Den Haag, Thomsonlaan 109 A, House of Submission, Mrs. Kate

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Thomsonlaan 109 A, House of Submission, Mrs. Kate

Geweldige meesteres in een van de meest gernomeerde clubs van Nederland. De Club bestaat geloof ik al meer dan 20 jaar en had er al veel over gehoord voor ik er kwam.
    Bij het 1e intake gesprek kennis gemaakt met Mrs Kate en Mrs Illucia en nog een andere die ik me niet kan herinneren. Mijn keuze was duidelijk voor de roodharige Mrs Kate al mocht Mrs Illucia er ook zijn. Ik ben er nu een paar keer geweest en heb ook een paar van de andere dames leren kennen, maar deze Mrs Blijf mijn Favo. Vooral de manier waarop ze mij bij mijn 1e bezoek even heel duidelijk op mijn plaats zette omdat ik mijn kledig gewoon op de stoel gegooid had maakte gelijk de goede indruk. De straf die ik er na kreeg was terrecht voor mijn brutaliteit. Nog en tip! Maak niet de fout je geld gewoon neer te leggen bij het afrekenen. Dat was mijn 2e blunder die ik niet snel meer herhaal. Tegenwoordig bied ik het netjes op mijn knieen en met neergeslagen ogen aan.

Om een lang verhaal kort te maken gewoon doen

Re: Den Haag, Asterstraat 107, Club Doma, Mrs Kate (uitstekend)

Ook ik ben weer eens op bezoek geweest bij deze Mrs. eigenlijk doordat ik bij toeval op haar nieuwe website terecht kwam.
    Het is steeds weer een verrassing hoe ze me op het verkeerde been weet te zetten. Het leek wel of ze zich nog goed kon herinneren wat er in de vorige sessie met Haar gebeurd was, want een aantal dingen leken helemaal aan te sluiten bij mijn laatste bezoek. (Zo niet heeft ze me in ieder geval perfect aangevoeld. )
    Ik mocht deze keer niet naar de martelkelder of de suite boven maar moest me uitkleden in een ruimte met heel veel speel materiaal en een lang gordijn aan 1 kant.
    Nadat ik vast gezet wert en geblinddoekt leek het wel of ik het gordijn hoorde opengaan en ik hoorde ineens heel duidelijk dat er meerdere mensen in de ruimte waren. Tijdens het spel 'piepte' ik volgens zeggen wel erg vroeg waarop door de aanwezigen gereageerdt wert. Zij konden dus zien wat er met me gebeurde wat me er toe aanzette om nog beter mijn best te doen. Toen halverwege het spel mijn blinddoek afgedaan wert zag ik de gastvrouw en nog een andere slanke meesteres en een (volgens mij)mooie slavin. De laatste had wel een beetje met me te doen volgens mij.
    Club Doma is voor mij echt een geweldige plaats met al die verschillende speel ruimtes. Ik heb nu al in 3 verschillende ruimtes kunnen spelen en dat trekt mij toch meer dan die zogenaamde studios met maar 1 ruimte
    Ik ga zekert nog vaker naa haar terug en hoop ook ooit eens een dubbel spel te kunnen doen met die slavin er bij dan kan zij mij ook echt een beetje steunen als ik het moeilijk heb.
    Dank U Mrs Kate

Commentaar

Re: Den Haag, Asterstraat 105, Studio Doma, Mrs Kate (uitstekend)

Onlangs weer bij deze Domina geweest voor een middagsessie en haar carte blanche gegeven. Ik kom al een tijdje bij haar dus hoef mij nergens zorgen om te maken, behalve dan wanneer ze in een 'bad mood' is (gedurende de sessie sloeg dat om in 'wicked mood' ).
      Ze zou mij vandaag haar ****ige slet maken en daarvan foto's maken voor het 'familie-album'. Ze had al de nodige sloerie-kleding klaargelegd maar ik maakte mijn eerste foutjes al door 'sh*t' en 'f*ck' te roepen toen ik moeite had om de juiste 'ingang' te vinden in die kleding. Corsetje achterstevoren, BH viel de vulling eruit en kousen trok ik meteen een ladder in.
      'Ik zal die unlady-like-uitspraken van jou even onthouden, snol!' ...aldus Meesteres Kate tijdens het aankleden/opmaken. Nou, dàt heb ik geweten!!

Uiteindelijk was het gelukt om tot een echte slet van Haar omgetoverd te worden en, nog wat stuntelend op hoge stilletto's, moest ik mijzelf presenteren aan de andere Meesteressen. Het gelach, getrek aan mijn kleding en geprik met lange nagels in mijn kont etc was niet van de lucht dus de vernedering was al begonnen. Helemaal toen Meesteres Kate wees op de enorme bult die ontstaan was in het gladsatijnen stringetje (mijn 'top' kwam er al uit).
      Ik moest/mocht de meest uitdagende poses aannemen, mijn roodgestifte lippen om een enorme joekel van een voorbinddildo plaatsen en, uiteraard, spelen met mijn 'clitje' terwijl Zij al fotograferend om mij heen liep (foto's zijn trouwens geweldig geworden en wellicht plaatst Zij er enkele op haar site http://www.mrskate.nl ).
      Van dit alles werd ik natuurlijk enorm geil en zeker als je jezelf zo terug ziet in de spiegel: witblonde pruik op, geweldige donkere make-up, blingbling-oorbellen en ketting, zwart leer taillecorset (kon nog amper bewegen of ademhalen), zwart leren bh (met enorme vulling uiteindelijk), jarretels, kousen, gladsatijnen string dus en zwart lak stiletto's (superhoog!!).
      Ach, wat had kleine lellebel het moeilijk in dat stringetje..zeker toen Meesteres Kate met haar zilveren nagel plagerig/pijnlijk over mijn kruis ging en enorm geil tegen mij praatte... ik kwam klaar zonder toestemming
      Een flinke kw*k schoot over mijn kous, de rest op de grond en een ijzige stilte viel toen ik nogmaals 'f*ck' zei.
      Meesteres Kate legde haar toestel weg, rommelde even in de nursingkast en kwam tevoorschijn met een lepel terwijl Ze mij indringend aankeek.

'Het sletje is zo graag vuil in dr bek, hè? Zal Ik jou dat eens afleren?'
      Ik had echt geen idee wat Ze van plan was, maar toen Zij door de knieën ging en de lepel door een klodder sp*rma haalde kreeg ik al een donkerbruin vermoeden.

'Spoel hier je mond maar mee, slet! Eens kijken of je het dan zult afleren!'
      Omdat Ze de deur had opengelaten, kwamen de andere Meesteressen ook even 'gezellig' om de hoek kijken en kreeg ik portie vernedering waar ik voorlopig meer dan genoeg aan heb

Wanneer je eenmaal bent klaargekomen, maar de Meesteres nog niet klaar met jou is, kun je het zwaar hebben als slaaf (in mijn optiek blijft het toch heerlijk geil hoor). Ik moest vervolgens voorover bukken, mijn stringetje opzij doen en met nog een restje sp*rma bevochtigde Zij mijn sterretje en schoof de enorme joekel van een voorbinddildo er hardvochtig in
      Haar nagels priemend in mijn tepels (hoe kwam Ze daar zo snel bij?) en vervolgens vanuit mijn ooghoeken ziend dat een andere Meesteres doorging met foto's maken, kwam ik nogmaals klaar nadat Ze mij hier opdracht toe gaf (al aftellend van 15 naar 0).

Ik moet zeggen: deze Meesteres blijft mij nog steeds boeien en uitdagen, is verbaal zeker mijn meerdere en mentaal eigenlijk ook. Blijft altijd erg creatief uit de hoek komen, voelt gewoon aan tot hoever Ze kan gaan bij mij en bezorgt mij meerdere malen kletsnatte dromen.
      Is trouwens ook erg actief op haar eigen site en mede hierdoor vind ik het ook zo geil en spannend om dit soort 'verrassingssessies' te hebben. Zo vind ik mijzelf binnenkort dus weer terug als geile slet op haar site en kan ik beginnen met nagenieten

Commentaar

IK ben inmiddels 2 keer bij deze rijlaarzen godin geweest, ik vind mezelf absoluut te simpel voor deze zeer ervaren en doortastende meesteres, maar zij weet met subtiliteit en strengheid en zeer gevatte opmerkingen ook een beginnende slaaf als ondergetekende te overwinnne, ik heb nu 2 lessen gehad en wil alleen maar meer, totale overgave en verslaving maken zich van mij meester als ik over deze MEESTERES schrijf.
        ik ben bij haar gekomen als laarzenlikker, maar hoop snel meer te leren, div recensies op deze site zijn meer dan lovend en VOLKOMEN TERECHT

dank u meesteres Kate voor uw geduld en heerlike lach.
        uw slaaf die zich niet goed genoeg vind voor U

Commentaar

Deze slaaf is een regelmatige bezoeker van club Doma en heeft daar zijn mmerdere gevonden in deze Meesteres die klinkt als een klok. Als slaaf maar ook als persoon zou ik voor haar door het vuur gaan, geen opdracht zou ik van deze Meesteres kunnen weigeren of ik ze wel allemaal goed vervuld is iets anders. Want ze is zo mooi, sterk, lief, hard en is zeer oplettent, elke vertrekking op je gezicht ziet ze het is ook net of ze in je hoofd kan kijken wat jij op dat moment denkt en dan daar ook gelijk op reageert. Dan zullen we het maar niet over de verbalen kant van deze Meesteres gaan hebben want dan raak deze slaaf helemaal niet uitgeschreven. En dan haar passie schoenen en zwepen en hoe ze daar van kan genieten, vooral het uittesten er van. Kortom deze Meesteres is er een waar een ieder die van SM houd vanm kan genieten. Deze slaaf telt dan ook weer de dagen af dat ik er weer naar toe kan gaan en ben dan weer benieuwd wat ze voor deze slaaf weer verzonnen heb, kortom er zijn voor mij geen worden om te beschrijven hoe Meesteres Kate is. Ze is eigenlijk perfect maar dat is niemand! maar als je er 1x geweest benen de klik is er laat je haar nooit meer los.

Bloemenslaaf sio van Meesteres Kate

Commentaar

Re: Den Haag, Asterstraat 105, Club Doma, Mrs Kate (uitstekend)

Na een tijdje een 'schrijfverbod' te hebben gehad van Meesteres Kate, mag ik nu eindelijk weer wat pennen.
            Kan alleen bijna niet kiezen welke gebeurtenis ik hier wil verwoorden, dus vat ik maar het een en ander samen voor jullie informatie en wellicht (leed)vermaak.
            Boodschappen doen met Meesteres Kate in een heuse supermarkt: buttplug in, lipgloss op, mijn eigen kleding aan met daaronder geile lingerie en....highheels
            De beveiligingsbeambte heeft ons de hele supermarkt door gevolgd met een grijns op zijn gezicht die ik er het liefste afgetimmerd had. Meesteres Kate had ook al zo'n grijns, maar die zie ik toch liever genieten van mijn gestuntel op hoge hakken dan zo'n kerel. (valt nog niet mee op hoge hakken gewoon over de straatstenen te lopen, langs boodschappen-doende-huisvrouwen-die-minstens-drie-keer-omkijken, niet uit te glijden op de gladde supermarktvloer èn niet tussen de straattegels te geraken). Hoe doen vrouwen dat??
            In de studio weer teruggekomen en meteen aan het werk gezet in dienstmeisjeskleding om zingend de afwas te doen (shit zeg), de wc te schrobben met tandenborstel uiteraard (pfftttt) en eventjes met trillende buttplug in, vastgebonden en geblinddoekt in de kooi te worden gezet (dit laatste vanwege een aantal bezoekers die in- en uitliepen en mij ongetwijfeld betast hebben door de tralies, want zoveel handen heeft Meesteres Kate zelf niet )
            Daarna heerlijk als dienstmeid fungeren, handschoentjes, kousen, hoge hakken wederom en slip met open kruis (met kuisheidsgordel om helaas) en betast worden door bezoekers in de lounge waar ik mocht/moest bedienen.

Op het laatst haar nieuwe 'huisdiertje' moeten neuken *sorry jongens, ik mocht niet weigeren* en daarna moeten schoonspoelen in de douche.

Ik dacht dat ik toch al veel had meegemaakt bij deze Meesteres, maar nee dus...na deze halvedag sessie ben ik uitgeput van opwinding, verrassing en verbazing thuisgekomen en de dagen erna nog flink zitten nagenieten.

Sjucht..

Commentaar

Re: Den Haag, Asterstraat 105, Studio Doma, Mrs Kate (uitstekend)

Alweer even geleden dat ik hier iets schreef over mijn regelmatige bezoekjes aan Meesteres Kate, maar wilde dit toch ook even vermelden: electro!
              Gelegen op een bondagebank, geblinddoekt en gag in mijn mond, mijn armen en benen wijd en vastgebonden, mijn hoofd en bovenlijf ook vastgezet en hoorde ik Haar al rondlopen in de ruimte, ondertussen dat valse lachje en het tikken van haar (16 cm hoge!!!) hakken. Kreeg al genoeg spanning zo te verduren, maar ik kon (wilde) natuurlijk niet weigeren.
              Hoorde naast mij het geluid van een electrobox en Haar stem ' zo schatje, we gaan de spanning eens even opvoeren hier'.
              Nondeju, prikkels over mijn lijf aan beide zijden...van prikkelend tot pijnlijk, rustig tot heftig, links en rechts, onder en boven en mijn pik klopte al snel zo bovenmatig dat ik (nu al) genade moest vragen, want klaarkomen zonder toestemming is veel minder leuk, aldus Meesteres Kate. Ik kon niet goed herkennen waarmee Ze mij nu deze electroprikkels toediende, maar juist dit niet-weten verhoogde de spanning enorm voor mij.
              Even rust, een kusje op mijn gag (had liever op mijn lippen gevoeld, maar ja), lange nagels strelend over mijn eikel en langzaam aan werden twee kleine, venijnige klemmetjes op mijn zak geplaatst die al snel schokjes gingen afgeven waardoor mijn sperma ging voelen als hete lava. Al snel kwamen er nogmaals twee kleine klemmetjes bij op mijn zak en kookte de binnenkant van mijn zak al bijna en moest ik wederom genade vragen tegen het klaarkomen. Tijdens dit rustmoment ging Zij met iets geils mijn pisbuis in (bleek later dus haar pink te zijn geweest) en 'neukte' Zij mij daarin. Ik smeekte nu om genade, nogmaals, en voelde een flinke schok op 4 plaatsen door mijn ballen gaan, dit om mijn 'kolkende sperma' even pas op de plaats te laten maken.
              Weer een kusje op mijn gag, haar lippen en tanden om mijn tepels heen en later haar hete tong langs mijn oorlellen. ' Oh, hoe kan ik hiertegen bestand blijven?' dacht ik nog en brulde wederom achterlangs de gag door om 'genade'. Uiteraard vroeg Zij minstens vier maal dit te herhalen, want ' je praat zo onduidelijk met een gag in je mond, snolletje' .
              Op verschillende frequenties voelde ik de klemmetjes schokken afgeven, van snel tot langzaam van hard tot zacht, het wisselde elkaar allemaal af en ook voelde ik weer Haar handen over mijn lijf gaan, maar die gaven ook vonken af en konden mij raken waar Ze maar wilde (bleken speciale handschoenen hiervoor te zijn, kan het niet anders uitleggen eigenlijk). Ondertussen vroeg Zij met enige regelmaat of het nog goed ging met mij en dan smelt ik eigenlijk altijd, want ook al is Meesteres Kate soms een harde tante, veeleisend en dwingend, maar altijd blijft zij zorgzaam en lief voor mij en kan ik onder bijna elke omstandigheid nog een flinke stijve krijgen van/door Haar.
              Ik hoorde weer wat gerommel en schrok toen ik een koude substantie tegen mijn anus voelde en iets naar binnen voelde glippen. Bleek een buttplug te zijn met een bijbehorende substantie en wederom hoorde ik de electrobox zoemen en voelde ik langzaamaan zachte schokjes vanuit mijn binnenste. Zowel scherpe schokjes als wat langzame, doffe schokken zorgden ervoor dat mijn aandacht (en pik) niet zou verslappen en ook op de rest van mijn lijf voelde ik de stroomstootjes toenemen.
              Ik dacht bijna te ontploffen en een spermavuurwerk af te steken, zeker toen ik daarbij ook weer Haar geile lachje hoorde en Haar stem.
              ' Hmmmm...wil je nu heerlijk en geil klaarkomen, sletje van mij?' vroeg Ze plagend. Natuurlijk knikte ik zo hard ik kon, normaal denken was er allang niet meer bij en Ze kon alles met mij doen wat Ze wilde.
              'Kom maar lekker klaar dan, spuit zoveel mogelijk al dat lava van je eruit en laat je maar horen' zei ze en ik zette mij al schrap voor mijn vuurspuwende vulkaan toen ik nogmaals een verhoging van de stroomstoten voelde en ik dacht te sterven van genot. Het op t juiste moment verhogen van stroom terwijl je klaarkomt is niet te omschrijven, zo geweldig voelt dat! Geiler dan geil, lekkerder dan lekker en spuiten deed ik zelfs nog langer dan normaal. Uitgemolken voelde ik mij na deze sessie, uitgeput ook maar oh oh oh wat was dat geweldig lekker zeg en dat was echt een ervaring om nooit te vergeten.
              Ik wilde al langer iets met electro proberen, maar durfde eigenlijk niet zo goed en gelukkig drong Meesteres Kate niet aan hiermee, maar voelde het juiste moment gewoon aan om hier iets mee te doen en dat was nu dus.
              Aangezien electro de sessieprijs niet duurder maakt, vul ik dus geen nieuwe recensie in. Locatie e.d. is ook hetzelfde gebleven, alleen ben ikzelf weer een geweldige ervaring rijker

Commentaar

Meesteres Kate, Studio Chelsea, Pleinweg 86 Rotterdam

Vandaag kreeg ik van Meesteres Kate een berichtje door dat ik mij vanaf a.s. woensdag 14 april mag melden in Studio Chelsea te Rotterdam.
                Dit is de Studio van waaruit mijn Meesteres Haar sessies voortaan zal houden en ja, ik ben rete-nieuwsgierig want heb natuurlijk al op de site gekeken en Meesteres Kate kennende, zal zij zeker niet schromen om alle mogelijkheden van die Studio te benutten. ' rondje van de zaak, lellebel?'..ik hoor het Haar nu al zeggen, terwijl Ze mij ondersteboven draait aan dat rad uit die Studio en een grote dildo in mijn gaatje steekt.
                Ben erg benieuwd natuurlijk en uiteraard ga ik voortaan daar naar toe, want waar Meesteres Kate gaat, daar is het spannend en goed!
                Wie volgt?

Commentaar

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 Studio Chelsea, Mrs. Kate (uitstekend)

woensdag 19 mei een slavengangbang-avond met Meestres Kate en Meesteres Illucia, en een Meester met zijn slavin en 5 slaven waaronder ondergetekende slaaf.
                  Het was een avond om niet meer te vergeten bij binnen komst was er gelijk een heel ontspannen zweer en mochten de slaven zich van hun kleren ontdoen en wachten tot de Meesteresen het tijd vonden om de slavin erbij te halen. Na een heerlijke aantast en voorstel ronde (lees zuig) van de slavin aan de slaven werdt het tijd om de slavin eens goed te gebruiken. Deze werdt aan het rad vast gemaakt en wel zo dat de slaven een heerlijke inkijk haden en de slavin klaar mosten vingeren. Daarna moesten alle slaven een zweep uitzoeken en mochten we ons weer heerlijk bezich houden met de slavin. En wel zo dat de slavin aan haar treken kwam maar ook de 5 slaven met andere worden alle handen en mond aan dek. Hierna was het mijn beurt om aan het rad vast gemaakt te worden en geheel op zijn kop gehangen te worden en daarna mijn verjaarsdag kado te krijgen van de slavin en daarna er een te mogen weg geven aan een slaaf. Terwijl dit gebeurde kreeg een van de slaven een heerlijke behandeling van de slavin en de andere slaven een van Meesteres Kate met de uitgezochte zweep. En ja je kan het al raden natuurlijk werden wij ook niet vergeten hoor want de uitgezochten zweep moest gebruikt worden. Nou kan deze slaaf de hele avond wel beschrijven maar dat wou hij maar niet doen. Ik zou als ik u was maar de site van Meesteres Kate en Illucia in de gaten houden wanner de volgende slavengangbang is en hem zelf gaan bezoeken want het bovenste was maar het begin. Mochten jullie meer willen weten over deze avond vraag dan of mijn Meesteres Kate het verslag op haar site wil zetten een advies vraag het heeeeel lief dan maak je een kans. Nog een tipje dan we zijn nu 4 weken verder en als deze slaaf er aan denk wordt hij weer geil.

Liefs slaaf van Meesteres Kate

Commentaar

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 Studio Chelsea, Mrs. Kate (uitstekend)

Ik heb mij zitten verbijten toen ik jouw verslag las, bloemenslaaf. Ik had mij ook voor deze slavengangbang opgegeven, maar heb moeten afbellen omdat mijn auto afsloeg en ik deze niet meer aan de praat kreeg Heb nog geprobeerd de ANWB om te kopen om mij maar als eerste en zo snel mogelijk te helpen, maar dit mocht niet baten.
                    Ik baalde enorm toen ik mijn Meesteres Kate moest bellen om te zeggen dat ik het niet ging redden en nu baal ik nog meer als ik lees hoe geil en spannend het weer was.

Ik ben de dag erna wel bij Haar geweest en mocht ik flink lijden vanwege het niet komen opdagen. De bullwhip heeft overuren gemaakt, een enorm grote voorbinddildo kreeg ik in mijn kont als 'verzachting'
                    Ook heeft Meesteres Kate mij in een opblaasbare latex bodybag gelegd en hiermee een geile druk opgevoerd en mij een heerlijk machteloos gevoel gegeven. Nu zij in Studio Chelsea ontvangt zijn er veel meer geile sessies met latex ook mogelijk, omdat dit hier nu eenmaal behoorlijk aanwezig is.
                    Ook dat rad waarover de bloemenslaaf het heeft, daaraan heb ik op mijn kop gehangen in een latex catsuit en een latex masker op terwijl er een kaars in mijn kontje stak en Meesteres Kate uitriep 'dat het zo romantisch was'

Zoals het er nu uitziet, zal ik meer sessies ook met latex mee gaan maken want dat is dus in deze studio mogelijk. Helemaal geweldig, want ik ben eigenlijk overal wel voor in en nieuwsgierig naar. Aangezien Mrs Illucia ook vaak dubbelsessies doet met Meesteres Kate weet ik helemaal dat ik mij met een gerust en geil hart veilig kan overgeven aan deze Meesteressen en hun evil mind.

Een recensie zal ik hier niet opnieuw invullen omdat een latexsessie geen andere prijs heeft dan de 'normale' sessies. Maar geil was het zeker en heel erg nieuw voor mij.

Oh en ik hoorde ook van Meesteres Kate dat zij op haar website een verslag heeft geplaatst van de slavengangbang en tevens melding doet van haar vakantie. Wie het weten wil, moet maar even kijken op www.mrskate.nl .

lellebel

Commentaar

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Kate(uitstekend)

Afgelopen vrijdag 3 juni jl ben ik 1 van de deelnemers geweest aan een bijzonder evenement: dining with the Mistresses. Het gaat hier om Meesteres Kate (tesamen met Meesteres Illucia) en in totaal 10 'dames'.
                      Alle slaven gekleed als mooie en classy 'sletjes' die, onder leiding van dit geweldige tweetal, de avond van hun leven hebben gehad. Uit eten in een restaurant in Rotterdam en de aanwezige gasten aldaar ietwat afgeleid van hun eten Allerlei subtiele opdrachten moesten vervuld worden (tot aan slagroom aflikken onder tafel) en tussendoor ook nog heerlijk gegeten en gedronken en gelachen.
                      Echt iets geweldigs was het, want om nou in je eentje als travo uit eten te gaan doe je niet zo snel (nooit eigenlijk, ben altijd bang voor vervelende reacties).
                      Ik kan jullie vertellen dat het een enorme kick gaf om zo als groep op stap te zijn, te genieten van alle aandacht en zelfs nog een versierpoging van een leuke kerel over mij heen te hebben gehad.
                      Een van de andere aanwezigen mocht hiervan een verslag schrijven en heeft al een eerste deel hiervan geplaatst zien worden op de site van Meesteres Kate. Voor geinteresseerden (want wordt anders een erg lang stuk om hier te copieeren), kijk even op http://wordpress.mrskate.nl

Het was een ervaring om nooit meer te vergeten, maar ja...dat zeg ik iedere keer na een bezoek aan Haar

Commentaar

Ik kan de recensies die hierboven staan eigenlijk alleen maar bevestigen. Meesteres Kate is een fantastische vrouw en Meesteres. Ik kom nu zo'n anderhalf jaar bij Haar, eerst in Den Haag en nu in Rotterdam en hoop Haar nog heel lang te mogen dienen.

De allereerste keer dat ik bij Haar kwam was ik nog vrij groen als slaaf en daar hield Ze rekening mee. Ik kwam toen voor Haar "Meesteressen uurtje" zoals Zij dat zo mooi noemt. Tijdens dit uurtje heb je eigenlijk weinig in te brengen, Zij bepaalt wat er gebeurd terwijl bij een normale sessie altijd wel rekening wordt gehouden met je verlangens, kicks en fetishes. Persoonlijk vond en vind ik dat de verlangens van de Meesteres op de eerste plaats staan (binnen bepaalde harde grenzen natuurlijk) en was dan ook blij verrast om hierover te lezen op haar website: www.mrskate.nl
                        Na dit uurtje was ik verkocht en wist dat dit de vrouw was die mij kon domineren. Inmiddels denk ik dat ik niet meer zo "groen" ben dankzij Haar. Zij heeft me langzaam maar zeker in deze mooie wereld geleid en leidt me op tot een goede slaaf. Ik heb met Haar dan ook al vele mooie, spannende, pijnlijke en geile ervaringen mogen beleven zoals; een aangelijnd bezoek aan de KamaSutra Beurs, slavenavonden, slavengangbang, uit eten met Haar, Ze was erbij toen ik mijn tepelpiercing liet zetten, een spannende fotoshoot en waar ik heel trots op ben ik mocht Haar assisteren tijdens een radio uitzending van Radio538 die geheel in het teken stond van SM en die werd uitgezonden vanuit Studio Chelsea.

Meesteres Kate is een Meesteres die je iedere keer weer weet te verrassen, Ze is mooi, intelligent, zeker dominant, goedlachs, betrokken, sadistisch, ervaren, weet wat Ze doet en het allerbelangrijkste; Ze heeft er plezier in in wat Ze doet. Al deze dingen en mijn ervaringen met Haar, maken Haar voor mij een fantastische Meesteres!

Commentaar

Over haar activiteiten als Meesteres kan ik nog steeds alleen maar lovend zijn. Maar inmiddels lijkt zij zich te ontpoppen tot een Bekende Meesteres .
                          Zij was inmiddels al meermalen te gast in radioprogramma's (radio538), maar ook haar gezien in het tv-programma van Bridget Maasland, Jurgen Raymann en ook was zij deze week te gast bij een congres over sexualiteit in Utrecht.
                          Hier krijg ik nou ook een stijve van . Een vrouw die op deze wijze ook macht uitstralen kan...geweldig!!

Mijn ervaring de laatste keer was trouwens eentje van heftig tot supergeweldig! Een strafsessie! Onnoemelijk zwaar, een enorme uitdaging en man, wat een voldoening daarna! Ik had erg de behoefte om mijn hoofd goed leeg te maken en had aangegeven dat ik teveel met mijn pik had gespeeld op mijn werk (je moet toch wat, he). Nou, dat heeft ze mij laten weten! Ben alle hoeken van de Studio doorgetrokken, bespuugd en bewerkt met rietjes, canes, zwepen, rijzwepen, in mijn ballen geknepen en gecrushed en dit alles zonder klaarkomen!
                          Ja, ben af en toe een beetje gek. Ik weet het, maar dit was zo fenomenaal! Moet wel zeggen dat dit iets is voor de meer ervaren slaaf die ook tijdelijke marks kan hebben.

Commentaar

[Zij was inmiddels al meermalen te gast in radioprogramma's (radio538), maar ook haar gezien in het tv-programma van Bridget Maasland, Jurgen Raymann en ook was zij deze week te gast bij een congres over sexualiteit in Utrecht.
                            Hier krijg ik nou ook een stijve van . Een vrouw die op deze wijze ook macht uitstralen kan...geweldig!!

Is dat ergens na te kijken/luisteren?

Commentaar

Even een mededeling voor diegenen die Mrs Kate nog niet eerder hebben bezocht, maar wel erg nieuwsgierig zijn naar haar (en de Studio): op woensdagavond 17 oktober a.s. organiseert zij met (haar zuster in het kwaad) Mrs Illucia weer een Open Huis. Het begint om 17.00 uur en eindigt rond 21.00 uur en toegang is gratis.
                              Het leuke van dit alles is dat ik, mits ik mijn best wel moeilijke opdracht goed heb volbracht, als 1 van de huisslaven mag dienen. Dus wie weet ben ik de lucky bastard die jullie drankjes mag inschenken enzo
                              Wie ga ik zien van hier?

Commentaar

Re: Den Haag, Thomsonlaan 107, House of Submission, Mrs. Kate(uitstekend)

Een paar weken geleden ging ik naar de gangbang in Paradise (den Haag) en dat was een geweldige ervaring. Niet alleen is de club groot, mooi en schoon maar ook de aanwezige vrouwen waren geweldig lekker en gewillig. En zo hoort het ook met een gangbang. Maar toen ik naar de sauna liep zag ik bij het zwembad een vrouw staan. Ze was helemaal in het zwart leer gekleedt en droeg hoge leren laarzen. Ze stond te telefoneren en heel stiekem kon ik wat horen van het gesprek wat mij duidelijk maakte dat het een meesteres was. Dat intrigeerde mij toch wel, ik ben wel eerder bij meesteressen geweest (niet zo heel vaak hoor) en dat wereldje trekt mij enorm.
                                Nadat ik weer boven kwam vanaf de sauna stond zij nog wat te drinken en ik stapte op haar af en vroeg of zij inderdaad een meesteres was, wat zij beaamde. Ze was vriendelijk, beantwoorde mijn vragen rustig maar hield zich wat afzijdig verder. Mijn belangstelling werd hierdoor alleen maar aangewakkerd en een beetje brutaal vroeg ik haar naam en hoe ik haar kon bereiken. Ik kreeg haar kaartje, bedankte haar en ging verder met de gangbang maar het beeld van haar en hoe ze keek bleef maar in mijn gedachten zitten. Een week daarna haalde ik het kaartje uit mijn binnenzak en belde haar eens voor meer iinformatie en haar manier van antwoorden zorgde er alweer voor dat mijn bloed ging borrelen.
                                Affijn, ik heb een afspraak gemaakt met haar en kwam daarvoor in een afgescheiden, apart gedeelte van de Paradise en dit bleek house of submisson te heten. Op de tweede etage is een werkelijk prachtige sm-ruimte met 3 kamers, ingericht met sm-meubels, sling, allerlei maskers, bankjes, latex, leer, touwen, ringen, zwepen, bodybags en werkelijk van alles waar ik vaak van droomde.
                                Bij het voorgesprek brandde er een geheimzinnig paars licht in de kamer, keigoede muziek stond op en ik moest mij douchen in een aparte badkamer (zelfs met een rond bad erin, enorm gaaf!).
                                Ze keurde mij met haar ogen, naar nagels terwijl ik mezelf moest tonen aan haar, ik mocht de meterslange leren laarzen likken, geblinddoekt van alles over mijn lijf voelen van prikkelend tot scherp tot pijnlijk en erotiserend.
                                Ik heb over een bankje gelegen, helemaal vastgezet, en ze neukte mij met een waanzinnige voorbinder totdat ik bijna klaarkwam - toen stopte ze mij door aan de tepelklemmen te trekken. Zo lekker! Ik mocht nog niet klaarkomen, want zover was het nog niet zei ze. Ik hoorde haar iets pakken en voor ik het wist schoof er iets anders in mijn kont - zacht, nattig, warm en lekker. Het bleek haar vinger(s) te zijn waarmee ze mij een prostaatmassage gaf die ik nog nooit in mijn leven heb gehad en ook nooit had kunnen denken dat dit zo waanzinnig lekker kon zijn.
                                Weer kwam ik bij het punt van klaarkomen en weer stopte zij, zij wilde namelijk bepalen wanneer ik klaar kwam. Nou, dat heb ik geweten. Ze vroeg mij hoeveel slagen met de cane ik kon hebben (ik heb geen thuisfront dus met een rooie kont thuis komen is voor mij geen probleem) en ik zei '10'. Wanneer ik deze zou kunnen hebben, dan pas mocht ik klaarkomen zei ze. Lukte die 10 slagen niet, dan zou ze er 5 extra als straf geven.
                                Toen ze begon dacht ik 'waar ben ik aan begonnen' maar haar manier van praten, af en toe even over mijn kont strelen, maar ook haar bijzondere manier van cane-gebruik maakte dat ik gewoon wilde dat het ging lukken. Juist ook omdat ik merkte dat zij er enorm veel lol in had.
                                Het lukte inderdaad die 10 slagen te krijgen en hoe het kwam, weet ik niet, maar ik voelde dat ik weer tegen mijn orgasme aanzat, wilde dat melden bij haar en kreeg toestemming om klaar te komen. Een vrouw die dit teweeg kan brengen bij mij is voor mij een topper, klaar komen op een stukje pijn en machteloosheid is een onwijze ervaring.
                                Ze dwingt onderdanigheid af, niet met schreeuwen of als een malle met een zweep te slaan, maar gewoon door haar ogen en haar houding, haar zachte en dwingende stem en haar ervaring denk ik. Ze weet wat ze doet, bracht dat ook op mij over en daardoor voelde het zo vertrouwd dat ze wat mij betreft alles met mij had kunnen doen.
                                Nadat ik alles netjes had opgeruimd voor haar, moest ik weer lekker warm douchen en hebben we samen nog even nagekletst met een drankje. Bleek dat zij al jaren met sm bezig is en ook prive een sm-er is, veel naar allerlei feesten gaat en ook thuis slaven heeft. Dat intrigeert mij dus ook mateloos, iemand die er gewoon een levenswijze van heeft gemaakt. Misschien dat dit juist wel is wat mij aantrok in haar, de rust en zekerheid die ze uitstraalt en haar doortastende manier van handelen.
                                De Paradise zal ik zeker nog wel blijven bezoeken, afwisseling is goed voor een mens tenslotte. Maar nu weet ik dat Paradise twee mogelijkheden heeft (sex en het serieuze sm-werk in het house of submission) trek ik gewoon wat vaker aan de bel daar.

Commentaar

Vlak voor mijn vakantie eindelijk in de gelegenheid geweest om bij deze prachtige Dame op haar nieuwe locatie langs te gaan.
                                  Eerst zoals zij zelf aan geeft op haar website een telefonische afspraak gemaakt en bij dat gespek werd me nog eens bevestigd dat het voorgesprek en nakletsen niet van de speeltijd af zou gaan en dat ik dus zeker en uur pure speeltijd zou krijgen. ( Dat heb ik helaas op andere plekken anders meegemaakt)
                                  We hebben een uitbreid voorgesprek gehad waarbij het niet alleen over mijn fantasieen en verlangens ging maar ook gevraagd werd naar mijn eventuele medische beperkingen. Gelukkig heb ik die niet echt dus er was volop ruimte voor deze Meesteres om zich uit te leven op mij.
                                  Na het gesprek en afhandelen van de verplichtingen even gedouched en mij lekker fris aangeboden.
                                  Als eerste mocht ik haar gepast begroeten, daarna werd ik aan de halsband mee geleid naar de plek onder de kettingen en al snel stond ik als een spin in een web gevangen.
                                  Dat was het begin van een ruim uur aangename folteringen en mindplay waarbij zijn nagels, klemmetjes, zwepen e.d. op mij gebruikte. Ze wist mijn reacties feilloos te lezen want een paar keer had ik het echt even moeilijk maar precies op tijd stopte ze.
                                  Na weer losgemaakt te zijn mocht ik kiezen: nog een toetje met de cane afgesloten met de terminator of mezelf op mijn knieen klaar maken.
                                  Nu is de cane niet mijn favoriet en een beetje angstig vroeg ik hoeveel klappen dan. Het werden er 10 en gelukkig bleef ze me tussendoor heerlijk tikken
                                  Daarna kwam de terminator. IK werd snel vastgeklikt aan het kruis en de terminator werd er bij gepakt. Voor deze aan ging kreeg ik nog eerst een zeer geil verhaaltje in mijn oor gefluisterd en ik werd helemaal dol van verlangen. Ik smeekte of ik nu mocht komen en 'klik'daar was de terminator. Wat een heerlijk geweld! Het duurde maar heel even eer ikm met de terminator af ging als een vuurpijl. en ik brulde de sterren van de hemel.

Daarna werd ik rustig weer losgemaakt en mocht ik gaan zitten en kreeg nog lekker wat te drinken en hebben we nog een tijdje na zitten kletsen over mijn travestie fantasieen. Ook daar blijkt ze goed raad meet te weten, maar of ik daar zelf al aan toe ben?

Uiteindelijk stond ik na ruim 1 1/2 uur weer buiten dus het was beslist geen klokwerk geweest.
                                  Ik ben Jeff
                                  Ik moet iets bekennen
                                  Ik hou van zijwegen
                                  ik hou vooral van kinky zijwegen

Commentaar

Alweer een week of twee geleden dat ik bij deze roodharige en vurige meesteres ben geweest en wat een beleving weer!
                                    Nu ben ikzelf ook al eens naar de gangbang geweest die gehouden wordt in de Paradise zelf, maar nu zag ik het van een geheel andere kant. Nu ik er aan terugdenk krijg ik weer het schaamrood op mijn kaken, maar stijgt mijn jongeheer ook tot flinke afmetingen.
                                    Op een woensdagmiddag afgesproken met meesteres Kate voor een halve dag sessie en ik weet zeker dat ik dit nooit meer vergeet of wil vergeten, zo geil en spannend dat het was en ik wist echt niet dat ik hiervoor in zou zijn. Kwestie schijnbaar van dat een goede meesteres dwars door je heen kijkt en je met zekere hand weet te leiden naar jouw eigen donkere krochten in je hoofd. Ik kan het anders niet verklaren maar ik weet wel dat ze iets teweeg heeft gebracht bij mij waarvan ik het bestaan bij mezelf niet wist.

Ik kwam dus aan bij House of Submission, de studio van meesteres Kate en meesteres Illucia, en eerst dronken we wat, kletsten wat over mijn vakantie naar Portugal en heel subtiel werd het gesprek een bepaalde kant opgeduwd. Eerst voelde ik mij wat lacherig worden, probeerde het gesprek op iets anders te laten komen, maar toen Kate mij bij mijn oorlel pakte en erin fluisterde wist ik niets meer uit te brengen. "Vanmiddag is er hier een gangbang en ik heb een paar klanten voor je"
                                    Zo gek dat je schrikt en mijn eerste reactie is dat ik niet op mannen val, maar dat zaadje wat ze dan in je hoofd plant gaat groeien, terwijl ik inmiddels in de badkamer aan het douchen ben.

Het geweldige is dan dat Kate nergens meer over praat terwijl de sessie begint met het aanbidden van die goddelijke leren hoge laarzen, haar leren handschoenen die over mijn lijf gaan en het verkennen. Een zilveren nagel die langs allerlei gevoelige plekjes van mijn lijf gaat, achter mijn oor langs en in mijn liezen. Noooit geweten dat dit zooo lekker kon zijn en ik voel mijzelf weker en zelfs onderdaniger worden.
                                    Wanneer mijn pik groeit bindt ze deze af met resolute handen, mijn ballen neemt ze meteen mee hierin. Lekkere tepelklemmen worden nu op mijn tepels gezet, een halsband en polsboeien doet ze ook om en nu moet ik voorover bukken.
                                    Ik voel hoe ze mijn billen uit elkaar trekt en er iets langs laat glijden. Wanneer ik wil omdraaien en kijken, geeft ze een ruk aan het koord en gebied mij voor me te kijken. Weer voel ik iets langs mijn anus glijden, het kriebelt een beetje maar juist dat gevoel en de spanning zorgt ervoor dat ik mijn pik voel kloppen, zo lekker!
                                    Ze loopt nu om de bondagetafel heen, pakt een blinddoek en doet mij deze voor. Ook pakt ze een stalen ketting en klikt deze aan mijn halsband. "Dan loop je straks netjes en gedwee mee" fluistert ze nog in mijn oor.

Weer gaat ze achter mij staan en nu voel ik iets kouds tegen mijn anus, iets glibberigs en ik denk dat dit vast glijmiddel moet zijn. Dat klopt ook en al snel voel ik hoe haar vingers een buttplug naar binnen brengen bij mij, voelt best lekker en ik kan 'm hebben. Haar handen gaan langzaam langs mijn lijf, knijpen en kriebelen en komen bij mijn tepels en de klemmen erop terecht. De manier waarop Kate langzaam en plagend met de klemmen beweegt maakt dat ik ga grommen van de combinatie pijn/genot, ze bouwt het werkelijk geweldig op zodat ik meer kan hebben dan ik dacht. Sterker nog, ik wil er gewoon meer van voelen en verder gaan ermee.
                                    En wanneer ze dan met haar leren handschoen over mijn eikel gaat, dat is zo'n speciaal gevoel, dat kan ik gewoon niet uitleggen.

Ze vraagt mij of ik al wat ****ige gevoelens krijg. "****ige gevoelens?" denk ik nog. Neuh, eigenlijk niet. Wel lekker geil en opgewonden, onderdanig en bruikbaar en vertel haar dat ook. "Je komt er nog wel achter hoe ****ig jij kunt zijn" zegt ze en laat mij even alleen achter in de studio. Alleen met mijn geile en onderdanige gevoelens, de geweldige mystieke muziek die opstaat en haar parfum die ik nog ruik. Mijn ballen bonken, mijn pik klopt, de buttplug voelt lekker vol aan en mijn tepels geven een heerlijk pijnlijk gevoel wat mijn geilheid alleen maar erger maakt.

Ik hoor aan het tikken van haar hoge hakken dat ze er weer aankomt en ze prijst mij dat ik netjes ben blijven staan in dezelfde houding als dat ze mij achter liet. Eerlijk gezegd heb ik niet eens gedacht om van houding te veranderen, ze roept iets in mij naar boven wat mij als vanzelf volgzaam en gehoorzaam maakt. Zo bijzonder!
                                    Ik moet rechtop gaan staan van haar, omdraaien en haar volgen, geblinddoekt en dat maakt mij enigszins gedesorienteerd maar de ketting zit aan mijn halsband dus haar volgen is het enige wat ik kan en wil doen.
                                    Ik merk dat we de kamer verlaten en ik naar een andere kamer van de studio wordt gebracht, ik volg haar als haar hondje met de plug nog in mijn kont en mijn ballen afgebonden.

Daar aangekomen hoor en merk ik dat er andere personen zijn, ik bedenk mij dat een van die personen vast meesteres Illucia is want ik hoor nog een paar hoge hakken tikkend door de ruimte lopen.
                                    Hoeveel andere personen er nog meer zijn krijg ik al snel te merken wanneer ik op mijn knieen wordt gezet door Kate en ik mijn mond moet opendoen. "Mijn ****tje hier wil graag pijpen voor mij, dus ik zou zeggen 'geniet ervan'" zegt Kate en ze grijpt mijn haar en trekt mijn hoofd naar achteren. "Stel me niet teleur, sletje. Pijp deze heren maar even lekker klaar, ze hebben ieder 10 euro voor jou betaald dus ga je gang"

Mijn eerste gedachte is NO WAY ga ik pijpen. In onze voorgesprekken heb ik bisexualiteit nooit als grens uitgesproken, alleen gezegd dat het niet mijn voorkeur of fantasie heeft, maar toch heeft dat zaadje wat ze eerder heeft geplant, haar werk gedaan. Het feit dat ze mij sletje noemt, dat ze wil dat ik als een ****tje ga pijpen voor haar.. ik kan wel janken van geilheid en ik ga voorbij mijn eigen schaamte.
                                    De eerste pik die in mijn mond wordt gestopt is niet erg groot of stijf, maar ik voel mij ineens een slaaf met een missie en dat is meesteres Kate trots maken en haar niet teleur stellen. Wat aarzelend begin ik met pijpen en wanneer ik een genotsvolle kreun hoor van de 'gastheer' van deze pik, lijkt het alsof het startsein afgaat en pijp ik met liefde deze pik stijf en klaar. Ik kan gewoon niet meer stoppen maar wanneer ik de 'gastheer' hoor en voel klaarkomen in mijn mond, moet ik wel stoppen en blijf met open mond zitten wachten op de volgende.

"Voel je je al wat ****iger, sletje" fluistert ze nu weer in mijn oor en ik kan niet anders dan heftig knikken. Dit bedoelde ze dus. Ze grinnikt en laat de volgende pik in mijn mond verdwijnen en weer pijp ik alsof mijn leven ervan afhangt en wil ik gewoon ook deze pik weer klaar laten komen, wat ook lukt.
                                    Vier pikken later weet ik zelf niet meer waar ik het zoeken moet van geilheid, ik wil gewoon niet meer stoppen ermee maar wil ook zelf klaarkomen.

Kate zegt mij nu op te staan en haalt de bondage van mijn pik en ballen af en meteen voel ik mijn eigen pik groeien en nog meer kloppen, mijn ballen staan op springen. "Meesteres, mag ik alstublieft ook klaarkomen? Ik ben zo enorm geil geworden hiervan en ..."
                                    "Nog niet, slaafje. Je moet nog even wachten totdat meesteres Illucia en ik jouw klanten hebben uitgelaten".
                                    Ik hoor voetstappen de studio verlaten en de trap afgaan, wat geschuifel van stoelen en dan wordt de blinddoek afgedaan door Kate en kijk ik in het gezicht van Illucia, die mij grinnikend aankijkt. "Zo sletje, was het lekker om te pijpen?" vraagt zij.

Meesteres Kate en Illucia zitten nu samen voor mij, hun lange benen, hoge hakken en dwingende blik maken mij nog geiler. Kate geeft mij nu de opdracht om mijzelf klaar te trekken voor hun ogen en dat hoefde ze maar eenmaal te zeggen. Ik trek mijzelf in een paar seconden klaar en spuit mijzelf helemaal leeg in mijn hand, vlak voor hun ogen met in gedachten het pijpen van de pikken even daarvoor. Nooit gedacht dat ik dit zo geil en lekker zou vinden, nooit gedacht dat iemand mij hiertoe zou kunnen krijgen maar ook geen enkel spijt hiervan. Integendeel, zo lekker en spannend, grensverleggend en intens als dit is...nooit gedacht dus.

Ik krijg even de tijd om bij te komen aan de voeten van Kate, terwijl ze vanuit het niets (lijkt het) een glas drinken voor mij zet op de vloer en we rustig nakletsen.
                                    Wanneer ik daarna naar de badkamer terug ga om nog even te douchen en aan te kleden, weet ik dat dit voor mij gewoon een bijzondere en kundige meesteres is, eentje die in mijn hoofd lijkt te kunnen kijken maar het ook met beleid aanpakt.
                                    Ze vertelt ook nog dat, wanneer dit een harde grens van mij zou zijn geweest zij dit niet had gedaan. Maar juist het feit dat ze bij mij bemerkte hoe ik op bepaalde dingen reageerde, zij zeker wist dat ik hiervoor in was en voor haar wilde doen.
                                    Ze had helemaal gelijk.

Met mijn 'verdiende' geld ben ik naderhand naar een goede bloemisterij gegaan en heb een grote bos bloemen gekocht en heb deze afgegeven bij Meesteres Kate. Als dank voor haar geweldige inzicht en kunde. En meteen met een nieuwe afspraak op zak!

Commentaar

Re: Den Haag, Thomsonlaan 107, House of Submission, Mrs. Kate

Ik kom al zo'n 5 jaar bij dezefantastische Meesteres! Mijn eerste echte voorzichtige stapjes alsonderdanige ben ik bij Haar begonnen in de voormalige Doma studio inDen Haag. Ik was toen direct al onder de indruk van Haaradembenemende verschijning, Haar natuurlijke dominantie en de wijzewaarop Ze me gerust wist te stellen. Na een eerstekennismakingsgesprek en eerste spel wist Meesteres Kate me tevertellen dat ik het in me had om ook echt slaaf te zijn. Met Haarenorme mensenkennis kon en kan Ze me lezen, weet Ze mijn verlangens(nog beter dan ikzelf) en haalt Ze de slaaf in mij naar boven.

Hierboven staat al van alles te lezenover Meesteres Kate en dat kan ik alleen maar onderschrijven. Ze weetje te raken, zowel letterlijk als figuurlijk en ik kan iedereen metonderdanige gevoelens dan ook zeker aanraden om eens contact met Haarop te nemen. Ze is niet iemand die gelijk begint te schreeuwen en teslaan, maar neemt de tijd voor je en zal je ook altijd als persoonblijven respecteren. Echter vergis je niet, Ze is en blijft altijdMeesteres! Dat merk je aan Haar hele doen en laten en wat mijpersoonlijk heel erg in Haar aantrekt is dat je kan zien dat Ze zelfook enorm geniet. Ondanks dat Ze met je speelt is het niet alleenspel voor Haar, Ze speelt geen Meesteres... Ze is Meesteres!

In de 5 jaar die ik nu bij Haar kom,eerst in Doma, toen Chelsea en nu in Haar eigen studio House ofSubMission in Den Haag, welke ze runt met Haar evil twinsisterMeesteres Illucia, heeft Ze me laten groeien. Van een onzeker subjenaar een trotse slaaf en dat is Haar verdienste. Ik heb doorMeesteres Kate veel over mezelf geleerd. Ze heeft me bij de handgenomen en samen zijn we mijn onderdanigheid gaan onderzoeken. Mijnliefde om dienstbaar te zijn naar Haar, de vrouwelijke kant in mij,mijn voorliefde voor bondage en tot mijn grote verbazing ook demasochist in mij. Ik heb altijd gedacht dat pijn niets voor mij zouzijn, maar door Haar toedoen haal ik veel voldoening en genot uit depijn die Ze me met satanisch genoegen toedient. Stapje voor stapje isdit gegroeid, net als het volste vertrouwen dat ik in Haar heb. Endat zegt heel veel over Haar, want ik geef niet snel mijn vertrouwenaan iemand. Naast dat Ze een geweldige Meesteres is die het klappenvan de zweep kent is Meesteres Kate ook een fantastische vrouw. Zeheeft een warme persoonlijkheid en veel humor. Een SM spel met Haaris dan ook zeker niet standaard die vlug wordt afgerafeld. Ze houdtzeker rekening met je voorkeuren en eventuele fysieke beperkingen,maar geeft er Haar eigen draai aan. Hierdoor ga je misschien metpijnlijke billen, maar zeker met een glimlach en een voldaan gevoelweer de deur uit!

P.S. De studio van Meesteres Kate zit niet meer op de Thomsonlaan 107 in Den Haag, maar is sinds een paar maanden verhuist naar een eigen pand op nummer 109 A op de Thomsonlaan.

Commentaar

Re: Den Haag, Thomsonlaan 109 A, House of Submission, Mrs. Kate

Klopt, Meesteres Kate heeft nu haar eigen SM-studio op Thomsonlaan 109 A te Den Haag. Samen met Meesteres Illucia runnen zij hun prachtige studio, on-Nederlands eigenlijk qua klasse en materiaal. Deze Meesteressen gaan alleen maar hoger op de ladder, maar werken hier ook hard aan/voor. Ik ben ook verslaafd

Commentaar