar.

Hotdoggie

Commentaar

Utr., Zp 160-3, Vicky (uitstekend)

Ik ben bij een leuke dame in paarse lingeriesetje binnengeweest.

Aardig meisje doet ook wel kinky aan de spulletjes te zien, mooi lichaam , mooie natuurlijke borsten en mooi vriendelijk gezicht en een grote tatoeage over haar lichaam heen.

Ze is lekker, vriendelijk en relaxt en geniet volgens mij als ze ziet dat je geil van haar wordt, ja voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Re: Utr., Zp 160-3, Vicky (uitstekend)

Spannend pakje en een olijke ondeugend gezicht + goede recensie van frank, dat moest wel wat beloven , en het naambordje bevestigde nogeens dat dit dus Vicky moest zijn!

Op haar kamer gekomen, bleek ze vrolijk en humorvol en gewoon een hele aardige meid, dus dat begon goed. lekker lijf en geile uitstraling.

Nou het was ook niet verkeerd, pijpen deed ze heerlijk en dan met die leuke ondeugende pretoogje je aankijken en verder, was het neuken in verschillende standjes van een zeer hoog niveau (vergelijkbaar met Rachida), eigenlijk was ze op alle vlakken gewoon ERG goed!

Ja Vicky is voor mij een blijfertje!

Commentaar

Vanmiddag weer op het pad gereden, tjezus wat druk! al die kerels vrij... ik had een lijstje gemaakt via Hookers.nl en las dat bv. Franky erg gecharmeerd was van ene Vicky waarvan ik nog nooit gehoord had, nou daar zag ik opeens een duidelijk naambordje, gordijnen dicht en Nina haar lekkere buurvrouw glimlachte ook verleidelijk. Toch wilde ik weten waarom Franky , Vicky opeens tot zijn toppers benoemt. , dus parkeerplekje zoeken en wachten, al gauw ging ze open, ik uitstappen en langslopen, ja aparte uitstraling, leuk gezicht iets voller qua postuur maar zeker lekker en vrouwelijk, en als Franky haar tot zijn top 3 benoemt moet het toch zeker goed zijn is mijn ervaring.

Ik twijfelde nog even, toch Nina? nee Vicky wordt het!, ze was vriendelijk aan de deur, kwam aardig over mooi gebit dus hupsakee naar binnen.

Ja, wat moet ik zeggen, ik vind het een heelrijke vrouw, weer heel anders dan wat ik tot nu toe gewend ben, maar het was gewoon goed tot erg goed, niet dat gehaast, heerlijke borstgen, prachtig gezicht met ondeugende lach en verder gewoon een lekker vrouw die je naar de zin probeert te maken, frans was lekker, maar zeker ook het neuken war bij ik lekker vol kan gaan en ze je geil aankijkt, ja, heel lekker en ga daar nog een keertje naar toe!

Ps, hele aparte en grote tatoeage, maar die had wel een bepaalde stijl

Commentaar

Gisterenmiddag weer vol goede moed naar het Zandpad getogen. Met enigszins een licht gevoel van vermaak vanuit de warme auto gekeken naar de bekende samenscholing op het fietspad voor de kamer van Estelle. Ook de lichte regenval kon deze lopers niet op andere gedachten brengen leek het.

Rond drie uur zag ik plots dat de lichten van de kamer van Vanessa 146-4 aan waren gegaan. Scherp opletten natuurlijk, maar iemand anders schoot voor mij een parkeerplek in en ging haar kamer binnen. Pech! Na enige tijd zag ik de auto weer vertrekken en de gordijnen opengaan, en dus met een sprint richting haar kamer. Diepe teleurstelling toen Vanessa aangaf dat ze een afspraak hierna had. Twee keer pech.

Net als ikziealles was ook ik niet onvoorbereid op pad gegaan, en omdat Rashida 164-1 en Estelle 114-4 permanent bezet waren en ik niet wilde wachten op het einde van de afspraak van Vanessa heb ook ik uit de referentielijst van FrankKinky geput. Vicky had ik al even voor haar raam zien staan, en na een extra rondje vanwege nul parkeerplekjes aan het einde van het pad kon ik dan toch voor de eerste keer bij Vicky binnengaan.

Vicky liet mij met de in dit topic beschreven vriendelijkheid binnen. We raakten al heel snel in een gezellig gesprek waarbij ik het gevoel kreeg dat het wel klikte. Vickie bleek er van dichtbij wel erg lekker uit te zien, lekkerder dan ik in het voorbijrijden had ingeschat. Haar profiel hier geeft aan 'stevig', wat mij betreft zit het dichter aan tegen 'normaal' met daarbij volle rondingen (als Tamara 166-4 al als 'normaal' staat, is Vickie dat zeker!). Inderdaad, super lijf, met een stel prachtige borsten.

Ik gaf bij haar aan wel zin te hebben in een kinky en soft-sm sessie. Vickie begon daarop meteen enthousiast te vragen wat daar dan allemaal wel niet bij zou moeten horen volgens mij. Vastbinden, poppers, tepelspel, teasen, pijpen-neuken, anaal... allemaal geen probleem. Half uurtje afgesproken. Vickie wilde ook weten wat ze daarbij aan zou moeten hebben. Ze had die dag al twee keer verkleed en op dat moment een (als ik het mij goed herinner) rood setje en blousje aan, en mooie zwarte kousen met jarretels en hoge hakken en een mooi zwart corsetje paste volgens haar beter bij het bestelde menu. Tong op de schoenen toen ze zich stond om te kleden, want deze kleding in combinatie met haar ravenzwarte haar en donkere ogen stond haar wel erg lekker.

Op bed en met een glimlach en de nodige commentaar/uitleg van Vickie over wie wat te zeggen had vanaf dat moment werd ik in de boeien gelegd. Al snel bleek dat Vickie van wanten weet en behendig met strelen en licht haar nagels gebruiken mijn kleine broeder op maximale oorlogssterkte weet te brengen. Een geile handmassage, pijpen, poppers, anaal met vingers en dildo volgde elkaar op, en Vickie blijft je daarbij steeds met haar geile ogen aankijken. Wat mij ook erg opwindt is dat ze steeds geil praat over wat ze aan het doen is en wat ze daar van vindt, en ze wilde ook van mij weten hoe ik het vond, een persoonlijke turn-on voor mij. Even mijn harde pik berijden, vond ze, en daarna toch maar weer stoppen en nog even verder pijpen. Zo ging het enige tijd door, en door al het getease en de geilheid die ze uitstraalt bleef bij mij een hoogtepunt niet lang uit.

In alles blijkt dat Vickie het je gewoon erg naar de zin wil maken. Ze is super-vriendelijk, en verandert in een hete en geile donder als ze je onder handen neemt.

Vickie komt met gemak en met stip binnen in mijn persoonlijke top 3, naast Rachida 164-1 en Coco 144-3.

Commentaar

Ik was even in buurt van Utrecht en dacht ik wip even bij Estelle langs, helaas waren de gordijntjes dicht en was het er donker, tja ik moest mij even op een andere meid instellen en reed 2 rondjes.
                Frankkinky had mij ook o.a. Vicky van 160 aanbevolen, ik wist het nr niet meer, maar er stond een prachtig duidelijk naambordje alsof het zo had moeten zijn!
                Ook een bordje SM, dat was ff schrikken want dat is totaal mijn ding niet, maar Franky had mij verzekerd dat het qua sex ook een zeer goede meid is. Vicky was erg aardig en ik vond het een mooie open vrouw, dus betaald en aan de gang!
                Vicky keek mij voortdurende ondeugend aan en wist al snel alles bij mij op volle oorlogssterkte te brengen, heerlijk wrijvend met haar prachtige echte borsten over mijn lijf waarna de aanval werd geopend op mijn mannelijkheid, oei dat deed ze goed, daarna nog in 2 standjes (zij on top) en ik boven op geneukt wat echt heerlijk was.
                Franky heeft weer niet teveel gezegd en ik heb nu weer een paar goede keuzemogelijkheden erbij!

Gr,

Lonelyracer

Commentaar

Vandaag lekker weer eens bij deze mooie jonge dame geweest.
                  Wat waren we weer lekker kinky bezig, helemmal top gewoon.

Vicky je bent het gewoon
                  Een week niet naar de h_oeren gaan komt niet voor

Commentaar

Weer eens bij dit meisje naar binnen gestapt, er hing nu naast haar naambordje ook een bordje met de letters SM.

Dus een kinkysessie gevraagd en dat was heerlijk.

Vicky's wapens zijn: haar ogen haar mond, haar vingers, haar prachtige borsten en fraaie lichaam.

Lekkere anale massage gehad met haar vingers en verder plagen van de tepels, lichte dirtytalk en verder heerlijke sex in 2 standjes.

Ja erg prettige en lekkere meid!

Commentaar

Haar naambordje hing er, dus ditmaal ff gewacht en daar was ze dan.

Ja die leuke grote kijkers die al van zelf lache en verder zo'n ondeugend lachje.

Ze herkende me, en weer snel tot actie overgegaan nadat ik mijn drankje had gekregen

Ditmaal lekker soft kinky spel, met veel sex en neuken in verschillende standjes waarover ze niet moeilijk doet.

Ze kan je al geil maken met haar ogen en die lach en dan leker die tepels bewerken met nagels en tanden en dan valt ze je lul aan en de zone daarom heen, mmm
                      ook ditmaal speeltje erbij gepakt, lekker!

Commentaar

Jaja een hele dikke smile. Ben vandaag voor het eerst naar Vicky gegaan. Ik zag haar aan komen rijden en dacht, laat ik haar maar eens proberen. Totaal geen spijt gehad. Ze vroeg mij of ik dat lekkere wijf wel een wilde nemen en ik zei JA!!!! Ik ben heerlijk opgegeild met haar mooie echte borsten en ben ook heerlijk gepijpt etc. etc. Al met al alles keurig afgemaakt door middel van een geile en lange handmassage . Wat een kanjer is ze en wat is ze mooi met haar donkere ogen. Haar haardracht mag er ook zijn evenals haar kledij. Al met al een prettige en fijne ervaring. Ja ,ik schrijf ook wel eens negatief over de dames, maar wat Vicky betreft vind ik het gewoon normaal een mooie recencie achter te laten.
                        Laatst gewijzigd door Mitsumi; 13-02-07, 15:26.

Commentaar

Ook ik heb vandaag 3 kwartier mogen genieten van deze lekkere dame. Sowieso is het een leuk mens die gehuisvest is naast mijn favootje Nina. Binnekort ga ik een trio doen met beide dames..

Na een overheerlijke massage gooide ze het roer om voor een overheerlijke pijpbeurt. Daarna in verschillende standjes de klus geklaard. Tijd voor een leuk gesprekje en een mogelijke vervolgafspraak zit er wel in.

Vicky heeft absoluut herhalingsgevaar.......
                          Waakzaam en betrouwbaar! You can count on me!

Commentaar

Het viel mij op dat het redelijk rustig was op het pad, en dat er veel meiden vrij waren en ook wat nieuwe gezichten, echter toen ik zag dat Vicky vrij was hoefde ik niet lang na te denken, ook omdat er op de kamer van Nathalie (138-6) een ander meisje stond.

Het werd dus Vicky Time!

Heerlijke kinky meid, lekker lichaam, geile ogen, en gewoon genietend en direct , geen spel, gewoon gaan en genieten!

Er gebeurde weer van alles en met die laklaarzen aan en haar goede teasing heb ik weer genoten van deze geile meid. Ja vaste meid geworden voor mij!

Commentaar

Ik ben gisteren geweest en is een toppertje! beetje terughoudend als je voorbij loop, maar eenmaal binnen helemaal geweldig! Allerlei kinky dingen vindt ze zelf ook opwindend en hoewel het gewoon werk voor haar is heeft ze er alle plezier in!!! dat is heeeeel belangrijk want dat breng je ook over op ons als wandelaars!!!! nou tot een volgend keer en mede wandelaars deze moeten we bij de verkiezingen nomineren!! en zuinig op zijn! echt een (h)eerlijke jonge dame met wederzijds respect hoog in het vaandal! Benader haar ook zo (trouwens ieder ander ook) en je zult wat beleven!
                              groet en xxx aan Vicky! tot de volgende keer!

Commentaar

Vicky stond van de zon te genieten buiten op de plank en was wat baldadig.

Voldoende plek voor parkeren dus hup naar binnen en weer even een lekkere combi van sex en kinkygames was helemaal toppie weer.

JA echt een vastigheidje voor mij geworden!

Commentaar

Vicky weer bezocht voor leuk kinky-sex spel

en ze verzon weer iets nieuws, nieuw speeltje had ze gekocht en dat heb ik geweten , meer zeg ik niet

Verder ook echt heerlijk geneukt waarbij zij ook zeker de indruk wekt te genieten.

Ja ik ga weer terugkomen

Commentaar

Ik kon natuurlijk niet achterblijven gezien alle superrecensies, en inderdaad, een heerlijke vrouw met een prachtige body, een nog mooier gezicht en in omgang relaxed, stijlvol en leuk/gezellig. Wel hanteert ze een soort toontje van praten waarvan ik me kan voorstellen dat ze dat in haar SM-werk standaard gebruikt wat er dus ook in het "gewone" werk insluipt en dat hoeft van mij niet zonodig. Wel leuk dat ze zei dat ze nog nooit iemand cowgirl nam terwijl diegene haar wat onschuldige kletsen op haar (super lekkere) billen gaf. Herhalingsverkeer zeer aanwezig dus. Gegroet, Sixty9er.

Commentaar

Re: Utr., Zp 160-4, Vicky (uitstekend)

Eindelijk had ik weer eens tijd om bij mijn Meesteres. Ze had nu kort haar maar dat maakt haar nog geiler en strenger.

Een maal binnen vroeg ze "wat wil je". Ik antwoorden "door u verkracht worden","dat kan"antwoorden zij.

En dit is dan ook gebeurt. het is gewoon een toppertje.

Commentaar

Ik weet niet meer wat ik moet schrijven, Vicky is gewoon erg goed in teasen en soft kinky in combinatie met zeer goede sex!, ook harder SM werk schuwt zij niet, en wordt ze volgens eigen zeggen steeds meer bedreven in en ze vindt het ook erg leuk te doen, wat ik persoonlijk ook belangrijk vind voor de juiste spanning in het spel.

Ik ga voor de volgende keer voor een kinky trio met haar prachtige buurvrouw Nina, die nu geloof ik even op vakantie is?

opmerking: Nina was er vrijdag gewoon hoor
                                        Laatst gewijzigd door Mitsumi; 07-07-07, 11:06.

Commentaar

Ik had weer eens zin in deze vrolijk meid met ondeugende pretoogjes.

Ditmaal begonnen met normale relaxte sex en massage maar al gauw had Vicky een speeltje gevonden waarmee ze mij behoorlijk opgeilde. Tja het heerlijke neuken moest toen nog komen en dat was echt voortreffeliijk en geil waarbij Vicky je dan ondeugend aankijkt.